Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ostrava soupeři moc šancí nedala

Základ zaslouženému prvoligovému vítězství dali domácí fotbalisté už v prvním poločase. Nejprve se po rohu Čížka trefil hlavou nekompromisně Bolf a o pět minut později přidal druhý gól Pospěch. Příbram sice stihla ve 35. minutě snížit po precizně zahraném přímém kopu Zavadila, ale víc už hosté na ostravských Bazalech nepředvedli. Třetí gól domácích přidal po přestávce Lička.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FanThomas77

ufňukaní sparťánci
aaa... sparta ma strach, že bude 18-ti tisícový kotel zpívat sparta - buz. parta, bo se z toho zeser..ou!! A proč ne?!? Když můžou oni a půlka ligy skandovat "smrt baníku"... tak co? Fair play, každému rovně, war against all ...zapalte prahu!!!
0/0
20.10.2003 14:28

original betman

a co na to teta Kateřina
kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde... Góly " jenom " ze standartek ( znám mančafty, které si libovaly v úplně jiných standartkách než je roh), ze 17000 lidí jich 20 bučí na černocha ( hrůza, skandál ! a kdyby tam přijela Sparta, tak by určitě sprostě nadávali... ),lidi chodí jenom proto, že je Baník první ( no to dá rozum, ne ?) a celkově je to v té Ostravě celé podezřelé...Podle mě to byl normální zápas a netřeba se v tom pitvat.
0/0
19.10.2003 14:16

Robin Ood

Re:
To nebylo kdyby tam hrála Sparta, sprostě by nadávali¨)
To bylo když tam hrála Sparta.
A jsem si na 99%  jistý, že  to bude taky tam bude hrát Sparta. (prosím, překvapte mě Ostraváci)
0/0
19.10.2003 19:27

Konstrukter

Re:
Sprosté nadávání je přirozený sociální jev a není třeba se ho obávat! Ale pokud jsi takový estét,že se ti z toho dělá nevolno,tak si zacpi ouška hošánku...
0/0
20.10.2003 14:40

Robin Ood

Re:
normální zápas to nebyl. ne v naší lize. Nikde jinde by nepřišlo na Příbram 17000.
0/0
19.10.2003 19:30

MARTINzOSTRAVY

BETMANE - JDI DO HAJZLU!!!!
 TVOJE NÁZORY SI NECH DO KURZU VYŠÍVÁNÍ NA NĚJAKYM MAĎARSKÝM SERVERU   
0/0
20.10.2003 22:06

original betman

Re:
 to byla ironie - pokud ovšem víš, co takové slovo znamená...
0/0
23.10.2003 2:50

hightower

fotky
Tady máte fotečky: http://hightower.wz.cz.
0/0
19.10.2003 9:48

Pind

Re:
Dík za fotky, jsou bezvadné. Škoda,. že nemůžeš fotit z plochy stadiönu. Díval jsem na Novu, bylo to zase hrozné...
0/0
20.10.2003 7:09

Boxan

Díky za hru i atmosféru!
Vážení ostraváci!
Je moc dobře, že se Baník konečně prosazuje. Ostatně nikdy nehrál tužku, jak tady asi 2 takyfandové píší.A co se týká atmosféry - vězte že některé řeči jsou pouhá závist. Byli jste perfektní - ty jedničky a transparenty se mi moc líbily.A co se týká předvedené hry? Opět to byl pěkný celoplošný útočný fotbal.Prostě žádné čekání do 95. minuty, až rozhodčí pískne TK či penaltu! Věřím, že brzy najdete následníky a bude na fotbale i jinde taková parádní atmosféra, jako u Vás!!!
0/0
19.10.2003 9:38

bazalbub

Příbram nekopla na branku
Jak může někdo napsat, že Baník nehrál dobře? Vždyť nepustil Příbram do jediné střely na branku krom trestňáku, který jim daroval rozhodčí. A tento člověk byl opravdu nejslabší na hřišti, protože vůbec nedával karty za nebezpečné fauly Příbrami, což vyvrcholilo brutální hrou a zbytečným zraněním Látala. Baníček hrál dobře , rychle přenášel hru po křídlech a dostával se často do zakončení. Kdyby takový výkon předvedla některé jiná mužstva, která bývala v televizi každý týden, asi by tam teť nebyl Baník 
0/0
19.10.2003 9:09

Robin Ood

Re:
Jen k tomu zranění látala - to bylo absolutně nezaviněné, prostě horzná smůla, která se ve fotbalu občas objeví.
 
Rozhodčí pískal  přiměřeně,  udělal pár chyb, ale rovnoměrně.  
 
Baník byl fotbalově lepší, o tom se nemá cenáu bavit.
0/0
19.10.2003 11:05

bazalbub

Re:
Já sem nenapsal , že faul na Látala byl brutální . Ale kdyby jej Mácha , který už v té chvíli při trochu normálním rozhodování dávno nebyl na hřišti, nedržel rukama tak se mu nic nestalo.
0/0
20.10.2003 16:01

Petr900

Re:
Tak ty jsi opravdu ostravský pako. Ten tvůj brutální faul na Látala byla jen jeho mamlasovitost, soupeř mu nic neudělal. A rozhodčí měl další důvod vymyslet si další z řady standardek Baníku. Baník se do zakončení dostával jen z nich, ze hry si nevypracoval nic. Ale jak říkám, standardky má výborně zmáknuté, a proto si zasloužil vyhrát.
0/0
19.10.2003 13:45

pedrito

Re:
Látalovo zranění bylo samozřejmě nezaviněné, ale před oním nešťastným momentem na něj byl faul (jednoznačné držení - seděl jsem od toho zákroků cca 20m), takže sudí správně písknul standardku ve prospěch Baníku. Nemyslím si, že by rozhodčí někomu připískával a zdaleka průběh hry nijak neovlivňoval. Výsledek je zasloužený.
0/0
19.10.2003 13:51

koukalek

Re:
Mácha a jemu podobní brutálně hráli a Mácha byl zralý na červenou (možná proto byl tuším i střídán?) Nicméně Látal sám řekl, že zrovna v tu chvíli špatně došlápl.
0/0
19.10.2003 15:24

drinkac

Baník je skvělý
Mám strach, že disciplinární komise odebere Baníku  všechny body za domácí zápasy, protože hrála utkání v 13 lidech:-))))
Protože fanoušci Baníku nejsou jenom jedním hráčem:)
0/0
19.10.2003 9:08

Drx

Všechno průměrné
Průměrný zápas, průměrný výkon, průměrný soupeř, průměrná atmosféra.....etc. No aspoň ,že ten Baník je průměrný a proto vede trapnou ligu a někdo z Práglu to nemůže rozdýchat. Ať žije průměrný Baník a jeho průměrný fotbal. Dneska super Sparta rozdrtí další nadupaný tým Žižkov před návštěvou cca 2000 lidiček. Zazní chorály, hymny týmu, všichni udělají vlnu ,co vlnu to bude tsunami a pár sekund před koncem předvedou děkovačku . No nic , necháme to být. Ať žije průměrný Baník !!!
0/0
19.10.2003 8:25

x_2

Re: Drxi
A ty si prumerny magor.
0/0
19.10.2003 10:58

koukalek

Re: O tsunami a tak
Ta tsunami je fakt dobrá představa :-) směju se ještě teď :-))) Díky za kvalitní a humorný příspěvek.
0/0
19.10.2003 15:21

Robin Ood

Re:
Právě jsem se vrátil ze stadionu. Zjevně nemáš páru o čem kecáš, na Viktorce bylo bez 200 míst vyporodáno.
 
0/0
19.10.2003 19:35

Robin Ood

Re:
jo detailek, není to vyjímka, je to standart.
A jinak s tebou souhlasím, kecy o průměrném baníku jsou dost mimo.
0/0
19.10.2003 19:36

jonka122

prizpevek
pokus..
0/0
19.10.2003 2:35

jonka122

prizpevek
atmoska na stadione byla supr, skoda, ze to neuvidim z telky musi to byt pekny pohled divat se na takovou kulisu:-)) ad fanousci, nehodnotte pouze kotel, kdyz kotel zahlasil "cely stadion skace s nami" tak se stadion zvedl a skakal s kotlem, kde to chcete videt? nehlede na to, ze se lidi na stadione fandanim bavi, a dokazou zatleskat i sami sobe...sprostych slov ve skandovani bylo minimum (ze nova k... fotbal nepocitam:) ale i to se skandovalo pouze jednou-kotel dvakrat a stacilo to) na rozhodciho nebylo ani jedno hanlive skandovani, i kdyz ja bych si urcite zakricel:)-je fakt, ze nevim co bylo slyset v tv. srovnejte to s minulymi lety, kdy kazde druhe skandovani na stadione(jakemkoliv) bylo vulgarni...(mozna trosicku prehanim) mozna jsme se dostali do bodu, kdy muzeme mluvit o kultivovanosti fanousku(pred lety tak omilanem tematu) jinak nademnou par rad sedeli takovi ctyri debilove, kteri pri doteku cernoskeho hrace delali ono hu hu hu, okamzite je okrikli vsichni z okoli at drzi hubu, ze sou rasisti, a borec na to, ze se za to nestydi, tak co chces takovemu paku rict...:( pokud jde o vzestup navstevnosti, tak ty duvody vidim v tom, ze klub pred zacatkem sezony nabidl fanouskum urcite sluzby(vyhody), prezentoval je v mediich, vylepsil stadion, takze i kdyby hrala os. jako v minulych letech na4-6 miste stejne by se navstevnost zvedla i tak... nejakych hanlivych prestrelek bych se zase nebal(ad zapas se spartou), kuprikladu, kdyz prijel banik do brna, rikal kamos(fanda brna), ze fans baniku meli super povzbuzovani, zato brnensti byli ubozi a ze si vystacili s dvema heslama, maji taky napadite transparenty viz tezime nad plan(slavie), nuda v brne(brno 0-0) atd. os si neco takoveho urcite zaslouzi, to v co doufam je, ze se fans a hlavne divaci z ostatnich klubu nenechaji zahambit a prijdou na sve stadiony fandit klubum aspon z poloviny tak, jak se to deje tady v os. takze jak rika kamos "...prijedte se k nam podiva jak se hraje(dela) fotbal "...:-))) (je ovsem nu
0/0
19.10.2003 2:15

javeliner

baví vás to?
nechápu proč tady rozebíráte takové hovadiny. Baník momentálně hraje super, má super fanoušky a vede ligu. Až to tak nebude budou lidi zase čumět na S + S a budou říkat jak je liga nudná . Važme si toho a nerozebírejme blbosti. Fandím Baníku 20 let a vím o čem mluvím. Poslední pohárový zápas v roce 92 s Galatasaray je už pěkně dávno.
0/0
18.10.2003 23:01

jonka122

bavi:)
atmoska na stadione byla supr, skoda, ze to neuvidim z telky musi to byt pekny pohled divat se na takovou kulisu:-)) ad fanousci, nehodnotte pouze kotel, kdyz kotel zahlasil "cely stadion skace s nami" tak se stadion zvedl a skakal s kotlem, kde to chcete videt? nehlede na to, ze se lidi na stadione fandanim bavi, a dokazou zatleskat i sami sobe...sprostych slov ve skandovani bylo minimum (ze nova k... fotbal nepocitam:) ale i to se skandovalo pouze jednou-kotel dvakrat a stacilo to) na rozhodciho nebylo ani jedno hanlive skandovani, i kdyz ja bych si urcite zakricel:)-je fakt, ze nevim co bylo slyset v tv. srovnejte to s minulymi lety, kdy kazde druhe skandovani na stadione(jakemkoliv) bylo vulgarni...(mozna trosicku prehanim) mozna jsme se dostali do bodu, kdy muzeme mluvit o kultivovanosti fanousku(pred lety tak omilanem tematu) jinak nademnou par rad sedeli takovi ctyri debilove, kteri pri doteku cernoskeho hrace delali ono hu hu hu, okamzite je okrikli vsichni z okoli at drzi hubu, ze sou rasisti, a borec na to, ze se za to nestydi, tak co chces takovemu paku rict...:( pokud jde o vzestup navstevnosti, tak ty duvody vidim v tom, ze klub pred zacatkem sezony nabidl fanouskum urcite sluzby(vyhody), prezentoval je v mediich, vylepsil stadion, takze i kdyby hrala os. jako v minulych letech na4-6 miste stejne by se navstevnost zvedla i tak... nejakych hanlivych prestrelek bych se zase nebal(ad zapas se spartou), kuprikladu, kdyz prijel banik do brna, rikal kamos(fanda brna), ze fans baniku meli super povzbuzovani, zato brnensti byli ubozi a ze si vystacili s dvema heslama, maji taky napadite transparenty viz tezime nad plan(slavie), nuda v brne(brno 0-0) atd. os si neco takoveho urcite zaslouzi, to v co doufam je, ze se fans a hlavne divaci z ostatnich klubu nenechaji zahambit a prijdou na sve stadiony fandit klubum aspon z poloviny tak, jak se to deje tady v os. takze jak rika kamos "...prijedte se k nam podiva jak se hraje(dela) fotbal "...:-))) (je ovsem nu
0/0
19.10.2003 2:23

pukkk

Diváci
Nefandím Baníku, ale pro náš fotbal je lepší, když vede ligu tento tým než třeba Sparta nebo Slávie. Dopvedu si představit, jak by to vypadalo v ochozech, kdyby byla Sparta první a hrýla s Příbramí. Přišlo by tři tisíce lidí a na NOVĚ by se rozplývali, že je to slušná návštěva. Tady na netu by se Sparťani vymlouvali na neatraktivního soupeře, blbej čas a televizní přenos. Trapné kecy o tom, že na Baník chodí lidi, jen když se mu daří, jsou k smíchu. Na Spartu (o Slavii ani nemluvě) nechodí ani když vedou ligu (Sparta) nebo hrají jako z partesu (Slavia). A to prý mají nejvíc fanoušků. Kde teda proboha jsou?
0/0
18.10.2003 21:08

MARTINzOSTRAVY

SOUHLAS !!!!
0/0
20.10.2003 22:15

Robin Ood

hmm..;
že dnes Šachtor vyhrál zasluženě, o tom se bavit nemusíme. neřeší to ani to, že všechny góly dal po neuvěřitelných hrubkách příbramské obrany, nebo absolutní taktické nepřipravenosti (je vidět, že chovancův vliv se nezapře)
Fanoušci. to, co předvedli dnes bylo výborné, tak to má na fotbale vypadat.
Jen o to víc mě mrzí, že až tam bude hrát Sparta, uslyšíme většinou pouze od celého stadionu něco o orientaci Sparťanů, potom nás budou označovat za obyvatelky perlovky a mimo to nás titulovat všemožně jinak, jako to bylo naposled.
Co takhle překonat  nesmyslnou nenávist, nebo jí přenechat tradiční bandě dvaceti vylízanejch mozků,která se najde  všude? 
 
 
 
0/0
18.10.2003 21:06

mikasedlinen

Re:
upřímně... bývá to někdy na jiných stadiónech jiné ??? každy si prostě rád to sparta, sparta, víme jak je to dál zařve. Je třeba se smířit se skutečností, že Sparta je nejnenáviděnější klub v lize a vždycky bude, LM - to je jiná káva. Tam jim samozřejmě přeju, ale to, že ostravští jsou jedíní kdo takhle huláká, to je blábol, navíc v současné atmosvéře v Ostravě opravdu spíše převládá to pravé fandění a radost, a le nějaká ta nadávka přece k fotbalu patří ne ?
0/0
19.10.2003 3:06

DamianC

Re:
Ale v ostravacich to je furt oni vedou ligu a myslej ze zaslapli hlavni mesto tak slyseli jste ten rozhovor TV NOVA o polocase s tim ostravakem kdovi jestli to ma v hlave vubec pohromade
,,Je to skvělý, že Baník drtí.....(asi 2vteřinová odmlka jako u blbce).....Prahu''
cimz nechci vinit ostatni ostravaky fandi vazne skvele ale k praze asi nikdy mit hezci vztah nebudou
0/0
19.10.2003 9:59

Robin Ood

Re:
počkej, já jsem snad nepsal, že jsou jediní.
 
Jen jsem psal, že ta krásná atmosféra, kterou mohou ostatní české kluby jen tiše závidět by se nemusela tak kazit. když to řve pár desítek omezenců, dá se to pochopit snáz, protože ti jsou všude, dokonce na Spartě jich je nejvíc.
 To je totiž jeden z důvodů, proč se na Spartě málo fandí. Každý, kdo začne řvát Sparta do toho je na pokraji toho být považován za jednoho z rowdies..
Jasně, nějaká ta nadávka k fotbalu patří, to je fakt... Jen si myslím, že ta nenávist ke Spartě je přehnaná... zvlášť mě to překvapuje proto, že hraje Baník lépe a zaslouženě vede ligu, dříve to šlo vysvětlovat komplexy (netvrdím, že to tak bylo), ale dnes mi to připadá jako nesmyslná bezhlavá nenávist.
 
Já také Baníku nepřeji, nemám ho ani moc rád, ale respektuji ho a smrt baníku jsem nikdy neřval, ani když plný stadion sprostě  vyprovázel schlíplé hráče Sparty po jejich prohře.
 
0/0
19.10.2003 10:54

Petr900

Buďte soudní
Zápas jsem viděl a Baník podle mě zahrál spíš průměrně. Ze hry si nedokázal vypracovat šanci, a tak se prosadil ze standardek. Díky rozhodčímu jich kopal požehnaně. Stačilo, aby si některý z domácích hráčů zařval a rozhodčí už pískal. Na fauly to bylo 30 ku 10 pro Příbram. Ale dá se to pochopit, je vcelku normální, že rozhodčí odvádí procenta domácím týmům, zvlášť když je tam takováhle atmosféra. Jinak Příbram zahrála hrozně, prakticky si nevypracovala šanci a každá druhá přihrávka byla zkažená. Baník si celkově výhru zasloužil, protože standardky má momentálně nejlepší v lize.
0/0
18.10.2003 20:45

pivoj13

Re:
Je to fakt, na toho rozhodciho jsem taky dost cumel.
0/0
18.10.2003 21:09

Robin Ood

Re:
Nebylo to tak hrozný, oni příbramští faulovali více. řekl bych že to bylo celkem v toleranci, bylo tam hodně fimování na obou stranách..
 
Jen ale nechápu, proč má baník potřebu nahrávat penalty chvíli před koncem za stavu 3:1...
0/0
18.10.2003 21:13

koukalek

Re: Buďte pozornější
To jsi koukal asi na jiný zápas :-), i TV NOVA si všimla, že některé fauly Příbrami rozhodčí nepískal a ukázala zpomalenými záběry a hlavně za fauly zezadu nedostala Příbram skoro žádnou kartu, natožpak červenou. A ještě se rozplýval komentátor nad tím, že Heinz nepadne, dokud se udrží na nohou...A kdyby odváděl rozhodčí procenta domácím, minimálně jednu penaltu by si uměl písknout za ruku (Heinz obhazoval obránce) nebo faul v šestnáctce (na Pospěcha například) a nejspíše by ani nepískl přímý kop, po kterém dala Příbram gól. Pokud si Baník nevytvořil šanci ze hry, tak Heinz na hřišti asi nebyl :-) (nad jeho rozkýváním obránce se rozplýval i kanonýr Daněk), pravda, jak byly případné šance zahozeny je věc druhá. A k tomu průměru - co je pro nějaké mužstvo průměrně (Baník), je pro většinu ligových mužstev nadprůměrně :-). A diváci radějí uvidí průměrných 3:1 Baníku, než klasickou výhru Sparty či Žižkova 1:0 gólem z penalty v 95. minutě ("normální procenta" rozhodčího domácím) po otřesném výkonu a před poloprázdným stadionem :-)
0/0
18.10.2003 22:40

Petr900

Re:
Jsi trošku mimo, ale to nevadí. Ruka po Heinzově přehození byla evidentně před vápnem, "faul" na Pospěcha nebyl ničím jiným než ubohým simulováním a co se týče otřesných výkonů Sparty, pak porovnej její zápas proti Plzni se zápasem  na Bazalech proti stejnému soupeři. Vzpomínáš si? 2 červené a obdobně otřesný výkon, jenže na Baník se nahlíží poněkud jinak než na Spartu.
0/0
19.10.2003 1:51

Robin Ood

Re:
co se týč ruky a faulu, příspěvek, na který reaguješ říká jen tolik, že KDYBY rozhodčí připískával MOHL to odpískat.
 
 
0/0
19.10.2003 10:58

Petr900

Re:
Jenže rozhodčí jednoznačně připískával. Pokud by odpískal i výše zmíněné situace, už by šlo vyloženě o zářez, tedy výhru díky rozhodčímu. On posuzoval vše hrozně jednostranně. Jakýkoli kontakt hráčů Příbrami se soupeřem v okolí šestnáctky okamžitě faul, na druhé straně podle rozhodčího všecno v pořádku. Tohle je procento domácímu týmu. Prostě podlehl skvělé atmosféře.
0/0
19.10.2003 13:36

koukalek

Re: Koukám jako blázen...
...ona se smí ruka písknout jen v šestnáctce? :-) A je málo zápasů, kdy rozhodčí faul nebo ruku vytáhl ze šestnáctky a nebo naopak vtáhl do šestnáctky? A když už jsme u toho porovnávání, porovnej, kolik výher udělá za rok doma Baník penaltou v 90. - 95. minutě a kolik Sparta nebo Žižkov :-) A každý normálně připískavající rozhodčí domácím by Máchovi dal buď rovnou červenou a nebo 2 žluté a vůbec by nemusel mít strach, že ho budou vláčet v novinách, že vyloučil někoho neprávem. Fotbal jsem i hrál a nestalo se mi, že by někdy rozhodčí odolal šanci zapískat ruku hostům, pokud ji hráč neměl jako přilepenou k boku a stehnu (a i v takové situaci mnohdy neodolal, pokud potřeboval připísknout domácím).
0/0
19.10.2003 15:18

Robin Ood

Re:
Sparta loni neměla žádnou, Viktorka jednu nebo dvě.
0/0
19.10.2003 19:23

Boxan

Re:
Pokud bych se nedíval na zápas, přesvědčil bys mě, že vlastně Baník vyhrál se štěstím. Milý fando, musím Tě poopravit. Baník byl jednoznačně lepší, co se týče šancí, porovnej třeba jen Hainze s trapným pěšákem jménem Siegl. Za celý zápas se Horst nepotkal s balonem.Ostravským fandům lze jen poděkovat za super atmosféru, bylo vidět, že se přišli na fotbal bavit.Jinak jaká procenta odváděl rozhodčí Baníku? To jsi se opravdu spletl. Takový Mácha měl dostat červenou kartu.
Nazdar!
0/0
19.10.2003 9:22

MARTINzOSTRAVY

Re:
NA "BETON"   PLATÍ JEDINĚ STANDARDKY, POKUD FOTBALU ROZUMÍŠ  -  A STANDARDKY JSOU PŘECI DŮSLEDKEM BRÁNĚNÍ V 9 HRÁČÍCH, PANE CHYTRÝ - JESTLIPAK VÍTE, KOLIKRÁT PŘÍBRAM KOPLA NA BRANKU BANÍKU?  JE SPÍŠE VÝTEČNÉ ŽE BANÍK NAŠEL  SKULINKU V PŘÍBRAMSKÉM BETONU A VYHRÁL, JELIKOŽ V JINÝCH ZÁPASECH DÁVAL GÓLY ZE HRY ALE TO NEHRÁL S MUŽSTVY JAKO JE BETONOVÁ PŘÍBRAM  - TAK MĚ NESER S PŘIBLBLÝMI NÁZOZY KOLEMJDOUCÍHO RÁDOBY INTELIGENTA
0/0
20.10.2003 22:26

xcecp07

zapomente na Baník
...nejlepsi fotbal hraje SK Náchod-Deštné v ČFL!!! Náchod rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
18.10.2003 19:18

oonew

Huhuhu
Nechápu jak může svaz přehlížet rasistický hučení na stadionech.Předvedli ho dneska "skvělí" fanoušci Baníku nebo Teplice proti K'lauternu a žádná zmínka.Asi to k fotbalu v xenofobních a zaprděnejch Čechách patří takže rozdíl mezi primitivama v hledišti a na svazu asi není. Jděte někam !!!!
0/0
18.10.2003 18:11

pedrito

Re: Někam jdi ty!!!
Teď jsem si pustil nahraný zápas Baník - Příbram, protože "naživo" na Bazalech jsem žádné rasistické pokřiky neslyšel (možná jsem seděl daleko od zdroje) a snad v televizi opravdu bylo slyšet nějaké bučení (jestli to ovšem nebyl přelud). Můžu tě ujistit, že žádné koordinované bučení se rozhodně nekonalo, možná si zařvalo několik volů (že bys je spočítal na prstech maximálně dvou rukou) - museli být někde blízko ruchového mikrofonu. Z kotle nikdo nebučel - bučí jen zoufalci, ale 5 nebo 10 lidí z 18 tisíc - to není problém fotbalového fanouškovství, ale problém společnosti. Potom ale nejlépe nevycházej vůbec z domu, na ulici - kde je to daleko horší - si zacpi uši a zavři oči. A mimochodem, zajdi si někdy na fotbal, možná si nikdy na žádném nebyl, v Ostravě evidentně ne. Jinak bys věděl, že baníkovci (jako jedni z mála) nikdy "nebučeli"
0/0
18.10.2003 19:22

djrhedy

Re:
Je to tak, tak 10 až 15 lidí (blbců) se i v Teplicích "staralo" o tuto nechutnost, podobné to bylo i v Ostravě, chvílema to slyšet bylo. Bohužel ti co to dělají jsou chudáci a to především v hlavě ...
0/0
18.10.2003 19:41

safa-m

Re:
, V TP jsem byl a bučelo tam minimálně kilínko, jestli ne víc, tak to tady nezkresluj.
0/0
18.10.2003 19:51

oonew

Re:
hmm ty asi budeš objektivita sama viz. z kotle nikdo nebučel... Na Slavii před měsícem dostal kotel FCB napomenutí za rasistický urážky a rozhodčí pohrozil, že je vyvede takže tvůj "svatej kotel" je fakt výsměch.A kdo teda přijel do Prahy?Bylo jich víc než 5 nebo 10.
0/0
18.10.2003 20:17

vovai

Re:
Priteli, az budete mit v Praglu aspon ze tretiny takovy kotel jako Banik, tak se ozvi. Kdyz prijela Ostrava k nam do Brna, nestacil jsem zirat - sektor pro hostujici fanousky narvany az po strechu a VSICHNI v nem sborove zpivali "Banicku, my jsme s tebou..." Dnes s Pribrami? Rutinni zapas s prumernym souperem, navic v televizi - na Sparte nebo Slavii by prislo sotva 5 tacu; schvalne se tady podivej na pocet fanousku. Kdyz jsem u bedny chvili nesledoval hru, mel jsem pocit, ze davaji prenos z Bundesligy...
0/0
18.10.2003 20:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze