Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dát si dvě piva a jít na fotbal? Nemožné

Kdo si dá dvě piva a vyrazí v Plzni na fotbal, nedostane se na stadion. Policie vyžene každého, kdo má v krvi více než tři desetiny promile alkoholu. Stačí dát si dvě piva, a nepustí vás na fotbal! I tohle se v Česku děje. Když přijeli brněnští fanoušci v sobotu na poslední ligové utkání do Plzně, čekala je policejní kontrola.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ACSMaxx

zrovna v Plni :o))
to je docela špek  Město proslavené pivem
0/0
20.9.2003 18:45

plzenak 1

..
Proto tam taky nikdo neleze a ani se nedivim,páč je to hnus,co tady vedení vyvádí.
0/0
20.9.2003 17:22

BLACK33

FUJ
V PLZNI JSOU SMEJDI (FUNKCIONARI)
0/0
20.9.2003 14:10

Arab65

Ha Ha Ha
Co to je za kravinu Je mi vas z Plzne lito.Neverim svim ocim co jsem se to docet Za par jsme v EU a takhle se zesmesnujem To je neco jako ten zakon nekde v USA kde by te vyhodili z prace kvuli tomu ze pachnes potem.Jdete do pr..le plzensti abstinenti.Poradek na stadionech se da zajistit jinym zpusobem.
P.S.:Plznicka je moje oblibeny pivco a pred kazdym zapasem si jich par dam.I na stadione,kde prodavaj neaoholickou vodenku a proto sebou nosim butilku s RUMEM.Vzdyt me by bez toho alkoholu trfil z toho fandeni slak!!!
 
0/0
19.9.2003 22:04

inge23

pivecko
To vas v Plzni lituji,pivo patri k fotbalu.
0/0
19.9.2003 21:04

harry_s

tak to vás.......
v tý Plzni celkem lituju.Tohle nařízení asi vydával někdo hodně horlivej:-))).Opravdu hloupost na entou...
0/0
19.9.2003 20:12

Haďák

porad to same...
Pivo pivo pivo.... ach ju. K cemu je dobre?! Prospívá zdraví?! co vím tak jediné v malém množství cca 0,5 litru denně. Jakmile je vypijes vic, tak uz Ti skodi a cim vic jich vypijes, tak neskodis jen sobe, ale i okoli, protoze se tve zabrany velmi rychle ztraceji. Takze to pravidlo z Plzne je spravne a zapomente na to, ze fotbal se hraje pro opilce. to neni pravda. Az si toto uvedomite, tak uz tu nebudete branit nejake absurdni vyjevy, ktere sem pisi redaktori idnes.cz. Protoze ten jejich clanek neni objektivni a vypovedi jakych si Judr nejsou sparvne, protze jaksi zapomneli tito vymysleni pravnici na to, ze fotbal se hraje na stadionu, ktery ma sveho majitele a ten si muze delat zde, co se mu zlibi (skoro) a např. muze po vas chtit dechovou zkousku.
0/0
19.9.2003 18:30

Sudanec

Re:
Jenom jsem se ohradil proti tomu nesmyslnému blábolu, že že městskou vyhláškou je možné rozšířit zákonný rámec(trochu mě to jako budoucího právníka vyvedlo z míry).Já ani kolega ,který přispěl nade mnou nepochybujeme o tom , že nařízení dechových kontrol na soukromém pozemku je možné(jakkoliv je to v tomto případě nesmyslné).Nemám ale rád ,když někdo kecá o něčem, čemu nerozumí. Ke zbytku vašeho mudrování na téma pivo jen poznamenám ,že byste si měl občas taky pár kousků dát.Možná byste pak nebyl takový suchar.
0/0
19.9.2003 19:27

dvaidik

Re:
Ano, na soukromem pozemku urcite, ale ne za asistence a prime kontroly PCR, protoze to je naprosta picovina.
0/0
19.9.2003 21:36

Sudanec

Re:
To už je jiná věc, v tomto případě se nehádám.
0/0
19.9.2003 22:46

Sudanec

Re:
Je logické, že policie ČR tu neni od toho, aby dávala dýchat do balónku někomu ,kdo chce jít na fotbal,ale tak snad můj příspěvek nevyzněl.
0/0
19.9.2003 22:52

Martin111

Re:
Už jsem raději nic nepiš, kdo má ty tvé polopravdy číst. Uvědom si, že sledování monitoru si kazíš oči a tím jak u PC sedíš trpí tvá záda. Tak tady přestaň kázat jak je pivo škodlivé a běž se raději proběhnout do lesa. Ale pozor, běh není dobrý na kolena.
0/0
19.9.2003 19:28

lukinoo

Re:
0.3 litru denně je zdravé. Půlitr je moc.
0/0
20.9.2003 16:13

Martin HSJ

Chudáci
Aspoň vidíte, jaký jsme v Plzni chudáci. Jestli si myslíte, že podobné kontroly se domácím fanouškům vyhýbají, tak se pletete, nevhýbají. Samozřejmě na tatínky s rodinkou (ty tam těžko najdete) nebo na nějaký dědy se kontroly nezaměřujou, ale pokud jde třeba o čtyřčlenou skupinku vě věku 17 - 30 let, tak ta pozornosti většinou neunikne. Takže vy, co si to protrpíte maximálně jednou za rok byste nás měli litovat a né nás častovat uřážkama typu: ať spadnem, že v lize nemáme co dělat. Což si myslím, že je naprostej nesmysl. Čtvrté největší město s bohatým vlastníkem solidním kádrem a celkem slušnou hrou by měl mít v lize stabilní místo.
0/0
19.9.2003 18:30

chroustík

pivo a fotbal
Osobně chodím na I. B třídu. Přijdu na stadión, dám si jedno, stojím a čučím, o přestávce druhý, stojím a čučím, pokud je chuť po utkání třetí. Víc nelze stihnout, pokud chci vidět celej mač. Co se ligy týká, pokud bych někdy šel a chtěl si o přestávce dát párek, asi by mě neodvázalo pít k němu limonádu. Je otázkou, zda při úrovni občerstvení na stadiónech lze za přestávku vystát frontu na párek, případně ho i pozřít. Ovšem fotbal bez piva ? Bez alkoholického piva ? To těžko. Jsem však pro, kdo jde na staďák nalitej jako slíva, nepustit. Na stadión bych opravdu pouštěl střízlivý. Ovšem uvnitř stadiónu pivo rozhodně ano, protože pokud chci vidět celej mač, viz výše, pokud ne, tak proč tam chodím, to tam chodím chlastat ?
0/0
19.9.2003 15:15

Haďák

Re:
na zadnych stadionech prvni ligy se alkoholicke pivo necepuje...
0/0
19.9.2003 18:32

Martin111

Re:
Co to plácáš za bludy. Ty jsi asi na všech těch stadionech byl o ochutnal - ty notore :o)))
Já chodim na Slavii a tam se točí!!!
0/0
19.9.2003 19:21

Sudanec

Re:
No tak tady jste již ůplně mimo mísu a doporučuju vám věnovat se věcem ,o kterých alespoň něco víte.Důkazem vaší hlouposti jsou příspěvky níže.
0/0
19.9.2003 19:33

krystall

blbost
No lidi tohle nedeljte. Jsme narod, kde se pije. Pokud tohle bude normalni, pak nebudem normalni my. Kdyz uz tak bych nepustil lidi, co maji pres 0.8 promile treba. ALe ne tak malo. NEjen, ze bude malo lidi na stadionech, ale taky se muze stat, ze lidi neprijdou vubec a to se nevyplati. To radsi nainastalujte kamery. To se vyplati.
0/0
19.9.2003 15:07

MARTINzOSTRAVY

?
  JE TO SMĚŠNÉ A K PLÁČI ZÁROVEŇ!!!!!  
PLZEŇ RAZÍ CESTU DO SVĚTA   -  A NEVÍM PROČ JIM V TOM PČR POMÁHÁ - TA MÁ SNAD DOST PRÁCE,CO PANE MINISTŘE?
0/0
19.9.2003 14:29

Franta-z-Masny

KOCOURKOV
Zavedeni povinnosti registrace na Idnes radim na uroven zavedeni hranice promile na fotbal, tzna AT ZIJE KOCOURKOV
0/0
19.9.2003 13:50

bubulinka

a na stadionu?
No jo, když půjdu v plzni na fotbal bez oněch 2 piv, tak v areálu už si ho ale dát mohu, ne? Tak co to má za význam?
0/0
19.9.2003 13:36

Tinm

Vy by jste plakali....
Panstvo, Vy by jste plakali, i kdyby se nic nedělo. Pravdou je, že městská vyhláška má právo rozšiřovat zákonný rámec. Druhou věcí je, že když jsou výtržnosti na fotbale, tak tady pláčete, jak to jde s fotbalem dolů a teď zase pláčete, když je nalezeno řešení alespoň částečné, že je to diskriminace. Proberte se!!!  
0/0
19.9.2003 13:24

Filippo_Inzaghi

Re:
vy BYSTE, nauc se psat kondicionaly
0/0
19.9.2003 13:44

Mouchard

Re:
Pravdou je,  že obecní  vyhláška nemůže rozšiřovat zákonný rámec, ty pseudoprávníku!
0/0
19.9.2003 14:12

Sudanec

Re:
Ale to jsou mi novinky.Musím mrknout do úzetka :-)) Že by mi zas něco uniklo?To snad nemyslíš vážně!!
0/0
19.9.2003 14:26

kolemjdouci1974

zase jen sikana uredniku
bezte nekam. stejne je to jen opatreni pro diskriminaci hostujicich fanousku. uz vidim jak dycha naky dedousk co byl pred tim napivo. ale nevadi at zije majitel druholigoveho stadionu - presne tam patrite.
0/0
19.9.2003 12:59

panTau

Souhlas
Skoro se vsemi souhlasim.Jit na fotbal ci hokej a nedat si klobasu a dve pivka to je proste nemozny. Je jasny, ze par jedincu se tam chodi jen opit, ale obycejny lidi chodi na pekny fotbal, klobasu a dve piva.Je jasny, ze kdyz se pekny fotbal u nas vetsinou nehraje,pivo zakazou, tak ze na fotbal chodit nebude uz nikdo!!!
0/0
19.9.2003 12:49

venousekh

Re:
Co to kecáš? Už teď kromě ožralých vágusů a skinheadů na českej fotbal nikdo nechodí. Tady už není co zkazit...
0/0
19.9.2003 13:02

janeba99

Re:
Ses jeden z tech, kteri na fotbal nechodej, nebo chodils, ale uz dlouho si tam nezavital. Jinak bys nemohl kecat takovy nesmysly. prober se. Nejsme v roce raz dva, ale 2003!!
0/0
19.9.2003 13:30

Sudanec

Re:
Škoda odpovídat hlupáčkovi jenž je masírován články pana Saivera a reportážemi TV Nova.Vzpamatuj se a zkus si zase někdy na fotbal zajít.Doporučuju Brno-Baník tohle pondělí.
0/0
19.9.2003 13:56

venousekh

Re:
Promiň , ale raději se v neděli kouknu na Galaxii Sport na FOTBAL ( Manchester Un. - Arsenal , Juventus - AS Řím )....
0/0
19.9.2003 14:08

Sudanec

Re:
Já se na ty špíly taky rád kouknu a v pondělí si zajdu na Brno.Podívat se totiž na svůj oblíbený klub na živo, to mi žádný Manchester ani Juventus v televizi nenahradí.Kdo zažill fotbal jenom z gauče, ten neuvěří.A k tomu nemusím být ani skinhead nebo vágus.Zdravím.
0/0
19.9.2003 14:18

harry_s

Re:
Chlapečku příště komentuj něco do čeho vidíš....
0/0
19.9.2003 20:17

Boží Voko

Na pivo, nebo na fotbal
Dřív jsem chodil na fotbaly rád, i na ten párek. Jenomže ono už to není jít na fotbal. Stále mám před očima film Proč?! A naskýtá se mi otázka:  "Je možné, aby někdo nevydržel dvě hodiny bez piva?" A nebo Vám prostě nejde o fotbal, ale o to zachlastat si, v lepším případě se pohádat, v horším porvat. A tyčí do hlavy. Pana redaktora chápu. Ten potřebuje chlast na stadionu, aby mohl psát lejnovité bulvární zprávy o hrůzách na fotbale. Méně chápu připitomělý názor o národní tolernatnosti ke dvěma pivům. To myslí i za volantem ? Pak je to člověk na svém místě. Prostě ubydou pivaři a opilci, a na fotbal se vrátí slušný divák. Pokud se bude fotbal hrát. Na odvar nepůjde nikdo.
0/0
19.9.2003 12:04

Baxter

Re: Do hospody nebo na pivo
Tohle je absurdní, prostě tyhle dvě věci k sobě patří a vždy patřily. To je jako by v hospodě zakázali pivo, člověk taky nechodí do hospody jenom kvůli pivu, ale hlavně kvůli společnosti a přátelům. Nesnáším tyhle mravokárce, dát si dvě piva na stadionu pro mně alkoholismem není.
0/0
19.9.2003 12:20

venousekh

Re:
To jsou kecy. K fotbalu žádný pivo nepatří. Nevím proč by mělo. Jedná se o sport !!
0/0
19.9.2003 13:00

Pinturichio

Re:
a co si myslíš, že pijou hráči během zápasu? V plastových lahvích s logem ISOSTAR nepijou nějakej jonťák, ale čistej stříček, tak 1:3. a před zápasem si daj frťana alpy ať jsou správně nažhavený.
0/0
19.9.2003 13:51

trenchard

Re:
... problém je v tom, že když si je dáš na stadionu, tak se nic neděje. Já myslel, že se hádáš ohledně vstupu na stadion po požití dvou piv!!! na stadionu si jich dej třeba 15!!!
Pokud si jdu na fotbal pokecat s kamarádama, tak jdu střízlivej a PO (popř. během) fotbalu si s nima zajdu na pivo do hospody pokecat...
Hlavně bych za tím hledal něco jinýho! Když budu mít kontrolu v jakým stavu přijdou diváci - nemusím utrácet tolik peněz za ostrahu a hlídání OŽRALÝCH fanoušků    -> za předpokladu, že se přišli podívat na fotbal a ne ožrat se jak zákon káže...
0/0
19.9.2003 13:32

Jirka1974

Re:
Hele víš co, ty slušnej diváku, radši zůstaň doma na prdeli.
0/0
19.9.2003 12:32

Franta-z-Masny

Re:
Co to tady meles? ¨Tipuju ze jsi nikdy na fotbalovy lize nebyl, jinak by jsi takovy mekty nemohl nikdy vyplodit. Vzdyt ten paras a pivco je to jediny, co mi na lize aspon trosku spravi naladu. Koukat se na tu hruzu, pit limonadu a bastit bagetu, to radsi zustanu doma.
0/0
19.9.2003 12:42

Ďourek

Re:
Za volantem je třeba plné soustředění, jinak by člověk mohl něko zabít - předpokládám, že tohle během fandění na stadiónu nehrozí. Chápu, že sis záměrně vybral naprosto absurdní příměr. Já si myslím, že je to stejné, jako kdybys nemohl se dvěma pivy v krvi do kina, divadla (tam nikde u uvaděčky nedýcháš do balónku), nebo třeba do obchodu. Ono to není o tom, že by člověk nevydržel dvě hodiny bez piva, ale pivo prostě patří k pohodě - předpokládám,že na stadión se člověk jde pobavit - nr studovat Gutha Jarkovského. Co kdybys sis nesměl pustit televizi jinak než ve střízlivém stavu - taky by ti to připadalo normální?
0/0
19.9.2003 12:47

porthos

Re:
Pivo pili už staří Egypťani a kvůli takovým trdlům jako si ty se s tím určitě nepřestane. Pivo následně přežilo Řecko, Řím, dokonce i inkvizici a těch pár mravokárců se vztyčeným varovným prstem a dementním nickem ve stylu Božího Oka přežije taky .
 
0/0
19.9.2003 14:04

pivoj13

Je to jen další způsob, jak diváky ze stadionů vyhnat
Stadiony 2003
0/0
19.9.2003 11:07

pupkatejpapalas

co to zase ti papaláši vymysleli?!?!?!?!?!?
Blbost,bez piva a bez párku je fotbal,jako hokej bez puku
0/0
19.9.2003 11:00

venousekh

Česká liga
česká liga je utrpení největší a to hlavně kvalitou fotbalu.
Je teda úplně jedno jestli na fotbal půjde těch obvyklých 100 ožralých vypatlaných skinů nebo 50 střízlívých diváků. U nás klub z návštěv nežije , ale žije z reklamy. Klidně ať chlast na stadionech zakážou , vždyť můžou mít na něj reklamy u hřiště........ Ty je živěj!
0/0
19.9.2003 10:55

Pind

Re:
Máš pravdu
0/0
19.9.2003 11:46

Haďák

spravne
je to proste spravne. kdyz to nejde jinak, tak proste takhle. alkohol neni nic dzdraveho, co by se melo podporovat. a na fotbale konecne bude klid a nebudem se muset bat o nase zdravi.
0/0
19.9.2003 10:51

Franta-z-Masny

LOBBY NOVY
Nejvetsi odmenou za tuto snahu plzenskych funkcionaru jsou ty jejich navstevy. Jen tak dale... proc vlastne hrat pro divaky? Je jasne, ze za tohle bych v Plzni na fotbal NIKDY nesel a vklidku bych si doma pustil bohuzel NOVU s Pytlbachem a dal si k tomu par orosenych kousku, a jim by zase narostly kolace.Takze za vsim hledej NOVU.
0/0
19.9.2003 10:21

zemlak

Alkohol na stadionech.
Taaaak spráávně, nebo by se stadiony mohli rovnou zavřít a hrát se bez lidí :o)
0/0
19.9.2003 9:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze