Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno po Spartě: Bod byl blízko

Stále častěji krouží fotbalisté 1. FC Brno kolem bodů na hřišti Sparty Praha, ale snahu znovu nezúročili. V pondělí tam prohráli těsně 0:1. Trenér Večera byl na svůj tým hrdý. Brno dalo dva góly, které ale nebyly uznány pro ofsajd, jehož správnost televizní záběr zpochybňuje. Bylo blízko bodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolemjdouci1974

tak konecne vime jak to bylo
PRAHA (pch) - Předseda komise rozhodčích Milan Brabec deníku Sport potvrdil, že asistent Miroslav Zlámal v pondělní dohrávce Sparta- Brno (1: 0) chyboval, když za stavu 0: 0 odmával brněnskému útočníkovi Liboru Doškovi ofsajd předtím, než vytáhlý útočník poslal míč do branky. "Dostal jsem od TV Prima videokazetu, z níž je patrné, že Došek o půl metru v ofsajdu skutečně nestál,"konstatoval Brabec. "Zlámal byl v nominaci na zápas Liberec- Opava, ale už v ní není, vystřídá jej Talpa,"prozradil první trest za pochybení, které rozezlilo Brňany na nejvyšší míru.
0/0
31.10.2003 3:15

ODShatterhand

doplněk č.1 k příspěvku
Po reakci xt1 zasílám ještě P.S. pro méně chápavé jedince: odmyslete si tedy výraz " tradičně silné jaro " ( myšleno historicky vč. federace, ne z toho vypíchnout nějakou nepodařenou sezónu se slabou sestavou ), zůstanou holá fakta  - a 0:7 na Slavii?? - vyšetřování skončilo, zapomeňte - podobný zápas Slavie si můžete zakoupit už maximálně na pamětním CD ROM v klubové prodejně SKS4EVER.
0/0
30.10.2003 12:35

xt1

Teď jsme měl
dovolenou a od rána se tady bavím nad těmi skvělými hlody příznivců Šalingradu :-)) Díky za pobavení lidi, takhle jsem se už dlouho nezasmál, začínáte být skoro tak dobří jako slaviatici :-)))
0/0
30.10.2003 10:47

ODShatterhand

všem pro informaci
Podíváme-li se na tabulku 1.ligy a jarní rozlosování, zjistíme, že o titulu je prakticky rozhodnuto. Z pěti mužstev, které jsou seřazeny nyní za Baníkem,  bude mít tento Spartu, Slavii, Teplice a Brno doma a to je 12 bodů. S Olomoucí venku v 28. kole se to už nějak zařídí ( pokud už Olomouci o nic nepůjde, nebude co řešit ). Na jaře má tedy Baník venku pouze těžký podprůměr kromě Liberce a tím pádem jistý kopec bodů.. Vezmeme - li v potaz, že jaro má Baník tradičně silné, zatímco Sparta těžko rozchodí  první kola od 14.února na sněhu či bahně ( po teplém soustředění v Arábii ), je výsledek zřejmý.  Pokud se nějakým způsobem podaří Spartě udržet teoretickou naději až do 29.kola, v Ostravě 8. května pukne - takovou šanci si skutečně Baníci nenechají ujít . V 30. kole jsou Baníci v Opavě a pokud by se ještě snad mělo něco řešit, nebude co řešit. Na jarním vývoji ligy nic nezmění ani reálné vítězství Sparty nad Baníkem nyní  na Letné - pouze srovná bodový stav a to je pro jaro tragicky málo.  Sázkové kanceláře, pokud vím, nevypsaly žádné kurzy na mistra ročníku 2003/2004, takže tyto peníze si bohužel nikdo nevydělá. Všechno ovšem platí za předpokladu, že Baník udrží stávající kádr - jinak naděje Sparty samozřejmě stoupají.
S pozdravem jeden z fotbalových antiexpertů.
0/0
30.10.2003 10:14

xt1

Re:
To tradičně silné jaro jako loni? To dostal na Slavii jenom 7 gólů :-))
0/0
30.10.2003 10:44

Mirek Bushín

Re: no a co
Výjimka potvrzuje pravidlo - i Bayern už dostal kotel 0:7 a taky se z toho neposr...
0/0
30.10.2003 11:18

Ravanelli

Re:
K Tvému blábolu o "tradičně silném jaru Baníku" nemá cenu se vyjadřovat. Nevím kde jsi přišel na to, že sázkovké kanceláře nevypsaly kurzy na mistra. Na Spartu byl kurs 1,4, což jí favorizuje natolik, že nemá ani cenu sázet a rok čekat na výhru. To už raději vsadím 8.11. jedničku a budu mít pěkný vánoce.
0/0
1.11.2003 17:17

Filippo_Inzaghi

Smrt sparte
a vykastrujte poborskyho
0/0
29.10.2003 21:26

špatný zrak

nechapu
Pan Večeřa je snad slepej.Tak tragickej antifotbal co předvedlo na Letný Brno sem už dlouho od hostujícího týmu neviděl.A trenér po zápase řekne že je spokojen a že si zasloužili bod!!!!!!Sparta byla o dvě třídy lepší a nic na tom nemění ani sporné ofsajdy.PANE VEČEŘA VÝSLEDEK NEMĚL BÝT REMÍZA ALE SPÍŠE 5:0!!!!!!!OTEVŘETE OČI.
0/0
29.10.2003 20:57

kolemjdouci1974

Re:
si buzna co si nevidi do huby a zelenka hnup co patri na  barandov
0/0
31.10.2003 3:22

chanchez

buzeranti
Všichni sparťani ať tahnou do prdele!!
0/0
29.10.2003 20:11

Kocek

Pro Sparťany
Taky vám přijde, že pokaždý, když Sparta vyhraje, hledaj tyhle socky cokoli, jen aby její úspěch degradovali?? Mě už to fakt ani nevadí, já už jsem si zvykl. Loni to byli slávisti, letos další ubožáci :o))))) Už aby Sparta měla pořádnýho kanonýra a tyhle magory utišila tím, že každýmu nasází 6 golů... Pak snad i tady bude prostor na dobrý počtení s lidma, který svoje názory dokážou prezentovat ve formě diskuse a ne jen závisti a nenávisti....
0/0
29.10.2003 13:33

zorro123

Re:
Vážený pane inteligentní intelektuále, píši Vám jako jedna z těch socek - viz Váš povzdech v poslední větě. Ve většině zemí se hraje fotbalová soutěž, která se jmenuje liga. Znamená to, že každý soupeř hraje s každým a za vítězství bere tři resp.dva body a za remízu jeden. Nejepší je ten, který má bodů nejvíc, což po 13.kolech je kdo?......BANÍK kdo?.....BANÍK. Tak až budete první Vy, tak můžete machrovat, zatím budeme machrovat my a uvidíme příští sobotu. I když už Váš soukmenovec Ravanelli ví, proč Sparta neuspěje!!! Protože rozhodčí bude pískat pro Baník, tak jako na Slavii a na Žižkově. Zatím jsem s pozdravem, Vaše socka se dvěma atestacemi.
0/0
29.10.2003 14:10

Kocek

Re:
Tak hele ty ftipnej, sice ses asi strašně nasmál jak si mi to nandal, ale pokud aspoň občas sleduješ LIGU, tak bys věděl, že Sparta, jak má na jednu stranu nejvíc fanoušků, tak na stranu druhou si na ní každý howado hojí svoje komplexy. Slávista, Ostravák, Liberečák, každej... Vidíš snad někde, že by tu Sparťani nadávali na Ostravu? Jak je špinavá, začouzená, že tam jsou samá vyfetla? NE, neříkám že nikdo nic takový nenapsal, ale naprostá většina z nás tu jen píše, že už se těšíme až ten váš Bánik za 14 dní sundáme na Spartě. To je celý, ty atestovanej :o)))) O tom, že Bánik vede ZATÍM zaslouženě, není pochyb a aspoň to naší Spartičku nutí jít na vítězství v každým zápase.
0/0
29.10.2003 14:23

Dufi

Re:
Je vidět, že jsi tam buď vůbec, nebo pěkně dlouho nebyl! Ostrava už DÁVNO není špinavým a začouzeným městem...
0/0
29.10.2003 14:27

Kocek

Re:
Dík za super nahrávku. Sparta taky není komunistická, ba ani homosexuálové se v ní newhiskytují, přesto jí tak stále nadáváte...Chápeš to?? Ostrava je možná fajn, nikdy jsem tam nebyl, takže nevím.
0/0
29.10.2003 14:46

Dufi

Re:
jo, po Štrougalovi a Himlovi se ve vedení Sparty střídají mafiáni a zločinci, takže se nediv, že Vás nemají rádi furt...
0/0
29.10.2003 14:50

Kocek

Re:
A oni tebou dva zmiňovaný někdy stáli v čele Sparty? :o)) To je mi novinka, asi jsem se ve škole učil historii špatně :o)) Ono z Ostravy jezdí do Prahy pořád ta samá lůza, sjetý nebo nalitý máničky, pak se nediv že se o vás píše že jste FC Toluen Ostrava... Nemám náladu na hádky, takže at už napíšeš cokoli, tohle je můj poslední komentář, měj se.
0/0
29.10.2003 15:22

zorro123

Re:
jestli má sparta nejvíc fanoušků, tak asi chodí na Baník ( alespoň podle návštěv na stadioně )
0/0
29.10.2003 14:46

luek

Re:
Kokocku, kokocku. Jestli má Sparta nejvíce fanoušků, tak proč se schovávaj? Nebo považuješ za fanouška Sparty každého, kdo umí vyjmenovat alespoň 3 současné hráče + trenéra bez kyselýho ksichtu?
0/0
30.10.2003 8:41

Ravanelli

Re:
Co to blábolíš nešťastníku. V životě jsem nenapsal, že Sparta neuspěje a ani náhodou si to nemyslím. Naopak jsem přesvědčen, že Šachťor dostane tradiční nakládačku, a proto se na zápas strašně těším. Na rozdíl od ostatních, co čerpají z medii, na fotbal chodím a vidím, že Baníku už dávno došel dech a pořád jenom ztrácí, zatímco Sparta jde od výhry k výhře. Je jasný, že slávistický mafii to nejde pod nos a tak zesílila tlak. Vždy se to okamžitě projeví v rozhodování,  které je poslední 2 roky vyloženě protisparťanské (stačí si jen vzpomenout na Svěrkošovi filmovačky). Nicméně rozdíl v kvalitě je už tak velký, že to Šachťoru nepomůže TY PSEUDOINTELEKTUALE !!!
0/0
29.10.2003 16:18

zorro123

Re:
Asi nás učí jinou matematiku než v té Praze  nebo  možná na té zvláštní škole co tam Ravioli chodil matematiku vůbec nebrali . Baník pořád ztrácí a Sparta jde od výhře k výhře, ale nějak těch bodíků pořád chybí? Jak je to možné?:-))  Upachtěná výhra nad Brnem, to samé na Žižkově, gólů o 4 méně, bodů o tři, asi by bylo nejlepší ten Baník vyloučit ze soutěže 
0/0
29.10.2003 18:48

shkopek

Re:
To by měli!!!!!
0/0
30.10.2003 10:05

Dufi

Lidem???
to Kocek: jakým lidem??? Voni se na ten zápas dostavili nějací lidi? V TV jich teda moc vidět ani slyšet nebylo! 
0/0
29.10.2003 13:33

Kocek

Re:
4500 na to, že byla zima jak f pr., naprosto neatraktivní soupeř a zápas byl v nevhodný čas v tv, je celkem slušný....
0/0
29.10.2003 13:37

Dufi

Re:
Udělej si čas v sobotu ve 14.15 a podívej se, jak má vypadat kulisa v "zimě jak f pr. a na naprosto neatraktivním soupeři" :-))
0/0
29.10.2003 13:45

Kocek

Re:
Zajdi si někdy na LM když tu hraje Real, Arsenal, Bayern a pak měj náladu na Brno nebo Ostravu :o)))))
0/0
29.10.2003 14:02

Ravanelli

Večeřa
U pana Večeři vznikají pochybnosti, zda-li takové individuum může vůbec trenovat tým 1. ligy. Nejen, že nemá ani nejmenší smysl pro fair play, základní míru autoreflexe a sebeovládání, on nemá ani základní znalosti pravidel. S takovými předpoklady může vychovat akorát tak další ubrečené Švancary a to našemu fotbalu uškodí mnohem víc, než špatně mávnutý ofsajd, kterých bude stejně v každém kole vždy plno, dokud bude toto pravidlo existovat. 
0/0
29.10.2003 13:05

Dee Dee

Re:
Ty by sis měl nechat vyšetřit mozek nebo co máš v té nádobě na krku. Tvoje příspěvky opravdu stojí za to.
0/0
29.10.2003 18:12

Hwest

Re:
Plno ofsajdů v profesionální soutěži by být nemělo. Za ty peníze by to snad mělo být kvalitní, ne? zajímavé ale je, že se to stává často...Například loni mohl jít Pacanda za stavu 0:0 sám na bránu. A stačilo, aby se brňák špatně podíval a Sparta kopala přímák. Letos opět dva ofsajdy proti Brnu, které by naprosto ovlivnily průběh hry. Buďme trošku soudní. Řekl bych, že pan sudí zkušeně pohlídal Spartě body! Jako obvykle. Co se týče Švancary. Je to trouba, kdyby kolikrát střílel místo toho svého padání, udělal by lépe. Ani se nedívím, když mu následně sudí nefoukne penaltu i kdyby byla, protože on padá pořád. Nevím, dle čeho soudíš, že pan Večeřa nemá smysl pro fair play. Nikdy se na Spartě nepíská fair play. Krom toho Brnu pro změnu neuznali regulelní penaltu ve Zlíně - asi také náhoda a těch je bohužel hodně. Holt peníze hýbou světem! Brno nepředvedlo na Letné žádný zázrak. 3/4 prvního poločasu byli pod tlakem. Konec první mělo ale několik šancí. Sparta měla sice převahu a mnoho střel poslala na bránu, ale fotbal se hraje na góly - proměnila jednu šanci z toho mnoha. Rozhodčí Brnu neregulérně znemožnil dvě, tak kde je fair play???Třeba by ani z jedné té šance nepadl gól, ale je jednodušší to pojistit, co kdyby se náhodou ten kolohnát Došek opět trefil, tak jako už několikrát v lize...Spartě to škodí a ztrácí díky sudím mnoho fanoušků. Ať se nikdo nedíví, že jí všichni jen nadávají...
0/0
31.10.2003 20:30

Ravanelli

Rozhodčí poškodili především Spartu!
Vrchol drzosti, co si dovoluje neschopný zamindrákovaný trener, potažmo bulvární tisk. Sparťané byli v prvních 20 minutách 3x neoprávněně zastaveni pro neexistující ofsajd, přičemž Poborský (nejkrásnější akce zápasu) po pěkném  ťukesu z první  a Sionko mohli jít sami na branku. Jediný rozdíl byl, že nevystřelili po odpískání na branku, protože by zajisté dostali žlutou kartu (Kincl na Žižkově ji dostal v situaci, naprosto totožné s akcí L.Doška). V duchu logiky pana Večeři lze řící, že Sparta vedla za půl hodiny 3:0. Došek měl dostat žlutou za nesportovní chování, protože střílel min. 5 vteřin po přerušení hry (takové goly jsou stejně regulerní, jako při rozcvičování před zápasem pane Večeřo!). Chybné rozhodování pana Járy pak vyvrcholilo, když přehlédl zjevný faul na Hubschmana, po kterém následovala akce Pacandy a vyloučení. Suma sumarum, poškozená byla Sparta, která hrála fotbal (velmi dobrý na rozdíl třeba od Baníku) a která  zasloužila vyhrát i vyšším rozdílem, což by se mepochybně  stalo, kdyby rozhodčí v první půlhodině tak vydatně Brnu nepomáhali. Jiná věc ovšem je, jak bulvár "výkon" rozhodčích interpretuje, Stačí pominout fatální omyly na jedné straně a vyzdvihnout naopak prohlášení zamindrákovaného trenera, který stojí před vyhazovem pro neschopnost a už je tady obrázek mučedníků z Brna a všehoschopné zlé Sparty. Kdo zápas neviděl se nechá zajisté ovlivnit a Baník má opět dopředu jistotu, že sudí budou zase na jeho straně. Pískat proti Spartě je v módě a tisk, který už si davno vybral své koně (a vesele je sponzoruje) rozhodčí zajisté za nějaký ten zářez ještě pochválí. Doufám, že komise bude rozebírat celý zápas a nejen akce Brna na přání pana Večeři. O Švancarovi snad ani nemá cenu mluvit, ztroskotanec, který si vysloužil nálepku největšího simulanta v lize, by se měl spíš sám nad sebou zamyslet a v koutku se stydět za svá divadýlka. U pana Večeři vznikají pochybnosti, zda-li takové individuum
0/0
29.10.2003 13:03

zorro123

Re:
Vy nemáte v Praze psychoanalytiky? Nebo stoupá nervozita Pepíků před příští sobotou? Komentuješ tu zápas s Brnem a mluvíš o Baníku ( v medicíně je pro to termín ulpívavé myšlení ). Takový pohovor s psychologem ti udělá dobře, všechny svoje mindráky naložíš na něj a půjdeš příští týden na fotbal s čistou hlavou, ale po té blamáži co ti tvoji ruďoši předvedou se tam rovnou už objednej znovu:-)))) Alespoň po sobotě bude jasno a ty Vaše zamindrákované výlevy skončí, i když si s Kockem zase nějaký důvod najdete. Už teď víte, že rozhodčí budou zase na straně Baníku, jak je ostatně v Praze zvykem - viz zápasy na Žižkově a Slavii.
0/0
29.10.2003 13:16

chanchez

Re:
Přestaň bulet a přiznej si,že kdyby rozhodčí zařízli Spartu tak jako Brno,tak si tady každej sparťan,co umí používat počítač bude štěžovat a naříkat,jak jsou Ti rozhodčí zlí a jak každej přeje spartě jen to nejhorší.Od fanoušků Brna tady nic takovýho nevidím,nejsem sice fanda Brna,ale v tomhle stojím za nima.Ty snad ano?
0/0
29.10.2003 20:20

stpompo

nonono
NO, KAZDEJ TADY REMCA A REMCA. JE PRAVDA, ZE TO ROZHODCI TROCHU NEZVLADLI A SPARTE PRIPISKAVALI - ALE RUKU NA SRDCE BRNACI, SPARTA BYLA I TAK LEPSI A TRI BODY JSOU PRAVEM TAK, KDE JSOU. JA SPARTAN NEJSEM A UZ DOPREDU JE MI JI LITO, ZE VSICHNI SPARTANI SKLAPNOU PO PROHRE S BANIKEM, A TO DOMA. SPISE BUDOU RADI ZA REMIZU. JENZE CHUDAK BANIK TO NEBUDE MIT TEZKE NA LETNEJ, ALE TED V SOBOTU DOMA, JELIKOZ TAM PRIJEDE SIGMICKA A TA VENKU UMI (NA SYNOTU HRALA TAKY PEKNE, ALE 2 GOLY TENTOKRAT NESTACILI) - TAKZE OSTRAVA - SIGMA - 1:3:-))))))))))))))))) OLOMOOUC
0/0
29.10.2003 12:38

Viota

Gól Doška
No jó, to by nebyla Sparta, aby se jí nepřipískavalo, když není v lize 1.Herně tápe tak musí pomoci rozhodčí.Při první neuznané brance šlo o tkz."mrtvý offside", v offsidu byl myslím Švancara, ale ten přihrávku nepřevzal.Došek mohl klidně dát gól a kdo ví jak by to potom vše dopadlo.Přeci jen gól do šatny něco znamené,ne?To se potom té Spartě hraje, když jím nadržují rozhodčí.Jsem zvědav co předvede Sparta a "JEJÍ" rozhodčí až tam bude hrát Ostrava.Vydím to tak na penaltu proti Ostravě. Ostuda fotbalu, když se nadržuje jednomu klubu-Spartě.
Ciao
0/0
29.10.2003 12:03

nowos

Re: sparta
hele blbe, Sparta byla jasně lepší, ta Doškova situace byla v prvním poločase první a taky poslední, kdy se Brno dostalo za půlku. Hrálo dost zoufalýho zanďoura a i přesto se Sparta dostala do několika tutovek a nebýt Belice nemusela se druhá půle vůbec hrát. A že dlouhánovi ten gól neuznali ho mrzet nemusí, protože kdyby Blaže chytal, tak si na tý šmudle smlsnul. A to platí i o tý druhý situaci. A pro Večeřu, morální vítězi jste jen proto, že jste nedostali šestku, kterou jste si za svoji hru zasloužili.
0/0
29.10.2003 13:00

krispos

Re:
Tak se mi zda, ze jedinej blb si tady ty..... kdyz Sparta vyhrala nad Besikstasem, ikdyz byla celej zapas horsi, tak ste tvrdili, ze FOTBAL SE HRAJE NA GOLY a PROTO SI SPARTA ZASLOUZILA VYHRAT... a ted hadanka, kdyz BRNO DALO DVA REGULERNI GOLY A SPARTA JENOM JEDEN, KDO SI ZASLOUZIL VYHRAT?
TO, ze Sparta byla v prvnim polocase jasne lepsi, je sice fajn, ale fakt je, ZE NEDOKAZALA DAT GOLA.... Je videt, jak propastnej je rozdil mezi nasima rozhodcima a tema od UEFA,co? Sparta je v lize 2., tak se to sem tam podplati a jede se na titul..... No co, na Zizkove se kopou penalty, na Sparte se neuznavaj regulerni goly, musime si zvykat.......
0/0
29.10.2003 13:21

Kocek

Re:
Ale už toho mám dost!!!! Jak REGULERNÍ ty idiote??? Rozhodčí odpískal ofsajd a až poté se míč dostal do sítě. Si magor nebo ho ze sebe jen ty a další děláte????? Prober se ty wole, to by mohlo dát Brno tři goly už před zápasem při rozcvičování a taky bys trvdil že to má být od 1. minuty 3:0? Ty wole, dyt tobě už se nedá ani smát....
0/0
29.10.2003 13:29

krispos

Re:
ne, ja netvrdim, ze ma nekdo dat 3 goly uz pred zapasem...... no a jeste by me zajimal Tvuj nazor na ten gol v nastavenem case, u nejz ZAHADNE selhaly kamery a nikde ho neukazovali....
0/0
29.10.2003 13:44

Kocek

Re:
O žádným golu nevim, ale jestli myslíš kopnutí míče do brány po ODPÍSKÁNÍ OFSAJDU, tak to mě překvapilo, že nedostal Kroupa kartu. Jinak Kroupa v ofsajdu byl, seděli jsme přímo u toho. Co se týče Doška, bylo to na druhý straně tudíž nemohu posuzovat.
0/0
29.10.2003 14:06

djrhedy

Re:
Prosim Te, tu slepeckou hul si priste radsi sebou a nerad pomeznimu, jak to ma piskat, pak to podle toho vypada! Kroupa v ofsajdu nebyl ani omylem, ale na Sparte se za ofsajd hosti povazuje i situace, kdy jsou jeste hraci metr pred obrancema, ze jo ?
0/0
30.10.2003 8:15

Kocek

Re:
A já VIDÍM, že si asi postiženej, ty VYDÍME: o))))))))))) Jen se vztekej, stejně je ti to prd platný. Pro mě je podstatná reakce diváků po zápase, a jelikož celej stadion tleskal, asi se výkon Sparty líbil více lidem. Holt Sparta zase šlape a tak z ní máte strach co? :o)))))))))))))))))))
0/0
29.10.2003 13:10

krispos

Re:
Ale me se taky vykon Sparty libil - po hodne dlouhe dobe opravdu pekny i herne, nejen vysledkove :))). Ale fotbal se hraje na goly a z toho hlediska to mela byt plichta
0/0
29.10.2003 13:36

Kocek

Re:
Ale z jakýho hlediska?? Sparta gol dala, Brno ne. To máš stejný jako nedávno TCE - SLA, taky BY zápasu slušela minimálně remíza. Jenže Slávie gol dala, domácí ne. Tudíž zasloužená výhra hostů. Já fakt nějak moc nemusím hlášky typu BY, KDYBY, CO BY, atd. :o)))
0/0
29.10.2003 13:39

djrhedy

Re:
Tyhlety tvy kecy dovedeny ad absurdum znamenaji, ze pokud si rozhodci vymysli 3 penalty pro tym, ktery se zoufale brani a naopak neodpiska 3 jasne penalty pro tym s drtivou prevahou, muze to taky znamenat vysledek 0:3 a o ZASLOUZENOSTI nebo ANI REC!
0/0
30.10.2003 8:23

Fluff1

Pěkný blbosti
Bod jsme si fakt zasloužili, nebyt "kvalitnich" pomeznich tak by byl bot jak vyšitech, neli vic. Jo a mimochodem pane Paličko, proč pišete nebyt zkušenosti .., ..., "Zelenky". Vždť každej jen říká, že až podá vyrovnaný výkony, pak teprve to bude hráč. I tak je to podle mě ale pěkná guma. GO BRNO GO, DO POHÁRŮ:))) A raději Baník než ty úplatkářské pražské k...y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
29.10.2003 11:54

AC

Re:
Ale ouvejky, to nám tu zase někdo pláče... zkus si přečíst článěk pořádně, to jednak. O zkušenostech Zelenky nemluví autor článku, ale jde o citaci kouče Večeři. Když je něco v uvozovkách, jedná se o přepis přímé řeči, víš? Nevíš, teď už snad vědět budeš. "Kvalitní" pomezní, to máš pravdu. Brnu zastavili akci, kdy se nejednalo o ofsajd, zrovna tak ale 2x zastavili akci Sparty kdy se mělo hrát dál, taktéž pro domnělý ofsajd. Což se ale nikde neuvádí, nehodilo by se to jaksi do krámu pro tuto kampaň, kdy se hledají všemožné důvody jak poukázat na to, že snad Sparta má nějaké výhody. Je to přesně naopak, sudí, aby nebyli nařčeni z připískávání Spartě, jsou na ni o stupeň přísnější! Rozdíl je v tom, že zatímco Sparta své akce po chybně odpískaném ofsajdu přestala hrát, Brno z nich dá branky - proto se o tom možná víc mluví, měly následovat žluté karty, ale kde byly??? Dost podivné, myslím si. Mít náturu slávisty nebo brňáka a dohrát takhle odpískanou akci Sparta, tak tu brečím že jim sudí nadržuje a nedal jim žluté karty!
0/0
29.10.2003 12:10

skoto

Re:
Tak nevím kde si přišel na dva odpískané ofsajdy Sparty, které nebyli??? Ať ty akce Brno dokončilo nebo ne, ofsajdy to nebyli. 1. v 45.minutě (mrtvý ofsajd) 2. ke konci západu Došek v momentě přihrávky vybíhal před hráčem, možná na úrovni posledního Sparťana, ale v tomto případě se nechává výhoda útočníkovy, ale na Spartě to asi funguje jinak. Je špatné jak takové momenty dokáží změnit výsledek.
0/0
29.10.2003 12:23

CFC

Re:
11.minuta (Sionko) a 15.minuta (Kincl) ,klidně se na to podívej,včera jsem psal kdo chce polemizovat o výkonu rozhodčího,tak rád napíšu objektivní názor.Samozřejmě oba ofsajdy Brna nebyli,ale už si nejsem jistej tím,že by z toho padly góly.Ono to nemá cenu psát,protože novinářům se hodí napsat ,že na Spartě Brno zařízli rozhodčí,zní to líp,než napsat,že rozhodčí byli nepřesný na obě strany.Jestli to má někdo nahraný mrkněte na ty minuty,možná změníte názor,nechci tím říct,že ty dva špatně odmávaný ofsajdy proti Spartě byli v menší šanci nebo ve větší,jde pouze o to,že rozhodčí pískal špatně na obě strany a senzachtivost pisálků z toho udělá aféru pouze na jednu stranu.A nechci se rozepisovat o červený kartě,ta samozřejmě byla správná,ale zase žádnej novinář nenapíše,že Brňáci ve středu hřiště faulovali Hübschmana a s¨díky tomu musel Johana faulova,to bohužel v Tv nebylo,pouze to tam komentátor zmínil,ale rád budu s někým diskutovat na téma rozhodčí na zápase Sparta-Brno,samozřejmě s někým kdo nechce psát hlouposti.Večařa si kryje triko,tímhle vystoupením,už má na kahánku tak se snaží.....přeju Brnu aby se zbavila takovýho alibisty.
0/0
29.10.2003 13:01

bystrouska_01

Re:
Jseš první, kdo tady zmiňuje faul ve středu hřiště před vyloučením. Tím sudí ovlivnil zápas a poškodil Spartu. Je to pravda, sudí pískal blbě na obě strany. Brňákovi třeba nedal žk za držení dresu, i když faul za to odpískal. Je to trotl, ten sudí a stejně tak všichni, co křičí, že jednoznačně Brno zaříznul...
0/0
29.10.2003 13:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze