Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ofsajd přece není souboj o prsa

Jako v cíli olympijské stovky se teď zkoumá kdejaký fotbalový ofsajd. Málem milimetrové pravítko vzal zástupce komise rozhodčích, aby v sobotních televizních zprávách dokázal, že sparťan Gluščevič už částí těla stál před obráncem. O část nohy či rameno, snad o 20 centimetrů! Jak malicherné...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jindra

Tak co pánové,
vy všichni, co jste se unavovali vysvětlovat správnost rozhodnutí arbitrů a strašně jse se  pohoršovali nad článkem pana Švéda, co říkáte dneska? Prima zcela jednoznačně svými záběry prokázala regulérnost celé situace. Ofsajd, který nikdo,kromě nepřátel Sparty a nohsledů redaktorů Novy  neviděl, opravdu nebyl. Co budete vykládat teď? Asi že Košťál koupil TV Prima, ne? Nebo že záběry byly uměle vyrobené. Měli byste se všichni omluvit. Zvláště těch pár moralistů z řad fandů Sparty kteří zahodili klubové barvy a hráli si na "objektivní". Přitom na Nově viděli všichni to, co já. Především špatně rozmístěné kamery, Gluščeviče na úrovni předposledního hráče a slyšeli neskutečné komentáře pana Tittelbacha, kterým věřili více, než vlastním očím. Do diskuse s Vámi jsem se pustil teprve nedávno, ale asi brzy skončím. Je to samé vzájemné osočování mezi slávisty a sparťany, urážky, exhibice poloblbů, prostě žádná trochu civilizovaná debata. Je mi to líto, čekal jsem úplně něco jiného.
0/0
13.8.2003 16:07

jan

jen keci cvoku od tisku!!!!!!!!
   Tak nevym co si mam myslet o ty smecce    blbu od  tisku  jak to tak vypada nikdy   fotbal nehraly   natoz ridily ale  v kritice jsou  uplny   vseumelci nedivym se  ze  nikdo  sudiho delat  nechce  a at se podivaji po svete jestly se tam takhle   rozebyra  rozhodci  a jsou to  jine fotbalove zemne nebo  co se piskalo na mistrovstvy sveta  atd  dyt  preci je to  jen sport  a vse  se neda  vzdy videt jen ty pisalkove  chytrolini  u piva  a tv  vedi vse  vzdy!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.8.2003 6:02

Marty McSorly

Re:
Zato Ty jseš chytrý jak rádio, v pěti řádcích udělat 7 hrubých chyb. Ale to je od tématu. V Německu například hned po skončení ligového kola se rozebírá úplně všecko
0/0
12.8.2003 8:22

xKiller

Idnes
NO TO SNAD NE, TO JE OPRAVDU VEEEELLLKAAAA NESPRAVEDLNOST, ZE SPARTE NEUZNALI NEREGULERNI GOL....
 
tahnete s takovymi clanky do prd...
0/0
12.8.2003 2:34

lukax

to jsme my
...proste jsme to my. POrad kritizovat a kecat.Rozhodci gol neuznal. A co? Byl a nebo nebyl regulerni? Co pane redaktore? Proc to vubec rozpitvavate? Jste na urovni TV NOva, kdyz se snizujete k "expertizam" takoveho typu. Ten gol proste nebyl, neuznal ho rozhodci a basta. Kdyby to nebylo v TV, tak nikdo nerekl ani popel. Boze, to jsem narod ubrecencu? Zajimave je, ze nejvic breci novinari a tzv. odbornici. Ach jo, to je zase jendou kauza Pripada mi to jako na Eurus Colinou. Ta penatla tehdy taky byla, tak co?
0/0
11.8.2003 22:26

robert kubala

_
o cem jinem je ofsajd, pokud ne o tom, byl-li "tam" utocnik ci ne (byt o milimetry)? ++ hrubym odhadem tech 70% DVOU stran mfdnes, kterym byl venovan ve vyslkedku spravny "dojem" rozhodciho, me rozesmalo. az sparta v poslednich 5ti kolech trikrat vyhraje penaltou v prodlouzeni, kolik mista tomu venujete? budete komentovat, pane svede? :) verte, ze prehanim jen lehce. r.
0/0
11.8.2003 22:26

Hopla

A jeste neco
Srovnavat fotbal ci jakykoliv jiny sport pred lety a dnes muze jenom diletant. Protoze kdyz behal Panenka a spol, tak ste si mohli zajit na parek a pivo a za tech deset minut se stalo stejne prd, protoze to mel na kopacce vzdycky jenom brankar co s tim chodil po vapne aby ho nakonec chytil. Vsechno je asi tak  petkrat rychleji, hraci jsou mnohem lepe pripraveni. Srovnavat dobu Panenky a Rosickeho proste NEJDE. Svede jdi si koupit micudu a jdi si zakopat na dvorek.
0/0
11.8.2003 22:13

Hopla

???
Sved se plete v nekolika vecech, a asi nikdy nehral fotbal. I tech dvacet centimetru je dost na to, aby ti nekdo utekl a zastavil se az pri oslavovani golu. Dulezite je zda oba bezi, a zda bezi stejnym smere a stejnou rychlosti. Kazdopadne to ofsajd byl i kdyz tesny, a nevim co tu resi vsichni nejakou prodlevu konecneho rozhodnuti, kdyz to rozhodnuti bylo nakonec spravne. Fakt nechapu, kde tuto formu argumentace lidi v CR sebrali... Jako ten gol mel platit proto, protoze rozhodci ukazal na stred? A kapitan muzstva ma pravo rici k vyroku svuj komentar? Ma. Rozhodci to zvladli super, a jediny co bylo proti nim je to, ze to udelali ten nedosazitelne Sparte. BTW. ja jsem fotbal hral, ale ceskou ligu nesleduji, protoze je trapna az se mi chce brecet. Takze vice nez to, ze sudi tady premejsleli zda rozhodli spravne(coz tuto sebereflexi by mel mit kazdy mentalne zdravy clovek) me desi, ze existuje v novinach nejaky typek, ktere pise o fotbalu, ale prd mu rozumi, a navic nedokaze ani ovladnout sve emoce a zustat objektivni. Tadle redakce dela teda divy. Nejprve z Poulainove udelaji fetacku, co snad prevazela drogy, a tedka se navazej bez jakychkoliv dukazu do rozhodciho, ktery se tomu muze branit hodne tezce. Takze cele IDNES
0/0
11.8.2003 22:09

1

1
1
0/0
11.8.2003 19:16

Jindra

Jan Švéd napsal, co viděl
Naprosto souhlasím s redaktorem Janem Švédem a jeho posouzením sporné situace v sobotním utkání v Příbrami. Zdá se mi, že všichni, kteří tomuto pánovi spílají nenávidí Spartu. To jim neberu, ale nemohou mít rádi ani fotbal. Protože rozhodnutí o neuznání již jednou uznaného gólu pro ofsajd, který nikdo neviděl, je opravdu skandál. Pan Švéd mluví o 20 cm, já o dvou, v tom jediném se lišíme. IDNES je skvělý deník a má výborné redaktory. O napojení sportovní redakce na Spartu bych silně pochyboval, protože já jako Sparťan mám při čtení článků o fotbale v IDNES  dojem naprosto opačný. 
 
 
 
 
 
0/0
11.8.2003 15:58

Boban

Re:
Chybí relalistický pohled na skutečnost! Pofoukejte si "bolístku" a moc si na rozhodčí nestěžujte!
Nesprávně neohodnotil některé zákroky již "žlutého" čuněte Poborského. Ten ani v Teplicích neměl dohrát !
0/0
12.8.2003 8:02

Milan

Teda pane Švéde.....
po přečtení Vašeho článku ( a škoda že jsem celou akci neviděl ) mě přepadlo zděšení, co všechno dokáže reportér napsat...něco o tom, že rozhodčí, kterého si vážili, pískne raději proti útočícímu týmu než obráceně, je dobrý, je naprostá blamáž!!To by pak každý rozhodčí mohl všechny tyto situace posuzovat stejně, hráči bránících týmů by se snažili tvořit chumel, protože by to pak byla jistotta, že se pískne faul a divák - ten bude nadšen, protože zápasy budou končit 0:0, hráči se pokopou, vrátí si v chumlu všechny fauly ze hřiště a naše liga se stane nejzajímavější v Evropě, co myslíte? Opravdu výbornej postřeh, gratuluju....a pište dál, nás to baví...
0/0
11.8.2003 14:22

Slávista

Fořt byl
už v okamžiku Doškovy střely v ofsajdu. Gól platit neměl.
0/0
11.8.2003 14:14

Libor Tošnar

Švéd má pravdu !!!
Jak malicherné ... 20 cm. Naprosto s ním souhlasím. Co to je 20 cm ve skoku do dálky nebo do výšky - nic a z tribuny to ani není skoro vidět. Nejde přeci o podstatu věci, zda byl offside či nebyl, jde o to, zda byl evidentní či nebyl evidentní.
Tento návrh skýtá mnohé možnosti a to nejen ve sportu. Je ve Sprotce stačí ze 6 vsazených trefit 4 a u 2 zbývajících tvrdit, že to bylo vedle o tak málo, že to nebylo evidentní a chtít brát 1.cenu. A nebo sázení na výsledek, tam se nelze evidentně trefit vedle vůbec (mimo úplných diletantů). Pak by se to pane Švéde vyhrávalo!
Jestli se stal skandál, jak píšete, tak jenom na stránkách vašeho listu. Je mi už z vás zle.
0/0
11.8.2003 14:10

Chrochtadlo

Re:
Knkrétně v tomto případě šlo hlavně o to, že rozhodčí sám nevěděl co se vlastně děje a co píská. A pak ještě sám uzná, že si nebyl jistý, stejně jako ten čárovej. Jenom by mě zajímalo, co by se dělo, kdyby  záznam ukázal, že upřeli Spartě regulérní gól.
0/0
11.8.2003 14:38

carlos

Klobouk dolu
Na kazdou vec mohou byt ruzne nazory. Podle me se rozhodci zachovali spravne a klobouk dolu pred tim, ze dokazali uznat chybu a verdikt opravit. Vzkaz pro pana redaktora: jak byste se na celou vec dival, kdyby se jednalo o gol v siti reprezentace CR, diky kteremu nepostoupila na MS? Trochu objektivniho pohledu by vam vubec neuskodilo....
0/0
11.8.2003 13:06

rui

sparťane, sparťane...
Sparťane, ty si úplně mimo mísu. Co to tu meleš, to fakt nechápu. To myslíš vážně, že když tady rozhodčí Spartu zaříznou, že bude v pohárech hrát líp? :-))) Máš dost  člověče. A navíc, tady jde o to, že rozhodčí nic neviděli a prostě se nechali ukecat od H. Siegla. A rozhodli podle toho co jim řekli hráči týmu, který gól dostal. To ti přijde normální? A nejen tobě...to všem tady...přečtěte si laskavě vyjádření rozhodčích, na základě čeho rozhodovali. Pak tu něco vykládejte.                                                                          
0/0
11.8.2003 12:31

pompo

Sparťan
Souhlasím s tím, že gol nebyl. Sparta měla dát gol regulérní ze hry, měla na to dost času. Sudí Helebrant to posoudil velmi správně a to vyžaduje uznání zvláště u Sparty která je často protěžována a pak  na Evropu to nestačí. Kdyby se to stalo v pohárech ani by necekli a jen mírně by pokárali sudího, který byl delegován. Čím více takových zápasů tím více se Sparta otrká a lépe uspěje na evropské scéně než takto nestoudně sbírat body a lehce a lacino se vzdalovat v tabulce soupeřům. Ke konci pak hráči nehrají s nasazením a v pohárech to po tom tak vypadá. Jsem zvědavý jak se předvedou ve Skopje.
0/0
11.8.2003 12:18

R.

Příště na fotbal s mikroskopem!!
Pane Švéde, zdá se mi to, co tady píšete??, anebo to myslíte vážně?? Nechtějte mi tvrdit, že nebyl ofsajd (sám tvrdíte o 20 cm.. vy ste to měřil?? jak chválihodné!!!). Takže příště na fotbal asi půjdeme s mikroskopem!! Ofsajd to byl bezesporu a není třeba tu situaci vůbec řešit. Pan rozhodčí rozhodl sice s prodlením, ale správně.
Spíše mi to připadá, že MF nám nějak zbulvárněla a chce se dostat na úroveň Blesku. A nebo tady snad chcete vyvážit slávistický  deník "Sport"?
 
0/0
11.8.2003 12:14

rui

NÁVRH
Tak jsem si opětovně četl prfohlášení našich rozhodčích a jejich nadřízených a NAVRHUJI : 1. každé mužstvo si na trávníku nalajnuje čáry po 1 cm, aby bylo možno všechny situace co nejpřesněji poměřit 2.Rozhodovat o offsidu se bude takto: v offsidu musí být ta část těla, kterou byl vstřelen gól (noha,hlava,prso,ruka,zadek aj.). Pokud gól nepadne, posoudí ho kapitán bránicího mužstva (kapitán je kapitán a vidí líp než nějaký rozhodčí a určitě by nelhal) 3.Gólové situace bude pan rozhodčí jen potichu sčítat, ale stav utkání bude stále 0:0. Výsledek se ohlásí až hodinu (i déle, dle potřeby) po utkání,aby bylo možno vše pořádně zkonzultovat u videa (popř. svědectví hráčů,diváků apod.) A ŽÁDÁM správce tohoto fóra, aby o výše nadepsaném učinil anketu, které se bude moci zůčastnit každá jak chce a kdy chce. HOWGH a děkuji za pozornost
0/0
11.8.2003 11:57

Harry

Ofsajd
Sledoval jsem Dohráno a přestože byl gól Fořta dvakrát ze záznamu, nikdo se nezmínil o evidentním ofsajdu. Trochu zklamaní - ČT se bojí rozebírat sporné situace ?
0/0
11.8.2003 11:54

Rigga

rozhodci super instinkt - zkusenost a odvaha, a co sionko?? co takhle sportovni priznani ??
Naprosto souhlasim s rozhodcim, rozhodl pozdeji, po nedustojnych strkanicich, ale rozhodl spravne. Nebal se jit se svou nejistotou na trh, mel pochybnost a zrejme byla natolik velka, ze mu stalo za to dat kvuli ni v sanc svuj krk. Uvedom me si, ze on ve chvili kdy se rozhodl zmenit rozhodnuti NEVEDEL, ze dela dobre, predstavte si, ze by to nakonec kamera neprokazala to by byl poprask.
A jeste otazku smesnou v dnesnim svete, ale videli jsme v minulosti ze se tak hraci zachovali ... kde byl Sionko??? Jak to ze v duchu fir play, nesel a sportovne nepriznal dotkl jsem se ho??? Uz jsem viel par priznani ze penalta nebyla a to u vetsich fotbalistu nez  je on. Asi ne nahodou byl v okamziku rozhodovani co nejdal rozhodcich.
0/0
11.8.2003 11:40

rui

Re:
Pan rozhodčí ty hlavo maková nepochyboval ani v nejmenším, nechal v pohodě Spartu dohrát a pak šel ke středovému kruhu. Za pana rozhodčího pochyboval Sigi, kterej ho prostě přemluvil. Pan rozhodčí se projelvil jako zcela nesamostatný, ovlivnitelný rozhodčí. A pro mě v tom případě i nekompetentní. Bůhví co si vykládali, ale oba rozhodčí říkají něco jiného. Tak žádnej hrdina, ale ... v tom lepším případě neschopnost. O tom horším případě nebudu raději ani mluvit.
0/0
11.8.2003 12:07

jirik22@atlas.cz

Autor má pravdu
protože postřehnout podobné situace je prostě nemožné a ani TV záznam nemůže nic potvrdit, pokud kamery nejsou v ideálním postavení, což v případě Novy samozřejmě není. Měnit rozhodnutí sudího na nátlak hráčů je do budoucna hodně nebezpečné. Fořt vstřelil gol z jeasného ofsajdu a nikdo nic nezměnil, protože prostě ve Zlíně není pan kanonýr Siegl. Stejně tak marně protestovali hráči v Blšanech proti neregulernímu golu Slávie nebo neodpískané jasné penaltě. Místo toho se řešila penalta na Spartě, která o ničem nerozhodla a že další dvě rozhodčí neodpískal, nikomu taky nevadilo. Je vidět, že prohřešky rozhodčích se hodnotí jenom podle toho, v čí neprospěch jsou a pokud jdou rozhodčí na ruku slávistům (což je v posledních dvou letech stálý jev a je to až odporné, jak je sudí pod tlakem medií tlačí) , pak je vše v pořádku a rozhodčí mají vystaráno o dobré hodnocení.
0/0
11.8.2003 11:34

FrantaDrs

Re:
jasně že má autor pravdu, ty ubrečenej sparťane...
0/0
11.8.2003 11:42

Rigga

Re:
no slavista zrovna nejsem a spartan take ne, ale asi chodmie kazdy na jinou ligu, nejvice spornych golu a rozhodnuti za posledni sezony bylo  ve prospech Sparty! Takze tvuj prispevek je opravdu usmevny, a aby jsem to doklepl ve stylu vyjadrovani spartanskych fandu, tak kdyby tohle napsal slavista, uz by tu bylo .... a jeeee ubrecena slavie ... no nic je videt ze casi se meni a zelezna spartza nam trosku zacina rezavet :o)))
0/0
11.8.2003 11:44

Kocek

Re:
Víš, je to docela subjektivní. Sparta je nejvíc na očích a tak je logicky vidět sporný okamžiky. Ale spornejch rozhodnutí je spousta i v zápasech kde Sparta nehraje. Jenže tam to nikoho tolik nezajímá. A co se týče posledních sezon, na rozhodčí si Sparta sice asi stěžovat nemůže, ale v tom případě by jim měla Slávie každej rok platit dovolenou minimálně v Karibiku... Protože v jejím případě je minimálně 5 bodů v každý sezoně díky sudím.
0/0
11.8.2003 11:54

Rigga

Re:
tak ze kdyz to uzavreme usmevne tak slavia a sparta - sparta a slavia jsou nejsledovanejsi muzstva. Obou asi pri hodne spornych situacich rozhodci pripiskavaji a ziskaji tak body navic. tak vlastne si nemaji co vycitat a jediny komu to muze vadit je treti v poradi a to jen v pripade ze skonci s odstupem mensim nez  .... treba  bodu? Co rikas :o)) Tak ze vlastne z pohledu S a S vlastne o nic nejde :o)))
0/0
11.8.2003 12:01

Kocek

Re:
Jde o to, že Sparta si nemá proč stěžovat, stejně na konci sezony bude zase mistr, a tak těch pár písknutí proti ní jí neublíží. Tady se píše jak Sparta klopýtá a kdesi cosi, jen aby se opět ukázalo jak je Slávie strašně silná. Blá blá blá. Sparta měla při zápasech venku daleko silnější soupeře než Slávie. V Teplicích byla jasná penalta která se měla pískat. Dneska by měla Sparta pouze o dva body míň a novináři by psali jak je vše podle očekávání. Stejně tak mohli rozhodčí písknout penaltu proti Slávii v Blšanech a dneska místo 9 bodů měla třeba jen 7. Jsou to kdyby, která já osobně nesnášim. Jen tím chci říct, že upísknutí který pomůžou Slávii jsou v současnosti daleko častější než ta, která pomohou Spartě. Nebo si snad vážně někdo tady myslí, že nebýt penalty proti Opavě, tak Sparta snad nevyhrála?? :o)))) To už je trochu schýza
0/0
11.8.2003 12:41

hepi

Re:
A můžeš, prosím tě, jmenovat?
0/0
11.8.2003 12:02

...

Re:
Já bych Vám přál vidět někdy utkání Hradce Králové s jedním či druhým S! Kdybyste se koukali jako fanoušci Hradce, tak byste se museli zbláznit! Těch připískávání je na straně rozhodčích (myšleno pro obě S) docela hodně! To ale nemá cenu řešit - jako fanoušek bych si přál, aby rozhodčí pískali rovinu všem stejně, jenže to je asi UTOPIE, takže  nad jednotlivými verdikty rozhodčích radši nepřemýšlím!
A když si do toho vezmu komentář pánů "sporťáků" z NOVY ...
0/0
11.8.2003 12:10

Rigga

Re:
predpokladam ze fandis hradci a naprosto chapu, sice jsem z prahy, ale nepropadl jsem zadnemu klubu a snad proto me takove situace ser... skodi to hre a devalvuje zabavu o kterou by melo jit, mozna proto mne asi nejvice vadi na cele kauze s rozhodcim je postoj sionka, nemel by se treba priznat? a vlastne kdyz to vztahnu k nejnechutnejsi kampani lonska ... letoska v hokeji - pripad duda, jakej je mezi nima rozdil? jeden zapiral druhej se nepriznal, oba se zachovali nesportovne aspon mne to tak vychazi (jen pro poradek uvedu, ze jsem vse videl jen kratce v tv, takze se mohu plest)
0/0
11.8.2003 12:17

...

Re:
Já jsem z HK, ale nefandím jen HK - pro mě je daleko důležitější je, kdo jak hraje fotbal! Na Hradec chodím, protože na Letnou kvůli fotbalu jezdit nebudu!  Taky bych si přál, kdyby se hrál fotbal pro lidi a jejich zábavu a ne pro pana Košťála (a pár dalších jemu podobných) a jejich pocit velikášství...
V současné době mě těší z českého fotbalu hra Slávie!
0/0
11.8.2003 12:44

xt

Re:
Já bycxh spíš řekl, že uplácení rozhodčích se rozhodně neděje v takové míře jak si fanoušci méněcenných mužstev myslí. Rozhodčí prostě pískají blbě. Ať hraje Slávie Sparta nebo třeba Banyk Osztrawa. Akorát jsem si myslel, že aspoň na týden teď přestane omílání toho jak se píská pro Spartu. Hm vypadá to, že ne. Zdejší los primitivos pořád budou mlít svou.
0/0
11.8.2003 12:16

Rigga

Re:
Asi by jsem netvrdil ze ovlivnovani rozhodcich neegzistuje, ale rozhodne to nebude zalezitost jen jednoho ci dvou teamu. O chybach rozhodci nema smysl mluvit otazka zni jak moc by meli byt treba za rozhodnuti jako tato chvaleni ci nechvaleni. obavam se, ze uz nikdo nezjisti nakolik se nechali ovlivnit a nakolik o rozhodnuti pochybovali uz na zacatku. chci byt v tomhle state zlodeju a podvodniku optimista a tak verim, ze se nenechali ovlivnit ci uplatit, ale ze jim reakce hracu dali podnet k tomu aby sve pochybnosti vice zvazili. zni to asi blbe, ale ono vybocit ze stereotipu a prekrocit svuj stin a vyjete koleje nebejva snadne.
0/0
11.8.2003 12:25

...

Re:
To jsem nechtěl, aby to vypadalo, že si myslím, že S uplácejí rozhodčí! Já jen chtěl říct, že jim rozhodčí připískávají - to je rozdíl! Když vezmu ty dva zákroky Karla Poborského v Teplicích, tak pokud by to udělal např. někdo z hráčů (třeba) Č. Budějovic, tak jde bez pardónu hned po prvním zákroku do sprch!
0/0
11.8.2003 12:55

xt

Re:
To je fakt, ale na druhou stranu si myslím, že by Karla nevyloučili i kdyby hrál za jiný klub než je Sparta. Je to prostě Karel a rozhodčí by ho víc tolerovali, nezávisle na klubu kde by hrál.
0/0
11.8.2003 13:08

...

Re:
Teď si to vystihl!
JE TO PROSTĚ KAREL!
To je ta chyba rozhodčích! On je na hřišti od toho, aby hrál fotbal a případně diskutoval s rozhodčím (třeba i úspěšně jako v sobotu Horst) jako kapitán! Jinak je tam stejně jako Zavadil nebo kdokoli jiný! Takže Karel, neKarel - šup a máš ji za hrubý faul!
Možná by pomohlo angažovat na sezonu rozhodčího Collinu! Ten se nebavil ani s Nedvědem a ještě mu vynadal - tak by se měli chovat všichni rozhodčí k hráčům a nemilosrdně trestat každé zbytečně prohozené slovo na hřišti!
Jak říkám -> hráči by měli hrát a nesoudit výroky rozhodčích -> od toho tu je komise rozhodčích!!!!
Uznávám, s tím Collinou to je drsný, ale třeba by to pomohlo....
0/0
11.8.2003 13:28

xt

Re:
Děje se to na celém světě. Tyhle svinstva byly k vidění i na MS v Japonsku a Koreji. Vpomínáš si, jak do finále došli Brazilci? A jak vypadli I talové ze skupiny? Tam jim neuznali snad v každém zápase gól. V důsledku toho se pak žluťáci korejský dostali až do boje o třetí flek. Není to omluva, spíš popis situace, kterou ani já, ani ty nezměníme.
0/0
11.8.2003 14:15

...

Re:
MS bylo celé všeljaké - chvilkama mi to vůbec nepřišlo jako "svátek" fotbalu jednou za čtyři roky. To už neřeším - je za mnou! Ale máš opět pravdu - Korea tam došla daleko pouze díky rozhodčím (kteří to do dostali jako stranický úkol)!
Vím, že to nezměníme - a je to škoda, protože takhle si můžou novináři i svaz stěžovat neustále dokola, že na ligu chodí málo lidí!
A osobně bych zavedl ligu o 20 učastnících a hrací dny by byli PO a ST! Ať si kluci za ty peníze trochu máknou....
0/0
11.8.2003 14:36

xt

Re:
Nebo můžeme ty rozhodčí z Trinidadu a Tobaga pozvat k nám :-)) Aspoň bude v lize sranda :-)) I když sranda je tu i bez nich :-) A velká :-) V tom zápase s Příbramí to ale vypadalo, že Karel měl od začátku dobrý úmysl tentokrát kartu neostat, ale nějak se mu to zase vymklo z ruky :-))
0/0
11.8.2003 14:50

...

Re:
Podle mě, to všechno začalo už to první kolo! Kdyby ji dostal hned, tak hraje jinak! Takhle má v podvědomí, že si může dovolit víc, než ostatní a zneužívá toho ... !
Možná by pomohlo, kdyby zkusil svaz nechat řídit utkání rozhodčí dva - ale ten druhej by musel být klon toho prvního, aby se spolu nehádali, co faul je a co ne ...
Další možnost zjistit, jak na tom jsme, bude dneska na Primě ....
0/0
11.8.2003 15:03

xt

Re:
Jo to je velká pravda. Měl ji vyfasovat hned. No, doufám, že přestane brzo blbnout, teď už moc nebláznil, s tím francouzem to nakonec měli na žluté karty fifty fifty. Jinak jsem rád, že se tu dá diskutovat rozumně. S někým, kdo neskočil na špek redakci iDnes, která tu dnes vyvolala nářez :-)
0/0
11.8.2003 15:13

...

Re:
To se občas stává všude - někdy se holt v práci daří víc, někdy míň!
A ohledně diskuze - to je všechno o respektu názoru toho druhého! Kdybych byl "posedlej" nějakým klubem, tak bychom si asi moc nepopovídali ..... !
Jen mě mrzí, že se v sobotu nepopral Horst s Karlem! Tam muselo bejt v tu chvilku docela fest husto.....
0/0
11.8.2003 15:23

xt

Re:
No byla by to síla, kdyby si tihle dva dali na stará kolena přes hubu :-) I kdyby bys byl jak říkáš posedlej nějakým klubem, tak bysme se mohli klidně bavit, proč ne? I tady se často dokážou rozumně bavit stoupenci z úplně opačných táborů. Třeba den po jarním derby to tu byla vesměs pohoda.
0/0
11.8.2003 15:35

...

Re:
Mám vlastní zkušenosti z XCHATU! Občas navštívím místnost hokej a tam je to docela drsný - kvůli prkotině se tam vyhazuje běžně!
V kolik začíná dneska ten fotbal???
0/0
11.8.2003 16:02

jojo

novinari
mne se libi, ze i skalni fanousci sparty se shoduji na tom, ze skoro o nic neslo, ale novinari z toho delaji vec, ktera uz ted rozhodla ligu ;o)))
0/0
11.8.2003 11:33

Rebus

Nestranný pane redaktore Švéde!
Jako fanda fotbalu nemohu souhlasit s Vašim tvrzením, že by bylo lepší gol uznat ač nebyl (vždyť ofsajd sice byl, ale jen o 20 cm, že?) a zřejmě by s Vámi nesouhlasili ani ti, kterých se to přímo týká (hráči, sponzoři, fanoušci atd. ) V době, kdy je obranná činnost z velké části postavena právě na třeba několikacentimetrovém vystavení hráče do postavení mimo hru, je nutné posuzovat ofsajd v rámci možností právě s touto přesností. Vaše filozofie, že měl být raději rychlým rozhodnutím někdo poškozen než raději po debatách a přehodnocování nepoškozen Vám bere právo se vůbec vyjadřovat ke sportu. Fotbal není košíková, hraje se na pár gólů a pan Helebrand by měl být pochválen za to, že si důležitost takové branky za stavu 0:0 uvědomoval, i když mu muselo být jasné, že změnou rozhodnutí právě proti Spartě vyvolá proti sobě ostrou kampaň, na které se i Vy  zcela nepochybně podílíte. Nebo opravdu vyjadřujete pouze svůj, byť zvláštní názor? P.S. Není nakonec nejdůležitější, že výsledek utkání byl spravedlivý?    Daniel Vaca, Praha
0/0
11.8.2003 11:33

Dolphinek

Nedokážu posoudit jestli ofsajd, byl či nebyl, beru to tak, že rozhodčí ho nakonec písknul tak byl. Sparta by měla mít na to, aby dala i jinej gól, když nedala, tak si nic víc, než remízu nezaslouží :-(( Jde spíš o to, že rozhodčí by si měli stát za svým a dát na to co vidí. V tomhle případě evidentně dali na názor jedné strany, kdyby hráči Příbrami tvrdě neprotestovali, tak gól uznali. A to je špatně !!! Rozhodčí by měl být pán na hřišti a ne se nechat ovlivňovat hráči. A ač Sparťan, tak jsem rád, že gól nebyl uznán.
0/0
11.8.2003 11:14

Chrochtadlo

Re:
Já jsem taky sparťan a rád teda rozhodně nejsem. Už jsem osobně viděl dost uznanejch gólů, který padly po jasnějších ofsajdech. Ofsajd to asi byl, ale odvolávat se na instinkt, To dle mě hovadina nadnárodního charakteru. To už by taky to taky mohlo dopadat tak, že rozhodčí odpíská něco na co nekoukal se slovy: Můj instinkt mi řekl, že dvacem metrů za mnou se děje cosi proti pravidlům. Prostě buď pískám co vidím (když něco vidím), nebo nechám pokračovat. Krom toho mi tohle rozhodnutí zmrvilo tiket s potenciální výhrou za pět a půl klacku. Takže Helebrante a ty nulo na čáře těště se začínám aplikovat vúdú.
0/0
11.8.2003 12:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze