Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V lize se zjevili noví tahouni

Ve fotbalové lize vládnou nové pořádky. "Revoluce malých" vynesla do čela Brno s Ostravou, giganti s nejvyššími rozpočty jsou o krok pozadu. Experti, které oslovila MF DNES, se shodují: je to dobře, soutěž je teď svěží, ale nebude to mít dlouhé trvání. Navíc je brzy. "Liga je teď zajímavější, získala nový náboj. Není tolik stereotypní, což se mi moc líbí. Ale myslím, že je to dočasné," tvrdí Ladislav Vízek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOBY BRNO

CAJZLI NA TITUL NEMAJI !
Tabulka bude vypadat takto az do konce, Brno , Ba nik, Olomouc, Teplice, Liberec, Zlin, Pribram , Opava, Plzen, C. Budej., Synot, Blsany ,Jablonec, Zizkov, Slavie a Sparta. Tahle tabulka bude tim nejlepsim resenim jak dostat CAJZLE z ligy ! A PROTO JEDEMEEEEEEEEEEEEEEE BRNO JEDEMEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
19.8.2003 21:58

Robin Ood

Re:
Hm... určité časti té tabulky tak budou vypadat, jen  první až třetí bude nahrazen prvním až třetím od konce, jako to bylo loni.  Zajímalo by mě, kdo je schopen splodit takový příspěvek... nedokkážu si představit nikoho, kdo má iq větší než sklenička vody....
0/0
19.8.2003 22:03

Marek

Re:
Co je to cajzli? TO slovo neznam, to musi bejt nejaky novy nebo Brnensky?
0/0
19.8.2003 22:06

milec

Re:
to budeš asi cajzl...
0/0
20.8.2003 8:14

Marek

cajzl
Jedine me napadlo "ceskej hajzl". jestli to tak je tak to vam teda pekne dekuju!
0/0
20.8.2003 12:45

Marek

Ceskej fotbal v Anglii
Nevi nekdo jak bych moh sledovat Ceskej fotbal v Anglii? Sere me furt jen sledovat vysledky a cist neci cinty. Neni nejaka internetova stranka kde nekdo nechava zaznamy z cesky televize (nebo kde se ted ty zapasy vysilaj)?
0/0
19.8.2003 21:56

T.M.

Pro fandy Boby a Baníku
Kašlete na rádoby experty Vízka a Táborského. Žijí léta v humbuku Sparta a Slavie, že mají klapky na očích. Proč  se nezeptali Moraváků např. Ličky či Brůcknera. Baník a Boby , Sparta , Slavie . Věřím, že moravský tandem povede ligu i po víkendu, oba týmy mají minimálně na plichtu. A Sparta změkne v Olomouci a bude klid !!!!
0/0
19.8.2003 20:29

aa

Re:
Protože Lička není žádný expert, všude kde byl tak to posral a navíc koktá.
0/0
20.8.2003 13:11

KING BANÍK

Vivat
Baník a Zbrojovka.
0/0
19.8.2003 18:06

Roman

Tabulka pravdy
Zde je tabulka pravdy. V případě stejného počtu bodů do tabulky pravdy rozhoduje počet bodů v celkové tabulce.
1. Brno          +3 ; 2. Slavia +3; 3. Žižkov +3; 4. Liberec +2; 5. Sparta +2; 6. Ostrava +1; 7. Teplice +1; 8. Olomouc +1; 9. Jablonec -2; 10. Plzeň -2; 11. Zlín -2; 12. Opava -2; 13. Blšany -3; 14. České Budějovice -3; 15. Příbram -4; 16. Synot -5
0/0
19.8.2003 14:34

Typ

Re:
Dík. V tom Starým Městě to bude eště zajímavý.
Podle tabulky pravdy sou nahoře mužstva, co byly loni nahoře po konci ligy. Plus Brno. Ukáže čas, uvidíme, jak to bude vypadat tak koncem září.
0/0
19.8.2003 14:54

Roman

Tabulka pravdy
0/0
19.8.2003 14:33

Typ

Tabulka doma x venku
Zajímalo by mě, jestli se odborníci podívali i do tabulky zápasů doma x venku. Nejde mi ani tak o výsledky, jako o zajímavou skutečnost: ze čtyř kol hráli doma 1x: Opava, Blšany, ČB a Žižkov. Ze čtyř kol hráli doma 3x: Brno, Ostrava, Teplice, Příbram. Nevypovídá i toto o něčem? S výjimkou Příbrami a Žižkova je vidět, že kdo hraje doma, je na špičce a naopak. Zajímala by mě spíš tabulka pravdy.
0/0
19.8.2003 11:54

jox

odborník Vízek II.
Jestlize je notor Vizek branej jako odbornik na fotbal a uz se skoro nikdo neozve, tak je to fakt spatny... Desim se dne, kdy se shodne tenhle pan s panem Luhovym, ze nejake nase muzstvo hraje dobrej fotbal.
Pro FOTBAL.IDNES.CZ - to fakt nejde sehnat nazor nekoho, koho lidi berou?
0/0
19.8.2003 11:46

betman

odborník Vízek
no, jestli Vízek říká, že máme letos silný mančaft tak to vidím na dvanáctý flek...:-)
0/0
19.8.2003 11:30

Lamanai

skeptik
Prvni ctyri kola ligy byla nadmiru a hlavne velmi prekvapive zajimava. Dokonce TV prenosy byly pohledne. Jenze ja jsem skeptik. Prvni ctyri kola nic nevypovidaji. V polovine sezony rozprodaji financne slabsi tymy tretinu sve zakladni osy a bude po ftakach. Obe prazska S by mela predevsim prestat fnukat, ze jsou vysilena z poharu a podivat se oknem za hranice zeme. Vsechny kvalitni tymy maji obrovskou zatez. Ta navic zanedlouho ceka i Teplice, snad v poharu aspon chvilku vydrzi. Osobne se mi libi letosni hra Ostravy, i kdyz jsem Teplicak. Hlavne at jde cesky fotbal konecne do Evropy. Good Luck, guys!
0/0
19.8.2003 11:09

Raďoun

proč pořád Slávie
Nejsem ani Sparťan ani Slávista, ale nechápu, proč se pořád píše o Slavii jako o gigantovi a jednomu ze 2 největších kandidátů na titul. Podle mě je u nás jen Sparta evropským mužstvem a pak je cca 5 mužstev o třídu níž: Liberec, Teplice, Slávie, Baník, Olomouc. Tak proč pořád jen Slávie? Protože je z Prahy? Bohemka a Žizkov taky. Protože má nejvíc fanoušků? A kde? Na stadionu určitě ne. Protože má výsledky? A jaké? Za posledních 50 let jen 1 titul, Baník má tuším 3, Brno 1. Protože má nejhezčí stadion? Asi ne. Protože má nejvyšší rozpočet? No, tak asi proto. Souhlasím s J. Štajnerem, že Slavie je průměrný klub s nadprůměrnými platy, ale nic víc. To je opravdu příliš málo na to, abych na ni musel koukat každý týden na Nově a den co den o ni číst jako o favoritovi. Osobně se domnívám, že loňský úbytek diváků byl způsoben právě přesycením obou S, která diváky už tolik netáhnou, a to ani venku. Letošní pohled na tabulku je rozhodně zajímavější a návštěvy to jen potvrzují. Jinak zasvěcené názory pánů Vízka či Luhového v tisku také nevyhledávám.
0/0
19.8.2003 11:00

petr

Re:
Slávie je dlouhodobě druhý nejlepší tým naší ligy, ať se ti to líbí , nebo ne. Statistiky, koeficienty, názory "odborníků", můj názor.To samé v evropských pohárech .Loni hrála jednoznačně nejhezčí fotbal a nezměnila téměř mužstvo. Proto je aspirantem na titul, dokonce Hattrick ji určil za favorita, ale to je jen subjektivní názor skupinky novinářů. Tři úvodní utkání zvládla s přehledem, čtvrtné odflákla a hned se najdou chudáci, neříkám, že ty, kteří ji odepisují , jako minulý rok Spartu, která stejně vyhrála. Slávia je jediná, která může trošku konkurovat Spartě a tak to až na vyjímky bylo i v minulosti a bude i letos.  
0/0
19.8.2003 11:12

KING BANIK

Re:
, Dokonce i HATTRICK ji určil za favorita. :-))))))))))))) Tak to jo, to je hned jiná, škoda jen, že ta sešívaná chudina má za 50 let titulů jako FC Vítkovice.
0/0
19.8.2003 11:24

Fandys

Re:
Co máš proti Hattricku? To je jedinej sportovní časák, kterej za něco stojí, jinak Slávia je se Spartou i přes porážku v Plzni  favorit na titul, to snad je jasný každýmu kdo fotbal sleduje. V nejhoršim a zároveň nejpravděpodobněji bude zase druhá.
0/0
19.8.2003 12:10

Praetorian

Re:
Fotbal sleduji a neni mi to jasne. Videl jsem Slavii s Blsany a Plzni a nemuzu rict, ze by necim zaujali, vicemene nuda a traparna. Mozna tak Gedeon, ktery je ober prase a mel by do nej taky nekdo poradne zajet.
0/0
19.8.2003 12:49

ACOS

Přesně tak,
Přesně tak,
 
0/0
19.8.2003 13:47

ACOS

Re:
slavie je dlouhodobě druhý nejúspěšnější klub. V evropě toho za posledních deset let nahrála nejvíce ze všech našich klubů, i když v LM pořád ještě nic. Má druhý největší počet titulů. I za posledních deset let je druhá nejúspěšnější. Navíc je to nejstarší aktivní fotbalový klub v ČR a jeden z nejstarších ve střední a východní Evropě vůbec.
Slavie do toho!!
0/0
19.8.2003 13:50

Raďoun

Re:
Právě, že si nemyslím, že je to dlouhodobě druhý nejlepší tým. Pokud vezmu posledních 10 let a sečtu body, tak možná ano, ale určitě bude mít blíž k Olomouci než ke Spartě. Proto mě štve, když se přirovnává pořád ke Spartě a ne k sobě rovným. Slavii neodepisuju (rozhodně mě nemůže ovlivnit jeden nepodařený zápas, stejný názor jsem měl i před Vigem), ale nevidím ji jako většího favorita než třeba Liberec. Souhlasím, že jde o subjektivní názor, po 30. kole uvidíme. Nicméně neplatí ani rčení "pořád druhá", 5. místo mám pořád v živé paměti. Jinak argument "nejhezčí fotbal" je tak trochu o ničem. Někdo má zase "nejpevnější obranu", někdo "nedobytný domácí stadion". Na to se prostě nehraje, nehledě na to, že v zápasech, které jsem viděl (Besiktas, Trebinje, Panathinaikos, Doněck... , kde o něco jde, jsem si moc krásy neužil.
0/0
19.8.2003 14:03

Ďourek

Re:
Alespoň že netvrdíš, že tvůj názor je jediný možný správný.... Slavia za posledních deset let proadla na páté místo jenom jednou (jednou třetí, jednou titul), Sparta ostatně taky(jenom to už nemáš v živé paměti) a oba v té sezóně vyhráli pohár (čili se asi v jarní části už soustředili na něco jiného). Takové bilance žádný další český klub nemá - Liberec se na bedně umístil jednou a v další sezóně už se nedostal ani do UEFY a ostatní celky se neustále potýkají s kolísavou formou - ten kdo na jaře zabral a dostal se do pohárů na podzim už byl z formy a rychle se pakoval - jenom namátkou byl to případ Jablonce (vypadli s někým z Kypru - tuším Nikósie), tebou vychvalovaná Olompouc vypadla s někým z Polska (vzpomínám si, že Vaniak dostal gól přímo z rohu) ani Příbram se moc nepředvedla (Sedan). Trochu slušná tažení poháry předvedli Olomouc s Hapalem a Látalem, předloni Liberec, jednou Hradec (ještě se Samcem v roli nejlepšího střelce) - za posledních dejme tomu pět let se dá říci, že se Slavií srovnal krok Liberec (hlavně díky loňské sezóně), ale je fakt, že do jarních kol pohárů se pravidelně dostávají jenom pražská S
0/0
19.8.2003 16:03

Baník

Baníčku my jsme s Tebou,my Tě nikdy neopustíme,my Tě nikdy nezradíme,bo my Ti věříme...
0/0
19.8.2003 10:53

:-)

Re:
no nevim jak by se ti to zpivalo, mozna by to chtelo trochu zmenit slovosled
0/0
19.8.2003 12:53

FCB

KING BANÍK
0/0
19.8.2003 10:47

KING BANIK

?
"Giganti s nejvyššími rozpočty jsou o krok pozadu." Jediným gigantem (na české poměry) je Sparta, takže nevím proč páni redaktoři použili množného čísla, že by mezi giganty počítali i sešívanou chudinu? 
0/0
19.8.2003 10:38

:-)

Re:
Slavia ma gigantickou sbirku druhych mist
0/0
19.8.2003 12:51

Hooligan''s Bazaly

Diváci
Úplně miluju jak tady sparťani rozebíraj jaký měli v úvodu los na losu nezáleží,záleží na hře..Myslím že Baník, Brno nebo i Liberec mají na titul sice Sparta bude taky šlapat to se nedá odepřít ale letos to s ní vidím bledě..a Slávie..no tak o tom ani nemluvím.. A co říkáte na diváky???. Baník má letos si myslím nejlepší diváckou kulisu v lize..Ale je rozdíl diváci a diváci,Ti Baníkovci tam jen nesedí a nedívají se jak trubky,ale Ti hráči je musí i slyšet a to je potom žene kupředu..Sám vím když jsme za stavu 0:2 (Baník:Blšany) začali bouřlivě povzbuzovat (na Spartě by už byli určitě doma--) a potom se teprve naši hoši chytli našich slov a rozmetly Blšany 5:2 to je divácká kulisa!!!!!!
0/0
19.8.2003 10:32

brno

Re:
souhlasim ze los neni to podstatne, to bych pak mohl rici: "skoda ze rozehrane brno nedostalo spartu v prvnim kole"... ba naopak bude narocnejsi ji chytnout pozdeji... slavie jsou salati, sparte preji v poharu-na rozdil od sesivanych na to ma... brno-ostrava jedem!
0/0
19.8.2003 11:28

Los Bazalos

Re:
S tim Brnem jdi do kelu, jinak souhlas Ostrava jedem!!!!!!!!!
0/0
19.8.2003 12:13

brno

Re:
si magor ty do kelu!
0/0
19.8.2003 13:18

Captain Jack O´Neil

Re:
Baník má nejlepší diváckou kulisu v lize, to je bohužel fakt. Bohužel proto, že fandím Spartě a přál bych si toto prvenství pro svůj tým..
 Ale zase je to trochu rozporuplné...  Minulou sezónu byl zápas OST-SPA  velice bouřlivý, ale velkou část z pokřiků tvořily urážky Sparty řvané celou hlavní tribunou... Když třináct tisíc lidí (číslo střelené od boku) tupě řve Sparta bu..antů parta, moc záviděníhodné mi to nepřipadá a dost to svádí k tomu smýšlet  o nich dost nelichotivě.
Dokud ovšem všichni jen povzbuzují baník - což je kromě zápasů s pražskými "S" většina času (dle TV a postřehů kámošů z okolí), je to výborné.
0/0
19.8.2003 19:05

betman

Re:
já si myslím, že těm hráčům je to úplně jedno - spíš je to vyhecuje. Nejhorší je když na Tebe pískají vlastní diváci, nebo když je na stadionu hrobové ticho jako třeba teď v Plzni, kde bylo slyšet akorát pokyny z lavičky. Nicméně nadávat soupeři je zhovadilost...
0/0
19.8.2003 20:02

Captain Jack O´Neil

Re:
Jasně, taky myslím, že to hráči nevnímají... ale ty děti, které tam občas (stále řídčeji) rodiče berou, to vnímají dost silně.
Ale je fakt, že to ticho je opravdu hrozné. Prostě bych nechal stadion otevřenej pro ty co si chtěj nadávat dvě hoďky předem a až by se vyřvali, tak bych tam pustil opravdové fanoušky
0/0
19.8.2003 20:52

sobul

6. nebo 7. místo
proč ne, byl bych naprosto spokojenej; když bude Brno po podzimní části na 6. místě pouze o bod za prvním; jinak by mě zajímalo, kolikrát v letošní sezoně (plus Intertoto) tihle vážení odborníci viděli Brno hrát, aby mohli své názory něčím podložit; Táborský to je kmet vševěd viz. sparťanskej Polednica; a Vízek? no comment   
0/0
19.8.2003 9:34

Niinima

Souhlas
Ačkoliv přeju Brnu, myslím že odborníci majuí pravdu; o Spartě a Slavii nelze pochybovat a Baník jim bude zdatným soupeřem. Přece jen nám chybí víc zkušeností, Křivánek, Švancara, Pacanda neuhrály v reprezentaci a v těžkých zápasech to co Látal, Heinz, Prohászka, Bolf... Uvidíme v těžkých zápasech, jen doufám, že udržíme nějaké 4-5 místo a budeme hrát o poháry, třeba s Baníkem, Libercem a Teplicemi, Také je fakt, že pokud se vedení podaří udržet tým, Belic, Švancara, Mezlík, Křap, Došek, Pacanda... tak ten mančaft by mohl dál vyzrát a hrát trvaleji o pohárové příčky. Těším se však už letos na souboje o UEFU:-)
0/0
19.8.2003 8:46

Everton

Opravdu zajímavý článek ?!
Ještě bych doplnil názory odborníků Poulíčka a Titlbacha. Jinak od iDnes nevidím žádný komentář k požadavku Brna na začátek zápasů ve 20.00. To bude docala zásadní rozhodování svazu - jestli dá přednost fanouškům pro které se fotbal hraje nebo si zase bude dokazovat, jak umí vše sám nejlíp zorganizovat. Řekl bych, že v Brně se jedná o takových 5000 lidí na zápas.
0/0
19.8.2003 8:44

Karlík

Re:
Ale to je jasne, ze s tim navrhem na zacatek v 20:00 neuspeje. Z toho by melo prosech jenom Brno a vsichni vime, ze ceska natura je takova: nevadi, kdyz mi chcipne koza, hlavne ze sousedovi taky. Proste to nepovoli a hotovo.
0/0
19.8.2003 9:16

szalas

Re:
...to by byl ovsem dalsi duvod pro osamostatneni ligy. Nehlede na to, ze pokud se jejich pocet zvedne o nekolik tisic tak je to i nezanedbatelna castka do pokladen financne ne tak silnych klubu. A jestli je duvod vecnyho odmitani tohodle casu to, ze by nebyly ty (uzasny) 5ti minutovy soty v hlavnim zpravodajstvi Novy a CT, tak uz bych ty dedky ze svazu opravdu vyhazel (nedokazi prosazovat zajmy ligy!!!)
0/0
19.8.2003 10:54

GoGo

Re:
Kde bereš ten optimismus, že kluby by se mezi sebou dohodly? Sparta se například veřejně postavila proti posunu Slávistického ligového zápasu kvůli poháru.
0/0
19.8.2003 11:22

szalas

Re:
no prave, v pripade samostatnosti by Sparta nemela do terminu zapasu, kterej ani nehraje, co kecat (dohoda by byla mezi kluby). O zasadnich otazkach by taky musela rozhodovat vetsina (zadny veto sparty).
0/0
19.8.2003 11:55

Kotlík

Re:
Pindy naší mindy. Proti odložení zápasu Slávie se kromě zástupce Brna postavili všichni, včetně pana Lubase,  zkus trochu oprášit paměť, nebo zalistuj tady. No a pokud jde o začátky zápasů, to by si každý mohl stanovit kdy by se mu to hodilo? Ani náhodou. Podívejte se na Evropu, kde tomu tak je.  NIKDE! Ten požadavel považuju za naivní. Jiná věc by byla vykašlat se na diktát komerčních televizí a stanovit začátky zápasů opravdu s ohledem na diváky.
0/0
19.8.2003 13:12

szalas

Re:
k tem casum a pozadavku: jasne, ze by kazdej nehral jindy, ale nestalo by se, aby byl odsouhlasenej oficialni cas, s kterym vetsina fotbalovy verejnosti nesouhlasi! sobota odpoledne - kolik lidi je ve mestech? a ligu hraji hlavne mesta! PS.neni to dikatat jen komercnich televizi - CT si taky pridala
0/0
19.8.2003 13:59

brno

Re:
nepovoli, nejsme prazaci a funkcionarum nejde o divaky! hnus! ... a velka skoda. to same zizkov, pro by to neslo? a proc iDNES neudela treba analyzu ci rozhovory s funkcionari... kdo se ma zvlaste v tech vedrech divat na ten uplahoceny fotbal... krome fotbylu ve zpravach nevidim jediny duvod!
0/0
19.8.2003 11:32

Velký Vykřičník

USE YOUR BRAIN
"""Nejsme pražáci""" to ne, ale když to říkáte takhle, tak jste ohromní ubožáci!!!! teď z vás ještě vypadne, že jste kvůli tomu doteď hráli jak bačkory, co!!!!  jseš kus kreténa, Sparta taky chtěla hrát v neděli večer!!!! 
A navíc si ještě protiřečíš sám - proč nejde posunout žižkov a  brno. Došlo ti vůbec, že je Žižkov geograficky v Praze?
Přesně kvůli takovejm hovadům, jako jsi ty existuje v Praze názor, že je morava banda hovad. Já vím, že to tak není, mám tam spoustu kámošů, ale když někdo potká jenom tebe, nic jiného mu nezbývá.
 
0/0
19.8.2003 22:00

...

Re:
chci jen rici ze ne slovo kazdeho ma stejnou vahu. jsem pro i v pripade sparty na volbu terminu pokud to prospeje divakum... mozna jsem se kapku spatne vyjadril, sorac
0/0
19.8.2003 22:19

Thomas

Jinak ty nazory - pamatuji si, jak rikal Drulak, ze kdyz neziska Sparta titul, tak to bude tragedie pro cely cesky fotbal. Ziskal ho v tom roce Liberec - a co se stalo? Nevidim jediny duvod, proc by takova Slavia mela automaticky narok na prvni-druhou pozici.A jeste jedna vec - ti co tady nadavaji na ostatni kluby - kdokoliv - tak delaji jenom ostudu svemu klubu.
0/0
19.8.2003 8:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze