Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

K milionům sparťané klopýtali, spasil je Poborský

Fotbalová Sparta bude po dvou letech zase hrát Ligu mistrů. Ale až nečekaně hodně úsilí musela vydat, aby vyřadila makedonský Vardar Skopje, jednoho z největších outsiderů, který třetí předkolo hrál. Po výhře 3:2 před dvěma týdny ve Skopji v úterní odvetě na Letné remizovala 2:2. O postup se bála až do posledních vteřin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T

Je mi zle..
Nejsem fanoušek Sparty,takže to asi nebude zcela objektivní,ale myslím si,že mluvím za všechny,když ohodnotím remízu na vlastním hřišti s takovým týmem(více než podprůměrným ve fotbalové Evropě)..jako naprostou ubohost....a nebo,že by se Sparta taky hlásila k podprůměru??
0/0
27.8.2003 22:09

Clar

Re:
Mnbě je zle z tebe... Podívej, jekej má Sparta rozpočet... Ano, největší u nás... Ale ty mluvíš o Evropě. Tam je na tom silně podprůměrně. Takže k podprůměru prostě patřit musí (ať je to jak chce, peníze hrajou největší roli... bohužel... ). A právě proto je obrovskej sportovní úspěch, že si ChL zahraje. Takže možná mluvíš za všechny (blbečky)
0/0
28.8.2003 0:23

Jarda BOBY

SLABOTA
Dnešní Sparta - to je jeden velký chaos. To co na Letné pracně budoval Pan trenér Hřebík, dokázali pánové Jarabinský s Kotrbou rozmetat na kusy.
Hra dopředu je bez pohybu, na náhodu, ve středu pole chybí tvořivý záložník a tak si Sparta může mnout ruce, že v jejich celku působí Karel Poborský. Před jeho hrou klobouk dolů(s vystupováním na hřišti a mimo něj je to již horší). 
Při hře bez balónu mně chybí presing, zahušťování prostoru, zdravá agresivita, hra v bloku.
Zkrátka na Sparťanský rozpočet bída.
AŤ ŽIJE 1. FC BRNO. 
0/0
27.8.2003 20:37

Logic

Hřebík to zavinil
0/0
27.8.2003 23:58

Strixsr

dg
boim,boim aby sparta nehrala f LM steinou roli ak minulei rok Genk...:////
0/0
27.8.2003 20:26

Clar

?2
Psal jsem to kvůli tomu, že je předčasné dělat katastrofické scénáře. Ano Sparta má chyby... V útoku bych určitě radši viděl dva rychlý, technický hráče... Hru na dva defenzivní záložníky taky příliš nechápu a obrana není to co bejvala za dob Jirky Novotnýho (ať byl jakej byl, obrana pod ním šlapala - jenže v tý době hrál vpravo Grygera a vlevo Vlado ve svý nejlepší fazóně).
Skopje je nevyzpytatelný a teprv uvidíme, jestli to byl lehkej nebo těžkej soupeř (pohár UEFA). Když ale vyřadilo CSKA, který má bůhvíkolikrát vyšší rozpočet než Sparta, tak to minimálně něčemu napovídá.
Loni taky nikdo nepsal, že hrál Milán hrozně, ale že Liberec potrápil výborným výkonem favorita...
Ale myslím, že to, jakej má Sparta tým ukáže až čas. A´T v lize (dost se poslední dobou vyrovnává a ani Příbram - tam to zazdívá Chovanec, ani Teplice, ani Olomouc nemaj špatný mužstva. Když se navíc přidá smůla, jsou z toho tři remízy venku a plný noviny keců o sparťanský krizi. Blíž ke krizi má Slavie - Plzeň a Jablonec by se porážet měli.
0/0
27.8.2003 13:23

Gost

Re:
ku*va proc vsicni jenom nadavaj na spartu - podivejte se na jakykoli zahranicni server... kdekoli hodnotej spartu lepe naz v cesku- vysvetli mi nekdo jakto?
0/0
27.8.2003 15:36

divak

Re:
to sedí !!! Vysvetleni je strasne jednoduchy :CECHACCI ! Vsecko spatne, nikdo nic neumi, tréner to dela spatne, hraci nehrajou, maj moc penez atd. atd. Mimochodem taky na Vas pusobi styl tohohle clanku "leholince" protispartanskej ? Byl jsem tam a fakt jsem si nevsim nesmeleho piskotu, spis mam pocit, ze jsme Spartu hnali furt.
0/0
28.8.2003 11:13

NZNamy

budoucnost
Ehm... výkon Vardaru byl občas neoragnizovaný, ale co by pak měla říkat Sparta?
 
Vůbec nejhorší na všech těch pohárech je to, že na Spartu se dívat nedá, ale vyhrává (či boduje), na Slavii se sice dívat dá (a někdy je to fakt radost - aspoň tedy na začátku v lize - tedˇ je to slabší, ale furt se na to dá dívat), ale prohrává...
Čili buď si člověk na konci zápasu oddechne anebo zklamaně odejde (vypne TV). Pak to ale fakt není zábavné... A když to tak vypadá i v lize, tak na ni pak opravdu chodí jen ti skalní.
 
(Ksakru - komu se dá fandit, aby se na to dalo i koukat a zároveň z toho člověk nezešedivěl?)
0/0
27.8.2003 13:19

Clar

Re:
Realu Madrid :o)
0/0
27.8.2003 13:25

Božetěch

Současná Sparta
má daleko do mužstva, které hrálo naposled v LM. Mužstvo je špatně poskládáno a hraje bez systému na náhodu. Dobrý stoper nemusí být dobrým krajním obráncem a naopak. Hráči Hubschmnan, Petráš a Kováč nejsou schopni kloudně rozehrát míč dopředu, hrajeme bez tvořivého záložníka, protože při neúčasti Zelenky ho nemáme. Gluševič nedostane přihrávku, kterou potřebuje a Jun prostě na takovou soutěž nemá. Herní výkoností vynikají pouez Poborský a Blažek. Mužstvo je neustále oslabováno prodejem klíčových hráčů, náhrada je nepostačující. Rozhodčí byl podle mého soudu objektivní a Spartu netlačil, jak se tady objevilo. Na závěr konstatuji, že Vardar vůbec nebyl slabým soupeřem, hrál o dvě třídy lépe než doma. Kombinoval v plné rychlosti a tím přehrával naši nejistou obranu. Kvalitu prokázali brazilští hráči, kteří převyšují svoji úrovní naše hráče. Ukázalo, se, že nejméně 5 hráčů, kteří dnes hrají v záklasdu S do kádru nepatří a nákup Johany, Zbončáka a Petráše byl oparvdu omyl.
0/0
27.8.2003 13:18

xyz

Vykon Sparty a budoucnost...
Ano chvalit by se take melo, ale otazkou zustava jestli je vubec co? Pokud se smirime s vykony soucasne Sparty , tak se v pristich dnech vsichni podivime jak je mozne, ze Sparticka dostala vyprask od nejakeho prumerneho evropskeho klubu!!! Dostat 4 goly od Skopje je tragedie!!! Vardar byl velmi spatny, naprosto neorganizovany styl hry, hura styl! To ze jsou Makedonci pohyblivejsi a sikovnejsi jako jednotlivci neznamena, ze hrali dobre!  Sparte chybi hlavne tvoriva zaloha!!! Utok Sparty neni uderna sila, ale hra na nahodu!!! Obrana? Atleti, buldoci, kopyta (az na Hubschmana). Jedine co bych pochvalil, jsou nektere momenty Poborskeho... ale to je sakra malo, nee...?!?
0/0
27.8.2003 11:24

marlowe

Nevypada to moc nadejne...
Po tom co jsem vcera videl se obavam, ze Sparta v LM zrejme moc neprorazi, spis to bude trapas. Podle me Sparta doplaci na dlouhodobe spatnou prestupovou politiku. Potom to slozeni muzstva nutne musi vypadat tak jako vcera. Petras rozhodne neni typem krajniho obrance, ktery by podporoval utok tak jako Grygera. Johana, taky neni, eufemisticky receno, konstruktivni typ hrace. Co vubec nechapu je hra se dvema (Nemec, Kovac) defenzivnimi strednimi zalozniky. Co se tyce prestupove politiky je pred ni Slavie na mile daleko (Skacel, Pitak, Lukes, Adauto, Gedeon...).
0/0
27.8.2003 10:48

Clar

?
Já fakt nevim. Pořád se budou hledat mouchy, chyby, nedostatky, bude se přetřásat, rejpat, šťourat, vrtat, soudit (vím, o tom fotbal je, ale je i o chvále). To, že se najdou hlupáci, kteří fandí Makedoncům beru už jako smutný fakt, kterému se dá snad jen smát.
Všichni dopředu vědí, že Sparta udělá v ChL ostudu, bude nemožná, nezíská ani bod. Dokonce se najdou tací, kteří jí to budou přát.
Myslím, že to tak hroznej fotbal nebyl. Sparta bojovala, prvních 20 minut hrála dobře, pak šla trochu dolů a náhodnej gól jí zlomil. Soupeř rozhodně nebyl tak slabej, jak tady mnozí tvrdí. Brejky má smrtící a obecně ofenzivu hodně dobrou. Docela mě zajímá, jak si Skopje povede v poháru UEFA. Spartě bych vytknul jen ty dvě chyby při rohách. Jinak měl soupeř ještě 2-3 šance z brejků a to na zápas, ve kterým dotahuje gólový manko zas tak otřesný není.
Co se týče posil, tak si myslím, že by Sparta měla každou řadu jedním hráčem doplnit. V útoku by se mi líbil Pacanda (jenže ten nepřijde - bude drahej, navíc hrál Intertoto a nesmí hrát ChL), do zálohy to chce nějakýho tvůrce (Horváth je ale pomalej, Koloušek do Sparty nepůjde a taky hrál Intertoto, takže nevím koho), do obrany to chce někoho nalevo (Poledica ani Zbončák mě nepřesvědčili, Labant zase nepřesvědčil Kotrbu), napravo se Petráš docela rozehrává.
Tak a pojďte do mě. Už se těším na ty urážky, co se snesou na moji hlavu!
0/0
27.8.2003 10:03

Groower

Re: No nevim nevim
Petráš se rozehrává?Viděls co hrál včera?Ten by měl bejt okamžitě přeřazenej do Béčka!!!Je to tragéd nad tragédy!!
0/0
27.8.2003 10:07

Clar

Re:
Včera nic moc, ale zápasy předtím hrál docela dobře. Za jeden slabší výkon bych ho nepohřbíval...
0/0
27.8.2003 10:11

BOSS

Re:
Já nevím, Vardar hrál dobře, ale Sparta hrála fakt mizerně, jediný, kdo snesl přísnější měřítko byl Sionko a POborský. Gluščevič je tam jako namalovanej, protože nedostane jedinou kloudnou přihrávku.Pokud nebude mít lepší spoluhráče, tak Gluščevič byla zbytečná investice....
  S takovým výkonem ani nevyhraje ligu, natož LM
 
0/0
27.8.2003 10:19

Tomas

Re:
Konečně někdo napsal, že to nebyla tragédie.  Prvních 20 minut hrála Sparta tak aktivně, že jsem ji letos ještě neviděl. Pak trochu polevila, dostala zmatečný gól a přišli problémy, které ale zvládla.  Druhá půle to samé - několik tutovek - hlavně Gluščevič (čas ukáže, jestli je smolař nebo dřevo - zatím věřím, že smolař). Pak náhodný gól po neuvěřitelném zmatku a následná nervózní křeč....     Celkový dojem - oproti lize jednoznačně pozitivní.                                          Hodnocení - Blažek 6, Petráš 4, Hübschman 5, Johana 5, Zbončák 3 - Poborský 9, Kováč 7, Němec 7, Ježek 5 - Jun 4, Gluščevič 5    
0/0
27.8.2003 10:44

krakatit

Re:
aby to nebylo pozdě.Rozehrávat se(Petráš) v LM.
 
0/0
27.8.2003 11:51

freaky

Re:
To s tim Kolouškem a Pacandou je průser, Sparta by je potřebovala jako sůl a k Pacandovi bych si nechal přibalit i Doška.Je to tak sehranej útok jak Sparta neměla od roku.......od kdy vlastně???
0/0
27.8.2003 13:10

Clar

Re:
Skuhravý, Griga :o)
0/0
27.8.2003 14:14

Vláďa

NOVA k.rví fotbal jako všechno ostatní!!!!!!!!!!!
0/0
27.8.2003 9:59

Vláďa

Bylo to fakt hrozný, Spartě fandím jen v LM, ale styděl jsem se za ně...
0/0
27.8.2003 9:55

Novák

Souhlasím
s tím, že hlavním úkolem bylo postoupit. Ostatní je za námi. Ale musím se zmínit o tragickém výkonu brankáře, který nejenže neměl vápno pod kontrolou, ale i špatným zpracováním míče "zavinil" roh, ze kterého padl druhý gól. Kam se hrabe na Čecha  
0/0
27.8.2003 9:06

Groower

Re: ??
Blažej byl fantastickej.Jen díky němu Sparta neprohrála!!
0/0
27.8.2003 10:08

Béďa

Re:
asi  jsi se koukal na jiný zápas .... Blažek byl jedním z nejlepších hráčů Sparty a vychytal ji postup
0/0
27.8.2003 10:32

Mora

Stejné trápení jako v Olomouci
Kde je nějaký systém? Hráči to sami cítí a přiznávají, že hra není dobrá. Problém ale není v hrubých individuálních chybách nebo malém nasazení, ale celkově špatné hře, špatném pohybu bez míče, špatném doplňování a zastupování se, chybějícím mozku uprostřed. To bohužel padá hlavně na pana Kotrbu, aby týmu dokázal vtisknout nějakou tvář. Přesto Spartě gratuluju k postupu!
0/0
27.8.2003 9:03

Maršál Malinowski

Re:
S tím souhlasím, Kotrba je údržbář a ne trenér. Krom toho, chybí tvůrce hry - Zelí nehraje (a když, je pomalej a většinou se mu povede jeden ze tří zápasů), Michalík je už rok zcela mimo a nikdo další není... .
0/0
27.8.2003 9:09

Groower

Re: Naprostej souhlas
Souhlasím,že Kotrba je pro Spartu naprosto zbytečnej.Přišel v zimě za Jaraba a herní posun ŽÁDNEJ!!!Sparta hraje na náhodu prostě tragédie a naprosto nekoukatelnej fotbal.Kotrba by měl odstoupit a to co nejdřív!!!
0/0
27.8.2003 9:43

betman

*
no je třeba říct, že mě kluci nepřesvědčili. Obrana hrozná, v záloze hraje jenom Poborský, útok matný - Gluščevič ještě dva, tři takové zápasy a začnu si o něm myslet, že je podvodník ve stylu krabička - kulička, smlouva na dvanáct milionů a co po mně chcete ? Dóbro došli !
0/0
27.8.2003 8:15

Maršál Malinowski

Re:
Včera jsem tam byl, celkem dobrá atmoška. Igorovi dej ještě čas, až odehraje další tři čtyři zápasy, bude to v poho. Včera na něm neustále viseli dva obránci, to se pak těžko hraje. Pod svůj standart zahrál Ježek, nevím proč se pořád tlačil do středu zálohy a nechával levou stranu úplně volnou - když bylo potřeba přenést hru z přetížený Poborskýho strany, nebylo moc kam. Johana hořel, po zemi mu to nejde - stejně jako Homola. Sionko to rozběhal a zaplať Karel za tu plichtu  ... ale jsme tam .
0/0
27.8.2003 9:06

kabelka

Re:
Homola nehrál
0/0
27.8.2003 10:04

honza

JARDA
To co vcera predvedla Sparta to bylo dost hrozive, i prestoze jsem spartan tak me vice nez 80 minut boleli oci. ALE TO CO PREDVEDL JARDA HREBIK TO BYLO NEUVERITELNE. OD TE DOBY CO DOSTAL NA SPARTE KOPACKY, TAK SPARTU JEN KRITIZUJE. JSEM RAD ZE SI TOHO VSIML I NEKDO JINY NEZ JA. A PROTO FRYDKU DEKUJi.
0/0
27.8.2003 8:13

GoGo

Re:
Řekl bych, že na to, jak špatně a bez systému včera Sparta hrála, se Hřebík držel celkem zkrátka. Kotrba má lepší hráčský kádr, než s jakým začínal Hřebík, ale zatím z toho žádný tým nevybudoval. Depresivní na tom je hlavně to, že v projevu Sparty není vidět žádný posun k lepšímu. Podle mě má Kotrba příliš velkou úctu k individualitám a málo protlačuje nějakou koncepci celého týmu. Jako většina Čechů samozřejmě Spartě přeju, aby se to změnilo a v LM uspěla.
0/0
27.8.2003 8:39

vova

Re:
A co, mel ho za tu holomajznu chvalit???
0/0
27.8.2003 10:15

Spartan

NOVA
Vcerejsi zapas se da shrnout..... 1.) De*ilni komentar, ten clovek je asi slavista.....naprosto bezkrevnej komentar....O tom ze Johanuv gol neplati ho musel informovat Hrebik... => NOVA SUCK!!! 2.) Poznamky ukrivdenyho Hrebika..... 3.) Naprosto tragickej cas zacatku zapasu. 4.) Bezkrevnej a dost upachtenej vykon Sparty =....NO ALE JSME TAM... => JDI DO PR*ELE NOVO s TEMAHLE SRA*AMA.
0/0
27.8.2003 7:09

Alexus

Ach jo
Sparte jsem postup pral, ale bohuzel vykon, jakym se tam dostala, byl Ostudny.
Mohli jsme mit o 0,5 b. do koef. vice, takhle mame jen 0,5 za zapas a +1 bonusovy bod za postup do Zakl. sk. LM.A to jeste s odrenyma usima, hraci si mysleli , ze maji postup jisty a pak to taky tak vypadalo.
Preji i Slavce, aby kdyz uz nic,at dnes vyhraje, jakymkoli rozdilem a ziska do koef. aspon +1 b. za vitezstvi.
Ze by vyhrala o3a vice golu, no, nevim, musely by ji ti Spanele podcenit a prohravat o polocase 1-0 nejmene.
0/0
27.8.2003 6:54

JK

Přejme Slávii
Nevíte někdo, jak to vypadá s losovacími koši? Tak mě napadlo, jestli by vyřazení Celty Vigo neposunulo Spartu do 3. koše?
0/0
26.8.2003 23:25

Barnabas

Re:
jo posunulo, podívej se na stránku:http://www.xs4all.nl/%7Ekassiesa/bert/uefa/seedcl2003.html
0/0
26.8.2003 23:53

fred

Re:
posunulo, ale ne do tretiho, ale dokonce do ctvrteho - viz. http://www.xs4all.nl/%7Ekassiesa/bert/uefa/seedcl2003.html 
0/0
27.8.2003 6:52

ČOCHTAN BEROUNSKÝ

Re:
Když Glasgow, AEK, Dinamo nebo Dortmund vypadnou, Sparta je ve 3. koši, což je dost reálný, 1 z těhlech 4 týmů podle mě určitě vypadne, Glasgow, Dortmund a AEK k tomu maj blízko. Každopádně je pro Spartu velkou ztrátou to, že Vardar neporazili, měli by 51,350 bodů v koeficientu, teď maj 50,350. Bejt ve 3. koši by bylo super, ve 4. a 2. koši jsou ,,celkem,, přijatelný týmy.
0/0
27.8.2003 13:38

harry_s

Re:
Jo,až na to,že ty letošní body se připočítávají až po konci sezony ,kdy se zároveň škrtají ty ze sezony 98/99.......
0/0
28.8.2003 0:33

CFC

;o)
Jenom pro pořádek,kdo tady plive na Spartu,kterej tým z ČR bude letos hrát LM?Já jenom aby jste nezapoměli,že vaše mužstva nedosáhli ani tam,kde je momentálně Sparta,byť bych vám to přál.Nerad bych zakřikl SKS,ale ta s největší pravděpodobností nepostoupí,jenom škoda.Jinak žádnej Baník,Brno,Liberec............Takže šoupejte nohama na našem malým písečku a buďte rádi,že v lize jste zatím tam kde jste,tohle téma určitě není pro vás,tohle je liga šampionů,nikoliv pro mužstva,který jsou po pěti kolech první a vykřikujou něco o mistrech,závist je svinstvo;o)
0/0
26.8.2003 22:53

výsledek
Rád bych upozornil na fakt, že hlavním cílem v těchto dvou zápasech bylo postoupit do ChL. Asi bychom si sice přáli, aby postup byl o něco zřetelnější, nicméně tento cíl byl splněn. Vzpoměňme si (aniž bych toužil nějak srovnávat) na loňské trápení AC Milan se Slovanem Liberec. Jak potom AC dopadl víme všichni. Je tedy velmi problematické vyvozovat z dnešního výkonu Sparty nějaké obecnější závěry pro další účinkování v této soutěži. Přesto, nejistotu obrany, stejně jako její nespolupráci se zálohou nešlo nevidět. Obrana opravdu zmatkovala a ani jeden její hráč v tom nebyl výjimkou. Vše se snad vyřeší lepším sehráním. Nechce se mi dlouho psát, a tak už jen poslední zmínka. Bylo opravdu nutné, aby TV NOVA pojala zápas, který sama označila za utkání podzimu z hlediska Sparty, jako pouhou výplň mezi reklamami? Chápu, že z nich žije, ale přesto bych si představoval poněkud luxusnější pojetí.
0/0
26.8.2003 22:51

sáfa

TV
No já myslím, že kvalitou si ten fotbal nezasloužil být vysílán ani v 10.15. Jinak s tebou nesouhlasím do té míry, že kdyby to nebyla Nova - řekl bych dobrý přenos. Někdy by jim neškodilo vyhodit z obrazovky logo a dát tam ČT. Člověk by líp zapomněl na kixy z minula. Už se na to dá koukat a chvílemi to i poslouchat
0/0
27.8.2003 5:13

sáfa

Re:
apropo : Nova pro kterou je mrtvý čas po dvacáté hodině kvůli svým filmům to dala na nejposlednější možný čas před jejich zprávy i s možností prodloužení. Snad bude jednou i takhle liga...
0/0
27.8.2003 5:16

ČOCHTAN BEROUNSKÝ

Vždyť je to fajn
Většina z vás tu píše, že Sparta hrála hrozně, že v LM to bude děs, že si na nás ostatní týmy budou zvyšovat skore a koeficient, že nás tam dostal jenom Kája atd...., ale já s tim trochu nesouhlasim. Sparta hrála solidně od prvních minut, jediné, co jí scházelo, byl pohyb v útoku, Jun hrál špatně, kromě prvních 10 minut jsem nepostřehl, že tam je, když mu Igor dal elegantní patičku do sprintu, tak z toho nic nebylo, Jun je podle mě dobrej akorát tak na dorážečky, jenomže dneska Sparta skoro vůbec nestřílela, což je podle mě chyba, chodila pořád po pravé straně přes Poborského a centrovala, prostředkem to nezkoušela, zaznamenal jsem pouze střelu na 1-1 od skvělého Káji a silnější střelu pohyblivého Sionka ke konci, kterou brankář vyrazil, kdyby tam někdo stál, tak by ....., Jun dal možná pár golů v lize v posledních zápasech, ale rozhodně z něho nedělejme hrdinu, Igora moc hlídali, takže nic moc. Ještě za zmíňku stojí chybující Johana s Petrášem, zatímco ve 4. ligy kole se o Johanovi psalo jako o skále,  dneska byl máslo, Petráš taky nenadch. Doufám, že se Sparta za těch pár týdnů, co zbejvá do začátku LM, zformuje a najde optimální sestavu, hlavně vyřešit obranu, nebránil bych se příchodu Poledici za chybující obránce, záloha ok, kéž by se Vlado a Rasťa vrátili do formy z dob Jardy Hřebíka, pak by mohli nahradit Kováče nebo Ježka, i když Ježek ještě de, Kováče vůbec nevidim, nejdůležitější je útok a tam Sparta neustále točí hráče, nejlepší by bylo, kdyby vedle sebe hráli oba Glušíci, ale to je zatím nemožné, takže aspoň, kdyby se Igor přesunul zprava doleva, kde by mohl zakončovat a napravo před Kájou by hrál vitální Sionko, který by míč zavedl doprostřed a nahrál Igorovi, kterej potřebuje prostor na gol a nalevo je ho dost, protože se pořád hraje napravo, dost teorií, jediný, co mi po zápase vadilo, bylo to, že Sparta uďála pouze 1 bod do koeficientu, každá z
0/0
26.8.2003 22:37

ČOCHTAN BEROUNSKÝ

Re: pokračování
 ztráta je škoda, příkladem může být loňská remíza Slávie v Mouscronu, kdyby tam zvítězila, byla by nasazená a nehrála by proti silnému Vigu. Jinak proč nadávat Spartě, miliony má, do Prahy budou zase po 2 letech jezdit slavné týmy, já budu moct zase chlastat každou středu v hospodě, hlavně že v ty LM jsou, jestli budou 4., 3. nebo 2. je jedno, i když já si myslim, že nejhůř budou 3., což by bylo vzhledem k postupu do poháru UEFA ještě fajn.
 
Jinak, dnešní výsledek jsem vůbec nečekal, Vardar mě mile překvapil svou útočnou silou.
0/0
26.8.2003 22:39

Groower

Re: Jsi debil?
Jun byl jeden z nejlepších na hřišti,ale tys to u telky asi viděl líp.Mimochodem pohyb v útoku byl,ale jaksi chyběl záloze.Sparta kopla dlouhej balón do vápna a Glušč s Junem tam byli sami.
0/0
27.8.2003 9:41

ČOCHTAN BEROUNSKÝ

Re: Tovížejo
Z toho, co jsi tu napsal jsem jasně pochopil, že Jun je tvým oblíbencem, já jsem viděl svý, hraje stejně jako loni, hov.o, Sparta má pouze 3 dobré útočníky: Sionko, Gluščevič a Kincl, když hrál za Hřebíka, tak jsem ho neměl rád, ale teď mi tam docela chybí, Marek je srdcař a hlavičkář, hlavičkáře Sparta v útoku potřebuje, když pořád centruje.
0/0
27.8.2003 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze