Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poledicu kritizovali, zápas mu nevyšel

Mirko Poledica odehrál špatný zápas. "Kritika přišla, to je jasné," poznamenal. Srbský obránce fotbalové Sparty v úvodním utkání 3. předkola Ligy mistrů v makedonské Skopji, které Sparta vyhrála 3:2, zavinil jeden gól a potom během tří minut dostal za fauly dvě žluté karty. "Vím, že se mi zápas vůbec nepovedl."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kotlík

Kdo si dělá závěry
podle odehraných 3 utkání, z toho dvou po zranění, tak je - no řekněme že hlupáček. Vloni byl nejlepším obráncem polské ligy, myslím, že to letos prokáže.
0/0
16.8.2003 10:00

jáá

bezpečnost především
Na trabanta se vykašlete neni vůbec rychlej, ba právě naopak. Pomalej, nepohodlnej a SMRDÍ !!
0/0
15.8.2003 10:01

kabelka

Poledica je čech
 Poledica je normální čech, jeho pravé jméno je Miroslav Pánik. (synovec)
0/0
15.8.2003 9:01

Beňo

Dřevák
Poledicu jsem vlastně viděl ve 3 TV zápasech a byl pokaždé tragický. Absolutně bez podpory útoku, teď vyhořel i v obraně. A ten druhý faul zezadu, vždyť mu muselo být jasné, že půjde ven. S jediným, s čím tady souhlasím, že Sparta se zvedne, protože má hodně sebevědomí.
0/0
15.8.2003 8:50

balloonbalcy

Re:
Souhlasím s tím, že jeho podpora ofensívy je naprosto nulová, ale jeho dosavadní obranné zákroky v přípravných a ligových utkáních byly, až na výjimky, dobré. Svoje si při obranné činnosti odehrál, ale Sparta potřebuje krajní obránce, kteří by byli schopni podpořit útok, tak jako to dělal Grygera ve Spartě a v reprezentaci ... Ovšem nesouhlasím s tím, že by byl v zápasech s Teplicemi a Příbramí tragický ... Své si odehrál, ale nebyl nijak výrazný ...
0/0
15.8.2003 10:09

Jirka

Re:
A ty si myslis ze je takovy hlupak ze mu hned nedoslo ja myslim ze to vedel taky to na nem bylo videt. Jinak v obrane je az male vyjimky vyborny a utoceni sned zlepsi.
0/0
15.8.2003 20:58

Marty McSorly

uvidíme
Nechte srovnávání Poledici s Labantem na pokoji 14 dní. Poledica dostane flastr, nastoupí Labant (???) a pak se uvidí
0/0
15.8.2003 8:01

pesimista

Re:
Nebyl bych si tak úplně jistej, proti Opavě nehrál na beku ani Poledica ani Labant a Zbončák. A stručně řečeno, nedá se říct, že by zrovna zklamal.
0/0
15.8.2003 10:10

Katalyzátor

Poledica nebo Labant
Nemůžu je soudit, neviděl jsem je oba na hřišti vedle sebe, ale myslím, že pro Vlada by se určitě našel post v záloze, kde by byl platnej. Nevím, v jaké je teď Vlado formě, ale vzpomínám, jak jsem ho vídával na hřišti v poslední sezóně před odchodem (nevím, kterej to byl rok). Předváděl to, na co v té době ostatní až na pár výjimek srali - makal jak barevnej a hrál srdcem. Sparta není nijak technickej klub, vždy vyhrávali německým stylem (do plných a dát do toho všechno, i když se na ně všechno se*re). Tohle Vlado uměl, u Poledici jsem to zatím neviděl.
0/0
14.8.2003 23:32

Leon

První poločas hrál dobře. Na toho brazilce prostě neměl. Labant by dopadl stejně.
0/0
14.8.2003 22:54

TWANG

Polednica-Paník
Jen sem se včera smál když komentator říkal že Polednicu doporučil Paník /btw.stejně jako dovlekl do olomouce ekuemowi/ /člověk musi bejt asi sigmák aby pochopil co je Paník za b*ba/ prostě je to další nekopa kterýho vubec Sparta neměla kupovat.
0/0
14.8.2003 22:39

Lukas92

Jezek
 Koukam,ze si nikdo nevsimnul,kde ten prvni gol zacal.Jezek byl hodne mekej v souboji pred vapnem a zase se pak valel po zemi(jako celej zapas),mic sel na druhou stranu,centr a bylo to.
0/0
14.8.2003 22:08

rogál

Re:
Další velkej stretég. Takže to že Poledica čuměl jak ho přelítá balon je Ježkova chyba. Lukáši, nechtěl by si dělat komentáře do TV? Myslim že na diskusi idnesu je tě škoda.
0/0
14.8.2003 23:28

žbl

Re:
HURÁ.....  konečně někdo kdo nesedí před tím malým střapatým  na zadní části těla....... a kdo vidí co Ježek SPA přinesl a co naopak ne....... (chudáci na lavičce - Zbon, Labant,..... musí mít oči pro pláč......  a jsou min.o 50% LEPŠÍ.....
0/0
15.8.2003 21:54

Martin

Zlatej Labant
Takový zápas se může stát,ale jinak je Vlado jednoznačně lepší hráč a to i přesto,že neni po zranění v jeho bývalé formě tak by měl hrát v základní sestavě.Kritiku zaslouží hlavně Kotrba,který měl Mirka střídat dříve a byl klid.A když půjdem do detailu tak faul po kterém byl Mirko vyloučen nebyl,ale neměl do skluzu chodit,dalo se to čekat,že ho vymete.A Němec? Nedal jsem na něj dopustit,ale to co předvádí je ostuda a na hře Sparty není znát žádný systém a to Vám všem říkám,na konci sezony budou rádi za UEFA.Mistr bude Libe.
0/0
14.8.2003 21:32

jáá

Re:
Všechno sou to keci, trabant neni vůbec rychlej, ba právě naopak. Pomalej, nepohodlnej a SMRDÍ !!
0/0
15.8.2003 9:56

foks

hmm
ja myslim ze bude dobrej ... ale na toho rychlyho cerstvyho brazilce nemel ... brazilec lehkej 160cisel a polecice 190 90 kilo ... proste to neslo ... a jinak jestli ste videli jak hezky mu tam toho utocnika prenechal ten druhej spartan ... ukazal na nej a utek zatimco poledica cumel jinama ... a blazek si mel zarvat ... ne bejt pohodlnej a stat na care ... a zas uznejte ze ta prihravka byla presna .... zakonceni taky ... kdyby hraci hrali bez chyb vsechno by skoncilo  0:0 ... aspon bylo na co koukat ...
0/0
14.8.2003 20:46

Pajka

Re:
Ale nerikalo se o nem nahodou, ze je velmi rychly... Jinak nevim, co dodat k panu Kotrbovi. Videl, jak Vlado hral za B spatne dozadu a tak ho nevezme, ale Mirkovi nevysel jeden zapas, tak ho nezatrati. Nejak tomu nerozumim. Ale Vlada jsem hrat nevidel, tak tezko objektivne soudit.
0/0
14.8.2003 22:00

dave

Re:
na spartansky pomery a v porovnaní treba s Kinclem je rychlej jako blesk
0/0
15.8.2003 0:07

Bada

Re:
Rychlý možná říkaly, ale né nejrychlejší!!!
0/0
15.8.2003 9:01

Lukáš

Slavia
Na beka je slušně rychlostně vybavenej a proti Polednicovi je Vlado rychlej až dost. Umí podpořit útok a jeho standartky jsou parádní. Že neumí moc bránit. No mezi náma on Polednica taky neni žádnej zázrak v bránění. Jinak  SLAVIA MISTR LIGY
0/0
15.8.2003 12:21

vinetů

NEZATRACUJTE POLEDICU!!!!
Poledica je dobrej hráč a zatratit ho po 1 zápasese je ubohý, vzpomeňte kdysi na ´´Hybšmana´´!!!
0/0
14.8.2003 19:49

Maršál Malinowski

Re:
Přesně tak, viděl jsme ho v přípravě v cca. 4 - 5 zápasech a byl dost dobrej. Dejme mu čas... .
0/0
14.8.2003 20:23

Ferda P r a s e Mravenec

Nejhorší na tom bylo...
...že než jsem se na ten zápas šel podívat do hospy, tak jsem byl doma s r á t  a nějak jsem si špatně utřel p r d e l a pak mě celej zápas v hospodě u píva svěděla a měl jsem pořád nutkání se v ní škrábat...no však to znáte, ne?
0/0
14.8.2003 18:31

syr Aleks Férkasn

Re:
To máš ještě dobrí, já přyšel domu, votevřel sem sy pyvo a uběhly dvě mynuty ze zápasu a chtělo se my taky sr át ... ... ... no a kdyš sem se vráťyl, běžel tam nějakej konzert. A navýc pyvo v pyči...
0/0
14.8.2003 20:26

No nepoved se mu zapas, to se muze stat. Ale proc ty hloupy vymluvy? Po tom balonu sel a podskocil ho a ted se vymlouva na golmana. Taky ho Jarda hned po tom golu pekne sjel, ale asi to nebylo dost...
0/0
14.8.2003 18:02

tyyyjoo
huuuh fakt ho Jarda sjel, jo ? Něco mi uniklo ?? :-))) No jo tradice klubu ....
0/0
14.8.2003 18:34

Maršál Malinowski

Re:
... lepší, než se plácat po ramenou ...
 
...to jsme dobrý, to jsme dobrý, jen trojku jsme tu dostali, Sparta by tu dostala minimálně čtyři, to jsme dobrý, to jsme ..........
0/0
14.8.2003 20:22

Maxx

Re:
Jsi tu špatně!Řekl sjel,ne vojel,o nic jsi nepřišel sešitá prd elko.
0/0
14.8.2003 21:26

visitor

Poledica
Poledica (nebo Polednica-jak rika Taborsky:) chyboval, priznal to. Stane se i lepsim hracum. Tecka. Myslim, ze nema cenu to dal rozebirat.
0/0
14.8.2003 16:55

JOJ

Myslím si, že chybu udělal i trenér Kotrba ! Měl Poledicu střídat ,když už ne po prvním góle tak po žluté kartě okamžitě! Evidentě nestačil na svého protihráče a bylo jen otázkou času kdy udělá další chybu. Také projevy brankáře Blažka po prvním gólu směrem na Poledicu byly neadekvátní. Takový přístup jen hráče znervozní a důsledkem jsou další chyby ve snaze napravit co pokazil!
0/0
14.8.2003 16:35

Lassse

Re:
Negde sem cetl, ze ho po tom prvnim golu chtel stridat, ale ty karty se prej udali tak rychle, ze to Kotrba nestihl.....
 
 
0/0
14.8.2003 16:49

balloonbalcy

Re:
Bylo to velmi rychle po sobě ... Několik minut ...
0/0
14.8.2003 16:50

Mačka

Re:
Je to pravda, Kotrba říkal že už to nestihl.
0/0
15.8.2003 8:06

kabelka

Re:
těžko by to nomohl stihnout když hned střídal, ale Ježka za Michalíka.... Kotrbova chyba. snad se z ní poučí.
0/0
15.8.2003 9:10

dodo77

slabota..
poledica je poleno, nevim proč ho tam sparta cpe, je vidět, že jen tak tak stačí na naší ligu (no to v podstatě taky ne), ale na LM nemá ani v nejmenšim.. a takovejch tam je víc.. viz Němec, na ligu stačí, ale na pořádný mužstva stíhat nebude.. jak sem již jednou psal, Němce si tam ty mladý frajeři v lize mistrů třikrát oběhnou a ještě mu daj autogram na záda... už se na to těšim
 
0/0
14.8.2003 16:20

Jarda

Re:
Naprosto souhlasímk. Němec v LM už nemá co dělat, ale jak se ti líbil Petráš a notorický padač Sionko?
0/0
14.8.2003 17:41

Felipe

Re:
Blbost, Němec je tam kvůli zkušenostem a respektu ostatních hráčů. Není tam od toho, aby naháněl 20-ti leté kluky, od toho tam má Kotrba jiné........
0/0
14.8.2003 18:54

Pepa

Re:
tak to je přesně kotrbův alibismus, že je tam kvůli zkušenostem a respektu ostatních hráčů.. nemyslim, že nějakej 22 letej borec z nějakýho evropskýho mužstva bude mít z němce respekt, spíš tam bude k smíchu. jak sem psal, řikám ,že na naší ligu je němec ok, ale v lize mistrů propadne - vzpomeň si na mě. pokud to bude naopak, pak se němcovi omluvim, uvidíme..
0/0
15.8.2003 9:37

Pepa

Re:
Sionko? kdo to je?? jo počkej, myslíš, že to je to simulantský jelito, co netrefí ani prázdnou bránu? no když vidim ty jeho ušilhaný oči, tak se ani nedivim.. no ale teď  vážně, podle mě má sparta velice špatný mužstvo- např útok - jedinej Gluščevič umí dát gól, ale jinak je velice nevýraznej, Sionko spálí co může, Jůn je mladej a zbrklej a Kincl? sice dá gól, ale je to jelito, který by mohlo hrát tak v druhý lize.. Ač ho nemám rád, tak ve spartě hraje prim Poborský, bez toho by sparta byla poloviční... a samozřejmě Blažek. Kdyby sparta neměla tyhle dva hráče, tak hraje střed tabulky.. velice špatně poskládáný mužstvo a špatnej trenér... uvidíme v lize mistrů, už se na to moc těšim..
0/0
15.8.2003 9:35

jáá

Re:
Trefné
0/0
15.8.2003 9:49

Jenda

Poledica
Uz hral trikrat jak poleno, ne jen vcera.
0/0
14.8.2003 16:16

Karel Loužička

ale né
jé sorry, já sem se počůral...
0/0
14.8.2003 16:12

Jindra

Podržet a ne zatratit
Poledica včera chyboval, je to pravda, ale proč kvůli jednomu zápasu dělat závěry. Je mi líto to říkat, ale myslím si , že Vlado Labant bohužel po zranění není tím Labantem z minulosti. Tím neříkám, že pro něho není v sestavě místo, ale já bych, i přes včerejší selhání, Poledicu nezatracoval. Až se nová Sparta sehraje (tipuji tak ještě 3 - 4 ligová kola), bude všechno klapat tak, jak má a Poledica bude v tomto týmu dominovat. Jsem o tom pevně přesvědčen, stejně tak o tom, že Sparta bude dominovat české lize. Má na to jak hráče, tak sebevědomí. Pouze čas je proti ní, ale jak uvádím výše, i to se brzo změní.
0/0
14.8.2003 15:49

Tony

Re:
Jo, ale než se Sparta sehraje, bude mit Slavia už 10 bodů náskok.... .
0/0
14.8.2003 16:03

Kuka

Re:
Slavia ztratí body uz v pristim kole v Plzni. Jsou totiz dost labilni.
0/0
14.8.2003 16:05

MaC

Re:
no prave a to ji nestaci ani do listopadu
0/0
14.8.2003 16:07

Tomáš

Re:
Ale na Brno v tu dobu bude Slavka ztrácet už 12
0/0
14.8.2003 17:17

spartan

Re:
hmhmhmhmhmhm ,ale zase bude druhá
0/0
14.8.2003 20:03

Maxx

Re:
No,tak na Blšany.Možná.
0/0
14.8.2003 21:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze