Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měli jsme mít bodů víc, štve Kotrbu

Fotbalová Sparta uhrála ve třech zápasech v Lize mistrů čtyři body. Je to málo, nebo se víc nečekalo? "Každopádně jsme mohli mít bodů sedm," prohlásil sparťanský trenér Jiří Kotrba. Před odvetami je mužstvo třetí a dál může snít o postupu do osmifinále. "Ale teprve se ukáže, jak je ten náš sen reálný."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pdoxa

Proč Spatra?
Proč nehraje někdo jiný? Proč pořád jen Sparta?
Protože je to Liga mistrů!!!!
0/0
25.10.2003 7:17

Dr. Fee

Foto
Inu homosexuálek špulí tu svou hubičku jako pastuší prdelka. Je to vlastnost tohoto týmu.
0/0
24.10.2003 13:42

Anfafa

http://www.sigmaolomouc.zde.cz
Lidi vyserte se na Spartu  a fandete Sigme !  http://www.sigmaolomouc.zde.cz 
0/0
24.10.2003 13:22

Clar

Gól z ofsajdu
Mám vážně dost těch keců o Poborského ofsajdu.
1. Ofsajd to nebyl. Pusťte si to na videu a krokujte si to. V momentě, kdy se Kováč dotýká hlavou míče, je Poborský na úrovni obránce. Byl rozběhlej, takže to možná jako ofsajd vypadalo - optický klam. Jednou o těchto situacích mluvil Amler v noci s Andělem. O selhávání lidského oka a optických klamech při ofsajdu (na toto téma psal i vědeckou práci). Bylo to dost poučné a myslím, že to sedělo přesně na tuto situaci. Říká se tomu paralaxa (doufám). Hráč běží určitou rychlostí za obranu a lidské oko vnímá poze 24 obrázků za vteřinu. Následoval dlouhý výpočet a když proti útočníkovi vybíhá obránce, může se prý rozhodčí zmýlit až o dva metry. A nemůže za to.
2: I kdyby to třeba ofsajd byl... Je to fotbal a k němu omyly rozhodčích patří. Někdy je chybně situace posouzena pro náš tým, jindy proti (např. neuznaný gól Slavie loni právě proti Besiktasu). Je to tak a připadá mi ubohé snižovat výkon Sparty rádobyobjektivním způsobem. Zvláště v případě, jedná-li se o sporný moment. A znovu podotýkám, že v tomto případě bylo vše v pořádku.
Myslím, že je fajn, že náš tým urval body v Lize mistrů a jen typičtí čeští chudáci se snižují ke znevažování jeho výkonu.
0/0
24.10.2003 9:30

milec

Re:
všechny sparťanský ofsajdy jsou optický klamy nebo ne?
0/0
24.10.2003 10:04

Clar

Re:
Děkuju za tuhle reakci. Přesně sedí na to, co jsem psal.
0/0
24.10.2003 10:27

Ďourek

Re:
Ano, přesně o ní sis svým příspěvkem řekl. Nemůžeš očekávat, že se každý bude tvému veličenstvu klanět, doba kývání je za námi...
0/0
24.10.2003 10:41

Kocek

Re:
Ale no ták, víš dobře jak to myslel. Je pravda, že tak jako má Sparta nejvíc příznivců, tak má i poměrně dost lidí, kterým její úspěchy lezou krkem. Čemuž se sice divím, protože pořád ještě je to ČESKÝ klub, ale na druhou stranu, náš národ byl vždycky dost podrazáckej... V lize klidně nadávat můžou, tam jsou mi k smíchu, ale proboha, tohle je pohár, tak aspon tam už by to snad šlo trochu se snažit ne?? Vezmi si kolik Sparťanů kritizuje v pohárech jiný mužstva, je to malé procento. Ale opačně je to tak 60:40, v prospěch nekritiků, i když někdy spíš 50:50
0/0
24.10.2003 11:25

xt1

Re:
No já nevím jestli je to jen u nás. V Anglii prý taky jsou fandové Manchester united něco jako my tady. Zbytek ligy je nenávidí a fandí každýmu, kdo zrovna hraje proti nim :-) Taky si myslím, že třeba v Barceloně asi moc nebudou slavit vítězství Realu Madrid, i když je to nakrásně v poháru proti soupeři z ciziny:-)
0/0
24.10.2003 11:53

milec

Re:
bavíš, kamaráde. přece když spartu nenávidím, tak ji nebudu mít rád jenom kvůli nějakýmu koeficientu, což je stejně jenom bezvýznamný číslo. budu ji přece nenávidět stejně jako vždycky. to co se mi tady snažíš podsunout je převlíkání kabátu podle toho, kde kdo zrovna hraje. to už nemusíš.
0/0
24.10.2003 11:58

Ďourek

Re:
Vidíš to člověče a já furt čtu: "balkánský pohár", na CHL nemáte (při tom by mělo být zájmem všech fanoušků, aby v LM hrálo co nejvíc českých týmů), Besiktas jste porazili gólem z ofsajdu, proti Trebinje a Smederevu hráli kulový a postoupili se štěstím a ty si takový příspěvky nepamatuješ, potažmo je skrýváš za malé procento (přitom třeba Ravanelliho výpadům se směješ, tudíž si je musíš pamatovat). Zase to jenom podporuje myšlenku, že lidský mozek má tu úžasnou vlastnost vidět věci tak, jak ti to vyhovuje, vymazávat nepříjemné vzpomínky a nahrazovat je příjemnými. No nic, to Vaše centrum vypadá super - gratuluju Vám k němu a přeju Ti hezký bezbodový víkend - to platí jenom pro první ligu, ty sám dej klidně hattrick :-D.
0/0
24.10.2003 12:08

nowos

Re: hattrick
Jo, to by sme potřebovali, jenže Kocek se furt hádá s Dylenem a góly jsou v hajzlu.
0/0
24.10.2003 13:49

Ďourek

Re:
To znám - já jak se začnu hádat (a je jedno jestli se spoluhráčem, nebo s rozhodčím) jde výkon o padesát procent dolů :-( Chce to sladký na nervy :-D
0/0
24.10.2003 13:54

HBA

Kotrbo, Kotrbo....
Nechci nijak rýpat do trenéra Kotrby, ale měl by zůstat alespoň trochu soudný. Sparta má po třech zápasech LM čtyři body z možných devíti. Mohla jich mít třeba sedm, kdyby plichtila s Chelsea a vyhrála v Římě, ale taky třeba jenom jeden nebo dva, kdyby s Besiktasem prohrála nebo remizovala. Takže mi to vychází tak napůl a asi to odpovídá. O postup se Sparta může rvát dál, cesta vede zřejmě přes bodový zisk v Istanbulu, ale i po případné porážce se Sparta bude utěšovat šancemi na postup, protože případných 10 bodů může teoreticky stačit.  Objektivně se ukazuje, že Sparta má na to, aby v LM slušně účinkovala, což třeba po prvních podzimních kolech bylo předmětem velkých debat. Stále si nejsem jist, jestli má Sparta vyřešenou základní sestavu, nejsem nadšen z hrotových útočníků, krajní obránce teď  "zachránil" Labantův centr, který vedl k vítěznému gólu nad Turky, Zelenka není ideální špílmachr, Němec sice v defenzívě dobrý, ale pro útok nic moc, Kováč je trochu chaotický, Johana také střídá lepší chvíle s horšími a navíc bude asi první "vykartovaný", takže určitá jistota jsou jen Blažek, Hübschmann a Poborský.  Nevím, jestli po necelém roce působení trenéra Kotrby ve Spartě je to k jásotu, podle mého názoru spíše ne.
JInak se mi líbí příspěvek Ďourka, dost trefně vystihuje možná hodnocení jednoho zápasu.
0/0
24.10.2003 9:16

LechTP

Re: trochu soudnosti
Přesně tak, Kotrba by se měl uklidnit.. Bodů mohli mít víc, ale také drasticky méně. Štve mě to věčné "kdyby" - Kdyby měla bába koule, je z ní dědek! Jinak ale Spartě přeju postup, (byť jí nefandím) stejně jako všem našim mančaftům.
0/0
24.10.2003 9:50

xt1

Re:
No já bych řekl, že Kotrba to tady směruje spíš jako kritiku do vlastních řad, než na hru na kdyby. Vždyť má pravdu, dokud se nenaučíme soustředit maximalně celý zápas, budeme ztrácet body, protože prošvihneme okamžikym které zápas rozhodnou.
0/0
24.10.2003 10:03

RVK

*
No pane Kotrbo, trošku soudnosti by to chtělo. Když vezmeme gól 5 minut před koncem proti Chelsea jako smůlu, tak gól 6 minut před koncem Besiktasu je zase naopak štěstí. Na Laziu jste nechali snížit domácí svou nekoncentrovaností po přestávce i když uznávám, že ta penalta byla hodně přísná. Takže by to byl bod navíc proti Chelsea, ale pouze bod s Besiktasem, což znamená, že byste teď měli body tři místo čtyř a byli byste na tom ještě o jeden bod hůř. To ani nemluvím o tom, že Chelsea byla v prvním zápase jasně lepší, zatímco Sparta Besiktas přehrála pouze v závěrech obou poločasů.
0/0
24.10.2003 9:12

Ďourek

Zhodnocení
Je zajímavé sledovat tříštění názorů po jednom vydařeném zápase - myslím, že je to klasická ukázka jevu zvaného pragmatismus, což znamená, že člověk vidí pravdu takovou, jakou ji vidět chce, potažmo jaká mu v daném okamžiku vyhovuje. Sparťanští fandové viděli regulérní gól Poborského, odvážný výkon svého celku odměněný zaslouženou výhrou a v Zelenkově brance zálesk Maradony. Antisparťané viděli jasný ofsajd, kliku jak od blázince při tureckých šancích a Zelenka? Tím, že nezpracoval Sionkovu přihrávku totálně zblbnul prvního obránce a druhého by ve vápně obešel jakýkoliv rozeběhnutý hráč (trochu si rejpnu - nevím, kde vzal nadšený příznivec třetího hráče, možná že časem bude jejich počet ještě zvyšovat, ale pozor více než jedenáct by už znělo dost nepravděpodobně :-D). Ani s tím ofsajdem to není jednoznačné: po loňském vítězství Slavie nad stejným soupeřem tady hodně sparťanů křičelo o ofsajdu (fanatický Jiřík i o podplaceném brankáři, který se vydal na dost nejistý výlet), tak to mnozí vracejí, pravdou zůstává že: Ofsajd je, když pomezní zvedně praporek a polovina diváků začne křičet:"Co to máváš ty č..." (Citace jedné slečny, která oslnila znalostí pravidel) a kdyby ten praporek zdvihl, nemohl by nikdo říci ani popel, tak jako o tom nemá smysl spekulovat teď. Co dodat závěrem? Pravda není někde uprostřed, každý má tu svou a asi je to dobře, protože by tyhle diskuze neexistovaly :-D
0/0
24.10.2003 8:44

xt1

Re:
To je přece, ale jasné. Hromada lidí fandí hlavně Slavii, nebo jinému klubu jenom proto, že nesnáší Spartu. Proto budou podle nich všechny výsledky Sparty náhoda, štěstí atd... Na tom co říkáš něco je, je to podobný jako s tím pozvolným natáčením "radaru" lidí, kteří tu Spartě nadávali ještě než LM začala. Tenkrát psali, že neuděláme ani bod a budem hrát kulový, ani UEFU ne. Teď je to jinak, a tak ti samí teď najednou vidí , ale hlavně píšou, že soupeř Sparty který ji neporazil hrál "kulový" a že by je porazil každej, i ten jejich (X) - za X můžeš dosadit slavii, baník, teplice, to e jedno)  :-) K tomu souboji Slavie s Besiktasem loni. Já tvrdím, že ten rozhodčí Pitákovi gól uznat mohl, to je pravda. Ale zase na druhou stranu, kdyby tam ti vocasové nedostali 4 góly za 15 minut, mohli postoupit i bez toho. Stejně jako my na Laziu, jsme nevyhráli kvůli rychlý brance v 2. poločasu, ta penalta může přijít vždycky - ten gól na 1:2, byla ale hrubá chyba.
0/0
24.10.2003 9:10

Ďourek

Re:
No, já měl na mysli gól, který rozhodčí v Praze uznali Doškovi, ne ten Pitákův :-), ale je to podobnost. Nesnášenlivost k Vám je celkem pochopitelná a opírá se o základní fakt: každý má rád vítěze (né, že né), ale nikdo nemá rád toho, kdo vyhrává pořád. Liberec jako mistr nikomu, kromě Vám nevadil, Vítkovice taky ne. Tvrdíte, že teď je díky Baníku liga zajímavá - já si myslím, že liga bude zajímavá až pět let po sobě nikdo neobhájí titul. Až nebudu před začátkem soutěže moci s osmdesáti procentní úspěšností vsadit na vítěze, potom bude naše liga přitahovat sponzory a třeba i zajímavější hráče.
0/0
24.10.2003 9:24

xt1

Re:
No v tom bychom byli dost výjimeční. Obvykle je ten boj o titul vždycky mezi 2ma nebo 3mi mužstvy v celé Evropě, stejně jako u nás. Možná Francie je trošku výjimka
0/0
24.10.2003 10:00

Ďourek

Re:
dobře, tak ne pět, ale tři - nejsem z těch, co by měli v hlavě všechny statistiky, ale co si pamatuju tak zkusím laicky zmapovat a ostatní mě určitě hravě doplní Itálie: před dvěma tituly Juventusu vyhrál tuším že AS Roma, nějaký titul za posledních deset let má Lazio, před tím byla éra AC. Španělé mají Real a Barcelonu, nejméně jednou za devadesátá léta jim titul vyfouklo Atletico a mám dojem, že ještě alespoň jednou tam byl jiný mistr. V Německu má dominantní postavení Bayern, ale za posledních 10 let nejméně dvakrát slavila Borussia Dortmund a dvakrát Kaiserslautern, Francii jsi zmínil sám (po éře OM získali titu Nantes, Lens, PSG, Monako - ani nevím kdo obhajuje titul teď). V Anglii vládne Manchester až od nástupu Cantony a stejně si na titul sáhl Arsenal a jednou i Blackburn, zatímco v osmdesátých letech vládl Liverpool. U nás je liga zajímavá čistě jednou otázkou: Chytne někdo takovou fazónu, aby ohrozil toho nejbohatšího? Když už Vám někdy dokáže šlapat na paty Slavia, tak proti ní začnou ostatní hrát jako o život (já vím, že pozitivní motivace je k ničemu, když na to nemáš, takže se nebere jako něco nemorálního, ale Váňu v Singapuru za to málem zavřeli), jednou vyletěl Liberec (a rok na to už se nedostal ani do pohárů), letos se daří Ostravě, ale zůstává otázkou jak dlouho - je to málo a vyvěrá z toho ztráta pokory fanoušků vítězícího týmu a nenávist ostatních....
0/0
24.10.2003 10:57

xt1

Re:
No to jo, to je fakt. U nás je situace specifická pravě tou Slavií, která už měla neskutečně dobře rozehranou sezónu na titul hodněkrát, ale dotáhla to jenom v tom 96 tém roce. Jinak vždycky začala ztrácet body na jaře proti mužstvům z dolních pater. Liberec s odchodem Štajnera ztratil hrozně moc, ta jejich ofenzíva je teď poloviční. Na Spartě mě teď dost vadí, ty jejich výpadky, co je stojejí body - typicky gól v Olomouci v nastaveném čase.
0/0
24.10.2003 12:07

Ďourek

Re:
Zase na druhou stranu často jste dokázali získat body v nastaveném čase a to se mluvilo o schopnosti bojovat do posledního okamžiku, tak proč tuto schopnost upírat i ostatním, třeba Olomouci. Inkasovaný gól přece není jenom otázka ztráty koncetntrace - Petr Čech když jste před dvěma lety prohráli na Bohemce ke druhému gólu řekl: "Nikdo chybu neudělal, prostě soupeři předvedli hezkou akci a zakončili ji gólem, to se někdy ve fotbale stává". Mě se nelíbí, že Vás pronásleduje rok, co rok jenom Slavia, mělo by nás být co nejvíc a to tak, aby tým,který jde do poháru tam i něco uhrál a ne tak, že na jeře má někdo formu a na podzim už hraje tužku a vyletí zase někdo jiný (třeba Žižkov contra Baník). To podle mne ničí náš kredit v Evropě. Chtělo by to na startu pět chrtů z nichž může získat titul kdokoliv a těch pět se musí pravidelně objevovat v pohárech a pravidelně se dostávat do jara, pak to bude super.
0/0
24.10.2003 12:27

xt1

Re:
Bylo by to hezký mít 5 mužstev srovnatelné (trvale) výkonnosti. Všichni by chodili v pohárech daleko, byl by vysoký koeficient a měli bychom třeba každý rok nasazeno alespoň jedno do skupiny LM. Jenže na to potřebuješ taky 5 srovnatelných balíků peněz na těch 5 chrtů. Těch 5 klubů si totiž nemůže dovolit udržet stejně kvalitní kádr dlouhodobě. Např Nizozemsko je jistě daleko bohatší stát než my a těch stabilních 5 pohárových chrtů taky nemají. Podívej se na Eindhoven - hrál ligu mistrů už 7x, ale nikdy nepostoupil ze základní skupiny. I tam mají Ajax, pak dlouho nic a pak Feyenoord s Eindhovenem.
0/0
24.10.2003 12:54

Ďourek

Re:
No, vždy´t se taky bavíme o tom, co by bylo hezký ne? :-) Holanďani mají tři, ti se pravidelně zúčastňují pohárů, sem tam nějaký vyhrajou (Ajax s Litmaneněnm LM, Feynord UEFU) a jejich častá a úspěšná (alespoň relativně) účast občas vytáhne do LM i někoho jiného (mám na mysli Tillburg). Ale je to o penězích, kdo je nemá musí vychovávat a prodávat a týká se to i Vás - viz Košťálovo pravidelné turné po Rusku s cílem udat kohokoliv za trochu slušný peníz. Problémem je že hráč v Rusku je neperspektivní, beru že si jde vydělat Novotný na sklonku kariéry, nebo Čížek coby průměrný hráč, ale cpát tam potencionálního reprezentanta, či dokonce člena širšího kádru znamená zakopat ho v lize, která není lepší než naše. Nebo možná je, ale každopádně je z ní do repre podstatně dále než z naší. Tady se ovšem vracíme na začátek celé diskuze o různých pohledech na věc: je otázkou jak bych se tvářil, kdyby tam pár hráčů odlifroval Leška a postavil za to tréninkové centrum. Zatím jako fanoušek nadávám pokaždé, když někoho prodá ať už je to za 100 mega, nebo za kačku, ale utěšuju se alespoň tím, že choděj do dobrý soutěže a taky v rakousku už byli Vachy i Skácel..
0/0
24.10.2003 13:19

xt1

Re:
No jo, minulou sezónu nebyla LM, tak se ty prachy někde vzít musely. To centrum je určitě úvěrovaný a z nečeho se to splácet musí. Je fakt, že Jarošík se tam zahrabal. Jirka Novotný tam odešel bez odstupného, za zásluhy, navíc se Košťál zbavil tím pádem té jeho drahé smlouvy. Prostě musel ty peníze někde sehnat. Taky před začátkem letošní sezóny se vyjádřil, že pokud teď nebudeme v LM, sníží rozpočet o 100 milionů. Co se týče Vachyho, na tom bylo vidět už v Teplicích, že z něj něco bude. Skácel a Piták byli poslední fotbalisté Hradce :-) Když odešli, z Hradce odešel fotbal :-)
0/0
24.10.2003 13:29

Ďourek

Re:
No jo, v Hradci to vzali za špatnej konec, přitom odtamtud vždycky přicházeli dobří hráči. Na druhou stranu když jim teče do bot a oni pustěj dva hráče základní sestavy konkurenci (a ta spadne s nima :-)), tak co se dalo čekat jinýho - třeba zase někoho vypiplaj, trenéry na to mají a v okolí není žádná konkurence, která by talentovaný mladíky z východočeskýho kraje odtáhla na lepší podmínky.
0/0
24.10.2003 13:52

Martin108

Re: HMMM
Tak, tak, nadhled musí bejt
0/0
24.10.2003 10:04

nowos

fans
Tady se furt rozebírá jaký má Sparta hrozný fanoušky. Já mám již několik dlouhých let permici. Chodím kdy se dá, a když vidím že na to mužstvo nemá, ale maká tak fandím. Ale když na to sere a přitom na to má, tak nevím za co bych jim měl fandit a povzbuzovat je a tak pískám, s tím, že pod vlivem nespokojenosti diváků poznají, že je něco v nepořádku. A to byl přesně případ ve středu. V první půli na to srali a tak se zapískalo. I třeba pod tímto dojmem zahráli výtečnou druhou půli.
Ps: dost se dívám i na zahr. zápasy a i ve "skvělé" anglické lize, když to mužstvo fláká tak se píská. Protože diváci nejsou blbci a poznají to.
0/0
24.10.2003 8:07

paolore

4 body
jsou všechny body, které jste v zákl. skupině uhráli. Stejně je to o 4 více, než jsem jim přál.
0/0
24.10.2003 7:33

ples

Re:
Česká vlajka? Jako že fandíš českému fotbalu? No..to je z tvého příspěvku opravdu patrné...
0/0
24.10.2003 7:36

dobrý Will Hunting

Alibismus
Pane Kotrbo, trošku soudnosti přeci. Sparta - mizernej fotbal, hra na náhodu, bez systému  a Vy se nestydíte takhle mluvit. I když - tochu to chápu, Vy jste trenér, Vám jde o peníze. Ale nedělejte z lidí hlupáky.
0/0
24.10.2003 7:15

fotbalhra

Výhra!?
Sparta vyhrála. V Čechách (ne jenom na Sparťanské straně) vládne asi velká euforie z vítěství. Jednak z prvního vítězství v LM a možná že se porazil turecký tým (ale nejsme v Anglii) a Sparta si hlavně dokázala, že když bojuje a má patričnou kvalitu, tak může dosáhnout pěkný výsledek. Ale je nutno si uvedomit, kdo skóroval. Opět záloha. Sparta nemá pořádný (žádný) útok. Je vidět podle reakcí, že hodně lidí čekalo na tento výsledek. Výsledek se ale musí potvrdit v Instabulu, pokud Sparta prohraje... opět je ve svím stínu... Fanoušci, kteří rádoby fandí Spartě jsou teď na koni, to je v pořádku, ale nesouhlasím s jejich osočováním Slávie a hlavně v poslední době Baníku (to zavání závistí). My všichni co sledujeme a rozumíme fotbalu, tak vidíme, že se něco děje... A to především na Baníku, taková atmosféra jaká byla na ligovém zápase v sobotu na Bazalech určitě nebyla na Letné ve středu na zápase LM!!! To je fakt. A to nejsem skalní fanoušek ani Slavie, Baníku, Teplic, Liberce atd. To je také důvod pro management Sparty k zamyšlení, jak distribuovat lístky, jak získat "normálního" diváka. Pokud bude pokračovat současná (nedůstojná)situace s prodejem lísků určitě bude chodit méně a méně diváků na zápasy Sparty. Musím podotknout z druhý strany, že situace na stadionu se zlepšila...
0/0
24.10.2003 0:28

Arnie Dejvice

Re:
Musis si ale uvedomit, ze v ostrave vladne absolutni euforie..., to ze ted banik vede ligu je pro fanouska baniku asi tak stejny jako pro  fanouska sparty, kdyby sparta vedla ted ve skupine ligy mistru... proste neco co se bezne nestava... jenze Sparta je v lize zatim az druha v lize mistru  by byl postup malym zazrakem, takze pro spartanskeho fanouska se nic prevratneho nedeje. Neni to o zadny distribuci listku, ale je to o tom, ze Sparte se az tak moc nedari a tentokrat tu nebyl ani Real ani Bayern ani Barca ani Arsenal, ale "jen" Besiktas takze me prije 14k lidi docela optimalni 
0/0
24.10.2003 2:32

ples

Re:
Hele...jsem Sparťan. Řadím se mezi ty rozumější.  Nezávidím Baníku, že jsou první a hrajou dobrý fotbal. Konečně není liga nudná a Sparta má soupeře. Prospěje to všem.  Aale neměl by ses ohánět návštěvou letošního ročníku. Baníku se daří, tak chodí diváci. Jak to bylo loni? Taky jich chodilo tolik? Nepískali by? Je to momentální Baníkovská euforie, kterou jim přeju. Ale počkej za rok. Vrátí se to zpátky ( nebo taky ne). Všichni jsou stejní. Když se nedaří, tak nechodí. Jakmile se začne dařit, tak se dávají za příklad. A k tomu osočování...je to jenom reakce na všechny posměšky, které jsme museli vydržet po losu. Jeden bod za domácí remízu s Turkama. Najednou jsou čtyři. Je sice fakt, že hra nestojí za nic ( kromě toho posledního) a je tady kupa štěstí. Ale na to se historie ptát nebude. Závist bych viděl vočích ostatních. My hrajeme, oni ne. A to se neptám, jak by v té konkurencu obstáli oni. Takže...asi se nedočkáme toho, aby Baníkovci fandili Spartě a naopak na mezinárodním poli. Nepočítám-li ty rozumější. Škoda..víc tolerance by prospělo..
0/0
24.10.2003 7:28

MF_Dnes

Drobná poznámka
Jsem z Ostravy a řadím se spíše mezi hokejové fanoušky. A slyšel jsem zajímavé srovnání - na hokej v Ostravě chodilo před sezónou 1991/92 (ještě i v průběhu ní) v průmeru cca 2000 diváků. Poté začalo play off - 1.kolo. Vítkovice hrály s Jihlavou - první utkání doma prohrály 3:6 a bylo na ně cca 4 tis diváků, 2. utkání doma vyhrály 6:4 a bylo na ně opět cca 4 tis. diváků. Pak hrály 2 x v Jihlavě a jednou prohrály a pak vyhrály. A jak to bylo s 5. utkáním? - Vyhrály ho 6:2. A diváci - 10 tisíc a vyprodáno! A od té doby po dobu několika let (hodně dlouhých) měly doma největší návštěvy v extralize. A když se hrálo play off a Vítkovice hrály nějaký důležitý zápas, tak bylo během dvou hodin předprodeje vyprodáno a na lístky se stála fronta třeba celou noc. Co tím chci říct? - na Baník až dosud chodilo taky minimum diváků. A nyní začínají už v předprodeji mizet lístky ve velkém. Jestli bude Baník pokračovat v obdobných výkonech a výsledcích, nechci vidět, ce se bude dít, až přijede do Ostravy Slávie, nebo Sparta a nebo příští podzim třeba Real Madrid....
0/0
24.10.2003 7:41

ples

Re:
Konečně pomoc z řady soupeře. Sice mluvíš o hokeji a to je tady něco jiného ( i když ani v tom se Sarta nemůže rovnat), ale souhlasím. My Ceši jsme holt takoví. Daří se..šup tam. Nedaří...kašlem na to..
0/0
24.10.2003 7:56

MF_Dnes

Nepochopil jsi mě
Hovořil jsem o tom, že tu mašinu jménem fanoušci v Ostravě je třeba nastartovat a pak už jede jak dobře namazaná mašina. To máš jak s ohněm - potřebuješ tři věci - hořlavou látku (hráči, čili dobrý manšaft), vzduch, a pak iniciaci (ta teď přišla v podobě vedení Baníku). Teď už to bude hořet, čili Baník bude myslím po dlouhou dobu vysoké návštěvy.
0/0
24.10.2003 8:25

MilosV

Re:
S tvym nazorem bohuzel nesouhlasim. Jedinej, kdo zavidi, jses asi ty. Fotbalu asi vubec nerozumis, kdys tvrdis, ze se neco deje. To je prece naprosto normalni, ze kdyz se muzstvu Baniku po nekolika letech konecne dari, a ja jim to preju, ze bude plnej dum. A nepis jaka byla atmosfera na Letne, kdyz jsi tam nebyl.
0/0
24.10.2003 7:45

DrHorak

Buďte na zemi a objektivní
Sparta si to vítězství vydřela, ale Kotrbova slova si pamatujte dobře. V odvetě v Turecku to bude jiný kafe a domácí je rozpráší 4:1. Velký klub má mít velké cíle, ale velká huba mu jenom uškodí. S tak děravou obranou může být Sparta ráda, že uhrála bezgolový poločas. Oba Sparťanské góly byly parádní, ale viděl jsem to jasně. Poborský byl v ofsajdu a mrzí mně, že i televizní komentátoři tak silně protěžují Spartu, že musí obelhávat i celý televizní národ. Jedinej Pavel Kuka aspoň řekl, že nemá cenu pitvat, jestli ofsajd byl nebo ne. Rozhodující je, že gól platí. Kdyby se za 14 dní situace opakovala ve prospěch Turků, tak se bude všude psát o veliký křivdě. 
0/0
23.10.2003 23:45

Operson

Re:
Keců máš dost, doufám, žes viděl včera celkem jasnej záběr v TV - nesnáším debaty o ofsajdech, ale tohle rozhodně NEBYL!
0/0
24.10.2003 6:57

fcb65

Re:
V době přihrávky )hlavičkou) už to ofsajd skutečně byl - buď soudný...
0/0
24.10.2003 9:00

TomieFKA

Fotogalerie a video z Besiktase
Reportáž, video na kotel Besiktase po vstřeleném gólu a fotogalerie ze včerejšího zápasu je již k prohlédnutí..ACS!!
http:// f k a l e j. f o t b a l e k. c z
Pro lidi, co se me ptaji..!! Nazev stranky je zde s mezerou mezi pismeny,ale samozrejme je do vyhledavace nutno napsat bez mezery mezi písmeny, kdyz to jen zkopirujete tak se k nam nedostanete..bohužel se sem odkaz musí napsat takto, ale ja verim, ze si s tim poradite a NEBUDETE litovat..:))
 
 
 
0/0
23.10.2003 21:25

ptcko

Sparta a ChL
Je fakt, že Sparta v LM nehraje špatné zápasy a přiznávám, že mě docela příjemě překvapila. Ale už po losu jsem si myslel, že by to na postup (byť třeba do poháru UEFA) být mohlo. Tahle skupina je v letošní CHL přece jen jedna z těch lehčích. Chelsea má sice kádr plnej hvězd, ale nejsou sehraný a na výkonech je to vidět, Lazio už taky není to co před pár lety a Turci jsou vždy velmi nevyzpytatelní - viz výhra na Chelsea a teď půl zápasu špatný výkon proti Spartě. Když Sparta odehraje DOBRÉ zápasy má šanci. A Sparta teď DOBRÉ zápasy v LM opravdu hraje. mimochodem v lize fandím jinému klubu ...
0/0
23.10.2003 20:00

kayzeer

Víc bodů
Měli jsme mít bodů víc - to má Kotrba pravdu. Je to koneckonců velkej odborník. My jsme taky měli všechny zápasy vyhrát a mít těch bodů víc. A všechna ostatní mužstva měla všechny zápasy vyhrát a mít víc bodů. Je to nespravedlnost. BRNO FOREVER!
0/0
23.10.2003 19:50

NaWRC

Re:
Přesně tak. Kotrba opět zaperlil.
 
BRNO jedéééém !!!
0/0
23.10.2003 20:19

Olle

Re: ...
... " A všechna ostatní mužstva měla všechny zápasy vyhrát a mít víc bodů. Je to nespravedlnost." ... fakt dobrý! Když ale vezmu,že všechna mužstva všechno vyhrála při stejném skóre,rozhoduje o prvenství los nebo abecední pořadí (1.Blšany?) ?
0/0
23.10.2003 21:28

fcb65

Re:
1. Baník!!!!
0/0
24.10.2003 8:58

spookeen

Kotrba to prehani.
Ja myslim ze to Kotrba trochu prehani. Doma s Chelsea meli 1 sanci, Chelsea nekolik tutovek, v Rime ac vedli 2:0 meli stesti ze Lacio neotocilo a s Besiktasem to bylo zase s odrenejma usima. Zkuste hlasuj-unas.unas.cz
0/0
23.10.2003 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze