Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparťané vítězství vyválčili zaslouženě

Vyhrát chtěli moc, to sparťané v souboji s Besiktasem dokazovali bojovností i nasazením celých devadesát minut. Jejich úsilí bylo odměněno, s koncem zápasu na ukazateli skóre svítilo 2:1. Tři body z chladného středečního večera znamenají, že Sparta se v základní skupině Ligy mistrů pořád ještě může prát o postup do osmifinále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oonew

Perly
Já věděl, že mě ta diskuze rozesměje.Dík Sparťani: Sparta byla 2/3 lepší, Zelenka je génius,druhý gól určitě nebyl z offsidu, Čapek je odborník a nefandí Spartě,bylo to úžasný... Díky ČT za Ligu Mistrů, a kolik že jí hraje týmů? 4?
0/0
23.10.2003 18:42

joo

Re:
Je vidět jak Tě to těší,že Sparta vyhrála a pomohla českému koeficientu.Měl by ses zajímat ne o fotbal,
ale závidět uplně v jiném odvětví !
0/0
25.10.2003 23:36

rambom

dobrej vysledek ale
ne ze bych jim to nepral ale stejne se Sparta dal nedostane  ,velka skoda je to co se stalo v Rime kde se melo vedeni udrzet za kazdou cenu
0/0
23.10.2003 16:29

Ferdinant

Re: Jeste vetsi skoda
Jeste vetsi skoda je ze neubranili tu remizu s Chelsea, nedostat ten gol tak ted vedou skupinu.
0/0
23.10.2003 17:23

acob

Vstupenky
Chcete vidět jak Sparta vyprovodí z Letné po Besiktasu i Brno??...vyhrajte lístky na tento zápas na stránkách FK Alej!! (lehce je na seznamu vyhledáte:))!
0/0
23.10.2003 14:47

Petr900

Ofsajd to na 100% nebyl
Dneska jsem si zápas pustil ze záznamu a gól Poborského jsem si takzvaně rozfázoval (prostě jsem dal pauzu a mačkal přetáčení dopředu a míč se pak pohyboval po centimetrech). Když Kováč hlavičkoval, byl Poborský naprosto přesně v lajně s posledním Turkem. Dokonce ještě ve chvíli, kdy už byl míč půl metru od Kováčovy hlavy (potom, co ho odehrál), Poborský v ofsajdové pozici nebyl. Kdo tvrdí opak je buď dement nebo je prostě jen slepej.
0/0
23.10.2003 14:19

J.L.

Re: Ofsajd ...
    Nevím, zda se změnilo pravidlo o ofsajdu, ale bývalo to tak, že útočník, nacházející se v okamžiku přihrávky NA STEJNÉ LINII s posledním obráncem, JE V OFSAJDOVÉM POSTAVENÍ.  A v tom případě rozfázovaný Poborský v ofsajdu byl, že ? Ale možná se to pravidlo změnilo (moje ostuda ).  Přesto doufám, že nejsem dement ani úplně slepej  -:)
0/0
23.10.2003 19:38

dacaaan

Re:
Skutečně se to změnilo, když jsou v jedné lajně, ofsajd to už minimálně pěkných pár let NENÍ!
0/0
24.10.2003 0:10

Loša

KONEČNĚ SPARTIČKA
Tak vy všichni rádoby fanoušci!! Konečně se dalo včera v TV na něco dívat. Když jsem od začátku tvrdil, že Sparta má na postup, smáli jste se a teď - je to realita!! Před časem tu byl názor experta, že Sparta získá max. 4 body - ty už máme a to jsme teprve v polovině!!!! Slávistům a Ostravákům bych vzkázal - až někdy v daleké budoucnosti, kdy se už bude létat na Mars, budete hrát LM tak pak vyskakujte!!!! A s těma Vašema pomlouvačnýma kecama se běžte vycpat!! Slávisti - nemáte ani svůj stadion a i na poháry vám chodí jen děti, co zabloudily z pískoviště! Baníkovci - když se daří to jste všichni hrdí baníkovci, ale vzpomeňte na minulý sezóny, kdy jste mohli po ochozech chodit sem a tam a na nikoho jste nenarazili a ta doba zanedlouho opět nastane, jó a pak ukažte to vaše slavný "nikdy tě nezradíme"!!! Takže všem kdo i teď budou mít plnou hubu keců vzkazuju - přijďte na Letnou, ať aspoň jedinkrát za váš život vidíte na vlastní oči, jak se hraje LM!!!!!!!!!! Váš věrný fanoušek SPARTA forever!!!!!!
0/0
23.10.2003 13:54

Sanibel

Re:
Nebuď si tak jistý. Já fandím v lize Baníku a věřím, že příští rok bude kvalifikaci LM hrát (jestli se dostane nebo nedostane do soutěže to je otázka, protože bude mít pouze národní koeficient, resp.jeho půlku). Navíc kdykoliv hraje české mužstvo v pohárech, fandím mu, protože přece jde o český fotbal. Sparta hraje v LM dobře, v lize je to slabší, je to pochopitelné. Ale nemůžeš říct, že to tak bylo vždycky. Já jsem jednou přímo na LM byl, viděl jsem záápas s Panathinaikosem a zrovna tenkrát to byla celkem ostuda. A Slavia? Máá trošku smůlu, ale ezmi si, kolik bodů uhrála v UEFĚ a to i v letech, kdy se Spartě nedařilo...nebo Liberec a z toho pak přece těží i mistr ligy nemyslííš? Kdybychom měli jen Spartu, asi bychom možná měli jen 1 mužstvo a to tak nasazené do 2.předkola LM. Takže radši fandi českému fotbalu.  
0/0
23.10.2003 15:21

Velkoknize Slovanski

Tak hrál Maradona . . .
Ten gól Zelenky v 58. minutě na 1:0 připomněl akce slavného Maradony . . .
Je to tak, štěstí se přiklonilo k lepšímu . . .
Pohanským psům z Istanbulu a Balkánu chybí základní sebekritika
0/0
23.10.2003 13:26

Behoun

diváci
Koukněte na diváckou návštěvnost:
AC Milán - FC Bruggy 43.823.
Ajax Amsterdam - Celta Vigo 48.514.
Chelsea Londýn - Lazio Řím 40.405
Real Madrid - Partizan Bělehrad 63.711
Olympique Marseille - FC Porto 49.000
Glasgow Rangers - Manchester United 50.000
VfB Stuttgart - Panathinaikos Atény 50.348
SPARTA - BESIKTAS ISTANBUL 14512 (70%)
To je aspoň bída, jak má být, všude to praská ve švech, jen v Praze ne.  Ještě že ten jejich stadion není pro 50 tis. vypadalo by to tam dost prázdně.
   
0/0
23.10.2003 11:55

CFC

Re:
A kde jsi byl ty včera večer?Mimochodem Sparta má kapacitu něco přes dvacet tisíc a 10 procent dostali Turci a 10% se nechává na LM volný.Jestli umíš počítat tak to tak hrozný není.Ale ty jsi jistě byl včera na fotbale,když to takhle umíš podat.A zkus si zjistit kolik má kapacitu stadion v Miláně,potom bys nenapsal všude to praská ve švech,seš zavistivej  ňouma,nic jinýho.
0/0
23.10.2003 12:09

xt1

Re:
Už jsem si všimnul poněkolikáté, z těch sestřihů v televizi to aspoň tak vypadá, že na Juventus moc lidí na základní skupinu nechodí, ten stadión vypadá poloprazdnej, dost mě to překvapilo, přitom jaká je Itálie fotbalová země.
0/0
23.10.2003 12:17

Behoun

Re:
- Já jsem z Brna, snad po mně nechceš, abych podporoval ty Vaše přeplacený ubožáky. Takovej Gluščevič má myslím hodinovou mzdu vyšší než Jágr ne? V sezóně máte +-50 zápasů, on si zahraje v průměru tak 5 minutek na jeden špíl, tj. asi 4hodiny za rok a má za to 10milionu. Slušná hodinová mzda ...
- 10% dostali sice Turci, ale copak v jejich sektoru nikdo nebyl? Nebo se snad turečtí fanoušci nepočítají mezi platící diváky?
- Jediní, kdo ve Spartě za něco stojí jsou Blažek, Poborský a Johana. Bohužel to na naši ligu stačí, ale na LM ne. Tohle jsou vaše poslední body v tomto ročníku (s Chelsea a Besiktasem venku - to bude zavánět i ostudou, doma Lazio - už si na vás dá pozor a bude to vypadat jak ve druhém poločase v Římě) Docvičit, nářadí zklidit.
- a máš pravdu jsem závistivej ňouma, ani nevíš, jak rád bych viděl v LM třeba Brno nebo Ostravu, navíc když si toho vy cajzli vůbec nevážíte a raději jste pěkně doma v teplíčku - voni už to kluci nějak vyválčí co?
0/0
24.10.2003 14:00

Red bull

Re:
Skoro ani nestojí za to na tvůj příspěvek reagovat, ale asi se neubráním. Je fajn, že se ke své závistí přiznáváš, ale nech si svoje bláboly příště raději pro sebe. Jsou totiž spíš k smíchu. Mluví z tebe provinční zakomplexovanost a nepřejícnost. Ty snad ani nemáš radost z toho, že  Sparta Turky porazila. Můžem tady rozebírat, že hra hra Sparty není sice pořád to pravé, ale rozhodně ostudu ve středu neudělala. Proti tvému přání, aby Baník nebo Brno hrály brzy LM nic nemám, spíš naopak. Ale bude třeba počkat, až nám naroste koeficient a bude nám do LM postupovat víc týmů, pak si možná Brno nebo Ostrava LM se Spartou zahrají taky . Nebo snad myslíš, že by Brno bylo ve středu Turkům důstojným soupeřem? Atj to předvede, Evropa se na ně těší. Jenže ambice zůstanou tradičně utopeny v nezajímavém Intertotu, jako vždy. A jestli přece jen ne, tím líp pro celý náš fotbal. Ale s těmi návštěvami máš asi pravdu, ale asi to je taky o atmosféře ve fotbale a  v celé společnosti. Ale já myslím, že to nebylo úplně málo lidí,anad jich na LM do Brna příjde asponj taky tolik .
0/0
25.10.2003 1:18

joo

Re:
Uvidíme v pondělí 27.10. na Spartě !!! Ano,ano, závist je stále mocná!!!!!!
 
0/0
25.10.2003 23:42

bystrouska_01

Re:
Taky mě to mrzí. Nerad srovnávám, ale 17 tis. v Ostravě na ligu a 14 tis. v praze na LM, to je fakt blbý. Lidi ten fotbal fakt asi moc nebaví. A navíc se ani moc nefandí. Jednou za čtvrt hodin y se pětkrát zařve "Sparta" a je vystaráno.
0/0
23.10.2003 12:13

klenr

Re:
No výborně,zase jeden chytrej.V Ostravě za 10,- na Spartě za 500,- až 800,-.V Ostravě jen když se týmu daří,na Spartě v klíčovým zápase když potřebovala vyhrát.Mám pokračovat???
0/0
23.10.2003 14:47

pedrito

Re:
Pokračuj!
0/0
23.10.2003 15:24

pstrosss

Re: Dál...
Proč nepokračuješ?? Došla ti slova, sokolíku???
0/0
23.10.2003 16:49

Alláh

Re:
Už vidím 17tis. kotel v Ostravě kdyby lístek stál třeba 100 Kč.O tom ani neuvažuj.
0/0
23.10.2003 15:35

john_book

Re:
A také teploty v jednotlivých městech o něčem hovoří:Milán  19°C,Amsterodam 16°C, Londýn 13°C, Madrid 21°C, Marseille 17°C, Glasgow 14°C, Stuttgart 12°C,Praha 3°C.
Z tohoto výčtu teplot je vidět, jaký nezájem v Praze je o fotbal na úrovni LM. Být to třeba v Ostravě, určitě by tam přitopili alespoň na 12°C.
Jdětě už do háje s takovýmito srovnáními.
0/0
23.10.2003 13:07

joo

Re:
A co by jsi chtěl,když na Blšany přijde v Příbrami asi tak kolem 50 diváků - na 1.ligu!!!!!!!!!!!   Všechny zápasy jsou odrazem naší ligy.Musíš začít brečet někde jinde !
 
0/0
25.10.2003 23:39

Alena1

Sparta a rozhodčí
Všichni kdo tvrdí, že druhý gól Sparty byl včera z ofsajdu a nebyli včera na stadionu, jsou tupci největšího kalibru. Jediní, kdo by toto mohli relativně správně posoudit, jsou lidé na Letné, kteří včera seděli na úrovni , na které se nacházel Poborský v momentě, kdy mu Kováč prodlužoval hlavou přihrávku. A byla to docela rychlost, takže lidé by se museli vyloženě soustředit jen na tento moment. Žádná kamera to nemohla dobře zachytit, jelikož nebyla umístěná na té úrovni, kde Karel v inkriminovaném momentu stál. Všichni musíme Spartě pogratulovat. Samozřejmě, že tam byla nějaká hluchá místa, ale do této soutěže už se žádní nazdárkové nedostanou, takže těžko předpokládat, že jedno mužstvo bude celých 90 minut "válcovat" soupeře. 
0/0
23.10.2003 10:32

nated

Re:
je mi celkem fuk jestli to byl ofsajd nebo ne (hlavne ze gol platil) ale rad bych se na celou situaci podival podrobne a zpomalene. nevim proc televize nenabidla alespon ty zabery co mela k dispozici (i bez te primovske cary)...
0/0
23.10.2003 10:36

Dagra

Re:
Tvrdím, že to ofsajd byl a že tupá jsi Ty (protože sebe jsem z tupců logicky vyloučil). Každý má na danou situaci nějaký názor, což nezavdává právo jedné straně tvrdit, že skupina s odlišným názorem je tupá.
Podle mě byl záběr ČT prokazatelný a není třeba strkat hlavu do písku - hlavně, že ho rozhodčí uznal.
Grutuluju Spartě k vítězství a to upřímně. Myslím, že byla 2/3 zápasu lepším týmem.
0/0
23.10.2003 11:29

Alena1

Re:
Asi nečteš pořádně. Jestli jsi tam byl, můžeš mít ten názor, pokud jsi seděl na úrovni, kde se v té době nacházel K.Poborský. Pokud jsi seděl někde jinde, tak to je smůla, ale nemůžeš to posoudit , protože jsi tam nemohl vidět. To je asi celé, co se k tomu dá říct. Samozřejmě, že má každý právo na svůj názor a úsudek, ale ten by měl být vždy něčím podložen. Jak může být záběr televize prokazatelný, když kamera byla postavená na jiné úrovni? Navíc téměř každý ví, že pohled kamery dost zkresluje.
0/0
23.10.2003 12:55

Dagra

Re:
Tvrdím, že názor můžu mít, i když jsem tam nebyl. Názor můžu mít i na upálení mistra Jana Husa, i když jsem u toho nebyl. Jen jsem se snažil naznačit, že označení člověka s odlišným názorem za tupce je přinejmenším nevhodné. Čau.
0/0
23.10.2003 21:39

john_book

Re:
O čem tady pořád melete? Sparta vyhrála 2:1, rozhodčí druhý gól uznal jako regulérní, tak o co jede? Taky nokdo nedoskutuje o tom, jestli měla být penalta za Sionka nebo naopak neměla za Blažka. Zkrátka při konečném hvizdu rozhodčího Sparta 2 : Besiktas 1. A je to myslím slušný úspěch, jenom dvakrát škoda přeškoda těch dvou ztracených bodů v Itálii a aĺespOń jednoho doma s Chelsea.Pak by tabulka vypadala takhle:
Sparta              7       
Chelsea          4
Lazio                3
Bsesiktas        3
jenže to je kdyby............. (moc k tomu nescházelo)   :o))
0/0
23.10.2003 12:55

Alena1

Re:
Na Sionka penalta nařízena být neměla, protože obránce první zasáhl míč a naopak proti Spatě byla nařízena oprávněně, protože Blažek udělal tu chybu, že vletěl do Turka a míč nezasáhl. Jsem Sparťan, ale takhle jsem to viděl já.
0/0
23.10.2003 12:59

pedrito

Pavel Čapek
Komentátor tohoto utkání Čapek se opět předvedl v tradičním světle. Neuvěřitelná intonace hlasu, obvyklé fráze a sousloví a především výlevy jeho sparťanské duše, pro něž přehlížel objektivní dění na hřišti. Vrcholem byla věta po Poborského brance: "V žádném případě se nejednalo o ofsajd.", kterou pronesl po záběru, ze kterého při nejlepší vůli nemohl danou situaci posoudit. Pan Čapek by si měl uvědomit, že koncesionářské poplatky pro ČT platí všichni, tedy i ti, kteří Spartu nemilují tak jako on, a které výplody jeho sparťanského myšlení nezajímají.
0/0
23.10.2003 10:30

vlanet

Re:
Naopak. Mne se pan Capek libil. Je dobre ze komentuje Spartu v poharu. Trochu nabudi atmosferu fandeni i doma. Jestli jsi nepostrehl, tak se o ofsajd skutecne nejednalo, takze mel Capek pravdu. Neznam vetsi odborniky na fotbal nez jsou v televizi p. Bosak a Capek. Tak chvilema snad staci prehlednout trocho kostrbatou vetu. Zkuste si mluvit 90 minut o necem kdyz je fotbal o nicem (to nemluvim o vcerejsim zapase). A nebo chcete aby CT sehnala komentatory ala Tittelbach. Proboha budme radi za odborniky typu pana Capka. Tot vse.
0/0
23.10.2003 10:42

pedrito

Re:
Je mi zcela jedno, jestli ofsajd byl nebo ne, ale jde o to, že to Čapek nemohl posoudit (ofsajd to nebyl, protože ho nepísknul rozhodčí, ale nevím, jak si můžeš být tak jistý, že se sudí nespletl? Byla to jedna z těch situací, kterou může lidské oko jen těžko zachytit a v televizi to taky bylo sporné). Sparta není repre, není nutný tak zabarvený komentář. Chtěl jsem se podívat, jak hraje Besiktas - nemám možnost jej jinak sledovat, a musel jsem si vyslechnout ze strany komentátora řeči, které mě nezajímají. Čapek že je odborník? V čem?
0/0
23.10.2003 11:02

Jasemja

Re:
Je odborník.. to nepopřeš..Nevím teď přesně jestli Čapek, ale Bosák přednáší na VŠ v Praze, dokonce párkrát zajel i k nám do Brna.... redaktoři ČT jsou odborníci, to prostě nikdo nepopře... Mimochodem, Čapkova specializase je fotbal a tuším běhy na lyžích...Minimálně na to tedy odborník je...A že mu vyčítáš sparťanství? Podle mého je to v Lize Mistrů jedině dobře, když  komentátor fandí domácím. Myslíš, že například Ital přál při minulém zápasu stejně Spartě jako Laziu?
0/0
23.10.2003 11:15

Ďourek

Re:
Nesouhlasím s tebou - Ti kdo sem chodí častěji ví, že jsem slávista a Spartě nepřeju v lize nic dobrého, ale včera byla v pozici reprezentanta ČR. Já mě zvuk ve druhé půli stažený (kvůli spícím cvrčkovi), ale v první půli mi naopak přišlo, že je komentátor dost protisparťanský - asi je to věc názoru....
0/0
23.10.2003 15:31

Peky_74

Re:
Ty rozumbrado, to ze ceskej komentator fandi ceskymu klubu je snad normalni, nemyslis? Nejsem spartan, ale dokazu pochopit, ze jsou i lidi, kteri sparte fandi. A to neustaly kritizovani komentatoru uz je trapny. Nevim, kdo by to musel komentovat, aby se zavdecil. Takze s timhle prispevkem ses docela mimo.  
0/0
23.10.2003 10:46

Ajvi

Re:
Pedrito!!!! Ty bys chtel urcite nejake komentatory z NOVY co?????
0/0
23.10.2003 11:10

pedrito

Re:
Ne a ty?
0/0
23.10.2003 11:12

Ajvi

Re:
Já??? Pokud bych si chtěl dopřát něco co stoji za prd tak určitě:-) 
0/0
23.10.2003 11:19

Snacky2

Re: Čapek ...
Nevím jak by měl komentátor ČESKÉ TELEVIZE komentovat zápas ČESKÉHO MUŽSTVA jinak,než že bude fandit DOMÁCÍMU MUŽSTVU.Pusti si někdy německou televizi při zápasech jejich mužstva v LM.
P. S. Nejsem příznivec žádného mužstva ,fandím českému fotbalu a nechápu zaprděnost některých ,,Borců" na chatu. 
0/0
23.10.2003 11:25

pedrito

Re:
To, že nechápeš bude asi tím, že žádnému klubu nefandíš, takže tvůj příspěvek v této debatě jaksi postrádá smysl...
0/0
23.10.2003 11:36

john_book

Re:
Ano, máš pravdu, nejvíc jeho výrok o ofsajdu u druhého gólu Sparty pobouřil silnou tureckou menšinu žijící v Čechách. Tvrdí to i tvůj pokrevní bratr Kemal.
0/0
23.10.2003 13:01

pedrito

Re: ?
Nechápu tvůj osobní útok, nevyznávám takový konfrontační styl, takže si ten sarkasmus vysvětluji jedině tím, že neznáš mou sestru Keman.
0/0
23.10.2003 15:11

mastakilla

Re:
Musím se trochu zastat Pedrita. Nepopírám (a to si asi ani nikdo nedovoli), že Pavel Čapek je přes fotbal odborník. Jediné co mi na něm vadí, je až přílišný respekt ze soupeře a neustálé vychvalování hráčů soupeře. Když si vzpomenu na nádherný zápas Sparty proti Realu, jak byl "hotový" z hvězd soupeřů a celý zápas jsem neslyšel nic jiného než chválu na Zidana a Raúla, bylo toho fakt až příliš.
0/0
23.10.2003 14:11

VELKOVEZIR

Re:
Tak přesně na to si taky pamatuju stačilo aby si ti dva vyměnili uplně běžnou přihrávku a ten magor už vykřikoval, že to se normálně nevidí a už mu tento zlozvyk zůstal
0/0
23.10.2003 22:41

chozik

Re:
hele tak tahni do turecka fandit denizili a prestan na ten fotbal cumet. kdyz sparte nefandis tak na ni necum, jednoducha rada. ja nevim co vcera capek rikal protoze jsem byl na letne, ale myslim si ze komentuje velmi dobre a hlavne ma prehled. staci jen porovnat jeho vykon s komentatory novy a primy a sorry pokud nejsi uplne blbej, tak musis uznat ze CT a Capek jsou rozhodne lepsi. a vubec kdyz jsi takovy kritik bez to delat sam. vyhorel by si jak slama u cesty. a ze capek fandil sparte je snad logicky, je to cech a v LM nejaky klubismu nepatri. cus a priste nezapomen vypnout zvuk a pustit si k tomu misto Capka treba DJ BOBA!!!  SPARTA FOREVER!!!
 
 
0/0
23.10.2003 15:54

nated

koeficient
fotbal to byl docela peknej a sparta si vyhru zaslouzila. k tem diskuzim o koeficientu: mrknete na vybornou a uzitecnou stranku http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html je jasny ze kazdej ziskanej bodik at uz spartou slavii nebo teplicema nas drzi v boji o devaty misto ktery zarucuje ucast mistra  primo v zakladni skupine LM (v sezone 2005/06). mimochodem o to devaty misto se pereme s turkama skotama a mozna i belgicanama. holandani na osmym miste taky nejsou nedostizny...
0/0
23.10.2003 10:28

nated

Re: jeste koeficient
jeste k tomu koeficientu: osmy misto by znamenalo pohar uefa pro 3.-5. v lize (plus vitez poharu samozrejme). to uz je sest tymu v poharech (sparta, slavia, banik, teplice, liberec....)
0/0
23.10.2003 10:32

solid snake

Re: slávia???
stejně by se tam seshitvanci nedostali, a jestli jo tak dostanou do skupiny Leotar Trebinje, Fc Baku a Chmel Blsany. Skončili by čtvrtý a Blšany by vyhráli skupinu, sice až na horké půdě v Baku ale výhra je výhra.
0/0
23.10.2003 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze