Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Liberec cítí po zápase se Synotem křivdu

Vztek ovládl fotbalový Liberec po prohře v Uherském Hradišti, kde je teď doma staroměstský Synot. Domácí bodovali počtvrté za sebou, podle poražených také zásluhou slovenských rozhodčích Udvardyho a jeho asistentů Šramky a Vindiše. "Vy ku..., pi.., ču.... slovenští! Tak si pískejte doma!," křičel na sudí jeden z hráčů Slovanu, který ani na šestý pokus venku nezvítězil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Darksoul

Ale prd
Synot byl po všech stránkách lepší , a Liberec může být jenom rád že nedostal aspon 4:1
0/0
28.10.2003 13:28

barnabas_666

Sparta+rozhodčí vs. Brno
Pokud jste chtěli vidět ovlivněné utkání, měli jste možnost v pondělí na Primě. Co předvedli ti tři s Brnem, se jen tak nevidí.
0/0
27.10.2003 18:39

attom

xyz
Myslím si, že výsledek je celkem v pořádku. Synot nebyl výrazně lepší. Nicméně ať se na mě Koloušek nezlobí, místo provokování by měl začít bojovat. Jednoznačně dobrý byl Kisel. Co se týče SYNOTu, tak se držím při zemi, nicméně kromě SPARTY a možná dalších 2-3 klubů Vám garantuju, že nemá nikdo movitějšího a mazanějšího majitele a sponzora, než 1.FC SYNOT. V době, kdy jde hodně firem do pr.dele SYNOT v regionu stále investuje (tím nemyslím do stadionu-to je kompletně záležitost města UH a dotací), a to v řádech stamilionů. Budoucnost ale ukáže...Mistři asi hned tak nebudeme...  SYNOT together
 
0/0
27.10.2003 16:53

Mr_R

Co se divíte?
Zápas jsem sice neviděl, podle toho co něm píšou média a jak je popsán v on-line na websites Liberce, tak se dá objektivně usoudit, že i přes zlepšení hry ze strany Liberce v druhém poločase, byl Synot lepším mužstvem. Nezapoměňme však, že navíc byl i mužstvem domácím.
Ale proč se všichni divíte, že se liberečtí rozčilovali na rozhodčí?! Když se prostě neodpíská faul (podle všemu k němu skutečně došlo), po kterém ještě k tomu padne gól a kterým šli domací do vedení, tak mi prosim vás ukažte tým, jehož hráči se nebudou ročilovat.. Tečka.
0/0
27.10.2003 14:43

chachris

Re:
Kdybys zápas viděl, tak bys zjistil, že k žádnému faulu před druhým gólem nedošlo. Vykřičník.
0/0
27.10.2003 14:46

Mr_R

Re:
Je to možné, skutečně jsem ho na vlastní oči neviděl, ale kdyby to byl skutečně takový jasný "nefaul" jak říkáš, tak by se tak vehementně nerozčilovala polovina libereckého kádru. A to i přes nepříznivý vývoj zápasu. A například brankář Kinský nebo zejména obránce Holeňák, kteří se vyjádřili jasně, co si o posouzení této situace myslí, zrovna mezi tzv. "horké" hlavy rozhodně nepatří. A když už Kinský, který na to viděl rozhodně nejlépe, dostane žlutou, tak to znamená jen jedno - Prostě si to nevymyslel.. Druhá tečka:)
0/0
27.10.2003 15:00

cynik

Re:
Videli jsme to na vlastni oci a byl to jeden ze souboju,ktery se proste v modernim fotbale nepiska,pokud vas ovsem rozhodci poskodil,o cemz ale nemuze byt reci,tak nas pak poskodil tim,ze neodpiskal penaltu na Malara,ktera byla! V celkovem, souctu muzete byt radi,ze jste dopadli tak jak dopadli,mohli jste trhnout jeste vetsi ostudu!!!
0/0
27.10.2003 18:14

cynik

Re:
Zapomnel jsem na druhy vykricnik!!
0/0
27.10.2003 18:16

barnabas_666

Re:
Psal jsem to již na oficiálních stránkách Slovanu. Od toho místa jsem byl snad 10 metrů a plně souhlasím s Cynikem. Souboj, který se v současném fotbale nepíská(fotbal není basketbal).
0/0
27.10.2003 18:47

cynik

Hraci Liberce???
Meli jsme dat Liberci o dve branky vic,a nikdo by ani nesteknul,bohuzel hraci Liberce nemaji tolik soudnosti,aby uznali,ze Synot mel tento zapas navrch a byl lepsi,naopak uz nevi na co by se vymluvili,tak to vse svadi na rozhodci,myslim,ze by meli zacit spise u sebe. Vrha to spatny stin na hrace Synotu,kteri si vitezstvi zaslouzili a mohli zvitezit mnohem vetsim rozdilem,skoda tech nepromenenych sanci,k podobnym diskuzim nemuselo vubec dojit!!! 
0/0
27.10.2003 10:27

Mr_R

...
Nesnižuji převratnou změnu, která od začátku ligy v Synotu nastala. Pěkný stadion, slušné výsledky. Nepopírám ani špatnou hru a výsledky Liberce poslední dobou, způsobenou absencí kvalitních útočníků, ale zejména špatnou atmosférou v kabině a napjatýmy vztahy s vedením.
Doporučuji ovšem fanouškům Synotu, aby zůstali na zemi. Euforie z nového stadionu brzy přejde, a Synot čeká dřiv nebo později klasika středu tabulky. Naopak Liberec se v dobách své krize "drží" ve středu tabulky a dřív nebo později půjde opět nahoru. Mimochodem, pokud se nemýlím, Synot je v tabulce stále za Libercem..
V nějaké diskuzi už jsem četl i povyky uherskohradištských fanoušků něco o titulu příští rok apod. To se ani nedá komentovat:) Vzpomeňme jen na příspěvky brněnských po prvních kolech sezóny: "Brno jedemeee"," Brno mistr 03/04", za vším asi osmdesát vykřičníků. A kde jsou teď?
0/0
27.10.2003 9:50

Kubisss

Re:
Prosímtě promiň ,že jsem tak netečný, ale kde je napsáno to co tvrdíš s úplnou stoprocentní jistotou,že Synot pujde dolů a Liberec nahoru?jsi jasnovidec?Já si myslím, že to zatím  vypadá tak, že Liberec je rád,že získá nějaky ten bod doma.Současná forma vůbec nenasvědčuje tomu, že by měl jít nahoru,naopak St.Město se začíná slušně rozjíždět.Liga je tak vyrovnaná že St.Město i Liberec můžou na konci sezony skončit na takovém místě že se ještě budou všichni divit.
BANIK FOREVER
0/0
27.10.2003 10:11

CFC

Re:
Liberec má určitě kvalitnější kádr než Synot,ale rozepře co začli při nucení podepsat nové smlouvy se jistě podepisují na výsledcích i když do libereckýho mužstva nevidím tak by možná prospěla výměna trenérů,stejně je to se Slávií ta by potřebovala novýho trenéra jako prase drbání,jenže se mi zdá,že je Beránek jaksi nedotknutelnej,byť s SKS nikdy nic nedokázal.Hlavně mě zase neopravuj a přijď na spartu seš jeden z mála slušnějších;o)
0/0
27.10.2003 10:20

cynik

Re:
Ja bych si temi kvalitami kadru zas tak jisty nebyl,Liberec je vice na ocich nez Synot a ma za sebou uspesnou eru,po ktere je vsichni berou jako favority na titul,jenze Liberec uz neni to co byval,naopak muzstvo Synotu ta lepsi era teprve ceka,uz se to zacina obracet k lepsimu,skoda toho azylu,byli bychom ted pred Libercem a meli bychom tak o ctyri body vic. Mame supr stadion,tym,ktery ma vetsi kvalitu i ducha nez drive,noveho trenera a take super fanousky,proc myslite,ze se nam ted tak dari!
0/0
27.10.2003 10:34

CFC

Re:
Já už jsem psal,že vůči Synotu to byla od svazu prasárna,ale myslím si,že Synot ještě potřebuje trošku dozrát,hlavně psychicky.Liberec už je psychicky připravenej na úspěch,Baník má zkušenost(konečně jim došlo,že ligu s dvacetiletýma klukama hrát nemůžou),dej Synotu čas rok dva a potom možná bude hrát UEFU,ale na titul může myslet pouze naivka,alespoň v budoucích 3 letech.
0/0
27.10.2003 10:51

cynik

Re:
A kdo tady mluvi o titulu,nikdy jsem nic podobneho nerekl a pokud vim,neslysel jsem nic takoveho ani z ust zadneho naseho fandy. Titul,to by bylo moc prehnane!!! Pohar vsak ano!!!
0/0
27.10.2003 11:08

Kubisss

Re:
na Spartu se moc těším a přijedu.jinak s tim cos napsal souhlas.pěkně se nám ta liga srovnává.myslím že rok od roku to bude mít Baník s obhajobou titulu těžší (nebo Sparta )     BANIK FOREVER
0/0
27.10.2003 14:05

PatrickUH

Re:
St.Mesto ???? Co to meles??1.FC Synot neni Stare mesto,vole !!!!!!!
0/0
27.10.2003 16:46

NZNamy

Re:
Zklidni hormon! Sice už prakticky Synot  Starým Městem opravdu není, ale jen 14 dní. (Fanoušci ostatních klubů těžko budou mít přehled v regionální řevnivosti.)Mimochodem po sloučení byl nástupnickým týmem Synot Staré Město!!! A to jak sídlem (tedy stadionem), tak soutěží!!! Takže kdyby ten stadion nepostavili v Hradišti, tak by se tam liga už nikdy asi nedostala...
Buď rád, že to máš pod nosem a neurážej tu ostatní
Nyní je to tedy (zatím nezvykle) Synot Uherské Hradiště.
0/0
27.10.2003 19:55

barnabas_666

Re:
Zatímco ty v tom vůbec nemáš guláš.
Synot Uherské Hradiště
0/0
28.10.2003 2:15

The Reds

nástupnictví
Nezlob se, ale plácáš nesmysly. 1.FC Synot nebyl a není nastupnickým týmem FC Synot St. Město, ale zcela novým klubem!!!! Zjistil by jsi to jednoduchým zjištěním a to tím, že by jsi se mrkl na čísla klubů které se sloučily a 1.FC Synot. Číslo u ČMFS je odlišné, tudíž klub je nový, regionální. To že se tři roky uváděl rok založení 1927 /SM/ a ne 2000, je věc pana Hastíka, Omelky a další kliky bývalých SM funkcionářů. Před letošní sezónou došlo konečně k nápravě a uvádí se rok vzniku 1.7.2000 a historie obou zakládajících klubů. To že dříve i nyní se uvádělo SM§ či UHje věc médií a ne vlastního klubu, který v názvu nemá město... To je pro pořádek. Více se dočteš v nové ročence, kterou 1.FC Synot vydá v prosinci, čau!
0/0
28.10.2003 23:47

PatrickUH

Re:
Tak prozatim je to Uherske Hradiste,jo??Hmmm....uvidime za par let!A kdyby UH nepostavilo stadion,tak se sem liga nedostane?No to je asi pravda,ale PORAD by byl SYNOT v ocich lidi z cele CR jen ZAPADLA PODELANA VESNICE!!Neco jako BLSANY!Ale ted to lidi uz tak neberou,takze bud jedine rad!!!!!A proc to tak neberou??Uh.Hradiste neni sice velkomesto,ale taky NENI ZAPADLA DIRA,vole!!!!!!!A nebyt mesta UH,tak hraje SYNOT ve vyhnanstvi jako Blsany a buhvi jak by to dlouho trvalo !!!  A nebyt nas fans UH,tak by jen velmi tezko byl na fotbale takovy kotel,jako je ted !!!!!!!!!!!!!  FANS UH FOREVER !!!!
0/0
31.10.2003 9:54

mircxxx

Re:
Teď jsou 6. a po dnesku muzou byt i 2.,Můžu se jen zeptat, komu fandíš ty?Titul může teď mít kdokoli do 7. místa, i to Brno, takze zatím slož zbraně.
0/0
27.10.2003 10:14

CFC

Re:
Brno mistr určitě nebude kádr opravdu na to nemají.Jsou tři kandidáti Sparta,Slávie(setrvačnost),Ispat možná ještě do toho promluví Liberec,Olomouc a Teplice,ale tam bych dal tak mizivý procento až to hezký není;o)
0/0
27.10.2003 10:23

mazut

Re:
Ač brňák, tak s tebou musim souhlasit.Sice bych neříkal určitě nebude,ale realita je opravdu někde kolem 5.místa (kéž bych se mýlil).Ti lidé, kteří hned po pár kolech (eště k tomu se slabými soupeři) tipovali Brno na mistra ligy byli pouze hodně velcí nadšenci,kteří si jakoby nic jinýho ani připouštět nechtěli.. Nejhorší sou ale ti fanoušci, kteří, když se daří tak jásají a všechny chválí a v opačné situaci nadávají a na fotbal vůbec nejdou. Sportu zdar a fotbalu zvlášť. Brno forever
0/0
27.10.2003 11:30

Howgh

Re:
Myslím že většina týmů v naší lize by si přála mít tak bohatého ale zároveň i trpělivého majitele, jako má Synot. Dlouho trvalo, než se postupně dostali z 3. ligy až do té první, než postavili výborný stadion a konsolidovali kádr. Útok na pozcice, na kterých jsou např. Teplice nebo Brno nebo Liberec bych do budoucna nevylučoval. Synot pořád trpělivě stoupá nahoru,má na to prostředky a ještě překvapí (i když třeba v horizontu nějakých tří let). Spousta týmů by mohla jen závidět!
0/0
27.10.2003 12:07

electronic cowboy

Re:
Myslím, že nikdo nekřičí...Je přece běžné, že se fanoušci mezi sebou hecují, ne? Jak Liberec, tak i Synot dokázali, že patří do první ligy, což dokazuje zázemí klubu, stadiony apodobně...Synot  bude hrát absolutně v pohodě střed tabulky (maximum je 5.,6. místo). Liberec by ale měl mít větší ambice a měl by hrát o špici. Zatím to vypadá na letos hodně neklidný střed tabulky. A propos, tak by mě zajímalo, kdo letos sestoupí. Blšany (před čtrnácti dny jasný kandidát sestupu) se jaksi taksi probudil...) Letos je ta liga hodně vyrovnaná. A myslím, že se hraje docela kvalitní fotbal... (Může za to samozřejmě i téměř dotažený projekt Stadiony 2003...
0/0
27.10.2003 12:22

chachris

chudáčci z Liberce
Buďte rádi, že jste nedostali další góly a nevymlouvejte se na rozhodčí. Zejména Koloušek a Polák by měli urychleně vyhledat lékařskou pomoc, neboť se chovají jako zvířata.
0/0
27.10.2003 8:42

Football16

Re:
Drž hubu magore. Každej se v český lize vymlouvá na něco,tak proč by nemohli ty z Liberce?!! A co má proti Kolouškovi? Kdyby nemusel do se vrátit do Itálie, tak by hrál v Liberci!!!!!
0/0
27.10.2003 9:24

Football16

Re:
Op: za reprezentaci !!!
0/0
27.10.2003 9:24

chachris

Re:
Zajímavý názor ...
0/0
27.10.2003 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze