Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbalisté otočili zápas a splnili úkol

Splněno! Fotbalová reprezentace vyhrála zápas kvalifikace EURO 2004 v Bělorusku 3:1 a udržela se v čele třetí skupiny. Povinné vítězství se však nerodilo lehce, Bělorusové vedli už od 14. minuty, a reprezentanti dřeli celý první poločas na vyrovnání. Nakonec góly Nedvěda, Baroše a Šmicra zápas otočili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yzee

kritika idnes
Nevím proč tady kritizujete idnes za povinnou registraci do diskuse. Copak je takový problém se zaregistrovat?To se tak stydíte za své názory?
0/0
9.9.2003 13:52

Bělouš

PANE TRENÉRE !!!!
Díky PANE Brücknere za skvělý zakoučing. A hlavně za vpravý čas vystřídání Rosického. Hodně štěstí při středečním zápase a ještě více v příštím roce v Portugalsku.
0/0
8.9.2003 15:39

INSERT

DEN "D"
 ČEŠI DO TOHO, MÁM DVA LÍSTKY A TĚŠÍM SE JAK MALÝ KLUK...
0/0
8.9.2003 15:34

INSERT

DEN "D"
Mám dva lístky, jedu se synátorem, těším se jak malý kluk a Češi do toho.
0/0
8.9.2003 15:33

gap77

Tady končím.
(ne)Vážená redakce iDnes, to se to tu hýbe, že? Byl to opravdu skvělý tah, odtáhnout všechny uživatele. Nyní, pokud sem zavítám ráno, v poledne, večer či ve 2 v noci, je zde tolik příspěvků, jako jindy za hodinu. A upřímně: nebaví mě diskutovat s jedním člověkem, ať se jedná o cokoli. To za prvé. Za druhé: Vy jste nechali psát články nějaké studenty nebo brigádníky i po prázdninách??? viz hodnocení hráčů, komentáře( regulerní gol Kollera, atd.) Pokud vám alespoň trochu záleží na čtenářích, zvedněte zadek a něco s tím udělejte.
0/0
8.9.2003 14:59

Nabokov

Lístky
Koupím lístky na zápas s Holandskem nebo alespoň jeden. Ozvěte se, prosím, na mail. Nejlépe od někoho z Prahy...
0/0
8.9.2003 11:09

Inzaghi

Re:
To teda nevim, jestli uspěješ. Já mám dva lístky, ale neprodal bych je za nic na světě. Ale zkus přijít před zápasem na stadion, překupníci jsou vždycky všude, akorát to asi nebude nejlevnější....
0/0
8.9.2003 12:19

ProstePohoda

Hanba idnes
To je katastrofa, jak idnes pohřbila tyhle diskuse. Vždycky mě bavilo si hlavně číst příspěvky druhých, tu a tam jsem něco napsal. Teď se jdu podívat, co je v diskusi k hlavnímu článku z víkendového fotbalu nového, a vidím úplně stejný stav jako před dvěma hodinama. Povzdechnul bych si škoda, ale mě to prostě s...re.
0/0
8.9.2003 11:01

Robin Ood

Zklamání vs. Nadšení
 
V anketách zklamání a nadšení dopadla první místa dle předpokladů, Týce a Nedvěd , oprávněně.
Nějak ovšem nechápu druhé místo Baroše v nadšení a adekvátně jeho umístněí v zklamání..
Jsem snad sám, komu se zdálo, že jen běhal v offsidu a simuloval? Ten gól byl myslím náhodný, ale to ho pravděpodobně rehabilitovalo... nebo je tady tolik baníkovců? když mi to někdo osvětlí, nejlépe slušně a věcně, budu rád. díky
0/0
7.9.2003 16:22

aisnd

baros..
rad ti to slusne vysvetlim.. podle mne baros squele tahal mice ze stredu dopredu, protoze nakopavani na dina moc vcera nevychazelo..
myslim, ze milan odehral dobry zapas a hlavne nabehal za tech 60minut vic, nez nekteri za cely zapas..
nechci nikoho srazet, ale dino vcera moc nepredvedl, karel poborsky byl videt (a to hodne) v prvni puli, ve druhe to uz moc pres pravou stranu neslo..
milan jeden na jednoho vetsinou presel, smula ue se mu moc jini neukazovali, v liverpoolu je zvykly ze mu nabihaji owen, pripadne heskey - nam bohuzel druhy rychly hrac dopredu chybi :-(
na druhou stranu mel i par minel.. mozna proto tyhle ankety nemam rad, roman tyce vcera moc nezahral, ale taky tam moc dlouho nebyl - treba by se v druhe pulce chytil.. ovsem anketa nejhorsi hrac utkani mi pripadne hodne divna..  i kdyz to asi vychazi z toho, ze po zapase by kazdy hospodsky fanousek poskladal sestavu lepe, sam jsem vcera slysel nekolik variant - proc nesel smica hned v zakladu, co tam delal cely zapas koller.. no proste typicky ceska vlastnost :-)
ja brücknerovi verim, dokazal je pekne "zkrotit" a na cesky fotbal se posledni dobou koukam moc rad - na ME v Anglii jsme byli 2. ale ten fotbal nebyl moc ke koukani  (ctvrtfinale jeden gol, na ktery karlovi nahrali portugalci sami, semifinale penalty, ale jinak zadna sance a finale gol z penalty, ktera byt nemela)
ted budeme aspon hrat fotbal :-)
0/0
7.9.2003 19:03

Robin Ood

Re:
Jasně, s tim Týcem to je taky fakt... moc rychle jsem přijal jeho mediální obraz, to bych měl změnit...:-)
Ten Baroš.. budiž, asi máš(te) recht, jsem vůči simulantům dost zaujatý.. mě se právě zdálo, že sice letěl dopředu jak vítr, ale pak to někde povoral, může to být tím, cos psal... Věřím, že je to výborný fotbalista (viděl jsem pár zápasů L´poolu, po tom moc nejde kritizovat :-))
Vzhled toho fotbalu.. jasně, je důležitý, ale budu třeba radši, když Sparta ubetonuje postup ze skupiny, než když s pohledným fotbalem uhraje nejvýš remízu 3:3 s turkama....
Btw. já bych tu sestavu udelal stejne, možná bych se rozmýšlel mezi Týcem a Hubschmannem.
0/0
7.9.2003 19:32

aisnd

:-)
abych byl uprimny, radsi uvidim pekny zapas, ktery skonci 3:3 nez zabetonovane 0:0 i kdyz to udela postup..
0/0
8.9.2003 12:44

ProstePohoda

Re:
Já bych řekl, že díky statistice se v Barošově případě v anketách přesně odráží stav na hřišti. Hodně toho udělal (prosadil se do několika výborných šancí, dovedl se prosadit jeden na jednoho a nakonec dal i gól), ale taky toho dost zkazil (neproměněné sólo za stavu 1:1 bylo na infarkt - ale to už bylo v době, kdy se už docela prosazoval; hlavně ale začátek zápasu byl od Baroše hodně vlažný, takže jsem si nejdřív říkal, jestli to fakt nemá být pro repre jenom ten žolíkový hráč).
0/0
8.9.2003 8:58

shaci

Pochvala-
Předvedená hra našich hráčů nebyla nic moc. Alespoň na oko. Ale pojďme bilancovat. Uhráli jsme přesně to co jsme potřebovali. Hrozba žlutých karet byla velká a až na Nedvěda si to hodně hráčů uvědomovalo. Kvalita trávníku byla příšerná. Soupeř byl nažhaven na dobrý výsledek a technicky na tom nebyl špatně. Výsledek? Velmi zkušeně zahraný kvalifikační zápas.
 
 
0/0
7.9.2003 13:31

laddy

Re: kvalita trávníku
Nevím, zda jste byl přímo na hřišti, ale nepodléhejte klamným informacím někteřích tendenčně píšících novinářů. Byl jsem přímo na hřišti, měl sem na starosti některé organizační záležitosti týkající se pobytu našich hráčů v Minsku. Dle vyjádření jak hráčů, tak vedení výpravy by trávník i ostatní podmínky na stadionu vpořádku.
V Bělorusku pracuji již 3 roky a nehledě na výhrady, které mám k různým věcem musím konstatovat, že většina našich novinářů píše o Bělorusku naprosté nesmysly - je za to asi dobře zaplacena.
0/0
7.9.2003 22:15

ProstePohoda

Re:
V Bělorusku jsem sice nikdy nebyl, abych to sám mohl hodnotit, ale všeobecně mě dost vadí, s jakou oblibou píší naši novináři o špatné úrovni podmínek v zemích, ke kterým si to 'mohou dovolit'. Když se hrál hokej v Rusku, bylo víc článků na téma '... ta hrůza v Rusku' než o hokeji. Neřekl bych, že jsou snad za to dobře zaplaceni, ale spíš si myslím, že je to odraz úrovně nás čtenářů. Je to proto, že spoustu lidí potěší, když si mohou přečíst, že někde je to horší než tady.
0/0
8.9.2003 8:37

shaci

Re: Má opožděná odpoěď
V žádném případě jsem nechtěl definovat: špatný trávník = špatný národ, nebo špatná organizace. Špatný trávník může být kdekoli. Já na tom zápase na rozdíl od Vás osobně nebyl, koukal jsem se doma na televizi a podle obrázků jsem viděl, že ta plocha neni v ideálnim stavu. Usoudil jsem to z obrazovky, nikoli na popud nějakého novináře. Mohl jsem se mílit. Jen jsem chtěl pochválit naše reprezentanty nikoli za výkon, ale za vůli kterou v tomto zápase předvedli. Děkuji za RE a z pozdravem.
 
 
0/0
11.9.2003 23:48

idnes jsou pizdy

Idnes
Normálně by tady po zápase repre bylo tak pět set příspěvků. Děkuji redakci, že mne ochudila o spoustu zajímavých názorů a postřehů, kt. jsem si ze zápasu nevybavil. Teď se tady parta šílených lingvistů hádá nad nějakým gramatickým problémem a věnuje tomu asi 50 příspěvků. Sakra, kdo to má číst :-( Zato může te vy a teď si můžete sypat popel na hlavu, redakce, protože teď se vyrojí vlna kritiky na vaši práci, když už ne na registraci.
K fotbalu: Buďme rádi, že jsme to tam nějak ukopali a že už nemáme problémy se slabšími mužstvy, jak to bývalo zvykem. Upřímně jsem včera neměl strach, že to dopadne jak v Lucembursku nebo na Maltě. Skóre je pěkná věc, ale jak už napsal Jerry, bude platit pouze za výsledku 1:1 s Holandskem. Stav 0:0 je zlatý, ale v Prátru se nebude vyhrávat lehko. Rozhodně hůř jak doma s Moldavskem. Rakušané předvedli sympatický výkon a měli na víc, ale van der Sar je dobrý gólman. Jinak si myslím, že když doma zremizujem 1:1, tak postupujem - samozřejmě předpoklad výhry v Rakousku (stačí o jeden gól). Ono porazit Moldavany 6:0 zas není tak lehký úkol. I když je fakt, že když si budou Nizozemci uvědomovat, kolik jim mají nastřílet fíků, dají do toho všechno a pak bude zle. Holt, doma vyhrát s Holandskem a není co řešit. Pak můžem v Rakousku rupnout třeba 0:5 s reprezentačním céčkem... Na Holandsku se můžou všichni vykartovat, když vyhrajem. Škoda Jankulovského, Hübschman by ho měl nahradit. Žádný Jiránek, Johana, to ani omylem. Navíc ve středu nebude na defenzivním štítu vocasovat Týce ale Galásek a bude to úplně jinej spiel.
0/0
7.9.2003 13:22

M-M

Re: Souhlas
Naprosto stebou souhlasim co se tyka prispevku a canzury na Idnes. .....a kouzlo Idnes je pryc.
0/0
7.9.2003 16:01

ProstePohoda

Re:
Nemůžu si nepřisadit, proti redakci. Povinnou registrací zničili nádherný diskusní prostor. Vždycky je lepší odfiltrovat si příspěvky magorů než odradit a přijít o názory spousty normálních lidí. Ale co je asi snazší a bezproblémovější pro redakci, že?
0/0
8.9.2003 8:45

idnes jsou pizdy

Idnes
0/0
7.9.2003 13:13

M-M

AT ZIJE CENZURA
At zije cenzura, divim se, ze Idnes nezverejnila seznam zakazanych temat.
0/0
7.9.2003 12:48

z.o

poděkování
Děkuji redakci  Idnes za zkulturnění diskuze.Je to silná káva tahle diskuze o fotbale.Kde se více píše o negramotnosti redaktorů I dnes než o fotbale.Ještě jednou mnohokrát děkuji.Doufám že časem uvidíte jaký nesmysl jste vyplodili.
0/0
7.9.2003 10:23

Kei

To byla tragedie!
Nechapu, jak tu muze nekdo chvalit ten desny vykon predvedeny nasi repre! Snad az na par svetlych chvilek (pri golech) to byla totalni zakopavana jakou u nas praktikuje napr. Sparta. A pak se divej, ze na Ostravu chodi vic lidi nez na ne... Jestli chceme porazit Holandany, tak to bude chtit o 200% lepsi vykon! A jeste k nekterym hracum: Tyce - tragedie, Rosicky - malo videt, Koller - tragedie na druhou! Proc sakra trener stridal Barose??
0/0
7.9.2003 9:26

Edmund Černá Zmije

Hotovo, pokračování ve středu
Hotovo. V druhé minutě prodloužení ještě zachránil Rakouský gólman nádhernou střelu z přímého kopu. 
 
Myslím, že to není pro nás špatný výsledek. Dva zápasy před koncem už můžeme skončit nejhůř v baráži, kdo vyhraje v Praze, postupuje z prvního místa. Řekl bych, že ve středu bude dokonalé infarktové vyvrcholení kvalifikační skupiny, už teď jsem nervózní.  Každopádně se rozhodne mezi dvěma jasně nejlepšími týmy skupiny, když se člověk podívá třeba do skupiny kde jsou Němci, tak tohle je pohoda.
0/0
6.9.2003 22:29

MartinBBB

Re:
Sledoval jsem tvé on-line zprávy a děkuji ti. Už se těším na středu, bude to svátek, asi ten zápas půjdu sledovat někde do hospody, abych si nakonec užil tu kolektivní radost či zklamání (o tom však vážně pochybuji).
0/0
6.9.2003 23:13

pipas

Super
Super výkon našich fotbalistů. Určitě se šetřili a dělali to tak fikaně, že to vypadalo, že hráli blbě. Přeci takhle špatně nemohli zahrát, aniž by chtěli. Tato hra byla tak na úrovni naší průměrný ligy. Jen tam našvihali více chyb.
0/0
6.9.2003 22:19

Edmund Černá Zmije

Šance Rakouska na vyrovnání
V 75. minutě Saar krásně zachránil posunutý centr Schoppem, v 82. minutě neprostřelil z deseti metrů Rakouský útočník dvojici Holanďanů.
 
Řekl bych, že Rakušáci odehráli, na co měli, chybělo jim víc štěstí, ale Holandská výhra bude zcela zasloužená.
0/0
6.9.2003 22:16

dr_x

iDnes
Docela by mě taky zajímalo, proč mi to vždycky po zadání příspěvku skočí zpátky na článek, místo aby se to vrátilo zpátky do diskuse. Nejde to někde nastavit? Určitě by to bylo jednodušší než ty registrace.
0/0
6.9.2003 22:05

Edmund Černá Zmije

Re:
Tipl bych si, že je to proto, abys pak omylem refreshí v očekávání nových komentářů neodesílal příspěvek znovu a znovu.
0/0
6.9.2003 22:08

dr_x

Re:
To snad není problém vyřešit, zvládají to i na amatérských webech. I když iDnes se k jejich úrovni kvapem blíží, možná je to nějaký skrytý záměr.
0/0
6.9.2003 22:12

Trent-R

Re:
Zde nehledej v něčem nějaký smysl...
0/0
6.9.2003 22:09

ricit

Re:
Je to dobre, ty osle. Podmetem jsou oni (reprezentanti), ikdyz v te vete uvedeni nejsou. Jo holt cestina je krasny jazyk. Podmet musi byt v prvnim pade. Kdo co - oni, kym cym - goly
0/0
6.9.2003 22:53

Robin Ood

Re:
To je myslím ten nejmenší problém.. ve srovnání s kvalitou příspěvků dost malej... myslím, že sehnání pořádných sportovních novinářů má mít větší prioritu, než sehnání webdesignera.....
Mimochodem, nevíte někdo o nějaké alternativě k fotbal.idnes? Novinky jsou ještě víc na kulový, a nic moc jiného mě nenapadá...
0/0
7.9.2003 16:17

Trent-R

Fraška...
....docela by mě zajímalo odkud to ten člověk komentuje. Z místa zápasu rozhodně ne, na to je to moc ubohé. A pokud ano, tak je to tragické. Čest práci idnes!
0/0
6.9.2003 22:02

Micheall

Redaktoři, vy jste pěkná jazyková prasata!
Nechápu, jak můžou jazykové negramoty  zaměstnávat v nejčtenějším deníku. Napsat "Nakonec góly Nedvěda, Baroše a Šmicra zápas otočili." si zaslouží snížení platu nebo vyhazov, u novináře jsou pravopisné chyby prinicipielně to samé, co vyoperovaná nesprávná ledvina u lékaře. Zamyslete se!
0/0
6.9.2003 21:57

Edmund Černá Zmije

Re:
Ty naděláš kvůli jedný ledvině.
0/0
6.9.2003 22:00

Micheall

Re:
:o)))
0/0
6.9.2003 22:04

GGGG

Re:
Zápas neotáčely ty góly, ale FOTBALISTÉ otáčeli zápas těmi góly. Přečti si celý odstavec, než začneš soudit.
0/0
6.9.2003 22:14

Trelane

Re:
Omyl. Podmětem ve větě jsou "góly", proio je třeba napsat ypsilon. Kdyby onen lehce negramotný redaktor napsal, že Nedvěd, Baroš a Šmicer otočili zápas, pak by se psalo měkké i.
0/0
6.9.2003 22:44

GGGG

Re:
Podmět v té větě chybí, jsou to ti "reprezentanti" z věty předešlé. Učilo se to ve škole, už si ten termín nepamatuju: skrytý podmět, nebo tak nějak...
0/0
6.9.2003 22:53

Si0

Re: Přesně tak
Podmět je v oné větě zamlčený a myslí se pod ním ten z předchozí věty, tj. "reprezentanti". Slovo "góly" je v 7. pádě, tedy "těmi góly Nedvěda, Baroše a Šmicra reprezentanti zápas otočili". Je ale fakt, že stylisticky je to napsáno poněkud neobratně a mate to.
0/0
6.9.2003 23:02

Micheall

Re:
Ano, ted už ano, protože právě příslušný redaktor zasedl k počítači a odstavec překopal. Ale ještě před chvilinkou byl  v předchozí větě podmětem "český tým", chceš poslat screenshot? :o)
0/0
6.9.2003 23:05

Si0

Re: Jo, díky.
To by mě teda fakt zajímalo.
0/0
6.9.2003 23:08

pipas

Re:
Pěkně jste se rozjeli.
0/0
6.9.2003 23:31

Janina7

Re:
Ano, registrace konečně přinesla svoje ovoce. Tak tohle se dá skutečně číst. Nakonec se z fanoušků fotbalu stanou i kultůrní lidi. Takhle má vypadat diskuse.
Jinak si myslím, že na tenhle zápas byla škoda leteckého benzínu. Bělorusové měli poslat poštovního holuba s nabídkou 1:2 a my to měli příjmout a regenerovat na středeční mač. 
0/0
7.9.2003 8:51

jerryy

Re:
má drahá .... celý výsledek je o tom, že na to aby byly popsány čtyři stránky je třeba 14 hodin (a to je třetina o registracích) .... takže ovoce je to, že je tu jak po pohřbu a o diskuzích na idnesu budeme za pár týdnů mluvit u kafe v čase minulém ....
0/0
7.9.2003 9:11

dr_x

Re:
Kultura je na ho**o pokud je vynucovaná nějakými příkazy a zákazy, protože to nikoho nezmění, jenom ho to ještě víc utvrdí v tom, že se má chovat jako hovado.
0/0
7.9.2003 10:33

M-M

Re:
Co to meles, jestli se ti libi cenzura, mela jsi jim prispet na benzin a odletet snima do Beloruska a ZUSTAT tam. On Lukasenko uz by te srovnal.
0/0
7.9.2003 12:51

Alláh

Re:
Tak tomuhle ty dylino říkáš diskuse???Těm píčovinám co jsi sem napsala říkáš zkvalitnění???Teď tady  duševně masturbuje pár idiotů nad větnými rozbory.
0/0
7.9.2003 18:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze