Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tepličtí přesilovku využili jen jednou

Jediný gól viděli diváci v Teplicích v dohrávce druhého kola nejvyšší soutěže. Domácí fotbalisté porazili Příbram brankou Diveckého z devatenácté minuty. V té době hráli Tepličtí přesilovku, dvě minuty před gólem byl vyloučen Svoboda. Příbramský obránce nebyl jediným, kdo dostal červenou kartu, v závěru ho následoval Zavadil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

................

ROZHODČÍ
Prostě a jednoduše výkony rozhodčích sou silně pod úrovní jiných států
A jak už tu někdo řikal, tak toho video rozhodčího by to taky chtělo! Hlavně kvůli posuzování těch simulantů a volejbalových zákroků!
M-A-R-I-L-A    .........doufám, že rozhodčí neskurví i zápas MARILA-SPARTA.............tak na LITAVCE
0/0
5.8.2003 23:53

martin

Re: martin
doporučuji ti vsadit jedničku ve Fortuně. Rozhodčí v sobotu Příbrami pomůžou a Sparta bude v pr****i. PŘÍBRAM do toho!!!!
0/0
7.8.2003 10:36

Štístko

Můj názor
Musím se vyjádřit k osobě Pavla Horvátha a Michala Beneše. Pavel Horváth je, jak to napsat slušně, idiot a trotl. Proč? Jeho vystupování na hřišti i mimo něj je na pořádnou ráno do toho jeho ksichtu. Byl to on, kdo chtěl vyštípat Dostálka ze Slávie tím, že mu psal sprosté a výhružné smsky, nepřihrál mu na hřišti a pokud ano, tak jen do nevýhodného postavení. A to je jen část toho, čím se prezentoval v minulosti. Prostě je to lidská chudinka. Michal Beneš je fotbalovým rozhodčím, kterým se říká - rychlokvašky, tzn. rozhodčí, který je tlačený do vyšších soutěží někým vlivným, kdo za ním stojí a umetá mu cestičku. Není možné, aby rozhodčí postoupil za šest let rozhodování od nejnižší soutěže až do první ligy. Pro upozornění: u nás máme deset urovní soutěží. Rozhodčí se musí "vypískat" rozhodováním utkání v nižších soutěží. Jinak nedostane ten správný cit. Na jeho obranu, je těžké podávat neustále špičkové výkony. Nezapomeňme, že je to taky jen člověk. Uhlídat veškeré dění na hřišti je velmi těžké a kdo si to nezkusil, měl by raději mlčet.
0/0
5.8.2003 14:32

Plavec

Číst všechny reakce dopisovatelů je opravdu zajímavé. I já chci přispět do mlýna. Již delší dobu sleduji výkony rozhodčích Beneše a Pučka. Jejich přehmaty jsou velmi časté a viditelné. Osobně jsem se zúčastnil včerejšího zápasu, a musím říci že rozh. Beneš ho dost ovlivnil. Proto nechápu, jak je možné, že stále pískají. Samozřejmě, vždyť jsou to všechna jedna velká banda. Rozhodčí, představitelé ČMFS, někteří hlavní představitelé oddílů a fotbal je jedna veliká komedie. Slavia se může snažit jak chce, ale ten titul opět nezíská ( a že bych ji to moc přál ). A hvězdy typu Poborský - no přece takový hráč nemůže dostat červenou. Ten by ji snad dostal, jen kdyby na hřišti někoho zabil. No i když, možná by se to udělalo jako nechtěné ublížení na zdraví s následkem smrti. Ale najdou se i opaky. Viděli jste snad někdy vystupovat Pavla Kuku způsobem K. Poborského. Pavla někteří odepisují, ale on ještě dokáže, že je platným hráčem. A jeho vystupování. Co pamatuji, chová se slušně, léta si svojí za svým názorem a nebojí se oponovat managementu oddílu. Upozorňuji, že nejsem Slávista. Snad se někdy v budoucnu dočkáme spravedlivého rozhodování. Já osobně bych rozhodčí odměňoval podle jejich výkonů na hřišti a ne stanoveným mzdovým tarifem. Neodpískal si 2 penalty a měl si -5 tisíc dolů. To by jste viděli teprve fotbálek.
0/0
5.8.2003 13:32

Božetěch

průběh zápasu
nepříznivě ovlivnil rozhodčí mnohými chybnými výroky, viz předchozí příspěvky. Nevím, jestli si někdo spočítal, že Teplice mohly mít po dvou zápasech  doma jediný bod, kdyby rozhodčí písknul penaltu na Sionka a penaltu za ruku Tesaříka. Nevím, kdo je  nyní naším nejlepším sudím, ale při současných výkonech je asi správné, že nejsou nasazováni na významnější mezinárodní zápasy. Viděl jsem několikrát pískat na vrcholůné úrovni i derby S Slováka Michela, to bylo jiné kafe, na hřišti byl pořádek, hra měla spád, ale to je zbytečné lkaní. Je opravdu neúnosné, aby v utkání Teplice-Sparta, Blšany-Slávia, Ostrava-Liberec a Teplice -Příbram udělali rozhodčí tolik chyb, které ovlivnily zápas. Pouze si pokládám otázku, kdo bude potom pískat a jak, ale snad to horší být nemůže.
0/0
5.8.2003 11:42

T0mmy

Re: průběh zápasu
A zrovna tak mohly mít Teplice bodů šest.Takové uvažování je nesmyslné,vzhledem k prasárnám Karla Poborského.Také jsem nespozoroval,že by Teplice nějak výrazně faulovali (samozřejmě nějaké fauly ano,ale podívejte se na jiné kluby).V minulých letech byli hodnoceni jako Fair-Play a sestavu výrazně nezměnili.O tzv. herecké etudě Horvátha : rozhodčí mohou někomu napískávat,ale ne tak výrazně.Souhlasím že zákrok Poborského byl horší než v zápase s Příbramí.Spíše tento zákrok si zasloužil red card.
0/0
5.8.2003 22:07

Radek

u něj je to normální
Horváth je neším nejškaredějším komedošem
0/0
5.8.2003 11:04

Kenya

Hlavně body!!!!!
Časem se na všechno zapomene.Hlavně že máme body???
 
0/0
5.8.2003 10:13

Kocek

Horváth je sysel !!
Ač jako fotbalista je dost dobrej, jeho chování na hřišti je dost ubohý. Filmuje, dělá machra, provokuje fanoušky soupeře, prostě magor. Ale za včerejšek mu patří dík, to jak mistrně "vyřídil" Zavadila mě těší, bez něj bude Příbram proti naší Spartičce bezzubá. Každej tu psal jak je Sionko největší simulant, myslím, že po včerejšku už tomu tak není. Ať žije fair play :(((((((((((
0/0
5.8.2003 9:00

wilderwein

Re:
Jak málo stačí ke štěstí. Po včerejším zápase už Sionko není největší simulant, Poborský už není jedinej dobytek a supersilná Marila se proti Spartě bude muset obejít bez Manekýna Zavadila. Jo jo, ale co Spartě bude pomáhat v boji o Ligu mistrů, to je u Boha...
0/0
5.8.2003 9:11

Kocek

Re:
Už si někdy slyšel slovo IRONIE?? Mě je jedno jestli proti nám nastoupí Příbram se Zavadilem nebo třeba s Ronaldem, Sparta je musí porazit tak jako tak. Spíš šlo o to že to prostě Horváth přehnal a že díky takovým typům je naše liga v očích veřejnosti tak dole...
0/0
5.8.2003 9:16

wilderwein

Re:
Celá moje poznámka byla ironická, jinak s tím Horvátem máš samozřejmě pravdu
0/0
5.8.2003 9:45

Kocek

Re:
OK, v poho :o)
0/0
5.8.2003 9:57

Kukič

Re:
0/0
5.8.2003 11:15

Bystry chlapec 08

Re:
0/0
5.8.2003 9:38

Noir

0/0
5.8.2003 8:45

babca

Je to vyloučení opravdu nesprávné?
Nějak tady zapadlo mezi stesky a nadávkami na Horváta, že se Zavadil po Horvátovi skutečně ohnal, a sice slabě, ale ucho mu trefil... V Německu, Anglii ale i jinde se vylučuje i za NÁZNAK nesportovního chování. Druhou stranou mince je, že měl žlutou a tým pádem i červenou dostat i Horvát. A ještě drobnost - Zavadil měl to "štěstí" hrát během jediné sezony proti Horvátovi 4x. Měl by vědět, proti komu nastupuje.
0/0
5.8.2003 8:39

Pavel

Re:
Babčo, věnuj se radši dědkovi a nech fotbal na pokoji
0/0
5.8.2003 8:59

babca

Re:
vzhledem k tomu, že se fotbalu věnuju už nejakej pátek a to dokonce aktivně, něco o něm vím...
dědu nepotřebuju, sem jako chlap na baby...
0/0
5.8.2003 15:31

kaktus

můj názor se moc neliší od ostatních,Horváth je hajzl už dlouho(jestli takhle simuluje nedivim se,že mu utekla za kolerem,to je chlap a ne pipinka),a Beneš nic nedotáhne do konce:),to s tou Spartou je doufám čistá náhoda:/
0/0
5.8.2003 8:31

Milan Krížeček

"Nejhezčí gól" dává Prima
V přemíře stesků nad Horváthem, Benešem, Tesaříkem, Mališem a dalšími výtečníky jaksi zapadla "vysoká úroveň" TV přenosu zn. Prima. Když ti hoši tuším vloni s pondělními přenosy začínali, říkal jsem si, fajn docela jim to jde. Jsou lepší než Nova. To, co jsem musel vytrpět včera, bylo místy nad mé síly. Komentátor Soukup na úrovni Pytelbacha nebo Casanovy, závěrečné interview toho kašpara s vypoulenýma očima, nepamatuji si jméno, s trenéry skutečnou perlou. Ptát se trenéra mužstva, které dohraje v devíti, proč podali tak slabý výkon, je na ručník. Však taky Chovanec na něj pár sekund nevěřícně zíral ale pak to rozdýchal a sesumíroval odpověď. Zlatým hřebem bylo neustále vnucování SMS soutěže: Kdo dává hezčí góly? Horváth nebo Siegl? To je teda ptákovina! To by nevymysleli ani Zuna s Pyttelbachem! 
0/0
5.8.2003 8:30

Lindros

Re:
Naprostej souhlas, sice jsem neviděl celý zápas, ale hráči Marily na to že hráli v 9 podali sympatický výkon..snažili se až do konce zápasu o vyrovnání...
Pan komentátor trávil dobu během zápasu asi někde ve stínu slunečníku u nějakého stánku s pivem a pak na trenéry vysypal otázky, které měl nejspíš připravené už před zápasem.
K SMS soutěži se snad nemá ani smysl vyjadřovat..úroveň otázky odpovídá asi úrovni  fotbalové redakce TV PRIMA.
Otázka na příští pondělí:
Kdo má hezčí tkaničky u kopaček
1) A.Urbánek
2)P.Verbíř
0/0
5.8.2003 9:48

Jarka Ochmelka (Rychlé Pípy)

Re:
Odpověď¨(doufám, že správná): A. Pikl.
Další otázka:
Kdo má delší copánek
1) P. Johana
2) K. Rada
3) Fantomas
0/0
5.8.2003 15:03

ra

*
Podle mého názoru tenhle zápas nezvládli především rozhodčí. Beneš si vybíral jen některé fauly, dělal chyby na obě strany. Vyloučení Zavadila bylo dost přísné, otázkou je, kde v té chvíli rozhodčí stál a jestli to mohl vidět, že Horvátha netrefil. Ruka byla jasná. Na druhou stranu zase Teplicím odmávali minimálně tři ofsajdy, které nebyly ani náhodou a aspoň 2 další velmi sporné.
0/0
5.8.2003 8:28

Michal

Naši sudí
seny: Taky jsem zíral(pravda jen 2.půli) a nestačil jsem se divit, jak tenhle rozhodší může patřit ezi naše nejlepší! I když... Je to magor. Ruku Polodny vidí, i když nebyla a ruku(na konci, někdo(snad Tesařík) ve zdi evidentně srazil míč) jasnou - neviděl. No jak by taky mohl, když by se musela kopat "10" a to by byl průser - remizovat doma proti 9 hráčům! A vrcholem bylo vyloučení zavadila za nic a ponechání Horvátha bez karty za simulování a úder do zad! A jejich masér, to je taky týpek! :-) Jsem zvědavej, jestli si Starka bude stěžovat, protože tyhle důkazy, co mají, musí dát Benešovi stop na min-rok a Horvátha by měli potrestat stejně jako v loni Svěrkoše za tu pentli proti Spartě. Ještěže nemusíme být v téhle jejich společnosti a
0/0
5.8.2003 8:26

Michal

Re:
Pozn: rukou Polodny jsem měl na mysli, tu v zápase Boh-Blš. P.S. sapomněl jsem uvést toho magora Formánka, kterej měl bejt vyhozenej alespoň třikrát. Takový čuně, jsem fakt dlouho neviděl! To šlápnutí na hlavu bylo naschvál, protože měl váhu na druhé noze a tak se nemusel podpírat. DK by měla okamžitě zasdnout a řádně potrestat Ty, kteří si to zalouží. Ale uvidíte, že to bude naopak. Zavadil dostane za "faul"(souhlasím s názorem, že i když se ho nedotkl, stačí to na červenou - viz. Řepka vs. Belgie) a Horváth, Formánek, Teplice budou bez trestu.
0/0
5.8.2003 8:36

Kocek

Re:
Sorry, ale o jakým potrestání Svěrkoše mluvíš?? Dyť se mu nestalo vůbec nic :o)))))
0/0
5.8.2003 9:05

vašek

Dodatečné tresty
Pokud hráči jako Horvát (ale nejde jenom o Horváta) nebudou za své divadelní vystupování dodatečně trestáni, nikdy se  u nás hráči nebudou chovat tak jak říkají pravidla kopané. Všichni v televizi vidíme, při odezírání ze rtů, co si hráči dovolí říci rozhodčímu. Nic se jim nestane, protože jejich výroky slyší pouze rozhodčí, který je raději klidně zapře. V nižších soutěžích, kde je málo diváků jsou tyto urážky trestány a hráči se "správně" brání, že v lize se to netrestá.
0/0
5.8.2003 8:11

Noir

nic moc fotbal
Právě pročítám Vaše příspěvky a musím s Vámi částečně nesouhlasit, podle pravidel byla obě vyloučení správná, protože i pokus o udeření se také trestá vyloučením, ale zároveň souhlasim, že měl být vyloučen i Horváth, buď za simulování nebo za držení, to už je jedno
0/0
5.8.2003 8:07

Džej es

Ježiši, vy jste hysterici !
Horvátha by jste nejradši svlíkli z kůže a že Formánek šlápnul Rezkovi na hlavu /evidentně úmyslně/, o tom nikdo nemluví. Že jednal Mališ jako bůh pomsty? A co ten komentář "kapitán Siegl musel maséra uklidňovat". Vždyť do ně vlítl jak cholerik. Řekl bych, že bramboračku z toho udělal hlavně Beneš a je fakt "dobře", že nezveřejňujou hodnocení sudích. Aspoň nás neklepne pepka. Sportu zdar a českýmu fotbalu zvlášť. :o)
0/0
5.8.2003 8:05

xxx

horvát na barandov
to že je nejlepší hráč zápasu???? :(((
0/0
5.8.2003 8:02

martin

vyloučení...
Vážení dopisovatelé! Chci zhodnotit včerejší zápas už bez velkých emocí. Protože jsem fandil Příbrami, jsem zklamán. V prvním poločase byly Teplice o dost lepší, ale to bylo v největší míře způsobeno Svobodovým vyloučením( tohle byl faul na červenou). Jinak si myslím, že 1. poločas hrála Příbram moc opatrně. Druhý poločas se zápas už vyrovnal, Teplice byly téměř bez vyložené šance, vyloučení Zavadila bylo přísné, měl být potrestán i "sympaťák" Horváth. Překvapil mě ten Francouz Loseille. Řekl si o místo v základní sestavě. Co to bylo za hňupa, který vběhl na hřiště při tom vyloučení Zavadila ? Tohle, že je člen realizačního týmu Teplic? To si ho nemohl gestapák Straka pohlídat????Za tento incident bych zavřel Teplicím stadion....plus udělení mastné pokuty. Ještě jedna poznámka na závěr: Nesouvisí vyloučení obou příbramských hráčů tak trochu s následným zápasem se Spartou? Už se těším na reakci vymaštěnců z Letné. Ať žije PŘÍBRAM.
0/0
5.8.2003 7:45

babca

Re:
byl to masér a na hřišti měl co dělat.
Zavadil je hovádko a namyšlenej frajírek, takže dost pravděpodobně něco řekl, na co reagoval masér...
MYsli u toho...
0/0
5.8.2003 8:43

Mike

Re:
Ten, kdo neměl na hřišti co dělat, byl v tu chvíli především Zavadil ! Řval tam na rozhodčího dobrou minutu. Navíc Mališ po něm vystartoval zatraceně rychle; pěkně ho nadzvedl, nebo do něj někdo zezadu šťouchl ? Moc jsem to nestíhal sledovat. Viděl tohle někdo ?
0/0
5.8.2003 8:56

Jarka Ochmelka (Rychlé Pípy)

Souhlasím jen napůl
S hodnocením Michala Bílka po zápase souhlasím jen napůl. Nejlepší byl opravdu Horváth, ovšem ne za předvedený fotbalový, ale především herecký výkon. Pokud dostal příbramský hráč červenou, měl Horváth dostat kartu také - za simulování. Druhý titul - smolař zápasu bych nedával V. Svobodovi. Jeho zákrok byl opravdu likvidační a tudíž i červená karta byla zasloužená. "Smolařem" (a to je ještě lichotivý titul) zápasu byl především rozhodčí Beneš, který svými výroky degradoval celý zápas na pouliční bitku. Zajímavé je například to, že viděl loket v Horváthově obličeji a poté při jasné ruce při trestném kopu měl zřejmě sněžnou slepotu. Nedivme se, že při takovéto úrovni českých rozhodčích je jejich přítomnost na vrcholných fotbalových akcích (MS, ME, LM aj.) nežádoucí. Jak se jinak dívat na to, že rozhodčí, který přes deset let píská ligu vicemistra Evropy '96, není schopen správně posoudit nejtriviálnější situace.
Rozhodčí Járové, Pučkové, Benešové a jiní. Zamyslete se nad sebou. Jinak se z fotbalu stane další odvětví tzv. estetických disciplín (krasobruslení, skoky do vody), kde je hodnocen především umělecký dojem.
0/0
5.8.2003 7:22

Vláďa

Beneš naprosto zvoral zápas, je to opravdu hajzl, stejně jako Horvath.
0/0
5.8.2003 7:21

Guru

Horváth
Horváth opět "zvednul" image naší ligy. Díky Pavle, tvoje galapředstavení určitě naláká spoustu diváků. Pane Strako, pustil bych některým svým hráčům etapu TDF, kde Ulrich počkal po Armstrongově pádu. Sudí Beneš by se měl nejprve rozpískat v nějaké žákovské soutěži.
0/0
5.8.2003 7:05

Jarka Ochmelka (Rychlé Pípy)

Souhlasím jen napůl
0/0
5.8.2003 7:04

standa

prvoligový fotbal ? snad v nasazení ...
Musím v něčem souhlasit s ostatními - hlavně šlo o výlev emocí, a tedy divadlo. O podívanou fotbalovou jen velmi, velmi vzdáleně ... Bohužel. Soéuhalsím i stím, že sudí si více všímal následků nežli příčin, a v kapse sebou nosil dva metry. Ale to bychom tu nikoho už neměli, kdybychom trestali i rozhodčí za chyby :( Sport zdar, fotbalu obzvlášť.
0/0
5.8.2003 6:07

Karl

Jasná kontumace !
Situaci neunesl ani domácí fyzioterapeut Ritchie, který vtrhl na hřiště. Masér napadl Otepku a uklidňovat ho musel i příbramský kapitán Siegl.
Co takhle kontumace, 500 tis flastr a 3 zápasy pěkně daleko .
0/0
4.8.2003 23:58

ivik

Televize je nemilosrdná, ale spravedlivá,
takže všichni viděli, jaký měl rozhodčí Beneš den. Chyb jako maku. Horváth opakovaně fauloval Zavadila, tloukl ho rukou ( a trefil se), Zavadil se ohnal (a netrefil se), Horváth umíral, Zavadil červená. Zavadil bude stát, dostane flastr, Horváth bude v pohodě. Co takhle Horvátha potrestat dodatečně. Pokud to bude simulantům procházet, tak se toho nešvaru nezbavíme.
0/0
4.8.2003 23:49

nated

Re:
souhlasim. fotbalovy svaz by mel potrestat hrace i na zaklade videozaznamu kdyz rozhodci pri hre prestupek nepostrehne. ale toho se asi nedockame protoze o lidech ze svazu si nedelam iluze.
0/0
5.8.2003 7:33

Anežka

Re: Souhlas
Horvath a Formanek by meli byt potrestani dodatecne. Za trest by meli jet s Fiserem do Portugalska.
0/0
5.8.2003 19:00

????????????

Marila
 marila dotoho!!
0/0
4.8.2003 23:14

zed

hovád
chtěl bych vyřídit panu Syslovi, co si šlape na ty svoje zuby, že až přijede do Příbrami, tak dostane nasypáno zrní hlodavec jeden. A pokud nedostane pár facek, tak si může navíc ještě gratulovat. a ta rána míčem co dostal do xichtu, doufám že mu ty zuby trochu srovnala, protože vždycky když ho mám na televizní obrazovce, tak těma zubama mi ochroupe celej televizní stolek podtím a poškrábe obrazovku.... a ty jeho herecké etudy... doufám že je viděl pan Hřebejk a v nejbližší době ho obsadí do nějaké ze svých komedií po boku Polívky a Duška. a Mr.Beneš, ten uefareferee, by si měl okamžitě zajít k očnímu, protože má střídavý šedý zákal. jednou simul nevidí, jednou ano, jednou nevidí jasnou ruku, kterou vidí každý na stadionu. toť vše. sportu zdar, fotbalu zvlášť, a Příbrami nejvíc!
0/0
4.8.2003 22:59

????????????

Vo co GO??
0/0
4.8.2003 22:52

žižkovský Načeradec

nejlepší rozhodčí Beneš
To, že Beneš je léta považován mocipány našeho fotbalu za jednoho z nejlepších, je snad největší tragédie našeho fotbalu. Dnešek byl jenom další ukázku jeho nejlepších schopností. Za penaltový faul na Horvátha dal ten blbec žlutou Horváthovi. Zkuste si někdy jen tak lehce "štrejchnout" do rozběhnutého hráče. Prostě se složí jako zrovna dneska. Takovýhle kontakt se dá ustát jen náhodou a pískat by se to mělo ve vápně i mimo. Alespoň by se ty kecy o údajné nutnosti propagovat útočný fotbal splnily. Další neodpískaná penalta proti Teplicím za ruku, která musela být vidět i z Měsíce, jedna nepotrestaná uražená hlava, nepotrestané simulování při první červené kartě (žluťák se svíjel, že to bylo na vrtulník a pak běhal po hřišti jako laň dřív než vyloučený stačil dojít do šatny,... Ovšem pan Beneš je pan rozhodčí a už léta mu prochází cokoliv - údajně má vždy nejlepší běžecké testy. Doporučil bych mu, ať se sebere a rychle běží do pryč a neúrzní náš fotbal. Hráči si dovolí jen to, co si dovolit mohou. A ta naše banda zoufalců v černém dovolí někomu opravdu hodně. 
Celkově hodně hnusu, ale i to je poučení.
0/0
4.8.2003 22:50

................

Re:
0/0
4.8.2003 22:56

paul

Re:
Rikej si co chces, ale Tesarik pri prvni cervene karte rozhodne nesimuloval... Svoboda do nej zajel hodne nesetrne, a do sprchy sel proto naprosto zaslouzene. Byl to vsak mnohem horsi zakrok, nez pred tydnem predvedl Poborsky na stejneho hrace (jenze takovemu hraci se cervena nedava). Dukazem budiz vyron kotniku, o kterem po zapase novinarum referoval Tesarik...
0/0
4.8.2003 23:55

Q

Re:
Tesařík je známá nítěnka a herec. Faul od Svobody to samozřejmě byl a nešetrný, ale rozhodně ne na červenou. Výron v kotníku? Kdyby ho měl, určitě by neodehrál celý zápas. 
0/0
5.8.2003 8:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze