Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brücknerův svět a zasloužený postup

Povstaňte a smekněte, družina reků a její vůdce přicházejí. Moudrý kouč a jeho učenliví žáci splnili první velkou zkoušku. Český fotbalový tým postoupil mezi prvními na turnaj elitní šestnáctky Evropy. Zaslouženě. Proti tomu si nedovolí zaprotestovat ani nejzapšklejší mrzout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

strixsr

df
nechapu proc fsichni napadaji Hubsmanna,je snad pochopitelný že se f takhle duležitým zápase 21let starei kluk stará výhradně o obrannou činnos a raději vůbec neriskue akoukolif aktivitu dopředu...až bude starší prosím,nadávejte,ale podle mě odehrál to co měl a mě to stačilo ke spokojenosti,veškerým kritikům národního mužstva bych doporučoval si tam stoupnout s vědomím že na Vás spoléha cca 6mil lidí...
0/0
11.9.2003 21:19

twang

EDISON3
Ty jsi asi grafoman co ? dlouho jsem necetl tri takhle dlouhe blbosti za sebou. Jak si dovoluje clovek jako ty kritizovat nekoho jako je pan Bruckner ?????????? Jeho koncepce hry stejne tak jeho kaucovani je genialni. Je jeden z nejlepsich treneru SVETA a to myslim vazne.Kecy o oslabeni utoku jsou fakt smesne podivej se na posledni vysledky a pocet vstrelenych golu ty imbecile.
0/0
11.9.2003 18:17

edison3

Realna kvalita hracu
Nejlepsi: Poborsky - narozdil od Kollera jeho utoky byly efektivni,navic i skvele branil,Baros - super brejkar, nevim proc nehral od zacatku, Galasek a Bolf - absolutni extratrida v obranne cinnosti. Jiranek -asi nezklamal. Tito hraci odehrali lehky nadprumer az prumer. Rosicky - vymyslel ctyri skvele kolme prihravky dopredu, po jedne z nich byla penalta, jinak malo vyuzit pro hru uprosted pole Nedved - moc nebyl videt, malo vyuzit, ale ukazal se byt muzem jednoho okamziku - skvele nahral na gol Koller - diky stereotypni utocne taktice Brucknera se neprosadil, ale neskazil penaltu. Ostatni hrali nedobre az chvilema spatne: Hybsmann-to byla chvilem katastrofa - neumi podrzet mic, neumi mic dobre a spravne nahrat, Cech - 90% vykopu bylo spatne - moc vysokych, Smicer - vubec jsem o nem nevedel. Nechapu proc nehral Johana misto Smicra nebo Grygery. Ujfalusi - trnul jsem, kdy prijde pres nej penalta nebo cervena karta - je hrozne malo pohyblivy. Nevim jestli netecnul toho vlastence, ale nechci mu krivdit.
0/0
11.9.2003 13:49

bbeerryy

Re:
To jsou teda Nizozemci tak špatní?
0/0
11.9.2003 14:40

twang

Re:
Ty jses opravdu HOVADO jinak a slusneji se to opravdu rict neda
0/0
11.9.2003 18:22

Honza_MO

Re: Realna kvalita hracu
Edisone, nevim kde ses vzal a odkud si beres pravo hodnotit repre, ale tipuju te na nejakeho vesnickeho kopalistu. Vcera jsem byl na Letne a tak jsme mohl krasne sledovat pohyb a hru vsech hracu a system hry. Musim rict, ze to, co predvadel Poborsky bylo uplne jak z jineho sveta, perfektni pohyb, pomoc obrane a rychle protiutoky vysperkovane nadhernym golem, neni co dodat. Ovsem druhym nejlepsim hracem byl bez diskuze Koller. Kdyz jsem na vlastni oci videl, jak dokaze vyhrat 30 souboju za zapas, jak sklepne 50 ti metrovy pas do behu spoluhraci, jak dokaze 90 minut napadat superovi obrance tak, ze Ti pouze odkopavaji dlouhe a vysoke centry, to byla parada!!! Taky vedle me sedeli nejaky burani, kteri pokrikovali, ze Koller je motovidlo, ze neumi spracovat balon, kdyz se ho snazil z prvni poslat nabihajicimu spoluhraci nebo kdyz prodluzoval centr. A ja si myslel, ze to snad neni mozny jaky jsou to hovada a co vubec delaji na fotbale narodniho teamu. Ale koukam, ze takovych stupidu je u nas vic.  
 
0/0
11.9.2003 18:51

Fanosh

Re:
tak predevsim  , repre odehrala super zapas a KVALIFIKOVALI jsme se na ME. Nevim kdy, pokud ne ted, pochvalit nase hrace za peredvedeny vykon. Je treba videt cely zapas v sirsich souvislostech, tedy ne my, ale Holandane museli utocit, tim spise kdy se pro ne zapas nevyvijel zrovna uspesne. Uz tak neprijemna situace v obrane, tedy post levehom obrance, se vystupnovala po odstoupeni Grygery. HUbschman, ktery ho nahradil odvedl svoji praci v defenzive, nicmene je treba priznat,ze jeho konstruktivni zapojeni do utoku dopadlo katastrofalne. cili cela leva strana( smicr zejmena) nebyla tolik vytizena.Naproti tomu Holandane za cely zapas meli dve nebezpecne strely po odvracewni nasich branicich hracu do nebezpecneho prostoru dfo stredu pred nasi sestnactkou, z cehoz vytezili jeden gol, plus van Hoojdonkovu strelu z primaku.totm vse. pokud se jedna o malou utocnou aktivitu jednotlivych hracu behem konkretnich momentu zapasu, je treba si uvedomit, ze sme nehrali protzi zadnym nazdarkum. Ostatne neni nebezpecnejsi situace pro souperovu obranu nez rychly protiutok. Pravda, mel byt podporovan, alespon v nekterych situacich vice hraci, 2-3 je opravdu malo, ale z techtosituaci jsme vytezili vsechny goly. Jen obrana se mela snazit vice zhustit prostor a casteji se vysunovat vice od nasi sestnactky a nutit Holandany mene kombiovat a vice nakopavat mice, ale celkove nemuzu jinak, nez vzhledem k vysledku hodnotit vystoupeni nasi repre vysoce kladne.
0/0
11.9.2003 20:45

edison3

Pane Bruckner, mame hodne co zlepsovat!!!
Na reprezentaci je znat Bruckenruv rukopis, ja dodavam ze Sigmy Olomouc, cili hrat na ctyri vyrovnane obrance, ktere ale nema. Utocit zezadu, to znamena ze zaloznici si plni v prvni fazi obrane ukoly presingem a pak vybihaji ze zadnich rad do rychlych brejku. To vede k tomu, ze Rosicky misto aby si nabeh za kruh do volneho prostoru pro prihravku, kterou okamzite preda do finalni a sam si nabehne do vapna, tak je misto toho stazenej a mysli na to, koho ma branit, potom jeho efektivita pro utok silne klesa. Je vlastne spatne vyuzivanej. Myslim, ze obranu by meli zajistit dostatecne tri stoperi: Bolf, Grygera a jeste jeden k nemu Jankulovski nebo Johana plus Galasek jako predstoper. Stazenej by se mel byt prave Poborsky, kteremu ta defenziva jde. Dokaze efektivne branit i utocit. Ctyri obranci z toho dva prumerni je luxus. Meli bychom hrat radej tri, pet (def. Pobor., def. Grygera, ofen. Rosa, ofen. Nedved, ofen. Smicer a dva (Koller a Baros). Smicer branit moc neumi a Rosyho na obranu je luxus. Stejne je luxus Baros na lavicce, kdyz ho muze stridat Stajner. Zatim hrajem ne uplne efektivne a rozestaveni neni optimalni.
0/0
11.9.2003 13:30

edison3

Pan Brukner, proc jste tak stereotypni a konzervativni???
Myslim, ze hraci hrajici v zahranici nejsou zarukou kvality - napr. Bolf - je to extratrida obrany, takoveho hrace v zahranici zadneho nemame. Bruckner umi improvizovat v zapase, ale koncepce muzstva je sporna. Utok je zbytecne oslaben, utocne ladena zaloha je predimenzovana ve chvili, kdyz ma plnit defezivni ukoly. V Holandsku jsme hrali paradoxne lepe a kompaktneji nez v Praze. Primlouvam se at Nedved ma vic prostoru a Rosicky hraje to, na co je zvykly. Obrana ctyrka je luxus: staci nam trojka plus Galasek a branit se vraci Poborsky a Smicer/Vachousek nebo Rosicky/Gedeon vypomahaji. Jde sestavit prece silnou utocnou sestavu, kterou podle potreby doplnit za vic defenzivni. Brukner jakmile ma stridat, tak je na rozpacich, nema to domyslene do dusledku. Nemuze mit v celku samy hrace stredu pole, co kdyz narazi na super zorganizovanou obranu, to ji bude rozbijet zezadu??? Jinak dodatek: vcera nasi supr zvladli ofsajd system.Utok je treba zpestrit. Hrajem stereotypne v utoku a obecne. Nas herni rejstritk jsou rychle brejky po dvojicich, neumime soupere sevrit - to se nam napr. nepodarilo ani proti slabym Belorusum. To je prece na zamysleni. Postupny utok se musime naucit, to ale predpoklada dokonale rozdeleni ukolu mezi hrace. Zatim utocime spis spontanne, a obcas si hraci fusuji do remesla: Rosa s Nedvedem - kdo hraje vlevo a kdo vpravo???, Galasek s Grygerou - kdo je odpovedny za drzeni mice a kdo za presne pasy za obranu- nebo ty pasy ma obstarat Cech? Proc Cech furt dela vykopy, kdyz je neumi - jsou moc vysoke - pak se na ne obrana pripravi a tak jen ztracime mice. Je to stereotypni!!!!
0/0
11.9.2003 13:29

Mikunduliz

Re:
Poznal jsem Tě Hřebíku!
0/0
11.9.2003 13:33

Sudanec

Re:
Si blbý? To je přece Pepík Chovanec.
0/0
11.9.2003 18:19

pavouk007

Prosba o adresu.
Neznáte někdo adresu, kde jsou videa ze včerejška??? Ty góly to chce vidět ještě několikrát. Díky Pavouk.
0/0
11.9.2003 12:58

NaWRC

Zajímavé
Zatímco jinde v dnešních článcích se dočteme, že Pobo asi bude po této sezoně končit, tak trenér říká (vyjímám z odpovědí pana Brücknera):
 
OTÁZKA: ( witekl ) Zkusil byste přemluvit Karla Poborského,aby vydržel až do mistrovství světa v Německu?
ODPOVĚĎ: ( 11.09.2003 11:18 ) Už se stalo.
0/0
11.9.2003 12:42

Kazbunda

S chvalenim opravdu dobrych se vezou i ti podprumerni
nejak nevidim duvod prilis vyzdvihovat vykon Rosickeho ci Smicra. Oba hrali prumer, Rosicky spise podprumer. Jakoby se bal, aby se mu neco nestalo a misto bojovani jen koukal, co ze se to deje kdyz poku*vil prihravku
0/0
11.9.2003 12:22

Beerdy

Re:
Ach jo, asi by sis měl uvědomit, že jsme nehráli s výběrem Postoloprt, ale jedním z nejlepších mančaftů vůbec (bráno historicky). Rosa a Šmicer hráli prostě to, co jim dovolily jejich protějšky v oranžovém a jak byli vázáni taktickýma pokynama. O pár reakcí níž kdosi trefně podotknul, že si Rosa plnil skvěle bránící povinnosti. Na kličičky a frajeřinky prostě nebyl čas. To platí tak na Spartu či jiný výkal  z naší domácí soutěže....
0/0
11.9.2003 12:32

INSERT

MOŽNÁ SE OPAKUJI...ALE
Měl jsem to štěstí být včera na Letné, a splnil jsem mému klukovi dětský sen vidět na vlastní oči hvězdy fotbalu, jak se říká z reklamy jsou věci které za peníze nekoupíte...A ke hře? Co dodat budu se opakovat, Jiránek na pravé straně-velká jistota bez chyb a v podstatě překvapil svoji hrou.  Poborský-rychlé nohy a chytré přihrávky. Baroš-osvědčený žolík na závěr od pana Brucknera. Galásek-jistota největší v defenzivě. Nedvěd-správný kapitán a bojovník. Rosický, Koller, Šmicer-hráli spíše to co měli podle instrukcí od trenéra. Nejsem velký kritik kopané, jen spíše ještě ve mě přetrvávající euforii ze zápasu jsem chtěl napsat jen svůj názor a gratulovat všem k postupu. A diváci? Byl jsem mezi nimi a atmosféra byla skvělá.
0/0
11.9.2003 12:05

Mikunduliz

Nic proti
Ale tenhle rozhovor mě docela zklamal. Nečekal jsem zázraky, ale odpovědí z pár slov se může člověk těžko nabažit. Doufal jsem, že vyjádří své myšlenky(teď už může), ale to prakticky nestalo. No co, hlavně že jsme tam...
0/0
11.9.2003 12:03

frkac

plivání na ex - repre
Tak tenhle článek je na mě trochu moc. Fajn, beru že jsme se dostali na ME, přes velice silný Holanďany a oslavné eposy se začnou objevovat často. Ovšem o někom říkat že mu chybí hrdé národní srdce... Neznám pana redaktora a neznám ani srdce Bergra s Řepkou, ale myslím že po těchto hráčích plivat, když NIKDO z nás neví co se po Belgii (nebo před ní) v nároďáku odehrálo, je nedůstojné a odporné. Komu se tímto článkem snaží Nohejl vlést do prd... netuším, ale myslím že u soudných lidí nemá šanci na úspěch.
0/0
11.9.2003 11:48

NaWRC

Re:
Taky mě to zarazilo a dost nas.alo, jak si tady dovolí nějaký nýmand vozit se po hráčích, kteří pro repre odvedli skvělé služby.
To se to píše.  
0/0
11.9.2003 12:47

bbeerryy

Re:
Přesně! Úplně souhlasím.
0/0
11.9.2003 14:33

Pavel z Illinois

Re:
Nejde o plivani po hracich, ale je fakt ze potom co byl Bruckner jmenovan, Repka se nechal slyset ze 'pro tyhle idioty hrat nebude" a Berger oznamil novinam ze se soustredi na klub, protoze ze ho repre uz nezajima. A ani nezdvihnul telefon a zavolal Brucknerovy nez to placnul do tisku. takze ja se vubec nedivym ze na ne kasle, a taky myslim ze tim ty kluci neprokazali nejaky velky narodni srdce...
0/0
11.9.2003 19:51

Dobrdan

Jak to bude...
Bude to jako s hokejisty a jinými sportovci. Jakmile příjde úspěch jsou bozi, jakmile něco zkazí nehodí se ani na ten hnůj.
Při včerejším jásání, fotografování a hráčských pózách typu "jsem king" mi připadalo, že jsme vyhráli mistrovství vesmíru ve fotbalu. Je to jen sport a navíc dle mého názoru, co do popularity dost komerčně přeceňovanej.
0/0
11.9.2003 11:36

harry_s

Re:
Přeceňovanej???...bezkonkurenčně nejpopulárnější....
0/0
11.9.2003 12:07

300

Re: Klid
Nevim proč to sem teď pleteš vocásku koho zajímá tvůj názor. Je to nejpopulárnější sport na světě a hotovo. Každý vi že sport je odreagování od jinak nic moc běžného života ( války, teroristé, nemoci a tak). Tak si to užívejme a buďme hrdí na to že jsme Češi. Fotbalu zdar. Hurá do fotbalové evropy.
0/0
11.9.2003 12:16

Dobrdan

Re:
Všimněte si toho, že jsem napsal MŮJ NÁZOR a navíc jsem nikoho neurážel. A co Vy??
No jo fandové fotbalu. Jinej názor neexistuje a pokud jo, tak je dotyčnej ... Fotbal je skutečně sport pro odreagování (jako ostatně každej jinej sport) ale pro dělickou třídu a část střední třídy. Ostatní se věnují motorismu, tenisu, golfu, atletice.. Všiměte si, že davové násilí vzniká jen na fotbalu a hokeji. A proč asi..fanoušci nejsou zrovna žádní ikvouši. Ještě jsem neslyšel, že by skupina fanoušků T.Woodse ponebydařeném  turnaji táhla Prahou a rozbila po cestě co mohla. 
Ahojky pánové, po ME ve fotbale si povíme, kde je místo naší reprezentace.
0/0
11.9.2003 12:41

Muroň

Re:
Ááá, pán je elitář, že? Vzdělanec, intelektuál, vyšší příjmová skupina, s odpovídajícím životním stylem a preferencemi. Pokuď Tě fotbal nezajímá, tak sem nelez! Choď si na tenis a golf, ať se nebourá konzistence Tvého socioekonomického statusu. Nazdar!
0/0
11.9.2003 13:07

Dobrdan

Re:
Ale ale proč se tak prudit. Nemyslím si o sobě, že jsem elita nebo bůhví co. I já se dívám rád na fotbal, hokej atd. Jen jsem si posteskl nad tím, že když se někomu něco daří tak je pro Čechy Bůh, když se dařit přestane je to idiot, debil, vůl.
Stejně tak naši fotbalisti se včera tvářili jak mistři zeměkoule a fanoušci si rvali vlasy nadšením. Po ME může být vše jinak..... Zajímavý je jak naši fotbalisti vždy suverénně poráží všechny v kvalifikaci, ale dobrej výsledek v samotným turnaji udělali .... pomožte mi kdy naposledy ?
Prolézt v kvalifikaci snad ještě neznamená vyhrát...tak je tomu alespoň u ostatních sportů.
0/0
11.9.2003 13:25

barnabas_666

Re:
Asi jsme se špatně vyspinkali, že áno? Co to blábolíš o výsledcích na turnajích? Poslední dva - základní skupina  a stříbro . Co by za to např. Anglie, Španělsko, Portugalsko apod. dali.
0/0
11.9.2003 15:43

Maršál Malinowski

Re:
Nech ho prudit, tím co tu píše se uráží sám...
0/0
11.9.2003 16:05

Karel_Barel

Re:
V Anglii dělali v sedmdesátých letech průzkum hooligans, co to jsou za lidi. Překvapeně zjistili, že to jsou z velké části lidé ze střední třídy => například zaměstnanci bank, úředníci a podobně.
Jsem vysokoškolák, ale myslím, že jít na fotbal a naplno tam vyjádřit své emoce je jedna z nejlepších relaxací co znám. Nemám nic proti sportům, jako je například golf, ale doslova nenávidim snoby (a že jich je hromada), kteří ho hrají pouze pro prestiž a pro své společenské postavení a opovrhují normálními fanoušky fotbalu či hokeje, protože jim to není dost nóbl. A TY se mi zdá patříš přesně do této skupiny.
0/0
11.9.2003 16:05

lukinoo

hmmmmmmm
Pan trenér je velice stručný.
0/0
11.9.2003 11:24

XYZ

HOŠI, DĚKUJI !!!
Priznavam, ze jsem moc neveril, nee ze bych neveril v nasi silu, ale ze Holandani budou vyborny (coz se take ukazalo) a ze budou proste lepsi... Nyni se omlouvam a dekuji... byl to krasny vecer!!! Bal jsem se Jiranka, ale prekvapil me, Bolf uzasny, Ujfalusi spolehlivy, Hubschmana Reiziger chvili vyucoval, ale pak se chytil, Galasek - dekujme, ze se uzdravil, Poborsky - Karle, diky, Nedved - konecne!, Rosa - plnil spise takticke pokyny, Smicer - bojoval, Koler - technik to neni, ale odehral velky zapas, Baros - zlatej kluk!!! Jeste jednou - DIKY!!!   
0/0
11.9.2003 11:10

Franta-z-Masny

Italie
Nepamatujete si nekdo, jak jsme hrali stou Italii? Nejak jsem to zapomnel???
0/0
11.9.2003 10:44

náhodný kolemjdoucí

Re: skleróza
Frantíku, nežer tolik těch flákot, obauje se ti mozek tukem a zapomínáš . ČR -  Itálie 1 : 0, 18.5.2002 Praha - Letná (26. Šmicer)
0/0
11.9.2003 11:07

Božetěch

Re:
Před MS doma   1 : 0, myslím
0/0
11.9.2003 11:07

Havirov Devils ! ! !

EU
souhlas az na ty "jemne tahy Rosickeho" ... ten mi pripada uplne neviditelnej a  totalne z  formy
0/0
11.9.2003 10:17

Bianconerri

Re: Havirov Devils
Chlape Tomáš Rosický hrál docela dobrej zápas ,režíroval hru...zápasy před tím mu moc nevyšly,ale s Holandanama svou práci odvedl kvalitním výkonem :)
0/0
11.9.2003 10:27

Black Oak Arkansas

Re:
Asi se dívám na jiné zápasy, ale pan Rosický hraje následujícím způsobem. Po nepovedené přihrávce půl hodiny čumí nevěřícně kolem sebe a hlavně NEBOJUJE. Asi má v repre strach o své párečky, tak hraje na půl plynu. Moc toho v repre zatím neukázal, prostě se mu nechce riskovat  zranění, protože by mu v Borusii utíkal kšeft. Je to druhý Berger.
0/0
11.9.2003 10:40

palanka

Re: naprostý
souhlas. Rosický by svými jemnými tahy (včerejšími přihrávkami) uhnal více než deset spoluhráčů! A o pracovitosti nebo bojovnosti se nedá vůbec mluvit.
0/0
11.9.2003 11:07

náhodný kolemjdoucí

Re:
0/0
11.9.2003 11:09

coca_cola

Re:
ty jseš s tím teda rychle hotovej. i hráč s kreativním potenciálem jako je Rosický, má-li být maximálně prospěšný týmu, musí taky bránit. a protože tohle si Rosický kupodivu velmi zodpovědně plní, v tv se ti může zdát, že vlastně není tak moc vidět. a k tomu, že nebojuje nebo snad nechce riskovat, tak to si dej rovnou pár facek.
0/0
11.9.2003 11:25

Black Oak Arkansas

Re:
Je to můj názor. A dle ohlasů nejen po tomto zápasu, nejen můj. Přínos Rosického není pro mužstvo nijak veliký. Nevím, proč bych si měl za svůj názor dávat pár facek. Ty bys ses asi dobře hodil mezi komunistické kádrováky, kteří také "vhodně fackovali" lidi. Tak si dej ještě jednu colu a raději s rumem.
0/0
11.9.2003 12:31

pan_Feroslav

Re:
A v čempak je to druhý Berger? Když pominu Bergerovy bojkoty repre, tak když za ní hrál, tak vždycky naplno, byl hlavnim tahounem týmu a dával hodně gólů. Ale na tohle se už jaksi zapomíná...
0/0
11.9.2003 12:42

bbeerryy

Re:
Nezapomíná!
0/0
11.9.2003 14:26

Arnold_Rimmer

.................
Sejdeme se na oslavách postupu ve Vídni, prej nás už jede 10 000 ................................
0/0
11.9.2003 10:09

tomastak

Re:
Muj dědeček tam jezdil pomalu každý měsíc ... ale oslavte to tam jak se patří.
0/0
11.9.2003 12:01

Dedek007

Něco k článku!
Nevím proč má tento článek datum a čas psán na dnešek ( 11.9. 2003 8:21:11 ), když jsem si ho přečetl už v dnešní MF Dnes, která má uzavírku určitě o něco dřív, možná ho dokonce měla už včera.
Jinak našim fotbalistům blahopřeji k postupu a doufám, že nám budou radost dělat dál i ME 2004 v Portugalsku. A kdyby se jim tam něco nepovedlo, tak doufám že na ně všichni nezačnou házet všechnu špínu světa, jak je to v naší malé zemičce zvykem.
0/0
11.9.2003 9:56

sigi63

Super az na ...
Byl to skvely zapas a diky za nej. Muj osobni nazor a vyhrada je k Janu Kollerovi.J e dobre, ze promenil penaltu, ale jiz nekolik zapasu ho pozoruji a vcelku je tam k nicemu. Techniku ani rychlost nema, ma jenom vysku a tu neumi poradne vyuzit. Chce to od zacatku zapasu Barose.
0/0
11.9.2003 9:54

Bianconerri

Re: sigi 63
S tím Barošem souhlasím ....Kde si ale nechal oči proboha ?????Jan Koller sklepával na hrotu většinu balonu ,tá patička při rychlým přechodu neměla chybu . Dino techniku a rychlost má ,nekecej nesmysly
0/0
11.9.2003 9:58

bandicoot

Re:
Porovnej ale zápasy, kde hrál Baroš od začátku se zápasy kde přišel až ve druhý půli. Barošova síla je právě v tom, že tam vlítne jak uragán a má 2x víc sil než ostatní. Celej zápas ale takhle hrát nedovede...
0/0
11.9.2003 10:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze