Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Důležité je vítězství, prohlásil Zelenka

Zjevně vyčerpaný přišel mezi novináře po pondělní výhře 3:1 nad Plzní sparťanský ofenzivní záložník Lukáš Zelenka. "Je nám jasné, že to dnes nebylo nic moc, ale vyhráli jsme. Dali jsme tři góly a máme tři body," řekl na úvod. "Pro nás temtokrát bylo nejdůležitější vítězství a toho jsme dosáhli."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martynnn

Kotrba ven!!
Hlavní problém současný Sparty je jednoznačně trenér!Pokud se hraje se silným soupeřem tak se hráči dokáží sami namotivovat a zabojovat(Lazio) ale když musí diktovat tempo(a v naší lize skoro vždycky) tak se musí spolehnout na to co někoho z trojice Zelí Karel a Sion napadne. Sakra neměl by snad trenér s hráčema cvičit kombinační přechod do útoku a rozehrávku po odebrání míče??určitě,to musí být prostě automatický a to pro všechny,nejen pro ty 3!!KOTRBA VEN!!!sparta forever!
0/0
7.10.2003 19:08

Black Oak Arkansas

Plzeň si nezasloužila prohrát
Rozhodly ale kiksy ve středu obrany. Druhému gólu předcházel faul Poborského na Kukola. Spravedlivý výsledek by byla remíza. Ovšem, jako slávista musím přiznat, že v Teplicích si "Leška's boys" (jinak tuhle marškumpačku nelze nazvat) nezasloužil ani bod.
0/0
7.10.2003 13:11

Kocek

Re:
To jsou řeči o ničem, Slávie i Sparta si vyhrát zasloužily, daly víc branek než jejich soupeř, to je celý. Sparta - Chelsea, taky si hráči Sparty nezasloužili prohrát? O ten jeden gol rozhodně horší nebyli. Ale jeden dostali, žádnej nedali, proto je prohra zasloužená, hotovo. Fotbal se nehraje na neodpískaný fauly ale na goly.
0/0
7.10.2003 13:48

Simsala Bim

Re:
Skutečně fakticky nenapadnutelné. Ještě si Kockulíne zapomněl dodat něco ve smyslu černá barva je černá když je černá, láska je láska a pravda vítězí! Spajtička forever!
0/0
7.10.2003 14:27

Kocek

Re:
Tak jako nesnáším ve fotbale slovo kdyby, tak se mi doslova příčej kecy o (ne)zasloužený výhře, to je celý. Je to prostě alibismus....
0/0
7.10.2003 15:19

oonew

Re:
Ty si tak príma! Proč jen nejsou všichni fandové Sparty jako ty :-)))))))
0/0
7.10.2003 18:48

bazalbub

sperta se štěstím
Zápas rozhodl sporný souboj Poborského před 2. gólem. Jinak s takovou hrou si můžete o titulu jen zdát . Barteska si s těmi náhradníky repre dělal doslova co chtěl a jen branař to většinou hasil, jenže všichni nemají na zakončení takové vemena jako hrají v Plzni.
0/0
7.10.2003 12:26

Ravanelli

Sparta na půl plynu !
O vítězství Sparty nebylo pochyb, i když hrála jen slabší průměr. Na vítězství jí to v pohodě stačilo a tak se samozřejmě ozývají potrefené husy a zoufalci, kterým pije krev, že po smolném začátku a zbytečně ztracených 4 bodech v Teplicích a v Olomouci, Sparta už zase dohání ztrátu a bude za měsíc v pohodě na čele ligy. A tak se vymýšlí legendy o pomoci rozhodčích, i když pravda je taková, že dnes každý rád Spartu zařízne, protože za to sklidí pochvalu v bulvárním slávistickém Sportu. Odvolávají se v pohodě regulerní goly a takové Opavě se odpustí třeba i dvě jasné penalty (byť možná šlo o kompenzaci). Slávisti dávají goly rukama, v Ostravě a Liberci stačí padnout ve vápně a penalta je jasná  a o Teplicích raději ani nemluvit, tam je domácím dovoleno vše. Za faul Poborského v Teplicích (běžný gedeonovský standardní zákrok) dostal Karel už 4 žluté karty a šmírákovi Procházkovi to stejně pořád nedá spát, takže zblbne ve své plátku kdejakého hlupáčka (viz ten nešťastník s nelogickým nickem: "Bystrý_chlapec"). Prostě se s tím smiřte, že Sparta zase v pohodě vyhraje, protože je nejlepší a psychicky nejsilnější a nejbojovnější. Baník, pokud si udrží trochu formu a  na jaře zase nevybouchne má šanci dosáhnout na 2 místo (dávám mu 40% šanci) a Slávie skončí opět jako VŽDY v závěsu za Spartou a budou mít hodně co dělat, aby urvali  2. místo, resp. poháry. Slávia je v krizi nejen fotbalové (její předpotopní fotbal už nemá šanci), ale hlavně v ekonomické a pokud se něco nestane, skončí jako Bohemians.
0/0
7.10.2003 10:47

LechTP

Re: :o))))))
No tak si otři sperma z klávesnice a pokračuj v práci.... :o)))
0/0
7.10.2003 10:53

Kocek

Re:
muhehehhe, dost dobrý :o)))) Jsi to ty Jiříku??
0/0
7.10.2003 11:07

NaWRC

Re:
Poborskej měl včera dostat žlutou za dost drsnej šlapák ve středu hřiště, a nedostal - to k těm žlutejm kartám.
Sparta hrále celkem zoufale, protože šance si vytvářela jen po situacích, kdy míč získala ve středu a šla do rozhozené obrany, tedy po situacích brejkových. Pokud postupovala do zkonsolidované obrany, nebyla schopna kombinovat, a míč buď ztratila nebo nakopla dopředu. Tohle neplatí jen o včerejšku, ale celkově už několik posledních zápasů. Skutečně jí to na Plzeň stačilo a vyhrála zaslouženě. Ovšem je to hra skutečně zoufalá. Ostatně reakce sparťanského publika při opakovaných ztrátách míče a opakovanýchj malých domů se přeslechnout nedala. Jsem fak zvědavej, jestli Spartě bude toto na titul stačit, a těším se na zápas Sparta-Baník.
0/0
7.10.2003 11:20

oonew

přesně
Velice přesně zhodnoceno.Každý kdo trochu rozumí fotbalu a není rudej až za ušima (což se velice často vylučuje viz.nejzapálenější rudí zoufalci na týhle diskuzi) musí vidět to samý.Ale když Zelenka bere jen 1. místo tak to jo :-)))) je to přece pan "fotbalista" a do Čech dokonce přináší nejžhavější módní trendy z Latinský Ameriky...
0/0
7.10.2003 18:47

Bystry_chlapec

Kamarade
:-)))) tak to je slusnej prispevek. Rukama dava goly vetsinou Sparta, to preci davno vis. Ale libi se mi, jak Spartu litujes. Ma to fakt tezky, protoze se na ni rozhodci opravdu vyradej. Taky mne to prijde nespravedlivy. Ale nastesti se Sparta proti vsem, svoji nesmirnou bojovnosti, v zadech s vernymi fanousky, vzdycky zvedne a prevalcuje zdejsi ubohou ligu. Takze nezbyva, nez vyrazit spolu s vernymi do "Toyota areny" :-) a uz ted slavit zaslouzeny titul :-)))  
0/0
7.10.2003 11:20

LABA

Re:
Ravanelli, tys musel sežrat všechnu fotbalovou chytrost světa, ale hned si jí zas musel vyblejt a zbylo ti jen pár zmatečnejch poznatků. Spartu už hodně dlouho nikdo nezaříznul, a mám takovej pocit že ani nezařízne. Ani jí to nepřeju, nic proti nim nemám, jsem celkem nezávyslej pozorovatel, ale to se o tobě říct nedá. Jestli Slavia hraje předpotopním systémem, tak to samý můžeš říct o dalších 90% mančaftů z celý Evropy, protože Slavia jako jedna z prvních u nás přešla na hru bez klasického libera, teprve po ní na to přešla Sparta a zbytek ligy. Jen tak mimochodem, tenkrát ve Slavii trénoval pan Hřebík, kterej s tím měl obrovský problémy, mám na mysli obhajobu tohoto systému. Taky si nepamatuju, kdy se naposledy v Liberci kopala penalta, a celkem nezaujatě, v Teplicích jsem byl, a Karel Poborský mohl být rád, že nebyl ještě do poločasu po červené kartě ve sprchách. Myslim, že právě v tu chvíli mu dost pomohlo jeho jméno a taky skutečnost, že kope za Spartu. Takže Ravanelli, vydechni, zajdi se podívat někam na fotbal, nečerpej jen z novin a z toho, co kde vyslechneš, třeba tvoje další příspěvky budou lepší. Ahoj
0/0
7.10.2003 15:30

LechTP

!!!
Zelenka: "Jsme Sparta a ta musí hrát vždycky na prvním místě!" - typická sparťanská nafoukanost! Pak se divíte, že vás lidí nesnášej!
0/0
7.10.2003 10:40

xt1

Re:
To není nafoukanost, ale fakt.
0/0
7.10.2003 11:02

Kocek

Re:
Cheche, klucí, kde jste byli celou dobu co sem lezu?? :o))))) Ty a tobě podobní jste tu strašně chyběli, fakt. Hele ty chytráku, kdyby Zelenka řekl, že druhý místo není nic špatnýho, tak se tu ty a další podobní doslova pos..., že Sparta musí mít cíl bejt první. Bavíš mě, jen tak dál :o))))
0/0
7.10.2003 11:05

LechTP

Re:
Nejde o cíl, ale o to podání!! Jasně, že by měla mít Sparta cíl bejt první... Jde prostě JEN o tu formulaci.. Začni používat, to co máš na krku...
0/0
7.10.2003 11:13

Kocek

Re:
Ty si vážně blbej, jinak si to nedovedu vysvětlit :o)))))))))))))))))))))
0/0
7.10.2003 11:31

LechTP

Re:
Z týhle "debaty "mam stejnej pocit, akorát v opačnym duchu...
0/0
7.10.2003 12:17

ACSMaxx

Re:
Jo,jo,pokud si v čechách někdo dovolí říct-chceme vyhrát,nic jiného-pak ho lidi nesnášej.
Čekají falešnou skromnost,nedostatek sebevědomí a řeči o 2. místě,záchraně a tak.Jsou to prostě mindráci.
 
0/0
7.10.2003 19:54

Bystry_chlapec

Zelenka
to ja spravna spartanska modla. Dohromady s Poborskym se v IQ vyhrabou pres 100  
0/0
7.10.2003 10:01

xt1

Re:
A ty myslíš že dávat najevo případnou duševní převahu nad člověkem, který celý život hraje fotbal a tudíž se věnoval samozřejmě fotbalu a ne vzdělání je hrdinství? Asi Ti to pomáhá, tak já Ti udělám radost: Blahopřeju, jsi chytřejší než Zelenka.
0/0
7.10.2003 10:25

Simsala Bim

Re:
Spajtička a iksté jednička forever!
0/0
7.10.2003 10:33

LechTP

Re:
IQ není záležitost vzdělání, ty "vzdělanče"!!! :o))))
0/0
7.10.2003 10:42

xt1

Re:
Tak je to podle tebe záležitost rozhovoru pro noviny? Myslím, že IQ se dá zjistit pouze testem a ne tím, že ho budete z voleje určovat podle rozhovoru, který s tím člověkem vyjde.
0/0
7.10.2003 11:00

Kocek

Re:
Ono IQ samo o sobě se těžko pozná tím, jak člověk mluví v televizi atd... Stačí se někdy dívat na Krampolovo Nikdo není dokonalý. Někdy tam lidi plácaj pátý přes devátý, ale pokaždý odpoví na otázku správně. Takže hodnotit fotbalistu jen podle toho, co řekne do kamery, je trochu ubohé. Znám třeba osobně hráče Rajnocha, kterej hraje za Bohemku, a je to naprosto normální, pohodovej kluk. A když jsem ho viděl mluvit do kamery, byla to celkem bída. Já, kdybych měl mluvit do kamery, tak taky asi nebudu zrovna "jistej".
0/0
7.10.2003 11:01

LechTP

Re:
Kocku! Ty vo koze , já vo voze :-/ Vůbec nesoudím Zelenku, já jsem jen odepisoval tomu chytrákovi, že "IQ není věc vzdělání!"!! A za tim si stojím!!! Proti Zelenkovi nic nemám!!!!!!!!!
0/0
7.10.2003 11:16

Bystry_chlapec

Re:
Zelenka se slusne loni schodil v TV, kdy zase Sparte zli funkcionari po blamazi s Olomouci nepredali pohar a Zeli jelo o treninku, netreninku, tykacka novinarum atd. Fakt legendarni projev tohoto pana fotbalisty :-))) 
0/0
7.10.2003 11:25

john_book

Re:
Nerad to píši, ale když už tady chceš hovořit o IQ a podobných věcech a chceš někoho kritizovat, nauč se nejdřív správně česky.....  Nevím, kde Zelenka chodil až všechno schodil, ale myslím, že jsi měl na mysli slovíčko "shodil" ve smyslu ztrapnil, že? :o)
0/0
7.10.2003 12:21

Bystry_chlapec

Re:
 Beru, ted si me dostal. A to tak, ze bych fakt svuj prispevek nejradsi smazal. Zkusim se polepsit az budu priste rejt!!
0/0
7.10.2003 12:46

Kocek

Re:
Já tě taky nikterak nekritizuju, to snad vidíš ne?
0/0
7.10.2003 11:33

jklajfhnd

Re:
jestlis to jeste nezjistil, tak fotbal se nehraje na IQ, ale na goly
0/0
7.10.2003 14:10

Reagan

Souhlas s Igorem
Souhlasím s Igorem. Do jaké míry ovlivnil tento moment další vývoj zápasu, to je věc názoru, jisté ale je, že Plzeň měla na vyrovnání. Hrála slušný otevřený fotbal, divím se že je v tabulce tak nízko, koneckonců jsme si na ni vylámali zuby i my. Ale řekl bych, že Sparta byla o něco fotbalovější a tak asi vyhrála zaslouženě. Troufám si ale tvrdit, a to nejenom v souvislosti s tímto zápasem, že bez Blažka by Sparta v současné formě bojovala pouze o klidný střed tabulky.
0/0
7.10.2003 8:48

xt1

Re:
No proto taky Blažka Sparta má. Brankář má přece chytat a ne pouštět :-)
0/0
7.10.2003 9:03

Alláh

Re:
Á,opět tu je pár soudců.Jasně,zase jste si na Spartě něco našli.Těší mě to,těší mě jak vás to musí žrát a je to super.
Sparta hrála možná na půl plynu a pokud by i Plzeň vyrovnala,vyhráli bychom.
SPARTA neví slavie,aby je nějaké vyrovnání rozhodilo tak jako seshitce v Plzni.To by muselo přijít těsně před koncem,v nastaveném čase nebo tak nějak.
Jo a Reagan,to s tím Blažkem...tohle může napsat jen idiot.Blažek je úplně normální a přirozená součást týmu.On tam od toho je a Sparta ho prostě na to má.
Kdyby nic nechytil,tak by v bráně dávno nebyl.Jo a zapomněl jsi na Poborskýho,Kincla,Zelenku...
0/0
7.10.2003 9:03

Reagan

Re:
Myslíš si , že pokud někoho nazveš idiotem, získá tvoje argumentace na pádnosti? Pak jsi sám bloud. Ale k věci. Za prvé jsem napsal, že Sparta vyhrála zaslouženě. Za druhé, měl jsem na mysli, že Blažek je brankář vyjímečných kvalit, což se o zbytku mančaftu rozhodně nědá říct.
0/0
7.10.2003 9:16

VELKOVEZIR

Re:
Dobře tak podle tebe je dobrý pouze Blažek? A kdo dával goly? To Blažek neumí.
0/0
7.10.2003 9:50

Kocek

Re:
Hele, Reagan je jeden z mála antisparťanů, s kterým se dá docela rozumně diskutovat. Pravda je taková, že minimálně třetinu zápasů skutečně vyhráváme díky Blážovi. To, jak včera vytáhl reflexivně střelu Němce mířící do šibenice, bylo excelentní.... Je fakt, že dát včera do 20. minuty druhej gol, asi to skončilo koncertem. Ale pojišťovací gol nepadl, a tak to byl docela boj. Nic na tom nemění, že když Sparta zapla, Plzeň jasně přehrávala. Sparta musí takhle hrát celej zápas, ne jen 25 minut.
0/0
7.10.2003 10:07

Maršál Malinowski

Re:
... se kterým se rozumně diskutovat nedá. Jinak s uvedeným celkem souhlas.
0/0
7.10.2003 13:19

Ďourek

Re:
Jestli to nebude spíš tím, že diskutovat se moc nedá s tebou - Kocek je holt o třídu až dvě výš...
0/0
7.10.2003 14:54

Kocek

Re:
To nejsem, taky jsem se s ním na začátku občas slušně rafnul. Ale časem člověk pozná, s kým se dá mluvit rozumně, i když máme úplně rozdílný názory.
0/0
7.10.2003 15:21

Alláh

Re:
Ale ty jsi nepochopil.Napsat že bez Blažka by...je idiotina.On je prostě jeden z jedenácti hráčů na hřišti a je tam od toho aby něco chytil.Jinak tam nemá co dělat.
To je jako bys napsal že baník by bez heize hrál o střed tabulky,Brno bez Pacandy o záchranu,Teplice bez Horváta 2.ligu.
Každý mančaft má pár osobností,kteří zaberou když teče do bot.A ten který je nemá,je vzadu.
A na závěr,napsat tohle ve chvíli,kdy Poborský má repre formu a je jasným tahounem....
0/0
7.10.2003 20:02

Igor1

Když
jsem viděl jak před 2. gólem Poborský "vybojoval" míč aniž by to rozhodčí nějak vzrušilo, pochopil jsem co myslel včera I.Hašek svou poznámkou o tom, že Sparta už teď všechno vyhraje. On není blázen, on má jen lepší informace, vždyť má ke Spartě i svazu hodně blízko, lišák jeden.
0/0
7.10.2003 7:17

paolore

Re:
A vymyšlený ofsajd v situaci zavánějící vyrovnáním na 2:2. Puček dostane odměnu od svazu.
0/0
7.10.2003 7:51

Kocek

Re:
Myslíš situaci, kdy se s obráncem navzájem drželi a Poborský to ustál líp?? Nebreč zase, dyť tímhle nám akorát nahráváš abysme se ti posmívali jakej si ubožák :o))))
0/0
7.10.2003 8:00

Igor1

Re:
Kocku, pokud mě někdo jako ty nazve ubožákem, je to pro mě pochvala, protože to znamená, že jsem se trefil úplně přesně. Ovšem chápu, že fanda týmu, kterýmu se 10 let připískává to vidí jinak, protože už to považuje za normální a když se pro Spartu nepískne penalta za faul před vápnem nebo uznanej gól s ofsajdu tak si myslej, že takhle vypadá rovina. Tkaže klidně urážej, mě to vůbec nevadí, naopak.
0/0
7.10.2003 8:28

Inactive_Beagle

Re:
tobe se libi, kdyz te nekdo urazi?  tak to ja ti radost neudelam a reknu ti jenom, ze jsi ehm....divnej
A nebrec jenom, i kdyz hrala Plzen dobre, tak vitezstvi bylo zaslouzeny
0/0
7.10.2003 8:44

Alláh

Re:
Tak tady máš ještě jednu pochvalu...JSI UBOŽÁK
0/0
7.10.2003 9:05

NaWRC

Re:
Kocku nekecej. Z opakovačky v TV bylo jasně vidět, že hráč Plzně měl roztaženy ruce vodorovně a byl zády k Poborskému, zatímco Karel ho tahal za levé rameno, až ho otočil, přitom Plzeňák uklouzl. Nevím, jak to můžeš obhajovat.
0/0
7.10.2003 9:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze