Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domácí zachránili alespoň remízu

V úvodním zápase semifinále Intertoto Cupu remizovalo Brno se španělským Villarrealem 1:1. Po prvním poločase, ve kterém bylo znatelně lepší hostující mužstvo, se svěřenci trenéra Večeři zlepšili a výsledkem jejich snažení byl vyrovnávací gól Libora Doška. Výchozí pozice pro odvetu je však mnohem lepší pro Španěly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

king

postup
bylo to dobry-venku 1:0 vyhrajem
0/0
31.7.2003 23:26

Kenny

Benno je mimo misu
Vodpal do Praglu hajzle
0/0
31.7.2003 22:42

Ambroz

jako doma
Tak ty zapasy v Postorne jen prospely, ted se alespon na Srbske citi  jako na domaci pude.
0/0
31.7.2003 14:41

Patriot

BRNO
Chci poděkovat klukům za předvedenou hru,  zejména ve druhé půlce to byl ofenzivní koncert a óda na fotbal. A ten Belicův zákrok proti tomu přímáku? Brněnský CHILAVERT!!!!! Přes Španěly se dá postoupit, vždyť skončili v LaLize dvě místa vod sestupu. Jinak atmosféra byla vynikající. Prágl se může jít zahrabat. Schválně si počkám až sparťani vypadnou a budou hrát UEFU. Tam přinde 3000 lidí a z toho bude dva a půl tisíce v sektoru hostů.  Jo a ti volové co píšou o průběhu zápasu by se radši měli dívat na zápas a ne stát půl hodiny v každým poločase ve frontě na párek  a pivo!
0/0
31.7.2003 13:42

Vana

Re:
Ofenzivní koncert???? Óda na fotbal???? Fandit je skvělý, já taky držím place Zbrojovce, ale jestli tohle myslíš vážně, pak si toho fotbalu zatím v životě moc neodehrál/neodkoukal. Jo a párek mně včera celkem chutnal až na ten chleba .
0/0
31.7.2003 14:41

xxx

Re:
souhlas, snažili se (což taky není vždycky samozřejmost), ale moc jim to dopředu nešlo. a těch zkažených přihrávek...
0/0
31.7.2003 18:16

1.fc brno fan

kdo rika, ze dosek je tragickej, je ubozak, co nerozumi fotbalu... tragickej byl pacanda, dosek byl nejlepsi na hristi, kdyz nerozumis fotbalu, tak se do toho neser
0/0
31.7.2003 11:29

klm

Re: došek
je fakt, že na goly má čuch, ale řek bych, že tak 90% hrací doby prochodí a 10% proběhá a to bylo včera dost málo, pravda trocha se probudil když odešel pacanda
0/0
31.7.2003 15:32

Visa

reportáže
Teda ty články tady, i Brno i Liberec, jsou dost mizerný, člověk si je přečte, nedozví se kromě výsledku nic, to se víc dozví v tej debatě. Vaši reportéři by měli na ten fotbal vyrazit a pak o něm teprv psát, a nebo tam posílejte někoho, koho fotbal baví, ne kdo vede statistiku.
0/0
31.7.2003 11:22

Kleofáš

Švancara
Kde máte Švancaru?
0/0
31.7.2003 10:04

Petr

Re:
Před zápasem mi Mirek Kadlec říkal, že je nemocný ...
 Škoda, možná by byl platný, proti CF Villarreal. První půle byla tragická, za tu hru by se museli červenat i žáci ... Někteří plejeři si nebyli schopni nahrát na 3 m... Druhá půle byla o něčem jiné, asi špatně stanovená taktika.
0/0
31.7.2003 11:13

mil, Brno

Re:
chytla ho nějaká.............hmm asi angína
0/0
31.7.2003 11:23

Igráček

Nechápu...
proč jsme nehráli víc vzduchem - Villarreal je sestava trpaslíků ze zahradky, šikovni technicky, ale ve vzduchu by měli velké problémy, ale možná se pletu. Jinak komentář iDnesu je fakt o něčem jiném, reportér asi odešel 20minut před koncem. PS: Brno, Liberec, Slávka Lets Go!
0/0
31.7.2003 9:13

Simsala Bim

Včear sem tam byl...
... druhá půle perfekt (mimochodem článek je dost zkreslující), ale ten stadec je smrt (aji Žižkov má lepší). Věřím, že na lepším stadionu by to bylo 3:1. Jinak samozřejmě Zbrojovka do toho!
0/0
31.7.2003 9:02

whoden

kde to stoji?
dyt ten golman stoji uplne vedle brany. nekdo by mu to mel rict...
0/0
31.7.2003 8:51

Igor

nic proti Brnu
ale jestli postoupí do finále Intertota, což se rovná předkolu UEFA, tak nám to započtou jako účast dalšího týmu a body pro koeficient se bude dělit 5 a ne 4 jako teď. Má Brno na to získávat tam nějaké body a tím ten rozdíl alespoň vyrovnat? Nejsem o tom moc přesvědčený.
0/0
31.7.2003 8:10

Alexus

Re:
Jsi uplne MIMO MISU, i kdyby postoupili do Finale Intertota, tak se to do Koef. NEPOCITA !!!!
 
 
0/0
31.7.2003 8:13

Igor

Re:
Tím si právě nejsem tak jistý. Když přišel Kuka do Slavie, tak nemohl hrát v poháru právě proto, že hrál finále Intertota a to se už počítalo jako účast v poháru UEFA. Předchozích kol se to ovšem netýká. Takže když počítají hráčům účast, budou nejspíš počítat i účast mužstva.
0/0
31.7.2003 8:27

Ďourek

Re:
Intertoto je stejně jako UEFA cup a LM soutěž pořádaná UEFou a ta má pravidlo, že hráč nemůže nastoupit v jednom ročníku soutěží pořádaných evropskou fotbalovou asociací za více týmů - proto Kuka nemohl nastoupit za Slavii, když už hrál za Stuttgart a bylo jedno jestli hrál finále, nebo první kolo intertota. Jinak je ale pohár UEFA s LM úplně jiná soutěž, takže se výsledky do koeficientu nezapočítávají. Stejně mi to pravidlo přijde jako konina - možná by to chtělo dalšího Bosmana
0/0
31.7.2003 10:28

IceMan

Re:
Kdyz by si postup vybojovali (az do UEFA), tak je to jen dobre. Kvuli koeficientu se asi nenechaji porazit... Jestli maji na to neco uhrat nebo ne, o tom nema cenu spekulovat.
0/0
31.7.2003 8:16

Igor

Re:
to je samozřejmě pravda. Nadhodil jsem to spíš jako úvahu o tom, jestli je případný úspěch Brna opravdu tak velký důvod k radosti. V loni se Olomouc "úspěšně" umístila ve fair play a šla do UEFA. Výsledek byl naprosto tragický pro celý náš fotbal, protože nám celou sezonu jen snižovala koeficient aniž by do něj přispěla.
0/0
31.7.2003 8:33

Kocek

Re:
To máš pravdu, ale je to hlavně o losu. Kdyby Brno nebo i Liberec vyhráli Intertoto, tak v Uefě mohou chytit daleko slabší soupeře než ty, které po cestě Intertotem vyřadí.
0/0
31.7.2003 9:00

sobul

Re:
Kocku, tys mě překvapil! Pozitivně!
0/0
31.7.2003 9:28

LUKE

Re: troubo!!!
IGORKU TY JSI NORMALNI TROUBA.TVOJE PRESVEDCENI NIKOHO NEZAJIMA.AT ZIJE BRNO!!!
0/0
31.7.2003 9:11

Igor

Re:
jo jen ať žije, já mu to přeju. Ale Luke, dospělí se tu baví o případných důsledcích pro národní koeficient, tak buď  tak hodný, tiše seď a šoupej nohama.
0/0
31.7.2003 9:48

L

Re:
ale ten rozdil je jasnej - Olomouc (z formy) pres fair play vs. Brno (ve forme) - pres Francii, La Ligu a asi Holandany (pokud samozrejme postoupi..).. pak zalezi na losu, ale druhy, treti kolo by klidne uhrat mohli..
0/0
31.7.2003 10:23

LUKE

Re:PRO IGORKA
TY jeden dospělý.a to maji hrat pohary jenom prazaci (ču....i) nebo co?taky jim v poharu fandim,ty Jarine!Brno ma konecne zase formu tak proc by v UEFE nemeli nic uhrat?nechci te urazet,ale ty tvoje uvahy si strc do PR....!
0/0
31.7.2003 12:00

Bostonian

Re: Nic = Vsechno
Ty prazaku! Hlavne ze ty vase slavny kluby loni ten koeficient zlepsily ze! Je se z vas asi pose.u. Vy byste byli nejradsi, kdyby se liga hrala jenom u vas a vubec veskerej sport aby byl jenom v Praze. Pryc s takovejma lidma fakt. Ja nevim, ale kdyz se Sparta s Hrebikem dostala daleko v Lize mistru, ja a moji kamosi z Brna jsme ji fandili. Ted se Brno dostane nahodou jednou za sto let do semifinale blbyho Intertota, a panacek uz se boji o koeficient.
0/0
31.7.2003 10:43

prazanda

Re:
mas pravdu, navrhuju zrusit vsechny kluby mimo Prahu, Slavie by mohla hrat se Spartou 4 krat do mesice a ten opruz typu Blsany, Zlin, Synot, Jablonec, Budejice bychom klidne ozeleli. Vsichni bychom v Praze byli moc stastni a na fotbal chodili v hojnem poctu. Mozna by bylo levnejsi i pivo. 
0/0
31.7.2003 12:18

LUKE

PRAZACI.
KOLIK TO JE CHODIT V PRAZE V HOJNEM POCTU?
0/0
31.7.2003 13:40

ondraone

SUPER
Kdo včera nebyl, tezce prohloupil!!! Pravda, první pulka byla z naší strany velmi zakriknuta, velka skoda toho golu. Ovšem druha byla naopak PERFEKTNI. A to jak ze strany hracu, tak divaku. Ja osobne sem byl nadsen, nepamatuju se, kdy by byla lepsi atmosfera, vzdyt sedadla rozjizdela vlnu a dokonce i nesmrtelny pokrik „BOBY“. Kotel byl trosku spici, mohlo by také nejake to pyro. Ale i tak bez chybicky. Plny dům se taky hned tak nevidi! Ohledne hracu – ve druhé puli nemuzu nic vytknout. Nasazeni, bojovnost a obrovska vule a snaha. Nezapomenme, ze spanele byl skvele technicky vybaveni! Navíc se mi libila primocara hra po zemi, obcas zkazena prihravka dojem neskazi, ne? Chtel bych pochvali Libora Doska, který byl rozhodne nejlepsi z nasich borcu a pokud bude hrat takhle i v lize, tak se souperi mají na co tesit!!!skvele zahral i marek zubek, stejne jako cela obrana v cele s golmanem (trestnak chytil na 1****). Zklamal me Pacanda, který hral prilis na sebe, navíc na jeho vrub pada 1 goal, protože mel radis nakopnout hrace a byl by z toho roh…Skoda. Na zaver bych chtel nasim klukum poprat hodne stesti ve Spainu, postup rozhodne není v oblasti utopie!! Doufam, ze v tomto stylu budou hrat celou ligu, protože pokud budou hrat takhle, tak se bude na co divat, souperi se budou trast prijet do brna, obzvlaste když bude takovy kotel jako včera ve 2. Puli. Takze – hraci – hrejte a makejte a my vas za to budem hafo povzbuzovat!!! Ještě jednou diky za krasny fotbalovy vecer!! BRNO LET‘S GO!!!
0/0
31.7.2003 7:44

Kocek

Re:
Chci se zeptat, kolik stojí lístek na takovej zápas??
0/0
31.7.2003 7:52

pOne

Re:
Nevim jak v Brně, ale na odvetu LIB-S04 jsou lístky za 300 / 200 / 100 Kč... Už se těšim...
0/0
31.7.2003 8:26

Kecka

Re:
80 na stání, 100 a 120 na sezení...aspoň myslím....
0/0
31.7.2003 8:37

Libor

Re:
Lístky byly na stání za 80 Kč, na nekrytou tribunu na sezení za 100 Kč a na sezení na krytou za 140 Kč.
 
 
0/0
31.7.2003 9:03

Rudi

Re:
Listky byly 40, 60 a 100.
0/0
31.7.2003 8:51

Kocek

Re:
Dík, docela slušná cena.
0/0
31.7.2003 8:57

NaWRC

Re:
Vidím, že jste tam byli:)))).
Na Guingamp to bylo 60 (stání), 80 (nekrytá sedadla), 120 (krytá sedadla), na Villareal již 80, 100, 140.
Jinak Došek byl jako tradičně skoro tragickej. Že dal gól na tomto faktu nic němění. Fotbalista, kterej neumí zpracovat míč (!!!) je pro 1. ligu nepoužitelnej.
Ve Villarealu dávám Brnu šanci 5%. Doma totiž Španělé budiou hrát pro diváky, a to tóčo asi brněnská obrana neustojí. Rád se budu mýlit.
0/0
31.7.2003 9:02

Vana

Re:
Nesouhlasím s tím, že by Došek byl pro naši ligu nepoužitelnej. Góly dávat umí a to se počítá. Koukat se na to bohužel moc nedá - takovej horší Lokvenc. Jinak tvůj komentář k podivnýmu střídání (z diskuse v článku o Slavii) sedí. Jediný vysvětlení by bylo, že potřeboval všechny společně v šatně seřvat a tak neměli náhradníci čas se rozehřát. Se stavem 0:0 byl Večeřa spokojenej a tak je neposlal se zahřát už před koncem prvního poločasu. Času bylo celkem dost a tak nechtěl riskovat zbytečný zranění. Ale to jen tak tipuju.
0/0
31.7.2003 9:32

petris

Re:
Horší Loqenc? To už snad ani nejde......
0/0
31.7.2003 10:53

sobul

Re:
Pokud je někdo tragickej, tak seš to pouze a jenom ty. Co je úkolem útočníka? Dávat góly! Kdo dal v minulém ročníku za Brno nejvíc branek? Kdo dával proti žabožroutům třetí gól? Kdo včera vyrovnal? Odpovím si sám: LIBOR DOŠEK. Pokud je útočník po celej zápas hlídán, při vysokých míčích držen, tak je to dost těžký zpracovávat přihrávky (navíc když některé z nich nemaj ani jedno voko). Navíc je Libor sám schopnej dát krásnou přihrávku k přímému ohrožení branky soupeře. Ve Španělsku bude Brno hrát na brejky a pokud inkasuje jako první, tak do toho vlítne stejně jako v sobotu a bude s nima hrát nahoru a dolů. Podle mě jsou Španělé k poražení, a to i venku!  
0/0
31.7.2003 9:44

L

Re:
tak tak... krome toho vseho Liborovi zpetny prihravky na jeden dotek kolem pulici cary byvaji do kombinace hodne ucinny - ale vetsinou to byva docela v rychlosti, coz rada tech bystrejsich... :) stejne tak Liborovi golovy ulicky v sestnastce - viz vyse...
0/0
31.7.2003 10:28

Prince

Re:
NaWRC ty ses pako, je videt, ze na fotbal dolezes max. 2x do roka, jinak bys takovy hovadiny ohledne Libora nepsal!
0/0
31.7.2003 19:01

IceMan

Re:
V Brne byvala vzdycky skvela atmosfera, i kdyz jsme se trapili ve 2. lize a ne a ne postoupit... Kdyz prijela hrat pohar Sparta, to byla tehdy oslava... Pak se konecne Brno vratilo tam, kam patri - do ligy (i kdyz uz tam melo byt driv - jenom kvuli udavacum z Budejic se tak nestalo)...
Nesmrtelna je Zbrojovka! Boby byla jen Hrstkova prezdivka, kterou vsypnul do nazvu klubu...
0/0
31.7.2003 8:20

37

Re:
Jasan, nesmrtelná je Zbrojovka!! A taky Karel Kroupa!! Dneska se tady o něm hodně píše, akorát se používá označení Libor Došek. Jinak je to ale skoro uplnej Karel Kroupa.
0/0
31.7.2003 17:21

Vana

Re:
No mně to včera přišlo jako dost velká trága. V první půlce byli ze španělů úplně posraní a opravdu nebylo z naší strany na co koukat. Ve druhé půlce něco hráli tak 20 minut. Úvod a závěr poločasu zase hrůza, jak kdyby měli nahráno. Mně ten špíl dost zklamal. Ta atmosféra byla celkem OK, až na to, že borci strávili 30% času skandováním "fandíme všichni". 0d mala jsem chodil na Zbrojovku za Lužánky a tam se dalo mluvit o zážitcích z atmosféry. Největší plus z celého zápasu pro mě bylo, že jsem nezaznamenal žádnou agresivitu ani rasismus mezi fanoušky. Villareal byl lepší a bohužel asi na 95% postoupí. Ale třeba si tu UEFU nabo Ligu mistrů  zahrajem narok. Zbrojovka dotoho!
0/0
31.7.2003 8:53

Prince

Re:
Kotel neni slyset kvuli spatne akustice(nebo jak se tomu rika), proste to neni slyset at rves jak rves. Ohledne prskavek - uefa netoleruje pod pokutou.
0/0
31.7.2003 19:04

krtek

tleskám
Jako rodilý Brňák i přes 19 let života v Praze gratuluju a přeju postup do finále. (přesto ale Sparta forever) 
0/0
31.7.2003 7:21

vojta

Re:
co ses to za brnaka, kdyz fandis sparte????
 
0/0
31.7.2003 10:03

krtek

Re:
1. fandim Spartě, protože  z Brna sme se stěhovali, když mi byl 1 rok a 2. Brnu fandim, protože fandim českýmu fotbalu pokuď jde o poháry a fandil bych i Blšanům, kdyby hrály s Manchesterem
0/0
31.7.2003 10:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze