Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozcuchaný kanonýr: tři šance, jeden gól

Když bude Igor Gluščevič pokračovat v gólovém tempu celou sezonu, může za rok ve Spartě vydělat přes 20 milionů korun. Byl by nejlépe placeným fotbalistou ligy. První zápas, první gól. To se v sobotu na teplickém stadionu čekalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wedge

Podtitulek.
viděli jste podtitulek k tomuto článku? "Gluščevič mezi nohama nedělá rozdíly" docela nepříjemný dvojsmysl:-)))
0/0
30.7.2003 23:51

jirzik

Poledica a Glušča nej. hráči utkání!!
Chudáci Opava, dostane tak šestku a pojede domu Glušča dá hattrick a pod. Jen nechápu co mělo znamenat v Teplicích to střídání Glušči za Kincla  Forza ACS
0/0
30.7.2003 11:40

Rogi

RE
Hmm ,samý fotbalový odborníci,co umí jen kritizovat.Kdo viděl zápas Sparty,tak nemůže tvrdit,že hrál Polednica na prd.Jestli nebyl slepej,tak viděl,že přes něj neprošel ani jeden hráč.Johana až na jeden kiks z prvního poločasu hrál taky dobře,náramě četl hru a Glusčevič,to je utočník,kterého Sparta už dlouho neměla po odchodu SIegla(Glusča je ještě lepší a on to ještě dokáže).A naš fotbalovej svaz by měl už začít přemejšlet o výměně ligovej rozhodčích,protože co třeba Puček předvádí posledních pár měsíců je ostuda rozhodčích i svazu ,nejde jen o zápas Teplice vs Sparta.
Ps:Už se těší až Sparta začne vyhráva a tadyti Kabátníci ji začnou vynášet do nebe.Viva Sparta
0/0
29.7.2003 12:42

Typ

Jiří Němec, posily
Taxi spomínám, jaxte tady nedávno nadávali ne Jirku Němce, cože to v tý Spartě chce dělat, bejt na lavičce, v béčku apod. A ejhle, teď už to neopakujete, to je ale divný, co?
Mně se posily líbily. Němec, Glum i Kováč byli vidět, Johanovy chyby taky (ale ty dělal Novotný taky a Johana nedělal jenom ty chyby, hrál jinak dobře), Poledici sem si moc nevšim, na druhou stranu sem neviděl, že by udělal nějakej kix, takže taky v pohodě. Kdo mě přeqapil, tak Petráš. Na pravý straně zacelil díru po Grygerovi noblesně. Hrál dopředu, sqiělle přihrával hrotům, kteří si na druhou stranu velice rozuměli a asi je to ideální složení útoku. Nevím, jak by se tu prosazoval Pospíšil; vedení Sparty udělalo moudrou věc, že ho uvolnilo. Pomohlo sobě, Liberci i hráčovi.
Jo a tradičně výborně hrál v obraně Hipík.
0/0
28.7.2003 19:07

xyz

Opava to odnese!!!
Doufam, ze se hra proti Opave zklidni, kluci se vic sehraji a ukazou nam koncert okoreneny tak ctyrmi, peti kousky!!! At zije nase SPARTICKA .
0/0
28.7.2003 15:53

wertex

No podle me
No podle me byla Sparta teda rozhodne lepsi nez Teplice co z dokazuji i sestrihy 4 spartansky sance a jeden gol Teplic - kdyz spartani asi chrapali ci co - Kovac je defenzivni zaloznik a Horvath si ho dal ve stredu jak malinu - Sionko totez, ale Sparta podle me hrala celkem dobre a utok Gluscevic Sionko mi prisel jako nejlepsi volba. Nejvic me zklamal Zboncak prvni pulrok sem mu dal na alimatizaci, ale on zacal novej rocnik tam kde skoncil :( snad jenom unava z pripravy :). Kazdopadne nejlepsi posila je Nemec v jeho letech hrat takhle musi bejt snem kazdyho kdo obcas kope do mice - skoda ze nam moc dlouho nevydrzi :(. SPARTA RULEZ!!!
0/0
28.7.2003 14:26

BlackJack

Nechápu co se stalo s Poborákem
Karla sleduji již dlouhou dobu, byl to sice vždycky bojovník, který ale navíc převyšoval ostatní technickou hrou , rychlostí a obrovskou výdrží. Vlastně jsem byl ochoten ho uznávat i po jeho přestupu do sparty, ale co předvádí v posledních zápasech , tak to je ubohost. Přeju mu, aby si to ještě srovnal v hlavě a začal tam, kde přestal, když hrál za Slávku a Manchester.Dělá na mě dojem, že totálně ztratil radost z fotbalu. Jinak co se týká výkonu sparty v pohledném utkání v Teplicích, tak Gluščevič i Němec byli good,  Kováč průměr,Johana špatnej a Poledica hodně špatnej, hlavně s ohledem na jeho sebevědomá prohlášení, ale byl to první zápas, takže je možné, že se probere. Slávka mi udělala radost, jak herné, tak výsledkově.
 
0/0
28.7.2003 13:42

Pavel

Re:
To je fakt, taky si myslim, že Poborák ztratil radost ze hry. Je mentálně hodně dole a jeho úlety odnášjí protihráči a až si toho laskavě všimne nějakej pískálista , tak to odsere i Sparta nějakým  oslabením, což by hlavně v LM bylo nepříjemné. Jinak výkony, jaký předváděl, než se vydal ze Slávky do světa už asi nikdy nepředvede, škoda. Byl to velkej hráč, teď je to jen velké prase.
0/0
28.7.2003 21:26

Kocek

Co zase šílíte??
Bylo první kolo, a už tady chytrý hlavy hodnotí??? Proberte se, jak můžete hodnotit Poledicu a další nové hráče??? Počkejte aspoň 5 kol, pak tady ty vaše rádoby chytrý názory pište, ale proboha, proč po prvním kole??? Co se týká Karla, ten zákrok se mi taky nelíbil, na druhou stranu, Tesařík si ten faul víceméně "zavinil" sám. A to tím, že si moc šikovně podkopl balon, který díky tomu Katel netrefil. A už od mladších žáků se učí jedna věc: Buď bereš balon, nebo nohu. Ovšem fauloval zrovna Poborský, tak mu musíme pořádně nadávat, že slávisti? Očekával jsem že se i diskuse začnou konečně ubírat trochu slušnějším směrem, bohužel jsem se zmýlil, pořád to tady bude léčebna zakomplexovaných sešívek a dalších ubožáků.
0/0
28.7.2003 13:31

Reagan

Re:
Nevidím důvod, proč bych nemohl hodnotit po každém kole výkony hráčů a tedy i po prvním kole. Sice jsem viděl jen druhý poločas, ale mně se z nováčků líbil Polednica. Pokud jsem si stačil všimnout, tak přes něho nikdo nepřešel. Na druhou stranu je pravda, že má rezervy v zakládání útoku, holt to není Grygera. Ale bude dobrý. Proč bych nemohl, ač Slavista, napsat tento názor již po prvním kole. Apropo, v každém svém druhém příspěvku nás častuješ bezdomovci a podobnými výrazy a tím sám určitě nepřispíváš k "zeslušnění " tohoto fóra.
0/0
28.7.2003 13:46

Kocek

Re:
Jasně, netvrdím že by se nemělo hodnotit. Ale hodnotit jen jedno kolo, tady každej píše, jak Poledica je největší letní chyba atd... Ať dotyčnej napíše že se mu nelíbil výkon v tomto utkání a hotovo. Já ho viděl na Střížkově kde hrál hodně ofenzivně. Samozřejmě to bylo dáno kvalitou soupeře. Tady prostě hrál na jistotu, až bude hrát 5. zápas, taky bude podporovat útok mnohem víc. Co se týče nadávání vám, nikdy nezačínám první, vždycky pouze reaguju. Ovšem uznávám, že bych se měl víc ovládat :o)
0/0
28.7.2003 13:52

hepi

Re:
"Tesařík si faul zavinil sám"  Tak to si snad děláš srandu... To mi připomíná ten o chlapovi kterej padnul na kudlu a pak ještě pětkrát...
A i kdyby nefauloval Poborský, ale nějaký neznámý mladíček, faul na červenou to byl (a mimochodem, ten neznámý mladíček by ji vyfasoval). Ale právě proto, že fauluje taková hvězda, tak to fandové rozeberou, nehledě na to, že podobných brutálních zákeřných a úmyslných faulů už pár Poborský předvedl.
 
0/0
28.7.2003 14:16

Kocek

Re:
Slovo ZAVINIL je v uvozovkách, jasně že Tesařík asi nechtěl aby ho Karel sundal. Ovšem hodil si balon a tak musel trochu počítat s tím že dostane kosu. Ale z jinýho soudku, už si někdy slyšel pojem DOJÍT SI PRO PENALTU, příp. PRO FAUL? Tak to je víceméně to samý.. Jinak tím nechci Karla obhajovat, faul to byl skutečně tvrdej. Jestli na červenou, to nevim, ale když si vezmu jak mě na jaře při jednom mistráku seřezal bek a dostal žlutou až asi po pátým faulu zezadu, tak asi ne.
0/0
28.7.2003 14:34

netzer

Re:
Rozhodčí spíš čekal až tě ten bek kopne do hlavy, aby byl od tebe pokoj.
0/0
29.7.2003 12:19

fin

Re:
Jak se muze diskuse ubirat slusnejsim smerem,kdyz tady placas takovy ptakoviny Myslim,ze si jedinej i ze spartanu kdo to videl tak,jak tady placas.Jestlize mi hrac dvakrat utece a ja ho dvakrat zfauluju(ten druhej faul byl rovnou na cervenou),tak musim ocekavat trest.Nemel by sis tu lecit ty svoje mindraky ze ztraty dvou bodu,ktere podle myho nazoru a vyvoje utkani Sparta ztratila.Sportu zdar.
0/0
29.7.2003 18:48

Lukáš

Slavia
Máš pravdu. Je to prase a Kotrba je ostuda. Co si myslí řvat na rozhodčího že už si nepískne. Pane Kotrbo tady nejsme někde ve čtvrté třídě. Ste ostuda ligy. Poborský je zase prase a rozhodší ho ani nepošle ven.
0/0
28.7.2003 13:15

peťka

Re:
Je sice pravda, že ten druhej zákrok byl zbytečnej, ale vzhledem k tomu jak sudí odpískal jiné zákrky za něj jinou kartu než žlutou dostat nemohl.. Takovej zákrk je vidět v každém zápase a Teplice taky předvedli pár prasáren.
0/0
28.7.2003 13:35

akorat

Hm..
Na to , že Teplice měli v obraně docela zmatek, tak musím říct , že bych ten gol Gluševiče nějak nevynášel, chápu , že samotný hráč měl radost ale tak jednoduchý to mít nebude a jsem zvědavý co se stane druhý den po tom co Sparta vypadne z poháru, možná , že bude platit pro Gluševiče dodatek ke smlouvě, který předpokládám existuje ,něco ve smyslu snížení platu neli odchod, protože Sparta jasně říká musíme dobře zvažovat každou korunu a v tomto případu sy myslím má Sparta pojistku. Jinak Poledica normální průměr naší ligy bez šťávy , to tady běhají lepší se smyslem založit akci a nebo podporovat zálohu a útok ,neberu to , že se sehrává ,musí chlapec přidat ,taková hra by mu na pohár nestačila. Jo a Poborský je normální prase, který fauluje s úmyslem zranit hráče a nejde o normální souboj kdy k faulům dochází, kdyby někdo takhle do něj zajel tak jde ven ani necekne a on se ještě rozčiluje.Jestlipak mu jeho velký kamarád Kotrba domluvil, akorát vyhrožoval ještě rozhodčímu , že si nepískne, kde to jsme ?Kotrbo,Kotrbo,Kotrbo-Poborský,Poborský,Poborský.
0/0
28.7.2003 12:30

Bouchal

Poborský
Karel už na to nemá, nervy mu jedou proto, že si je toho vědom. Nechápu, jak může kopat všechny trestňáky a rohy, když to neumí. Karle, běž se vysprchovat.
0/0
28.7.2003 11:48

Johny

Kotrba
Myslím si, že Kotrba nemá na to, trénovat takový tým, jakým je Sparta. Jeho síly stačí tak na Jablonec nebo Blšany ...
0/0
28.7.2003 11:46

oggi

poborsky je prase
co dodat
0/0
28.7.2003 11:10

samout

Re:
Od malička fandím Spartě, nicméně máš pravdu. Mastnou pokutu a pokud se drasticky nezlepší, tak z něj uidělat nejdražšího druholigového fotbalistu (B - tým), anebo ukončit smlouvu (nevím jak je to z právního hlediska možné). Ještě jeden zápas bych mu ale šanci dal.
0/0
28.7.2003 11:25

Jarda

Co vlastně Sparta hraje?
Gluščevič mě nezklamal, ale Sparta jako celek. Pane Kotrbo, co to hrajete za fotbal. V záloze jsou čtyři kopáči, nikdo nepodrží míč, hrůza. Takže zase nakopávaná jako v minulém ročníku!
0/0
28.7.2003 10:31

Lukáš

Slavia
Polednica? Ten je špatnej Kolomazník si zněho dělal malýho kluka. Ten se mi fakt jako posila nezdá. Možná až se rozehraje. Uvidíme.
0/0
28.7.2003 9:39

kolomazac

Re:
na cos koukal, ja bych rek ze Poledica prave naopak ho (podle idnes tretiho nejrychlejsiho hrace ligy:-)) k nicemu nepustil, ale je to vec nazoru
0/0
28.7.2003 9:57

Lukáš

Slavia
Si děláš srandu. Byl jsi tam vůbec. Polednica je průměr naší ligy. Mame tu lepší obránce. Neumí podpořit útok a v obraně někdy zmatkuje. Rychlostně neni taky nic moc akorat ve vzduchu je slušnej. Jo a Kolomazník je sice rychlej, ale ne 3 nejrychlejší v lize. Nesmíš věřit všemu co čteš.
0/0
28.7.2003 13:19

Lukáš

Slavia
To je pravda profík je to velkej, ale fotbalový kvality se ukážou až v LM a v průběhu ligy. Teď na začátek dobrý, ale zase ne nejlepší. POBORSKÝ JE PRASE měl jít ven bez diskuzí. Má nervy a hra nic moc.   
0/0
28.7.2003 9:36

Fifipírko

Opravte mě, jestli se mýlím.
Viděl jsem jenom druhý poločas, ale jestli za tu dobu byl Gluščevič dvakrát u míče, tak je to moc. A ten gól by dala i moje babička, vždyť stačilo jen jakkoliv kopnout do mičudy. Naopak se mně docela líbil Polednica.
0/0
28.7.2003 9:36

Muhehe

Re:
Jen jestli by ta tvoje babička stála na správnym místě.
Gluškevič je typický koncový hráč.Máí dávat góly to je jeho jediná práce.Jednoho dal a moh ještě jednoho přidat,ale nebylo to špatný uvidíme co dál.Polednica hrál velmi dobře.
0/0
28.7.2003 9:57

sugi

Re:
To je prave to umeni. Bejt 2x za polocas u mice a dat 1 gol.
0/0
28.7.2003 10:10

CFC

Igól
Gluščevič bude jistě oblíbenej jak u fanoušků tak u novinářů.Je to profík,kterej ví,že novinář a fanoušek jsou to nejdůležitější co k fotbalu patří.V Teplicích mával fanouškům,tleskal a jeho jméno se vyvolávalo nejčastěji i před tím než dal gól.K novinářům je vstřícnej,rozhovory  dává zřejmě rád,protože jich poskytnul už docela dost.Tam je vidět ,že hrál jinde než v ČR,kde fotbalistovi stačí výplatní páska.....
0/0
28.7.2003 9:21

grospic

Sdružení ligových fotbalistů pořádá sbírku jejíž vítěžek bude předán Jiřímu Jarošíkovi neboť všichni hráči se obávají pokud sparta nepostoupí do LM tak Karel někomu zlomí nohu.
0/0
28.7.2003 9:15

Pete

Kája je nervák
Jo, jen tak mimochodem, kapitánem by měli udělat Němýho a ne Poboráka, protože ten má nervy v kýblu a občas by potřeboval na zadek jako malej kluk
0/0
28.7.2003 9:06

Reagan

Re:
Tak to se pleteš, to je ještě větší cholerik. Nezapomenu, jak tenkrát, už nevím jaký to byl zápas, strčil u čáry do trenéra Chovance, až ten málem upadl, a bylo vidět , že Němej v tu chvíli nebyl při smyslech.
0/0
28.7.2003 9:45

Pete

Igor
Příprava dobrá, začátel ligy taky, škoda jen, že ty góly nebyly dva. Ale co se dá dělat, slávisti stejně zase budou propadat venku. Jen aby ty góly Igorovi vydržely i do Ligy mistrů. Tam to bude o moc těžší. Hodně štěstí !!!
0/0
28.7.2003 9:03

HansMe

První ztráta pražského S
Tak zkušené mužstvo,které má velké ambice by si takhle slibně rozehraný zápas nemělo nechat ujít...Gluščevič je dobrý,snad konečně nějaký opravdový kanonýr od dob Radka Druláka. Snad se pletu,ale Kotrba mě do Sparty nepasuje,rozhodující bude duel proti CSKA/Skopje,protože účast v LM je nutnost. Letos bude liga zajímavá dobře zahájila Slávie a silný bude i Liberec. A nesmíme zapomenout z druhé vlny na Brno a na nováčka z Plzně,kterou vede zkušený lodivod Cipro. Ať žije český fotbal
0/0
28.7.2003 8:45

onpav

Puček???
Nebýt Pučka, tak to Sparta v poho vyhrála, ten píská 70% zápasů Sparty právě ve snaze, aby Sparta konečně neudělala titul. Nepískl penaltu, Teplicím vymyslel 3 rohy a neustále kouskoval hru pokaždý, když tepličák spadl. Buhužel, zápas jsme si remizovali sami neproměněním šancí. Igor je super, z Karla má Kotrba vítr, jinak by ho střídal. Je to škoda, ale měl by si s ním promluvit.Radost mi udělal i Poledica, jen tak dál a seSHITi nemají šajnu!!! SPARTA FOREVER
0/0
28.7.2003 8:33

DV

Re:
Jo a kdyby nepiskal Pucek, ale nekdo jinej, tak by taky nemusel dohrat Poborsky. To co predvadel, to byla uplna zhovadilost. Ten druhej faul, to bylo na primou cervenou. Jinak to byl dobrej fotbal. P.S.: Za ctrnact dny Olomouc  = prvni prohra Sparty!!
0/0
28.7.2003 9:00

Martin

Re:
s Poborským souhlas-rok ve Spartě z něj bohužel lepšího člověka neudělal:-)*s tou Olomoucí bych si ale zase tolik nefandil!
0/0
28.7.2003 10:11

ondra

Re:
nebreč!
0/0
28.7.2003 12:27

Igor

Gluščevič
MOŽNÁ není špatnej, to ukáže až čas, ale je ve špatnym mužstvu, protože pak najednou stačí jeden úplně obyčejnej Horváth a je po parádě. Spartu by nezachránil ani Ronaldo.
0/0
28.7.2003 8:30

Lukáš

Slavia
Neni špatnej, ale žádnej zázrak. Tak z něho nedělejte bůh ví co. Jo a výkon celého mužstva. Hrůza. Poborský je nerv.
0/0
28.7.2003 8:01

Tomie

Igor
Come on Sparta! Igore ať Ti to střílí dál..!! A neboj fans Sparty dovedou ocenit Tvé reakce během zápasu!!
Fotky ze sobotního mače zde:
0/0
28.7.2003 8:01

narcis

Re:
HEHE, super fotky!!! Keep up good work...
0/0
28.7.2003 8:37

Jarka Ochmelka (Rychlé Pípy)

Ne všichni hrají fotbal
Gluščevič je opravdu velkým přínosem ligy. Bohužel největším zklamáním je pro mě výkon a především chování Karla Poborského. Jeho hrubý, možná likvidační zákrok v sobotním zápase mohl být klidně poprávu oceněn červenou kartou. Nebylo to bohužel poprvé, co Poborský nedostatek rychlosti kompenzuje nepřiměřenou tvrdostí. Zatím mu to rozhodčí Puček (jak to, že tento rozhodčí píská 70% včech sparťanských zápasů) odpustil pouze žlutou kartou. Ano, na našich trávnících běhá od dob Kuky, Siegla nebo Štajnera opět nový ostrostřelec. Bohužel, ten který by mu měl šance připravovat, jen zákeřnými fauly ničí svou pověst férového a tvořivého hráče z ME '96,. kterou si tam oprávněně vydobyl.
0/0
28.7.2003 7:53

Urvaný Hemeroid

Solidní šutér
Tenhle Černohorec Gluščevič kopat umí. V Teplicích se jevil solidně. Jestli se střelecky více prosadí se teprve ukáže. V naší lize pšenka střelcům moc nekvete.
0/0
28.7.2003 7:15

Matej

Glusčevič je trida to se musi nechat
Igor Glusčevič je vazne trida a bude nejlepsi strelec.
0/0
28.7.2003 6:14

Matej

Adaouto
s adautem se bes vycpat. Igor je trida
0/0
28.7.2003 6:11

mathis

koho zajímá nějaký srb,když je tu Adauto
0/0
28.7.2003 1:56

Jancouver

Re:
Tahni ti slavistickej smejde. SPARTA FOREVER
0/0
28.7.2003 4:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze