Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme morální vítězové, řekl kouč Brna

"Dali jsme dva regulérní góly," tvrdil po utkání na Spartě trenér brněnských fotbalistů Karel Večeřa. "Proto jsme morální vítězové tohoto zápasu." Kouč měl na mysli odmávané ofsajdy v závěrečných minutách obou poločasů, po nichž jeho svěřenci dopravili míč do sparťanské branky. Góly po odpískaní však platit nemohly, a tak se z výhry 1:0 nakonec radovali Pražané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kruci_sakra

prvotřídní DEBIL
Večeřa, jsi DEBIL...
To jen potvrzuje to ,že "koučuješ" ty brněnský zoufalce.
0/0
30.10.2003 1:42

Olle

Nechce některý klub...
... jako ředitele pana Lešku? Zdarma? Zn. vlastní stadion a dobří hráči zůstávající déle než rok rozhodně nejsou podmínkou,spíše naopak.
0/0
29.10.2003 19:40

Dondy

Supeeeeer!!!
Nádherný týden! Celé Brno brečí, Slavie je venku z poháru ... jen tak dál
0/0
29.10.2003 13:44

fantasy

Re:
Absolutní souhlas. A co teprve za 14 dnů. To bude nádhera, když Ostrava poveze z Prahy 3 body a Sparta po prohraném zápase ve Zlíně, debaklu v Istanbulu a lekci od Baníku bude o5 v krizi ... :-))) jojojo, svět je krásný a čeká nás skvělá budoucnost. Ještě by mohl spadnout Žižkov, k tomu přivezem placku z Eura ... hmmhmhmh :-)
0/0
29.10.2003 16:12

Maršál Malinowski

Re:
Hm, fakt jenom fantasy...
Realita bude taková: Sparta s Ostravou neprohraje (můj tip je, že vyhraje), ve Zlíně vyhraje o dva góly, v Istambulu neprohraje (už ví, jak se s nima hraje a že to jde, když se chce - tipuju 1:2). Sparta bude podzimní mistr a tabulka po 30. kole následující:
1. Sparta
2. Teplice
3. - 4. Baník a Slávie
5. - 6. Olomouc a Liberec
...
0/0
29.10.2003 17:49

luek

Re:
7-8. Drnovice a Bohemians
9.-10. Šiškov a Sparta Krč
0/0
30.10.2003 8:01

Premdaas

Re:
dneska jsi asi pojedl vtipne kase co? :o) netvrdil bych ze Sparta vi jak hrat na horke pude Istanbulu nechcu ti kazit tve idee, ale vzpomen si na me az odtamtud pojedete s vypraskem 3:0 ;-)
mno a add tva tabulka asi jsi zapomel ze na 1. miste - SLOVY PRVNIM MISTE! je BANIk a ze ho nikde nevydim  otevri oci
0/0
30.10.2003 9:01

angel10

Re: Památný rok
Baníček přiveze z Prahy plnej počet bodů a pak se budete vy Pražáci divit, jak Morava válí. Bude to pro vás těžký pochopit, že nestačí, aby za mužstvo hráli hlavně rozhodčí. Brno dalo nejmíň jeden regulérní gól, ale to by rozhodčí nepřežil. Uvidíme, kdo se bude smát naposled,ale pamatujte si jedno přísloví, "boží mlýny melou pomalu, ale jistě" a i na vás dojde a já doufám, že to bude letos.
0/0
29.10.2003 19:44

Ravanelli

Neschopný Večeřa
celý zápas a nejen akce Brna na přání pana Večeři. O Švancarovi snad ani nemá cenu mluvit, ztroskotanec, který si vysloužil nálepku největšího simulanta v lize, by se měl spíš sám nad sebou zamyslet a v koutku se stydět za svá divadýlka. U pana Večeři vznikají pochybnosti, zda-li takové individuum může vůbec trenovat tým 1. ligy. Nejen, že nemá ani nejmenší smysl pro fair play, základní míru autoreflexe a sebeovládání, on nemá ani základní znalosti pravidel. S takovými předpoklady může vychovat akorát tak další ubrečené Švancary a to našemu fotbalu uškodí mnohem víc, než špatně mávnutý ofsajd, kterých bude stejně v každém kole vždy plno, dokud bude toto pravidlo existovat
0/0
29.10.2003 13:33

Baxter

Re:
Ale vždyť my víme, hlavně že si nám to tak krásně vysvětlil. Celá naše liga je vlastně velké spiknutí proti Spartě, která by měla mít logicky po 15. kole 45 bodů a o ně je připravili jenom zkorumpovaní rozhodčí. Možná bys mohl navrhnout  omezení ligy na 1 účastníka a zbylých 15. týmů přeřadit do druhé ligy. Vždyť Spartě nikdo ani nesahá po kotníky. Kdy si sparťánci uvědomíte, že tato vaše arogance má za následek, že je 90% lidí z vašeho týmu na blití a že si za tu nenávist můžete sami. Myslím že tady ty tvoje dezorientované výlevy fakt nikoho nezajímaj, chudáčku.
0/0
29.10.2003 15:01

hab4life

Re:
Proboha ty seš ale debil. To snad ani nebudu komentovat...
0/0
29.10.2003 18:45

Ravanelli

Rouhodčí poškodil sice Spartu, ale ta to stejně zase odskáče !
Vrchol drzosti, co si dovoluje neschopný zamindrákovaný trener, potažmo bulvární tisk. Sparťané byli v prvních 20 minutách 3x neoprávněně zastaveni pro neexistující ofsajd, přičemž Poborský (nejkrásnější akce zápasu) po pěkném  ťukesu z první  a Sionko mohli jít sami na branku. Jediný rozdíl byl, že nevystřelili po odpískání na branku, protože by zajisté dostali žlutou kartu (Kincl na Žižkově ji dostal v situaci, naprosto totožné s akcí L.Doška). V duchu logiky pana Večeři lze řící, že Sparta vedla za půl hodiny 3:0. Došek měl dostat žlutou za nesportovní chování, protože střílel min. 5 vteřin po přerušení hry (takové goly jsou stejně regulerní, jako při rozcvičování před zápasem pane Večeřo!). Chybné rozhodování pana Járy pak vyvrcholilo, když přehlédl zjevný faul na Hubschmana, po kterém následovala akce Pacandy a vyloučení. Suma sumarum, poškozená byla Sparta, která hrála fotbal (velmi dobrý na rozdíl třeba od Baníku) a která  zasloužila vyhrát i vyšším rozdílem, což by se mepochybně  stalo, kdyby rozhodčí v první půlhodině tak vydatně Brnu nepomáhali. Jiná věc ovšem je, jak bulvár "výkon" rozhodčích interpretuje, Stačí pominout fatální omyly na jedné straně a vyzdvihnout naopak prohlášení zamindrákovaného trenera, který stojí před vyhazovem pro neschopnost a už je tady obrázek mučedníků z Brna a všehoschopné zlé Sparty. Kdo zápas neviděl se nechá zajisté ovlivnit a Baník má opět dopředu jistotu, že sudí budou zase na jeho straně. Pískat proti Spartě je v módě a tisk, který už si davno vybral své koně (a vesele je sponzoruje) rozhodčí zajisté za nějaký ten zářez ještě pochválí. Doufám, že komise bude rozebírat celý zápas a nejen akce Brna na přání pana Večeři. O Švancarovi snad ani nemá cenu mluvit, ztroskotanec, který si vysloužil nálepku největšího simulanta v lize, by se měl spíš sám nad sebou zamyslet a v koutku se stydět za svá divadýlka. U pana Večeři vznikají pochybnosti, zda-li takové individuum
0/0
29.10.2003 13:32

Brno 7

Re:
Zamindrákovaný jsi předvším ty.
0/0
29.10.2003 14:52

fazl

Re: Kde jsou fanoušci
Tady každý řeší rozhodčí,kteří to nemají lehké při simulování fotbalistů a rychlosti hry.Podle ohlasů existují spousty fandů Sparty,ale kde jsou,když se hraje?Možná tak u televize v hospodě.Utkání soupeřů z popředí tabulky a přijde pár tisícovek.V Praze,která je největším městem ČR.Běžte do háje,hrejte pořád dokola se Slávií,ať máte na koho nadávat a bude vás tam možná o 5 tisíc víc než normálně.Jste ostudy všech fandů.Kdekoli na Moravě chodí doma na ligový fotbal stejné nebo větší návštěvy.To radši nepíšu kolik fandů je pravidelně na jakéhokoliv soupeře v Ostravě.Až bude fotbal na Spartě s nasazením a fotbalovým uměním příjdou i diváci.Na frašky se chodí do Národního.                
0/0
29.10.2003 16:57

luek

Re:
Jasně, že Spartu zařezávaj, divím se že po 15. kole nemá 49 bodů (4 bonusový a to 2 za skvělou útočnou hru plnou nápaditejch kombinací jak doma tak venku, 1 za plný stadiony lidí a 1 za skvělé a ukázněné fanoušky). Já bych ji dal titul už na podzim , protože by na ni na jaře přišla krize, nemusela by to dotáhnout k titulu.
0/0
30.10.2003 8:13

Velkoknize Slovanski

Sparta musí zase získat titul
Stůj co stůj
A je jedno kolik jejich hráčů dá gól z ofsajdu a kolik regulérních gólů soupeřů nebude uznáno . . .
Sparta musí zase získat titul stůj co stůj
Ať to stojí co to stojí
Každý rozhodčí musí nasadit grimasu spravedlivého . . .
A každýho soupeře Sparty je třeba zaříznout . . .
Ale tvářit se spravedlivě . . .
Je třeba taky zranit spoustu hráčů soupeře
Přece jenom nemají tak dobrou lavičku jako Sparta
Je třeba taky nejlepší hráče soupeřů Sparty když ne zranit, tak alespoň koupit
Nebo alespoň morálně rozleptat nabídkou hrát za Spartu . . . Sparta musí zase získat titul stůj co stůj     
0/0
29.10.2003 12:56

fantasy

Johana
Kolik zapasu bude Johana stat? Petrous dostal 1 zapas, Senkerik 3 zapasy ... nevite nekdo kolik mu hrozi ?
0/0
29.10.2003 10:37

mircxxx

Re:
tipuju 1 zapas,je to preci spartan
0/0
29.10.2003 12:03

Premdaas

Re:
kdyby 3 tak to by prece Spartani nemohli dovolit, aby nehral proti Banicku neblazni ;)
0/0
30.10.2003 9:05

Kei

Fanoušek fotbalu
Zdar lidi. Nejsem fanoušek žádnýho týmu, jsem jen fanoušek fotbalu. A jako fanoušek fotbalu musím přát titul Ostravě, protože ona jediná tady vytváří reprezentativní úroveň České ligy. Sparta sice možná boduje v LM, ale to, co hraje v lize, kolik lidí na ni chodí, to je o ničem. Fotbal, to je prostě Ostrava a její plný 18.000 kotel!
0/0
29.10.2003 9:58

Brno 7

Rudá cháska
Sparťanům přeji, aby příští týden v Istanbulu dostali gól z ofsajdu nebo, aby jim nebyl uznán regulérní gól. Alespoň ta rudá cháska pozná, jaké pocity mají jejich soupeři v české lize.  
0/0
29.10.2003 9:53

domanek

Re:
Ty buzno brnenska. Umite prdlajs a nevim jakym podvodem jste vubec mohli byt do ted tak nahore. Ono kdyz uz Blaza nechyta tak branu trefi dvoulety dite.
0/0
29.10.2003 9:56

Baxter

Re:
No ve Zlíně taky nějaký ten gól dostanou. Pořád se těší na zápasy se Slávií, tak by se s ní letos mohli porvat o druhé místo...
0/0
29.10.2003 10:49

domanek

Re:
No ve Zline jasna dvojka. Pak doma prevalcujeme ubohy chachary. V Teplicich ukazali co umej - klepali se do posledni minuty. Chudaci.
0/0
29.10.2003 11:07

Baxter

Re:
No nebyl bych tak optimistický. Sparta se Zlínem už pěkných pár let nebodovala. Necháme se překvapit ale klidně tu můžou i prohrát.
0/0
29.10.2003 11:26

kolemjdouci1974

Re:
hlavne ze v tom mas jasno. tak to ani nechod kdyz vis jak dopadnete
0/0
29.10.2003 12:59

pstrosss

Re:
Souhlas. Aby se Sparta ve Zlíně nedivila...jako loni  GO ŠEVCI, GO !!!!!!!!!!
0/0
29.10.2003 13:20

hab4life

Re:
Tento příspěvek naprosto dokazuje inteligenci většiny (bohužel) moravských "fanoušků". V životě nepřiznají, že je soupeř lepší.
0/0
29.10.2003 18:50

luek

Re: Jsem z Moravy
a soupeř byl lepší.
 
To čumíš kreténe, co?
0/0
30.10.2003 8:07

hab4life

Re:
Ty asi nevíš, co znamená slovo VĚTŠINA. To je trochu něco jinýho než VŠICHNI. Chápeš?
0/0
30.10.2003 18:40

KMFDM

ruda chatra
neni co resit proste Jara nas zariznul,staci jen to ze sporny momenty vubec neukazuji v zadne televizi a ze se o tom pro jistotu ani nikde nemluvi.Kdyz vam nebyl uznanej gol v pribramy tak o tom mluvila cela republika
0/0
29.10.2003 9:15

bystrouska_01

Re:
Jasně, to je proto, že Sparta je komunistickej a protěžovanej klub.
0/0
29.10.2003 9:48

bystrouska_01

Rozhodčí nikoho nepoškodil
Ofsajdy mával pomezní úplně kreténsky i Spartě, takže to máme na obě strany. Dále sudí nepotrestal žlutou brněnský držení za dres (faul odpískal, žlutou netasil...blbec). Vrchol přišel před Johanovou červenou - Pacanda by se totiž do žádné šance nedostal, nebýt faulu ve středu hřiště, kterej sudí ovšem neviděl. Rozhodčí pískal blbě a kdo tvrdí, že poškodil Brno, tak lže...
0/0
29.10.2003 8:26

lukinoo

Re:
Ty jsi přece jenom vůl. Zaslepený vůl.
0/0
29.10.2003 8:41

DrMax

Re:
Poslouchej, Bystrouška. Jdi se umejt...
0/0
29.10.2003 8:59

bystrouska_01

Re:
Fčera jsem se sprchoval a ráno čistil zuby. Stačí, nebo si mám ještě umejt vlasy? Let´s´go SPARTA. Jste maďaři a ani nepřízeň rozhodčích nám titul nevezme.
0/0
29.10.2003 9:40

hab4life

Re:
Hele nech tyhle chachary bejt a vůbec se s nima nebav. To je pod naši úroveň.:-) Jen ať zalezou zpátky do dolů.
0/0
29.10.2003 18:52

Simsala Bim

spajta
Myslím, že se se výborně hoí parafrázovat vyrok tuším Linekera (???) - Fotbal je krásná hra, kterou bohužel vždycky vyhraje Spajta.
0/0
29.10.2003 7:59

Baxter

Re:
Tak, tak a to je mizérie českého fotbalu, která mu ubírá diváky a ničí jeho prestiž!
0/0
29.10.2003 10:52

andrewdžekill

rozhodčí
Díval jsem se na ten zápas a nevěřil jsem vlastním očím. Třikrát rozhodčí nepustili Brno do gólové příležitosti, protože viděli nějaký ofsajd. Upřímně řečeno, to se dá potom těžko hrát. Jinak Poborský hraje výborně, ale jeho agresivita je nechutná.
0/0
29.10.2003 7:23

Kocek

Re:
Poborský fauloval opravdu tvrdě jen jednou. A to těsně potom, co ho jedno moravský prase dost nechutně sejmulo. Prostě se pomstil, což já osobně schvaluju.... Neviděl jsem ofsajd Doška, ale ten druhej, Kroupův, byl naprosto jasnej. Seděli jsme hned u toho a rozhodčí nejprve praporek zvedl, pak viděl, že Kroupa nehraje a tak jej sundal. Jenže balon se ke Kroupovi dostal, tudíž svého předchozího OFSAJDOVÉHO POSTAVENÍ VYUŽIL. To je celý, přečtěte si pravidla a pak brečte :o))))) Jinak mě pan Večeře moc zklamal, loni, když jej tu brněnští neustále uráželi a posílali do pekel, jsem se ho zastával a tvrdil, že je to dobrej trenér. Tím, co řekl, u mě skončil. Příště by mohli brnáci trefit po skončení zápasu prázdnou bránu a taky by chtěl večeřa tyto střely počítat??? Je to magor :o))))
0/0
29.10.2003 7:50

luek

Re:
Jestli šlo Karlíkovi o pomstu, tak zatím nedozrál ani v průměrného fotbalistu evropského formátu (když se mstil Keane a přiznal to, málem mu hrozil civilní soud). Jinak nevím jesli jsi první ofsajd neviděl, nebo nechtěl vidět - já nemusím číst pravidla, abych mohl zodpovědně říct: Ofsajd to nebyl.
PS: Brno cítí křivdu (myslím že oprávněnou), za což jim sparťani nadávají do uplakánků z vidlákova. Dodnes si pamatuju zápas Příbram - Sparta a neuznanej gól. To se všichni sparťani dovolávali spravedlnosti a vinu shazovali na rozhodčí, který jejich milovanou spartičku zařízl. A to Gluščevičův "neofsajd" byl přinejmenším spornej, a vypadal trošku jinak než Doškův.
0/0
29.10.2003 8:15

Paulinho

Re:
Jsem fanda Brna a teď i Ostravy (pač se na to většinou dá koukat). Ale, Gluščevič tehdy s Příbramí v žádným případě v ofsidu nebyl. To ale nebyl tentokrát ani L. Došek - jenže v ofsidu byl Švancara, kterej v žádným případě nepřestal hrát a zcela evidentně využíval svého ofsidového postavení k tomu, aby byla možnost, že mu to Došek nahraje (to že nenahrál, je nepředmětný).
Mně obecně se tohle ofsidové pravidlo o mrtvém ofsidu a využití/nevyužití svého postavení dost nelíbí. Vrátil bych to, jak to bylo dřív. Buď byl ofsid nebo nebyl. A tím to hasne...
P.S.: A Poborský se tentokrát vážně nechal vcelku dlouho okopávat, než se naštval a oplatil to. Pokud něco hraješ, asi víš, jak je to příjemný... To se Ti bude líbit, až mu někdo před Eurem zlomí nohu a bude chybět repre? Mně teda ne, pač zatím ještě za něho náhradu nemáme... Bohužel
0/0
29.10.2003 9:56

kruci_sakra

pro moravský plačky
Jé už zase.Moravským ubrečencům pořád někdo ubližuje.Ještě,že se nepřipojil aštar benda.Ten by jim vysvětlil,že za vším stojí židozednoufospartavládní spiknutí..
0/0
29.10.2003 0:26

kolemjdouci1974

Re:
par lidi si postezuje a ty delas aferu. zatim co banikovsti fandove jezdi za klubem a fandi tak spartani mesic mavaji praporky banik do kose. a kdo ma komplex? kdo se boji? a kde je radostst z fotbalu? at uz to dopadne na letne jakkoli, tak banik  je prekvapko ktere tesi, ne nudi a rozciluje jako sparta. a slavie? kdo to je? jeden opevovany neschopny cernousek? - sorac nemohu si vzpomenout na jmeno!
0/0
29.10.2003 2:45

luek

Re:
Nerozumím slovu židozednoufospartavládní, ale radši mě to ani nevysvětluj, myslím že je v běžném životě málokdo použije. Jinak nevím kdo je uplakánek, kterýmu pořád někdo ubližuje viz. zápas Příbram - Sparta a uplakaní sparťani po neregulérním gólu Igora.
0/0
29.10.2003 8:19

VELKOVEZIR

.
Další věc která mi vadí je mýtus o komunistické Spartě a svádí k tomu pouze barva dresu. Opravdový komunistický klub byla totiž Dukla. Za komárů vznikla, museli do ní přestoupit hráči ostatních klubů (hlavně slavia-7 a sparta-3), vojáci z Pražských kasáren jí museli povinně chodit fandit, protože vlastní fans samozřejmě neměla a kde jsou dnes komáři, Dukla a Sparta všichni víme. Když brečí slávisti na tohle téma, říkám jim: když vám shořel stadion v květnu 45 hráli jste léta letoucí na Spartě než právě komáři postavili  "ubližované" Slavii nový v Edenu, kde máte velice schopný areál s bazénem, zimákem atd. a je už váš problém jak se o něj ted staráte.A spoustě ostraváků, co ted opakujou tyto nesmysly můžu říct, že zrovna celý jejich region byl komunisty protěžován a cpaly se tam prachy horem dolem. A vy ostatní opravdu si myslíte, že by prominentní klub celé 70té léta hrál kulový a v sezoně 74-75 druhou ligu? Nebo, že jí postavili nový stadion? ten starý už byl přece dřevěná chátra z první republiky! Tak si přestaňte namlouvat nesmysly, co jste někde zaslechli nebo je budou opakovat ještě vaši vnuci což bude jen k smíchu.
0/0
28.10.2003 23:39

kolemjdouci1974

Re:
bohuzel je to tak. neni to o barve ale o skutcnosti... sam si myslim ze sparta je asi nejkvalitnejsi klub s nejkvalitnejsim kadrem a zazemim (a to jsem banikovec). ale porad nechapu proc se ji rozhodci, cmfs... atd. boji... a fanousci? ubohost sama, teda az po slavii. o nazor, asi jiny ale muj. zdarec a... - vivat banik ala konec nudy v ceske kopane
0/0
29.10.2003 2:40

kolemjdouci1974

Re:
heleee voleee od kud si, komu fdandis?... oki, ted bez urazek, na ci strane si... reknu ti for za tvou odpoved... pta se prazak ostravaka heleee proc mluviteee taaak kraatceee... bo mame malo ncasu pico.
0/0
29.10.2003 2:50

lukinoo

Re:
Ha ha ha tak na to bych se podíval.  Jsem z Ostravy a už jsem rok v Praze a myslím, že vy pražáci jste v sexu pěkni suchaři. To alespoň tvrdí slečny, které si nemohou Ostraváka vynachválit.
0/0
29.10.2003 8:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze