Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Držení za dres znovu srazilo český tým

Banální chyba - přidržení za dres - připravila už podruhé v krátké době české fotbalisty o úspěch v souboji se silným soupeřem. Ale dá se jí vůbec propříště vyvarovat? Vzpomínáte na závěr úvodního utkání evropského šampionátu 2000 v Amsterdamu? Nizozemsko - Česko 0:0, ukazuje tabule.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martynnn

Slavistickij Šport
Sparta začala hrát dobře a to je pro pány novináře co ještě před pár dny do národa hustili neschopnost Sparty a jistotu debaklu v Římě docela rána,ale to by nebyli ONI aby si nevymysleli něco jinýho,takže pánové HURÁ DO JOHANY PROTOŽE TEN ZA VŠECHNO MŮŽE,příště třeba do Siona nebo Karla hlavně aby byla Sparta v novinách typu Sport,Blesk,iDnes,.. pořád kritizovaná!!!Je to docela moderní kopat do Sparty ale už to od všech začíná být k smíchu.Co závěrem?Snad jen: Let´s go Smederevo!!!
0/0
3.10.2003 22:38

Hans Ivanovič Charin

Re:
Pokud myslíš poslední větu vážně,tak se nediv,že vás rudochy nikdo nemá rád.
0/0
14.10.2003 17:56

wertex

Rozhodci
me by spis zajimalo kdy naposledy piskal rozhodci, alespon trochu pro cechy - nepocitam tim zapasy proti vychodnim souperum, kteri jsou jeste mene znami nez nase muzstva - posledni na matkove - zapas proti Holandsku, Slavie - Vigo, Sparta - Lazio - o Collinovi no comment. Zda se mi to nebo nam rozhodci nikdy nepomoh???
0/0
3.10.2003 21:08

Mauritius1

Zase jsme doplatili...
na držení za dres? To je pěkně lacinej blábol. Ve vápně se dneska hráči vzájemně držej v 90% soubojů. Spíš bych to, že jsme byli dvakrát postiženi penaltou v důležitém zápase za tento (a přitom nijak dramaticky přehnaný) přestupek viděl tak, že rozhodčí proti malým Čechům nemusel sbírat mnoho odvahy k uplatnění "spravedlnosti" ve prospěch "favorita" (Holandsko, Lazio). Obávám se, že opačně by se tak nestalo. A zmiňovaný třetí případ, kdy Řepka onehdá šel naprosto korekt do hlavy a byla z toho po pádu útočníka rovněž pětka, postup rozhodčích favorit-outsider jenom potvrzuje. K "velkým" je třeba býti obzvláště pozorným a spravedlivým...
0/0
3.10.2003 20:56

pupkatejpapalas

zbytečná chyba
Zbytečná a hladně školácká chyba připravila Spartu o 3 body.Johana ven z týmu a místo něj bych dal Gluščeviče,Polodnu nebo Němce
0/0
3.10.2003 14:12

stpompo

SPARTA??????
HEJ VY RUZNI LIDE, MUZETE SI RIKAT CO CHCETE, ALE JEDNO JE JASNY. BUDE TO TEJ JINA SPARTA, NEZ BYLA NA ZACATKU. KAZDEJ REMCA, JAK SE ZELENKA NEROZBEHL A BUH VI CO JESTE, ALE JAK TA HRA VYPADALA BEZ NEJ. JA JSEM SIGMAK A SPARTU RAD NEMAM, ALE MUSIM OBJEKTIVNE PRIZNAT, ZE TO BUDE MIT OSTRAVA JESTE TEZKY. ALE VERIM JI:-))))) JSEM ALE RAD, ZE UZ SPARTA ZE SIGMOU HRALA.----------------NIC MENE 12 KOLO BUDE NEJJJ: SPARTA-BRNO, TEPLICE - OSTRAVA, . OLOMOUC - SLAVIE------ SE BUDE LAMAT CHLEBA
0/0
3.10.2003 11:56

Maršál Malinowski

Re:
Souhlas, na to dvanáctý kolo se taky těším.
Tip: Sparta 1, Teplice 10, Olomouc 0.
0/0
3.10.2003 12:11

pan_Feroslav

Re:
Jo, to bude nářez! Moje tipy jsou následovný: Sparta - Brno 4:0, Teplice - Baník 2:1, Olomouc - Slavia 0:2 (no ten poslední tip je spíš přánim:))
0/0
3.10.2003 12:51

lukinoo

Re:
Sparta- Brno 0:4, Teplice- Baník 0:5 Olomouc-Slavia 2:0. Konec sezony???1. Baník, 2. Brno, 3. Olomouc..........Sparta bude sedmá a Slavia sestoupí do druhé ligy.
0/0
3.10.2003 13:04

pan_Feroslav

Re:
Jo, a čtvrtá bude Opava a pátý Starý Město...:)
0/0
3.10.2003 13:12

Kocek

Re:
a do ligy postoupí GKS a Czeszin :o))) nebo jak se to vlastně píše
0/0
3.10.2003 13:45

jklajfhnd

Re:
Brno, Brno, buzerantu plno!!!
0/0
3.10.2003 13:51

Pind

Re:
Výsledky sedí, navíc se Sparta nepřihlásí do nového ročníku ligy, prý z finančních důvodů!!!
0/0
3.10.2003 13:58

mahdi

Sparta
Jo jo Sparta dostala gol z penalty. to je najednou kriku. To ze Johana strhnul Inzagiho za dres takovy zpusobem, ze ten dres malem roztrhl, to novinar ignoruje. Na Banik byly letos piskany uz tri penalty, dve sporne. Ale to bylo preci v zapasech s Zizkovem a Slavii. A navic umeli dat potom jeste rozhodujici gol (to Sparta neumi).
0/0
3.10.2003 10:22

Kocek

Re:
Chacha, tak ty to máš taky dobře vykradený :o))))) Já si tady nevšiml ani jednoho komentáře kterej by proti penaltě cokoli měl. Naopak je tu kritika do vlastních řad, konkrétně na Johanu. A spíš tu většina z nás tvrdí, že klíčem k výhře bylo nedostat gol tak brzo. To ví i moje máma, že ten gol na 1:2 rozhodl o výsledku a dal ráz prvním 20. minutám 2. půlky...
0/0
3.10.2003 10:26

špatný zrak

Re: jsi asi tatar
Srovnávat to,že Baník vyhraje zápas i po penaltě proti zoufalý Viktorce a trápící se Slávii v český lize a Sparta v Lize mistrů na hřišti jednoho z nejlepších týmů italský ligy to nedokáže je uplně scestné.To by si musel srovnávat Baník asi s Tempem Praha který taky otočí i po penaltě zápas v Pražskym přeboru.Baník sice vede ligu a hraje slušnej fotbal(po 9.kole!!!) ale fans jsou naivky.
0/0
3.10.2003 10:55

xt1

Re:
Jo jo, Baník by už na Laziu ved po poločase 4:0, po přestávce by přidal ještě dva góly a na konci by přiběh prezident Lazia s kufříkem plným 50 milionů dolarů a hned by si tam nechal Heinze a Pospěcha.
0/0
3.10.2003 11:02

Semik 1979

Re:
Pominu vsechno ostatni, ale ze mu dres "MALEM ROZTRHL" ?????
NEBLAZNI !!!!!!!
0/0
3.10.2003 11:44

Pind

Re:
Naprosto sTebou souhlasím.
0/0
3.10.2003 13:55

tonx

Re:
Já nevim, co furt na tom Baniku vidíte. Teď  sice jakžtakž šlape, ale do konce je plných 21 kol. Vůbec nepochybuji o jejich jarním kolapsu, 5 nevyhraných zápasech v řadě, ufňukaných fanoušcích a titulu SPARTY.
0/0
3.10.2003 14:38

PJ

Re:
Ty si mamlas, viď? Málem mu roztrh dres? A že ho za něj tahal asi o vteřinu dřív, než Inzaghi upad a těsně před pádem už se ho ani nedotýkal, toho sis nevšim?
0/0
3.10.2003 20:14

vysypany_lozisko

fsfs
sice to byla prisna penalta..ale za chyby se plati, tahani tam jednoznacne bylo....priste si to snad ten vymydlenec johana rozmysli. jeste jeden poznatek...to valeni se po trave ze strany sparty bylo fakt smesne...byt v kuzi lazia, tak bych jim nevratil, po zakopnuti a vynuceni si preruseni, ani jeden balon
0/0
3.10.2003 10:00

CFC

Re:
Já ten fotbal mám nahraný a pouštěl jsem si tu penaltu několikrát a v momentě kdy se Inzaghi skácel k zemi tak už ho Johana nedržel,byl to pohled s hlavní kamery,který byl asi nejblíž k tomu co viděl rozhodčí.Ale rozhodčímu nelze nic vyčítat bylo to mistrný.Já nevím čemu se divíš,když hraje v GL proti Spartě kdokoliv a vyhrává tak to je úplně stejný,ale nestraný fanoušek musí taky uznat,že některý fauly Lazia byli dost hrubý,tak toho prostě využili,nechápu tu zášť vůči Spartě na mezinárodní scéně.Ještě jí pochopím v naší lize,když nikdo nenbyl schopen dlouhodobě udržet výkonost jako Sparta tak se závidí a zároveň nenávidí,ale tohle je všude na světě.....
0/0
3.10.2003 10:33

Semik 1979

Sparta???
To neni jen proti Sparte. Ve svete jim je šumafuk, jestli to je Sparta nebo Slavie nebo jakykoliv jiny tym. Proste nas nemaji radi jako ČR -  "nekoho z vychodniho bloku" a basta. Malem nas povazuji za nejakou republiku z byvaleho SSSR. To je vsude, ve vede, medicine, fotbale. Jsou to jen predsudky.
0/0
3.10.2003 11:47

elrik

Re:
ja sem ten zapas taky sledoval a spis mi prislo, jedini kdo se tam porad valeli byli utocnici Lazia....se svym mistrem kaskaderem Inzaghim. Doplneny tim jejich rozhazovanim rukama po celej zapas to bylo fakt dobry divadlo
0/0
3.10.2003 11:37

Serf

Re:
No pokud jde o lehani a simulovani, zvlaste ve vapne, je uz mnoho let ve svete proslaveno jedno jmeno - INZAGHI. A je to celkem jedno, jestli Pippo nebo Simone...
0/0
3.10.2003 11:38

JetFly

2. poločas to byla tragédie.
Chyba nebyla v tom,že Johana zatahal někoho za dres, ale v tom, že Kotrba nehnal své hráče dopředu aby aktivně napadali tak jako v prvním poločase, já to vidím na to že to prohrál trenér. Když se stáhnete ke své brance je jasné, že brzy dostanete gól.To je nešvar našich klubových mužstev, jestli Sparťanům došli síly a v té době odpočívali nebo co nevím. Soupeř byl hodně načatý a Sparťané si mohli dělat co chtěli, stačilo aby bránili už minimálně na půlce a nestahovali se před vlastní 16.Jo a taky se musejí naučit proměňovat všechny šance (viz. Glusčevič, Sionko, Poborský).Ten výkon Sparty ve druhém poločase byl hrozný jeden z nejhorších v této sezóně.
0/0
3.10.2003 9:40

Bystry_chlapec

Re:
No ten druhej polocas byl fakt bida. A dostat gol po 9. sekundach hry, to je na urovni preboru:-( Meli stesti, ze bod ubranili. Ale i tak jsou zaslouzene posledni v nejslabsi skupine LM.
0/0
3.10.2003 9:43

mara007

Re:
To, ze se stahli je celkem bezny, jestli je to v psychice nebo kde, ja nevim, ale behem zapasu se takhle na cas stahne kazdy muzstvo, vzpomen si napr. na nase s Holandanama........rikal to i Csaplar!! :-))))))
0/0
3.10.2003 10:07

ples

Problém je..
...v rozhodčích. Jak v našich, tak v evropských. Chyba našich je v tom, že takové minimální tahání za dres nepískají. Přitom už malé potažení zbrzdí útočníka. Kdyby i naši pískali to, co mají, bylo by to v klidu. Potom přijedeme ven, zvyk je železná košile, a šup...je penalta jako vyšitá. Problém rozhodčího ve středu byl v tom, že měl Inzagimu dát žlutou za dva nasimulované pády už před tím. Rozhodčí si stěžují, že hráči hodně simulují. Hlavně v pokuťáku. Přitom mají zbraň ve svých rukou. Stačí vytáhnout žlutou. Ta možnost tady je už léta. Dalo  se to klidně kvalifikovat jako nesportovní chování.  A teď už tady je konkrétní kvalifikace přestupku. Simulovaný pád v pokutovém území. Všichni nás ujišťují, že rozhodčí tyto pády budou trestat. Ale ono záleží na tom, koho mají potrestat. Všimli jste si, že když Sparta hraje venku, Sionko nepadá? Kdyby dělal to, co Inzagi, byl by po po polčase venku. A o tom to je . Je to jenom sport, ale peníze v něm hrají velkou roli. Tím ani nenaznačuji, že by arbitr dostal peníze. To vůbec. Ale Lazio je velký a bohatý klub. Sparta malý a chudý ( ať se nám to líbí nebo ne). Vždycky budeme doplácet na to, že jsme z východní Evropy.
0/0
3.10.2003 9:31

ples

Re:
Sakra...aby to nevypadalo, že to svádím na rozhodčího. To ne, Sparta si to "prohrála" sama. Chtěl jsem tím jenom naznačit nejednotný výklad pravidel v jednotlivých zemích.
0/0
3.10.2003 9:48

Semik 1979

Re:
JJ, naprostej souhkas !!!
0/0
3.10.2003 11:49

Maršál Malinowski

Re:
Souhlas, Inzaghi je nejen pan hráč ale i pan herec. Ovšem to není jen o Spartě, to je o všech týmech z východu - viděli jste rozhodčího v zápase Chelsea - Besiktas...? Za dva rádobypřestupky (pokud se dá nazvat pokračování ve hře po odpískání - na Chelsea asi moc slyšet není) dvě žlutý a šup s ním pod sprchy. Hustý.
0/0
3.10.2003 12:05

xaeris

Re:
Jak hustý.Hele lampasáku, takovej zmetek z Turecka aby kopal frackovsky drze i pod odpískání, to by mohlo nakonec dopadnout špatně i s rozhodčím.Jestli něco tihle tataři neuměj, tak poslouchat.No tak za to bude bručet, snadná pomoc, žádná nesmylsná pseudohumanita, ty máme dost u nás, a pak to dopadá, že drogoví dealeři z Albánkého Kosova se nám jenom smějou ..................  
0/0
3.10.2003 13:02

frkac

chyba před penaltou
Možná si nepamatuju úplně přesně protože to ani nikdo nerozebíral (v novinách, v TV) ale podle mojeho názoru celé té situaci předcházela chyba a zmatek na naší levý straně. Ten míč k Inzaghimu vůbec neměl projít protože přihrávka z křídla prošla po tom co jsme už měli mít (teda Sparťani) míč pod pod kotrolou. Váš názor?
0/0
3.10.2003 9:14

xt1

Re:
Prvnímu gólu taky předcházel prohraný hlavičkový souboj a zaspání. Johanova smůla je, že u toho byl vždycky až v tý finální fázi, takže na první pohled, zvlášť pro toho kdo tomu nerozumí to vypadá jako jeho chyba. Já jsem proti Johanovi nic neměl když přišel do Sparty, je to dobrý obránce.
0/0
3.10.2003 9:19

MartinBBB

Re:
Už jsem se tu o tom zmiňoval včera. Sparťanský hráč, tísněn protihráčem, vracel od praporku míč raději do šestnáctky na Johanu, jinak by z toho byl rohový kop.
0/0
3.10.2003 9:47

paolore

Dobře jim tak
Sparta stejně předváděla žalostný fotbal a nezasloužila si ani ten bod. Do poslední minuty zápasu jsem si přál, aby sudí pískl ještě jednu penaltu pro Lazio.
0/0
3.10.2003 8:01

michal

Re:
Tatare, koukal jsi na jinej fotbal asi, co??? Jestli ve středu hrála SPARTA žalostně, tak nevím, jak by sis ty odborníku představoval, jakým způsobem by měla hrát. Jsi negramot a asi fotbalu rozumíš jako žirafa plavání. Sparta
0/0
3.10.2003 8:08

paolore

Re:
Koukal jsem na Real v. Porto, na spartu se stejně nedá koukat. Takový týmy by do Evropy vůbec neměli pouštět. Dělají fotbalu ostudu.
0/0
3.10.2003 9:06

Inactive_Beagle

Re:
si trochu protirecis ne?
0/0
3.10.2003 9:28

paolore

Re:
Ne, koukal jsem na Real a poslouchal v radiu Lazio.
0/0
3.10.2003 11:00

RVK

Re:
A proč? Měls vsazeno na Lazio? Protože jinak tomu nerozumím.
0/0
3.10.2003 8:11

paolore

Re:
Doufám, že je to poslední bod, který sparta v pohárech uhrála.
0/0
3.10.2003 9:03

gecon

Re:
@paolore Ty jsi ale ubozak!Doufam,ze je to tvuj posledni "prispevek". PS:a to nejsem Spartan.
0/0
3.10.2003 11:32

paolore

Re:
Není, není, není.
0/0
3.10.2003 13:17

fackar

Re:
Jsi opravdovy fotbalovy fajn-šmekr. Pokud Sparta hrala žalostně, tak ty tu televizi radsi ani nezapinej a nebo koukej spis na Esmeraldu, to je program presne pro tebe!;-)
0/0
3.10.2003 8:18

fackar

Není se vůbec čemu divit
Penalta byla sice trochu přísněji fouklá, ale Johana tam takových zákroků měl víc, takže se chlapec nemá čemu divit. Je to ovšem po tom rána, když Sparta kvůli tomu prohraje. Osobně fandím Teplicícm, ale ten zápas neměl chybu. Sparta se předvedla v tom nejlepším světle;-)
0/0
3.10.2003 8:22

Kocek

Re:
Ty si dámské přirození co?!!! Možná sis přál aby pískl další penaltu, aby si třeba Poborský zlomil nohu, po cestě zpátky aby spadlo letadlo atd.. Chudáčku pitomej, ale jak jsem psal mockrát, čím víc vás je, tím jsem spokojenější a směju se :o))
0/0
3.10.2003 8:29

xt1

Re:
K tý penaltě muselo dojít, ja sem s tím počítal, že to přijde když jsem viděl jak se tam ten cigoš Inzadki nebo jak se jmenuje válí celý zápas. Mě spíš víc mrzí ten první gól, kde jsme totálně zachrápali, tomu se dalo zabránit. Jo a taky me namích ten rozhodčí, jak tam Inzaghi zprasil Johanu a sudí to pustil a Johana musel pak prasit taky, protože by šel sám na bránu a dostal kvůli tomu žlutou.
0/0
3.10.2003 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze