Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Inzaghi za čtvrthodinu vzal Spartě vítězství

Cennou remízu 2:2 uhráli fotbalisté Sparty na půdě favorizovaného Lazia Řím, přesto mohou být zklamaní, že nezískali víc. Ve druhém utkání v základní skupině Ligy mistrů totiž výborně zvládli první poločas a o přestávce měli dvoubrankový náskok. Jenže domácí střelec Simone Inzaghi během čtvrthodiny vyrovnal. Ještě větší překvapení se zrodilo v Londýně, kde Besiktas vyhrál 2:0 nad Chelsea.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pupkatejpapalas

i bodík je dobrej
Koukám,že tady moc fandů Sparty není Vždyť bodík je super I když mohli býti tři,také nemusel být žádný.Sparta je alespoň v lize mistrů a ubohá Slávie a spol se crcá jen v UEFě
Skupina je velice vyrovnaná a postoupit z ní může kdokoliv,hodně to zamotal Besiktas výhrou v Anglii.Snad je doma Spartička přejede
0/0
3.10.2003 14:10

..:: JBart ::..

Inzaghi ne...
... to johana připravil spartu o body...
 
a dobře ji tak
0/0
3.10.2003 9:07

paolore

Re:
Správně, žalostná utrápená sparta není reprezentantem českého fotbalu, nýbrž odrazem možností korupce v českém fotbalu. I v lize je několik týmů podstatně lepších než sparta, ale všemocné peníze jsou sto koupit každého rozhodčího i komisi. Spartu by do Evropy neměli pouštět, dělá nám ostudu.
0/0
3.10.2003 9:17

Jihlavska dukla

Re:
spúrta měla mít už čtyři body!
0/0
3.10.2003 16:02

VELKOVEZIR

.
Ach bože, někteří jedinci jsou nefalšovaný pitomci, vid Emiliáno, že to nejlepší steklo mámě po stehně, když tě dělali?
0/0
3.10.2003 0:36

jklajfhnd

At zije Mara Kincl!!!
Mara Kincl na hrad!!!
0/0
2.10.2003 16:17

mrchodrap

Spartu to bude mrzet
Skoda. Nevidel jsem to, ale cetl jsem idnes online. Myslim si, ze to vyrovnani bude Spartu dost mrzet. Kdyby tam vyhrali zacinala by skupina zas odznovu a jeste by Sparta mela za sebou 2 papirove tezsi zapasy z tech sesti co ji cekaji. Preci jenom doma s Laziem a dva zapasy s Besiktas se zdaji byt hratelnejsi. Kazdopadne to vypada, ze bez Poborskeho by Sparta byla polovicni. Vzpomenme na predkolo. Nevim, ale Gluscevic je opravdu dost neproduktivni. Kotrba udelal dobre, ze ho tam nedal. Uz by se mel preci jenom chytit, pokud v nem neco je.No ale urcite to bude jeste zajimava skupina ;-) Myslim si, ze Abramovic musi byt bez sebe ;-) Chelsea ani na Sparte nehrala nic moc. No a urcite to nevypada, ze by sla za vitezstvi v cele Lize mistru. 
0/0
2.10.2003 13:31

Paolo1

Penalta
Co se tyce penalty, pobyvam ted nejaky cas v Italii a tamni komentatori meli docela dobrou srandu z penalty - trikrat to zkusil a napotreti mu to rozhodci sezral - asi to nepotrebuje dalsi komentar:o((( Je to skoda, kdyz si vezmeme pocet sanci Sparty a Lazia, tak Sparta mela jednoznacne vyhrat!
0/0
2.10.2003 11:29

Toli

Slávistický homelessák
Také nechápu, co mají někteří proti Zelímu. 
Včera to byl hráč, který konečně dal hře Sparty fazónu. A že neutíkal k brance soupeře? Všiml jsem si, že často když to jakoby bylo možné, měl vpředu jenom Kincla a čtyři obránce. Raději podržel míč, spoluhráči naběhli, a přihrával pak několikrát třeba Poborákovi na křídlo.
 
Sparťanům negratuluji, sami dobře vědí, že to jsou spíš ztracené dva body než získaný jeden. Ale jsem docela rád, že mají najednou ve skupině ještě slušné šance. Jak píše Ďourek: teď máte na place dvakrát Istanbul, ukažte se!  A chyťte aspoň 4 body!
0/0
2.10.2003 10:50

objektivnibanikovec

Re:
Zelenka hrál dobře a na zlepšeném projevu Sparty má značný podíl. Můj osobní názor je, že taková hra je pěknější než za Hřebíka, kdy to byla spíše lehká atletika. Sparta prokázala, že má stále vysokou herní kvalitu a že ji mnoho lidí odepisovalo předčasně.
0/0
2.10.2003 14:48

inzagi

poborsky
alspon,ze vezou bod, nikdo to neceka...
0/0
2.10.2003 10:35

wertex

Rezie
Co me zklamalo byla ale rezie vubec zezopakovala prunik kincla a sionka ktery zavaneli faulem italu - ze by nahodou ??? zatimco penaltu nam ukazali 100x skoda ze ten zakrok jenom 3x :(. Fakt nevim, ale rezie byla hodne slaba - hlavne ze vsichni videli jak se na to zrovna tvari mancini :). Ta penalta bejt nemusela - takovyhle drzeni pouzivali Italove celkem bezne - idkyz mimo sestnacku. Skoda :( - ale konecne se na to dalo alespon divat :). SPARTA RULEZ
0/0
2.10.2003 10:16

Black Oak Arkansas

Pochvala Spartě
Ač Slávista, byl jsem na Spartu v první půli hrdý, škoda dalších 2 neproměněných gólovek. První gól Lazia asi padá na vrub nedostatečné koncentrace obrany, ale to se občas stává. Johana se, bohužel, podílel na obou gólech. To jeho tahání za dres sice nebyl žádný dramatický faul, ale Taliánům nahrál. Jinak asi dvakrát nebo třikrát tečoval střely Italů, naštěstí mimo bránu. Plašansky se vrhá do střel v posledním momentu a míč nekontrolovaně mění směr, což je pro gólmana horší než, kdyby nechal útočníka vystřelit. Flachbart na to ve druhé půli neměl, Labant bez velkých chyb, i když nevím, co chtěl dělat v Anglii. V obraně nejlepší , i přes chybu před 1.gólem, Hubschman, záloha v první půli velmi dobrá, ve druhé půli si standard udržel Zelenka, Poborský bez komentáře nejlepší hráč zápasu, dobře hrál i Sionko. Kincl tradičně trpělivý a snaživý. Gluščevič není vhodným typem pro hru Sparty. Je to typický koncový hráč a jinak v poli ani nepopoběhne, to se mi Kincl líbí mnohem víc. 
0/0
2.10.2003 9:57

Laci

penalta
Jeste k te penalte. Nasel jsem k tomu pikantni vyjadreni ze ktereho nevyplyva ze by jeho autor byl 100% presvedcenej ze penalta byla O.K.:
The pressure continued and Inzaghi was judged to have been brought down in the area by Petr Johana
na druhou stranu uz v prvnim polocase byl jeden faul na inzaghiho piskatelny na penaltu, takze si rozhodci asi rekl ze pul penalty + pul penalty = penalta.
0/0
2.10.2003 9:55

Ďourek

Re:
Donedávna jsem hrával obránce a vždycky mi trenéři opakovali, abych při soubojích s útočníky měl ruce doširoka roztažené, jinak to rozhodčí může posoudit jako přistrčení, nebo zatažení za dres. Ve vápně zvlášť - že by to Johanovi nikdo neřekl?
0/0
2.10.2003 10:00

gpx

Re:
chtel bych te videt jak behas po vapne a mas rozprazeny ruce. bejt utocnikem asi chcipnu smichy a toho gola fakt nedam. tvuj trener je moudrej muz  
0/0
2.10.2003 11:51

Ďourek

Re:
tys toho moc neodehrál viď? Já to zopakuju a přidám upřesňující informace: Když obránce stojí za zády útočníkovi (ne když běhá po vápně), tak musí roztáhnout ruce a strkat do něj pupkem (samozřejmě pokud nějakej má, u hráčů od přeborů výše se mluví o vypracovaé hrudi) - kdyby tohle udělal Johana, Inzhagi by nedokázal s míčem o nic víc, než když ho zatáhnul za dres...
0/0
2.10.2003 12:13

HBA

Dobrý bod, bylo ale na víc
Sparta dokázala uhrát ve věčném městě bod, který asi bude hodnocen jako úspěch. Myslím si, že měla po dobrém prvním poločase vyhrát a pořádně zamotat tabulkou skupiny LM. Lazio nepředvedlo nic extra a chvílemi bylo opravdu slabší. Mužstvo jako Sparta by také nemělo dostat gól těsně po zahájení poločasu, kdy ještě hráči neměli zřejmě správnou "provozní teplotu". Jinak bych pochválil hlavně středopolaře, byli aktivní, hráli to dopředu a kombinačně. Pouze v některých chvílích někdo se někdo nechytal a hned to bylo vidět. Johanu bych nekritizoval, do spousty míčů se tlačil a ledacos zachránil. Ani Flachbart nepohořel, pouze jednu chvíli přes něj prošlo více akcí, než je zdrávo. Asi je znát návrat Zelenky do týmu, přeci jen se dopředu hraje trochu s myšlenkou, i když je to někdy pomalé. Jinak Poborský byl superaktivní, škoda, že pár dobrých akcí nezakončil gólem. Ke Gluščevičovi asi škoda slov, asi ho oslnilo světlo z reflektorů jako proti Chelsea....
0/0
2.10.2003 9:49

cactus

posila do útoku
sparta moc hezký,škoda dvou bodů,a Gluščevič uhnul!,jak řikal kamarád,trknout a zlomit si vaz!!:):)....aby jim to vydrželo na ty Turky!:)
0/0
2.10.2003 9:41

gpx

Re:
On se nechtel rozcuchat. A taky by si musel pak sprchovat vlasy. Ten mic byl urcite usmudlanej.
0/0
2.10.2003 11:53

Jasemja

Díky...
Bylo to vážně super.... teď možná hudrujeme, že to nebyly body tři, ale ten výsledek plně doceníme nejspíš později.. já sám sem si přál, aby Sparta neudělala ostudu, třeba prohrála, ale se ctí.. spokojenej teda bejt musim.... i když tři body by hřály víc.. co mě ale těší nejvíc, je potvrzení tý teorie o tom, že veškerý pesimisti a chytráci, co včera psali o bůru, dneska buď mlčí, anebo obrátili o 180 stupňů... prostě žijem v Čechách:-)
0/0
2.10.2003 9:27

none_x

bura
O bůru sem sice nepsal , ale v bod sem nedoufal ...natož aby Sparta vedla v poločase o dva góly....Tipoval sem tak 3:1 při troše optimismu 3:2 ale tenhle výsledek je fakt skvělej. Gluščeviče bych okamžitě prodal ...je to dřevo a nestačí fyzicky .
0/0
2.10.2003 11:57

bystrouska_01

O Gluščevičovi
Heleď Kocku, ke druhýmu článku jsi psal, že Glušč potřebuje čas a pak to pujde. Nic proti. Ale nezdálo se ti včera, že při tý šanci, kdy mohl v závěru rozhodnout (jak píšeš), tak docela očividně uhnul před soubojem s golmanem. Minul tak míč, co mu šel přesně na hlavu. Tu pověst zabijáka, která ho v červenci provázela, nějak nepotvrdil...
0/0
2.10.2003 9:14

sicha

Re: presne
Myslim, ze zaberu CT to jednoznacne potvrzujou. Myslism, ze tohle by utocnik v 93 minute delat nemel. Zas na druhou stranu, Kincl by upad jeste ve velkym vapne:o)
0/0
2.10.2003 9:45

bystrouska_01

Re:
To je možný, co říkáš. Ale podle mýho názoru Kincl, i když to není žádnej technik a občas je trochu neohrabanej, tak je to takovej bojovník, že by do toho souboje šel hlava nehlava. A hlavně je to super taktik - při Poborskýho golu v tý bráně ani nedejchal, aby nezměnil dráhu míče a sudí nepískli offside.
0/0
2.10.2003 10:04

gpx

Re:
neslo o zmenu drahy mice, ale o to, ze kdyz stojis mimo hriste, tak v ofsajdu bejt nemuzes. a on stal za carou, takze to bylo ok
0/0
2.10.2003 12:00

Spartsman

Vzkaz pro Johanu
Je to bída, už se prober "reprezentante"! Většina rozhodujícívh gólů jde přes tebe. Vůbec nemáš přehled, to co vidíš před sebou to uhraješ slušně, ale zaběhlo by si za tebe i stádo slonů. Nepřipadáš si po všech těch podzimních zápasech alespoň trochu trapně?! 
0/0
2.10.2003 9:12

brumla

Re:
nic nez souhlas - jenom bych k tomu pridal jeste jedno jmeno - Jan Flachbart
tyhle dva uz meli davno zahrivat lavicky nekde jinde
Ale jinak docela slusnej fotbal na to, jak sparta v tyhle sezone "vali"!
0/0
2.10.2003 9:24

bystrouska_01

Re:
Nic než nesouhlas: Flachbart sice asi dvakrát na pravo hořel, ale nemyslim si, že je to špatnej hráč. I včera vybojoval dost balonů a celkem je i rozehrával. Vybavuju si asi dva momenty, kdy přes něj přešli a jednou ztratil balon, ale zase se stihl vrátit. Podle mýho je to bojovník. A Johana se zase dvakrát netrefil do míče ašli přes něj oba góly, ale zase uhlídal při standardkách Fantomase Stama a několikrát zastavil akci Lazia na poslední chvíli. Ani jednoho bych vyloženě nezatracoval i když k supervýkonům jim teda určitě něco schází.
0/0
2.10.2003 9:43

bublifuck

Re:
Je sice krásný, že vidíte chyby, ale zase na obranu Johany, včera spoustu příležitostí soupeře skvěle ubránil. Těch gólů škoda. Myslím si, že Sparta neměla ten druhý poločas hrát tak pasivně. Trochu se asi zalekla po tom golu, a jak začne betonovat, je to zlý. jinak první půle supr. Moc sem jim nevěřil. Ale fandím i když se nedaří!!! Sparta jedeme...
0/0
2.10.2003 9:50

xflop

nevim co rici
kdo si myslel ze po polocase ma sparta vyhru byl si blazen moc bych tömu neveril ani 10 minut pred koncem.Sionko ukazal, ze ani nevi jak ten gol dal, myslim, ze kdyby to netecoval (nechtene) tak by to tam od Karla stejne spadlo.nevim kdo na nem co vidi, je to lopata prvniho kalibru.Karel tradicne nejlepsi, byl vsude.skoda Hubschmana ktery prohral tu hlavu, bylo to zbytecne. a penalta, co chceme hrali preci jen proti Laziu, kteremu se to piska kdyz je v uzkych. jinak ale rikam DOBRY.Jinak mi stale nesedi Kotrba, proto jsem i chtel aby sparta prohrala ten ču..k šel konečně do prdele. ale jinak celkem hezkej fotbal
0/0
2.10.2003 9:03

Karcik

Re:
Dyž už tam ten Kotrba je tak mu hergot dejte šanci, Hřebíka chválili, málem mu klečeli u noh po vydařeným podzimu a když na jaře prohráli pár zápasů tak ho vyhodili, to mě fakt štve...jinak SPARTA super
0/0
2.10.2003 9:11

xflop

Re:
vidíš jemu ji endali a to byla chyba ty co vyhazel si ted sparta vzala zpet, jestli se nelpetu tak treba labant - trabant.Já si jen myslim, ze Kotrba nema na to aby sparte vtisknul nejakej ráz.Sparta pod Hřebíkem hrála na krásu, ale s ní se kloubila i ucinnost a myslim, ze v te dobe se leckdo sparty i obaval, dnes ???jsem zvedavej co predvedou domu kdy budou muset utocit a ne jen spolehat na brejky, rptoze jinak to enbude ani UEFA
0/0
2.10.2003 9:34

clarac

Re:
To je pěkná blbost. Pusť si to znovu a uvidíš, že to byl oblouk do vápna ze 40m a brankář by musel bejt slepej aby to nechytil.Teč Sionka byla perfektní, protože golman do poslední chvíle nevěděl, kam míč půjde.
0/0
2.10.2003 10:23

ilykl

Bosák je král...:-)))
Tak Bosák se zase včera předvedl...
Hlášky tipu "...skácel se jak šranky..." "...tam se jich vejde..." a to nejlepší předvedl nakonec..."...míč jen lízl Gluščevičovy kadeře...":-)))))) No prostě KING. Je to lepší jak koukat na komedii...:-))) Už se těším na další pokračování sitcomu (fotbalu) :-)))
Jen tak dál...:-)))
!!!!!!!!!!!SPARTA!!!!!!!!!!!!!
0/0
2.10.2003 8:58

george81

Re:
Jenže včera to komentoval Svěcený, Bosák byl jen ve studiu !!!
0/0
2.10.2003 9:02

Spartsman

Re:
Včera komentoval ZaSvěcený!!! Kdo by jinak mluvil o Johanově "bezchybném výkonu"? Možná mu na monitoru běžel záznam Liberce z loňskýho poháru.
0/0
2.10.2003 9:15

premys

Re:
až na tu drobnou chybičku v jméně komentátora s tím musím souhlasit. Jak jsem níže napsal, nechápu, proč se pořád nadává jenom na novu, když na čt je jeden tragéd větší než druhý. Bosák, Svěcený, Tüttelbach a veškerá komentátorská banda v českých televizích by neměla za své výkony při komentování fotbalu dostat plat, ale řečeno slovy klasika "lobotomii a vypolstrovanou cimru."
0/0
2.10.2003 9:13

pepazdepa2

Re:
Ty vole, tak to mi řekni, jak bys to komentoval TY!? Jdi někam, k tomu se nemá cenu vyjadřovat...
0/0
2.10.2003 9:19

electronic cowboy

Re:
Jdi do hajzlu!! Bosák je fotbalová komentátorská jednička široko daleko...On dokáže z nudného fotbalu udělat umělecký zážitek a Svěcený? Ten je rok od roku lepší. Byl bych rád, kdybys tyhle chlapi neházel do jednoho pytle s Pytlbachem, Pouvlíčkem, Casanovou a já nevím kým ještě...
0/0
2.10.2003 9:44

Pavel M

Re:
Komentátoři prakticky všech sportů jsou na ČT naprosto perfektní. Bosáka sice rád nemám, ale to neznamená, že není dobrej.
0/0
2.10.2003 11:06

pukkk

Re:
Bosák je největší tragéd mezi komentátory. Furt kecá ty svoje rádoby zajímavý vyčtený moudra a snaží se být vtipný (ha ha ha) místo, aby skutečně komentoval a upozorńoval diváky na to, co běžnýmu konzumentovy nedojde. O jeho profesní demenci svědčí to, že nedokáže držet styl své mluvy. Dokáže klidně říci jedno stejné slovo jednou spisovně a jednou nespisovně. Absolutně nejlepší přenosy měl Sport 1. Dělali to téměř neznámí komentátoři, kteří za sebou neměli roky a desítky let praxe, ale ČT i Nově dali suverénně naprdel.
0/0
2.10.2003 11:54

gpx

Zelenka
  Hlavní zásluhu na výkonu Sparty měl jednoznačně Zelenka. Přesně to co on na hřišti předvádí, Spartě poslení dobou chybělo. Vezme míč, v KLIDU s nim vyběhne za půlku, tam PŘESNĚ rozehraje na VOLNÝHO spoluhráče. 
  Úplně z něj čiší klid a to obrovsky pomáhá ke zklidnění ostatních hráčů. Podle mě je to u fotbalovej neználků(u většiny z vás) nedoceněnej hráč. Dokud ostatní hráči (především beci - viz. první poločas) předávaj míče jemu, tak se tým nemůže dostat pod trvalej tlak.
0/0
2.10.2003 8:44

Kocek

Re:
Přečti si komentáře v souvisejícím článku, tam jsou děsně chytrý a Zelenku hodnotěj málem jako největší slabinu, hlupáci...
0/0
2.10.2003 8:52

Ďourek

Re:
Ale no tak chlapci - každý kdo má jiný názor jsou hlupáci a neználci? Pak má někdo diskutovat... A vzkaz nahoru: hlupáků je všude dost, ale pokud máš dojem, že jich je kolem tebe většina, začni po příčině pátrat u sebe - možná že většina je v pořádku a kořen blbosti najdeš u sebe....
0/0
2.10.2003 9:12

gpx

Re:
Uklidni se, dejchej zhluboka a bude to ok. Ja tady ty diskuze ctu pravidelne a muzu suverenne rict, ze vetsina lidi co sem prispiva jsou troubove.
0/0
2.10.2003 9:19

Ďourek

Re:
potom nemá smysl si s tebou moc povídat, když každý argument přebiješ jedinou větou ("Ty jsi hlupák"). Jinak první část tvého příspěvku byla v pořádku - máš nějaký názor a podělil se o něj, ale zdá se že místo nadhození tématu pro ty, kteří si myslí něco jiného, to byl výkřik do tmy, neočekávající reakci
0/0
2.10.2003 9:31

gpx

Re:
Je to stejný jako když řeknu 1+1 = 2. Je to konstatování. Nevim proč se o tom dál bavit :). Já sem tu někoho nazval hlupákem?
Jak tu můžeš tvrdit, že já někoho nazývám hlupákem?!? Pro oživení paměti. Já jsem napsal tohle "Podle mě je to u fotbalovej neználků(u většiny z vás) nedoceněnej hráč." Tys napsal tohle: " možná že většina je v pořádku a kořen blbosti najdeš u sebe...."
Ještě něco. Tys tu předložil nějakej argument? To si ze mě děláš srandu, ne?
0/0
2.10.2003 11:25

Ďourek

Re:
Ano 1+1=2, to je matetmatika, fakt, který je dokázatelný a doložitelný. Názor na hru je věc subjektivní (stejně jako třeba názor na to, která holka je krásná a která ne), máš svůj názor, fajn drž se ho, potažmo o něm diskutuj, ale nevím proč nazýváš ty, kteří s ním nesouhlasí "neználky" (napsal jsem hlupáky a neználky, protože jsem souběžně odpovídal tobě i Kockovi) - Když hodíš do placu větu: "Většina z Vás jsou neználkové" musíš počítat s tím že většina ozve.... Nějaké argumenty jsem nepředložil, předně proto, že nechci plýtvat časem jenom pro to, abys mi místo diskuze odpověděl, že jsem neználek - s Kockem jsme celkem pokecali, druhak proto, že na argumenty potřebuješ video a ukazovat konkrétní situace, všechno ostatní jsou subjektivní názory, ne argumenty...
0/0
2.10.2003 12:23

Kocek

Re:
Když tady pár lidí napíše, že Flaška hrál druhou půlku dost špatně, je to názor s nímž se dá souhlasit. Ale celá republika viděla, že Zelenka odehrál parádní zápas, proto mi vaděj ty negativní řeči. Od začátku podzimu Kotrba mluví o tom, jak Zelenka strašně moc chybí. Ti chytráci tady celou dobu psali, jak Spartě nepomůže, že je špatnej atd. A ejhle, odehrál tuším 3. celý zápas po zranění, a patřil k tomu nejlepšímu co Sparta měla. Tohle ti negativisti prostě nepřekousnou, a tak budou pořád psát jak je špatnej, pomalej, patičkuje a kdo ví co ještě. Vem si Spartu se Zelenkou včera, a bez Zelenky na začátku ligy. Zatímco Zelenka, když byl vpředu, balon udržel a počkal na další hráče, Sparťané, kteří hráli když byl zraněn, v jeho situaci okamžitě volili přihrávku na beky... I to je jeho síla, nebojí se udělat kličku, takový hráče chci ve Spartě vidět, ne Hřebíkovy atlety co běhaj v blocích a vykrývaj kosočtverce
0/0
2.10.2003 10:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze