Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Horník na ligovém shromáždění zaspal

Místopředseda fotbalového svazu Jaroslav Vacek kroutil na úterní tiskové konferenci po jednání výkonného výboru hlavou. Nechápal současnou iniciativu žižkovského sportovního ředitele Ivana Horníka, který po prvoligových klubech shání podpisy, aby Žižkov mohl hrát své nedělní zápasy dál v 10.15.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

samout

Pánové, je to divný,
ale v neděli večer se ani v ostatních, daleko vyspělejších ligách nehraje. Hlavním hracím dnem je většinou sobota, v neděli je jen pár dohrávek během dne a pondělní dohrávky se hrají , co já vím, jen v Anglii a u nás. Jestli se pletu, tak mě opravte, ale fakt nevím, že by se někde hrálo v neděli večer. A ještě jedna věc. Veškerá diskuse se točí kolem chalup. Je to ovšem dáno tím, že chalupaření je čistě české specifikum. V žádném jiném státě to v takové míře ani zdaleka není, v tom jsou češi unikát minimálně evropský. V ostatních státech je venkovské sídlo záležitost pouze těch bohatších.
0/0
24.7.2003 8:22

betman

termíny
mě je to jedno - já jdu na Baník VŽDYCKY !
0/0
23.7.2003 14:27

jirik22@atlas.cz

Re:
Já na Spartu taky, ale hnát se tam v sobotu odpo, nebo dokonce po O se mi moc nechce, neboť my SPARŤANÉ jsme aktivní lid mnoha zájmů a sledování MISTRA si rádi ponecháme na neděli večer - jako vrchol, resp. zlatý hřeb týdne !!!
0/0
23.7.2003 14:47

Ďourek

Re:
Jo MISTRA? On bude mít Gott zase vlastní pořad? A proč to pleteš do diskuze o fotbale?
0/0
23.7.2003 15:11

betman

Re:
kdyby se hrálo v neděli, tak zas budete řrat, že se hraje hokej...takové výmluvy na mě neplatí
0/0
23.7.2003 15:58

jirik22@atlas.cz

Již ZA 3 DNY VYPUKNE ZNÁMÁ SOUTÉŽ SPARTA a 15 trpaslíků !!!!!!
Horník sice zaspal, ale má pravdu. Nevidím nic divného na tom, aby Viktorka hrála dopoledne, když už tak hraje 50 let a soupeřům to nevadí. Lidi v centru jsou navyknuti zajít si před obědem místo kostela na fotbal, tak proč jim to brát. A mistr, na kterého chodí nejvíc lidí by měl hrát domácí zápasy v neděli večer. A jestli nebude v událostech 5 vteřinový šot je mi naprosto ukradený, protože se do zpráv z fotbalu stejně nikdy nevrátím. TV v podstatě fotbalu víc škodí (spolu s bulvárním Sportem) než prospívá a nic mu nepřináší, tak nemá ani právo na žádný diktát !!!
0/0
23.7.2003 13:27

Buceleros

Re:
Trpaslíku Jiříku to je snad poprvý co se mi do Tebe nechce ani moc navážet, protože máš víceméně recht. To, že TV fotbalu v podstatě víc škodí než pomáhá je bohužel taky recht ( Sport nečtu tak nevim ). Smůla je, že TV H@VNA dává tomu tlusťochovi na svazu prachy a na to on bohužel slyší.
0/0
23.7.2003 13:43

Ďourek

Re:
Zdá se že občas vyplodí i kloudnou (tj. neurážející jiného) myšlenku, co? Jenom ten nadpis - jednou je to jako nápad zábavný, ale unešen vlastní dokonalostí přepisovat to samé i jinam, to nesvědčí o svěžesti ducha....
0/0
23.7.2003 15:09

HansMe

Re: Není trpaslík,jako trpaslík
Hlavně,aby letenští "borci" postoupili do LM,jinak jsou jednookým králem mezi slepými,tak až začne Liga mistrů byl bych rád kvůli českému fotbali,aby Sparta byla mezi těmi trpaslíky
0/0
23.7.2003 16:35

KucKuc

Slavia a odpovídající stadion?
Slavie rozhodně nemá stadion podle normy. Její stadion je v Edenu a ne na Strahově! Snad se dožiju toho, že se bude zase hrát doma... ach jo.
0/0
23.7.2003 11:49

Kocek

Re:
Včera jsem měl v rukou projektovou dokumentaci a pokud půjde vše podle plánu, na jaře 2006 jste doma.
0/0
23.7.2003 13:03

Koudelka

Re:
Kocku, tak oni už tu projektovou dokumentaci tisknou i na toaletní papír? Běž se umejt!
0/0
23.7.2003 13:15

Kocek

Re:
No jasně, jako při zápase si vytřou zadnici naši hráči se sešívkama, tak si já vytírám zadnici dokumentací ke stadionu Slávie :o)))
0/0
23.7.2003 15:14

Dežo

Re: Kocku
tys mohl mít v rukou tak max. svýho kašpárka !
0/0
23.7.2003 14:36

Ďourek

Re:
Oni Ti půjčili projektovou dokumentaci? No, potěš Pánbůh - doufám, že nám ten chrám nespadne na hlavu - záškodník na to abys tam udělal pár zlomyslných úprav jsi velký dost.
0/0
23.7.2003 15:13

Kocek

Re:
:o)) Neboj, ač vás zrovna nemiluju, stadion vám přeju. Už jen proto že bydlim pár zastávek od něj a na derby bych to měl blíž.
0/0
23.7.2003 15:15

Nicholas Parker

Re:
Ona se ta projektová dokumentace dá sehnat i jinak než vyloženě na papíru.Jen mít ty kontakti,že.Také jsem ji již viděl.
0/0
23.7.2003 16:10

Pozorovatel

Hlavně ať se dělají rozhodnutí strejců od stolu
to odpovídá schopnostem Obsta a spol. Fotbal je zboží, ten kdo místo marketingového (zprofanovaný, ale správný výraz) průzkumu dá přednost názoru, že kdo chce jít na fotbal tak místo chalupy přeruší víkend (práci na chalupě, jiné sportovní vyžití, společný čas s rodinou či večer v hospůdce s ostatními známými ze vsi - ostatně kecá se tam o fotbale) a půjde na fotbal může zainvestovat do výroby "dřeváků" (viz pořekadlo o Baťovi a dřevácích). Tihle lidé (a M.Beránek - Sparta) jsou z dřívější doby zvyklí vše stavět buď a nebo. Dneska by se měli starat, aby vytvořili lidem podmínky stihnout oboje (chalupy a jiné aktivity a fotbal). Podle řešení kdo chce tak přijde, je vidět, že lidi dávaj fotbalu jasně "přednost". Jen tak dál, to "zboží" které svaz nemusí ani nabízet je totiž "tuze kvalitní" (na pár výjimek). Na poháry ve středu večer lidi ve srovnání s ligou "vůbec nechodí", protože zítra jdou do práce, že. A teď ať o tom přemýšlí ten kdo má.
0/0
23.7.2003 10:37

Kocek

Re:
Přesně!!! Na Spartě je při LM minimálně 30% lidí mimo Prahu. A to se hraje až od 20:45 + následně zacpaná Letná a Holešovice při cestě domů. Takže výmluvy že musí někdo v 5 ráno vstávat do práce jsou poněkud liché
0/0
23.7.2003 10:50

Štístko

Kdy na fotbal?
Jsem z Moravy a většina fotbalových utkání nižších soutěží se u nás hraje v neděli od 16.30. Aritmeticky zdatní jedinci si určitě dokážou spočítat, kolik lidí tato utkání zaměstnají (hráče, funkcionáře, diváky, rozhodčí). Proto je pro tento region neděle odpoledne nevyhovující. Souhlasím se sobotou navečer. Netvrdí, že přijdou všichni výše uvedení, ale většina ano. Pak utkání můžou klidně rozebrat večer v hospodě u piva a v neděli při utkáních nižších soutěží. Myslím si, že sobota v podvečer je ideální čas a to i proto, protože člověku zůstane volný i sobotní večer na případnou večeři s přítelkyní či rodinou, navštěvu divadla nebo kina. Pokud se hrajou v Čechách utkání nižších soutěží v sobotu odpoledne, pak ať hrajou prvoligové klubu z těchto regionů v neděli. Mělo by se vyjít lidem vsříc dle regionů. Poslední tři kola v ránci zachování regulérnosti by byla ve stejný čas i den. Pondělní dohrávka na Primě v tomto čase je blbost. Téměř nikdo ji nesleduje ani v TV ani v reálu, protože lidé pracují. Večer od pul osmé či osmé by byl lepší. Ještě lepší nedělev tu samou dobu. Na závěr: Fanoušci fotbalu, jste spokojení s prezentací 1. ligy v TV? Já rozhodně nejsem! A blbé keci pánů Tittelbach, Černý a Nikodým mě pěkně štvou. Samé tupé řeči, že fotbal v TV prodělává. A já se nedivím. Protože úroveň PP je tragická a neexistence pořádného fotbalového magazínu žádného fanoučka či sponzora přílákat nemůže. Doufám, že se to někdy zlepší, ale příliš tomu nevěřím. Petr Šťastný, Uh. Hradiště
0/0
23.7.2003 10:23

Kocek

Re:
Sice se s tím dá celkem souhlasit, ale uvědom si jedno. Pražáci jezdí na víkendy ven, a pochybuju, že každej má na to, aby každou druhou sobotu dal několik stovek za cestu na fotbal a zpátky za rodinou na chatu. Co se týče podívání se na zápas a následný pitky, je sobota dobrá. Ovšem třeba ne pro mě, kterej mám v neděli mistrák a tudíž si moc pif nedám... Jak to že posr. Žižkov hraje na Spartě v neděli a Sparta, jakožto náš nejlepší klub musí hrát v sobotu???? Už vidím ty návštěvy na zápasy Žižkova na Letný :o))))
0/0
23.7.2003 10:48

ab

Re:
Ty jeden odborníku, když máš v neděli mistrák tak v sobotu si můžeš dát tak jedno po večeři. Ale protože je to mistrák III.třídy, tak můžeš chlastat až do rána a je to úplně jedno.
0/0
23.7.2003 12:20

Kocek

Re:
Je to mistrák IV. třídy draku, a budeš se divit, ale když se před zápasem vopravdu vyleju, tak i v blbý čtyřce je to znát...
0/0
23.7.2003 13:02

Koudelka

Re:
Teď jsi se vylil ty blbá čtyřko, je to znát
0/0
23.7.2003 13:21

Štístko

Re: K názoru Kocka
Kocku, diky za reakci na můj příspěvek. Na upřesnění uvádím, že mužstva 1. ligy mají hrát svá utkání dle regionů, ve kterých mají své sídlo. Pokud Pražanům vyhovují neděle odpoledne, ať hrají v neděli odpoledne. Když je u nás vhodnější sobota podvečer, ať se hraje v sobotu v podvečer. Fotbal se hraje pro lidi a ne pro TV a jejich desetisekundové klipy ve zpravodajstvích. Kluby se mají dohodnout na dvou termínech, podle toho, jak to komu vyhovuje. Jeden v sobotu a druhy v nedeli. Tím bych vyloučil pondělní dohrávky. V sobotu fotbal na Nově, v neděli na Primě. Pak ještě k těm hospodám. Nejsem nějaký piják, jen jsem chtěl připomenout, že právě hospody a bary jsou místa, kde nejčastěji dochází k diskuzím o fotbalu. Ty, pokud hrajes v neděli mistrák, klidně zvládneš dvě tři piva a u nich dobře pokecáš o fotbale. Nemusíš vypít hned 10 piv a pak se v neděli motat na hřišti. Spíše pak po zápase můžeš porovnat se spoluhráči, jak jste to dnes zahráli a jak to zahráli včera ligáči a třeba právě u vás na fotbale či pak v hospodě. Pak bych chtěl reagovat na mimopražské diváky při utkáních Sparty v LM. Myslím si, že jich je více než 30%. Sám na zápasy jezdím a je to pro mě a mé známé stále nevšední zážitek, i když se někdy nedaří. Ale pozdní návraty domů a pak brzké ranní vstávání (pokud jedeš např. 3-4 hod a pak vstáváš do práce o půl páté, tak máš jen max. 3 hodky spánku)není to pravé ořechové. Proto si myslím, že po osmé večer by se nemělo začínat. A ještě na závěr. Z fotb. utkání se má stát společenská událost, mají na ně chodit i celé rodiny či otcové s dětmi, buďme tolerantní i k těm ostatním divákům, kterým podle nás nejvhodnější termín začátků utkání nevyhovuje a myjí jiný názor. Nelze myslet jenom na sebe. Je nás tady přes deset miliónů a to je přes deset miliónů jiných povah a názorů. Přeju fajn zážitky na fotbalech.
0/0
23.7.2003 17:19

Mara

Můj názor na začátky utkání je následující: hlavní hrací termín - neděle 18 hod (ve zprávách by byly poločasový výsledky a po 21 hodině by se vysílal hodinovej KVALITNÍ pořad jenom o lize!!!!!) termíny TV zápasů na Primě v pondělí v 16.40 je zhovadilost jak prase!!!! Když už, tak taky aspoň od 18 ti!!!
0/0
23.7.2003 10:01

HUGO106

Baranek
Vy jste Baranku naprostý ignorant. Víkendy se přeci dají využít i jinak než chalupařením. Někteří lidé prostě chodí pět dnů v týdnu do práce a rádi si o tom víkendu od Prahy odpočinou. To neznamená, že by se rádi nepřišli podívat na fotbal. Ale přeci se to dá stihnout oboje. Praha je v tomto asi vyjímečná, protože je v ní zkrátka jiný styl života. Ja osobně hlasuji pro to, aby si kluby sami určili, jaký termín je pro ně výhodný. Jsou to jejich fanoušci, jejich vstupné, jejich zodpovědnost. Regionální specifikama je samozřejmě nutné se ohánět, vy dube.
0/0
23.7.2003 9:25

rst

sobota
sobota je lepší. nekoliduje s hokejem, chataři stejně nechodí a nemusíš druhej den do práce. Ale ne v 17:15. V tuhle dobu se hrají nižší soutěže a v těch jsou lidi, kteří zůstávají o víkendu ve městě, mají zájem o fotbal a rádi by chodili na ligu.
0/0
23.7.2003 7:54

Mara

Re:
tak ať se hrajou nižší soutěže v neděli!!! přece se nebude první liga řídit podle městskýho přeboru!!!
0/0
23.7.2003 9:48

Chvalovský

termín
Lidi na fotbal půjdou kdykoliv, pokud uvidí, že všichni aktéři tj. hráči, rozhodčí, delegáti a funkcionáři dělají fotbal zcela naplno tedy jako profesionálové se vším všudy. Beze stínu podezření z uplácení apod. Jako příklad uvedu zájem o reprezentaci.
0/0
23.7.2003 6:22

HUGO106

Re:
Souhlasím. Ale spokojenější budou, když si kvůli tomu nebudou muset přerušovat dvoudenní volno...
0/0
23.7.2003 9:28

Sopko

Evropa hraje v SOBOTU
Většina evropských lig se hraje v SOBOTU: Německo, Anglie, Francie, Skotsko, Rakousko, Slovensko ap.
Lidi do kina taky radši přijdou v sobotu večer než v neděli večer, kdy má každej stres z pondělní rachoty...
0/0
22.7.2003 20:37

aron

Re:
je to tak
0/0
23.7.2003 7:40

HUGO106

Re:
Tak v tom případě by bylo logické hrát v pátek večer...
0/0
23.7.2003 9:31

Davis

Sobota je dobrá
Já jsem pro ty sobotní začátky, ještě bych to dal podle bundesligy třeba na půl čtvrtou. Teď se hrálo v neděli a beztak nikdo v Praze na stadiony nechodil, tak nevím, co furt brečí Pražaci jedni... Jde o to si zvyknout, kdo chce ten zápas vidět, ten si ho ujít nenechá. A neděle jsou na nic, protože to program koliduje s extraligou hokeje.
0/0
22.7.2003 19:40

Keramik

Vacek Poborskyho nepochopil
arel totiz vice pravomoci klubum myslel, ze kazdy klub si stanovi zacatek sveho domaciho zapasu kdy chce a ne ze se kluby shodnou na spolecnem terminu. Ach jo.
0/0
22.7.2003 18:10

Praetorian

Re:
Ano, ale to uz je naprosta pitomost. Co takhle myslet trochu na regulernost?
0/0
23.7.2003 8:17

HUGO106

Re:
To stačí sjednotit termíny v posledních kolech...
0/0
23.7.2003 9:27

Marty

Pro Duchodcezazenitem
Fotbalový svaze, takhle že chceš přilákat na stadiony fanoušky? V sobotu večer na fotbal? I jako vtip mi to příde značně debilní. Už vidim, jak pracující rodiny, které se přes týden téměř nevidí, tráví společný sobotní večer pod létajícími lavičkami (Strahov).  Fotbal je jen výborná zábava, je plno důležitějších věcí, takže ňáký kecy, jako že kdo chce přijít, udělá si čas i ve 22,00, jsou prostě zcela mimo mísu.
0/0
22.7.2003 17:51

Honza

Re:
Přesně tak, souhlasím se vším.
0/0
22.7.2003 17:57

Joao

Re:
Přesně tak. Fotbal se má hrát v době, která není pokud možno s ničím v konfliktu (s odjezdem na víkend), takže podle mě se má hrát jednoznačně v neděli večer. Argumenty že ten kdo má rád fotbal, mu dá přednost před víkendem jsou mimořádně stupidní, to se může rovnou  hrát třeba v neděli ve 4. ráno nebo v pondělí v 10 dopoledne - to si pak milovníci fotbalu taky jistě udělají čas.
0/0
22.7.2003 18:06

Woodey

Re:
Jo a to si neuvědomujěš, že návštěvnost poloviny klubů(včetně sparty) zachraňují přijíždějící lidé z okolí, a ti, když vstávají v pondělí ráno do práce tak asi pro ně není idealní termín v neděli večer poněvadž konec zápasu cca 22.00 +1,5 hod, než se dostanou domů a vstávej v 5 ráno.
0/0
22.7.2003 19:31

TeameXtreme

Re:
cim dal od rodiny tim lepe
0/0
22.7.2003 18:38

aron

Re:
Kolik loni chodilo lidí na fotbal v neděli ? Horší už to být nemůže. Naprostá většina chalupářů a  na fotbal stejně nechodí, protože odjíždějí domů v neděli co nejpozději. A kdo chce být o víkendu s rodinou, nepůjde ani v neděli. V sobotu se ve větších městech  baví (kino atd.) daleko víc lidí než v neděli. Takže sobota - super
0/0
23.7.2003 7:46

Kapo

V kolik hodin hrat?
 At si kazdej klub na svym stadionu udela anketu mezi svymi fans, at si fanousci reknou, kdy se jim to nejvic hodi.  Hraci jsou profici a meli by hrat kdykoli....
0/0
22.7.2003 17:20

zascitnik

Re:
jo - udelas anketu - ale jen mezi temi co chodi - ne co nechodi... a ziskas prd...
0/0
22.7.2003 17:23

stock

hráči
Ať jsou hráči placeni za to, kolik přitáhnou do hlediště diváků, pak se budou snažit, a je jedno, jestli se hraje v sobotu nebo ve středu.
0/0
22.7.2003 17:16

sss

jo
Jo. Tak to jo.
0/0
22.7.2003 17:14

Bumla

Bohemka
Kdyz to tak pozoruju,tak sem snad nakonec rad ze Bohemka spadla do 2. ligy.Muze zustat v Dolicku (sice se na nej po upravach vejde pet a pul lidi) a hlavne ma genialni termin zapasu v nedeli od 19:30  Co si prat vic
0/0
22.7.2003 17:06

Žoržo

Re:
Pět a půl lidí? No to je fajn, to tam ještě zbyde pět volnejch míst! Doufám, že už se do ligy nikdy nevrátíte!
0/0
22.7.2003 17:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze