Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbalovou ligu vedou Slavia s Olomoucí

O vedoucí pozici v tabulce 1. fotbalové ligy se po druhém kole dělí Slavia s Olomoucí. Obě mužstva vyhrála venku, mají po šesti bodech a stejné skóre: slávisté přehráli v Příbrami soupeře z Blšan, olomoučtí hráči triumfovali v Jablonci. Za vedoucí dvojicí se usadily čtyřbodové celky Sparta, Ostrava a Teplice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirik22@atlas.cz

Kampaň bulváru poškozuje ligu !
Deník Sport zase jednou ukázal svoji "úroveň". Sám sebe pasoval na bojovníka za očistu fotbalu a vedle idiotských nápadů s play-off teď vyrukoval i se zločiny rozhodčích. Člověk, který sleduje např. Bundesligu musí žasnout nad tím, jakou kampaň dokáží novinářští diletantni ze Sportu rozpoutat. Na SAT1 (nyní ARD) se sice každá chyba a špatně mávnutý ofsajd (a jejich stejně, ne-li více než u nás) také náležitě rozebírá, ale nikdo nevynáší hned nepodložené soudy o nekalých úmyslech a protěžování toho, či onoho. Příkladem budiž faul na Sionka na Spartě. Z tribuny nebylo možné rozpoznat, kde k faulu došlo (a už vůbec ne z hráčské lavičky) a většina diváků neměla ani tušení o "neregulernosti" penalty, dokud se v TV neobjevil šot se zmíněnou situací. Navíc rozhodčí projevil viditelně snahu konzultovat situaci s asistentem, který nakonec zřejmě o penaltě rozhodl. Vinit proto hlavního arbitra, že "přehlédl" nebo "přesně neurčil místo přestupku" tak, jak to dokázal zpomalený záznam je opět jen další známka diletantismu lidí, kteří o fotbale referují a opět nikoliv náhodou se jedná zejména o deník Sport. Stačí přitom jenom zapátrat v paměti a vyvstanou nám před očima krásné okamžiky, když jsme kopali na EURU penalty (ve finále s Německem Berger nebo o 4 roky později Nedvědův pád a následná Poborského penalta s Francií), které se ukázaly jako neregulerní a které jsme odbyli komentářem, že penalta je, když pískne rozhodčí a rozhodčí je taky jen člověk. Ani Sport tekrát nenapadlo podsouvat rozhodčím, že byli zkorumpování zlotřilými Čechy. A o tom to právě je, že rozhodčí je jen člověk a nikdy neposoudí situaci stejně jako zpomalený záznam a že pomezní nemá fakticky příliš velkou šanci exaktně určit, zda v určité situaci šlo či nešlo o ofsajd. Chyby prostě jsou a zřejmě i vždy budou, ale hledat v nich okamžitě bezdůvodně jakýsi zlý úmysl a podsouvat to čtenářům, to je přesně to, co fotbalu škodí nejvíce, co odrazuje fanoušky od návštěv stadionů a co snižuje důvěryhodnost soutěže
0/0
6.8.2003 11:28

davidek77

Re:
Víš Jiříku, hned jak jsem uviděl, že zase něco píšeš, bylo mi jasný, že to bude zase něco "inteligentního" proti Slávce a že zase budu muset ty tvoje hovadiny trávit celej den. Tentokrát, ale musim uznat, že to mělo hlavu a patu a dá se říct, že s tebou souhlasim.
0/0
6.8.2003 13:47

Strgi

hmm Slavka
jak muze nekdo napsat,ze Slavka vyhraje a ze vali,kdyz je po 2. kole a jeste nic nepredvedla. To muze napsat akorat fotbalista teoretik a nebo nejaky zblblo,ktery neuznava jiny muzstva,ale jak vas ctu,tak sem pise vic pablbu.
0/0
5.8.2003 11:15

Ďourek

Re:
A co takhle někdo, kdo chce vyvolat reakci - ať už pozitivní, či negativní?
0/0
5.8.2003 12:40

Strgi

Re:
no tak hlavne,aby postoupili vsichni aby jsis ji nevyvolal sam
0/0
5.8.2003 12:54

Johan

Slavia válí!
Jak to tak vypadá, vyhraje ligu způsobem start - cíl. Jo, když se to umí, tak je to hračka.
0/0
5.8.2003 8:43

Sparťan

Re:
Tohle muže napsat opravdu jedině slabomyslný slávista ... Ty jsi zralej na vodmašťovnu!!!!
0/0
6.8.2003 15:19

lukino

pche
Baník jedině Baník, jedině Baník Ostrava hej hej !
0/0
4.8.2003 15:53

Syrový Maso

hej, hej, teplhej?
Taky doufám, že pomažete do druhý ligy. Nebo do polský? Jak je v dolech? Tam musí bejt chládek, co?
0/0
4.8.2003 16:47

*****

Re:
chládek v dolech ? hmm, to může říct jedině nějaký podpičník z Prahy.
0/0
4.8.2003 18:05

Dr.Dre

KURWA TO JE WEDRO!!
0/0
4.8.2003 15:12

Syrový Maso

Re:
Recht. Takový, že se nedá šroubovat. Stávkuju!
0/0
4.8.2003 15:15

Kocek

Re:
Kurwa to je paržák :o) Jsem pro zahájení protestního spánku
0/0
4.8.2003 15:51

Ďourek

Re:
Můžu se přidat, i když už uplynulo skoro 24 hodin?
0/0
5.8.2003 12:41

Syrový Maso

o fotbale, mistru ligy a vůbec
Na fotbale jsem nebyl, nechtělo se mi vyhnít v Praze přes víkend s takovym počasím v zádech - logicky. Mě sobota nesedí! Příští neděli si dám alespoň Žižkov. Lidi na Spartičce mě překvapili. Na bídnou Opavu takovej nášup - slušný. Kéž by to pokračovalo, ale všichni víme, kde to skončí. Do Olomouce posílám vzkaz - Kupte si kšiltoFky SIGMA Mistra ligy 03/04, blbečci. Jste fakt směšný!!!! Spartička v pohodě vyhrála (nebulte kvůli nějaký pencli na hraně - byť mimo šestnáctku - při konečnym stavu 4 : 0), Slávka v pohodě povodila Blešany (doufám, že spadnou, šmejdi vesnický!!), Žižkov přesměroval plzeňskou euforii do oprávněných starostí o sestup. Pohoda. Jen tak dál!!
0/0
4.8.2003 12:15

Kocek

Re:
Sice jsem původně na sobotu dost nadával, ale s odstupem času je to docela dobrý. Už jen z pohledu pivka který si většina z nás po zápase s chutí dá. Je lepší se zlejt po zápase v sobotu než v neděli. Přece jen v pondělí se vstává do práce a start týdne s kocovinou není nic moc :)))
0/0
4.8.2003 12:58

Ďourek

Re:
A co teprve s "Kockovinou..." :-)
0/0
4.8.2003 13:08

Kocek

Re:
nebo tak :o))))
0/0
4.8.2003 13:12

Syrový Maso

Re:
Hele, člověče, radši překousnu pivka v neděli, než zazdít víkend v rozpálený Praze kvůli fotbalu. To prostě nedám, mám-li alternativu. Asi nejsem skalní :-). Nedělní pátá by pro mě byla ideální a myslim, že se k ní postupem času dostaneme.
0/0
4.8.2003 15:06

Kocek

Re:
Moje víkendy se poslední dobou stejně odehrávaj až po večerech v hospodě, takže pro mě ideální kombinace. V pátek kalba s lidma v Praze, v sobotu na fotbal a pak na chatu kde se člověk zmrská s místníma. Ta neděle by taky nebyla špatná, ovšem co hraju fotbal, tak máme 90% zápasů v neděli, čímž bych měl po fotbale tuplem. Pokud máš ovšem chatu třeba na Šumavě, věřim že sobota je pro tebe mrtvá :((((
0/0
4.8.2003 15:50

Syrový Maso

Re:
To beru, pohoda, proč ne. Když já chci vypadnout s expartičkou z vejšky kamkoli, většinou to je na dvě noci, u kohokoli na chatě, nebo úplně zapadlej penziónek, nebo vinej sklípek jednoho z nás jako tenhle víkend :-). Klidná neděle na dojezd fotbal přímo podbízí. Pro mě škoda.
0/0
4.8.2003 17:25

Pornokneznik

Re: :-)
Takhle kecat muze jen ruda buzna, Sparta zahravala pentli za stavu 0:0, posl. 2 goly padly v poslednich 15-ti minutach. Z Olomouce vzkazuji Tobe bez do haj.lu, s takovym rozpoctem musi byt krome zapasu se Slavii, LBC a Banikem vysledek 4:0 povinnosti. Vest po pulce nad novackem po neopravnene narizene pentli 1:0 je vazne traparna. Snad vam to Kovac bude mrvit i dal, je to prirozenej antitalent, jeste ze uz tu neni. SIGMA 4EVER
0/0
4.8.2003 17:47

xyz

Baranek???
Nevite, co je konkretne s Barankem??? Pry se zranil?!
0/0
4.8.2003 11:27

milec

Re:
jo jo, baranek nedohral v olomouci na becku. pri stridani se moc nesmal.
0/0
5.8.2003 10:55

jirik22@atlas.cz

Naštěstí jsem viděl oba zápasy,
takže se nemusím nechat ovlivňovat bulvárem (Sport a iDnes). Házenkáři Slávie hráli v podstatě bídný fotbal, ale rozhodčí je dokopali k vítězství. Skácelův útočný faul a přistrčení Vorla vedlo k vlastňáku, pak stačilo jeno přehlédnout evidentní Petroušovu ruku a naopak Kukův gol (zpracování rukou) pustit a ještě oslvovat! Aby se odpoutala pozornost, tak seSHITá klika spustí humbuk nad neoprávněně odpískanou penaltou, která nic něřešila a jenom vedla rozhodčí ke kompenzaci, když další dva fauly v jasných golových šancích opavským prostě odpustila (Jun se snažil na rozdíl od většiny útočníků v lize dohrát a vstřelit gol i v situaci, kdy ho málem uškrtili). Není moc podstatné, jestli by Sparta vyhrála 4:0 nebo 5:0, ale vytvářet v téhle situaci dojem, že nováček byl poškozen, je hodně směšné pro všechny co zápas viděli na vlastní oči. Zato zářez Blšan v Příbrami opět poškodil náš fotbal a Slávii se to vymstí už v předkole CHL, kdy budou hrát bez podpory rozhodčích a medií !!!
0/0
4.8.2003 11:02

Dr.Dre

Re:
podle způsobu tvýho vyjadřování jseš trošku hysterickej Jirko
0/0
4.8.2003 11:08

afro (SKS)

Re:
Jo, zápas v Příbrami nebyl ze strany Slavie nic moc. Hlavně defenzíva je dost špatná (nějakýho kvalitního obránce by to chtělo, že pane Beránku), ale zase na druhou stranu mohla dát Slavia opravdu dost gólů - šance na to měla.
Skácelův útočný faul - to si snad děláš legraci?
Petroušův zákrok tady na penaltu nebyl - ruka byla evidentně nezaviněná. (za tohle se penalty nepískají... ani na Spartě )
Kukova domělá ruka - já osobně jsem to v bedně pořádně neviděl, netroufám si tedy tvrdit ani ano, ani ne. Ty jsi to viděl?
Vymyšlená penalta (Sionko) za stavu 0:0 je dost důležitý moment v zápase. Mohlo to vývoj zásadně ovlivnit, ale pochybuju... Stejně by Opava asi dostala nálož.
0/0
4.8.2003 11:30

Syrový Maso

ha! ha! ha!
Hochu, nemůžeš se divit, že většinu fanoušků Sparty nejenom já považuju na pořádný idioty, když předvádíš takovýhle zvěrstva! Geniálně rudý vidění! Volíš komouše? Čest tvojí práci!
0/0
4.8.2003 12:21

hepi

Re:
   NEBREČ!
Já nevím, že jsi pořád tak uplakanej...
0/0
4.8.2003 14:59

jirik22@atlas.cz

Re:
No tak zmlsanej zas nejsem, abych brečel po výhře 4:0. Mohlo to být sice víc, ale přesto jsem odcházel s úsměvem na rtech, ostatně téměř jako vždy. Kdo fandí vítězům nemá důvod k breku, to přenecháme rádi věčně druhým ufňukaným slavíkům !!!
0/0
5.8.2003 11:10

Hans Ivanovič Charin

Re:
Pominu-li,že jsi duševní mrzák,tak tvá zloba vůči Slavii z tebe doslova kape.Zřejmě ti nějaký slavík píchá starou.
0/0
5.8.2003 0:30

xyz

Zklamani...
Tak nevim... Sparta vyhrala 4:0, ale ja jsem se svym tatou odchazel zklamany! Kdyby rozhoci nepiskl penaltu, Sparta by se hodne natrapila - presto se nemyslim, ze se jedna o uplatky - rozhodci byl proste spatnej .   Co me ale mrzi nejvice, je system hry, kterou Sparta predvadi... system postaveny na J.Nemcovi (pridrzeni mice, zkusenost nestaci!) muze byt platny v Blsanech, ale ne ve Sparte!!! A za tim si stojim!!! Pokud tvurce hry rozda dve prihravky dopredu za cele utkani a zbytek do stran a nebo hlavne dozadu, nema v tymu, ktery chce hrat o evropu co delat!!!   Pak zbyde Sparte, respektive obrane nakopavat mice dopredu, ale to by proti ni musel hrat Rada s Lengyelem, aby to melo ucel!!!       Jedine co stalo za vstupne, byl vykon Jezka - doufam, ze se neprizpusobi ostatnim!!! 
0/0
4.8.2003 10:51

Kocek

Re:
Jednak je mužstvo z půlky nové, a jednak chybí Zelenka. Až se uzdraví a bude hrát, tak uvidíš že to bude daleko lepší. Momentálně Sparta nemá tvořivého záložníka... Nevim proč třeba nehraje místo Kováče někdo ofenzivnější. Postavit proti Opavě doma dva defenzivní hráče, tomu asi rozumí pouze Kotrba...
0/0
4.8.2003 10:57

afro (SKS)

Re:
Naprosto souhlasím (Kováč)... v Teplicích by se to snad dalo pochopit, ale v zápase s Opavou a ještě ke všemu doma, jak jsi řekl - fakt síla!
0/0
4.8.2003 11:19

xyz

Re:
No kdyz se kouknes na lavici, tak tam moc tvorivych zalozniku neni, alespon ja nevidim ani jednoho (krome Zelenky)!!!
0/0
4.8.2003 11:24

Kocek

Re:
Co třeba někdo z mladejch? Nebo Baranek, aspon na 60 minut už hrát mohl. Je to těžký, jedinej schopnej hráč, a to Zavadil, se vrátí až v zimě...
0/0
4.8.2003 12:53

Strgi

Re:
no tak se Zelenkou to urcite vyhrajou,s tim jeho cudlickovanim a prihravkou,az kdyz je hrac obsazenej-FAKT DOBRY
0/0
4.8.2003 12:55

Ďourek

Re:
On je to asi nějakej novej trend - Slavia v Příbrami proti zoufalým Blšanům vyrukovala se středovou dvojicí Gedeon-Bejbl .....
0/0
5.8.2003 12:44

TWANG

Sionko -simulant a lhář
Včera v Dohráno na ČT mě opravdu nadzvedlo jak Sionko tvrdil že byl faulovanej ve vápně když bylo jasně vidět že to bylo minimálně 1-2 metry před myslím že neměl zapotřebí lhát vždyť to bylo 4-0 ale u Sionka jakoby to bylo podle rčení zvyk je železná košile : Zapírat , zapírat , zapírat . Zvedá se mi z toho žaludek.
0/0
4.8.2003 10:30

xt

Re:
No a co má říct? Má sy sypat popel na hlavu, že to ve vápně nebylo? Stejně by to houby změnilo, Opava dostala nářez i bez toho. Pak tam byl ještě ve vápně faul na Ježka. Neodpískaný. To byla kompenzace. Ale to ukazuje na blbost rozhodčího, nic víc.
0/0
4.8.2003 10:44

TWANG

Re:
Myslím že Sionkovi stačilo kdyby řekl že rozhodčí to odpískal a tím by to skončilo a ne tvrdit do TV vyloženou a umyslnou lež.Mluví to něco o zvráceném charakteru.
0/0
4.8.2003 11:47

xt

Re:
No tak to máš pravdu, to beru.
0/0
4.8.2003 12:06

afro (SKS)

Re:
Pobavil, klučina...
0/0
4.8.2003 11:13

Ďourek

Re:
mě spíš zarazila reakce Poborskýho - Taky musel vidět houby jestli to bylo ve vápně nebo ne, ale rukama rozhazoval, jaky by jej rozhodčí kdovíjak zařezával, když stál a váhal, jestli penaltu, nebo trestňák - hráč, který dokázal to co on by měl jednat úplně jinak.
0/0
5.8.2003 12:46

Krk

Už to zase začíná ...
   Naši páni rozhodčí již opět začínají zářit, to ti ubožáci předvedli především v Ostravě je až neuvěřitelné (odpískat penaltu a po sprostých protestech Liberecké lavičky ofsjad), podobně si vedli i v zápasech Sparty a Slavie, jenže tady se píská vždy v prospěch prážáčků.
 
   Velkým pozitivem ovšem je jednotný úřední den a čas zápasů v sobotu, protože diváci, kteří se na fotbal chtějí podívat, tak prostě jedou. Vysoké návštěvy na Letné a Bazalech svědčí, že u nás začíná pravý fotbalový hlad a to i když je venku obrovské vedro lákající spíše k vodě. Ovšem pokud budou kazit úroveň jednotlivých zápasů rozhodčí, tak potěš.
 
   První kola ukazují, že velkou sílu má především Slavia, Sparta zatím nic nepředvedla, herně dobře v úvodu hraje Brno, Olomouc, Liberec a Ostrava. Dle úvodních výkonů se zdá, že tabulka se brzo rozdělí a bude v ní patrný bodový rozdíl. Těžko budou ligou proplouvat předvším týmy Plzně, Opavy, Blšan a Budějovic.
0/0
4.8.2003 9:46

Maršál Malinowski

Re:
Zkus to bez emocí:
V Ostravě to offside byl, to je bez debat.
Slávie byla celej zápas o třídu lepší a jen díky svojí střelecký impotenci nevyhrála šest, sedm nula.
Spartě pískli penaltu nesprávně, souhlasím - Sion byl dobře metr před vápnem. Nemění to nic na tom, že Sparta byla celej zápas lepší, Opava jen bránila a navíc v druhý půli nepísknuli jasnou pentli při faulu ve vápně na Ježka.
Tip na sestup: Blšany a jeden z dvojice Opava, Budějky.
0/0
4.8.2003 10:40

Dr.Dre

Re:
Vidím to stejně jako ty Krku, máš na správným místě nejenom krk, ale i hlavu...o)
0/0
4.8.2003 10:53

stará Blažková

Vy naděláte
Pár blbců se honí za kulatým nesmyslem a vy se z toho můžete zbláznit. Kdybyse radši dělali něco pořádného!
0/0
4.8.2003 9:26

šáfa

Re:
My, ale děláme něco pořádného, jenom pak tady na internetu diskutujeme, to samé jsi teď udělala taky, takže kde je problém.
0/0
4.8.2003 9:46

??

Otázka
Jak to, že v los určil Teplicím a Ostravě v prvních dvou kolech liga dva domácí zápasy za sebou, přitom u ostatních se to pravidelně střídá? Tak jak je to rozlosováno? Díky "někomu" za odpověď
0/0
4.8.2003 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze