Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak Lucescu pobavil dvě třetiny sálu

V první části tiskové konference po utkání Ligy mistrů Sparta - Besiktas (2:1) se dvě třetiny zaplněného rozlehlého sálu na Letné náramně pobavily. Tu neobvyklou reakci českých žurnalistů způsobil Mircea Lucescu, trenér tureckého mužstva. "Prohrát jsme si nezasloužili," zahájil víc než půl hodiny po zápase dlouhý monolog, v němž mimo jiné zdůraznil: "Rozhodčí Spartě netrestal některé útočné fauly, zejména ty Kinclovy byly někdy až likvidační."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ptcko

Sparta v LM
Je fakt, že Sparta v LM nehraje špatné zápasy a přiznávám, že mě docela příjemě překvapila. Ale už po losu jsem si myslel, že by to na postup (byť třeba do poháru UEFA) být mohlo. Tahle skupina je v letošní CHL přece jen jedna z těch lehčích. Chelsea má sice kádr plnej hvězd, ale nejsou sehraný a na výkonech je to vidět, Lazio už taky není to co před pár lety a Turci jsou vždy velmi nevyzpytatelní - viz výhra na Chelsea a teď půl zápasu špatný výkon proti Spartě. Když Sparta odehraje DOBRÉ zápasy má šanci. A Sparta teď DOBRÉ zápasy v LM opravdu hraje. mimochodem v lize fandím jinému klubu ...
0/0
23.10.2003 17:21

DeDust

Mezi fanoušky i novináři oblíbený sparťanský driblér
To si delate srandu, ne? Lempl zahraje jeden zapas tak, jak ma hrat uz dve sezony tejden co tejden a najednou to bude oblibenej dribler? To asi tezko...
0/0
23.10.2003 17:05

wertex

Rozhodci
No nevim, ale rohozdci zadnou zasadni chybu neudelali - druhej gol penalta o cerveny si muze nechat zdat jenom LABA - kterej asi nem a brejle, druhej - tak ofsajd dost tezko, jinak Lucescu rika co musi i kdyz jou to hovadiny - asi jako ze Sparta sahal v zapase proti Chelsea po bodu - Sparta mohla mit 6 bodu, ale ma 4 coz podle me neni zas tak zly - hlavne to potvrdit v dalsim utkani v LM. SPARTA RULEZ!
0/0
23.10.2003 16:38

maagoor22

Re:
kdyby uhrala bod s chelsea tak by to bylo 5 bodu 4 + 1 = 5 je pravda ze pri trose stesti jsme mohli udrzet i viteztvi na laziu a mohlo to byt 7 bodiku a to uz by bulo hodne dobre
0/0
24.10.2003 4:01

sumýš

Re:
Nebo jste taky na Laziu mohli nakonec prohrát 2-3 a ve středu to po první půli mohlo být taky klidně 1-3... Takže ruku na srdce, vlastně jste nemuseli mít vůbec nic :-)) Jenže na kdyby se nehraje, tak buď rád, že máte ty 4 body co máte. Myslim, že z hlediska "fotbalové spravedlnosti" je to tak akorát...
0/0
24.10.2003 17:15

Cad

Postup ze skupiny
Jsem tady četl několik příspěvků, že Sparta určitě postoupí nebo půjde nejmíň do poháru. I když jí to přeji, myslím, že na to nemá a skončí až čtvrtá.
Jo, Brno vyhraje
0/0
23.10.2003 16:21

LABA

OPRAVDU?
Já si myslim, že bylo jasně vidět, že špatný s rozhodčíma to je i v mezinárodním fotbale, jinak Sparta nemohla nikdy vyhrát. Při druhym golu Sparty jasnej ofside, Blažek měl po penaltovym zákroku automaticky dostat červenou, protože Turek byl ve vyložený šanci. Takhle Sparta vyhrává i u nás, že jo?Ale tentokrát jsem jim fandil, podle mě jim chyběj hráči jako Siegl a Novotný, zkušení a golový
0/0
23.10.2003 16:03

jirka10

Re:
V jaký, že to byl ten Turek šanci??
0/0
23.10.2003 16:22

ples

Re:
Blbost. V jasné šanci nemůžeš být, když seš na úrovni brankové čáry. A rozhodčí to viděl dobře. Ofsajd? Takových pustil i Colina určitě plno. Rozhodčí vůbec nic nepokazil. Až bude Sparta hrát v Turecku a rozhodčí podlehne atmosféře, budeš tase tvrdit, že takhle to chodí ve světě. Mám pocit, že je naší spcialitou takto zhazovat výkony našich hráčů. Totéž se dělo po našem vítězství nad Holandskem. Penalta být neměla. Co jsme to za národ, že hledáme pořád jenom negativa?
 Jestli naznačuješ zase něco o úplatcích v naší lize, seš podle mě ubožák. Spartě se nepískají ofsajdy ( viz Příbram), nekopou se proti nim penalty, ona jich kope moc ( statisticky právě nejmíň). To je zase nářek. Baníkovci mají momentálně štěstí, že hrajou opravdu dobře. Jinak byste se snažili něci najít i na nich.
 A ktěm dvěma...to si děláš srandu, že jo? Siegl do Sparty? Bože můj...at si ho nechá Chovanec v Příbrami.
0/0
23.10.2003 16:29

Trisa

Re: jasně
jo, Colina jich spoustu pustil, jak jste na to ale nadávali, kdyby to bylo opačně, tak byste řvali, že pravidla jsou pravidla a že vás rozhodčí zaříznul.
0/0
23.10.2003 17:21

honza_

Re:
no, vzhledem k tomu, že Collina je hlavní rozhodčí, tak ofsajdy asi moc nepouští...nebo on teď mává s praporkem? A mimochodem ofsajd to byl, penalta na turky taky, červená pro Blažka je blbost, žlutá samozřejmost.
0/0
24.10.2003 12:56

maagoor22

Re:
blbost blbost blbost
0/0
24.10.2003 3:57

Garrik

Zase to s tou chvalou neprezente
Je pravda, ze Sparta vyhrala a to je velmi dobre. Gratuluju. Nicmene si myslim, ze hrac by mel byt souzen za celych 90 minut na hristi a jestli jsem vcera videl dobre tak v prvni puli hral Zelenka uplny hov..... Po prestavce to bylo uplne o necem jinem. Skvely gol a rada dobrych prihravek. Nicmene bych v nem rozhodne nevidel hvezdu zapasu.
0/0
23.10.2003 15:47

acob

Vstupenky
Chcete vidět jak Sparta vyprovodí z Letné po Besiktasu i Brno??...vyhrajte lístky na tento zápas na stránkách FK Alej!! (lehce je na seznamu vyhledáte:))!
0/0
23.10.2003 14:48

Petr900

ofsajd to na 100% nebyl
Dneska jsem si zápas pustil ze záznamu a gól Poborského jsem si takzvaně rozfázoval (prostě jsem dal pauzu a mačkal přetáčení dopředu a míč se pak pohyboval po centimetrech). Když Kováč hlavičkoval, byl Poborský naprosto přesně v lajně s posledním Turkem. Dokonce ještě ve chvíli, kdy už byl míč půl metru od Kováčovy hlavy (potom, co ho odehrál), Poborský v ofsajdové pozici nebyl. Kdo tvrdí opak je buď dement nebo je prostě jen slepej.
0/0
23.10.2003 14:20

Garrik

Re:
Aby hrac nebyl v ofsidu, tak nesmi byt ani na urovni poslednihi obrance, nicmene je dobre ze gol dal a ze platil.
0/0
23.10.2003 15:48

elrik

Re:
tak tohle vylozeni pravidel uz nejakych par desitek mesicu neplati. ted je podle pravidel v poradku, kdyz hrac je na urovni posledniho obrance a je jenom chyba rozhodcich, treba v nasi lize, ze tak uskostlive piskaji i ofsajdy, kdy proste nevidi obrance prekryteho utocnikem ...
0/0
23.10.2003 16:03

ples

Re:
Hráč může být na úrovni. To není ofsajd. Nesmí stát za ním. Asi před pěti lety se začalo mluvit o tom, že minimální ofsajdy se mají pouštět, aby se přispělo poču golů. Ani jeden rozhodčí se tím neřídí. A tím si s...rou do vlastního hnízda. Mávají i ty nejmenší a všichni se rozčulí. A ti nahoře se pořád diví, že je málo glů.
0/0
23.10.2003 16:19

Loša

KONEČNĚ SPARTIČKA
Tak vy všichni rádoby fanoušci!! Konečně se dalo včera v TV na něco dívat. Když jsem od začátku tvrdil, že Sparta má na postup, smáli jste se a teď - je to realita!! Před časem tu byl názor experta, že Sparta získá max. 4 body - ty už máme a to jsme teprve v polovině!!!! Slávistům a Ostravákům bych vzkázal - až někdy v daleké budoucnosti, kdy se už bude létat na Mars, budete hrát LM tak pak vyskakujte!!!! A s těma Vašema pomlouvačnýma kecama se běžte vycpat!! Slávisti - nemáte ani svůj stadion a i na poháry vám chodí jen děti, co zabloudily z pískoviště! Baníkovci - když se daří to jste všichni hrdí baníkovci, ale vzpomeňte na minulý sezóny, kdy jste mohli po ochozech chodit sem a tam a na nikoho jste nenarazili a ta doba zanedlouho opět nastane, jó a pak ukažte to vaše slavný "nikdy tě nezradíme"!!! Takže všem kdo i teď budou mít plnou hubu keců vzkazuju - přijďte na Letnou, ať aspoň jedinkrát za váš život vidíte na vlastní oči, jak se hraje LM!!!!!!!!!! Váš věrný fanoušek SPARTA forever!!!!!!
0/0
23.10.2003 13:56

hondza2

Re:
Z Vašeho příspěvku vyplývá, že Sparta jsou "hrdinové" a ostatní kluby (ať už z ČR nebo ze zahraničí) jsou prostě "póvl".
Proto nechápu, proč se na fotbal vlastně díváte. Vždyť se stačí dívat pouze na tabulky a statistické rozbory, a hned je vidět, jací jsou ve Spartě "kádři". Naštěstí existuje ještě dost lidí, kteří se chodí dívat především na fotbal a ne na to, jak Sparta "machruje" a jak jsou slávisté nebo baníkovci "ubozí".
 A Vy s Vašimi nenávistnými projevy jděte ke sparťanským rowdies (pokud už tam nejste). Jistě Vás rádi přijmou mezi sebe.
0/0
23.10.2003 14:39

Loša

Re:
Já to píšu z dlouhodobýho hlediska!! Celou dobu tady čtu antifanoušky jak shazují spartu a vychvalují svůj klub (slavia, banik), ale mně jde jen o to, že právě jediná Sparta se celkem pravidelně do LM dostává a rozhodně tam nedělá vyloženou ostudu! Takže kritizovat umí každej, ale upřímně poblahopřát k výsledku a k zviditelňování našeho fotbalu skoro NIKDO!!
0/0
23.10.2003 14:58

pan_Feroslav

Re:
To je už něco jinýho. V tomhle s tebou musim souhlasit, s tim předchozim ale ne, bylo to naprosto zbytečně napsaný v útočnym tónu. Ale chápu, ono někdy ty bláboly už nejde vydržet.
0/0
23.10.2003 15:06

pultr

Re:
Vis sparta je pro Banikovce pojem dost o tom , ze co mel Banik drive talenty , tak je sparta byla schopna nejak koupit...Sionko,Sloncik, Bolf, Repka samozrejme na oplatku hracum to pomohlo v tom ze se mohli dostat nekde ven pokud se nechali videt.Verim ze i v tom koreni urcita nenavist vuci sparte. Co ja vim tak vsichni uzasle sledovali spanilou jizdu s Hrebikem , protoze predvadela nejlepsi fotbal, to se neda vzit a vsichni kdo fandili fotbalu tak fandili i sparte, tak samo se fandilo liberci kdyz dovedla dojit az k Dortmundu v UEFA, protoze predvadela perfektni fotbal.Nemysli si ale ze budeme zviditelnovat treba tuto sezonu, protoze si nemyslim ze je to tak vyrazny posun, je dobre ze se dovedli probojovat do ligy mistru, ale nad tim fotbalem uz tak srdce neplane jako predtim, nediv se tomu. 
0/0
23.10.2003 16:19

pat rafter

Re:
jen a jen souhlas. ale oni ty držky stejně nezavřou, budou v tom hledat penize, rozhodčí atd.
0/0
23.10.2003 14:41

pan_Feroslav

Re:
Nikdo tu nic takovýho už dlouho nepsal, tak nevim, proč to sem taháš.
0/0
23.10.2003 14:51

pan_Feroslav

Re:
Jediná poznámka - Slavia stadion svůj nemá, je to nevídaná ostuda a to o to větší, když se člověk podívá třeba jen do Uherskýho Hradiště, kde teď čerstvě postavili super stadion a ani je to moc nestálo. Ale když se tu tak oháníš Spartou - jakpak ona postavila svůj stadion? Ať se to někomu líbí nebo ne, postavili jí ho komunisti a ona ho pak za Macha jen zrekonstruovala. Slavia to štěstí bohužel neměla. A co se návštěvnosti týče, jen si vzpomeň kolik lidí chodilo na Spartu, když na Strahově odehrála jaro v roce 1994...
Jinak gratulace k včerejší zasloužený výhře.
0/0
23.10.2003 14:48

VELKOVEZIR

Re:
Tyhle kecy o Spartě a komunistech už mě opravdu nebaví di se s tim vycpat
0/0
23.10.2003 15:18

elrik

Re:
stadion si nepostavila, ale vyuzila toho co se v te dobe nabizelo. to by udelal kterykoliv klub, ktery by takovou nabidku dostal. viz. plany hokejove Slavie na prestehovani do nove haly Sazka... ale zpatky ke sparte. videls co ted stavi slavistum tesne pod nosem? tim myslim jejich treninkove centrum mladeze na strahove. za to by slusnej stadionek postavila taky.
0/0
23.10.2003 16:09

nejchytrejsi

Re:
se omlouvam, taky sem myslel ze Sparta na LM nema, hlavne z duvodu burana kotrby, nastesti se chlapci dokazali etablovat a kotrbu uspesne zaclenit do kadru, viz vcerejsi rozhovor ve studiu sport, Zelenka mluvil k veci, kauc dost mimo
0/0
23.10.2003 14:55

pultr

Re:
Jedina vec proc je mozno fandit sparte je ta ze muze zvednout koeficient, ani ten prazak co ma ty kecy nekde podemnou si asi neuvedomuje ze  i kdyz je to Praha tak ze reprezentuje ceskou republiku. Po tech kecech bych sparte uz nepral ani bod jenze, to neni liga a je lepsi kdyz se ji dari pro cely cesky fotbal nez abychom si neprali. Pokud ale chce mluvit o kvalitach fotbalu, mozna by jednou nemel jit na ligu mistru , ale zajit se podivat na nasi ligu jestli vi co to vubec je. S herni situaci sparty bych se teda moc nechlubil. Viz zizkov, synot, i ty blbe blasany, dale se mi uz ani pokracovat nebude. Pokud si taky neuvedomi ze kdyby sparta padala tak by asi taky na fotbal chodilo mene ;lidi, jinak minuly rok nebyl pro Banik poharovy , ale divaci chodili porad oproti tem prazakum, nemluve o zizkove a jeho navstevnosti na Glasgow rangers. Ale jestli si to neuvedomujes tak situace se meni, uz to neni ze sparta skupuje hrace z jinych ceskych klubu za velmi levne penize ,ale Baros dokazal ze se da za prachy chodit uz rovnou a za mnohem vetsi.Vase bidne nakupy se taky ukazaly na vasich objevech...Poledica, Gluscevich,...Uz to neni tak ze byste az tak moc kupovali, mozna tak vymenovali s libercem zboncaka nebo teda vymenili Kovace za nejakeho pry defenzivniho zaloznika o kterem vubec nevim ze by do olomouce prisel. Pokud jinak chces mluvit o fotbale v lize mistru, mel by sis uvedomit ze kdybyste dostali nekterygol z tech tutovek co mel besiktas tak byste dostali latu jak hrom, ja vim je to jen kdyby, pokud chces srovnavat fotbal co jste predvadeli s Chelsey meli byste se srovnat s tim jak chelsey hrala oproti vam , ze vam dala jen jednoho gola taky muze byt zazrak v nerozehranosti. Mel by ses taky zamyslet nad tim proc sparta nemuze vyhrat ligu mistru a dosel bys k zaveru ze na to nema, na tom neni nic spatneho.Jestli bude nekdy liga mistru v ostrave , brne nebo olomouci, pak poznas fanousky a fandeni a spartu zavrhnes.
0/0
23.10.2003 15:05

LUFC

Re:
Zdravim Te vidlaku, z tveho prispevku je cejtit zavist. Ale vubec se Ti nedivim. Kazdy rok minimalne boj o fotbalovou evropu, titul v domaci lize, zkupovani nejlepsich hracu nasi ligy, hezky stadion atd. Dalsi vec je ta vase venkovska zavist vuci Praze. Je to smesny jak kazdej sedlak nadava na Prahu a pritom by tady chtel zit. Lezete sem za praci a pritom nenavidite vsechno co je trochu prazsky.  
0/0
23.10.2003 15:26

pstrosss

Re: Vzkaz Pražákovi ( Pražákům)
Nevím, kde bereš tu jistotu, že my "vidláci" bychom v Praze chtěli žít. Dělal jsi snad nějaký relevantní marketingový průzkum? Nebo jak jsi k tomu závěru přišel? Já sám jsem z malého města na Moravě, do Prahy jezdím každé prázdniny zhruba na měsíc vydělat si nějaké prachy a můžu ti říct, že ke konci svého pobytu v Praze už se nemůžu dočkat, až z ní konečně vypadnu. Mám spoustu kamarádů z našeho města, co jsou v Praze na vysoké a většina z nich se tam po studiu nechce usadit, mají Prahy plné zuby. Víš, i žití ve "Vidlákově" skýtá svá kouzla. To ale někteří Pražáci neumí, nebo i nechtějí pochopit. Prostě do Prahy tak možná na čtyřdenní výlet, ale jinak ne, díky....  .  
0/0
23.10.2003 15:50

maagoor22

Re:
jo to je presne ono vsichni jezdi do Prahy za penezma a nejvic z moravy pro ktery jsou prachy vzdy az na prvnim miste
0/0
24.10.2003 3:50

pultr

Re:
Samozrejme, ze vam zavidime ligu mistru, prece je to vys nez nase liga, jenze vam ji v te Vasi lize mistru taky fandime a div se jsme z Moravy.To ze vam nefandime v lize je asi zazrak. Zkupovani nejlepsich hracu v nasi lize, to nevim, myslim ze to bylo drive, ale poslus si a rekni mi kteri to byli.Hezky stadion?Je pekny je to kus fotbalove svatyne, ale ja bych dal klidne prednost mene, mene, mene honosnemu kdyby mel kapacitu 30 tisic divaku.A je mi celkem jedno jaky je hlavne kdyz se zaplni....Nevim proc si myslite, ze Vam zavidime.Samozrejme ze Praha bude vzdycky stred Ceske republiky a tak se nedostanou nektere veci z Prahy, treba nejlepsi kvalifikacni utkani , ale s tim jsme se smirili. Je to hlavni mesto a mely by tam asi byt nejdulezitejsi kulkturni udalosti. Dalsi fakt , ze nezmam moc lidi kteri rikaji ze by chteli zit v Praze, spise znam lidi kteri rikaji ze je nekde bida, vydelaky jsou ubohe a tak jedou do Prahy za praci.Centrum Prahy je nejhezci v republice, ale okoli mi uz takove nepripada, jestli mas rad sidliste je to tvoje vec, ale vez ze kazdy Vidlak by tam zit nechtel.Ze nenavidime co je jen trochu prazske, z casti to beru Prazske pivo mi moc nechutna :) Nevim proc bych mel nenavidet nejhezci pamatky Prahy. Nebo nektere osobnosti ktere tam ziji.
0/0
23.10.2003 16:13

LUFC

Re:
Konecne se ukazolo, ze Sparticka je pravem v Lize Mistru. Bohuzel jsem to vcera nevidel, ale urcite jsme byli lepsi, kdyz jsme vyhrali. Jsem na ty nase kluky nesmirne hrdej. Dali jsme opet tem namyslenejm, nekulturnim cikanum na prdel a tak je to spravne. 26. Listopadu to bude bitva min. o UEFU. AC Sparta Praha FOREVER.
0/0
23.10.2003 15:06

Football16

Re:
Je to pravda,co jsi řekl.Všichni m říkali,že Sparta nepostoupí ani do UEFA ze 3.místa.Ale teď to je všechno naopak.To co jsi říkal o Slavii je pravda,ale na Ostravu nemusíš bejt tak tvrdej.Slavie a Ostrava nadávaj Spartě.protože jenom závidí,že dokážou postoupit do LM.A nedokážu pochopit,jak českej fanda nedokáže fandit českýmu týmu v evropských pohárech.Já fandim i tý blbý Slavii (nebo spíš blbýmu Beránkovi)!Doufám že Sparta získá titul,ikdyž fandim strašně Liberci,ale ten to asi už nezvládne.
0/0
23.10.2003 15:13

electronic cowboy

Re:
ale, ale ,ale - moc bych nedémonizoval...Sparta má čtyři bodíky, což je velká paráda, ale je třeba si uvědomit, že před sebou má taky tu horší část (2 zápasy venku na horkých půdách). I když bych jim přál udělat aspoň remízu v Istanbulu a porazit doma Lazio. 8 bodů by jim 100%ně stačilo na postup do UEFY (což je ale maximum, kterého mohou dosáhnout). Tenhle mančaft by potřeboval ještě 2-3 kvalitní fotbalisty na to, aby hráli osmifinále LM... To je realita.
0/0
23.10.2003 16:29

maagoor22

Re:
hhmmm tak to mi nejak nesedi prvni zapas meli doma druhy venku treti doma tak jedine ze by meli horkou pudu doma ale jinak pekny ... "To je realita"
0/0
24.10.2003 3:54

hajdusek

Re:
Silně pochybuji jestli jsi vůbec Homo sapiens. Ty magore, jestli bude hrát ta tvoje již dlouho korodující "železná" sparta tak blbě jak v lize, tak si příští LM zahraje až tvá blbost bude známa i na Marsu! Zbohem a udav se těma tvýma zarudlýma hovadama s Eurotelem na prsou!
0/0
23.10.2003 22:39

zmroote

Kuka
Mimochodem, ac jsem spartan, prekvapil me vcera kuka dost inteligentnim projevem pri komentari. Minimum frazi a vety k veci. to se jen tak nevidi. Konecne nejaky komentare co melo smysl poslouchat.
0/0
23.10.2003 13:30

balloonbalcy8

Re:
Mě ne, protože to je jeden z nejinteligentnějších fotbalistů, kteří na trávnících běhají ... Má velmi zralé názory a umí je ve správnou chvíli vyjádřit ... Je to zkrátka velká osobnost našeho fotbalu ... Bohužel se teď trenérovi Beránkovi nějak nehodí do koncepce ...
0/0
23.10.2003 14:13

pOne

Re:
Tak to asi moc fotbal nesleduješ. Kuka má rozumnej projev už delší dobu...
0/0
23.10.2003 14:17

Aerosmith

Re:
Presne tak jedinej kdo nefrazuje a vsechno pali narovinu at se mu to nekomu libi nebo ne.No vsak taky nehraje..:((((
0/0
23.10.2003 15:26

pstrosss

Re: jo
Naprostej souhlas.
0/0
23.10.2003 17:11

grospic

Lucescu má v Praze bráchu
na netu vystupuje jako Ravanelli.
0/0
23.10.2003 13:28

lilux

pergl
Zda se mi ze se tady tak trochu pozapomelo na pergla - vsude ctu ze prvni gol byla krasna akce zelenky, ale to ze predtim pregl presel pres dva hrace a poslal krasnou prohravku uz nikdo nezminuje...
0/0
23.10.2003 13:21

Velkoknize Slovanski

Tak hrál Maradona . . .
Ten gól Zelenky v 58. minutě na 1:0 připomněl akce slavného Maradony . . .
Je to tak, štěstí se přiklonilo k lepšímu . . .
Pohanským psům z Istanbulu a Balkánu chybí základní sebekritika
0/0
23.10.2003 13:11

electronic cowboy

A co Kováč?
Myslím, že se nikde neobjevuje jméno Radoslava Kováče...Ten hrál včera hodně hodně nadprůměrný zápas, byl pohyblivý a koneckonců nahrál i na rozhodující gól, který, milí přátelé, byl/nebyl z ofsajdu. Žádná z kamer to nemůže prokázat, co už se nedá říct o gólu mého oblíbence Raula, jehož branka, jak se ukázalo po devadesáti minutách, byla proti Partizanu Bělehrad, ta rozhodující. A propos, fotbal se skutečně nehraje na krásu a na šance. O tomhle by po včerejšku jistě mohli mluvit nejen Jezdci z Glasgowa, ale kupříkladu i Olympique Marseille...Nicméně - to, že zápas v Cařihradu bude velenáročný, nikdo nezpochybňuje. Doporučuji betonovat, betonovat, betonovat a tím odvézt "nezasloužený" bodík.
0/0
23.10.2003 13:08

celtik

ofsajd ?
Může mi někdo zodpovědně říct jestli ten druhej gól byl z ofsajdu. Viděl jsem jen jeden záznam,ale zdálo se mi že tam byl tak půl metru.Překvapuje mě že o tom nikde nepíšou.
0/0
23.10.2003 12:52

vlastaburian

Re: zadny ofsajd
Jenom par detailu: prave mam na videu zastaveny bocni zaber kamery v momente, kdy je mic na hlave hlavickujiciho hrace jako prilepeny a Karel je presne na urovni posledniho obrance a ani milimetr za nim. To uz dnes podle pravidel ofsajd NENI. Navic bych zduraznil, ze golu predchazelo asi 12 prihravek a krasne vysunuti Labanta patickou – snad Sionko. Uz jednou prasknete vzteky…Ale vazne, kdo mate zaznam, zastavte si to v momente hlavicky. NENI.
0/0
23.10.2003 12:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze