Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Změny v obraně Brna přinesly první prohru

Čtyři góly. Tolik jich inkasovali brněnští fotbalisté v prvních osmi ligových kolech, a stejný počet branek jim v pondělí v jediném utkání nastřílela Slavia. První prohra Brna v tomto ročníku se výsledkem blíží debaklu, Jihomoravané podlehli červenobílým vysoko 1:4. "Víc mě zklamaly chyby ve hře dopředu a neproměněné šance," řekl brněnský trenér Karel Večeřa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Toli

Slávistický homelessák
To Ďourek:
Pokud jde o Tomáše Doška, často ho porovnávám s Kinclem. Oba jsou kopyta,  Kincla ale docela beru, bojuje a dře a snaží se hrát na vrcholu svých možností a někdy i rozhodne zápas. Na rozdíl od něj Tomáš kopyto nebyl, on se jím STAL. Nic si nedělá z nějakých zahozených možností, hlavně hraje v pohodě a jednou za čtvrletí dokopne míč do branky z dvou metrů. Jestli je Dostálek s Beránkem pár, pak tihle tři tvoří hezké nerozlučné trio.
0/0
30.9.2003 16:48

fido7787

Slavia
vyhrala a nekteri rudokozci to tu nemohou snest
0/0
30.9.2003 16:05

m6a6r6a

Skvely vykon Slavie???
Tady sem to teda nikde nenasel, ale v tistene podobe MFDnes dostala Slavia za vcerejsi vykon 1. Kdo tuhle znamku udelil se asi dival na jinej fotbal. To co vcera Slavia predvedla byla naprosta ubohost, pouze mela stesti ze obrana Brna jim nabizela svymi chybami 1 sanci za druhou, nevim co by takova sebranka chtela delat v Lize mistru. Brnensti utocnici byli alespon schopni prejit pres beka, presto dostali vyrazne horsi znamky nez ti slavisticti...
0/0
30.9.2003 14:00

Ďourek

Re:
Pokud nějaká obrana dělala chyby, tak to třeba bylo tím, že je k tomu soupeř donutil. Ti Brněnští útočníci si sotva zasloužili lepší známku, protože když obejdu beka, tak jsem sám před brankářem a když z toho nedám gól, tak si asi nic lepšího nezasloužím, ne? Ostatně tyhle věty psali sparťané loni po derby málem přes kopírák....
0/0
30.9.2003 14:09

m6a6r6a

Re:
No když myslíš že to byly vynucený chyby... Třeba u prvního gólu, kdy bek úplně zbytečně podběhl jasnej balón. No to je jedno, mě je naše liga celkem ukradená v čele s pražskýma týmama, spravím si chuť ve středu u zápasu Porto-Real na STV2. Užite si odpornou nakopávanou Lazio-Sparta
0/0
30.9.2003 18:37

CEZ13

CO K TOMU DODAT ....
Je pravda, že včera to byl pěkný fotbal, plný šancí, ale taky si přiznejme, že ty šance vznikly díky špatným obranám, kdyby Brno nedostalo rychlý gol a nemuselo by pak otevřít hru, kdo ví, jak by zápas vypadal, kdyby bránilo jako minulý týden proti Baníku. Chtěl bych přibrzdit slávistickou euforii. Jestli je Slávia zpátky se opravdu ukáže až po zápasech se silnějšími soupeři (ne že by nebylo Brno silné, ale včera hrálo v obraně hrozně), jeden zápas může vyjít, takže uvidíme. Brno ale podle mě trochu ztratilo lesk ze začátku ligy, je stále nebezpečné ve předu, ale už tolik neproměňuje šance a taky trochu více zaňďoura.
0/0
30.9.2003 9:11

glum11

Lokomotiva
Uz budeme zase valcovat vsechny soupere...vyhledove tento tym vidim velice nadejne. Velkou budoucnost vidim zvlaste ve Fortovi, Zachariasovi a Hrdlickovi(bohudik, uz se docela chytl a hraje v pohode)
0/0
30.9.2003 9:04

Maršál Malinowski

Re:
Ano, správně, pověstné dřevo a výtečný exekutor pokutových kopů (ve fotbalových análech nazývaný též Drtič reklamních panelů), to je budoucnost Slávie.
Ach jo, trochu soudnosti, příteli. Fořt možná, Zachariáš se asi neztratí, ale Hrdla...?
0/0
30.9.2003 9:29

Alláh

Re:
To víš že budete válcovat :o))) Výhledově :o))) tento tým :o))) To očekávání po příchodu Došků,Švancary atd.MImochodem Došek Tomáš.Je radost jej sledovat.Ten zarputilý běh směrem k šestnáctce a tu tragedii v ní :o))))
0/0
30.9.2003 11:48

Ďourek

Re:
Ale no tak - zadívej se do vlastních řad: Gluščevič se do šestnáctky s balónem nedostane, tomu tam maximálně přistane na uchu, Jůna jsem viděl v Liberci a ta bezradnost tam byla taky :-) (a samozřejmě mi udělala radost, co si budeme povídat...) až Došek zjistí, že nemusí při nájezdu tří na jednoho hned střílet, tak to bude fajn (no dobrá tak alespoň lepší):-)
0/0
30.9.2003 13:35

Bystry_chlapec

Peknej fotbal
od obou mancaftu. Vynikajici Bejbl. Sem rad, ze strilel i Fort. Je dobre, ze Slavia neustale objevuje mlade talenty
0/0
30.9.2003 8:26

Maršál Malinowski

Re:
Slávie objevila Fořta...?
Uff...
0/0
30.9.2003 9:19

Ďourek

Re:
Zachariáš, Kozáčik, Kratochvíl ... a ten Fořt, kdo o něm věděl než podepsal přestup do Slavie?
0/0
30.9.2003 10:28

Maršál Malinowski

Re:
Věděl o něm každej, kdo trochu sleduje fotbal, to sis trochu naběhnul, ne...?
Krom toho, co kterýkoli z nich zatím dokázal...?
Odpovím Ti sám, NIC. Stejně jako Slávie, která stále žije z deset let starých výsledků.
0/0
30.9.2003 11:59

Ďourek

Re:
No, dobrá - já fotbal sleduju jako každej druhej průměrnej divák, ale o Fořtovi jsem do té doby nevěděl - všechno je subjektivní pocit - pro mě ho objevila Slavia. Jinak všichni ti hráči o nichž byla řeč se prosadili do prvního mužstva Slavie a zdá se, že tam budou hrát i nadále. Já vím, pro chorobně ctižádostivého člověka je to málo - ty potřebuješ každoročně titul jinak dštíš síru na sto honů. Mě včera potěšilo, že se objevují stále nové a nové tváře schopné hrát ligu bez bláznivého angažování nějakých neznámých černohorců (Ostatně slyšel jsem, že Polednici už ani neberete na další zápasy a Gluščevič - to se zdá, že byl jeden velkej podraz ze starny podvodníka Kramariče, kterej jste mu spolkli i s navijákem)...
0/0
30.9.2003 12:07

Maršál Malinowski

Re:
:-)))
Síru nedštím, to ne :-))), sranda. Nemluvím jen o titulu, mluvím o něčem jiném hmatatelném (a nemyslím tím staré výstřižky ze Sportu o oku lahodící hře Slávie), co Slávie dokázala.
Prostě už několik let po sobě (vyjma Liberce) Sparta tak dlouho prohrávala a nedalo se na ní dívat, až získala titul - vy na to prostě nemáte - srdce, psychika, ... , to je to, co je k smíchu.
Že je Poledica totálně z formy...? Že se Gluščevič nechytil...? No a? Tak je tam Petráš, Labant, Flachbart nebo Kováč, do útoku Kincl nebo Sionko, kteří je zastoupí. Nejsou to žádný hvězdy, ale sehrávají se a rozjíždí se to.
Jenže mít na lávce takový esa jako Latku, to je pak těžký...
0/0
30.9.2003 12:15

Ďourek

Re:
Náhodou Latka bude dobrej (doufám:-) No a co má bejt... Slávia má ten problém, že dobrou sezónu chytne jednou za čas - v roce 95-96 to byla parta kolem Poboráka, Bejbla, Šmicera, či Suchopárka a protože vy jste byli ve sr.ačkách, tak byl titul, sezóna 99-2000 a Horváth, Ulich, Zelenka, Doškové a podělalo se to ke konci, loni zase Skácel Dostálek Gedeon, Vachoušek - vždycky z toho vykrystalizovala super základní jedenáctka a já si tu sezónu užil. Mě nevadí, že ty potřebuješ vyhrávat ligu rok, co rok za každou cenu, já si nepotřebuju dokazovat jak jsem dobrej tím, že budu fandit někomu, kdo každej rok vyhraje, já se fotbalem bavím a líbí se mi, když někdo dokáže poskládat kvalitní mužstvo bez větších finančních nároků. Jak jsem napsal nahoře, problémem Slavie je, že dobrou sezónu měla vždy po krutě zpackaný, takže ji nikdy nezastihla v kvalifikaci ligy mistrů (viz třeba rok 99 a třetí místo za Teplicema - myslím si, že tenkrát by s formou, kterou na podzim měli do LM šli a byla by tu řeč o něčem jiném - mimo jiné i proto, že měli koeficient lepší než Teplice a nedostali by Dortmund) - tenhle stav je stejný i u ostatních týmů. Ten co se dostane do UEFY výborným jarním finišem má většinou zoufalý podzim a naopak (viz třeba Ostrava, kteráby nám v UEFě určitě přinesla víc bodů než Žižkov).
0/0
30.9.2003 12:30

Maršál Malinowski

Re:
Ach jo, máš to zapotřebí...?
Potřebuješ vyhrávat ligu každý rok.
Dokazuješ si, jak jsi dobrej tím, že fandíš někomu, kdo každej rok vyhraje.
Proč zcela vědomě píšeš nesmysly. Máš pocit, že zatímco Slávii fandí člověk proto, že ho baví fotbal, Spartě fandí jen lidé, kteří si potřebují něco dokazovat...? Proč neustále píšeš věci, které zdůrazňují, že si nevidíš na špičku nosu?
Jak můžeš vědět, proč vlastně fandím Spartě? Myslel jsem, že si můžem pokecat, ale ty jsi prostě typickej demagog. Sorry.
Mimochodem, systém LM je už několik let téměř identickej a klíč, jak se tam dostat taky. Takže svádění neúčasti Slávie v LM na nějaká kdyby je taky dost mimo.
0/0
30.9.2003 12:40

Ďourek

Re:
Dobře, dobře - za ty předchozí věty se omlouvám - chtěl jsem si rejpnout, tak se hned nečerti.. ber to tak, že Sparta u nás vládne dobře dvacet let, to znamená, že její fandové, kterým je jako mě okolo třiceti nezažili dobu, kdy se plácala okolo osmého místa a neví jaké to je fandit týmu, kterému se nedaří. Všimni si, že většinu fandů Sparta tady ostatní obviňují z arogance a přehlíživosti, která může (dobře nemusí) pramenit právě z toho, že si malý človíček chce dupnpout alespoň na tom poli, kde se mu daří, když jinak mu nic nejde. Znám spoustu sparťanů se kterými v pohodě pokecám a posíláme si SMSky po každém úspěchu, či krachu a ti nějak nemají zapotřebí zdůrazńovat, že oni jsou skvělí, zatímco já póvl. Jinak neúčast Slavie v LM je čistě její chybaa nemám v úmyslu ji omlouvat, či na něco svádět - napsal jsem, že si kvůli tomu hlavu nedělám a snažil jsem se napsat jak to vidím, právě abych mohl pokecat...
0/0
30.9.2003 12:52

Gorgar

Re:
No, já bych si tedy na tvém místě „hlavu dělal“. Myslím, že ty čtyři neúspěšné pokusy o LM, problém jsou. UEFA zjevně žádný výdělečný podnik není (zvláště dostane-li někdo soupeře z dalekých východních končin, to pak náklady mohou být klidně vyšší než příjmy) a bez peněz to prostě nejde, viz de facto vynucený prodej Skácela.
0/0
30.9.2003 13:24

Ďourek

Re:
Hlavu si musí dělat Leška, nebo ten bláznivej šéf ENICu, ne já, já jsem fanoušek. Já zamáčknu slzu a místo na Real půjdu na Smereděvo. Moje ego tím nijakou zvláštní ránu nedostalo. Stejně tak nevidím důvod, proč bych se měl vytahovat třeba na fanouška Blšan, či jiného týmu, který se do poháru ani nepodíval. Pamatuju dobu, kdy Slavia pravidelně vypadávala v prvních kolech poháru UEFA (za Korbela) a taky se to nakonec zlomilo. To je kouzlo sportu - nikdo nemá úspěch ani prohru předplacenou na věky....
0/0
30.9.2003 13:43

Gorgar

Re:
No já si právě jako fanoušek celkem starosti dělám, nebo si myslíš, že je tak nepravděpodobné, že by Slavia (jakožto akciovka) mohla skončit v konkursu? Pak nejenže nebudeš chodit na Smereděvo, ale Slavii uvidíš tak akorát na videu.
0/0
30.9.2003 14:11

Ďourek

Re:
Slavie samozřejmě skončit v konkursu může jako kdokoliv jinej - fandové Bohemky by mohli vyprávět (a že jich mezi mejma spolužákama bylo - na začátku osmdesátých let byla v kursu), peníze jsou problémem všude a já pořád tvrdím, že špatný je ten manažer, který musí prodávat hráče, aby měl na chod klubu (ideální byl Korbel:-)). Zase nemůžeme mít jako stát ekonomiku v hajzlu a při tom několik klubů na úrovni západní Evropy to jsou spojité nádoby. Těmahle diskuzema nic nevyřešíme a tím, že budu šedivej starostma, jak to s mým milovaným klubem může dopadnout taky ne, to si radši užiju radost z jednoho bezvýznamnýho vítězství v lize.
0/0
30.9.2003 14:26

Maršál Malinowski

...
Jinak nechci rozvíjet další spekulace, ale níže uvedený příspěvek o jakémsi ovlivnění zápasu Slávky s Brnem je asi šestým pramenem nezávisle na sobě, který k věci nacházím. Krom toho v sobotu dopoledne si člověk v Tipu přede mnou s poznámkou o horkých informacích z Brna vsadil za 25.000 na Slávku...
Opakuju, že nic a nikoho nesoudím, ale v případě, že se tohle potvrdí, je to fakt humus .
0/0
30.9.2003 9:20

Gorgar

Re:
Když tvrdíš, že nechceš nic rozvíjet, tak se toho laskavě drž a neházej špínu na druhé!
0/0
30.9.2003 9:41

Maršál Malinowski

Re:
... v případě, že se tohle potvrdí...   Nic...?
 
Zkus používat mozek a ne se jen slepě trefovat do lidí s jiným názorem, ty ubožátko...
0/0
30.9.2003 9:45

Gorgar

Re:
Jasně, veliká mozkovno, nejprve naházíš špínu (pravděpodobně zcela smyšlená historka z Tipsportu), a pak na závěr napíšeš, ale jenom když se to potvrdí… Tak já bych třeba mohl napsat: Někde v putyce jsem slyšel , že znásilňuješ a pojídáš malé děti, ale opakuji, že tě nesoudím, ale v případě, že se to potvrdí, tak je to fakt humus. Připadá ti to korektní? A mimochodem, já jsem tě neurážel, ale to ti asi uniklo, viď?
0/0
30.9.2003 9:57

Maršál Malinowski

Re:
Ale mě to docela uráží, pokud napíšeš "pravděpodobně zcela smyšlená historka". Nemám potřebu něco si vymýšlet. Pouze uveřejňuju svůj názor - to Ti vadí...? Já se s tím setkal, Ty ne a stejně mě soudíš. Spadni na zem, nejsi středem světa. Krom toho se snažíš překrucovat, co jsem napsal a to tak, že špatně - je to znát. Proč...?
O malých dětech pomlčím, nápady v Tvé hlavě rodící se mě nechávají klidným. Ale léčit by jsi se s tím měl.
 
0/0
30.9.2003 10:17

Gorgar

Re:
Ne, zveřejňování názorů mi nevadí. To ale nebyl názor, co jsi tu prezentoval, maximálně by to mohl být tvůj dojem (ovšem zaujatý). To o té urážce se týkalo mé první reakce, kde jsem tě rozhodně neurazil, ale po které ty jsi mi začal nadávat do ubožátek. To sotva můžeš popřít. A mě ta tvoje historka opravdu připadá přitažená za vlasy, ale protože si nejsem jist, že je smyšlená, napsal jsem slůvko pravděpodobně. Nic nepřekrucuju, postupoval jsem zcela analogicky. Překrucuješ zjevně ty, viz tvá předposlední a poslední věta.
0/0
30.9.2003 10:46

ACSMaxx

Re:
Na bod jasně vítězí M.M.Překrucuješ jasně ty a úrověň to moc nemá
0/0
30.9.2003 11:36

Maršál Malinowski

Re:
Vybodni se na něj nebo k Tobě přistoupí zcela analogicky .
0/0
30.9.2003 12:02

Alláh

Re:
:o)))))
0/0
30.9.2003 11:51

pukkk

Re:
Nechi být paranoidní, ale fakt to do sebe nějak moc zapadá. Proto mě zaujala tvoje poznámka o otevřeném fotbalu, který Brno v Praze hrálo. Pamatuji si, že před lety se Brno dostalo do finále českého poháru se Spartou a aby mělo jistotu, že bude hrát PVP, potřebovalo, aby Sparta vyhrála ligu. A co čert nechtěl Sparta zrovna koncem ligy jela do Brna (mimochodem, protože za Lužánkama byla Metalica, hrálo se taky v králově poli a přišlo 20 tisíc). Byfuňáři vyhlašovali, že Spartě nic nedarují a skutečně to tak vypadalo. Brno na Spartu vlítlo, tlačilo se dopředu, ale výsledkem byla dost drsná prohra (0:5, 1:5 nebo tak nějak). K zajištění potřebného výsledku tak stačilo hrát pouze otevřený útočný fotbal a na oko nikdo nemohl Brňanům nic vyčítat. Prostě jen měli smůlu, že své šance neproměnili a sopupeř je do otevřené obrany trestal. Zkrátka něco podobného jako včera.
0/0
30.9.2003 9:42

Kocek

Re:
Jooo, ten zápas si taky pamatuju, třeba parádní gol do vinglu z 30 metrů made in Pepa Chovanec. To byl jistě domluvenej zásah :o))) Rozhodně bych netvrdil že včerejší zápas byl prodanej, i podle snahy třeba Libora Doška. Tyhle spekulace nikam nevedou. Až na jaře bude hrát Slávie proti Brnu třeba semifinále poháru ČMFS a Brno vyhraje, pak se bavme o dohodě, ale v tuhle dobu se na to nehraje.. Stejně tak mě docela rozesmály spekulace o zaplacený výhře Sparty v Příbrami(Blšanech) :o)))) Btw. Sparta Brno ve finále poháru porazila 2:0, takže buď Brno doma v lize ruplo úmyslně, nebo to nechápu. A ještě dodatek, Metallica byla v Brně v roce 92, tahle událost je z roku 93.
0/0
30.9.2003 10:18

Ďourek

Re:
Pokud jsem to dobře pochopil, tak Brno potřebovalo, aby Sparta vyhrála ligu a oni šli do pohárů i jako poražený finalista. Nic to nemění na tom, že jsou všechno jen spekulace - možná si Brněnští věřili až příliš, nebo s jejich plány zamával gól ve druhé minutě - to už se beton hraje těžko ...
0/0
30.9.2003 10:32

Kocek

Re:
To jo, ale pokud se dva dohodnou, tak třeba Sparta vyhraje v lize a Brno v poháru ne? Opět spekulace, nicméně hodně reálná: Co třeba zápasy Slávie - Liberec v sezoně 01-02??? V lize 1:3, v poháru 1:0? I sami slávisti, co tam byli, mi říkali že větší komedii neviděli... Podotýkám, pouze spekulace, nechytám se jich...
0/0
30.9.2003 10:39

Ďourek

Re:
Já mám pocit, že tady ani nešlo o dohodu: Brno vědělo, že když pustí Spartě ligu, tak půjde do pohárů ať ve finále ČP uspěje, či nikoliv - čili bylo by samo proti sobě a žádnou dohodu s nikým nepotřebovalo. Ostatně autor to zřejmě myslel tak, že tenkrát hráli stejně naivně jako včera, proto vůbec tu myšlenu uvedl. Jinak Slavia - Liberec to byla komedie na entou a mám dojem, že takových výsledků bylo v naší lize víc. Holt nejsme v Anglii, kde by fanoušci své hráče roztrhli za něco podobného - ostatně pamatuji si, jak tady Jiřík loni vykřikoval, jak to Sparta udělala výborně, že včas vypadla z poháru a může se soustředit na ligu (Docela mi tu jeho názory schází - teď by určitě přesvědčoval okolí, že všechny góly Slavie byly neregulérní, potažmo by přinášel milióny důkazů o tom, že byli obránci soupeře podplacení...)
0/0
30.9.2003 10:55

Kocek

Re:
:o)) Jiřík byl dobrej, kde jen mu je konec? :o))) Ono nemá asi cenu spekulovat, co je čistý a co ne, víme že čistý všechno určitě není...
0/0
30.9.2003 11:09

Alláh

Re:
Jiřík byl super s tím jeho IQ 146 a dvěma krásnýma milenkama(Pravou a Levou?) ale hlavně jasně antislávistickými příspěvky.K tomu se hlásím a to mi chybí.Nevystupuje náhodou teď pod nickem Ravanelli?
0/0
30.9.2003 11:41

Ďourek

Re:
Mě jeho příspěvky zpočátku vytáčely, než jsem se naučil jim smát a odpovídat ve stejném duchu. Ravanelli? Tak mi říkali spoluhráči když jsem začal v sedmadvaceti šedivět, tak si nemá co říkat nějakej podělanej Sparťan! :-)
0/0
30.9.2003 12:17

pan_Feroslav

Re:
No jarní zápasy Slavie s Libercem před dvouma rokama, to byla dobrá ostuda. Tak dohodnutý zápasy sem už dlouho neviděl, snad naposled na jaře 1983, kdy hrála Bohemka s Duklou jak v lize, tak v poháru.
0/0
30.9.2003 12:00

xt1

Re:
Nemusíme chodit tak daleko. Vzpomeň na minulou sezónu a zápas Brno - Synot na jaře. Synot do té doby snad neprohrál 6 zápasů a Brno bylo zralý na sestup a přesto vyhrálo zázračně snad 4:0. :-))
0/0
30.9.2003 10:34

pukkk

Re:
Ta k ještě jednou pro inteligenty. Brno nepotřebovalo ve finále poháru vyhrát, ale stačilo mu, aby vyhrála Sparta v lize, protože do PVP šlo jako poražený finalista. A Metallica byla v Brně v roce 1993. Vsaď se o basu šampaňského.
0/0
30.9.2003 11:44

Reagan

Krásný break!
Jenom velké mužstvo se dokáže zvednout vysokou výhrou nad dosud neporaženým mužstvem, hrajícím v pohodě. Třebaže to ještě nebyla ta strojová hra, kterou jsme drtili soupeře minulý ročník, vytvořili jsme si množství šancí a dokázali je proměnit. Jen díky brněnskému branáři neodjeli se sedmičkou. Slavia je opět zpátky , jsem přesvědčen, že tento break potvrdí i na Stínadlech. Jinak Bejbl nebyl špatný, ale mně osobně se hodně líbil Zachariáš. Ale myslím, že v tomto zápase není nutné někoho vyzvedávat.
0/0
30.9.2003 8:08

Kocek

Re:
:o)))))))))))))))) čoveče, tvou radost ti docela přeju, ale při vší úctě, vážně věříš tomu, že výsledek 4:1 je spravedlivej?? Nesnáším Brno ani vás, tím spíš jsem si přál remízu, bohužel Brno, ač bylo lepší, šance nevyužilo, vám tam naopak spadlo všechno. Takže bejt váma, radši bych počkal po Teplicích, pak teprv mluv o tom, že je Slávie zpátky. Zpátky možná budete, ale dole, až dostane v Teplicích 3:1 :o)))
0/0
30.9.2003 8:17

Reagan

Re:
Já jsem ani neočekával, že záští zaslepené oči sparťanského fanouška mohou objektivně zhodnotit zápas. Rozhodně si nemyslím, že Brno bylo špatné, naopak hrálo dobře a o to více je naše vítězství cennější. Mimochodem, pokud by Adauto proměnil ten volej na 2:0, tu sedmičku by Brno skutečně dostalo. Výhru musíme potvrdit v Teplicích, ale to jenom opakuješ, co jsem již napsal. No tak, překousni to a raduj se se s námi, 4:1 - to je přece nádhera :o)))
0/0
30.9.2003 8:45

Kocek

Re:
Neni to zášť, jen mi přijde, že už je tu zase situace jako na začátku ligy, 2 domácí výhry nad neškodnými soupeři, nosánky na horu a trojka ve Vigu. Pak se nediv že se vám pořád smějem, dyť vám jeden zápas napoví asi víc než nám celá sezona :o))))) Až vyhrajete v Teplicích, potom se dá mluvit o tom, že forma Slávie začíná mít vzestupnou tendenci. Zrovna tak já si počkám až do 14. kola, než řeknu, zda je Sparta skutečně silná nebo ne. To hrajem s Baníkem, mimo jiné....
0/0
30.9.2003 10:21

Alláh

Re:
Pamatuješ na na oslavy slávistickýho titulu po 1.kole na jaře po výhře 4:0 nad Hradcem :o)))) 
0/0
30.9.2003 11:53

Kocek

Re:
:ODDDDD a jaký bylo vystřízlivění hned v dalším kole po remíze v dolíčku? Jojo, to bylo super :o)))))
0/0
30.9.2003 12:43

pukkk

Re:
Souhlas. Včera to bylo jen o gólovém štěstí, kterého měla slávka víc (až na závěrečnou fázi to bylo na příležitosti vyrovnané nebo spíš pro Brno). Pokud mužstvo prohrává 0:3  a nerezignuje a snaží se výsledek zvrátit, je jasné, že se soupeř bude po brejcích dostávat do šancí, což byl případ konce zápasu. Jinak : nechce se mi věřit, že by to bylo koupený, ale "zaujal" mě výkon Pacandy. To, jak nešťastně řešil koncovou fázi, fakt podezřelé bylo. A to nemyslím, že při brejku nastřelí brankáře. Ale spíš takové ty střely z dálky místo finálních nahrávek na lépe postavené spoluhráče anebo tragicky zahrávané rohy a standardky.
0/0
30.9.2003 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze