Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poborský rozhodující souboj nevypustil

Co dovedlo Spartu k vítězství v Lize mistrů nad Besiktasem Istanbul? "Štěstí a taky to, že jsme se za žádné situace nevzdali," poznamenal kapitán Karel Poborský. Šest minut před koncem Poborský nevypustil sprint za málem už ztraceným míčem. "Obránce už se mnou nešel, hrát přestal i brankář." A Poborský? Zblízka dorazil na 2:1, byl to vítězný gól zápasu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pdoxa

Proč Spatra?
Protože se to jmenuje Liga mistrů
0/0
25.10.2003 7:25

redfox2

Ofsajd jako prase
Ze jeste nikdo nemluvil (tisk,televize) ze druhy gol sparty byl z jasneho ofsajdu!!!!
0/0
24.10.2003 10:52

XYZ

Re:
Jestli to nebude tim, ze jsi ho videl jen ty...  zavist chlapce, zavist, ta Te ovlada...
0/0
24.10.2003 11:25

DrHorak

Ještě nikam nepostoupili
Přestaňte se vynášet do nebe. Sparta sice vyhrála, ale musela k tomu mít strašně moc štěstí. Ať už při Blažkovo zákrocích, tak i při vítězném gólu. Kdyby to rozhodčí zvednul, tak nemůžete říct ani popel. Podle mýho pomezák zaváhal a pak ze sebe nechtěl dělat blba, jak naši rozhodčí (Příbram-Sparta, Zlín - Brno ). Podle komentářů bych řekl, že Sparta je už v semifinále LM, ale s tak hroznou obranou a nemít Blažka - mohli mít skóre jak Blšany. Přeju Spartě úspěch, ale ať si ho zaslouží výbornou hrou a ne souhrou náhod. V Istanbulu to bude ledová sprcha a pak budu zvědavej na postupový šance. To už bude jen teorie, protože Lazio tak trapnej výkon nezopakuje a na Chelsea už to štěstí bude chybět.
0/0
23.10.2003 23:58

xdavx

chudaci spartansti fans
chudaci jako ze jste uple vymasteni, piskat ve 35 minute, muzou jen idioti. ti z vas kteri se tu chovate jako skalni fanousci sparty by se meli zamyslet jestli tento jev je zrovna v poradku, mimochodem, kdy hraje sparta proti turkum doma?? vcera to totiz vypadalo ze se hraje v turecku (nebo na neutralni pude kde to turci meli bliz). a vase povzbuzovani SPARTA SPARTA po celych 25 min. cisteho casu co jste to vydrzeli vriskat, taky moc neoslni..... jinak SPARTANSKYM fotbalistum gratuluju. ac banikovec v lize mistru spartan (a kdyby tam byla olomouc tak olomoucan)
0/0
23.10.2003 15:24

Petr900

Re:
Na tomhle zápase jsi určitě nebyl, jinak bys tu pak nemlel takovýhle hovadiny. Včera se pískalo akorát na Turky. Turci fandili jen chvíli na začátku a pak deset minut po jejich gólu, jinak jsme je v pohodě překřičeli.
0/0
23.10.2003 15:30

pstrosss

Re: Přesně tak!
Přidávám se k názoru. V době, kdy Sparta potřebovala povzbudit, jali se její fanoušci tuto podporu vyjadřovat pískotem...takže mi nemluvte o  skvělých sparťanských fanoušcích .
0/0
23.10.2003 15:34

ojojoj

Re:
..nee hele tohle nemuzes myslet vazne, neblazni...byl to hrbitov, ale to je bolest ceskyho fotbalu, byl sem na Slavii v poharu UEFA taky proti Besiktas a meli sme taky co delat, aby Turci nebyli furt slyset, i kdyz ma Slavka kreativnejsi fanousky co se povzbuzovani tyce, chodi jich tam hooodne malo, takze nekoho prekricet je problem
0/0
23.10.2003 17:02

acob

Vstupenky
Chcete vidět jak Sparta vyprovodí z Letné po Besiktasu i Brno??...vyhrajte lístky na tento zápas na stránkách FK Alej!! (lehce je na seznamu vyhledáte:))!
0/0
23.10.2003 14:49

triablo

Sparta?
JJ presne tak sparta hraje posledni dobou velky h... a jen boduje jen diky stesti, jinak jestli se LM (a hlavne miliony) objevi nekdy mimo prahu (banik?), bude to pro ceskej fotbal jenom dobre, protoze by to konecne srazilo te arogantni sparte hrebinek (nejen v lize) a vznikla by realna konkurence.
0/0
23.10.2003 14:35

pultr

KEcy
Jedina vec proc je mozno fandit sparte je ta ze muze zvednout koeficient, ani ten prazak co ma ty kecy nekde podemnou si asi neuvedomuje ze  i kdyz je to Praha tak ze reprezentuje ceskou republiku. Po tech kecech bych sparte uz nepral ani bod jenze, to neni liga a je lepsi kdyz se ji dari pro cely cesky fotbal nez abychom si neprali. Pokud ale chce mluvit o kvalitach fotbalu, mozna by jednou nemel jit na ligu mistru , ale zajit se podivat na nasi ligu jestli vi co to vubec je. S herni situaci sparty bych se teda moc nechlubil. Viz zizkov, synot, i ty blbe blasany, dale se mi uz ani pokracovat nebude. Pokud si taky neuvedomi ze kdyby sparta padala tak by asi taky na fotbal chodilo mene ;lidi, jinak minuly rok nebyl pro Banik poharovy , ale divaci chodili porad oproti tem prazakum, nemluve o zizkove a jeho navstevnosti na Glasgow rangers. Ale jestli si to neuvedomujes tak situace se meni, uz to neni ze sparta skupuje hrace z jinych ceskych klubu za velmi levne penize ,ale Baros dokazal ze se da za prachy chodit uz rovnou a za mnohem vetsi.Vase bidne nakupy se taky ukazaly na vasich objevech...Poledica, Gluscevich,...Uz to neni tak ze byste az tak moc kupovali, mozna tak vymenovali s libercem zboncaka nebo teda vymenili Kovace za nejakeho pry defenzivniho zaloznika o kterem vubec nevim ze by do olomouce prisel. Pokud jinak chces mluvit o fotbale v lize mistru, mel by sis uvedomit ze kdybyste dostali nekterygol z tech tutovek co mel besiktas tak byste dostali latu jak hrom, ja vim je to jen kdyby, pokud chces srovnavat fotbal co jste predvadeli s Chelsey meli byste se srovnat s tim jak chelsey hrala oproti vam , ze vam dala jen jednoho gola taky muze byt zazrak v nerozehranosti. Mel by ses taky zamyslet nad tim proc sparta nemuze vyhrat ligu mistru a dosel bys k zaveru ze na to nema, na tom neni nic spatneho.Jestli bude nekdy liga mistru v ostrave , brne nebo olomouci, pak poznas fanousky a fandeni a spartu zavrhnes.
0/0
23.10.2003 14:21

xt1

Re:
Ano, ano, kdyby hrál Baník Ligu mistrů, touhle dobou už by měl 9 bodů a skóre 15:0 a určitě by ji na jaře celou vyhrál :-)
0/0
23.10.2003 14:27

wizard_petr

Re:
Ano, KDYBY hral banik ligu mistru, hral by v lize taky uplny ho*no. Je tezky udrzet stejny vykony proti Laziu a proti blsanum. Takze by ses melm zamyslet a ne jen bezduse kecat.
0/0
23.10.2003 23:50

maagoor22

Re:
a kdyby byly v p*deli ryby nemuseli by byt rybniky
0/0
24.10.2003 3:19

balloonbalcy8

Re:
Eeee?!?
0/0
23.10.2003 14:45

Loša

Re:
Tak za prvé - nejsem pražák, jsem z moravy a jsem sparťan odmalička!! A za další seš tipickej rozumbrada, co má jen plnoh pusu keců! Když někdy v budoucnu bude LM na moravě tak tam bude narváno, přesně tak, když byla poprvé na Spartě trumpeto!!! Jenže jde o to, že Sparta se tam celkem pravidelně dostává narozdíl od jiných klubů!! Takže zalez do díry a rozumuj si ty jelito!
0/0
23.10.2003 14:52

pstrosss

Jde to vůbec???
Moravák a Sparťan? Dá se tak zákeřná nemoc vůbec léčit???
0/0
23.10.2003 15:29

RadekPeklo

Re:
Moravák nemůže byý nikdy spartan ! To je jasné jak facka. Jsem z Ostravy. Až dodělám školu, tak podpálím Letnou !!! Fandim Baniku. A je nás stále více...Jsme jako kobylky. Nikdy nás nikdo nezastaví...
0/0
23.10.2003 20:40

maagoor22

Re:
Kazdej spravnej prazak je z moravy
0/0
24.10.2003 3:21

pultr

Re:
Nevim proc se pouzivaji slova jako rozumbrada a plnou pusu kecu nebo jelito, i kdyz jelito je dobre, kdyz chce mit nekdo navrh. Nevsiml jsem si jinde v evrope , treba ve spaneslku ze by se nabazili ligy mistru a ze uz to asi neni ono nebo jak to myslis.Ze je to jen zajimava vec na ty prvni sezony. Docela nedovedu pochopit jestli beres ligu mistru jako stereotyp. Verim kdyby se na Morave hrala liga mistru deset roku po sobe tak tam bude chodit narvano porad.
0/0
23.10.2003 15:47

john_book

Re:
Kdybys  nebyl blbej, nepsal bys takovéhle kraviny.........Navíc, neznám Chelsey (možná se to po šlonzácku tak píše) a ani nevím, co je to "nekterygol", to je v tom vašem nářečí? Jsem zkrátka blbej pražák.....
0/0
23.10.2003 14:56

pultr

Re:
Jestli sis nevsiml tak nepisi ani s hackama a carkama, pokud si nedovedes uvedomit , ze jsem neudelal mezernik mezi NEKTERYGOL na NEKTERY GOL, tak te asi moc nechapu,nechtelo se mi to po sobe cist. Ze jsem nenapsal Chelsey se dvema L nebo jak se to pise, to se omlouvam, protoze ty jsi asi vubec nepochopil, o ktere mesto jde.Popravde mi o mluvnickou cast v mem prispevku slo asi nejmene, spise jsem cekal nejaky pripadny tvuj nazor ohledne fotbalu, jsou to prece jen stranky o sportu. Blbej prazak je mozna tvuj nazor, zkus si uvedomit jake mate problemy s gramatikou vy, narozdil od nas ve Slezsku.
 
0/0
23.10.2003 15:54

Trent-R

Re:
Tak především....Když nám chceš něco říci, vyjadřuj se jako člověk a ne jako opice. Gluscevich je Gluščevič, názvy jako Ostrava, Brno, Olomouc a Blšany (nikoli blasany), Žižkov, Sparta nebo Synot se píší s velkými písmeny. U Prahy si to koukám už pochopil sám. S takovým pravopisem si tady děláš akorát ostudu. Bohužel i obsah silně pokulhává. Snažíš se nám naznačit že Sparta nikdy nevyhraje Ligu Mistrů? Dobrá, souhlasím že na 99% asi ne, ale pokud si myslíš že to dokáže nějaký jiný český klub v nejbližších deseti letech, pak musíš být blázen. Podpora fanoušků, je určitě důležitá. Ale je to všechno nějak falešné. To že to letos Baníku parádně šlape a na zápasy chodí 14000 lidí, ještě nic neznamená. V minulých ročnících hrál Baník otřesně a Bazaly byly poloprázdné (ani to ne). Myslím že by fanoušci měli chodit vždy, nejen když se daří. Proto si nemyslím že by ostravští fans byli nějak mimořádní. A upřímně řečeno i kdyby byli, silně pochybuji o tom, že jen oni dotlačí Baník k výhře v Lize Mistrů. Mám pocit, že ostravští fanoušci se v poslední době vznášejí na nějaké vlně euforie a přestávají rozumně myslet. Baník ligu vyhrát může. Může si zahrát i soutěž milionářů, a letos na to má. Ale to je asi tak vše. 
0/0
23.10.2003 16:23

picolo

Re:
Naprosto souhlasím, je jen otázkou času a možných zranění jak dlouho Baníku  euforie vydrží .
LM hrají mančafty s dvojnásobným kádrem vyrovnaných borců. Např. Juventus měl  v úterý změny na šesti místech základní setavy oproti sobotní lize .
A to je problém každého českého mužstva.
Jen na okraj ,včera k nejlepším hráčům patřil Kovy, a Baník táhne Heinz  s Látalem, takže Sigma forever .
 
0/0
23.10.2003 16:38

pultr

Re:
Ke gramatickym chybam uz jsem se vyjadril , asi bych se mel snazit psat trochu lepe. Kdyz pisi rychle, pisi 2 az 4 prsty tak mi nekdy neco ujede. Nazvy mest se maji psat velkymi pismeny, jsem liny si to opravovat. Nekdy se mi nechce mackat shift to, ze jsem napsal Prahu s velkym P neni diky tomu , ze bych nevedel, ze ostatni mesta se nepisou s velkym, proste u Prahy to beru jako vetsi chybu, mozna mi to bylo vnuceno. O chybach se mi fakt mluvit nechce, budu se snazit je tedy omezovat. Mozna je dobre, ze jsou reakce aspon na to. Nevim jestli jsem rekl, ze Banik vyhraje Ligu mistru, nepamatuju si, jen si myslim, ze by mohla v te forme co ted ma predvadet zajimavy fotbal.Na viteze Ligy mistru u nas nema zaden tym, sparta ma nejblize, protoze ma zkusenosti. Coz Baniku samozrejme jeste chybi. Ale nemyslim si, ze muzstvo ma vetsi sanci na lepsi umisteni, kdyz jednou za cas postoupi ze zakladni skupiny. Je to taky hodne otazka penez, chtelo by to asi Abramovice, pak by sance na tento titul mohla vzrust, ale to se asi nestane.S nazorem, ze by fanousci meli chodit porad, souhlasim , ale je to blbost , protoze je mozne, ze nekterym se nelibi fotbal, ktery ten tym zrovna predvadi a nechce se jim se na to divat. Ted se fanouskum fotbal Baniku myslim libi a navsteva to ukazuje. Na druhou stranu bych rek, ze to tymu Baniku hodne pomaha. I nekteri z cizich celku , tim myslim hrace, rikali ze na neco podobneho nebyli zvykli, a to ne jen ze prijde takove mnozstvi, ale take se v nem z 75 procentech povzbuzuje a to si nemyslim , ze kecam, protoze tam chodim a libi se mi to. Dale nemyslim ze minule rocniky by Banik na domaci zapasy chodil v malem mnozstvi, vyjimku tvori jeden rocnik kdy Banik byl na spadnuti. Jsme trochu pro jine mozna moc pysni na to , ze jsme Banikovci, ale z casti je ta pycha ted zaslouzena a prali bychom si , aby byly hlasivkove souboje na stadionech vsude. To, ze chodi vice faousku, kdyz je nejake mimoprazske muzstvo nahore, to bych se nedivil , lidi se chcou
0/0
23.10.2003 16:40

Loša

KONEČNĚ SPARTIČKA!!!
Tak vy všichni rádoby fanoušci!! Konečně se dalo včera v TV na něco dívat. Když jsem od začátku tvrdil, že Sparta má na postup, smáli jste se a teď - je to realita!! Před časem tu byl názor experta, že Sparta získá max. 4 body - ty už máme a to jsme teprve v polovině!!!! Slávistům a Ostravákům bych vzkázal - až někdy v daleké budoucnosti, kdy se už bude létat na Mars, budete hrát LM tak pak vyskakujte!!!! A s těma Vašema pomlouvačnýma kecama se běžte vycpat!! Slávisti - nemáte ani svůj stadion a i na poháry vám chodí jen děti, co zabloudily z pískoviště! Baníkovci - když se daří to jste všichni hrdí baníkovci, ale vzpomeňte na minulý sezóny, kdy jste mohli po ochozech chodit sem a tam a na nikoho jste nenarazili a ta doba zanedlouho opět nastane, jó a pak ukažte to vaše slavný "nikdy tě nezradíme"!!! Takže všem kdo i teď budou mít plnou hubu keců vzkazuju - přijďte na Letnou, ať aspoň jedinkrát za váš život vidíte na vlastní oči, jak se hraje LM!!!!!!!!!! Váš věrný fanoušek SPARTA forever!!!!!!
0/0
23.10.2003 13:49

NeOVA

Re:
Cely Banik a fotbal je mi ukradeny, protoze vsechny nase muzstva hraji houby, ale ze vas tam na te sparte bylo vcera co??? byla zima, vid....Kdyby hrali tady nekde jinde  muzstva jako ma Sparta v LM, tak bude naslapano...a jestli mate drahe vlezne, tak to si vyridte s nenazranym managementem, jinak ale nechodite na tu svou Spartu, tak jako ostatni fanousci dlabou na jine kluby nasi slavne ELigy....neni oc co stat.Sparte gratuluju, je to jediny klub z CR ktery neco zahrat umi i LM. UEFA je pro srandisty, tam o nic nejde...
0/0
23.10.2003 14:00

NeOVA

Re:
Cely Banik a fotbal je mi ukradeny, protoze vsechny nase muzstva hraji houby, ale ze vas tam na te sparte bylo vcera co??? byla zima, vid....Kdyby hrali tady nekde jinde  muzstva jako ma Sparta v LM, tak bude naslapano...a jestli mate drahe vlezne, tak to si vyridte s nenazranym managementem, jinak ale nechodite na tu svou Spartu, tak jako ostatni fanousci dlabou na jine kluby nasi slavne ELigy....neni oc co stat.Sparte gratuluju, je to jediny klub z CR ktery neco zahrat umi i LM. UEFA je pro srandisty, tam o nic nejde...
0/0
23.10.2003 14:01

Aerosmith

Re:
Ze na spartu chodi v lize tooolik lidi jsem si nevsiml, ale ty 2-3 tisice cili prazskej prumer mozna  na LM trosku vic.Jo jo to bejvali casy kdyz se hral fotbal a na LM chodil plnej dum co???Ovsem letos to nehrozi doufam ze uhrajou ten 3 flek at muzou hrat o koeficient  a vypadnou.Uz bych rad na CT videl fotbal na urovni LM...
0/0
23.10.2003 14:38

RadekPeklo

Re:
Jsem z Ostravy. Až dodělám školu, tak podpálím Letnou !!! Fandim Baniku. A je nás stále více...Jsme jako kobylky. Nikdy nás nikdo nezastaví...
0/0
23.10.2003 20:41

maagoor22

Re:
tak si myslim ze skolu asi tesko dodelas s IQ15
0/0
24.10.2003 3:16

Velkoknize Slovanski

Tak hrál Maradona . . .
Ten gól Zelenky v 58. minutě na 1:0 připomněl akce slavného Maradony . . .
Je to tak, štěstí se přiklonilo k lepšímu . . .
Pohanským psům z Istanbulu a Balkánu chybí základní sebekritika
0/0
23.10.2003 13:17

ROSES LIVE

BANIK je nejlepsi ! Nejlepsi u nas, Banicek nejlepsi u nas !!!
KOlik, ze to bylo na Sparte lidi na te slavne LM ? Tolik bychom se stydeli mit na Bazalech i proti Pribrami !!
0/0
23.10.2003 12:45

bystrouska_01

Re:
stejně budeš 8.listopadu brečet... V hledišti to máte dobré, na hřišti zatim taky, ale na Latné vyhraje Sparta. Praha. Mistr. Ligy. :-)
0/0
23.10.2003 13:22

pstrosss

Re: Kecy, kecy, kecy...
Nesmysl...
0/0
23.10.2003 15:25

xt1

Re:
To je zajímavý, že jste se nestyděli v minulé sezóně, když vás na zápasy chodily ani ne 4000. Jo na zápas se Spartou vás přišlo hodně (lístky za 10kč). Vy si to heslo můžete změnit na : Baníčku když si první tak tě neopustíme - ale když třeba pátý, tak na tě se*eme, bo ti nevěříme :-)))
0/0
23.10.2003 13:31

pultr

Re:
Asi nevis kolik lidi prijelo na spartu teda myslim banikovskych fanousku, ja sii na baniku teda zadne spartanske nepamatuju.Az na tech deset , mozna deset. Mozna je jen nebylo slyset, jen asi nejake prazske klaksony, nevim kde to vzali asi je jim lito pro svuj tym otevrit pusu.
0/0
23.10.2003 14:28

zbynio

Re:
Mimochodem, ktery tym mel loni doma nejvetsi navstevy? Zeby S-PARTA? To tezko!
0/0
23.10.2003 14:51

xt1

Re:
Ano máš pravdu, v minulé sezóně měla nejvyšší návštěvnost Sparta.
0/0
23.10.2003 15:16

Petr900

Re:
Teď nevím jestli to myslíš vážně nebo ironicky. Jestli ironicky, tak sorry, jestli vážně, tak jsi pako. Loni i přez ten špatnej fotbal, co hrála, na ni chodilo doma nejvíce diváků.
0/0
23.10.2003 15:24

maagoor22

Re:
jo nemate co delat, kopete se do p*dele, tak chodite na fotbal, zanadavat si na tu prahu, jaky sou tam hajzli. vyborne jen tak dal, no uvidime na jare az se vam prestane darit a skoncite 5
0/0
24.10.2003 3:13

vencator81

Banik
A kdo je nejlepsi??? BANIK OSTRAVA!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.10.2003 11:19

Doktor Zvěd

Re:
Banik je P*CA haleluja!!! :-)
0/0
23.10.2003 12:17

pstrosss

Re: Používej zrcadlo
Podívej se do zrcadla a pak zjistíš,  že P*ČA je úplně někdo jinej .
0/0
23.10.2003 15:23

maagoor22

Re:
hmmm ale to sem moc nepatri, kdy ten tvuj banik naposledy hral pohary o LM nemluvim
0/0
24.10.2003 3:08

vencator81

Blazek Vas zachranil!
Vy podelani spartani.... uvedomte si, ze bez Blazka byste byli v lize nekde uplne jinde a to same plati o lize mistru! Nekritizujte nekoho, komu byste meli vdecit ..... Jarda je momentalne nejlepsi hrac Sparty a to, ze udelal  chybu ???? Kolik takovych chyb se ve fotbale stava.....  Navic, to nebyla zadna velka chyba....
0/0
23.10.2003 11:19

xt1

Re:
Proto ho snad Sparta má, aby chytal ne? I sebelepší udělá někdy chybu, ale zrovna Blažek dává víc zákroků, které Spartu drží než chyb. To tvoje prohlášení má stejný význam jako kdybych řekl, že vy poděaní chachaři (abych použil tvůj slovník) byste byli úplně jinde bez Olomoučáků Heinze a Látala.
0/0
23.10.2003 12:06

XYZ

RADOST!!!
Konečně zase po dlouhé době mám radost ze tří bodů z LM a částečně i ze ze hry  - nechci vypadat jako štoura, ale máme co zlepšovat !!! Směrem dopředu, předvedli Turci parádní fotbal, plný rychlosti, zpracování míče, krásných přihrávek atd. Spartě vázne rozehrávka od krajních obránců: Pergl jako hlídač a bojovník obstál, ale dopředu to je slabé, Labantovi se za celý zápas povedla snad jediná přihrávka a to na druhý gól, jinak bída! Johanovi s Hubschmanem tleskám - BRAVO! Blažek výborný, po penaltě totálně rozhozený!  Zelenka dal krásný gól, ale chce to ještě přidat... Kováč? Jeden z nejlepších na hřišti!!! Němec? Svoje si uhrál - ale to už dnes nestačí!!! Sionko se rval, bojoval! Kéž by mu to vydrželo!!! Karel - pan hráč!!! A Kincl? Van Nisterlooj z nej nebude, ale alespoň dřel! Na LM, ale stejně potřebujem nějakého kanonýra... a Igor to asi nebude...   No tři body jsou doma a já si neodpustím: slávisti - takhle se hraje v LIZE MISTRU!!!
0/0
23.10.2003 10:40

picolo

Re: Až na Blažka
Souhlas ,až na toho Blažka, neboť ten byl "rozhozený" ještě před"penaltou". myslím tím naprosto nesmyslný skok pod nohy v trestňáku, když útočící  hráč ,myslím že to byl Yelcin , je už prakticky bez možnosti  s míčem něco ve vápně ještě udělat, o střele na branku ani nemluvě.
0/0
23.10.2003 11:00

lomikarii

Re:
Labant- plny souhlas.Přihravky a nedejbože cebtry až na ten jeden lítaly všude jinde jenom ne tam kam měly. Jinak Kováč nebyl jeden z nejlepších, ale nejlepší, jak je již pravidlem několik posledních zápasů a rozhodně by si ten míč pro nejlepšího hráče zasloužil víc než Poborský. Kincl to zas byla kapitola sama pro sebe, ten kdyby si sedl za postraní čáru a dělal si tam bábovičky, tak by byl pro spartu prospěšnejší z něj kanonýr rozhodně nebude. No a na konec Kotrba, tomu ses v hodnocení vyhnul a to bylo asi správně. Ten člověka dokázal otrávit už před zápasem, když spustil tu svoji písničku o totální obraně.....   
0/0
23.10.2003 11:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze