Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kluby volnost mají, říká šéf fotbalové ligy

Naší prioritou jsou úspěchy klubů v pohárech, vyhlásil fotbalový svaz. A přitom Slavii se nevyhovělo a tři dny před kvalifikací o Ligu mistrů musela hrát ligu se Zlínem. Chceme, aby se liga hrála v přesně daný termín, prosazoval svaz. A přitom?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

harry_s

Jen je zajímavý.....
.....že ligovej fotbal musí ustupovat požadavkům našich TV,které mu ovšem na oplátku poskytujou naprosto mizerný služby....Ale to už tu bylo řečeno milionkrát a bez efektu....
0/0
22.8.2003 21:58

Pražan

Pan Lubas se pravděpodobně trochu mýlí
S panem Lubasem bych souhlasil v jednom, není možné se zavděčit všem. Ale jeho názor, že nižší fotbal by se měl přizpůsobit lize, mě dojal. Nemohu se zbavit dojmu, že podbízet by se měla spíš liga A myslím, že nebudu daleko od pravdy, když se domnívám, že právě hráči nižších soutěží tvoří velmi širokou část poměrně pravidelných  návštěvníků první ligy. Navíc bych si docela rád vyslechl, jak by pan Lubas poskládal například o víkendu 25.-26.10. (s úředním začátkem již ve 14,30) cca 225 zápasů pražských soutěží do zbylého celkového času. Nezapomínaje, že z tohoto celkového času je nutno ještě ukrojit nějakou tu hodinu na pravidelný sobotní přenos.
0/0
22.8.2003 20:25

mil, Brno

vzkaz Lubasovi
"Sport, který není v televizi, je mrtvý"  anebo " Myslím, že nižší fotbal by se měl přizpůsobit lize, ne liga jemu".
Tak to sem se fakt zasmál. Nevim, jestli Lubas myslel tím sportem fotbal :-), ale to, jak je v televizi reprezentován je opravdu k smíchu. Proč ku**a nemůže nějaká TV (radši konkrétně ČT) udělat KVALITNÍ fotbalový magazín (Dohráno je opravdu hodně,hodně slabý odvar), něco ve stylu německého RAN (nebo jak se to teď jmenuje). záběry (ne ty jejich 10s ukázky ), rozhovory, komentáře....kde by se ti jeho sponzoři mohli ukázat daleko víc.. A co se týče toho přizpůsobení všech nižších lig 1. lize je už na Bohnice (stejně si svaz mění důležity věci kdykoliv a jak se mu zlíbí - jak by na to asi reagovali tyhle "nižší ligy", nehledě na fakt, že se v těchto ligách hraje kolikrát lepší fotbal)... To Lubas: víš co, radši NEMYSLI.!!!
0/0
22.8.2003 19:41

NAFTAK

TAKY KASPAREK
PAN LUBAS NEZAPRE,ZE PATRIL DO RODINY KASPARKU BEZ ROLNICEK.STEJNE SILNE RECI A SKUTEK UTEK.
0/0
22.8.2003 18:16

Everton

Jaké TV šoty
O šotech v TV si asi každý myslí svoje. Jen z posledního kola například góly Sigmy i Příbramy ve zprávách nebyly a v případě Heinze bylo ukázáno jen jak už běží na prázdnou branku a u ostaních zápasů maximálně 3-4 akce. Samozřejmě bez rozhovoru, ukázání sporných situací a teď už asi sním o nějakém standardním fotbalovém magazínu (Poločas je slabý odvar). Zpátky na zem - všude v Evropě kromě nás ho mají. S takovýma sestřihama jaké nabízejí všechny naše tři TV jděte do pr. A kvůli tomu se nemůže hrát v atraktivní čas večer.
0/0
22.8.2003 15:44

mara

Re:
Naprosty souhlas!!
0/0
22.8.2003 19:24

Sved

TO JE BORDEL!
JAKO VE VSEM
0/0
22.8.2003 15:33

Vaclav

Lubasi
Lubasi, Lubasi, ty mi nak nesedis...............
0/0
22.8.2003 15:25

Tomáš

play-off to je nápad...
Můžu říct, že PO je výborný nápad, můj názor ke, že by mělo být v lize 12 mužstev, takže základní část 22 zápasů, pak 8 nejlepších pohárovým systémem, finále taky na 2 zápasy, celkem 28 zápasů, začátek vždy na hřišti slabšího po základní části. Zápasů by bylo jenom o 2 méně, ale nepochybně by play - off bylo mnohem víc zajímavější. A těch 12 mužstev by mělo větší kvalitu než současných 16. Souhlasit se mnou asi všichni nebudete, že?...
0/0
22.8.2003 15:17

Everton

Re:
Mě osobně se PO určitě nelíbí - prostě k fotbalu nějak nepatří a¨má kromě výhod i zápory - často podivný boj o poslední postupové místo a to jak už jasní postupující vypouští zápasy a šetří se na těch pár klíčových. Ale když jsme u diskuse - navrhuji třeba ligu pro 10 týmů a každý s každým čtyřikrát. Je to sice víc zápasů, ale hráči jsou jednou profíci, tak ať makají a taky radši hrají než trénují. PO bych zkusil v poháru (třeba od osmifinále) - je o ničem, když rozhoduje jediný zápas, zvýší se tím napětí a snad i prestiž poháru. Pořád si myslím, že volných termínů je dost.
0/0
22.8.2003 15:33

Tomáš

Re:
No, zápory PO jsou, ale nemyslíš, že třeba mančafty od 4. do 12. místa  zápasy ke konci soutěže nevypouštějí?Samozřejmě, když jim nejde o pohár nebo nejsou ohroženy sestupem. Podívej se třeba na Ligu mistrů, je to vlastně PO, akorát jsou kluby z jiných států.
0/0
22.8.2003 15:56

Everton

Re:
Možná je to jen takový konzervativní názor a pocit, že do fotbalu PO nepatří. Oboje má klady a zápory. Jinak souhlas že třeba loňská liga posledních pět nebyla vůbec o ničem - skoro vše bylo rozhodnuté.
0/0
22.8.2003 16:29

skeptik

Lubasi ty jsi Lábus!
V podstatě neni co řešit až na pár vyjímek,který vlastně ani vyjímkami nejsou...Jsem z tebe úplně v pudeli.Kluby si v podstatě ligu řídí sami až na to,že se před tím musí zeptat svazu...Říkáš,že když přijde víc lidí,tak uděláš změnu.Mám pro tebe jeden tip,PP dejte od 20:00 v pátek a zbytek nechte na klubech,kdy chtějí hrát s tím,že doporučuješ neděli od 19:00hod.O litr se s tebou vsadim,že se návštěvy a sledovanost ligy zdvojnásobí a to minimálně!!!!Nedokázali jste využít jízdu nároďáku,tak už se proberte a ať v týhle zemi aspoň něco funguje podle přání většiny národa,kulva!!!!
 
0/0
22.8.2003 13:39

...

Re:
tak, tak
0/0
22.8.2003 13:44

JetFly

Tak to nechápu!!!
Jak to že idnes tvrdí že je většina klubů pro samostatnost ligy když oni sami uveřejnily článek kde se pro samostatnost vyjádřilo 7 klubů. Pokud teda umím dobře počítat tak celkem máme 16 klubů polovina je 8 a tzn. že 7 je v tomto případě menšina a ne většina jak tvrdí v tomto článku redaktor idnes. Nebo se pletu?
0/0
22.8.2003 13:13

Praetorian

Poznamka
K diskusi o terminech, mi sobota vyhovuje a pokud chci ten fotbal videt tak si zajdu. Uvedomujete si vy vsichni co volate po nedelnim odpoledni, ze za mesic zacne hokej? Pro fanousky v Praze, Plzni, Ostrave, Budejkach nebo Liberci by nastal problem hokej nebo fotbal.
0/0
22.8.2003 11:45

...

Re:
to už je jejich problém! pokud jsou (předpokládám, že všichni) samostaně schopný uvažovat, tak si vyberou kam jít! a že by se začátky utkání kryli -> viz BRNO - taky si můžou vyprosit vyjímku - třeba Sparta v hokeji chce hrát až od 19,00 - tudíž začátek fotbalu v neděli v 16,00 nikomu překážet nemůže!!! stejně jsou ve sportovních zprávách je šoty z druhých třtin, vyjímečně všechny góly...
0/0
22.8.2003 12:00

Ťuhýk

Kocourkov!
Stadiony musí mít osvětlení, ale stejně se hraje odpoledne, aby to stihly televize do zpráv.
0/0
22.8.2003 11:43

JetFly

Re:
Jenže přijde podzim a to se trochu brzo stmívá takže na primě bys toho asi bez osvětlení moc neviděl.
0/0
22.8.2003 13:16

Re:
Jakou ma souvislost televize Prima s osvětlením???
0/0
22.8.2003 15:35

Dežo

Termíny
Když si může prosadit Brno začátky ve 20 hod, tak co tady furt všichni brečíte magoři
0/0
22.8.2003 10:36

Brittish

Re:
Bez si pinkat balonkem o zed do toho vaseho chatrajiciho sidliste a radsi zaplatte statu co jim dluzite a hlavne nedelejte si na zenskou deset deti pak z toho sou takovyhle ho.vada jako Dežo kdyz ses nad.rzenej a virid to i svejm pribuznejm tak se pouziva vec zvana kon.dom antikoncepce pro vas vsechny Deža, Laca, Fera a ja nevim koho jeste jaky vymasteny jmena mate rika se tomu ve vasem pripade spr.cka nebo guma a neni vhodna jen na to delat si z ni balonky jinak stat vam odebere pridavky budou se vam davat pridavky jen na 4 deti jestli jich mate 20 tak je to vase minus!!!
0/0
22.8.2003 12:56

Dežo

Re: Brittish
TY DYLINO, ZATO TOBE MUSELA DAT MAMA ALE MENO, KDYZ POUZIVAS TAK STUPIDNI PREZDIVKU  TY ANGLIČANE
0/0
22.8.2003 13:58

Brittish

Re:
ti rikam neser se do fotbalu nebo jo bez do kotle mezi Spartany aspon bude o jednoho statniho prizivnika min
0/0
22.8.2003 12:57

Dežo

Re: A TY PRIĎ
K NAM DOM A VEM AJ SVOJU STAROU. TOBE DAM DO RYPAKU A STARE UKAZU CO JE TO PORADNEJ SEX! BUDE VALIT VOČI
0/0
22.8.2003 14:06

Vana

Re:
0/0
22.8.2003 14:40

ROS

Re:
Hele Džefe,ale taky nikdo nepsal že si to Brno prosadilo,jo a mě se to taky nelíbí 17:15 mi vyhovuje,klidně ať to od těch 20:00 je,ale v SOBOTU a ne v neděli jak chcou brňáci
0/0
22.8.2003 17:12

Tonda

Samolibej trouba...
Kdyz to ctu tak tak vidim, ze opravdu kazdej muze delat vsechno, tenhle pan by mel jit delat politiku, oni mu poukazou na X vyjimek z planu a on dela jako ze neexistujou a kdyz to nejde tak rekne ze to nepovazuje za vyjimky.
Myslim ze by zapadnul mezi nase pany poslance a ostatni politiky.
0/0
22.8.2003 10:33

gege22

Stadiony a termíny
Zvednout úroveň stadionů je určitě dobrá věc, ale zase ne za každou cenu, nakonec pohled na tabulku mluví jasně. Všichni "azylanti" jsou pěkně dole. O začátcích utkání by měl rozhodovat klub, který jediný nejlépe může vyhodnotit situaci v daném místě. Z tohoto pohledu se jeví jako ideální neděle večer jako příjemné zakončení víkendu, alespoň u těch, co mají osvětlení. Jasné je, že v sobotu po obědě přijde na fotbal minimální návštěva. Prostě fotbal tu má být pro lidi, u nás tomu tak zatím není.
0/0
22.8.2003 10:26

HBA

Lubasi, Lubasi....
Místy připadá rozhovor úryvky z estrád televize Nova, ale proč se tomu divit. Jen si myslím, že to ani nemá koho překvapit, protože v našem fotbale a v Kocourkově se může stát snad všechno. Pan Lubas kdysi byl solidní ofenzívní hráč Hradce Králové a Slávie, měl snad nadanou dceru na tenis, taky vystudoval. Má tohle zapotřebí?
0/0
22.8.2003 10:06

Aleš

Termíny
Mě akorát štve, že se pořád poukazuje na to, že termín v sobotu 17.15 je kvůli televizním zprávám a sponzorům. A co pak v těch zprávách je. Prd . 1-2 minuty ze čtyř utkání. Z ostatních pouze výsledek.
0/0
22.8.2003 9:41

Dežo

Re: Termíny
NOVA to náhodou dělá dobře. A komentátoři se taky hodně zlepšili. Horší je to bohužel s ČT.
0/0
22.8.2003 10:30

Kocek

Re: Dežo
Děžo, Dežo, ty už to nepij ani ředěný.
0/0
22.8.2003 10:51

rejpal

Re:
No prostě Dežo!!!!!!!!!!!!!
0/0
22.8.2003 10:58

Brittish

Re:
Bez si pinkat balonkem o zed do toho vaseho chatrajiciho sidliste a radsi zaplatte statu co jim dluzite a hlavne nedelejte si na zenskou deset deti pak z toho sou takovyhle ho.vada jako Dežo kdyz ses nad.rzenej a virid to i svejm pribuznejm tak se pouziva vec zvana kon.dom antikoncepce pro vas vsechny Deža, Laca, Fera a ja nevim koho jeste jaky vymasteny jmena mate rika se tomu ve vasem pripade spr.cka nebo guma a neni vhodna jen na to delat si z ni balonky jinak stat vam odebere pridavky budou se vam davat pridavky jen na 4 deti jestli jich mate 20 tak je to vase minus!!!
0/0
22.8.2003 12:56

George Bush

kolumbijskej model proč ne u nás?
po podzimní části se body nulujou. vítěz podzimní části a vítěz jarní části, si to rozdaj na začátku léta ve finále ligy (na X vítěznejch). pokud je vítězem obou částí jeden tým tak je automaticky mistr.
0/0
22.8.2003 9:10

toffi

Re:
jedna z mala chytrych veci, ktery kdy Bush navrhl:) skoda ze az tady na iDnes ve foru
0/0
22.8.2003 10:25

kocek

dejte ligu Nově
Souhlasim s Lubasem, jen ať si tu ligu vezmou. To teprve uvidíme věci !! Už se těším, jak  typu Horník, Kubíček, Leška, Koštál, Stárka atd. budou řídit ligu lépe. Do dvou let to dají zpátky svazu. Vždyť jsou to diletanti, kteří hájí jenom své zájmy a možná zájmy svého klubu. A co kdyby řídila ligu přímo televize NOVA ? Lubase by mohl nahradit třeba Železný.
0/0
22.8.2003 9:06

kalimero

Stadiony
Projekt Stadiony 2003 je absolutne spravna cesta. S vyjimkami i bez. Chcete neustale chodit na ty priserny polorozpadly trosky, s kladrama na stani, s jednim stankem s parkem pro 2500 lidi a suchym zachodem????
Uplne nechapu nektere otazky redaktora...
0/0
22.8.2003 9:06

Milan Krížeček

Výplod chorých mozků
Česká liga si hraje na něco, co není. Svaz určuje klubům výběhové zóny, tvar sedadel, počet sprch, umělé osvětlení (přitom se v 35 st. vedrech hraje kvůli Nově ve 14.25!) a nevím jaké capárny. Je zvláštní, že při záběrech na ligy ekonomicky mnohem vyspělejších zemí, jako je Belgie, Holandsko, Franice, Itálie, Portugalsko, Řecko ap. hlavně slabší kluby hrají na docela hrozných hřištích s tribunami, kde je 2/3 míst na stání. Jen namátkou si vybavuji Boavistu Porto, Bastii nebo Ajaccio. K čemu nutit Blšany, které mají 400(?) obyvatel, aby přestavovaly stadion? Stejně budou do pár let třeba hrát divizi. To, co bafící spískali v naší lize, že kluby musejí hrát na vypůjčených hřištích je výsměch regulérnosti. Počkejte na pokles návštěv! Teď je ještě teplo a boom v Brně a Ostravě. Závěr podzimu bude hrůza. Koho taky zajímá zápas Blšany-Synot a k tomu ještě v Příbrami... 
0/0
22.8.2003 9:01

kocek

Re: výplod chorého mozku
A to jenom proto, že pár mužstev v Evropě má blbé stadiony, tak my je máme mít taky ? To je opravdu argument chorého mozku !!
0/0
22.8.2003 9:23

bystrouška

Re:
no tak se, prosim tě, někde dobře podívej, jaký mají stadiony ty kluby, o kterých jsi napsal, jo? Aby ses tu neztrapňoval. Nevím, kde jsi na tohle moudro přišel, ale v těchto zemích mají dnes i mrňavé kluby stoprocentě vyhovující stadiony.
0/0
22.8.2003 10:21

Kolba

ženská
Svaz je jako ženská, taky dělá všechno pro to, aby se na fotbal nemohlo koukat.
0/0
22.8.2003 9:00

King

Nespravny clovek...
na nespravnem miste!!!
0/0
22.8.2003 8:49

...

NOVA
Hezkej rozhovor, jen jsem postrádal otázečku, na televizní zápasy na TV NOVA!
Já chápu, že když si NOVA zaplatí za přenosy takový peníze, že si chce určovat, kdy se jí hodí vysílání fotbalu do "rozvrhu", ale kdo si udělá každou sobotu o půl třetí čas??? Kdyby třeba vysílali v neděli od 16,00 nebo 17,00 (jako v Anglii), určitě by se dívalo víc lidí na televizi!
Takhle to akorát stěžují fotbalu chtivým fanouškům ...
0/0
22.8.2003 8:28

Lacina

Re:
  Debatu o tom, kdy by se měla liga hrát, bují už pořádně dlouhou dobu. K začátkům utkání se vyjadřovala řada odborníků i pseudoodborníků. Nejvíc se diskutuje právě o časech televizních přenosů. Jediné, co jsem si z nich odnesl, je, že nikdy, opakuji NIKDY, nebyl NIKDO s termínem spokojen. Češi jsou národ chytráků, kteří ví vždycky všechno nejlíp, zvlášť po bitvě.
  Hlavně mi proboha nikdo neodepisujte: jasně, vždyť to mělo být tehdy a tehdy v tolik a tolik... Na fotbal se u nás prostě nechodí. Tak to, obávám se, bylo, je a bude... Alespoň dokud budou veškeré špičky v zahraničí. Vždyť za první republiky nebo ještě v 50' - 60' letech chodily klidně padesáti tisícové návštěvy. A ačkoli jsem nebyl na světě, hádám, že spory o začátcích zápasů nebyly na denním pořádku.
0/0
22.8.2003 10:16

Kocek

Re: Lacina
Souhlasím s Vámi. Já ty návštěvy ještě pamatuji. Dnes lidi na fotbal prostě nechodí z různých důvodů (hlavním důvodem podle mě masové chataření a chalupaření, které začalo na počátku 70. let a dále klesající úroveň ligy ) a jenom hledají výmluvy a chyby u druhých.
0/0
22.8.2003 10:49

...

Re:
fajn, takže každý kdo má rodinu, přítelkyni, sedí v zaměstnání ... je zkrátka vyvrženec, protože nemá skoro nikdy čas se podívat na fotbal, popř. si na něj zajít!
o tom všem to je!!! chcete vysoké návštěvy a sami si tady udávate důvody , proč to nelze!!! vždyť se nad sebou zamyslete!!! máme tady současnost!!! co se dalo dělat v té době (první republika)??? přenosy z utkání v TV? opravdu KAŽDÝ fanda fotbalu se sebral a vyrazil na fotbal - jediná možnost, jak se na tuto hru podívat!!!
tohle může prohlásit pouze bezohledný člověk, těšilo mě pánové...
0/0
22.8.2003 11:32

bystrouška

Re:
co to plácáš, ty joude. Já mám práci, přítelkyni, rodinu zatim ne, ale tu má muj brácha. Máme permice na Spartu. Já chodim na ligu pravidelně, pač jsem v Praze a když je fotbal, tak jdu prostě na fotbal,m protože mě to baví. A brácha? Ten je z Děčína a s tátou jezděj do Prahy na Spartu autem, i když je třeba derby vždycky v TV. Koho ten fotbal baví, tak jako nás, tak půjde na stadion, ty papulo!
0/0
22.8.2003 12:07

bystrouška

Re:
já jsem si to ještě jednou přečet a jseš fakt pitomec, tohle napsat...
0/0
22.8.2003 12:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze