Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V divokém boji Spartu podržel Poborský

(Od zvláštního zpravodaje MF DNES) V hrozivém běsnění makedonských fanoušků a dešti mincí, zapalovačů i plastových lahví vydolovala fotbalová Sparta cennou výhru v bitvě o milionářskou Ligu mistrů. Rozhodl o tom až kapitán Poborský minutu před koncem po Junově přihrávce. V pražské odvetě v úterý 26. srpna však čeká Spartu ještě těžká práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

komentátoři
No, pánové, to je téma, co jste tu rozjeli. Holt jste zmlsaní. Nemůže být každý takový básník fotbalu jako Míra Bosák. Ale i všichni jmenovaní hravě strčí do kapsy "výkony" 90% slovenských komentátorů federální éry. Obecně mi vadí, jak si to televizní komentátoři ulehčují, když pouze jmenují hráče. Dřív jsem to řešil (MS hokeje třeba) tak, že jsem ztlumil zvuk u TV přijímače a zapnul rozhlasový přenos. Věru, to nemělo chybu!!!
Fotbal to byl dost dobrý, oboustranně. Žádný průměr! Jen nechápu, proč má Poledica přednost před Labantem. Zatím ani v jednom zápase nehrál nic moc a teď taková bota. Stačí, že blbne Poborský...
0/0
16.8.2003 9:13

hovadooo

sparta
Sparta hrála průměr,ale na rozdíl od Slavie to na postup bude stačit.Gól Gluščeviče-již hodněkrát jsem viděl rozehrát okamžitě přímý kop a nikdo se nad tím nepozastavuje,tak proč teď,že to nebyla přihrávka,ale gól?
Čapek to je opravdu síla a souhlasím s těmi co říkaj,že jeho komentář ruší,když to je na satelitu,raděj přepnu,horší už je jen pytelbach.
0/0
15.8.2003 19:34

Boss of Venezia

Karel na hrad
 
0/0
15.8.2003 12:58

guru

čapek
Čapek proto tak řval, že seděl přímo mezi fanoušky Skopje, kteří mu málem zdemolovali stůl s monitorem. Na ty podmínky byl jeho výkon celkem snesitelný a připomínal Karola Poláka, který kvalifikaci z Albánie odhulákal do telefonu, protože neměl k dispozici ani monitor, ani mikrofon.
0/0
14.8.2003 18:45

Ziki

Re:
Přesně tak! Říkal jsem si, že je to jako legendární přenosy K. Poláka, hlas jak magnetofonová páska Emgeton, pátá kopie...
0/0
15.8.2003 9:27

Ziki

Génius Čapek
Pavel Čapek je prostě GÉNIUS! Opravdu nikdy se nebavím tak dobře, jako při jeho hláškách typu "Brehme lepší Novotného" či "to bylo od Barrrranka příliš okatéééééééé"
Včera opět perlil! Hesla "Přiznám se, že už pět minut neslyším vlastního slova, snad mě slyšíte aspoň vy, nebo aspoň máte obraz!" prostě vejdou do dějin komentátorství. Pokud je někdo kretén, pak je to Tittelbach, Poulíček a král všech mumlalů - Václav Svoboda! :-)))
0/0
14.8.2003 16:56

Miloš

Re:
Souhlas!  Ještě teď se směji!!! Pobavili jsme se celá kancelář!!! Super!!!
0/0
14.8.2003 17:00

kruťák

Re:
hmmmmmmmmmmm to jsou věci, to jsou věci, tak se na to podívejme, přetavil přihrávku v třetí gól, bla,bla,bla,bla...Čapek to je takový "unsere braven trottel", komentuje třistapadesátý fotbal a pořád se něčemu diví...
0/0
14.8.2003 18:29

Doyle

Re:
Čapek nezklame. Dodnes se smejeme jeho loňským sekum z Ligy Mistrl typu: To bylo filigrántské, lákala šakala, Milánští nepřijeli do Madridu dělat ze sebe blbečky...
0/0
15.8.2003 8:33

Marek

Čapkův výkon
Lidi, lidi, lidi. Zapomeňte na Gluščeviče a jeho gól. Tohle byl životní zápas Pavla Čapka. Jeho komentátorský výkon byl k popukání. Ten člověk dosáhl maximum, zná cca 100 klišé a ty neustále neuspořádaně řadí za sebou. "Veterán veteránů, ztělesněná zkušenost Jiří Němec." Řval jsem smíchy pokaždé, když promluvil. Bylo to ale spíš k pláči!
0/0
14.8.2003 16:50

Petr

Re: Čapkův výkon
Marku, Marku, Marku. Myslím, že více než fotbal Tě zajímal komentátor. A jestli výkon komentátora v takových podmínkach byl spíše k pláči? Jsi evidentně blbeček.
0/0
15.8.2003 9:35

Ziki

Re:
Hele, ty blbečku, nech si tyhle slovíčka sám pro sebe. Samozřejmě, že mě zajímá spíš výkon komentátora, když zápas komentuje Čapek! Já osobně jsem se nemohl na fotbal soustředit, protože ty jeho špeky se prostě nedaly utáhnout! :-)
0/0
15.8.2003 11:39

ACS 1893

Re:
No jo, fotbal je jen záminka...
0/0
15.8.2003 15:10

jirik22@atlas.cz

SPARTA dělá koeficient !!!
S ohledem na to, že sešívaná parta se domnívá, že jen díky jejím spanilým jízdám Balkán Cupem a ziskům Slavie do koeficientu jsme lépe nasazováni, dopustím se malé osvěty. Tzv. country coefficient se počítá vždy za pět let ob rok zpětně, tj. např. pro příští pohárový ročník 2004/2005 z výsledků za léta 98/99,99/00,00/01,01/02,02/03, přičemž se v každém ročníku sečtou dosažené body+bonusy všech týmů a vydělí počtem účastníků. Náš country coefficient činil v těchto ročnících 2,25, 8, 6, 5,5, a 6,2 bodů tj celkem 27,95 což nás řadí na 12 místo a tudíž budeme mít nárok na dva zástupce v předkolech CHL a na 1 v poháru UEFA. Na těchto ziscích se podílela Sparta následovně 1, 14, 5, 13, a 9 bodů což je celkem 42 bodů, zatímco Slavia dosáhla 3,13,13,1 a 9 bodů, což je celkem 39 bodů. Z uvedeného je zřejmé, že jsme měli pro country coefficient největší přínos! Krom toho existuje ještě Tem coefficient, kde se dosažený počet bodů jednotlivých týmu zvyšuje o 50% hodnoty národního koeficientu a součtem koeficientů za 5 let se vytváří Team ranking, který se používá pro nasazování jednotlivých týmů při losování. Sparta na 48. místě dosáhla 49,975 bodů a Slavia s ohledem na nižší bodový zisk je logicky za ní na 55. místě s 48,975 body. To je pak hlavní důvod proč Sparta hraje s Vardarem a Slávia s Vigem (16. místo s 86,769 bodů). Nicméně přeji i slavíkům hodně úspěchů v Balkán Cupu, protože jestli to moc nepohnojej můžeme slabý ročník 98/99 (2,25 bodů) nahradit lepším bodovým ziskem a máme velice reálnou naději se posunout v hodnocení country coefficientu (country rankingu) až na 9-10. místo, což by zaručovalo Spartě přímou účast v CHL již v ročníku 2005/2006. Toho by se mohl v pohodě dožít i SENIOR.
0/0
14.8.2003 16:02

v71

Re:
:-)), ale na sešívky je to moc odborný, to nepochopí :-((
0/0
14.8.2003 16:09

Re:
jenom tím přímym postupem jste nahrabali body a získali defacto 6 zápasů zadarmo a potom už se to vezlo a dostáváte do předkol Vardary a další supercelky na kterých si brousíte fotbalový um a sebevědomí.Já doufám, že v případě nepostupu do LM se Slávie zaměří především na ligu a UEFA bude na 2. místě na který jak doufám Sparta letos v GL ani nedosáhne...
0/0
14.8.2003 18:20

Honza

Re:
Přejít přes takové celky v takovém šíleném prostředí bývá těžší než hrát se soupeřem zvučného jména v civilizovaném prostředí. A Spartě ho nikdo nepřiřadil. Ještě pře měsícem nikdo z novinářů ani nezmínil možnost, že by postoupil. A CSKA žádný rozvojový trpaslík není...
0/0
16.8.2003 9:18

Žábohad

kompromis
To je vyčerpávající rozbor, netřeba něco dodávat. Proč prostě neuznat, že do koeficientu přispěla Sparta i Slavie zhruba stejně, rivalitu si nechat na ligu (kam patří, bez ní by to nebylo ono) a v pohárech si přát navzájem to nejlepší? ... technická... zaručovalo by MISTROVI LIGY přímou účast v LM... tipuju sice, že Sparta vyhraje, ale nerad bych to zakřiknul... na tyhle účty bez hostinských jsem pověrčivej... ... a ještě něco: s tím "Balkán Cupem" jste už všichni trapný - uvědomte si, že jako "odpad" se tam přisypávají i poražení z třetího předkola a třetí ze základních skupin Ligy mistrů, takže pokud to dopadne "průměrně" - Sparta skončí v základní skupině LM, Slávie v osmifinále UEFA - budou to celkem srovnatelný výkony. Za to, že hrajeme se soupeřema z "východu" může pitomý regionální rozdělení, který si vymyslela UEFA a zhruba od 2.kola skoro přestává hrát roli. Ten Gluščevičův gól byl KRÁÁÁSNEJ !
0/0
14.8.2003 18:47

kruťák

Re:
ty se tady třepeš kvůli tří bodů jak nějaký cyp, no ty budeš asi pěkný chuj ! A co je u tebe balkán cup ? V roce 2005 už budeš po smrti, protože tě zahubí tvoje vlastní blbost, která už teď přesahuje pud sebezáchovy.
0/0
14.8.2003 19:37

Pepíček z Ňjů Jorku

Re:
Chcípni, chachare...
0/0
14.8.2003 20:15

kruťák

Re:
no tos´ mi to nandal ty íkváči - nespadlo ti na hlavu šestnáctitunové závaží ?
0/0
14.8.2003 20:23

Pony

Sparta je nejlepší!!!
Sparta Praha je opravdu nejlepší český tým. Bez diskuze. Mají nejlepší hráče, fandy, hřiště, podmínky, výsledky. Jen si všimněte jak je zaskočil celek z Makedonie, to je vždy když Sparta hraje mimo naší ligu. V LM nemá nejmenší šanci. Sparťané jsou zvyklí, že se jim poklonkuje. Sudí stojí na jejich straně, když sparťanský fotbalista neví co s míčem - spadne a nejbližší protihráč dostane žlutou (případně červenou, když je to se Spartou moc špatné) kartu. Umíte si představit co by se asi stalo českému fotbalistovi v české lize, který by se dostal sám tak hluboko za sparťanskou obranu?? Nevíte?? No přece by mu byl odpískán ofsajd!! Je jasné, že mocipáni již dávno zaplatili Spartě český titul a harje se v podstatě jen o druhé místo. V LM to nejde takže jako vždy Sparta se se zlou potáže.
0/0
14.8.2003 14:53

Miloš

Re:
Nazdar Pony expres! Tvoje ironická stať mě docela namíchla, takže se k ní vyjádřím. Podle všeho se zase ozval ubrečenej  Slávista( už jste se konečně naučili brečet v jinotajích, dříve vždy špatný trávník, málo kulatý balon, špatný stadion, forma, atd atd, prostě všichni se proti Vám spikli) Měli by jste si už nafackovat a udělat si pořádek ale ve všem!! Stále jen brečíte a stěžujete si!! Na vše!! Nikdo netvrdí, že hrajeme výbornej fotbal a kdoví, co budeme dělat ve skupině LM ale to je otázka budoucnosti. Apropo, již 4x jsme hráli LM a2x jsme se dostali do3/4 a v nultém ročníku do 1/8, takže zase, tak zlé to není. Netvrdím, že jsme giganti. Také mi dost vadí, model, že od mocipánů máme zaplacenou ligu atd. Zase brek na nepravém hrobečku!! Prostě se snažte a nebrečte!!! Stějně si myslím, že na to stejně psychicky nemáte, jak hráči Slávie i fanoušci, vždy, když je derby, tak Vás uděláme. Je to v hlavách a psychice!! Já sám to znám, hraju extraligovou soutěž za Spartu a derby se Slávií jsou každý rok, jak v základní části, tak v play off. Takže Pony, chyť se za hlavu a dej si pohlavek!! P.s doufám, že mě zahrneš sprostými invektivy.......
0/0
14.8.2003 15:21

Pony

Re:
Sprosté invektiva nepoužívám, zásadně. V tom fandovi Slávie se strašně pleteš. V podstatě nejsem fandou žádného českého klubu. Hrozně se líbíl vloni zápas Realu s Manchestrem, to byla jednička, asi nedostižná. S těmi zlomky jsi asi na štíru. Připomínáš mi majora na vojně , který pravil: ... "socialistická soustava v současnosti zaujímá jednu pětinu světa a nebude to dlouho trvat bude to jedna šestina, sedmina osmina ...". Ale zpět k fotbalu. To není o sportu, ale je to pouze byznys pro mocné. Nejde o to pobavit masy, ale vydělat na nich co nejvíce peněz. Sparta je dobrá fabrika, ale přece jen provinční, kde má na Juve, AC, Manchester, Real atd. Jsou to žabomyší války. Ale zkus objektivně posouodit úžaslé obličeje sparťanů, když sudí nepískal okamžiky, kdy bez cizího přičinění spadnou. Chybí jim osobní odpovědnost dotáhnout akci do konce (snad až na Poborského, který je opravdu špičkový hráč, toho si česká liga nezaslouží). Raději spadnou a vymlouvají se na faul, ale to je rozmazlili naší rozhodčí, kteří se bojí Sparty. a vůbec pohlavek si dej sám, kdybych Ti ho měl dát já tak bys to asi nepřežil, proto jsem klidný a vyrovnaný, když na to máš tak se není nutno bít ani hádat. ta skulptury, které se chodí vybít na fotbal by ve skutečné pranici neobstáli, jsou překouření, přechlastáni a předrogováni, jsou to v podstatě lidské trosky. A máš tu sprostou invektivu. Nemyslím to na Tebe asi nepatříš k těm rváčům.
0/0
14.8.2003 15:34

Miloš

Re:
Díky Pony za brzkou odpověď! Naprosto souhlasím s názorem ,že zápas Realu s Manchestrem v Anglii byl úžasnej, prostě fotbalová bomba!! Jako by to dávali včera!! S názorem, že fotbal je byznys, tak s tím souhlasím. Jde tam o peníze, to je jasný. Bohužel u nás o peníze a ne o fanoušky, všude jinde o peníze a fanoušky(mluvím o vyspělích ligách). Ale to vyplívá z toho, jak to tady v této republice vypadá a z mentality lidí...Objektivně posoudit? Jak jsem ti již psal, závodně sportuji, takže vím o čem mluvím. Že se Spartani diví? Že jim někdo jde na ruku, že jim připískávají? Jsem opravdu Spartanskej srdcař ale musím přiznat, že nám občas rozh.pomůžou, já se to nebojím přiznat, prostě to tak je. Jsme prostě nejboht.klub u nás atd. Co s tím mám ale dělat? Prostě to bertu, tak , jak to je. Mě hrozně akorát rozčilují kecy fanoušků Slávie atd. Každej by měl začít u sebe!!!!!  Jo, pohlavek si klidně dám, ovšem nevím, nevím, jestli bych narazil. Možná, že jo, možná, že ne. Pro zajímavost hraji ragby. Rozhodně nejsem agresivní typ člověka(na hřišti je to něco jiného, to je sport, nasazení), takže bíti se nechci a ani nehodlám. p.s Poborský je dobrej, ovšem, myslím si, že za tu dobu co byl pryč, v klubech co hrál, by to měl mít v hlavě srovnané. Má takový zkraty, že mi zůstává rozum stát nad tím co předvádí!!! Doufám, že pošleš re Čau
0/0
14.8.2003 16:02

Pony

Re:
Posílám, ale nevím co dodat. Občas si sednu k netu a hrozně mne baví číst si příspěvky (pravděpodobně) úplných bezmozků. Občas přileji oleje do ohně a pak je sranda to číst. Doruda rozběsnění jedinci by v zájmu svého názoru zabíjeli. Slávistům se nediv, jsou skutečně rozčarováni, že jim to stále nevychází, nedokážou držet vysokou úroveň moc dlouho, vždy ve finiši "kleknou". A to je škoda, bylo by dobré, kdyby nás ve fotbalové Evropě zastupovali velké kluby a ne Blšany, Drnovice, Plzeň apod. Mezi velké týmy mohu považovat Spartu, Slávii, Liberec, Baník, Brno, zbytek by měl být na pozadí. Slávisti podle všeho co tu bylo napsáno asi skutečně závidí a topí se v bezmoci a proto nadávají těm, kteří je přeskočili.
0/0
14.8.2003 16:09

Miloš

Re:
Děláme asi tu samou věc. Občas zasednu, přečtu, vyhodnotím a také rád přileleji do ohně!!!:-) Je to, tak, jak jsi napsal v závěru re. Každý by měl začít u sebe!!!! Díky za rozumnou rozpravu a měj se fajn!!! Třeba se zase setkáme u rozpravy na chatu u fotbalu. Čau p.s třeba tě naštvu ale to já schválně SPARTA :-)
 
0/0
14.8.2003 16:31

Maršál Malinowski

Re:
Každopádně bacha na Miloše, hraje ragby         .
0/0
14.8.2003 17:35

kruťák

Re:
já vám dám oběma do pysku a bude klid ! Ať žije Baník vy gypsové hlavy !
0/0
14.8.2003 18:23

Žábohad

Re:
Promiň, že se vměšuju do diskuse. No, to, že jinde jde o peníze A fanoušky je daný hlavně tím, že jinde se peníze vydělávají hlavně z fanoušků a tedy "poctivou zlodějinou", kdežto u nás má sportovní podnikání spíš ráz organizovanýho zločinu. (vzpomínám si na ten povzdech Viktorky v Glasgovu, že tržba z lístků z toho jedinýho zápasu by jim stačila na celej rok) Myslím, že to připískávání rozhodčích "větším" mužstvům - platí to i v reprezentacích - je trochu i podvědomá záležitost: když si rozhodčí není jistý třeba kdo koho fauloval, spolehne se na to, že hráč z proslulejšího klubu je lepší fotbalista a chybu že udělal spíš ten hůř placenej a neznámej A TEDY HORŚÍ protihráč. Je to vidět třeba na MS, kde se to pořád bere tak, že fotbal umí hrát jenom Evropa a Jižní Amerika a rozhodčí jim často v kritickým okamžiku pomůžou.
0/0
14.8.2003 18:59

kruťák

Re:
no hlavně, že ohromně pomohli Španělsku proti Koreji - neuznali jim tři regulérní góly...a Viktorka tehdy přes Rangers postoupila, takže skotům zbyla jenom ta tržba a oči pro pláč... se mi zdá, že Ty seš velkej mudrlant...
0/0
14.8.2003 19:28

lpok

Re:
OK je to hlavně o psychice, slávisti prostě nemají
na to aby se zbavili tech svych komplexů, ono je
to pro ně jednodušší hledat výmluvy než něco předvést
 vzchopit se a nebrečet
0/0
15.8.2003 16:59

BAX

Ő
Pokud bude platit soucasny system a Sparta pujde do predkol jako nasazena a Sla popr. jiny cesky tym, tak se muze situace opakovat donekonecna a a z ceskych tymu bude LM hrat jen Sparta (omlouvam se za text bez diakritiky ale jsem v Madarsku)
0/0
14.8.2003 14:13

supersonique

Leška ven
Leška do Sparty!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.8.2003 13:33

mort

Re:
TO BYCHOM SI DALI. JEN SI HO NECHTE U VÁS.
0/0
14.8.2003 13:38

ee

Re:
Ja myslim, ze vam postaci Koste!!!
0/0
14.8.2003 15:14

gabe

zprcaná sparta
0/0
14.8.2003 13:28

mort

Re:
TEBE ASI TAKY NĚKDO "ZPRCAL"
0/0
14.8.2003 13:31

chleba s máslem

Re:
osobně si myslím, že než , aby jste kopulovali .Dejte si  pořádně do držky. Navíc představa, že by jste rozmnožovali řady vypatlanejch bandasek a kelímkáčů mne děsí
0/0
14.8.2003 13:43

mort

VÝSLEDEK
VČERA MI SPOUSTA SLÁVISTŮ ZDE TVRDILO, JAK ZAPLÁČU, AŽ TAM DOSTANEME 3:0 JAK ONI VE VIGU. MUSÍM UZNAT, ŽE TO BYLY ODBORNÍCI. VÝSLEDEK TREFILI SKORO PŘESNĚ.
TAKŽE: LET´S GO SPARTA, LET´S GO. LM VOLÁ.
0/0
14.8.2003 13:19

oko

Re:
Ty si taky odborník, viď ? Ale na češtinu.
0/0
14.8.2003 13:22

mort

Re:
OD TEBE TO SEDÍ. NEPÍŠE SE SI, ALE JSI.
0/0
14.8.2003 13:29

supersonique

Re:
co si spartane prospevujou ve sprse: Spaara, Spaara, Hoosrt Sieheil, Kotba na Hraaad
0/0
14.8.2003 13:26

mort

Re:
NO JO SLÁVISTA
0/0
14.8.2003 13:29

sopta

kde jste nechali paměť
Pokud se pamatuji,tak loni hrál pohár Liberec a hádejte koho vyřadil?Vynikající rozehranou Celtu Vigo,pak taky další.Ale to se teď radši moc nepíše,protože nejlepší(cha cha) fotbal se hraje jenom v Praze. Jenže se musí do hry dát srdce a to umí u nás jenom pár klubů,ovšem Slavie mezi nima není.Sparta snad postoupí a bude to zasloužené.
0/0
14.8.2003 13:10

Smeicherl

Re:
Tož, dobrý fotbal. Poledica je kopýtko... Nebýt jeho, tak tam bu.eranti vhráli 3 0 a byl by definitivně klid...
0/0
14.8.2003 13:21

Dolphinek

Jen tak na okraj. Repre Makedonie hrála 2:2 s Anglií a s Turkama prohrála 2x jen o jeden gól. Takže Makedonci zase, žádná ořezávátka nebudou
0/0
14.8.2003 13:10

supersonique

Re:
a malem vyhrali mistrovstvi sveta ne??? bez se bodnout, vyvysovat kvality makedonskyho fotbalu... ftipny celkem
0/0
14.8.2003 13:12

Dolphinek

Re:
Stejně vtipný, jako představa Slavie v LM
0/0
14.8.2003 13:14

supersonique

Re:
ja Sparte v poharech fandim (ve stylu mekke ANO), ale vy stejne zase spadnete na drzku na zem - takhle to bylo u Sparty vzdy...
 
takze uzivej, dokud vam to slape...
 
a propos... Spartu si kazdej preje vyfasovat do zakladni skupiny LM? Proc asi - pekny mesto, pekny holky, jisty tri body
0/0
14.8.2003 13:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze