Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porazil nás náhodný gól, říkali sparťané

Sparťanský útočník Gluščevič vztekle praštil rukou o zem, obránci se na sebe vyčítavě podívali. Pět minut chybělo do konce zápasu fotbalistů Sparty v Lize mistrů, když francouzský stoper Gallas poslal Chelsea do vedení. Těžko už pak mohli sparťané s výsledkem něco udělat. "Neskutečná smůla," naříkal záložník Radoslav Kováč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hugous007

Sparta-Chelsea
Na úvod chci říci, že jsem fanoušek Slávie, takže už vidím nenávistné názory Sparťanů na můj příspěvek :-)) K včerejšímu zápasu chci říci také několik slov. Co se týče nasazení a snahy tam bych řekl, že Spartě nejde nic upřít a také fanoušci byli velmi dobří (obzvlášť ten potlesk na konci jsem u nás dlouho neslyšel). Celkově ale při pohledu na zápas se nemůžu zbavit dojmu, že sparta se snažila pouze míče nakopávat dopředu, ale jinak v útoku prakticky nic nevymyslela. Chelsea v prvním poločase hrála prakticky bez nasazení, hráči se nepohybovali. Ostatně to také bylo vidět na autech, kdy prakticky nebylo kolikrát ani komu přihrát. Ve druhém poločase pak Sparta nestíhala vůbec a Kotrbova slova o čtyřech šancích jsou spíše směšná. Kdyby mluvil o náznacích šancí pak by to bylo něco jiného. Každopádně se mi včera moc líbil Johana, který asi patřil k nejlepším hráčům ve sparťanském dresu. Jen se trochu obávám odvety v Anglii, kde lze předpokládat, že Chelsea již najde svojí tvář a že se postupně sehraje. Ostatně kdo sleduje Premier League pak mi dá jistě za pravdu, že ligové zápasy tento tým hraje v úplně jiném nasazení, než jaké jeho hráči předvedli na Letné.
0/0
17.9.2003 13:39

TomieFKA

Liga Mistrů
Reportáž, fotky a brzy i video ze včerejšího zápasu Ligy Mistrů na Letné..ACS Forever!!
0/0
17.9.2003 12:30

milec

blazek
chybi mi blazkovo:" chelsea vyhrala gol ve sportce..."
0/0
17.9.2003 12:23

Ulrich

Jedině Hřebík!
Kotrba ven, Hřebík zpátky! Včerejší zápas jasně ukázal, že opatrnická defenziva nikam nevede. Diváci se při ní nudí a výsledky stejně nepřináší. Spartě může z její bezradnosti pomoci jedině Jaroslav Hřebík a jím prosazovaný totální fotbal.
0/0
17.9.2003 10:36

Wigan

Hra
Sparta hrála na 0-0 a tak zaslouženě dostala gol těsně před koncem. Chelsea v současnosti není žádný super tým a podle toho taky hrála. Kdyby se Sparťani nebáli a trošku je aktivní hrou zatlačili byl by výsledek příznivější a nebo alespoň fotbal mnohem líbívější..........Pokud se Sparta nevrátí ke hře jakou prezentovala za Hřebíka (a dnes ji praktikuje u nás pouze Slávia, Liberec a Baník) tak nemá šanci.
0/0
17.9.2003 10:05

Baxter

Re:
No já myslím, že hráli maximum na co měli. Se současném kádrem při absenci tvořivého středového záložníka se dají těžko čekat nějaké zázraky, zvlášť proti týmu jako je Chelsea.
0/0
17.9.2003 10:39

Baxter

Špatný výkon?
Nemyslím si, že by byl včerejší výkon Spatrty zas tak špatný. Osobně sem od ní čekal debakl, ale hoši překvapili, že dokázali hrát relativně vyrovnanou partii až na několik okamžiků ve druhém poločase většinu zápasu. Na postup to ale asi stačit nebude. Rozdíly jsou velmi velké. Otázka je jak se to odrazí ve výkonech v lize...
0/0
17.9.2003 9:58

Eles

nesmysly
Nechápu proč Jun brečí, že je těžké hrát proti reprezentační obraně Anglie a Francie a Kováč (mimochodem nejhorší hráč na hřišti, kdykoli měl míč tak zpanikařil a začal zmatkovat) říká: "Je to neskutečná smůla". To snad nemyslí vážně. Až Sparta příště předvede alespoň 20 minut z 90ti kvalitního fotbalu, tak to smůla možná bude. Když celou hru odkopává míče (což jí v poslední době jde), tak se snad nebude divit, že prohraje. A ty plačky na málý rozpočet ? To bylo snad vždycky ne? A přesto dokázala dvakrát postoupit do druhé části ligy mistrů nebo alespoň předvézt hezký fotbal . Hlavně odsuzuji Košťála a jeho nesmyslnou politiku nakupování a prodávání a hned potom Kotrbu. Kde jsou ty doby Hřebíka, který celou taktiku vysvětlil a potom se to opravdu dodrželo. Dneska se pouze nakopává dopředu. To sice fungovalo, když hráli Siegl s Lokvencem a byli ve formě, ale s dnešním útokem to je to k ničemu. Ale to nevadí, zkusíme odkopávat ještě v dalších 20ti zápasech, třeba se to někdy povede...
Mimochodem jsem sparťan, ale na fotbale jsem už tři roky nebyl a ještě dlouho nepůjdu.
0/0
17.9.2003 9:56

carnivore

Chelsea
Chelsea mě v prvnim poločase zklamala, hlavně s téměŕ nulovým nasazením byla Sparté rovnocenným soupeřem. S takovým nasazením by nemohla hrát ani druhou anglickou divizi. Druhej poločas byl uplně jinej. Chelsea dobře vystřídala a začla hrát fotbal, v ten okamžik bylo o výsledku jasno, protože se sparta zatáhla a jen odkopávala míče.Celý druhý poločas si Sparta svým chabým výkonem říkala o gól, takže keci o náhodě nejsou namístě.
0/0
17.9.2003 9:08

dave-ova

náhodný gól.... :-)
mno nevím, ale s tím, co předvedla sparta zejména ve druhé půli, hra na náhodu, sto padesát dlouhých balónů nikam.... veškerá hra dopředu žádná. za co proboha chtěli bod??? ale jinak strašná smůla, náhoda, neštěstí...... :-) nemůžu si pomoci, ale kdyby po stejném centru, přizvednutí hlavou a voleji dala gól sparta, tak je tento opěvován jako mistrovská kombinace.....
0/0
17.9.2003 8:53

marzena

Re:
moje rec, v nasi lize by to byl krasnej gol, osobne si tuhle kombinaci za tech par let, co na fotbal koukam pamatuju u nas jen jednu (netvrdim, ze jich nebylo vic), nekdy v 1993 druhej gol Slavie proti Dukle v Edenu, to bylo z rohu, prizvednuty hlavou k druhy tyci a z voleje strasna prda do brany.. moooc hezky..
0/0
17.9.2003 11:51

DeDust

Re:
No a vo tom to je! Kdo videl v pondeli Leicester:Leeds vi, kde hledat kvalitni fotbal. Totalni nasazeni, prekrasny goly (ten druhej byl asi tak treti mocninou toho, co popisujes), vyborna kulisa. Neni to jen o penezich. Polovina zapasu Premier League je kvalitnejsi nez liga mistru, tak.
0/0
17.9.2003 12:58

john_book

závist
 
Ano, Sparta v poslední době hraje dost špatně a upracovaně. Ale to je taky to jediné, s čím s ostatními souhlasím.
Ostatní kecy na Spartu, Kotrbu, Košťála a apod. jsou ve většině případů mentální zvratky individuí, která mají IQ na výši průměrných teplot na podzim. Je to ostatně vidět i z jejich písemného projevu. Tito lidé, kteří jediné co umějí, je zvednout každý večer v putyce pár půllitrů, pomluvit cokoliv a vykládat že kdyby oni, tak to by to všechno fugovalo, jsou ve skutečnosti žlučovití a zapšklí nepřátelé čehokoliv a kohokoliv, kdo alespoň něco málo dokázal. A to, že je Sparta v lize mistrů, zkrátka něco znamená, i když to třeba v Ostravě nebo Liberci, ale i v Praze, neustále shazují. A to, že Sparta včera hrála na "krev", to nikdo nemůže popřít. Že ani to na Chelsea nestačí je věc jiná.  Mimochodem, kde u nás na fotbalovém stadionu fanoušci po prohraném zápase tleskají? Nakonec v anglickém tisku to napsali jasně. Roční rozpočet ACS by stačil s bídou na 1 Crespovu nohu. To je asi tak, jako kdybyste závodili s Trabantem proti Ferrari a dojeli na trase Praha - Brno jen o minutu později.
Jistě, mám také připomínky. Třeba Gluščevič je v poslední době hodně špatný a našlo by se i spousta dalšího. Ale: jednak jsem léta aktivně sportoval (nyní jen rekreačně) a vím, že ne vždy se daří a jednak nejsem ten, kdo do fotbalu cpe peníze, takže mám nárok akorát na to, abych koukal a buď se mi to líbilo nebo ne. Ale abych vyhazoval ředitele klubu, trenéra apod.? To je jako bych chtěl vyhodit z práce některé ze zdejších přispěvatelů, protože očividně nejsou schopni jakéhokoliv přínosu pro kteréhokoliv zaměstnavatele.
Ještě jednu poznámku nakonec. Všichni se strefují do Košťála. Ale ruku na srdce, co udělal špatného? Pod jeho šéfováním je ACS prakticky nepřetržitě mistr ligy, jen vyjímečně chyběla v LM, je ekonomicky soběstačná, bez dluhů, má špičkový stadion..... Zkuste se podívat po lize, kde to tak je také...
0/0
17.9.2003 8:44

Kocek

Re:
Naprosto přesné a trefné. Sparta je v LM, nikdo jinej od nás jí ještě nikdy nehrál, a proto Spartě závidíme a budem jí neustále nadávat. Naštěstí doba, kdy mě to štvalo, je dávno pryč, dneska mě tyto trosky pouze zpříjemňují pracovní dobu :o))
0/0
17.9.2003 8:53

harry_s

Re:
Kocku a John Booku,podejte si ruce a koukněte se do zrcadla- uvidíte tam dva zaslepený pitomce.Řečeno vaší logikou,ty kdož jsi se opovážil označit včerejší sparťanskou "fotbalovou" produkci za ubohost jsi troska,ubožák a člověk s nižším IQ...netřeba komentářů vy myšlenkoví velikáni...
0/0
17.9.2003 23:44

bystrouska_01

Re:
Nesouhlas: Sparta hraje blbě. Ne v poslední době, ale blbě hrála celou uplynulou sezonu (kromě dvou zápasů s LIB) a teď od začátku nové. Takže fanoušek na stadoinu je nespokojen s hrou a včera se k tomu přidalo to, že moje místo na stadionu zabrala UEFA a tak mi dali lístky do rohu staďáku. Co já dal Košťálovi jmen. Proč? Protože jsem si zrovna včera přečetl, jak by chtěl diváky, jak by chtěl prodávat permanentky. A pak tohle. Moje Sparta mně poslední dobou docela točí, ale zas tam příště půjdu i na tu ligu, ale bojim se, že zas budu odcházet nasranej. Jak dlouho budou ještě trpělivost mojí i ostatních zkoušet?
0/0
17.9.2003 8:57

phill_marlowe

Re:
Nermyslim, ze neni co kritizovat. Minimalne prestupovou politiku, ktera dostala Spartu tam kam je. Obzvlast za posledni dva roky je vic nez tragicka. Myslim, ze penize, ktere se investovali do dalsich posil, za Haska, Lanbanta, Cecha, Jarosila,  Grygeru a jeste predtim Fukala a Rosickeho byli vyhozeny oknem. Proc Sparta nekoupila treba Vachouska, Skacela, Sverkose, Lukese, Adauta, Pacandu a nechala si utect Kolouska etc. Misto toho prisli hraci, kteri budto uz odesli protoze se neprosadili (Zavadil, Blaha, Malar, Cizek...),  a i vetsina z tech, kteri zustali nema na to, aby mohla hrat v LM dustojnou roli (Nemec, Petras, Zboncak, Jezek, Gluscevic, Zelenka...). Myslim, ze ten seznam je vic nez vymluvny.
0/0
17.9.2003 9:57

john_book

Re:
Jen tak mimochodem, v zásadě máš asi pravdu, ale proč zrovna Němec?
0/0
17.9.2003 10:02

john_book

omluva
Omlouvám se všem, kterých se má slova nějak dotkla, jelikž v tom případě to nevzali jako hec (jak to bylo myšleno), ale jako pokus o urážku (tak to myšleno nebylo). Protože když nejde o život, jde o ho.no.
0/0
17.9.2003 10:02

john_book

omluva
Omlouvám se všem, kterých se má slova nějak dotkla, jelikž v tom případě to nevzali jako hec (jak to bylo myšleno), ale jako pokus o urážku (tak to myšleno nebylo). Protože když nejde o život, jde o ho.no.
 
0/0
17.9.2003 10:02

balloonbalcy8

Re:
Ani v tvém případě se nejedná o nic nového pod sluncem ...
0/0
17.9.2003 10:26

dzejdzej

Smula nebo stesti
Hosi hosi, zase smula..A ze jste nemeli stesti. Brecite jako mali kluci, ale abyste sli stesti naproti, to ne.
Cela hra Sparty je ted zalozena jen a pouze na nahode a cekani jestli to tam spadne.Nevidim zadnej system, kolikrat ani prilisnou snahu neco v zapase udelat.
Cili, obrana se strida v kazdym zapase, zalohu krom Poborskyho nemame a v utoku je jeden drevak, a jeden slibnej mladoch. Vysledek? Otresna hra, zadny goly, samy porazky. Koukejte se probrat a zacit neco hrat hrat, nebo asi prestanu byt spartanem a budu radsi chodit na ligu v Brne...
0/0
17.9.2003 8:42

ibid

Hej, Sparťani!!!
Kocek, rzlm, kde jste kdo? To jste se všichni oběsili?
0/0
17.9.2003 8:41

Kocek

Re:
Proč bych se měl věšet?? Mě se snaha našich líbila, sice fotbalově to nebylo nijak úchvatný, ale hráči do toho dali všechno a za to jim taky celej stadion tleskal... Liga Mistrů je o zážitku z velkýho zápasu, sice je výsledek taky důležitej, ale hlavní je samotnej zápas.
0/0
17.9.2003 8:50

eto

Re:
Kocku, ruku na srdce, tobě se líbila bojovnost ? To jsem byl asi na jiným zápase.
0/0
17.9.2003 9:08

ibid

Re:
Tak to jsem rád. Já jen, že včera tu byla spousta optimistů a dnes tu každej jenom nadává. Ale líbí se mi tvůj eufemismus pro nefotbalovost (snaha a bojovnost)
0/0
17.9.2003 9:36

..:: JBart ::..

Tisková agentura RojtrZ
07:50 [Al Dža Zhira]
Fotbalisté anglického Chelsea FC museli nouzove pristat ve stredni evrope, kdyz jim na palube letadla dosla Coca-cola. Ve volne chvili v letistni hale si telefonicky domluvili kratsi trenink s nejkaym mistnim klubem, potacejicim se v polovine zdejsi tabulky. Jelikoz letistni personal zjistil, ze v letadle chybi i dalsi zivotne dulezite naplne, bylo muzstvo Chelsea informováno o tom, ze se pobyt v Praze prodlouzi na cca 3 hodiny. Autobus dovezl anglické fotbalisty na nejblizsi travnatou plochu s branami. K jejich prekvapeni vsude kolem sedeli lide a nadsene kriceli. Pri treninku boje v poli se jim stale pod nohy pletli nejaci dalsi fotbaliste v tmavecervenych trickach... Ke konci tesne pred odletem jeden z fotbalistu poslal mic smerem do mist, kde byly spojeny lesenove trubky do jakesi provizorni branky. Ochozy zajasaly a Chelsea FC se vydala smerem zpet k letisti.
Záznam arabskeho novinare na dovolene v Praze
 
0/0
17.9.2003 8:19

john_book

Re:
I ty jedne vtipálku, že jsi se zase denska ráno přejedl vtipné kaše.......  Tak dej pozor, aby ses po ní nepos.al
0/0
17.9.2003 8:46

Black Oak Arkansas

náhoda či štěstí?
O tom by se dalo hovořit jen v případě, že by Sparta remízu udržela. I mne, jako slávistu, mrzí gól, krerý Sparta dostala pár minut před koncem. Dobrý výsledek by byl ve statistikách oceněním celého českého fotbalu. Avšak objektivně posouzeno: vítězství Chelsea bylo naprosto zasloužené. A nakonec: kolikrát Sparta (či Slávie) rozhodly svá utkání až v samém závěru, a to i v utkáních , kde neměly zrovna navrch.
0/0
17.9.2003 8:07

..:: JBart ::..

Re:
Me jako Liberecaka ten gol vubec nemrzi
 
Mrzi me ze mrzi slavistu gol co dostala Sparta
0/0
17.9.2003 8:21

Mr_R

Re:
Tak to jsi trouba. Ja jsem taky liberecak, ale ten gol jsem Sparte nepral..
0/0
17.9.2003 8:39

bystrouska_01

Re:
Jseš pitomec. Slovan se jednou za rok vzedmul, porazil Spartu a burani vylezli z děr a ozývají se. Já taky fandim Slavii a mrzí mně góly co dostane. Fandil jsem i Slovanu a zas mu budu fandit, jestli bude ještě někdy hrát pohár. Ale nefandim přiblům, jako jseš ty. Ať žije Sparta...
0/0
17.9.2003 8:43

Kocek

Re:
Dík, takovej názor potěší.
0/0
17.9.2003 8:56

grospic

Náhoda
byla snad jen to že Chelsea dala gol až pět minut před koncem.
0/0
17.9.2003 7:56

ProfesorX

Zbabělost
Sparťané, proberte se! Vás neporazil náhodný gól, ale vaše zbabělost. Výkon Sparty byl včera hanebný. Nejenom že si nedokázali dát víc než dvě přihrávky za sebou, ale včera chyběla i větší agresivita, snaha donutit soupeře k chybám. Těžko může jakýkoliv tým chtít porazit Chelsea, když se nesnaží vybojovat balón a jenom pasivně vyčkává, co soupeř zkazí. Těžko může Sparta chtít porazit kohokoliv, když po zisku míče nikdo nesprintuje dopředu a mužstvo útočí jen ve dvou lidech, z nichž navíc jeden nemá formu. Jistě, letenští se budou ohánět "nesmírnou" kvalitou soupeře srovnatelnou s těmi největšími klubovými giganty, proti kterým se "nedá hrát otevřená partie". Ale to je nesmyslný předsudek, kterého se české kluby, pokud chtějí reprezentovat v Evropě, musejí zbavit. Chelsea včera totiž kromě několika Verónových přihrávek žádné superkvality neukázala. O to smutnější je fakt, že si Sparta nedokázala vypracovat jedinou vyloženou šanci.
0/0
17.9.2003 7:25

oonew

Re:
Já bych řekl,že Chelsea předvedla kvalitu v obraně jinak naprosto souhlasím .Zase si neviděj do huby a budou se ohánět smůlou.
0/0
17.9.2003 7:54

xtrlbh

Re:
Naprosty souhlas. Cekani na zaverecny hvizd, to je to co vcera hrala Sparta. Na vlastnim hristi a proti souperi, kde spoluhraci se domlouvaji pres tlumocniky - OSTUDA!
0/0
17.9.2003 8:16

eto

Re:
Úplně s Tebou souhlasím. To, co včera Sparta předvedla bylo utrpení. Nevím, ale bojovnost týmu si představuji trochu jinak. Z mého pohledu včera obstáli pouze Poborský, Blažek a Johana. Největší škoda je to, že Chelsea byla v první půli darebná, a toho se mělo využít. Když se Chelsea poprvé se dostala na sparťanskou půli a držela na ní balón, zvedl jsem oči na hodiny. Stálo na nich 30:24. Obě mužstva pak předváděla takový fotbal, že i fanoušci Chelsea málem usnuli a na stadioně bylo doslova  komorní prostředí. Nemohu si pomoci, ale nemohu najít ve sparťanské hře nějaký systém. Ve druhém poločase se Sparta opět uchylovala k nakopávaným balónům, pohyb bez míče nebyl vůbec k vidění. Záloha vůbec nic nevymyslela a útok ve Spartě už dlouho neexistuje. Nákup Gluščeviče se rýsuje jako naprostý propadák. Jsem z celkového ovzduší a dění ve Spartě hodně zklamaný.
0/0
17.9.2003 9:00

balloonbalcy8

Re:
Ovšem tvé postřehy ke hře Sparty nejsou ale vůbec nic nového pod sluncem ... Kdyby ses zapojoval do diskusí, věděl bys, že buď stejné nebo obdobné věci se zde řeší téměř každý den ... Chybějící systém, nakopávání balónů jako náhrada za konstruktivní hru zálohy, chybějící bojovnost a presink několika hráčů najednou, ...
0/0
17.9.2003 10:18

balloonbalcy8

Re:
Víceméně se dá souhlasit ...
0/0
17.9.2003 10:15

Igor1

furt
to stejný kecání o náhodě a smůle atd. Když dostane Sparta gól, tak ani jinej bejt nemůže. Kdyby to bylo opačně tak se od hráčů dozvíme jak "trpělivě čekali na šanci" nebo podobné ptákoviny. Už se konečně proberte ze sna vy primadony!
0/0
17.9.2003 6:46

twang

Gol z niceho ?????
Tak tomu uz vubec nerozumim. Obranci nechali osamoceneho Gallase na malym vapne a to je gol z niceho ???? Ten gol by dal snad i Igor.....
0/0
17.9.2003 2:18

twang

Jako na Sigme
Uz me s tim rudosi pekne stvou na Sigme rekl Blazek ze jsme gol vyhrali ve sportce ted zase ze byl nahodny. Uz jsou jak ty sesivky ktery si stezujou uplne na vsechno. Musite si holt zvyknout ze dobrymu tymu staci 1-2 sance za zapas a da gol. no coz se Sparta dre cely zapas a gol neda. jinak dneska se na ten fotbal nedalo divat a o prestavce jsem prepnul na JOJ Real-Marseille a to byl fotbal kdo viděl určitě dá za pravdu.
0/0
17.9.2003 2:03

Jan_z_Hradce

Sensible world of soccer
Pro všechny fanoušky tohoto legendárního fotbalu doporučuji stránky http://swos.unas.cz
0/0
17.9.2003 1:38

ruleta

Panejo Kotrba chce vyhrat
Jaka nahoda?...vzdyt druhy polocas se da charakterizovat jako ,cekani na gol v siti Sparty' !...
0/0
17.9.2003 1:08

tleskam

keci
keci,keci,kecicky......Sparta prohrala zaslouzene.......,zadna smula.
0/0
17.9.2003 1:02

kolemjdouci1974

nahodnz ale spravedlivy
snad priste :-)
0/0
17.9.2003 0:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze