Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Časy fotbalů se možná ještě změní

Zatím se neví, jak dopadne experiment s novými termíny fotbalové ligy, které mají zvýšit diváckou návštěvnost. Jisté však je, že vzruch neutichá. Ligoví funkcionáři si nyní po straně stěžují, že kolem změny neproběhla vážnější diskuse. A Žižkov se bouří proti času svých domácích zápasů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marió

Sestrihy
Sestrihy a qalitni zpravodajstvi o probehlym kole mi uplne stacej v Ne vecer. Tak proc nehrat v So treba od 19h? (v zime teda asi driv)
0/0
19.7.2003 5:22

forward

casy
...at si kazdej hraje,jak chce,aby chodili lidi...co prohlasil Pribramsky Starka je svata pravda a kdyby bylo na lidech,Nova by uz davno fotbal nevysilala.Zivy zapasy,potazmo sestrihy z hlavnich hracich dnu stejne nestoji za NIC !!! a navic jich je stejne jako safrany.Vetsinou z hlavniho hraciho dne 2-4 ,tak nechapu,proc porad drzkujou...!!!!
0/0
19.7.2003 0:10

Luk

Ted muj nazor
Az bude fotbal cistej a bude za neco stat, fanousci na nej budou chodit kdykoliv, at uz treba v PA v 19 hod, v SO v 10:15 nebo treba v PO v 19 hod. Luk
0/0
18.7.2003 21:15

Nero

0/0
18.7.2003 18:35

Nero

Chaoss
Co se děje kolem toho hracího termínu to je fakt k zasmání. Už se vzpamatujte!!!!
 
0/0
18.7.2003 18:34

Martin

Horníku!
držte už na tom Žižkově hubu! za tu kupu výjimek, co máte, můžeš bejt vůbec rád, že žiješ a máš možnost hrát první ligu! a jestli Ti přijde 1 700 lidí dopoledne nebo 1 300 odpoledne, už nějak přežiješ*váš přístup už sere skoro celou ligu!
0/0
18.7.2003 17:08

JPS

stadiony 2003
Tak jde videt,ze projekt Stadiony 2003 a rozhodnuti CMFS funguji skvele,ale spis bych to nazval Moravske stadiony 2003,protoze zatimco Zlin,Opava,Ostrava,Synot atd musi za velke penize predelavat sve stadiony,jinak by jim snad ani nebyla udelena licence,tak Sparta ma vyjimku na sedacky,Zizkov urcite bude hrat dopoledne,C.Budejovice budou hrat na stavenisti pro 1500 lidi,Blsany asi odehraji celou sezonu v Pribrami atd.V pripade Sparty je mi to jasne-Kostal utratil nebo utrati strasne moc penez za posily a navic ma problem prodat Grygeru,tak kde by chudak jeste vzal na opravu sedacek ze.Nevim,nevim,co na to rict.Snad by si mel nakonec kazdy klub rict,kdy se mu hodi hrat nejvic a je to,napr.Ostrava v pondeli ve 11.45,Blsany streda 07.30 a samozrejme posledni z celeho kola Sparta,aby predem vedeli jak to vse dopadlo.Dokud liga nebude regulerni pro vsechny,tak muzete hrat treba pod neonama a lasery a stejne to nepomuze.
0/0
18.7.2003 14:52

Martin

Re:
souhlas*stop diktátu Košťálů, Lešků, Horníků a mamrdů z ČMFS!!!ať žije fotbal se stejným metrem pro všechny!
0/0
18.7.2003 16:56

Pozorovatel

Ještě se vrátím k "Můj názor"
Reakce na názor hrát v neděli - chataře stejně neodnaučíš jezdit na chaty a nebo lidi chodit do hospody je přesně ten nesprávný, který se nesnaží najít co nejvhodnější dobu. Staví to buď fandit nebo chata místo možnosti stihnout oboje a předem se zbavuje dost velkého počtu diváků (hlavně velká města). Právě, že chataři na chatu pojedou (maj tam majetek, práci, pohodu, sport, přátele a nebudou si dělat doma zle, že), večer zajdou na pivko (a taky pokecaj o fotbale). A to je dost potencionálních diváků, kteří by v neděli večer přišli! (ale nepřijdou, protože na ty chaty jezdí).  A do hospody pokecat na chatě zajdu - ty lidi přes týden nevidím, zato v neděli se mi do hospody nechce - ráno vstávám, ale na fotbal bych se těšil (a jedno nebo dvě neuškodí).
0/0
18.7.2003 14:25

Sporťák

Chytráci
V tom fotbale jsou fakt chytráci.  Začátky v 17.15 = žádná česká televize neni schopná odvysílat v osm večer zpravodajství. Příklad: Příbram, Blšany, Synot, Opava a tak dál. To prostě neni možný!!!! Proč se v Německu začáná brzo odpoledne? Proč se i v Anglii hraje od tří? Pánové, pánové, vymysleli jste to chytře. Fotbal nebude ani v TV, ani na něj nebude nikdo chodit, Když bude hrát Horní Dolní svůj zápas doma, tak žádnej strejda nepojede na ligovej stadión. Sakra, to vám to nedochází?
0/0
18.7.2003 11:52

Carlos

Umělé osvětlení není dogmatem!!!
Zdá se mi, že se tady vidí jen hra pod umělým osvětlením a z toho důvodu se posouvají nějaké čtvrthodinky sem a tam, to vše pod nějakým "pod světly přijde víc lidí"!!! Jéžišmarjá, co to je za voly, na tom Strahově!!! Selský rozum napoví, že zcela normálně běžně vyhovující by bylo (aby to TV sestříhala) v 16 nebo 16.30 a basta!!! Nějaké "pod světly přijde víc lidí" je blbost! Hrajte slušněj fotbal, střílejte góly a lidi budou chodit!!! V Anglii či Německu také nehrají pod světly!!! A to nemluvím o tom, že v podzimních plískanicích lidé v 16 ještě půjdou, ale v 17.15, aby tam strašil do sedmi, to radši každý zaleze za kamna!!! Na zápasy 0 - 0, 1 - 0, 1 - 1 a podobně není nikdo zvědavý. Jasně, i dobrý fotbal může skončit bez branek, ale jednak jsou góly kořením (ach jo, kde jsou časy těch 4 - 2, 5 - 1), zadruhé u nás je 95% všech bezgólových remíz (ale nejen jich) po ubohoučkém průběhu, kde hezky vidíte, jak těm kopytům (tohle by před lety nehrálo snad ani ČFL) balon tak akorát překáží či nafackuje. Takže už přestaňte dělat z umělého osvětlení zákon, dejte normální hrací časy aby to mohla sestříhat TV (jinak nebude ani medializace, ani sponzoři!!!) a hlavně nerádobyargumentujte furt s nějakými kolizemi hracích časů s nižšími soutěžemi. První liga je snad prioritní, ne?
0/0
18.7.2003 10:27

DuchodceZaZenitem

Re:
par veci: 1. umele osvetleni - atmosfera je mnohem lepsi nez pri stejnem poctu divaku odpoledne, 2. podzim je pravda - proto bych ligu zacinal drive, 3. kvalita se moc nezlepsi nikdy - jsme mala zeme a budme radi za to, co mame, 4. liga by opravdu mela byt prioritni - ale podle ni by se mely zakazat zapasy s ni kolidujici!! - coz zjevne jeste nikoho nenapadlo....
0/0
18.7.2003 10:52

P.M.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,...
No a pak si dáme Gambrinus, kdežto na lize leda velký prd.
0/0
18.7.2003 10:22

P.M.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,...
Sobota jednoduše řečeno patří okresním a krajským soutěžím, takže vám na tu ligu v sobotu odpoledne z vysoka, ale opravdu z vysoka kašleme. Vždyť už dávno jsem zjistil, že krajský přebor je mnohem zajímavější.
0/0
18.7.2003 10:20

The great Nigga of all nigga´s

AUDI - srdcova zalezitost
vy sulini z NOVY prestante si konecne diktovat v kolik se musi hrat aby jste stihli udelat par "zoufalejch" desetivterinovejch sotu s "uzasnym" komentarem dvou magoru P a T ....  
0/0
18.7.2003 9:28

Ach jooo

Re:
MAgor jsi ty. Na fotbal na nechodíš. A P už dva roky nekomentuje....
0/0
18.7.2003 11:56

DuchodceZaZenitem

chaa
no ja sem jeden z mala, komu casy v sobotu nevadi - protoze nehraji velkej fotbal a nejezdim na chatu, tak aspon stihnu vic zapasu - jinak ale neni nad hru pod umelym osvetlenim - vse se zlepsuje - atmosfera, hra atd. tudiz sobota 20.00 je krasny cas - chatari na fotbal nepujdou ani v nedeli, televize dava stejne hrozny soty, a kdo chce jit chlastat, tak at jde..
0/0
18.7.2003 9:16

Pozorovatel

Můj názor
Nejlepší čas pro výkop podle mě je neděle mezi 17 - 19 hodinou (v létě později - horko, v zimě dříve). Sobota "nefanatickýmu" fanouškovi nabourá celý víkend (chaty, výlety, posezení s přáteli a jiná zábava ...), v neděli před prací je to to pravé odreagování. Námitky dojíždějících mají určité opodstatnění, ale hlavní část diváků tvoří domácí z města a blízkého okolí (konec max. ve 21 hodin není nijak hrozný). Televize by si rychle pospíšily s fotbalovým pořadem a věřím, že by to do 22.15 měli stihnout. Taková rozhodnutí o hracím čase by se měla dělat po určitém průzkumu zájmu diváků a ne bez přípravy narychlo během krátkého jednání od stolu - to je tzv. marketing fotbalových funkcionářů (lemplů, kteří maj štěstí, že se urodí relativně dost dobrých hráčů pro repre a maj se čas od času čím chlubit)
0/0
18.7.2003 8:53

ACS

Re:
Je to otázka priorit,buď budeš jezdit na chatu nebo na fotbal,a to jednou za 14 dní,těch lidí co jezdí i na zápasy venku moc není,aby museli obětovat každý víkend.Jsou to pouze planý kecy o lidí kteří navštíví svůj klub maximálně na ACS nebo SKS.Buď fandím nebo na to kašlu,chataře neodnaučíš jezdit na chatu a posezení s přáteli můžeš nechat na neděle,stejně bys šel na fotbal tak místo fotbalu navštívíš přátele nebo pokedeš na výlet;o)
0/0
18.7.2003 9:30

klapik

Re:
No ono to neni tak jednoduchy jak pises. Kazdopadne ja bych byl taky pro nedeli. Ale klidne vykop ve20 hod. Na TˇV bych se vykaslal, protoze ty porady stejne stoji za starou belu.
0/0
18.7.2003 9:57

DuchodceZaZenitem

Re:
no ono to jednoduche je i neni - kazdy se musi rozhodnout sam - ale rozhodne 20.00 pod umelym osvetlenim je super - pravdou je ze kdyby to bylo v sobotu od 20.00 tak by to stihali i fotbaliste z nizsich soutezi - a myslim, ze by se postupne stalo, ze by si chodili na ligovy fotbal popovidat i o svych zapasech - nemuseli by byt v hospode..... mimoto bych zacinal ligu jeste drive - protoze i o prazdninach je tu kupa lidi a myslim, ze navstevy by byly mnohem vetsi - ale to uz je na mnohem rozsahlejsi diskusi.
0/0
18.7.2003 10:12

podle prověřené tradice v neděli od čtvrt na jedenáct dopoledne.....
Žižkov podle prověřené tradice 450 divaků v neděli od čtvrt na jedenáct dopoledne..... :-D
0/0
18.7.2003 8:12

Honza D.B.S.

Chybí myšlení
p. Horník, asi vám chybí myšlení. Když vaši fandové nejezdí ven, tak to neznamená, že nejezdí nikdo. Hrát v sobotu je ideální vzhledem k cestování fandůl na venkovní zápasy. Bylo opravdu nepříjemné vracet se z Moravy domů do Liberce kolem nedělní půlnoci. Dále nechápu, že bylo Žižkovu vůbec někdy umožněno hrát dopoledne. Jde o zjevnou výhodu vůči ostatním celkům.
0/0
18.7.2003 7:44

Kule

Re:
To je fakt a asi je to jediný pozitivum na tom stupidním návrhu ohledně výkopů. Já už teda nejezdím se Spartou tak 9 let, ale příjezdy kolem půlnoci jsou ještě v pohodě, buď rád, že Liberec nehrál federální ligu, návraty z Prešova, Nitry , Bystrice nebo Dunajský s občasnou návštěvou četnický stanice měl člověk co dělat, aby to stihnul v úterý do práce. Jinak mi fakt není jasný, proč kluby kvůli diktátu TV Nova obětují slušný návštěvy (aspoň v Praze) a proč si jejich představitelé prostě neprosadí to, že si začátky budou určovat sami. Nevím, proč by měli buzerovat Viktorku, když si lidi na to nedělní dopoledne zvykli. Na druhou stranu už vidím ty spousty výjimek, o který budou žádat kluby, co hrajou evropský poháry.
0/0
18.7.2003 8:36

Krk

Re:
   Kde ty troubo jsou v Praze slušný návštěvy ?
0/0
18.7.2003 9:14

ACS

Re:
A kde jsou vlastně slušný návštěvy?
0/0
18.7.2003 9:22

ACS

Re:
Kule takto jsme jezdili spolu;o)Na Žižkově se hraje dopoledne desítky let.V bedně začne fotbal ve14:30 skončí 16:20 a člověk  bude rád když stihne fotbal svýho klubu od 17:15 na pivo před fotbalem jaksi nebude čas.
0/0
18.7.2003 9:18

Kule

Re:
A ke kterejm lidem jsi patřil? Já jsem hodně kamarádil s Lupenem, Johnem, Mártym, Čuňasem, kudrantým Vašíkem, ale s těma klukama, co jezdili tak zhruba od poloviny 80. do poloviny 90. bych se měl znát se všema. 
0/0
18.7.2003 9:47

ACS

Re:
Šurina,Kabeláč,Smrček,Tlustej Láďa(jezdí furt potom co ho pustili),Satánek,Kořala:-),Rowdies(dneska zkrachovalec,ale Špejchar se nezapomíná:-)
0/0
18.7.2003 10:49

pupendo

Re:
Zrovna tyhle vypitý mozky bych tam nepouštěl v sobotu ani v neděli. Hrajte si stolní fotbal v putyce.
0/0
18.7.2003 13:40

Martin

Re:
hezký vzpomínky z mládí jsou jedna věc a bordel, kterej tady po týhle rudý sebrance zůstal, je ta odvrácená tvář*právě období, který tu velebíš, je spjatý s totální demencí a kriminalitou tvrdého jádra*to už naštěstí soudruh Košťál a spol. téměř rozmetal, což je taky jedna z mála věcí, kterou pro český fotbal zatím udělal:-)
0/0
18.7.2003 17:13

klapik

Re:
Uredni zacatky jsou vetsinou v nedeli v 17 hod:-) Pokud si to neprehodite na sobotu.
0/0
18.7.2003 9:59

Kule

Re:
asi jak kde a navíc na zápasy venku se musíš přizpůsobit domácím.
0/0
18.7.2003 10:47

Beňo

Vyjímky
To snad není pravda. Už z principu nechápu, na co si zase ten mafián Horník stěžuje. Dostali vyjímku, když nemají umělé osvětlení, a teď by chtěl zase hrát v 10:15. Ostatní jsou zvyklí hrát odpoledne a na Žižkov museli jezdit na ráno, což znamenalo pro Žižkov nespornou výhodu. Na svazu jsou všichni z Žižkova a mafiánů v jejich čele po.....í.
0/0
18.7.2003 7:07

jirka

v čase to není
jestli to, že divaci nechodí na fotlal není spíš tím, že se na to ve většine  případu nedá koukat..
0/0
18.7.2003 6:34

mikél

Re:
tak tomuto bych řek že je to vocasoidní názor: přece čas vyšších ligových soutěží se nebude přizpůsobovat soutěžím regionálním. Pokud, tak by to snad mělo být naopak.""
Jinak je to dle mýho z těma časama dost iracionální. Řídit se při jejich tvorbě požadavky TV více než potřebami těch pro kt. se hraje, to je krátkozraké...
Kór když pak v TVś sledujeme ty namakaná fotbalová zpravodajství, přenosy, záplavu fotbalmagazínů jako oplátku zato že se jim ustupuje při tvorbě časů!
Podle mýho fotbal musí jít z Primy a z NOvy jinam jinak se nic nezmění!!! a pude to celý do hajzlu.
0/0
18.7.2003 8:49

bachař

Starko Starko
Starko Starko to snad neodpovídaj šoty tomu jakou bídu předvádíte ? A taky nechápu proč teď brečíte když ste si to odsouhlasili 14 ku 2 proti sobotě 17.15 byli jen Slavia a žižkov
0/0
18.7.2003 5:36

fanoušek2

Co to?
Co to kdákáš? Vždyť to chtěly všechny televize v čele s Otíčkem Černým. Jinak souhlasím, že se zbláznili. Na co stavěli světla, mělo se hrát od osmi večer a televize by si to netroufly druhý den nedat. Vždyť je to pořád druhý nejpopulárnější sport
0/0
18.7.2003 5:33

vševěd

omyl
Budeš se asi divit, ale fotbal není u nás druhý nejpopulárnější sport, ale první !! O hokej se všichni zajímaj v době MS nebo olympiád a možná ještě playoff ligy. Zbytek sezony je ubohej a všichni to ví. Ve fotbale u nás o něco každý ligový kolo, V hokeji je základní část ubohá ..
0/0
18.7.2003 18:58

Martin

Re:
no, soudě podle argumentačně oblíbených statistik návštěvnosti, setrvalé společenské prestiže, atd. je na tom hokej v poslední době líp*navíc, vševěde, poslední cca 1,5 roku jde fotbal taky pěkně do kopru, takže za nudou už nemusíš chodit jen na zimák*pokud můžu sondovat okolo sebe, víc lidí se těší spíš na hokej!
0/0
18.7.2003 19:20

fanousek

svetla
Ted jsou najednou nasrani, ale nas se taky  nikdo neptal
ja chci fotbal za umeleho osvetleni a ne se na nej cumet v Novackych zpravach
0/0
18.7.2003 3:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze