Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak sudí odvolávali už uznaný gól

Jak se rozhodovali sudí v případě uznaného a potom odvolaného gólu v Příbrami, který vstřelil sparťan Gluščevič? Soudě podle reakcí hráčů dali na slova příbramského kapitána Horsta Siegla. "Ale já jsem rozhodčí nepřemlouval," poznamenal Siegl. "Jen jsem jim řekl, že to jasný ofsajd byl."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tigram

Kapesníčky pro hráče Sparty
Nějak komentáře hráčů Sparty nechápu. Byl to  postavení mimo hru. Jestli to rozhodčí neodmávali rovnou, je to chyba, ale nakonec rozhodli správně. Oba rozhodčí pískali korektně. Hráči Sparty by mohli brečet reprezentačně, dříve byla tato oblast doménou Slávie. Víc než remízu si hráči Sparty nezasloužili a mohli i prohrát. Znuděný výkon Poborského, nakopávané balony, snad by za takový výkon nechtěli tři body ?  
0/0
11.8.2003 15:38

Krk

A zase ...
  
   No opět se páni rozhodčí vyznamenali. Uznat a potom odvolat gól, to se může stát jenom u nás. Nutno, ale říct, že to Spartě patří, alespoň jim spadne hřebínek. Vždycky se píská pro ně, ale teraz narazili.
0/0
11.8.2003 13:33

JetFly

byl nebo nebyl
Podle mě to ofsajd nebyl při finální přihrávce tzn. v době kdy se míče dotknul Sionko Glusčevič v postavení mimo hru nestál, ale v případě kdy posílal dopředu přihrávku Petráš Glusčevič v ofsajdu byl. Právě proto se divím těm nesmyslným diskuzím o teči Sionka ano či ne to v tom vůbec nehrálo roli.
0/0
11.8.2003 10:47

sos

Re:
Co na to říct? Zaplať pánbůh, že nepískáš. Bohužel kvůli takovejm naprosto neobjektivním jako jsi ty se tady vedou takový polemiky nad jednim neuznanym gólem. A že jich ještě bude!!! Jen je škoda, že se k tomu snižujou i některý novináři. Nevíte náhodou někdo, jestli nechodí do VIP? Aspoň některý?
0/0
11.8.2003 13:32

hook

Re:
Co na to říct? Zaplať pánbůh, že nejsi objektivní novinář. Nebo snad seš?
0/0
12.8.2003 8:03

Martin

MFD jste trapný!!!
tyhle články jsou asi opravdu placené s klubové pokladny Sparta Praha, nebo se v mladé frontě zbláznili. Kolikrát už byla neodpískáná nebo vymyšlená penalta, která ten který tým opravdu poškodila,  a bylo ticho po pěšině. jednou se rozhodne správně, a novináři mladé fronty se můžou zbláznit. Už toho nechte jste trapný!!!!!!!!!!
0/0
11.8.2003 10:24

sos

Re:
Naprostý souhlas!!! Každej volá po tom, aby byla liga čistá, a když se rozhodčí domluví na tom, že odvolají neregulérní gól, můžete se každej zbláznit!! Výsledek bude zase jenom jeden, že se při spornejch situacích bude připískávat Spartě, aby bylo pěkně ticho po pěšině.
0/0
11.8.2003 13:12

Martin

rozhodnutí bylo správné, i když zdlouhavé*regulérnost ligy aspoň v tomtopřípadě zůstala zachována, tak co?*příští kolo dáte doma Budějkám bůra a zase můžete onanovat, jak jste skvělí a nepřekonatelní*že to tentokrát nevyšlo, není rozhodně chyba rozhodčích, ale rudé impotence v zakončení...:-)
0/0
11.8.2003 9:01

xxx

Re:
Sešívaná buzno
0/0
11.8.2003 11:04

Martin

Re:
lepší argument tam nemáš? kromě toho Slavii taky moc nemusím,ale tím bych už naši komunikaci zatěžoval nad únosnou mez, že?
0/0
11.8.2003 13:28

Peta

Ha ha ha
Nebrěčte!!!!
0/0
11.8.2003 8:49

rui

Já chci fotbal !!!
OFFSAJD to nebyl...stáli za sebou a jestli si někdo myslí, že tu rozhoduje, jestli byl někdo vepředu o prsa, tak ať se de raději koukat na atletiku. Nebo bysme mohli nechat na hřiště  nalajnovat čáry po 10ti centimetrech, aby všichni co tvrdí, že to byl jasný offsajd klid. Ať jde Helebrant do háje a všichni co s ním souhlasí taky. Jedinej koho chápu je Sigi. Kapitánuje a je to jeho povinnost. Jinak naprosto souhlasím s článek o offsajdech na  iDnes z dnešního rána. Běžte si ho přečíst mamlasové. Já chci fotbal
0/0
11.8.2003 8:39

marzena

Re:
ac slavista tak si myslim, ze to odvolani golu byla chyba - jasny ofsajd to podle me nebyl ani nahodou, stali vice mene nastejno.. takovehle ofsajdy (pokud vubec jsou) by se meli poustet. Stejne jako nam meli v Istanbulu uznat Pitakovu haluz na 3:4 a sli bysme na Lazio..
0/0
11.8.2003 9:33

Jarka Ochmelka (Rychlé Pípy)

Odvaha a zase odvaha...
Konečně jeden rozhodčí, který dokázal přiznat svou chybu. Bohužel je u nás stále dost sudích, kteří, ač ví, že rozhodli špatně, stojí za svým rozhodnutím, a dokonce si je dokáží rozumně zdůvodnit. Rozhodčí je totiž na hřišti pánem, a pokud se sobotní verdikt někomu nelíbil, pak je tu opět otázka videorozhodčích. Co na tom, že UEFA i FIFA to nechává chladnými. Někde s tím začít musí. Proč ne třeba v ČR? I na to je třeba odvahy.
0/0
11.8.2003 8:38

Fotr

Re:
Tak Vám idnes děkuji, že zde nelze svobodně diskutovat a když už pustíte výraz Ku*vy tak proč nelze pustit výraz do pr*ele... takže do pr*ele s idnes
0/0
11.8.2003 8:53

hawk

"ano pani rozhodci, jen tak dal"
to je psina. siegl pry nikoho nepresvedcoval :) , rozhodci se rozhodl podle toho, co mu rekli (pribramaci), pry se zeptal i sionka - po zapase, za znamku dostane 7 = nadprumerny vykon. Takhle ukecat se nenecha nikdo ani pri rozhodovani v hanspaulce, a ze tam vam jde kolikrat o hubu zcela realne :) a presvedcovani je dost presvedcivy a pak se divte, ze si pri kazdym mistrovstvi sveta nebo evropy nasi komentatori vzdycky postesknou, ze nasi rozhodci na mistrovstvi zcela chybi ( pripadne ti nejlepsi dostanou praporek)
0/0
11.8.2003 8:00

abelbalbo

Pekne je zarizli ty ku*vy spartansky ze? A jeste ta corka k tomu, to byl povedenej vylet. No doufam, ze tam pan Kotrba vydrzi jeste dva zapasy, to pak prijede zku*vena sparta na Sigmu a odjede bez bodu a doufam, ze aj nejaka poradna corka probehne. A dneska Sigma vyhraje a bude v cele ligy!!!!!
0/0
11.8.2003 7:47

Darius

Re:
SIGMA LUTÍN!!!S vaši sigmičkou si my vytřeme pr*el.Nazdar!!!
0/0
11.8.2003 9:06

Igorek

Re: sparta
Jdi do hajzlu ty blbče olomouckej,sparta vám to natře 5:0 a vy budete zase u dna tabulky ty imbecile. Jestli vždycky takhle soudíš o fotbalu,tak otevři oči a dívej se na fotbal a ne na kraviny.Ofsajd tam sice byl,ale když rozhodčí jednou uzná gol,tak nesmí gol zase odvolat,protože na hřišti musí být rozhodčí autoritou a ne jako více rozhodčích.Sbohem MORAVAKU.
0/0
11.8.2003 12:22

Pavel

"Ligový rozhodčí ?"
Základní zásada rozhodčího je, že píská pouze co vidí.
Co nevidí nepíská. Ani jeden z rozhodčích nesignalizoval ofsajd. Odvolat gól po 5 minutách je výsměch. Oba rozhodčí už by si letos neměli písknout a na místě Sparty bych je na své zápasy vetoval. Ve fotbale není videorozhodčí, tak nevím proč si na něj hrál Siegl.  
 
0/0
11.8.2003 7:29

Boss of Venezia

Helebrant na hrad!
Pan rozhodčí předvedl přesvědčivý výkon. Neuznal neregulerní gól. Nenechal si do toho kecat a hru měl pevně pod kontrolou. Nevím, proč tolik zbytečných vášní a emocí? Děkujeme p. Helebrantovi za předvedený výkon a doporučuji zvláštní příplatek  ( prémii) za toto náročné utkání. Ať se za ty peníze nechá ten bastard zastřelit !!!!!!!             
 
         
0/0
11.8.2003 7:23

Franta

rozhodčí
Nevím, jak si chtějí rozhodčí udržet respekt a pořádek na hřišti, když při tomto incidentu jasně ukázali hráčům, že diskutovat a protestovat po každé sporné situaci se vyplatí. Jednou uznaný gól měl platit.
0/0
11.8.2003 7:12

to je jedno

Re:
To že si dovolí vylítnout na rozhodčího kapitán to bych ještě chápal, ale to co si dovolili hrádči příbrami na pomezního těsně po gólu?Tohle by si žádnej hráč v německu či anglii nedovolil a spíš by se celý tým semknul a dokázal by na to odpovědět v průběhu další hry.ale je vidět že u nás si hráči můžou dovolit k rozhodčím prakticky cokoliv.Začínaje filmováním faulů a konče přesvědčováním a rozhodnutí.A občasná karta pro Poborského je vyjímkou :o)).Jak může člověk chodit na ligu life když vidí takovéto výkony?Jak hráčů tak rozhodčích.
0/0
11.8.2003 8:55

Max

změna klimatu
Rudí, pokud sudí pískali Vám,( Viktorka, Budějovice - to jsen jen nejkřiklavější případy ), tak to se Vám jistě líbilo. Ta doba patrně skončila ( naštěstí )  a vyhrávat se musí jen na hřišti, to už se Vám tolik nelíbí. Ty průtahy byly jistě nedůstojné, ale i to k fotbalu patří-bohužel
 
0/0
11.8.2003 7:06

:-)

hmm
Normálně bych řekl, že se jedná o překlep či že je snad někdo hacknul, ale u idnesu je fakt možné všechno ...
0/0
10.8.2003 23:34

Klem

hahaha
Tak tohle je fraška.Tady jde o princip
0/0
10.8.2003 22:25

:-)

MĚ SNAD ŠÁLÍ ZRAK, ALE TENTOKRÁT VÁŽNĚ
"Jenže po několika minutách góli kvůli ofsajdu odvolali" - tak tato věta mne dostává!!!!
Odvolali ty góli - člověk neví jestli se smát nebo plakat      
Odvolali ty GÓLY !!!!!!  - Odvolali ty HRADY !!!!
Góly s měkkým I, to se opravdu jen tak někde nevidí : -)
0/0
10.8.2003 20:52

pocasko

dalsi gramaticka "chyba"
 jo, a estě maj špatně "odvolali". spravně to má být "po několika minutach goly odvolaly". protože: rozhodčí (kór ti naši) jsou podplaceny ku*vy.. a ku*vy jsou ženského rodu!! :o))))))
0/0
10.8.2003 22:14

Pepino

Re:
Myslim ze odvolali jenom jeden gol a to ze v clanku je napsano "goli" , tak se jedna o preklep. Ze ano , pane neomylny . Jinak smekam pred vykladem ceske gramatiky , opravdu borec ......
0/0
11.8.2003 6:44

Ludva

Fotky
Fotky ze zápasu Příbram - Sparta zde: http://fkalej.fotbalek.cz Video, reportáž a další foto budou na stejné adrese k vidění přibližně za týden (bohužel:(()
0/0
10.8.2003 18:57

pocasko

Re:
nevotravuj, pičo :)
0/0
10.8.2003 22:16

marek

to se muze stat jenom v gambrinus lize...
0/0
10.8.2003 16:59

KING BANÍK

Letos..
Letos dostane Sparta vylágoš všude na Moravě, kam zavítá, k tomu ji střihne ještě Slávka s Libercem. :)
0/0
10.8.2003 16:30

HansMe

Divná situace
Je správné,že gól neměl platit,ale,když pomezní ofsajd nesignalizoval a rozhodčí ho uznal je divné ho po dohodě s domácími hráči odvolat...Sledoval jsem druhý poločas v TV a komické bylo,že Tittelbach vůbec nedokázal posoudit zda-li byl ofsajd nebo ne,chvíli mlčel a,pak až když řekl Hřebík,že to byl ofsajd tak začal říkat,že to asi ofsajd byl...Už po zápase v Teplicích jsem zde psal,že Kotrba se do Sparty nehodí a pro Spartu bohužel se to začíná vyplňovat. Sparta letos připomíná loňskou Slavii doma vyhrává,ale venku si nedokáže poradit s průměrnými mužstvi (Teplice,Příbram). To,že pan Kotrba nebo někdo z realizačního týmu nepřijde na rozhovor je ostuda, ať je NOVA taková,jaká je,tihle dobře placení profesionálové dělají fotbal přece pro nás fanoušky a mediální podporu potřebují nebo ne? Svoje emoce by rozhodně měli ovládnout,letos bych přál titul Slavii,pan Beránek je opravdový odborník,oběma pražským S,pak postup do LM a,aby tam nehráli druhé housle a Plzni klidnou záchranu. PS:"Jsem zvědav,kdo nahradí pana Kotrbu???" Fotbalu zdar
0/0
10.8.2003 13:56

pocasko

Re:
"Sparta doma vyhrává,ale venku si nedokáže poradit s průměrnými mužstvi" tak za prvý: kdyžtak s mužstvY.. ale k tomu podstatnýmu. nehodnoť prosím na základě 3 kol.. a kor, když o byly takova silná mužstva. jako fakt. příbram je dobrej tým a o teplicich bych taky nepochyboval. lae jinax tebou souhlasim, kotrba asi prilis koukal na slavku a chyta jeji ukrivdene moresy.. proste clovek muze byt sebevic nastvanej, ale nesmi to dat najevo. V PRACI! jako kdybych neprisel za sefem na vysvetlovaci pohovor, protoze mi jinej manazer z tymu schoval propisku,pak ji vyhodil z okna a ja mu zato vynadal...
0/0
10.8.2003 22:21

Olin

Gambrinus
Myslím,že je na čase,aby hlavní sponzoři ligy uhodily na svaz a jasně jim řekli, že buď to divadlo kolem rozhodčích skončí,nebo že skončej oni.
0/0
10.8.2003 13:47

Meechee

Ufnukani prazaci
No, vidim, ze kdyz se pro Spartu nepiska jsou toho najednou plne noviny a lidi maj o cem dlouze povidat. Vyhrat titul s podporou vsech rozhodcich je velice jednoduche, ale vyhrat ho vlastni hrou uz asi moc ne ... co fanosci prazskych tymu ??? V jakemkoliv jinem zapase by se vubec nic nedelo, ale kdyz se jedna o Spartu, ktera kdyby nevyhrala titul nebo nebyla aspon do tretiho mista, tak by asi zrusili ligu. Jasny ofsajd a oprava rozhodcich ... tot vse.  musite se mili prazaci smirit s tim, ze ta vase sparta asi neni takove paradni muzstvo, kdyz nedokaze dat za 90 minut gol souperi, ktereho by mela bez diskuse porazit. At vyhraje ten nejlepsi  ... GO BANICEK GO !!!!!!! BANIK OSTRAVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.8.2003 13:31

bitch bozi

Re:
zalez zpatky do hnoje burane!!! Tohle se muze stat jen u nas, zasranej Kocourkov a dilo tendencne pisiciho Sportu. Jeste, ze bydlim v Praze a ne v takovym buranove, jako je Ostrava. Jestli tam jsou vsichni hovada jako ty, tak potes panbu....
0/0
10.8.2003 13:48

Olin

Re: pitch bozi
Já myslel,že seš z Prahy a ne z Kocourkova?Ale vono je to jedno. A jaký to je v tom hnoji? Zdá se,žes tam právě votdud vylez, tak povídej, ty hovádko boží.
0/0
10.8.2003 13:55

Fantomas

Re: Viva Klokan!
Vole, ne všichni v Praze fanděj blbý Spartě. BOHEMKA GO!!!!
0/0
10.8.2003 19:05

Jan.h

Re:
Tyhle zabednenci me udivuji,ja tez nefandim Sparte /fandim take Bohemce/ a jsem prazak jako poleno.
0/0
10.8.2003 19:56

Ice

Re:
Zdaaaaaaaar Meechee.Jak se vede?No samozrejme souhlasim.Dulezite je ,ze ty nase tymy (Ostrava, Brno) zatim slapou a prazaci se muzou treba po.....
0/0
10.8.2003 20:15

EdCable

A breci a breci a breci
a jsou slepi, nevidi ofsajd (samozrejme, ze rohoduje postaveni tela, co jineho? vas nazor?:))) a nadavaji, kdyz jim rozhodci spravne (byt pouze obsahem, ni formou) neuznaji gol, kde je to vase zelezo? Na smetisti? nejak vam zrezlo:))) Pamatujte, zelezo neprezije Vecnost!
0/0
10.8.2003 13:25

tom

Re:
Jediné brečení a kňourání v letošní lize jsem slyšel od hráčů Příbrami po zápase s Teplicemi. Obdivuji každého fanouška Příbrami, že dokáže fandit sboru ukňučených zbabělců !
0/0
10.8.2003 14:42

wertex

Tentokrat to vyslo
Ofsajd to bohuzel byl, ale pokud rozhodci ofsajd nevidel nemel by ho piskat - jenze dneska nahodou pisknout pro Spartu rovna se hlavne podle expertu ze sportu smrtelnemu hrichu :), kazdopadne sem zvedav co by se stalo kdyby rozhodci rekl ze ofsajd nevidel gol neuznal, ale ten gol by dala Pribram :) - vim ze je to scifi pac Pribram potrebuje asi sto sanci na gol, ale co kdyby :). Kazdopadne to ze to vyslo jednou neznamena, ze je to spravne resit veci podle instinktu myslim, ze uz takhle rozhodci stoji celkem za ... SPARTA RULEZ!
0/0
10.8.2003 13:23

PUK

Re:
Uznávám, že rozhodčí by neměli takovým způsobem uznávat nebo neuznávat gol. Je to ale otázka toho, že se nemůže praktikovat video. Jinak poctivě musím říci, že z podobně sporných situací bylo vždy devadesát procent (ne-li více) vyřešeno ve prospěch Sparty (zřejmě preventivně). Třeba nějaká historická spravedlnost funguje. i když poněkud podivně.
0/0
10.8.2003 15:33

katte

neměli to vysílat
za prvé to Nova neměla vůbec vysílat a byl by klid,gól by platil a nikdo by neřval. Rozhodčí to odvolal jenom že na něj zařvali že to byl ofsajd. tady je názorně vidět jak Nova k...ví fotbal pos...á spravedlnost!!!!!!!!!!! VIVA SPARTA
0/0
10.8.2003 13:11

Olin

Re:
Jseš trochu mimo kámo.Vedro,co?
0/0
10.8.2003 13:39

to je jedno

vtip?
co je to za blbost, že o ofsajdu rozhoduje postavení těla. to je vážně pravidlo? přece když jsou hráči zárověn je logický, že oránce je nakloněn opačně než ůtočník. a to, že obránce nestihl vyběhnout rychleji je už jen jeho chyba. přesně to se včera stalo. jenže rozhodčí dá napřed žlutou karlovi asi preventivně a pak nám neuzná podle mě regulérní gol, taky mohl vytáhnout žlutou na siegla když strčil do poborského a to samý se stalo igorovi. do něj taky ty smradi o hlavu menší pěkně šli. škoda, že to není jako v hokeji, to by mu mohl dát igor do tlami a byl by klid. tak to je můj názor.
0/0
10.8.2003 13:01

Ještě k tomu vykradení
je to nepříjemný ,hlavně ty zlatý řetězy ,ale co se myslí tou finanční hotovost í?? Asi drobáky na colu do automatu :-)))
0/0
10.8.2003 11:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze