Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbal v Teplicích ovládly emoce

Strkanice jako v turecké tržnici, útok ve stylu kung-fu i ostré slovní výpady. Zápasem Teplice - Příbram cloumaly emoce. Jen sedmnáct minut vydržel na trávníku hostující obránce Svoboda. Skočil pod nohy Tesaříka jako karatista a teplický záložník se skácel na trávník jako podťatý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roudna

masér
Doufám,že ten  teplouš masér Teplic,dostane padáka.
0/0
7.8.2003 7:26

mafia

ste šašci
šašci jedni at zijou teplice nechci videt spartu zas s titulem
0/0
7.8.2003 0:16

Blb Nechápavý

Důkaz v TV
Vždyť to pako s prořízlým pyskem se včera v TV vlastně
přiznalo, tak k čertu ligová komise na ně a disciplinárku, jinak co tam předvedl magor Mališ
nemá obdobu.
0/0
6.8.2003 11:26

Ondra

Horwáth vs Zavadil
I když fandím Teplicím,tak si myslím že to na červenou nebylo.Maximálně tak pro Horwátha,ne pro Zavadila.
0/0
5.8.2003 19:52

Michael

Skoda
Skoda ze na typky typu Horvath a Poborsky rozhodci pouzivaji jiny metr nez na ostatni. 2 cervene karty mozna mohli byt, ale ruku na srdce chybela tam jeste jedna pro Horvatha (Bobr). Rozhodci zapas jednoznacne nezvladl. Ofsajdy a jasna ruka v pokutovem uzemi se zrejme nepiskaji. No doufejme ze si uz nezapiska.
0/0
5.8.2003 19:25

Blb Nechápavý

proč?
Pánové, stejně si naše fotbalové vedení bude dělat a myslet si své, a to jak je ta liga super, bohužel nebude
řešit naše dobré známe Horváthy,Beneše, ale bude
řešit vztahy mezi agenty, tak aby se mohli starat Horváthovi o melouny. Když člověk slyší  nebo odezře co všechno si dovolí hráči říci jak mezi sebou tak na s
soupeře tak zírám a s klukem na stadion raději nepůjdu.
Jinak zdravím pana Jiřího Ondru našeho bývalého repre z Bohemky a děkujeme mu, že po třech letech jeho investování do stadionu FK Pelikán Děčín ho
konečně prodal firmě LIDL./ v kabinách spí bezdomovci a na hřišti se prohánějí naši rómští talenti/ Tady se ukázal konečně ten vztah k fotbalu. Ale oni to stejně
nečtou právě tak jako to nečte vedení teplického fotbalu.
Docela se divím, že tam nakonec kope Voříšek potom
co o něm prohlásil do televize zástupce Teplic.
 
 
0/0
5.8.2003 14:19

Jaroslav

Horváth
Škoda, že Zavadil netrefil Horvátha přesně. Aspoň mu mohl trochu poopravit ten jeho veverčí předkus.
0/0
5.8.2003 14:12

Blb Nechápavý

Horváth a spol
Jsem sice Severočech, ale musím řici, že Teplicích
nefandím jen z toho důvodu, jaká paka bere do mančaftu. Třeba Horváth ,Divecký ,Rada , ti jsou vždy
od Straky tak nedržení, že jsou zralí na červenou už v 5.minutě. Divím se , že mu tu jeho prořízlou hubu rozhodčí trpí, je to známý provokatér. Radu nechtěli ani ve třetí něm.lize je to případ jako Da n Šmejkal.
 
 
 
 
0/0
5.8.2003 14:05

wertex

Horvath
To co predvadel Horvath vcera bylo taky husty nejdriv pekne spadnul v pokutovim uzemi a pak herecka etuda na konci - bohuzel u nas rozhodci prehlizi "takticke" fauly kdy rposte hrac stahne jineho coz sradosti predvadi Horvath - jinak Tesarik fauly na nej byli ostrejsi uz v rpvnim kole ale jeho maxi vykryk chyceni se za hlavu a div ne smrt v primem prenosu taky mluvi za vse - ale poborskymu rozhdoci pomoh to zas jo. kazdopadne tohle prehravani vypadaka fakt smesne :) ROZHODCI VEN!!
0/0
5.8.2003 13:36

Vláďa

Smrt mafii ve fotbale, Beneš a spol, hrůza a ostuda českého fotbalu, 2. kola za námi a je mi na bli.
0/0
5.8.2003 13:24

grospic

Co se všichni diví stačí si připomenout Sidonka jak tvrdil že to pelta byla i když ho sejmul metr od vápna Horvát pak tvrdí že ho protihráč praštil i když to všichni viděli že ho minul a první ránu dal on, ale bohužel jsou k tomu vedený a nejsou schopný vzít na sebe tu odpovědnost a říct jo udělal jsem ptákovinu. Nakonec kdyby to udělal tak ho svaz ještě osolí za to že se přiznal.
0/0
5.8.2003 12:43

pesimista

Re:
Sorry, ale srovnáváš dvě zcela nesrovnatelný věci. Horváth věděl naprosto přesně, že simuluje. Sionko věděl maximálně tak to, že dopadl do vápna. Určitě nemohl naprosto přesně vědět, kde došlo ke kontaktu. Já na jeho místě bych byl přesvědčenej, že to bylo ve vápně. A ty jestli jsi alespoň trochu soudnej bys na jeho místě tvrdil úplně to samý. A jestli chceš tvrdil že ne, tak si fotbal asi v životě nehrál. 
0/0
5.8.2003 13:30

grospic

Re:
a já myslel že spartani jsou všichni optimisti. Jestli si fotbalista není schopný ohlídat lajny tak to je špatný.
0/0
5.8.2003 14:44

pesimista

Re:
Vysvětli mi, proč by si měl hráč, který jde sám na gólmana hlídat lajny. Fotbal hraju už dlouho, a vždycky když jsem šel sám na gólmana, tak jsem se soustředil na jeho postavení vzhledem k bráně a nějaká lajna která značí vápno mě vůbec nezajímala. A když mě někdo sejmul, tak jsem se o penaltu hádal hádal vždycky když jsem skončil ve vápně. Ukaž mi někoho kdo by to nezkusil.
0/0
5.8.2003 15:05

grospic

Re:
No potom nemá cenu se nad tím rozčilovat protože je to !normální! protihráč se po Horvátovi ohnal tak proč by to nezkusil, nakonec když něco ukradnu a nikdo mě nechytí tak proč bych to nezkusil taky.
0/0
5.8.2003 15:22

ian

Re:
2pesimista Sionko moc dobre vi, kde jsou lajny, aby mohl vcas padnout. Tady videl, ze nedobehne, tak sebou rizl "trochu" driv
0/0
5.8.2003 15:26

grospic

Re:
No možná má pravdu pesimista a Sidonko je ve skutečnosti Forrest Gump a tak dělá jenom co mu Pelta ukáže.
0/0
5.8.2003 16:18

Sali

Herečka
Horváth by se měl dát na divadlo!!! To co předvedl nemělo s fotbalem nic společného.
0/0
5.8.2003 12:35

Božetěch

Sysel
má za tříletou smlouvu v Teplicích cca 2O mil Kč. Tak za to musí něco odvést a nejlépe mu jde divadlo. Je trapné, že ho intrnacionál Bílek označí za nejlepšího muže zápasu. Jinak souhlasím, že zápas dohrát neměl.
0/0
5.8.2003 12:10

z nadhledu

Re: Bílek
Vlastně už při prvním vstupu Bílek lezl Teplicím do p.... a máš pravdu pokud hodnotil Horvátha nejlepším je to sranda.Zřejmě bude dělat Strakovi asáka c dobrým výhledem,protože ten nervák,který koktá tam už dlouho nevydrží
0/0
5.8.2003 12:24

Krk

Hnus
   To co se včera dělo na hřišti v Teplicích je doslova hnus !!!
 
Výkon rozhodčích :  To co předvedl hlavní rozhodčí i pomezní je po sobotní kritice z jiných stadionů k neuvěření. Červenou dal zcela oprávněně jak Svobodovi tak i Zavadilovi, ale k neuvěření je, že ji nedal i Horváthovi. Pomezní odmávali Teplicím z 13 odpískaných ofsajdů minimálně 7 které vůbec nebyli. Neodpískal zcela evidentní ruku Tesaříka ve vápně.
 
Nesportovní chování :  To co předvedl "kapitán" Horváth je ostudou v chování fotbalisty.
 
Realizační tým :  Absolutní zkrat maséra Teplic musí být fotbalovým svazem potrestání pro Teplické mužstvo. Hranice za toto chování by měla být stanovena na pokutu 100.000,- Kč a podmínkou uzavření hřiště na 3 zápasy. Teplice mohou být rádi, že Zavadil neudělal stejné teatrální gesto jako Horváth a nezačal se svíjet, protože potom by muselo být utkání ukončeno pro inzultaci hráče a prohráli by kontumačně.
 
ČMFS by měl velmi tvrdě hned na úvod trestat sebemenší prohřešky, aby se úroveň naší ligy více nedegradovala. Také komise rozhodčích musí velmi tvrdě potrestat chybující rozhodčí, protože se výraznou měrou podíleli na vývoji hned poloviny zápasů 2.kola !!! 
0/0
5.8.2003 11:40

babca

Re:
Otázkou je, co Zavdail řekl, že po něm masér vyjel. Jak znám Zavadila eště z Drn je to namistrovanej a neuvěřitelně vulgární člověk.
Pravděpodobně si facáka zasloužil...
0/0
5.8.2003 15:58

Ivan

To Křížeček a spol.
Kritika je potřebná věc, ale musí být konstruktivní a vyvážená, vydiskutovaná a vyargumentovaná. S takhle chabě vyargumentovaný výpady (jako teď např. na TV přenos) byste těžko uspěli, byť třeba na partajní plenárce např. naší Strany zelených apod. Ostatně vím své jako funkcionář nejen partajní ale i tělovýchovný.
0/0
5.8.2003 11:36

Milan Krížeček

Re:
Tak za 1. Krížeček a Křížeček je rozdíl. Za 2. spletl sis téma, převeksluj na domácí politickou scénu a nepleť se do fotbalu. Za 3. nešlo o výpady, ale realitu. A ta je bohužel v případě fotbalu na TV Nova a Prima stále tristní.
0/0
5.8.2003 11:51

z nadhledu

Re: No když máme takový funkcionáře to těbůh
Nemyslím,že byl špatný přenos,všechny důležité momenty tam byly a věřím,že budou dobře sloužit disciplinárce,protože Zavadil byl vyloučen ale to by mělo být všechno a žádný další trest na rozdíl od Horvátha  a rozhodčích by neměl dostat.Jiná je ovšem s komentátorem.Už o tom někdo psal přede mnou,ale začít rozhovor s trenerem,že jeho mužstvo (Příbram)hrálo mizerně,když celou druhou půlku Teplice tlačili v 10 a potom i v 9 je na vyhození z TV.Jak jsem neměl rád Chovance u nár.mužstva tohle ustál perfektně a neřekl ani slovo o rozhodčích i když na to měl právo.Komu se nelení,tomu se "Zelení"
0/0
5.8.2003 12:31

Šárka

0/0
5.8.2003 11:18

:-)

Re:
Šárko, i já bych chtěl ...
 
0/0
5.8.2003 11:37

Milan Krížeček

Vlastní gól TV Prima
V přemíře stesků nad Horváthem, Benešem, Tesaříkem, Mališem a dalšími výtečníky jaksi zapadla "vysoká úroveň" TV přenosu zn. Prima. Když ti hoši tuším vloni s pondělními přenosy začínali, říkal jsem si, fajn docela jim to jde. Jsou lepší než Nova. To, co jsem musel vytrpět včera, bylo místy nad mé síly. Komentátor Soukup na úrovni Pytelbacha nebo Casanovy, závěrečné interview toho kašpara s vypoulenýma očima, nepamatuji si jméno, s trenéry skutečnou perlou. Ptát se trenéra mužstva, které dohraje v devíti, proč podali tak slabý výkon, je na ručník. Však taky Chovanec na něj pár sekund nevěřícně zíral ale pak to rozdýchal a sesumíroval odpověď. Zlatým hřebem bylo neustále vnucování SMS soutěže: Kdo dává hezčí góly? Horváth nebo Siegl? To je teda ptákovina! To by nevymysleli ani Zuna s Pyttelbachem! 
0/0
5.8.2003 10:48

Maty

Re:
Všechno podepisuju!Vystihl jsi to přesně.
I když lepší něco než nic.
0/0
5.8.2003 10:59

zemin

Re:
Horvat dal za soutšžní rok 2002/2003 goly dva (!!!) - druhý hezčí první a naopak...
0/0
5.8.2003 11:01

Flo

Re:
Alespoň, že je přenos v TV, jeho úroveň je však dost špatná, mě nejvíc štvalo to sms hlasování, jednak už sama otázka byla trochu mimo a nevím proč je ji potřeba každých 5 minut vidět graficky na obrazovce.
0/0
5.8.2003 11:24

šáfa

Re:
hlavně ty sloupce byly furt stejný
0/0
5.8.2003 12:33

luk

Horváth jako Duda
Horváth je největší simulant v lize, včera o tom znovu přesvědčil. Nekamarádí se náhodou s Radkem Dudou. Lhaní a herecké výstupy mu jdou skoro stejně a k tomu ten jeho ksift.....
0/0
5.8.2003 10:46

rombob

Bohužel
V žádném případě neschvaluji herecký výkon Horváta , zbytečně tak kazí dojem ze svého výkonu. Bohužel takto by se zachovalo 90% hráčů. Ale raději uvidím simulujícího hráče než hráče zákeřného typu Formánka (šlapat hráči  úmyslně na hlavu po odpískání ) , Poborský a Svoboda a jejich likvidační fauly kdy jde opravdu o zdraví  
0/0
5.8.2003 10:31

z nadhledu

Všechno je věc fotbalového svazu
Včera jsem otevřel Sport s palcovým titulkem Jak popravili Opavu rozhodčí.Uvnitř další dva články z ligového kola,kde jednoznačně rozhodčí ovlivnili utkání.Osobně jsem byl na utkání Prachatice Xaverov a viděl výkon Jiříka.Kdy\ž odečtu emoce trenerů a hráčů,myslím,že komentáře novinářů nemají důvod škodit rozhodčím.Znamená to,že výkon rozhodčích je katastrofa.Podle mě se vytvořila kasta rozhodčích,kteří vědí,že si mohou dělat co chtějí a také toho plně využívají.V dnešních novinách jsem viděl na fotce výraz rozhodčího jak vykazuje Cipra z lavičky.Když si ten výraz obličeje prostudujete .....Přenos z Teplic to všechno ukázal.Svoboda podle zpomaleného záznamu na rozdíl od komentáře iDnes holení ve skluzu podrazil nyhu protihráči (žádné špunty dopředu,kde jde o nohu).Konflikt Horváth Zavadil je zbytečné komentovat,nejdřív rána Horvátha zepředu,pak do krku a chycení dresu,to znamená úmyslné.Zavadil se ohnal dozadu aniž něco viděl a lehce lízl Horváta po vlasech,který se zkácel.Poté jasná natažená ruka ve zdi při přímeém kopu.O čem si ještě chceme vykládat.A svaz to vyřeší,že rozhodčí nesmí odpovídat,nejsou veřejné známky atd.To znamená 100% ochrana rozhodčích.To bych bral,kdyby pískali dobře s přiměřeným procentem chyb.Ale takto je to jen podpora mafiánským praktikám ve fotbale.Divite se,že sponzoři odcházejí??????
0/0
5.8.2003 10:18

Rosmi

Beneš dobrý výkon
Mně osobně se výkon sudího Beneše líbil, fotbal měl spád a odpadlo to trapné polehávání po trávníku. Kdyby tento trend pokračoval, tak by bylo co ke koukání a lidí na stadion by chodilo čím dál tím více. Že neodpískal ruku ve vápně je pravda, ale byla to rána do chumlu těl – to se holt stane. Co se týče vyloučení Svobody, tak to bylo jednoznačně v pořádku. A vyloučení Zavadila bylo také v pořádku. Ten hráč se po něm jednoznačně ohnal a oplácel. Dle pravidel jasná červená karta. Druhá věc je, že Horváth to nechutně nafilmoval. Zavadil se ho sotva dotknul a za to by měl nést následky. Doufám, že ho komise za to patřičně ocení. Měl by za nesportovní chování dostat dodatečně ještě vyšší flastr než Zavadil. Toť můj názor.
0/0
5.8.2003 10:10

ALIBABA a 40 loupežníků

Re:
Souhlasím s Váma . První červená byla písknuta v pořádku . Ta druhá byla dikutabilní . Současně z trávníku měl odejít s červenou i teplický Horvát. Do toho krysího ksichtu měl dostat ránu , aby příště nesimuloval!
0/0
5.8.2003 10:34

z nadhledu

Re: vidíš ty debile
I svaz reagoval na výkon tvého skvělého rozhodčího
0/0
6.8.2003 8:25

PAVEL VASEK

Někdo si plete agresivní fotbal s likvidačním pane CHovanec
Ty skluzy trénujte tak, aby hráč při skluzu trefil odehrávaný míč a ne nohy soupeře! Přesto si cením bojovnosti Příbrami ! Teplice potřebují  spolupraci s psychologem, aby měli větší sebevědomí. Rozhodčí měl dát více žlutých karet za stahování hráče rukama, za to je dávají v zahraničí bez diskuze. Rozhodčí zvládli zápas velmi dobře!   P.Vašek
0/0
5.8.2003 10:10

FORWARD

Re:
a co Poborskej to nebyl likvidacni zakrok. ten namyslenej spartan potrebuje abyho taky nekdo poradne trefil pak da pokoj
0/0
5.8.2003 10:28

Chrochtadlo

Re:
Rozhodčí to rozhodně nezvládli. První červená ta byla v pořádku, tam se nebylo čemu divit. Ta druhá nebyla úplně košér a zápas totálně vyhrotila. Rozhodčí můžou jenom děkovat pánubohu, že několik hráčů neodnesli na nosítkách nebo na marách.
0/0
5.8.2003 10:40

Mike

Re:
problém nebyl psychologický, ale absenční - odstoupil Hunal !
0/0
5.8.2003 15:46

BdY

Vite co lidi
bezte si piskat sami.... nemuzu si pomoc ale letoshni liga je vo dost lepshi jak loni. Dokonce i lidi zavitali na stadaky jak sem mel moznost videt v bedne, tak to s tym piskanim asi az zas tak strasny nebude.Ze v tom je obcas trocha vic emoci - co chcete v tomhle hicu......dokut se tepou jen hraci a neserou se do toho lidi (nebo flujdi) je to v rychtyku. Jak nekde napsal Bosak: Kez by nam panbuh zachovati racil...
0/0
5.8.2003 10:07

kubakubikula

Re:
Dokonce i lidi zavítali na sta´dáky.....no aby to nebylo předčasné........pokud budou rozhodčí pískat tak jako doposud ( likvidační zákrok Poborského - pouze žlutá, neustále omívaný zápas Teplice - Příbram, netřeba komentovat a Vy co jste nebyli na zápase Ostrava - Liberec.....škoda mluvit - to co předváděl asistent rozhodčího Holub se rovná katastrofě. Neuznaná penalta, která měla být, potom nařízený rohový kop, namísto odkopu od brány Baníku ze kterého následně padl vyrovnávací gól ), tak ani nasazení týmu a snaha o dobrou hru s návštěvností nic neudělají. P.S: Kdybych takhle pískal já a to na úrovni okresních soutěží - dostal bych po držce a ani bych nemrkl !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.8.2003 13:23

Frigo

Horvát je simulantská vopice
0/0
5.8.2003 10:03

Frigo

simulanti
Horvát je simulantská vopice
0/0
5.8.2003 10:02

Frigo

Horvát je to simulantskej picas
0/0
5.8.2003 10:01

Honza Paldus

posuzování zákroků
Poborský si za zákrok v prvním kole neměl zahrát několik zápasů a Horvát je simulant a komediant!!!
0/0
5.8.2003 9:51

jirik22@atlas.cz

Re:
Tak předně nevím jak jsi na takovou blbost přišel. Poborský udělal dva skluzy, které vypadaly nebezpečně (i když Diveckého šlapáky bez povšimnutí jsou mnohem horší) a dostal za to "jen" žlutou, takže slávistická smečka hyen z bulvárSportu rozpoutala kampaň, která ihned přinesla ovoce. Proti Opavě dostal Poborský žlutou jen co nastoupil na hřiště a navíc rozhodčí už se na něj smluvili, protože jim to vynese ocenění ve Sportu, který pořád ještě někteří zoufalci čtou. Cílem je, aby Poborský nehrál derby v 6. kole, takže by měl dostat 4. kartu v Olomouci. Jenže těm sviním slávistickejm to stejně nepomůže, protože Ti sice mohou s pomocí rozhodčího udolat Blšany, ale na Spartu nemají. Kdo totiž byl v sobotu na Spartě, tak musí považovat Černíka ze seSHITsportu za naprostého idiota. Pokud byl někdo poškozen tak určitě ne Opava, která nedostávala karty za zdržování ani za likvidační fauly (mimochodem zrovna nejhorší byl na Poborského) a které rozhodčí odpustil 2 penalty, když hráči šli sami na brankáře. Sport chtěl jenom vytvořit dojem, že rozhodčí Opavu podtrhl, (přitom šlo jen o to, kolik dostanou), aby odpoutal pozornost od sviňárny kola - evidentní pomoci rozhodčích Slávii v Blšanech! Pokud jde o Horvátha, zasloužil by minimálně stejný trest jako Zavadil, protože na rozdíl od něj fauloval, Zavadila i udeřil a navíc se choval nesportovně, vše ještě podtrhl jakýsi teplický šílený maser, který vtrhla na hřiště a Zavadila napadl jako Ritchie. Teplice by měli dostat pořádnou pokutu.
0/0
5.8.2003 10:54

šáfa

Re:
Jen k Poborskému - podle tebe hraje Karel čistě a férově? Tak bych ti přál, aby ti nějaký pan x párkrát při zápase přejel achilovku zezadu apod. Je jasný, že v každým mužstvu jsou vyhrábla, filmaři a jim podobní, ale měj alespoň trochu soudnosti při posuzování tvého boha KP.
0/0
5.8.2003 12:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze