Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dortmund se utopil v penaltových slzách

Fotbalové neštěstí. Jiná slova k Dortmundu nepasují. „Dortmund přece musí Ligu mistrů hrát, postoupit jsme měli,“ litoval český útočník Jan Koller. Mužstvo, které mělo zálusk na velký úspěch, se utopilo v penaltových slzách. Po závěrečném rozstřelu ve středu večer vypadlo v předkole s Bruggami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wc

BVB
Kvakitni evropsky tym dortmund urcite neni. slabsi souperi pro neho nejsou problem (vetsinou), ale kdyz prijede kvalitni souper tak maji ve vetsine pripadu obrovske problemy. jejich bilance s kluby ze spicky bundesligy (bayern, herta, bremy, leverkusen, stutgart)je tragicka. naprosto souhlasim s nazorem nekoho nize ze je to hra bez koncepce.
0/0
29.8.2003 23:43

masahiko

VOHOUBYDE
HLAVNE CHLAPI, ZVLADNEME TY BELORUSY S NIZOZEMCAMA A BUDE PO SMUTKU. TAK HLAVU VZHURU BORCI.
0/0
29.8.2003 15:03

Alžběta

Antisparta
Tohle je typický příklad nespravedlnosti systému. Kvalitní mančaft, který patří do evropské špičky, LM hrát nebude a zoufale trapná banda teplých ruďochů ano. A ještě se na ní budeme muset povinně každé kolo dívat. Ještě, že je tady ta kabelovka a satelit...
0/0
29.8.2003 11:32

antialžběta

Re:
Vrať se k plotně megero
0/0
29.8.2003 11:48

pan Feroslav

Re:
Píšeš kraviny, to neni žádná nespravedlnost systému. Rozhodl los a ten holt někomu přisoudil zoufalce a někomu nepřekonatelnýho soupeře. Nespravedlnost systému by to mohla být jen do té míry, že soutěž je nazvaná Ligou mistrů a přitom 50% mančaftů v ní žádný mistři nejsou. Ale tohle neni případ Sparty.
0/0
29.8.2003 12:37

Alžběta

Re:
To je sice pravda, ale pak se nesmí nikdo divit snahám bohatých (a objektivně kvalitních) klubů o vytvoření vlastní soutěže nezávislé na UEFA a na jejím trapným lpěním na národnostním principu, který znemožňuje střet dvou mančaftů z jedné země. Pokud to má být klubová záležitost, tak aspoň tohle pravdilo by měli pánové z UEFA  zrušit.
0/0
29.8.2003 13:27

JirkaII

Přebrazilcováno
Tvrdím už delší dobu, že v Dortmundu je přebrazilcováno. Na palce jsou stále tři a není z nich žádný efekt. Teď, když ještě prodali Lehmanna a mají toho pouštěče, který za posledních 5 zápasů pustil nejméně 3 laciné góly, budou mít problémy i v lize německé. Nebýt Rosického a Kollera, hraji o sestup!
0/0
29.8.2003 11:10

Pavel

Re:
Přesně toto jsem chtěl napsat. Brazilců je tam až moc a hrají jen na sebe. Výsledky v lize jsou hrozné, Liga mistrů taky o ničem. Chybí tam buldočí německá povaha.
0/0
29.8.2003 11:12

george

hra bez koncepce
Dortmund stejně jako třeba Liverpool praktikují hru totálně bez koncepce a jakékoli taktiky. Rozdíl je akorát v tom, že Dortmund spoléhá na technické hráče, kterým snad na hřišti někdy něco vyjde, kdežto heslem Liverpoolu je "kopněte to Owenovi dopředu", čímž dotyčného honí jak splašeného psa. K Dortmundu - připadá mi to, že Sammer pošle ty hráče na hřiště s pokyny "tak to nějak uhrajte, hošánci", a tak hrajou už několik roků. Ti Brazilci jsou jako podle chování jako malá děcka a Sammera mají něco jako taťku Šmoulu. Když se jim daří a třeba dají gól, tak se k němu rozeběhnou, skočí na něho a taťka Sammer je hladí po hlavičce, chválí a poplacává (ne, fakt nepřeháním...) A když se jim nedaří, tak jsou schopni zákeřně faulovat zezadu nebo zápas vypustit a prohrát, a pak se jdou vybrečet taťkovi na ramínko, a Sammer je zas dlouho utěšuje a chlácholí - no co to je sakra za tým a hlavně trenér? Ti hráči jsou individuálně dobří, jenže bez taktiky a disciplíny se proti alespoň trochu rozumně zorganizovanému soupeři neprosadí. Ten Sammer už tam dávno neměl být, pokud chtějí výsledky. Ale jeho pozice je prý neotřesitelná (no uvidíme), takže to vypadá i do budoucna na průměrný bundesligový mančaft.
0/0
29.8.2003 10:41

Petr ze severu

Re: hra bez...
absolutní souhlas,líp bych to nenapsal(např.chování Brazilců v zápase s Bayernem v minilé sezoně)
0/0
29.8.2003 10:57

Milan M.

Možná zbytečně dramatický nadpis
Nevím, v Dortmundu jsem teda nebyl, ale upřímně pochybuju o tom, že se tam někde po hřišti či blízském okolí povalujou nějaký utopenci. Dortmund akorát nepřehrál Bruggy, LM na nich nestojí ani nepadá, bude tam 32 týmů i bez nich, a dost zajímavejch zápasů. A za Bruggy, jestli se nepletu, hraje taky jeden českej hráč. 
0/0
29.8.2003 9:31

ANTI-ANDERLECHT

Re:
Hraje, David Rozehnal k nám příšel z Olomouci a vede se u nás výborně. Neměl problémy se na nové prostředí zvyknout a ve středu byl jeden z těch nejlepších. Předpokládám, že se ještě zlepšuje když se vrátí ze zranění Slovák Marek Špilár: hrali spolu v Olomouci, tak se znají a na to se ještě rozumí po stránce jazyků. Doufám, že v českých mediích mu věnují trochu víc pozornost, někdy mám dojem, že myslí, že Belgie je jen Bruselský Anderlecht, ale není to tak, právě naopak. Přeji Spartu hodně stěstí v LM.
0/0
29.8.2003 10:09

balloonbalcy

Re:
Pochopitelně i přejeme Bruggám hodně štěstí ... Podle češtiny  budeš asi krajan, který žije v Belgii, viď?!?
0/0
29.8.2003 10:29

ANTI-ANDERLECHT

Re:
Ne, jsem Vlám ale manželka je ze Zlína, tak jsem si učil češtinu, ale chybí mi denní praxi, i proto ty chyby, ale doufám, že se to dá rozumět.
0/0
29.8.2003 10:46

toom

Re:
to snad ani neni mozne... ty pises lip nez ja :-)
0/0
29.8.2003 10:53

balloonbalcy

Re:
Hmmm ... vzhledem k okolnostem je tvoje čeština opravdu dobrá! To tady spousta lidí dělá takové pravopisné chyby ... A to jsou Češi ...  
0/0
29.8.2003 11:56

normal

Re:
Tady cítim trochu týmovou práci, protože vlámština je hodně vzdálená češtině, ale budiž. Není důležitá forma, ale obsah. V tomto případě názory na fotbal. V Čechách není pouze Sparta, ale bohužel je dominantní, protože má peníze (sponzory) a funkcionáře a něco navíc oproti jiným týmům nebo organizacím (asi je více cílevědomá).  
0/0
29.8.2003 15:33

sendysis

Re:
přesně líp bych to nevystihl Sammer není žádnej trenér měli na to ,ale prohráli bohužel doufám že se ponaučí...
0/0
29.8.2003 11:36

balloonbalcy

Re:
P.S. pochopitelně my přejeme ...
0/0
29.8.2003 10:29

Mačka

BVB 08
Má velmi špatnou obranu a zatím i mizernýho gólmana (nemá zkušenosti). Taky nechápu proč nutěj Rosu bránit. Hráli fakt mizerně, nebyli si schopný pořádně nahrát (občas Rosa). Bruggy do toho šli víc srdcem a nesložil je i ten blbej první gól po tragický chybě gólmana - ten pak vychytal pětky čímž to vrchovatě odčinil. Takovou morální sílu Dortmund bohužel neprojevil.
0/0
29.8.2003 9:31

Gut a Perča

Já pláču!
Myslím, že fotbal by měl sestávat pouze ze "standartek". Jak to už dávno praktikují ve Slávii. Ano přátelé, pouze standartky by stačily. Např. 20 kopů z hranice velkého vápna, 20 rohů z každé strany, 10 penalt, 5 kopů ze středového kruhu d prázdné brány. Představte si co by se ušetřilo. Jenom třeba za praní dresů. A hlavně, hlavně, přátelé, odpadlo by válení, simulování, fingované pády, zdržování než přiběhne někdo s nosítky, než se mužstvo řádně občerství a než někdo zase s těmi nosítky odběhne atd.. Pravda, na druhé straně by postupně zkrachovaly všechny školy při fotbalových klubech, kde se pády, simulování, válení se po trávníku atd. vyučuje. To je samozřejmě druhá stránka mince. Zvláště v českém fotbalu máme bohatou tradici a virtuozně propracovanou metodiku např. pádu po výskoku v pokutovém území a pod. (mimochodem tato figura, zvaná důvěrně "mrtvý muž", je naším pražským S unikátem. Leč i ta se lavinovitě šíří po fotbalové Evropě. Ještě, že na Ostrově (UK)
jsou proti tomu imunní.
 
Hlavně, aby balo dost brambor, přátelé.
0/0
29.8.2003 9:24

dumhans

Re:
Stoprocentní souhlas. Baroš než odešel do Anglie tak byl zrovna takovej, ovšem v Anglii ho vycepovali a teď na něj koukat je prostě bomba.
0/0
2.9.2003 7:28

JfV

Koller hrál jako kopyto
Koller začal jako vrah, ihned po rozehrání srazil obránce a pak svůj výkon stále gradoval. Zpracovat míč nohou byl pro něj neřešitelný problém /nevyřešený ani jednou/, zapadl by do Sparty s jejich nakopáváním dopředu. Rosický nezářil, není to typ pro vůdce a čekat to od něj už asi nepůjde. Není to Nedvěd a asi už nebude. Jinak je jenom dobře, že ztrácí velké kluby a peníze se rozmnělňují do víc klubů. Viz Sparta : kupuje hráče né pro vlastní potřebu, ale i pro oslabení konkurence. A výsledek : ChL, ale bída. 
0/0
29.8.2003 9:02

Drson

Re:
Co se Kollera tycem je potreba si uvedomit, ze hraje co mu obrance dovoli. A tentokrat ho skvele pokryl Rozehnal, coz by byla v pohode perla pro narodak. Koller vzdycky mel svuj styl ... kopyto, ktery se za zapas 1-2 trefi a obcas mu to padne, pak je slavnej a nekdy to neklapne a je zatracovanej.
0/0
29.8.2003 9:24

balloonbalcy

Re:
Hmmm ... opravdu odborné ... uf ... Tvrdit o dnešním Kollerovi, že je kopyto, to může jen někdo, kdo tomu ani za mák nerozumí ... Myslím, že jeho kvality prověřovali opravdu kvalitní hráči v celé řadě těžkých zápasů Ligy mistrů ... A nevím nic o tom, že by to pro Kollera dopadlo tak, že je kopyto ... Pokud vím, má na svém kontě poměrně dost velmi dobře odehraných utkání a gólů v nich ... Pokud se mu pár utkání nepovedlo, protože se ještě třeba nedostal do formy, to neznamená, že musí být kopyto ...
0/0
29.8.2003 10:22

vova

Re:
Chlapče, dej si sprchu.
0/0
29.8.2003 10:53

syrix

Re:
Mno, myslím, že při jeho výšce je jeho technika obdivuhodná... Mám-li porovnat jeho důležitost pro mužstvo třeba s Gluščevičem, vyjde mi z toho Koller jednoznačně vítězně. Ještě malá poznámka: Rozehnal se na něm vyfauloval, což, mám ten nutkavý pocit, by Bruckner asi v důležitém kvalifikačním zápase, asi nechtěl...
0/0
29.8.2003 11:13

Pavlos

Re:
Máš recht ! Nevím proč se z toho dělá taková věda. Dortmund určitě těch ušlých 15 mil. EUR někde splaší a v Champions League mi rozhodně scházet nebude. Vždycky, když dávali Dortmund v přímém přenosu, hrál strašně. Diváci si ho zvolili jenom kvůli našim klukům. S tím Rosou taky souhlas. Podle mého geniální fotbalista, který do toho ovšem nedává všechno jako třeba Méďa. V klubu jako např. Barcelona by se moc nechytal. Má super smlouvu v Dortmundu a to mu asi stačí.
0/0
29.8.2003 12:03

Jirka

Rosa
Už před časem jsem psal o Rosovi, že způsob, jakým  ho v Dortmundu tlačí do bránění, ho fotbalově ničí.A tak na rozdíl od komentátora Čapka, a trenéra Czaplára, kteří v komentářích chrlili superlativy, jak se Rosa učí být skvěly i v defenzívě, a jak se z něho stává komplexní hráč, mi dala skutečnost za pravdu.Jestliže mám v týmu geniálního tvůrce hry, tak si ho chovám jako v bavlnce a nešněruju ho defenzívními příkazy.Na bránění mám ostatních 10 hráčů.A Rosa moje slova ve středu potvrdil.Bránil dobře, ale takových hráčů je mnoho, hru tvořil málo, nebo špatně, proto to taky tak dopadlo.To si mohl pan Sammer rovnou koupit Řepku, i když, z něj by pak stejně nesmyslně chtěl asi udělat režiséra hry.A dopadlo by to pro Dortmund asi stejně blbě. 
0/0
29.8.2003 8:58

pavel z Illinois

Re:
Naprosto souhlasim....lip bych to nedokazal napsat. Rosa je dobrej kdyz ho nechaj hrat co umi, ale Nedved to nikdy nebude. Coz  znamena ze narodak pro MS2006 bude muset hledat nekoho kdo to dokaze obehat (pocitam ze Nedved v 34 letech uz hrat za narodak nebude).
0/0
29.8.2003 21:35

Tomie

Dortmund
Dortmund je zvláštní mužstvo, které stojí na dvou Češích a náladových Brazilcích, kteří jsou schopni jednou odehrát jako z partesu a pak to příště odchodit..a hlavně chybí jim jakákoliv myšlenka ve středu pole, když nehraje Rosa (anebo se mu nedaří..)..Podle mě by měli vyměnit Sammera  a dát už šanci někomu jinýmu..BVB09!!
0/0
29.8.2003 8:58

Iggy

Stejně se na to nedá dívat
Jsem fandou českého fatbalu i českých hráčů, ale jestli bych se každý pohárový týden díval ve středu na Dortmund a ve čtvrtek na Spartu, to bych stěží rozchodil. Takže tento výsledek s potěšením kvituji. To, co oba kluby provádějí na mezinárodní scéně je k zblití. Ač TOTÁLNÍ ANTISPARŤAN si přeju, ať to Sparta odehraje se ctí, ale rozhodně bych jí fandil víc, kdybych se nemusel dívat na Sparta-Besiktas na úkor Manchester-Rangers (mj.).
0/0
29.8.2003 8:28

pepe

Souhlas
na dortmund se neda divat, hroznej fotbal!!!!!!!!!!!
0/0
29.8.2003 8:54

ANTI-ANDERLECHT

Re:
Podívejte si na zápasy FC Brugg, tam hrají krajan DAVID ROZEHNAL a Slovák Marek Špilár. Hrajeme s Milánem, Celtou de Vigo a Ajaxem, kde zase působí Grygera a Galásek. Skalp Dortmunda už máme, ale chceme víc. FC Bruggy, the pride of Flanders
0/0
29.8.2003 9:06

fanfot

Re:
Je pravda, že Bruggy hráli minulou sezonu skvěle (konečně navázali na uspěšné období z 80. let), mají skvělý útok, ale mám obavy o jejich zálohu, taky někteří hráči, po strátě míčů nebojují, ale faulují. V FCB je euforie z postupu, přeju jim ať jim to vydrží, ale mylsím si, že Anderlecht je více zkušené mužstvo a kvalitu si udrží rozhodně déle než FCB ( za podpory sponzorů)...
0/0
29.8.2003 11:57

ANTI-ANDERLECHT

Re:
Samozřejmě, Anderlecht má v hlavním městě větší zázemí než v provinčním Bruggách u moře a z toho mají víc sponzorů z celé Belgii. My naopak jsme spíš vlámský než belgický celek. Ale věřím vedení v Bruggách, jsou dost realističtí, nikdy nekupují jen aby kupovali. Skoro vždy noví hráči byli také opravdoví zisky: letos Rozehnal, loni Špilár až do chvíle, když se zranil, předloni Čeh, v minulosti Papin, Amokachi, Stanič, ... Doby kdy v Anderlechtu kupovali koho a kdy chtěli, jsou už dávno pryč. Zranil se jeho střelec Jestrovič, ale náhrada nepříjde v úvahu. Uvidíme jak se nám i jim daří. Přeji štěstí i Spartě, jen aby tz velmoci neměli až moc velký náskok. Podle mého LM není LM když tam nehrají všichni mistři, dokonce i ti z menších zemí. Je to Liga peněz když z Německa, Itálii, ... hrají 3 nebo 4 a například ze Slovenska nikdy nikdo.
0/0
29.8.2003 12:47

fanfot

Re:
To je pravda co se týka mistrů z jednotlivých zemí, ale také nepředpokládám, že je to nejlepší řešení pro LM, možná první kolo (ale to řeší předkola LM). LM je především o byznise, proto se každý snaží dostat do této soutěže. Spátky k Brugám, pokud si myslí, že je to úspěch, že postoupili do LM???, možná, to musí potvrdit v základní skupině, pokud ne budou mít s ostudy kabát (viz. minuloroční mistr belg. ligy, málokdo si vzpomene jak se vůbec jmenoval...GENK???). A ty peníze, které získají budou pryč a stratí se tak jako peníze za prodej hráčů ve Slávii, která dlouhodobě prožívá porodní (dětské) bolesti se stavbou stadionu a pozemkem a vlastnickými právy a budoucností... (to jsou body, které musí mít na paměti především funkcionáři). Pokud se Brugy chytnou můžou jít daleko...ale teď to vidím spíše lépe pro Anderlech.
By the way, they have to show (e.g.Brugy) more effort like during match in Dortmund who played without emotions mainly during first game in Brugge (Dortmund underestimated FCB). When I saw the list of players, I know that FCB does not have enough money. However good luck, but I bet on Anderlech   
0/0
29.8.2003 14:54

syrix

Re:
Uvidíme. Sparta (kromě Hřebíkovy éry) nehrála nikdy atraktivně. Ale myslím, že Besiktas je mančaft evropské extratřídy, se kterým budou mít problémy i mnohem silnější týmy. Vidím to na sérii bezbarvých remíz...
Nejčastější výsledek Sparty v letošní LM:O:O a 1:1. Jakožto nezaujatý, chtěl bych, aby Sparta i Slávka udělala dobré výsledky...
0/0
29.8.2003 11:20

LTO

Nechápu
Jak to, že tým, který má ve svém středu geniálního režiséra hry, lepšího než Zidane a vlastně všichni na světě (jak se dalo dočíst na tomto portále a v diskuzních příspěvků), nepostoupil do LM. Ono to s tou genialitou nebude tak horké ....
.... a jedéééém .... urážejte, nadávejte. Předem říkám, že jsem nedokázal nic, do balonu kopnout neumím a jsem nula !
0/0
29.8.2003 8:05

Maty

Re:
Ještě bych dodal chudák.
0/0
29.8.2003 9:09

LTO

Re:
Jo, na to jsem zapomněl.
0/0
29.8.2003 9:16

Beňo

Re:
Máš pravdu, dost bylo Dortmuntu s těma dvěma věčně opěvovanýma "hvězdama". Souhlasím s Tebou, ať mi klidně ostatní taky nadávají.
0/0
29.8.2003 12:01

simeon

Re:
sesh nula, wole, vis o tom?
0/0
29.8.2003 18:11

Kobliha

Rosicky
Jak je mozne ze se muzstvo vedene Rosickym nejlepsim fotbalistou na svete nedostane do LM ?  Je to nechapu.  Tri roky ctu jaka je Rosicky hvezda, ze prihrava na goly a ted tohle.
0/0
29.8.2003 7:57

Jarda

Re:
Jenže Rosický není ani zdaleka nejlepším fotbalistou na světě. Pokud se dívám na bundesligu a poháry, tak má dobrý tak každý třetí zápas. Jinak je to docela průměr a to mu ještě fandím. Koller je rozhodně pro tým platnější.
0/0
29.8.2003 8:59

Honza

My to berem!
Vyřiďte Kollerovi, že kdyby se Borussia po tom nemastném výkonu vofrňovala nad Pohárem UEFA, že by to třeba za ni v Liberci vzali.
 
0/0
29.8.2003 7:55

Jarda

Re:
Dolní Lhotka dává víc, tři kopačáky.
0/0
29.8.2003 9:00

Everton

Dortmund = bublina
V Bundeslize měli všechno ve svých rukách - stačilo porazit sestupující Cottbus. Ale vzhledem k výsledkům i často neatrtaktivní hře bych řekl dobře jim tak. Je to stejně divné mužstvo jako třeba Livepool.
0/0
29.8.2003 7:47

Iggy

Re:
A proto mě mrzí, že česká fotbalová elita se zakopává v podřadných klubech se zvučným jménem, ale mizerným projevem a ještě jsou spokojení.
0/0
29.8.2003 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze