Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sudí mě vyloučit neměl, řekl Zbončák

Sparťanský obránce Martin Zbončák řekl: "Sudí se zmýlil, vyloučit mě neměl." Ale Karel Piták ze Slavie pronesl. "Jasná červená, nemohlo to být jinak." Na klíčový moment fotbalového derby měli jeho hlavní aktéři jiný názor. Co se vlastně v 11. minutě zápasu před sparťanským pokutovým územím stalo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Max

Možná je dobře...
Neviděl jsem to v televizi, ve vlaku jsem četl jen komentář na wapu, ale možná daroval Piták Spartě remízu. Kdyby šel dál, třeba by z toho byl gól - takhle i přes červenou plichta ;o)
0/0
1.9.2003 13:56

Uku

Bůůůů bůůůůůů bůůůůůůů
"Že se ten chudák Zbončák nerozbrečel..." -  věty tohoto typu, vyřčené slávisty sparťani považuji za slávistickou ubrečenost  - teď už jim nevadí?!?
Většina diskutujících se shodla, že to na červenou asi bylo, a to i sparťanů...
"Líbí" se mi, jak se někteří přispěvovatelé odkazují na to, že Slavia hraje superfotbal atd. atp..  to bych mohl tvrdit, že Sparta hraje superfotbal, protože ho hrála kdysi za Hřebíka. Fakt je ten, že loni hrála Slavia "koukatelnější " fotbal než Sparta. Jak to dopadlo, víme všichni. Ale zatím jsem nezaznamenal, že bychom hráli (zjm.  v posledních třech ligových kolech) něco extrovního a že bychom za to byli chváleni.
Už si vymyslete konečně jinou pohádku... a nebrečte!!!
PS. Nehrajeme sice nic moc, ale pořád líp než Sparta!!!
0/0
1.9.2003 12:24

Maršál Malinowski

Re:
Přes dva zápasy Slávie nevstřelila gól.
Tři zápasy po sobě (v lize) Slávie nevyhrála.
Třetí derby po sobě Slávie nevyhrála a nevstřelila gól.
 
V čem jste teda lepší??? V titulech, v Lize mistrů, máte lepší stadion, více fanoušků...?
Prosím seriózní odpověď.
0/0
1.9.2003 14:14

fred

Re:
Podivej se do aktualni tabulky Gambrinus ligy.
0/0
1.9.2003 14:38

Babel

Re:
0/0
2.9.2003 16:23

horymír

kováč
všimli jste si vůbec , že sparta koupila z olomouce super fotbalistu ?
Kováč byl naprosto vynikající a se svým učitelem Němcem se perfektně doplňují !!!
0/0
1.9.2003 10:37

Mora

Re:
V derby hrál dobře, ale to Sparta vzhledem k vývoji zápasu nemusela nic tvořit a aktivita Poborského pro alespoň občasnou ofenzivu stačila. S Olomoucí ani s Vardarem Kováč nerozehrál snad jedinou akci. A dvě kopyta (i když snaživá) ve středu zálohy je trochu hodně. Dost toho vybojuje, ale málo se nabízí a neumí potáhnout útok a přesně nahrát. (V tom by se od Němce učit nemusel.) Doufám ale, že když nabere sebevědomí, tak by se mohl ještě zlepšit.
0/0
1.9.2003 10:46

horymír

Re:
souhlasím... myslím si , že má před sebou velkou budoucnost....a jaký je to rozdíl oproti zachariášovi-podobný post, ale neustále faulující (a nejvíc právě netvůrčího němce...)
0/0
1.9.2003 11:16

Beňo

Kecy
Myslím, že oba kecají. Piták vůbec nebyl sestřelen, to viděli všichni, že tam s bouchačkou nikdo nebyl. Ale Zbončák viděl, že jde sám na branku, tak mu se zvednutýma rukama jemně škrtnul o patu, ať to rozhodčí nevidí a bohužel to nevyšlo. Jasná červená a faul podle mě úmyslný, ale neměl být vidět. No a kdyby nebyl Piták blbec, tak spadne o metr dál a je penalta.
0/0
1.9.2003 10:33

Mora

Re:
No to se zase ozval jeden chytrák. Hlavně ta poslední věta: "... a kdyby nebyl Piták blbec, tak spadne o metr dál a je penalta."
0/0
1.9.2003 11:09

BANÍK

OSTRAVA KONEČNĚ HRAJE FOTBAL
OSTRAVA JEDE, KING BANÍK
0/0
1.9.2003 9:57

barker

Re:
aby si se z toho neudelal - pockej, az prijedete na slavii - zase dostanete 7 kousku a pojedete zpet do dolu brecet.... i kdyz .... radsi at je prvni banik, nez kdyby to mela byt sparta.. Liberec go (ale jen proti rudym)...:-)) 
0/0
4.9.2003 15:34

Ďolíček

Ale měl tě vyloučit
Samozřejmě, že rozhodčí Zbončáka vyloučit měl. Už se těším na to, jak budou ty rudý kůže v Lize mistrů skučet, že rozhodčí jsou na ně přísnější než v lize. Klidně bych se vsadil na to, že sparťani získají v těch šesti zápasech míň  bodů než budou mít vyloučenejch.
0/0
1.9.2003 9:53

ujo

Re:
Sudí ten okamžik nezvládl. Kartu měl dostat Piták a to žlutou za to nechutný divadlo. Kdyby to faul byl, tak ne na červenou, Piták šel ze strany a Zbončák byl na jeho úrovni. A ta trapná zavist na to, že je Sparta v LM. Vždyť UEFA je taky evropská soutěž a třeba jim to vyjde příští rok.
0/0
1.9.2003 10:23

Krk

Zaslouženě ...
 
   Bohužel pro Spartu, ale přesně dle pravidel přišla červená. Piták byl před Zbončákem a i když neúmyslně, tak přece jen ke kontaktu došlo a rozhodčí nemohl jinak !!!
0/0
1.9.2003 8:39

Mora

Re:
Naprostý souhlas. Zavadil mu zezadu o nohu. Ať úmyslně nebo ne (nebo i kdyby si toho Zbončák třeba ani skutečně nebyl vědom,) rozhodčí tuto složitou situaci posoudil naprosto přesně. Klobouk dolů! Prostě smůla - i pro nás, kteří jsme chtěli hlavně vidět dobrý fotbal a takhle z toho zbyla jen zajímavá taktická varianta.
0/0
1.9.2003 10:57

náhodný kolemjdoucí

A já mám dojem...
že mnoha slávistům a sparťanům ještě po sobotní chlastačce pivo nevyšumělo z palice! Nechcete se trochu zamyslet, než tu vypustíte do světa ty kecy???   Většina myslících lidí se tu shodla na tom, že kontakt mezi Pitákem a Zbončákem byl a že dle pravidel je za to červená. Že je Zbončák kopyto, když tam tu nohu takhle blbě nechal, je další věc. Ale pravidla jsou jasná a rozhodčí reagoval naprosto přesně.
0/0
1.9.2003 8:06

Maty

Re:
Předem upozorňuji, že jsem se během tohoto víkendu neúčastnil žádné chlastačky. Seděl jsem přesně nad místem přestupku na tribuně, viděl jsem to v televizi a doteď mi není jasné, jak mohl dostat Zbončák červenou. Pitáka se ani nedotk, ruce měl nahoře a nohy obou hráčů se minuly, takže zbývá maximálně postrčení tělem. Piták je ču*ák a měl dostat žlutou za simulování. A když mluvil na kameru o tom, jak ho Zbončák fauloval, bylo to na jasnou červenou a určitě by běžel sám na bránu, znělo to vyloženě upřímně. Na druhou stranu, kdo by v jeho situaci nelhal?
0/0
1.9.2003 8:19

Kolba

Re:
Oční optika volá, sparťánku
0/0
1.9.2003 9:32

Maty

Re:
Říkej si co chceš, jediné co bylo vidět bylo, že Zbončák Pitáka doběhla a ten se kutálel. Kontakt nic ani nikdo neprokázal. Pokud by ke kontaktu došlo, vyloučení by bylo správné, ale takhle jen rozhodčí uvěřil Pitákovy a jeho herectví.
0/0
1.9.2003 9:36

martin

Slavie
Slavisti jsou chudaci co neumej hrat fotbal
0/0
1.9.2003 1:32

metelin

Re:
Všichni tady nadáváte na Spartu a píšete, že Zbončák dostal právem červenou kartu. Je to pravda, nechtěná, ale byla. Ale co takový Aduato na konci zápasu? Už měl žlutou a také nechtěně škrtnul nohu Hubschmana-zezadu. Taky to měla být žlutá a následně měl jít Brazilec do sprch. Nebo se pletu!
0/0
1.9.2003 1:54

Pepa

Re:
co to meleš? zamysli se nad tim, než něco napíšeš!!
0/0
1.9.2003 8:37

Maty

Re:
Má absolutní pravdu. Sice to bylo koncem zápasu a nic by to neřešilo, ale Adauto měl jít taky ven a rozhodně to bylo vidět jasněji, než údajný faul Zbončáka.
0/0
1.9.2003 9:51

Pavel07

Re:
souhlas
0/0
1.9.2003 10:28

Jirka

Re:
No jo ale hlavne nemel dohrat ani Zacharias ten mel jit po pul hodine dolu. Fauloval za puli minimalne 10x a z toho 4x na kartu. A jeste navic do televize rekne ze ty fauly videl a tak hrozny mu neprisli a ze je mladej a rozhodci ho jeste neberou.
0/0
1.9.2003 10:41

deda

vsichni jste ubozaci
to Banicek, jo Banicek, vam natre ritku!
0/0
31.8.2003 22:48

Ladislav beran

ano
poněvadž Zbončák zabránil hráči Slávie v pohybu hrát míčem dopředu a jasně zabránil postupu do gólu je červená oprávněná konečně perfektní rozhodnutí a rozhodčí jára to posoudil skvěle. derby to neuplížilo ani nepomohlo, pomůže to snad normálnímu pohledu na rozhodčí Jára byl výborný a ukázal , že i domácí arbitr je schopný kvalitně odvézt svou práci. Derby opět nezklamalo, ale škoda že nepad gól bravo fotbalu a všem aktérům v sobotní fotbalové podívané jak vidíme i v čechách se dá hrát super zápas se vším všudy.
Přeji oběma mnoho úspěchů v evrppě a panu Járovi smekám za jeho výkon.
0/0
31.8.2003 22:19

rzlm

*****
Výskledkem tohoto momentu budou dva verdikty: Jára si v lize už nepískne a ta simulující prolhaná špína Pitáků dostane slušnej flastr a já osobně bych mu nejarději sebral české občanství a poslal do vyhnanství (třeba na Sibiř nebo Somálska, to už je fuk). Ještěže ti smraďoši edenští nepostoupili do LM, s jejich způsobem reprezentace bysme se stali vyhlášeným národem simulantů a křivejch charakterů.
0/0
31.8.2003 14:00

xxx

Re:
Myslím, že k reprezentaci v duchu tebou nazněčeném, bude bohatě stačiT ACS.
0/0
31.8.2003 16:04

Petr

Re:
Červená karta byla naprosto zasloužená. Kdyby nepřišel faul na hráče (který mimochodem běžel sám na bránu), tak to byl jistý gól. Takto se Sparta zatáhla do obrany a bylo po fotbale.
0/0
31.8.2003 17:41

2

Re:
cervena karta byla zaslouzena, protoze Zboncak Pitaka nechtene skobrtl. Jinak za prve, Neverim ze by Pitak dal gol protoze je to poleno, zadruhe i kdyz se Sparta stáhla do obrany, tak byla nebezpecnejsi nez Slavie .
ACS FOREVER
0/0
31.8.2003 20:34

Babel

Re:
Znáš ještě nějaký další vtip? Protože tenhle byl fakt dobrej...
0/0
2.9.2003 17:26

Maty

Re:
Spadnout je to jediné, co Pitákovi zbylo, aby z té akce vůbec něco vytřískal. Byl z úhlu, gól by jako obvykle nedal a tak, když ucítil sebemenčí dotek od doběhnuvšího Zbončáka, udělal dva kotrmelce.
0/0
1.9.2003 8:23

Pája

Re:
 jistý gól.....no tos mě rozesmál
0/0
1.9.2003 9:14

Daryl van Horn

Re:
Asi jsi zapomel nahlednout do vlastnich rad.Za prve,Jara protoze Sparte nepomahal tak je fuj.Za druhe Poborsky je pekne simulujici zakerne hrajici fotbalista.Za treti pokud je nekde krivej charakter tak Sparta je kralem podvodu-viz Mach aby jsi si vzpomel.Nicmene Slavisti jsou streva protoze Spartu meli porazit,sice Slavii nefandim ale proti Sparte fandim kazdemu.
0/0
31.8.2003 22:42

klapik

Pravidlo pro Zboncaka
Jo a jeste jsem chtel napsat jednu vec pro pana Zboncaka. Nastuduj si pravidla. ..
Rozhodčí musí vyloučit hráče ze hry tím, že mu ukáže červenou kartu, jestliže hráč zmaří soupeři zjevnou možnost dosáhnout branky tím, že soupeře útočícího na branku zastaví přestupkem, za který se nařizuje přímý volný kop popřípadě pokutový kop.
Takze je to jasny a sudi Jara postupoval presne cv duchu pravidel! A, ze ho podkop at uz umylsne nebo neumyslne to je fuk proste se to stalo. Taky bychom mohli rict, ze kdyby ho nefauloval dal by Pitak gol.
0/0
31.8.2003 13:51

rzlm

Re:
Takže pičák by gól nedal z jednoznačných důvodů, jak už níže o tom někdo informoval. A jestli měl někdo dostat kartu, tak je to právě onen prolhaný parchant, který tvrdí, že byl sestřelen.
0/0
31.8.2003 14:10

Martin

VSEM SLAVISTUM!
VSEM SLAVISTUM!!
Ja nemuzu verit svejm vocim co tady plodej slavisti. Vysmivate se sparte za to co v derby predvedla za hru?? Hrali ste nekdy fotbal? vstali ste nekdy vod toho pullitru co mate pred televizi? V derby, s dvema vykonostne priblizne stejnymi tymy se jinak nez urputne branit a bojovat neda - byla by to sebevrazda a jasnej gol pro soupere. A jeden hrac v poli navic se v kombinacni hre a hre dobredu SAKRA pozna - ze vas pusa neboli. Nikdo se nevymlouva na to ze sparta hrala v deseti, proste je to fakt, ale sparta proste dokazala skvele nalozit s pocetni nevyhodou a uhrat remizu. A navic udrzet krok se souperem... ze ne? 70% casu slavie drzi balon a za tech 80 minut si krome par najezdu 3 na 2 apod. , ktery si nakonec zakopali vlastni nemohoucnosti a zakroky spartanskejch obrancu, nevytvori ZADNOU golovou sanci. Sparta pri osetrovani Zachariase (takze se vlastne chvili hralo vyrovnane) zatlacila (ikdyz jenom na nejakou minutku) slavii u vapna, Hrdlicka vyrazil MOZNA i golovou strelu a na konci utkani jeste volej Kincla. Smat by se mohli spis mozna spartani vam za to, ze proti 10 hracum nejste schopny si vytvorit poradny sance, natoz dat gola - priznali to i vasi hraci. A chvastat se tema nekolika prihravkama na jeden dotek proti 10 unavenejm hracum? to snad ani nebudu komentovat. A rozhodci? - na toho si nemuze stezovat taky nikdo - zlutejma kartama setril na obou stranach stejne. A zaverem, nez se zacnou zase slavisti trefovat - neobhajuju spartu, jeji hru, ani se nevymlouvam na vysledek (sparta se sehrava - to bohuzel par mesicu trva u kazdeho tymu - a ta hra, mozna ani vysledky, nejsou oslnivy), jenom reaguju na to co tu slavisti rikaj - je to neobjektivni a hnusny.
0/0
31.8.2003 13:14

klapik

Re:
Jsem slavista a musim rict, ze mas v drtivy vetsine pravdu. bohuzel. Co je nam platny, ze vestisnu casu drzime balon, kdyz pak nedame goly. Pravda, je ta, ze paradoxne vyloucenim Zboncaka zkoncil fotbal. Pak uz Sparta chca nechca musela branit, prtoze presne jak pises "...s dvema vykonostne priblizne stejnymi tymy se jinak nez urputne branit a bojovat neda...". Slavie mela naznaky sanci, ktery ale nedokazala dotahnout do konce az uz svym pricinenim nebo diky obrancum Sparty. Takze proste bohuzel pro nas 0:0.
0/0
31.8.2003 13:44

Hamoun

Re:
Dej si radeji jeste jeden skopek nez zacnes psat nesrozumitelny bludy ty veprova hlavo a potom rychle utikej zpatky k soustruhu at neco neprovedes.
0/0
1.9.2003 8:37

Sesivka

Poborsky
Mě by spíš zajímalo, kdy se u nás najde rozhodčí, který se nebude bát Poborskýho a vyhodího za to co předvádí na hřišti - hraje jak prase a každýmu nadává.
0/0
31.8.2003 11:44

Maty

Re:
Vy bohužel hráče podobných fotbalových kvalit nemáte a tak nezbývá než závidět viď.
0/0
1.9.2003 8:46

Rivaldo

Spartani-nebrecte
ja nevim proc se hadate jestli byla a nebo ne.Vy jste snad vsichni slepi cervena byla 100% a nechapu co se vam na tom nezda asi to ze si to neumite pripustit porad jenom brecite nic jinyho neumite dostali jste se vubec za pulku??Jo jo dostali kdyz se Blazek ukopl a vykopnul to za pulku.
0/0
31.8.2003 10:57

Tona

Re: co kecas
To jestli mel dost cervenou nebo ne je celkem jedno. A na te vasi polovine byli Spartani daleko nebezpecnejsi nez vy na druhe strane. Skvele Doskovy centry to uz jsem se smal jeste nez do toho kopnul, protoze bylo jasny jak to asi tak dopadne. Herne nejlepsi muzstvo, jak je nam vsude podsouvany, si za cely zapas nevytvorilo jedinou opravdu vylozenou sanci. A to je proti deseti taky docela umeni.
0/0
31.8.2003 13:39

Boda

Červená - černoch
Doufám, že "nestranná IDNES" nepovažuje oslovení "černoch" za rasismus!!!!! Už toho pode mnou bylo napsáno dost, ale vysvětlí mi jára a spol. proč za lehké ťuknutí (pokud k němu v případě Zbončáka došlo) je jednou červená a podruhé ani žlutá?! Chápu, že pokud k tomu došlo v prvním případě, byla to ( v uvozovkách) sešívaná šance a pak by byla červená na místě, ale v tom druhém "škrtnutí", které bylo naprosto shodné, měla následovat (podle mého mínění) žlutá a to druhá a černochu "domů"?! Pravda, sešívky domov nemají, takže asi nebylo kam ho poslat! Doufám, že mi TO někdo vysvětlíte již dnes a nebudu muset čekat na bleskosportní sešívané výlevy a vysvětlivky!
0/0
31.8.2003 4:04

Bohemák

Re:
Vždyť sis to krásně vysvětlil sám. Rozdíl je, když se někdo řítí s míčem sám na bránu, a když běžej dvě jelita bez balonu někde ve středu hřiště u lajny.
0/0
31.8.2003 9:54

Serval

Re:
A já se ptám, proč nebyl zapískán bělochovi faul na  černocha, který předcházel tomu černochovu faulu na jiného bělocha.
0/0
31.8.2003 11:10

PAVEK

Eurofotbal.com
Doporucuju vsem nejlepsi CESKY server o ceskem i evropskem fotbale! doopravdy nebudete litovat - www.eurofotbal.com  
0/0
31.8.2003 1:56

pk

Re:
uchyle
0/0
31.8.2003 15:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze