Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparta? Dnes jen průměr, píše Vízek

Tak jak se vyvíjí fotbalová liga, je pro všechny dobře, samozřejmě až na Spartu - míní pětapadesátinásobný reprezentant Ladislav Vízek. "V minulých letech už byla liga fádní a tím větší je pro všechny bomba, že Sparta po sedmi kolech ztrácí na Ostravu devět bodů. To je prostě šok," píše internacionál Ladislav Vízek v rubrice "Očima experta", která vychází na internetových stránkách fotbal.idnes.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

catering

sance
Vubec se nechci nekoho zastavat, ale Hrebik by mel dostat sanci ukazat co dokaze. Ze nevzal Banik je jeho vec. Ted jde ale o to, kde by se mu chtelo pracovat /a kde by ho taky chteli/ - pak by se videlo jakej je trener.
0/0
18.9.2003 12:45

tomastak

Re:
Tomáš tak,
kdyby to ten Hřebík vzal, tak ta Ostrava bude dávat 10:0 :-o).
Nechte si kdyby na kdyby.
0/0
2.10.2003 9:40

Snitlik

A není snad tohle průměr ?
Teplice Sparta 1:1 Sparta Opava 4:0 Příbram Sparta 0:0 Sparta Č.Buděj. 3:0 Olomouc Sparta 1:1 Sparta Slavia 0:0 Liberec Sparta 2:0 = 7. místo ze 16 týmů Přes průměrný Vardar s odřenýma ušima a s Chelsea, která včera nehrála nic moc, prohra. Vízka zrovna nemusím, ale tentokrát má smutnou pravdu. Spartě přeju, ať se co nejrychleji PROBUDÍ !!!
0/0
17.9.2003 8:30

pat rafter

hřebi, sparta
fakt je teda jeden. hřebíkovo plácání taky nemusim, ale hru a body z champions league mu už prostě nikdo nevezme. a on si je toho také moc dobře vědom.  a co se týče baníku, tak je to určitě zpestření ligy, ale mistr bude zase stejný. SPARTA DO TOHO!!! 
0/0
17.9.2003 8:02

strejndz_dyzajr

"expert"
Láďo, místo těch "zasvěcených" postřehů jdi raději točit pívo do Kozlovny. Nejsem sparťan, ale je mi špatně od žaludku z lidí, ze kterých čiší nenávist k některému týmu z každé věty. To si opravdu novináři nemohou vybrat někoho aspoň trochu nestranného? To máme málo exreprezentantů, kteří to mají v hlavě byť malinkato srovnane a neplacaji jen to, co vidí všichni?
0/0
17.9.2003 7:11

Surf_Dude

Vizek je jasnovidec
Tak jsem si precetl velmi "prinosny" clanek od pana Vizka... Uz vim,ze Ostrava vyhraje ligu (pokud tedy neprijmou Hrebika do svych rad) a Chelsea si dneska odveze nejenom tri body,ale snad i postup do finale ligy mistru....Takze vypinam televizi a zapnu ji az za rok...o fotbale jiz mam jasno.Dekuji pane Vizek... a mimochodem pro ty co se navazite do Hrebika,tak verte,ze za jeho ery ve Sparte psali VSECHNY evropske noviny,ze by se od nej mohli ucit VSICHNI treneri Evropy....a me srdce plesalo,kdyz jsem mohl videt EVROPSKOU SPartu...KOTRBA ven a kdyby to slo tak KOSTAL s PELTOU za ruce taky...
0/0
16.9.2003 22:10

Alekk

Re:
Já náhodou pravidelně odebírám Temešvárský deník a tam o Hřebíkovi nebyla ani jedna zmínka, tak nekecej
0/0
17.9.2003 11:24

dzejdzej

no jsem zvedav co rekne Mr. Vizek po Chelsea..
Jestli to skonci tak jak v polocase, tak jsem zvedav co na to povi. Zatim je to celkem slusny, obrana OK, dopredu hrozny jako pokazdy. Ale zatim bod..To je dulezity.
0/0
16.9.2003 21:40

Kopra

Re:
Myslím, že na svých názorech na Spartu ani po Chelsea nemusí nic měnit. Vše se potvrdilo. Výtečný Blažek, výborný Poborský, nic víc. Před dvěma lety dokázala hrát Sparta s velkými soupeři opravdu vyrovnané zápasy a v některých byla i lepší. Proti Chelsea málem ubránila 0:0. Odkopnout balón i tomu nejlepšímu hráči lze, horší je to, když máš něco vymyslet s míčem sám.
0/0
17.9.2003 2:03

cynik

Pan trener!!!!
Vsechna cest panu Komnackemu,je to dobry trener,ktery rozumi tymum,ktere ridi. Kdyz jeste trenoval Synot,tak musim rict,ze to byla parada. Dokazal tym vyblaznit,takze jsme s prehledem postoupili do 1.ligy a jako novacek se na podzim pohyboval kolem pateho mista,coz je dnes realne mnohem mene,ikdyz i to se muze jeste zmenit. Synot pod jeho vedenim vzkvetal,stejne jako ted vzkveta Banik. Jsem fanousek Synotu,kteremu fandim uz od doby kdy jeste hral treti ligu,nasleduje Zlin a pak Banicek. Synot nam uz zacina pomalu stoupat,Baniku preju aby ligu vyhral. At taky konecne vyhraje ligu i moravsky klub!!!
0/0
16.9.2003 20:29

oonew

Nadpis
Ten nadpis je vynikající! Těžko už může něco přitáhnout víc lidí :)
0/0
16.9.2003 19:40

Clar

Vízek
Je to škoda pro českou ligu, ale ti největší tahouni přes zimu Baník opustí. Rozhodně odejde Pospěch a nejspíš i Bolf a Heinz. Možná se povede kádr doplnit jako teď v létě, ale pochybuju.
Ohledně ohlasů na Hřebíka: je to kontroverzní trenér. Jedni ho bezmezně obdivují, druzí zatracují. Stojí za ním úspěchy i neúspěchy. Možná někdy zase bude trénovat a možná nás o svých (ne)kvalitách ještě přesvědčí.
Je pravda, že Sparta působila v některých zápasech mdle. Jenže pořád budu tvrdit, že Vardar je kvalitní mužstvo (půlka repre Makedonie, která dost potrápila Anglii a zbytek Brazilci) a o kvalitách Liberce není třeba se rozepisovat. Na druhou stranu je fakt, že Sparta se s tímhle má vyrovnat. Uvidíme po podzimu - na začátek měla Sparta snad nejtěžší los ze všech. Taky by mě zajímalo, jak dlouho vydrží Kotrba. POdle mě je to totiž dobrej trenér. Možná nemá na Spartu, ale to vyvrací tvrzení, že je to dobrej trenér. Uvidíme.
A Vízek je vůl. Expert taky, ale klasickej pivní - takovejch sedí v každý knajpě 30...
0/0
16.9.2003 19:36

Wigan

Re:
Anglii potrápilo i Lichtenštejnsko takže tady to není měřítko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.9.2003 10:08

milaz

Vizek?
Tehle pan me vzdycky pobavi a jeho super tiperske schopnosti o necem svedci. Uz jste si jiste vsimli,ze to co on napise vzdycky skonci obracene. A on z toho vyjde vzdy jak idiot. Jedno mu ale musim nechat.Ostrava fakt slape a s Hrebikem by takova nebyla ani nahodou.
0/0
16.9.2003 18:52

Logica

Bída to není, ale dobře Sparta nehraje!
Mě trochu děsí tlachy rádoby odborníků. Stejně se projevil i Berger. To nejsou fundované analýzy, ale okamžitá reakce na prohrané či nepovedené utkání. Letos taková byly dvě - se Skopje doma a teď v Liberci. Sparta má určitě větší potenciál, ale nějak si nemyslím, že by její hra a výsledky byly takovou katastrofou. To nejdůležitější již je splněno - Sparta postoupila do LM. Baník měl dva těšžké soupeře - Slavii a Liberec. Sparta má za sebou Olomouc, Teplice, Slavia a Liberec. Samozřejmě, že hraje Baník cvelmi dobře a je příjemným oživením soutěže. Jen se obávám, jestli mu to vydrží. Spartu čeká teď velmi lehký los. Další tři zápasy = 9 bodů (doma se Synotem, v Příbrami s Blšany a doma Plzeň). Do konce podzimu z těch obtížných soupeřů potká jen doma Ostravu! Nevím, připadá mi ztráta Sparty ve světle těchto okolností jako marginální! Horši je to se Slavií, ta stačila doma remizovat s Jabloncem či prohrát v Plzni. Zápasy v Olomouci, Liberci či Teplicích ji ještě čekají.  Konečníé pořadí bude možná toto 1-2. Sparta a Ostrava,3.Liberec, 4.Slavia.
0/0
16.9.2003 18:30

cynik

Re:
Ja si dovolim jen malou poznamku. Jsi si opravdu tak jisty temi deviti body???
0/0
16.9.2003 20:33

Fagaras

Hrebik je prumer trener
Hrebik byl a je naprosto prumernej trener, ktery jen umel perfektne jednat s medii a mel taky obrovskou porci stesti(Porto, Bayern aspol.)... ten kdo tvrdi kolik pod jeho taktovkou sehrala Sparta sqelich utkani je demagog a na fotbal nechodi. tak ja je tedy konkretne vyjmenuji: s Feyenordem 2x, s Moskvou 1x a 1x s Realem, v lize jen bida a sed... staci 4 povedene  zapasy k tomu, aby se z nej delal buh??? troufam si tvrdit, ze v stejnym rocniku hral Liberec mnohem hezci fotbal, nez Sparta, tak nevim proc se z mr. nobody dela takovej expert  navic tem jeho zonam a prostorum nerozumi nikdo, rekl bych, ze ani on sam..
0/0
16.9.2003 17:59

Martin108

Re:
Mysli si co chceš, ale takovou sebevědomou hru jakou předváděla Sparta za Hřebíka, zejména venku, jsem český tým předvádět předtím nikdy neviděl. Žádný "zanďour", ale aktivní obrana po celém hřišti. Soupeř většinou vůbec nevěděl, co na to hrát, ani Bayern doma. S takovými hráči, co měl Hřebík k dispozici, to byl skoro zázrak, v podstatě jediný šikovnější hráč byl Jarošík, mít ty, co jsou ve Spartě dnes, mohlo to být ještě zajímavější. A jestli nerozumíš, co to je hrát zónově (nejsi ty Vízek pod jiným jménem?), neznamená to, že tomu nerozumí nikdo další. Na vysvětlenou: každý hráč má svůj prostor a ten si (zejména při bránění a při presingu) hlídá, pokud je útočícím hráčem obejit, nelítá za ním po celém hřišti, nýbrž si útočníka přebere jiný bránicí hráč. Teď už snad i ty, milí Faragasi, víš co to je hrát "zónově".
0/0
16.9.2003 18:41

Kirken

Re:
Nesouhlasím. Hřebík měl jasnou představu a šel za ní. Bohužel to ale hráče bolelo (hrát celý zápas presink i na soupeřově půlce bolí) a i proto se zžřejmě postavili proti němu. Pokud chceš někoho kritizovat, měl bys alespoň znát pojmy.
0/0
16.9.2003 18:51

Al-Aziz

Re:
V lize jen bída a šeď ? Neříkej... Nejlepší zápas, který jsem kdy zažil na Spartě, byl za Hřebíka - na podzim 2001 s Brnem (6:0). To byl pane koncert ! HŘEBÍK ZPÁTKY DO SPARTY !!!
0/0
16.9.2003 18:58

Kirken

Košťál ven!
Jako sparťan mám největší přání, aby šel Košťál od toho. To není fotbalový šéf a není to ani dobrý obchodník. Je to umrněný pan účetní, který se dostal na místo, na které svým rozhledem nestačí. Jak vidím tu jeho nařvanou tlamu a slyším ty suverénní plky, je mi zle. Ale co, Košťálové přicházejí a odcházejí, ale Sparta zůstává!
0/0
16.9.2003 18:59

Martin108

furt dokola
Nedivte, že nás tu p. Vízek neustále oblažuje jeho moudry, protože dokud budou mít sledovanost nás všech, nikdy se ho nezbavíme. Proto radím, jeho články IGNOROVAT
0/0
16.9.2003 17:04

DamianC

SPARTA BY BYLA VUDCE LIGY
SPARTA BY BYLA VUDCE LIGY!!! ale to by ji nesmel trenovat Kotrba! To je furt caviku dostal Spartu do Ligy Mistru do Ligy Mistru ale za jakou cenu byli nasazeni dostali tym s nejhorsim koeficientem venku vyhrali s odrenyma usima 2:3 a doma remizovali 2:2 a sou radi kdyby na Spartu prijela usmudlana Bukurest co hrala s Anderlechtem tak dneska Sparta tu Ligu Mistru nehraje. Sparta ma nejlepsi tym v Lize ale neumi s nim zachazet resp. Kotrba si s tim nevi rady rekl bych ze kotrba tam je od toho aby mel kdo sedet na trenerskym postu vzdyt krom povinnyho titulu minulej rok nic jinyho neudelal a to ten titul loni vyhrala Sparta spis diky Poborskymu, Grygerovi atd... jenze to Kotrba je pro Spartu ten kriz to Kotrba je pro Spartu to stokilovy zavazi pripnuty na jejich platenych kopackach v zabahnene ceste 1. ligou narozdil od Baniku ktery si bez zavazi kmyta po pekny travce temer bez zabran az se od Sparty odepne Kotrba a nastoupi na jeho misto opravdovej trener budou se dit veci kdyby Spartu trenoval takovej Csaplar tak uz ted Vede sparta ligu o 10 bodu pred vicemistrem a Chelsea se muze jenom trast strachy. Protoze s takovymhle tymem je jedinej ukol sestavit ho tak aby slapal ale to KOTRBA NEUMI!!!
0/0
16.9.2003 17:02

okrklo

Re:
Souhlasim ze Kotrba je trener na baterky, ale desi me kdo prijde po nem? Trenerska politika sparty poslednich let mi totiz prpomina pohadku o dedeckovi jak menil az vymenil - Hrebika za Haska, Jarabinskyho za Hrebika a Kotrbu za Jarabinskyho. Desim se kdo prijde po Kotrbovi, jestli to bude Chovanec tak to me fakt poser... to uz by snad byl lepsi i ten vozrala Vizek
0/0
16.9.2003 17:38

Alekk

Re:
Anebo že by zase Hašek? :-))
0/0
17.9.2003 11:35

XYZ

Co blázníte?
Až na tu narážku na Hřebíka musíme se vším souhlasit. Jestli se vám líbí styl Sparty, tak já jsem opačného názoru! Vízek prostě vystihl současnou situaci ve Spartě!!! A že je hospodskej povaleč? Co to má s tímto článkem společnýho??? To sem nepleťte...
0/0
16.9.2003 16:50

Kudry

článek
A co takhle místo článku "Sparta? Dnes jen průměr, píše Vízek" napsat článek "Vízek? Těžkej průměr, píše iDnes"? Určitě by to bylo zajímavější čtení
0/0
16.9.2003 16:42

okrklo

Re:
pekne...
0/0
16.9.2003 16:59

okrklo

pekne...
0/0
16.9.2003 17:00

Wigan

DVA KOMEDIANTI
Pane Vízku, co si vy dovolíte, to je opravdu do nebe volající :). Jak se můžete navážet do pana Hřebíka. Rozplýváte se nad hrou Baníku (já taky), chválíte jeho styl hry a zároveň vyloženě urážíte trenéra, pod kterým Sparta hrála stejně atraktivní fotbal a to nejen v naší malé ubohé lize, ale také v CL. Při této příležitosti chci také připomenout slova pana odborníka Košťála, který v dnešních novinách říká, že si veřejnost dostatečně neváží postupu přes Vardar do Ligy mistrů. Usmívá se nad slovy, když novináři píší, že postup Sparty byla směs obrovského štěstí a náhody. .......PANE KOŠŤÁLE RUKU NA SRDCE, A KDO VYPOUŠTĚL DO SVĚTA SLOVA O ŠTĚSTÍ A NÁHODĚ PŘI SPANILÉ JÍZDĚ SPARTY V LIZE MISTRU PŘED NĚKOLIKA LETY A TÍM SE SNAŽIL ZNEVÁŽIT PRÁCI PANA HŘEBÍKA......
0/0
16.9.2003 16:03

m_a_r_c

Re:
sebereflexe se u nas nenosi. Mluvil o vsech, tudiz i o sobe :-)
0/0
16.9.2003 16:43

filipk

Drzost
Přijde mi nehorázné, jakým způsobem se hospodský (povaleč) Vízek naváží do trenéra Hřebíka. Chápu, že jeho představě o ideálním fotbalu asi spíš vyhovuje styl Černolic se srandičkami než moderní fotbal, jaký produkovala Sparta pod Hřebíkem, ale čeho je moc, toho je příliš. Při vší úctě ke skvělé hře současného Baníku jsem od domácích klubů nikdy neviděl lepší výkon než sparťanskou hru na podzim 2001 v LM. Až se k tomuto ideálu přiblíží hra Kozlovny, tak ať si Vízek říká co chce.
0/0
16.9.2003 16:03

AC

Vízek zabodoval
Sice je to jen obvyklá snůška tendenčních keců - prostě klasika, komu se zrovna zadařilo, toho vynese, kdo malinko ztrácí, toho pomluvíme - stačí aby se situace otočila a pan "expert" Vízek bude mluvit zase jinak. Ale dnes potěšil narážkou na Hřebíka, to je fakt sranda:-) A nutno přiznat že i naprostá pravda. Kam Hřebík přišel, tam pšenka nekvetla... A je docela zajímavé sledovat onu občasnou mediální kampaň kolem Hřebíka - jak se probírá spoustou nabídek - bohužel pro něj - jsou to nabídky ÚDAJNÉ a smyšlené. O tohoto trenéra bude sotva kdo stát, není snad v republice člověk s trenérskou licencí, který by byl ještě více neúspěšný než Hřebík...
0/0
16.9.2003 15:58

_Jolly Joker _

Re:
A nezapomel si na to, kam dotahl Spartu v Lize Mistru? Myslim, ze tenkrat dakazal ten tym slozit uplne perfektne.  Ty hraci nebyli vubec takovy esa, jak se psalo, ale byl to tym a Hrebik jim naordinoval hru, na kterou se dalo koukat... Na tu bidu v ceskym fotbal...
0/0
16.9.2003 16:06

Joao

Re:
Připadá mi přehnaný, jak řada lidí vynáší Hřebíka do nebes a dělá z něj skoro boha, ale tvoje tvrzení je zase trochu přehnaný v opačnym směru. Hřebík je prostě průměrnej českej trenér, nic víc, ale ani míň.
0/0
16.9.2003 17:04

garri007

BANIK forever
Sparta je a byla prumernym muzstvem. Za tezke prachy kupuje, prodava, standardni kolotoc. Oproti tomu treba Banik tezi ze svych mladych talentu - a v tom je sila. Doufam, ze dneska dostane Sparta pekny pridel, Crespo a spol - go go ....
0/0
16.9.2003 15:46

Knr

Hrebik
Pánové, kdo tvrdí, že za Hřebíka hrála Sparta hrozný fotbal, tak je asi padlej na hlavu!!! On, stejně tak jako nyní Bruckner v nároďáku, totiž dokázal najít pro hráče ideální úlohu na hřišti. Jestliže pro Slončíka našel ideální lavičku, tak to bylo naprosto v pořádku. Jestli si ještě pamatujete, tak pod Hřebíkem všichni hráči na hřišti mohli duši nechat a na to se pan "dirigent" Slončík či veterán Obajdi vybodli. Kolikrát těch svých 20 minut odchodili a bylo po zápase. Mimochodem, kdo pak udělal rozhodující chybu v zápase s Realem? Nebyl to sám Slončík, který ve středu hřiště málo zabojoval a pak z toho byl brejk a třetí gól?!? Pokud se tím nehodili do koncepce, tak v tom mužstvu neměli co dělat. Rozhodně hrála mnohem atraktivnější fotbal než to co hraje dnes. Kotrba je na ty hráče mněkoň. Potřebovali by pořádně makat a ne otcovský přístup taťky Kotrby. Věřím, že nejsem sám, kdo Spartě přeje návrat Jardy Hřebíka na její stadion!!!
0/0
16.9.2003 15:42

Sery

Souhlas
Musím s Láďou Vízkem jen a jen souhlasit. Je to odborník a má pravdu. Sparta na to kolik měla peněz na hráče, vy(pře)brala dost špatně.A tak se nelze divit, že je v lize tam kde je.
0/0
16.9.2003 15:30

fafi 2

tlach,tlach
ty si nevidis do huby! je jak si potom komentari preju aby dneska sparta vyhrala aspon 2-1,to bys pak mlel ze se kluci semkli a ze bojovali az dokonce, par hracu predvedlo heroickej vykona ze to rozhodne nebylo to co predvadeji v lize,protoze kdybyto predvadeli byli by uplne nekde jinde. zlatej luhovej proti tobe!!!
0/0
16.9.2003 15:30

Kudry

Re:
Na Luhovýho mi nešahej, jeho komentáře mě vždycky pobavili! (v dobrém slova smyslu)
0/0
16.9.2003 15:36

george81

navážení do Hřebíka
To snad nemyslí zas vážně, averze vůči Hřebíkovy z něj přímo čisí. Jak může vědět jak by Ostrava hrála pod Hřebíkem. Ne že bych ho chtěl zrovna obhajovat, nějaký chyby taky udělal ale to jak Sparta porazila 2krát Feynord nebyla rozhodně náhoda, hráči jezdily celý zápas po zadku, praktivaly presing už na útočný půlce a díky tomu získaly spouty míču, atd ...... Nechápu proč se tady ale neustále ukazujou nározy "odborníka" Vízka, kdyť neřiká nic světobornýho a novýho. To co vyplodí on dokážu já taky a myslim že spousta lidí tady taky. Dneska mě fakt dostal Košťál, jak řikal že když se něčeho u nás dosáhne tak se hnedka říká že ten tým měl štestí jako když Sparta postoupila přes Vardar, prostě že se u nás všechny úspěchy degradujou. A co přitom řikal on na to když Sparta kráčela Ligou mistů za Hřebíka, přesně to samý, také to prý bylo jen štestí!
0/0
16.9.2003 15:29

Kudry

co to je?
Takovýhle článek co napsal pan Vízek napíše uplně každej kdo aspoň trošku sleduje fotbal. Tohle je jen snůška keců co nemaj cenu a je ostuda, že někdo takovýhle článek vůbec otiskne. Nic proti panu Vizkovi, ale točení piva mu určitě půjde líp než psaní
0/0
16.9.2003 15:21

kadish21

trapko!ty ze si expert??di se zakopat a nemachruj
myslim,ze neni co dodat,vse je jasne
0/0
16.9.2003 15:14

c12

Vízek :o)))
Pokud bude náhodou dnešní přenos Sparta - Chelsea spolukomentovat pan Kozlovna, víme, kdo bude nejlepším hráčem na hřišti. Bude to Vládík Šmicrů
0/0
16.9.2003 15:09

HBA

Sparta možná průměr, ale Vízek ?
Z toho pána čiší divné vlastnosti. Všichni vědí, že do Ostravy mohl jít Hřebík. A podle Vízka by to v Ostravě jen zkazil... Je to hypotetické, ale Baník Ostrava by s trenérem Hřebíkem uspěl. Asi by tam nehrál Slončík, který nebyl oblíbenec pana Hřebíka, ale zatím Slončík není ten klíčový muž Baníku (i když hra s ním je lepší než bez něj).
Ke Spartě - nemyslím si, že spadla do průměru. Pouze má méně bodů než se čekalo a pod trenérem Kotrbou rozhodně nerozkvetla do krásy. Ale stále má velmi silný, i když nevyvážený kádr a může se utěšovat, že pronikla do Ligy mistrů, kde ji dnes čeká první zkouška. Nelámal bych stále nad "rudými" hůl, jen si myslím, že trpělivost managementu a fanoušků nebude trvat dlouho. Pokud by Sparta nesbírala body ani v základní skupině Ligy mistrů, mohli bychom se těšit na zajímavé změny. Určitě na trenérském postu....
0/0
16.9.2003 14:26

CFC

Re:
Kdyby byl Hřebík v Ostravě tak má tak slabou polovinu bodů.Přitáhl by takový borce jako Blaha,Tůma,Hartig.....Takový exoty tahal i do Sparty a nic mě nepřesvědčí,že by je nenatahal do FCB.Chápu,že Sparta je dobrej terč,ale jen ať si lidi vzpomenou jak hrála Sparta za Hřebíka v lize-hnus a samozřejmě v osmifinálových skupinách to byl úplně stejnej hnus jako v lize.Vyšlo mu pět zápasu z toho 3 se štěstím a už je asi nesmrtrelnej.Baník se nejvíc posílil tím,že neangažoval toho komentátora.
0/0
16.9.2003 14:38

kaczor1

Re:
Já nejsem nějakej odborník, ale fotbal, co Sparta hrála pod Hřebíkem, se mi jevil absolutně nejlepší za posledních deset let. Jak v lize, tak hlavně v pohárech. Třeba 4:0 s Feyenoordem, to snad není jen o štěstí? Zato teď pod Kotrbou.....to je hra absolutně na náhodu
0/0
16.9.2003 14:53

c12

Re:
nonono, neřekl bych, že by Hřebík ve Spartě neúspěšný. V zimní přestávce mu prodali klíčový hráče. Nic proti Baníku, hraje báječně a úspěch si zaslouží, ale kdyby najednou Komňacký neměl Heinze, Látala a Slončíka, taky by to asi nešlapalo tak jako teď!
0/0
16.9.2003 15:15

tkrk

Re:
 
   No jo, největší obavy jsou ze zimního odchodu Bolfa
0/0
16.9.2003 15:22

CFC

Re:
Prodali Labanta,kterýho Hřebík vyštípal,prodali Haška,kterýho pustili za zásluhy za 20 mega.Nikdo mu nerozprodal kádr!Hřebík je komentátor a ne trenér.Úspěšný byl ve třech až pěti zápasech nic víc nic míň.
0/0
17.9.2003 0:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze