Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S nalomeným trenérem za titulem jít nemohl

Sparta prohrála v Jablonci a měla před derby se Slavií. V tabulce byla jen o bod za Libercem a do konce ligy chybělo šest kol. Ubíhaly první dubnové dny roku 2002. Padne sparťanský trenér Hřebík? Vyhodí ho letenský boss Košťál před zápasem jara? - takové otázky si kladl kdekdo. A odpověď? Hřebík balil kufry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Škoda jen toho pravopisu, občas člověka odradí od čtení už jen ta stylistika*z diskuse ah vers. M.Malinowski podle mě jasně vyplývá, že rudoši zkrátka budou někomu za první místa v lize teskat tak dlouho, dokud se na něj neprovalí něco nechutnýho a není odstřelen*fakt, že za posledních 10 let šéfovali Spartě kriminalizovaní gauneři a "oligarchové" s kontakty na politiku současnou i minulou je prostě všeříkající o stylu vedení*+ k pobavení je argument o "geniálním" nákupu kavárny Slavia*to je čistě Košťálova interní obchodní záležitost, o tom, jestli Spartě prospěje, můžeme polemizovat asi jako o formě týmů po dvou kolech ligy*kéž by obě "S" postoupily do LM!*pak by sice s. Košťál mohl onanovat, jaký je hospodář a buzna Leška, že je to jeho historická zásluha, ale hlavně by se zase bylo na co koukat!!!!
0/0
5.8.2003 13:14

Lukáš

Slavia
Sem Slavista jako poleno, ale závidim vám sparťanů a to že jste měly v týmu Pana Hřebíka . Pánové to je u mě Pan Trenér. Takže nechápu co to tady některý z vás propagujou za keci. Hřebík byl nejlepší trenér jaky ho jste za poslední dobu měly. Košťál je jen vocásek a nerozumí fotbalu vzal místo něho Pana Jarabinského vychvaloval ho a co, kde je teď  ten slavný Pan Jarabynský. A co ten Kotrba to si děláte srandu to že má být  mistrovský trenér. Jo a že vyznával Pan Hřebík fyzické typy. No a co vždyť já bych taky nepostavil tým na nějakym Zelenkovy, kterej neumí ani běhat.
0/0
4.8.2003 11:06

wertex

No
Podle me Hrebik dorbej trener je - ale ve Sparte to prehnal a dostal facku bohuzel uz ne druhou moznost kazdopadne podle me to Hrebikovi jenom prospelo ukazal se v dobrymtymu novy zkusenosti atd. Na druhou stranu treba letos je podle me Sparta celkem silna a uspechu by dosahnout mela coz za hrebika tka nebylo a taky tenkrat byla zranena obrana takze tezko rict - na druhou stranu Cizek - Hrebikuv vysneny hrac toho moc neukazal.
0/0
3.8.2003 13:49

Keramik

Jak se lze divat na Hrebika
nerikam, ze to 100 % vystihuje muj nazor. TEZE: Trener jehoz komunikace je tak odlisna, ze pokud prijde do tymu,ktery je dobre pripraven jinym trenerem,zapusobi jako silny impuls a ma uspech.Jakmile sam dostane prostor k priprave (napr.kdyz se prestane hrat ne-st-ne),jakmile je u muzstva dlouho... a) priprava je tragicka, v nekterych ohledech hraci netrenovani, v necem pretrenovani, zataveni, znechuceni b) komunikace se promeni v nenavist, s nekterymi hraci vubec nemluvi, mizerna atmosfera v muzstvu. ...  DUKAZY: Plzen 1995/1996 - Hrebik prisel po Michalkovi. Muzstvo dobre pripraveno, zacalo vitezit po podzimu 2.v lize. Hrebikova zimni priprava -> jaro na sestup, celkove umisteni 9. Slavia -> obdoba tehoz, dobry podzim, jaro na vyhazov, Sparta : Ukazala se Hrebikova genialita a vizionarstvi.Prvnich pet kol michal sestavou naprosto nahodne,kazdy zapas uplne jini hraci. Nakonec i stavel hrace,kterych se chtel zbavit (Hasek). V 5. kole to vyslo a vyhra. Dale stastna remiza na Bayernu. Nahodne nalezena idealni sestava funguje, beze zmen odehraje cely podzim. A vyhrava. Zimni priprava. Hrebikova tradicni slabina + odchody hracu (2!!!! jeden s Hrebikovym vyslovnym svolenim) + nakup skoro vsech Hrebikem vytipovanych posil (bylo jich 9?) = tragedie a NAPROSTO ZASLOUZENY VYHAZOV.   ...... trochu do extremu dotazene, ale mnohe na tom pravdy je. Hrebik je trener na prvni ligu beze sporu. Je to ale umele vytvorena medialni hvezda, ktera je navic i vice nez po roce (!!!) natolik zapskla, ze si vyleva mindraky pri komentarich do televize.
0/0
31.7.2003 20:19

Boby Jarůšek

Re:
Něco na tom je, ale kdo v čs. fotbale (ale i ve světě) není uměle vytvořená hvězda. 95% všech!
0/0
31.7.2003 20:24

Visa

Loni bylo ještě hůř
Zlatej Hřebík, loni sice Sparta získala titul, protože všichni byli  ještě horší, a v Čechách stačí na titul pravidelně porážet Hradec a Budějce o jeden gol, ale v pohárech to teda byla tragedie, Genk pak byl v Lize mistrů snad nejhorší ze všech účastníků, předváděná hra taky tragedie
0/0
31.7.2003 13:35

Aharon

Košťáleček
Hřebík není ani neomylnej mistr světa, ale ani ani žádnej sráč. Je to poctivec, co má svoje názory a trenérsky je rozhodně úspěšnější než například "velký Sparťan" Jozef Chovanec, kdysi repre kouč... Koho ale totálně nemusím je masitej Košťál. Nemám rád snoby a naboby, kterejma je tento Stbáček prototypem. Nemám rád lidi, co k penězům přišli tím, že zprivatizovali státní podnik a pak vše výhodně střelili a říkají si úspěšní podnikatelé. Toto dokázala kdejaká nula, co měla na Fondu narod. majetku (Čekan, Komanický aspol.) kontakty. Nemám rád lidi, co se obklopujou pitomcema (napr. koktající upocenej monsieur Pelta) a neuznávaj možnost klubové demokratické diskuse, ačkoliv tvrdí, že si názory vždy vyslechnou (viz případ vyhazovu Hoooooonzy Bergera).... Košťál zatím nedokázal vůbec nic, krom toho, že je často v televizi nebo citován v novinách. Tomuto by mělo odpovídat i jeho vystupování, ale bohužel řeznickýho psa novejm kouskům nenaučíš :-( ......
0/0
31.7.2003 13:11

Maršál Malinowski

Re:
Proč tak obsáhle, já Tě zrekapituluju, hej???
Nemáš rád lidi, co jsou schopnější než Ty a protože to nemůžeš strávit, říkáš o nich, že jsou nuly. A taky říkáš, že nedokázali vůbec nic, protože nemůžou bejt lepší než Ty a Ty jsi dokázal právě to nic. A protože to neni zrovna hezoun, vyleješ si na něm i tenhle svůj mindrák a s rukou na jebáku skrytým v srostlým obočí ho okomentuješ jako řeznickýho psa...
Je úspěšnej? Je.
Je Sparta oddlužená? Je.
Je Sparta dlouhodobě nejlepším ligovým týmem? Je.
Má Sparta nejvíce účastí v LM? Má.
 
Ještě něco?
0/0
31.7.2003 14:01

ah

Re:
Ano, jeste neco: To ze nekdo nema rad byvale stb-ky prevlecene do vinoveho saka, je celkem chvalyhodne. Je uspesnej? Za Hrebika byl :-) ale potom to stalo za prd. Je Sparta oddluzena? No, z dob Cermaka a jeho ODS urcite. Hrebik kupoval mlade hrace a Slovaky (Jarosik, Labant...) a pak je draze prodaval. Z toho se Sparta nahrabala a nejaku dobu to jeste vydrzi. Dnes kupuji vyslouzilce ze zapadu (Poborak, Baranek, ty 2 Jugosi) a zoufalce z Ceske ligy, a za 2-3 roky, az dojdou prachy uplne, pujdou do kytek.
0/0
31.7.2003 14:12

onpav

Re:
Ty si do Hřebíka zamilován či co. Jarošík a Labant už byli dávno v kádru, když přišel Hřebík, Rosu Hřebík pod sebou ani neměl(možná by se mu ani nehodil do systému), tak ho tu furt neobhajuj těmahle scestnýma argumentama.
0/0
31.7.2003 14:47

Ďourek

Re:
Až po tom, co začali předvádět pod Hřebíkem o ně začal být zájem - to chtěl možná pistel říci...
0/0
31.7.2003 16:09

onpav

Re:
Labant se vyšvih hlavně pod Haškem,po zranění hrál blbě i pod Hřebíkem, ale neměl konkurenta.
0/0
31.7.2003 19:48

Maršál Malinowski

Re:
Souhlasím, jistej dvakrát nebyl, ale ty centry zleva, to byla vždycky pohádka. ... ... a jinej levák do obrany v týmu nebyl.
Teď už nemá šanci, Poledica ho tam nepustí.
0/0
31.7.2003 19:58

Aharon

Re:
Co takhle zeptat se jinak, hej?
Je Sparta oddlužená? Téměř, ale z jeho peněz snad ne, pane!
Je Sparta dlouhodobě nejlepším ligovým týmem? Byla i před Košťálem, takže tato otázka je naprosto irelevantní a hloupoučká.
Má Sparta nejvíce účastí v LM? Neměla snad i před Košťálem? Opět irelevantní a hloupoučké.
V odpovědi na tvoje otázky by obstáli i takoví prezidenti jako Mach a Rezeš. I za nich byla totiž Sparta daleko nejůspěšnější doma a měla tak logicky i nejvíc účastí v LM. Tudíž, tvoje otázky nejdou na "jádro pudla", protože osoby můžeš libovolně zaměňovat a stále ti bude vycházet ANO.... Takže potom už chápu tvůj pojem úspěchu : být v kriminále jako Mach nebo emigrovat před berňákem jako kdysi Rezeš do Španěl! Byli taky úspěšní nebo ne? Viz odpověď na otázky...
Máš pravdu tento typ "úspěchu" mě fakt neláká, dokonce s jistotou vím, že takhle "úspěšnej" nikdy nebudu. A mrzte mě to nebude. To radši postavím hospic, ale za svoje penizky (ne za vyúvěrovaný) ... A už vůbec nebudu lokajem, co za pár světskejch grošů brání ty, co nesou standardu tzv. "úspěchu".
P.S. Je legrační, že některejm individuím nejde pod fousy (pokud vubec nejaky maji), ze kritika na zlorady muze pochazet od lidi, kteri si vedou v tomto svete dobre a ve spolecnosti jsou vazeni. Ze by nova totalita?
P.S. Marsal Malinovskij byl Rus a nikoli Polak (Malinowski). To byl zase jeden sociolog.... Ještě něco?
 
0/0
31.7.2003 14:34

Maršál Malinowski

Re:
Sparta nebyla oddlužena z jeho peněz, nýbrž za jeho hospodářského vedení - což je úspěchem každého topmanažera a to je fakt.
Úspěšní k úspěšným sedají - úspěšný manažer vede úspěšný klub a ten klub je pod ním i nadále úspěšný. To samé platí i na účasti v LM a Tvoje chytání za slovo na tom nic nezmění.
Nevím, proč mi neustále podsouváš, že obdivuju jeho minulost, že hájím Macha či Rezeše nebo dokonce že obhajuji styl podnikání Tebou označený jako "útěk před berňákem".
Stav si co chceš, třeba deset hospiců a buď si pyšnej na to, že si na něj ušetříš, ale proboha proč to tady vytrubuješ...? Koho to zajímá??? Reklama to není a nechce se mi věřit, že takovej ideál morálky, cti a čistoty jako Ty by se tady, byť jen náznakem, chtěl chlubit nebo dokonce vytahovat.
Čéče, lokaj, světský groše, standarta úspěchu - Ty se asi rád posloucháš / čteš, viď.
Snad jsem se ještě chtěl zeptat, koho jsi myslel tím zlořádem, jestli snad p. Košťála, mohl bys přímo napsat, čím že se provinil.
Maršál Malinowski je nick - nemá nic společného s nikým současným ani z historie. Pokud bude nick Marshal Malinofský, asi mě sejmeš ještě brutálnějším způsobem, viď    ty hnidopichu. Tvoje poznámka o existenci či neexistenci mých vousů přímo ukazuje, jak jsi na tom sám...  .
0/0
31.7.2003 17:52

Aharon

Re: Maršál Malinowski
No tak maršálku, neber se tak vážně . Tvoje (ne)existující vousy mě opravdu pramálo zajímaj... To, že máš na Košťálovo působení jinej názor než já mi vůbec nevadí a je mi to vlastně jedno. To na co jsem poukazoval a s čím jsi se ve svých příspěvcích nevypořádal, je Tvoje původní koncepce "úspěchu"! Ukázal jsem Ti, že jako o "úspěšných v  Tvým pojetí" můžeš bez uzardění mluvit i o Machovi a Rezešovi... Bohužel takto o nich neuvažuje společnost (první z nich sedí v krimu za trestný čin a druhý tomu ušel jen tím, že zemřel)... Inu podivný koncept úspěchu. Obávám se, že to není chytání za slovíčko, ale zcela rozdílné chápání tohoto světa... Na této bázi si tedy asi moc nepopovídáme . Ale ikonu úspěšného pana Košťála Ti neberu, dál si neochvějně věř ve Velkého bratra, top oddlužovatele a "majitele" budoucího vítěze Ligy mistrů! Vždyť je tak úspěšný .... a já jsem jenom nicotná nula. Ještěže existuje zpětná vazba novodobých ideologů, kteří zahřímají a já tak snad ještě zavčas procitnu ... 
0/0
31.7.2003 18:22

Karlos

Re:
Hochu, Ty jsi hodně mimo, co...?
Čteš se asi rád, to každopádně a stejně tak rád se snažíš bejt rádoby vtipnej... (mimochodem, nejde Ti to)
0/0
31.7.2003 19:45

Boby Jarůšek

Re:
To je pak těžký, když nepochopíš ten logickej link na tzv. "úspěch". Ale jinak si oba ogárci honí péra. Kuva, tohle není o egu
0/0
31.7.2003 20:15

Keramik

Re:
TY DUBE, rozdil je naprosto jasnej. REZES, MACH - ty same vysledky ale za cenu ZADLUZENI. KOSTAL - ty same vysledky ale s pozitivnim hospodarskym vysledkem, vizi do budoucna (napr. stavbou treninkoveho centra na Strahove, Kavarna Slavia), postupem Becka do druhy ligy... muzes mi rict, co ze je na tom stejnyho ?
0/0
31.7.2003 19:52

Júlinka

Re:
Chlapče, chlapče, větší demagog snad neni ani Špidla, to trochu přeháníš...
Topmanažer = topoddlužovatel
Velký bratr...?
budoucí vítěz LM...? .... .... kdes to vzal???
0/0
31.7.2003 19:52

Pepíček z Ňjů Jorku

Re:
Hele, ty Jarmile, polovinu toho, cos napsal jsi vzápětí znegoval a druhá polovina je z osmdesáti procent subjektivní hodnocení a zbytek vata typu novodobých ideologů...
Myslím, že potřebuješ odbornou pomoc...
0/0
31.7.2003 19:56

Biker

Re:
Kdo Tě platí za tu propagandu? Asi Elektroodbyt a podobný skvělý firmy. Taky nemám rád rudý estébáky, co se probudili a jsou z nich naráz velcí byznysmani! Běž do hajzlu s takovou žebráckou argumentací!   
0/0
31.7.2003 15:06

Biker

Re: Malinowski je hňup
0/0
31.7.2003 15:08

Maršál Malinowski

Re:
Pěkná reakce sám na sebe...
 
... ještě možná nějakej názor... - šiknul by se, ne?
0/0
31.7.2003 17:16

syr Aleks Férkasn

Re:
Co je tohle za slint?
A proč to nikdo ještě nesmáznul?
0/0
31.7.2003 19:59

onpav

Dobře udělal!!!
Hřebík měl super podzim, ale jaro totálně nezvládl.Na Spartu neměl po diplomatické stránce, když nepřesvědčil šéfy, aby koupili hráče, které chtěl. Pak se ale na to zpětně nemůže vymlouvat. To, co tým předvedl tehdy v Jablonci, to byl nejhorší zápas Sparty za posledních x let. Derby se Slávií pak vskutku bylo jiné kafe, žel, dlouho to nevydrželo a tým zas upad, viz pozdější finále poháru opět se Slávií. Teď mě ale Hřebík s..e na Nově, neměli by ho nechat komentovat zápasy Sparty, vylívá si tam svou zlost a je ještě horší než Titlbach.Říct teď v Teplicích 3krát za sebou, že remíza je zasloužená, když i Straka přiznal, že je to pro Teplice výhra, tak to byla poslední kapka. Hřebíku, jdi už konečně někoho trénovat, furt se nevymlouvej na rodinu a nenavážej do Sparty.Baník teď zahrál super i bez tebe
0/0
31.7.2003 12:00

ah

Re:
Hm, Za co myslis ze si Sparta koupila Poboraka bez ktereho hraje uplne na prd? (viz zapas se Zizkovem, kde Poborak mel 3 zluty). Asi ho zaplatily penezi z TV prav pro zapas s Denizlisporem :-). Srovnej penize co Sparta dostala za Rosu a Jarosika s tim co dostanou za Zelenku a Juna, az je budu prodavat. Vzdyt nikdo v Evrope ani nevi kdo to je nejaky Jun. O prachy jde az na prvnim miste, a Hrebik z minima umel vydelat maximum, a kdyby mu dali 3-4 roky mozna by kazdy rok nevyhral Ligu (podobne jako treba Real v spanelsku) ale by treba vyhral UEFA-u nebo alespon sel do finale. Takhle mate v kapse ligu, ale v evrope si uz zase mysli ze jsme krovaci, jakys-takys renome je uz zase v cudu
0/0
31.7.2003 12:58

onpav

Re:
V něčem máš pravdu, Hřebík ale udělal jen Jarošíka(možná Čecha), nikoho jiného, vlastně ještě Hubschmann, toho zapracoval už v Jablonci.Ale tehdy to fakt bylo hrozné, nesouhlasil bych s tím, že s ním bychom eště vykopali ten rok titul.Uvidíme, co předvede Kotrba letos, kádr máme super
0/0
31.7.2003 14:42

Martin

Re:
No jo, ted ses celkem dostal..... Hrebik za prakticky pul sezony udelal tri hrace: Cech, Jarosik, Hubschnmann..... a to neni spatna bilance...
0/0
31.7.2003 16:27

Keramik

Re:
Tak to je presne ten nesmysl. Hrace udelaji treneri v mladezi, pak mozna v mladeznickej repre a ligovi je uz jenom trochu dotahnou. Nejakejch pul roku muze pomoci ale neni rozhpdujici. Takze CECH - zasluha Kostala byt ho privedl za 20 milionu a Vy jste mu tu nadavali jak sponzoruje Chvalovskyho --- zisk 120 mil. Jarosik - spartansky odchovanec do formy se dostaval uz pred Hrebikem i v predchozi osmifinalove skupine, Hubschmann - OK, toho beru. S tim vylejvanim si mindraku v televizi ma pravdu je to od Hrebika ubohy. Jen nema pravdu v tom, ze si nevyjednal posili... Kostal totiz Hrebikovi privedl skoro kazdyho, na koho si ukazal prstem
0/0
31.7.2003 20:06

Keramik

Re:
sorry posilY
0/0
31.7.2003 20:23

netzer

FOTO
Co je to tam za prase, že by řezník krkovička.
0/0
31.7.2003 11:51

jirik33@bohnice.cz

Re:
To je "sparťanský Berlusconi" Porky Koshtall
0/0
31.7.2003 11:59

netzer

Tragéd Hřebík
Proč se tady pořád propaguje ten omyl českého fotbalu, nic nedokázal, odevšad ho předčasně vyhodili. Jedině čeho dosáhl je, že dělá poradce Trotlbachovi na Nově.
0/0
31.7.2003 11:48

Redaktor

hřebiček
Pane ah, jste dislektik? četl jste ten rozhovor?
Tatare běž trtkat svou matku a nepiš tady takové  sračičky!
Hřebík není žádnej expert ale moula kterej měl štěstí,nic v tom nehledej a to že ho slyšíš každou sobotu v televizy z toho si taky nic nedělej kuř otcovy bambusa a sem vubec nepiš!
Já k*revsky nesnáším poboráka to je tlama to je hrozné Vubec Sparta=TLAMY ,RYPACI    nejošklivější tým ligy..........
0/0
31.7.2003 11:19

Snapper

Re:
CO JE TO ZA PŘÍSPĚVĚK?  Kuř otcovi bambusa? Ty máš podobné sklony?? Když koukám, že posuzuješ fotbalové týmy podle vzhledu hráčů, tak s tím asi budeš mít nějaký problém... btw: Míra Baranek se ti nelíbí? To je přece fešák... Bohužel pro tebe ženatej..
0/0
31.7.2003 11:46

,.

Re:
ach jo
0/0
31.7.2003 12:32

jirik33@bohnice.cz

Re:
"v televizi" , "kuř otcovi bambus".....
0/0
31.7.2003 11:51

Redaktor

Re:
JSi špinavej JSI NULA!!!!!!!!!!!§§
Chudaku
0/0
31.7.2003 12:29

jirik33@bohnice.cz

Re:
Ty máš docela pozitivní myšlení. Ty asi žiješ ve sqatu nebo na Hlavním nádraží, ne? Smrděj ti dredy!!!
0/0
31.7.2003 12:35

,.

Re:
V africe žijí mouchy cece
ty jsi se neměl ani narodit
 
0/0
31.7.2003 13:10

luk

Re:
seš zřejmě dosti ujetej (nebo vyjetej ) homosexuál, o kterého ani ten největší zoufalec nezavadí , nejdřív se nauč pořádně česky a pak někoho napadej z dislexie, ubožáku  Ten největší rypák a tlama seš totiž ty
0/0
31.7.2003 12:58

redaktor

Re:
luku chapu že jsi naštvanej taky bych byl kdybych se dozvěděl že moje máma je obyčejná prostitutka.Jsi omyl kterej se ani neměl narodit  osklivej dementku
0/0
31.7.2003 13:17

luk

Re:
hmmm, málem si mě urazil, ale pak mi došlo, že celou dobu mluvíš o své rodině, chudáčku zakomplexovanej.....  
0/0
31.7.2003 13:34

redaktor

Re:
magore
0/0
31.7.2003 13:55

redaktor

Re:
To jsem mu to nandal, uff, teď si ho asi urvu, jakou z toho mám radost ...
0/0
31.7.2003 14:02

.

Re:
jsi tak trapnej luku
0/0
31.7.2003 15:46

holidge

Jááárdááá Hřéébýýýk
Já sem tedi sprarťan jak poleno ale nevym proč musely toho hřebýka vihoďit, Dyť to je nejlepči tréner u nás. Sparta forefer!!
0/0
31.7.2003 11:13

ah

Bravo Sefe...
Jako Slavista musim Kostalovi podekovat. Vyhodit trenera ktery v LM vydelal tolik penez ze z toho on a Pelta ziji dodnes. Mozna by si take mel spomenout ze Sparta sice v Jablonci klopitla, ale tehdy jedina krome Manchestru hrala vyronany zapas s Realem a hraci tezko hledali motivaci v Jabloneckem oranisti. Kdyz je takovi genius s Peltou, to jsem zvedavy jak dopadnou priste az narazi na Real nebo Bayern. Radsi nemyslet, Spartanska uroven jsou Denizli a nejaky Genk.. Bohuzel mi mame Lesku a to je take Expert. Jeste ze mame Beranka, ale ten kazdy zapas zacina s: "souper je velmi kvalitni sance jsou 50:50" i kdyz hraje s nejakym nazdarkem. Hruza. Alespon se ale na tu hru da koukat.
0/0
31.7.2003 11:03

.

Re:
Boze, gramatika vam nic nerika? Z toho se chce blejt...
0/0
31.7.2003 11:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze