Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sobotní liga bude začínat už v 17.15

V 17.15 budou začínat sobotní zápasy první fotbalové ligy. Proti původně stanovemému začátku v 18.30, který před dvěma týdny schválilo Ligové shromáždění, se tak výkopy posunují o hodinu a čtvrt. Čas v půl sedmé večer kritizovala veškerá média včetně televizí. Zpravodajství z těchto zápasů by se totiž nestihlo odvysílat v sobotních televizních zprávách před dvacátou hodinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prince

17:15 nebrat!
Na svazu jsou na palici, na 17:15 jim zvysoka kaslu
Posunout to meli, ale na vecer
 
0/0
10.7.2003 20:04

ab

Kecy, kecy
Líbí se mi jak všichni nadávají a zároveň radí v jakém čase by se měla hrát liga. Ať se hrálo v pátek,sobotu,neděli nebo pondělí stejně na stadiony skoro nikdo nepřišel.Tyhle návrhy tady prezentuje skupina lidí , která tam buď nechodí vůbec a nebo jsou to ti, kteří se tam chodí vožrat a dělat bordel. Jako příklad: Slavia nabídla tzv.vlajkonošům permanentku za 99,-Kč na sezonu!!, zeptejte se v předprodeji kolik lidí si ji pořídilo.
0/0
10.7.2003 10:02

Paity

Re: Kecy, kecy
A ty se dívíš v době dovolenejch? Navíc je prodej permic až v prdelákově na Strahově. Musim tam chodit na ligu a poháry a ještě abych ten debilní stadion videl o dovolený, to fakt ne...
0/0
10.7.2003 11:47

ab

Re: Re: Kecy, kecy
Pokud vím, tak permanentky se prodávaly souběžně na Smíchově v Carrefouru. Jenom mě potvrzuješ, že ty na ligu nechodíš, jenom umíš blafat o tom jak si zdůvodnit proč nechodit. Neříkám, že Strahov je ideální, ale ty si na 100% nechodil ani do Edenu.
0/0
10.7.2003 12:50

ab

0/0
10.7.2003 9:52

a

s
je to banda hnupu. sice je lepsi kdyz se hraje v sobotu. Ale mohlo by se hrat treba v pondeli v 9 00!!!!!!!! a mohli by postavit i novy stadiony, kam by se na tribunu veslo 20 lidi a asi by jim vysel jejich zamer zaplnit stadiony, protoze tech 20poradatelu a policajtu by se tam bezproblemu veslo.
0/0
9.7.2003 23:42

Fanda

A PROC NE?
Nechapu, proc si vsichni stezujete. Driv to bylo 16:30 i driv, ted se to posunulo pozdeji a vam se to zas nelibi. Kdyz by vam dali fotbal vecer, dejme tomu 20:00,  tak se vam to taky nelibi, protoze nestihnete hospodu a vase stara si bude stezovat, ze je v sobotu vecer na ocet (pokud si nenajde nekoho, kdo by ji pobavil za vasl). A pokud zacnete chlemtat az nekdy 22:30, tak to bude jeste z vas bude mit jeste vetsi radost. Proc asi myslite, ze dali zacatek na 17:15 ??? Je to takovy priznivy podvecerni cas, kdy na fotbal muze jit cela rodina jako na zapade (snad se toho nekdy dockame). Pro decka to neni pozde, po navratu je akorat ten spravny cas na veceri, stihnete zpravy (i sportovni z vysledky), manzelka bude moct videt svuj  sobotni TV film, pripadne muzete spolu nekam vyrazit. A mimochodem, zapasy zacinajici 17:15 budou +- od pulky rijna tak jako tak pod umelym osvetlenim.
0/0
9.7.2003 17:35

Black

Poslední na kom záleží je divák!
Myslím, že většina se shodne na tom, že sobotní odpoledne pro ligový fotbal je značný nesmysl. Vlastně to "nakopne" i začátky druholigových zápasů. Nevím, ale proč kdokoliv ani tady nenapíše konkrétní začátek, který by vyhovoval. Podle mne by to byla NEDĚLE od 17.00 hodin. S výjimkou Primy by nebyl problém s TV zpravodajstvím. Jenže koho zajímají dvacetivteřinové šoty ze tří zapasů, které jinak Prima nabídne? Co mi však opravdu vadí je nesmyslný počet 16 profesionálních klubů v první lize a prakticky stejný počet v druhé lize. Vždyť si jen hrajeme na vyspělý stát, který tolik klubů finančně "útáhne". Vzhledem k odchodům hráčů do zahraničí je to až nedůstojné naředění kvality. Pro český fotbal by bylo maximem 12 klubů v první i druhé lize. Jeden postupující a jeden sestupující. Odpadla by nesmyslně našlapaná termínová listina. Mimochodem v Anglii již před začátkem sezóny se přesně ví kdy se bude, který zápas hrát a to včetně hodiny začátku a barvy dresů v nichž mužstva nastoupí. Nemůže se tedy stát, že například Slavia přijede do Ostravy a ta v rozporu s předchozí domluvou nastoupí místo v modrých dresech v bílých a slávistům zapůjčí tréninkové dresy dorostu (viz ročník 1993/94). To jenom jako připomínka, protože v loňském roce se na Letné převlékala mužstva i při mezistátním zápase....
0/0
9.7.2003 15:46

Božetěch

vedle úředního začátku
0/0
9.7.2003 12:53

Božetěch

vedle úředního začátku
by se měla respektovat dohoda klubů. Je v zájmu každého oddílu, aby  respektoval vůči svým divákům nejpřijatelnější termín. a to by mělo být určující. Televize, pokud investují si také diktují, to není nic divného, ale svaz by měl pevněji stát na čase, který je pro fotbal nejlepší. Jako Sparťan nejsem vůbec nadšený, že Sparta je na obrazovce nejvíce, protože je to v nevhodných časech a tak se dnes dostáváme pomalu do pozic bývalé Dukly, kam chodilo málo lidí.
0/0
9.7.2003 12:53

Kule

Re: vedle úředního začátku
Televize investují, to je fakt, ale mě připadá dost alibistický, že se furt ohánějí zpravodajstvím. Když si vezmu, že  zápasy Ligy mistrů, který nabízejí mnohem kvalitnější podívanou končí kolem jedenáctý a nikdo se žádným zpravodajstvím problémy nemá, tak mi tohle připadá jako dost zástupnej problém.
0/0
9.7.2003 13:13

Kule

Pane Košťále
nedávno jste se holedbal, že jste nejmocnější člověk v českým fotbalu, rovněž jste se nechal několikrát slyšet, co všechno děláte pro fanoušky Sparty (v praxi jsem to teď nedávno viděl při návštěvě fan shopu, ten sortiment byl fakt hodně ubohej). Podle ohlasů je jasný, že termín výkopů je naprosto idiotský. Proto si myslím, že jste buďto slabej nebo naopak něčí (zřejmě váš, teda tvůj, soudruhům se vždy tykalo, promiň) zájem byl přesunout ty začátku na tento termín. Nejde mi prostě do hlavy, proč na svaze někohu už nedojde, že kluby a jejich vedení jsou většinou svéprávní lidé a nenechá je stanovit začátky zápasů, jak to vyhovuje jim a jejich příznivcům. Místo toho se dávají výjimky a ostatní jsou naštvaný na Žižkov, že má protekci. I v blbým okrese, kterej hraju, si kluby mohou stanovit začátky, jak chtějí a nikdo jim do toho nekecá. Jste vopravdu lidi na svým místě, díky, co všechno pro fotbal děláte.
0/0
9.7.2003 11:41

Kocek

Re: Pane Košťále
Ty pakine, jestli si myslíš, že to čte Košťál, tak tě lituju. Ještě že nejsi ty tím nejmocnějším mužem českého fotbalu, ty bys tomu dal asi korunu ty hlásná troubo mlčící většiny. Běž hrát ten svůj okresní přebor a nepleť se dospělým do byznysu, mezuláne.
0/0
9.7.2003 12:30

Kule

Re: Re: Pane Košťále
ty si myslíš, že by ty úchylný začátky zápasů prošly, kdyby byl Košťál proti? Názor příznivců vlastního klubu mu nikdy nic neříkal, tak proč by se na něj ohlížel teď, žejo? Furt ze sebe děláme velkoklub, ale je to bohužel jen naivní vize. Neumím si představit, že by některej tým ve vyspělých zemích kašlal na to, kolik přijde na zápas diváků. Nejmocnější mužem českýho fotbalu fakt naštěstí nejsem, protože pohybovat se tam mezi tou chátrou by snesl jen člověk s mnohem silnějším žaludkem než já, zkus to vzít ty, třeba se chytneš mezi těma dospělejma.
0/0
9.7.2003 12:54

Ivo

Spata - Teplice - loni
Kdo si pamatuje úplňe první zápas minulého ročníku, ten si pamatuje, že na Spartě bylo tolik lidí, že neměli natištěné listky (15 000) a hrálo se to ve středu od 20:00. Jsem Slávista, ale ta návštěva mě potěšila. Max letní přestávka 2 týdny (pokud není MS a ME) a ješte už od prvního kola hrát sobota - středa až do poloviny září, aby se max počet zápasů odehrálo za tepla a na dobrých terénech. Nikdo nechce sedět na stadionu v polovině listopadu když mrzne! A Primu ať kopnou do pr..le zaty pondělní začátky!Čau
0/0
9.7.2003 11:35

..

svěla
Já myslel, že fotbal by měl být něco jako koncert a podobné akce. Super atmosféra atd. Proč teda všechny koncerty známých skupin bývají večer? No přece kvůli té atmosféře, světlum a tomu všemu. Krásně nasvícené pódium (hřiště), nažhavení fanoušci, a pak už je jen na zpěvácích (hráčích), aby předvedly tu zábavu, na kterou lidi přišli.
0/0
9.7.2003 10:40

sju

celej fotbal je zbytečnej, hlavně musíme zachránit humry. Fotbal bych dla klidně v šest ráno, stejně tam nikdo nechodí tak co.
0/0
9.7.2003 10:26

Re:
Jaky humry, co to meles? Jsi magor, nebo co?
0/0
9.7.2003 11:05

zlin

fotbal
Souhlasi s nazorm, ze by se melo zacinat v sobotu az tak ve 20:00 nebo klidne i pozdej.
0/0
9.7.2003 9:12

Swed

Souhlasim..
... s níže uvedenými příspěvky, že by si kluby sami měli stanovit individuálně hrací čas, tak jak to vyhovuje jim a jejich fandům, neb je určitě jiná situace v Praze a třeba ve Zlíně. Jinak v hokeji se začíná rovněž v 17.00 až 18.00 a TV stihnou šoty z 1. někdy i 2. třetiny, takže do zpravodajství by to mělo stačit (+ sdělit průběžný či konečný výsledek) a na zbytek by se člověk podíval třeba v Dohránu, ALE PROBOHA V NĚJAKÉM ROZUMNÉM ČASE!!!!
0/0
9.7.2003 8:48

grizzly

Re: Souhlasim..
Mas mou naprostou duveru!
0/0
9.7.2003 22:19

Kule

Re: Likvidace fotbalu
Vo co Ti jde? Když ti vadí Sparta v telce, tak na ní nečum a nestěžuj si. Je mi líto, že si nemůžeš častěji pošmáknout na skvělém fotbale předváděném např. Budějkama nebo Synotem, ale pokud budou práva na Nově, tak se smiř s tím, že ty dementy divák a speciálně fajnšmekr jako Ty nezajímá a dávají si tam, co a kdy chtějí. Nevím, jak jsi přišel na to, že Kriplbach fandí Spartě, já myslím, že ten je schopnej fandit maximálně tak Amfoře nebo novácký jedenáctce, ale je tomu tak skutečně je, tak ho rádi nabídneme zájemcům ve veřejné dražbě nebo v pořadu Chcete mě?
PS: vzpomněl jsem si na krásnej kreslenej  fór ze Sorry, jak sedí dva u televize a jeden povídá "to není pan Poulíček s knírem, to pana Titlbacha poštípali komáři"    
0/0
9.7.2003 8:45

chilis

Re: Re: Likvidace fotbalu
Poslední ročník hrála sparta totální h... a stejně byla furt v tv. Mnohem lepší fotbal předváděl třeba Baník, nebo Zlín, na které bych se podíval raději. Bohužel Noba=Sparta, můžou hrát otřesně a stejně tam budou. To je propagace....,ale jako sparťan to určitě objektivně posoudíš..:-((
0/0
9.7.2003 9:42

Kule

Re: Re: Re: Likvidace fotbalu
Já neříkám, že jsme hráli bůhvíjakej fotbal a byl bych radši, kdyby Spartu v TV nedávali, aby chodily větší návštěvy. Být vidět na nově je spíš potupa a nikoliv nějaká radostná událost. Že by platilo rovnítko Nova= Sparta se mi nezdá, zvlášť když usoudíš, že většina diváků nováků jsou lopaty z buranova a nikoliv Pražáci. Navíc když si člověk vzpomene, jak ten jejich "komentátor" nebyl schopen poznat Spartu od Brna... Bylo by dobrý, kdyby se naši ubrečení nepřátelé odebrali k psychiatrovi a začli s tím stihomamem něco dělat. Pořád ze sebe blít, jak je Sparta zvýhodňovaná, je dost ubohý. Abych nezapomněl, dalo by se taky říct ,že Prima=Viktorka?
0/0
9.7.2003 10:01

buran

Re: Re: Re: Re: Likvidace fotbalu
Takže když nebydlím v Praze, tak jsem buran..dííík. Každý si o tom udělá svůj obrázek:-)) Řekl bych, že sparta má správné a oddané fanoušky právě mimo Prahu. To je vidět, když se hrajou poháry.
0/0
9.7.2003 10:34

Kule

Re: Re: Re: Re: Re: Likvidace fotbalu
Bacha, to jsme si nerozumněli, bylo to myšleno v souvislosti s TV Novou a jejími diváky. Pro mě buran není člověk mimopražský, ale člověk, který se vyznačuje určitým druhem chování, omezeností, životními postoji a mimo jiné i závislostí na TV NOVA. I v Praze je dost buranů, stačí si někde v putyce popovídat s některými jedinci. Jestli se Tě to dotklo, tak sorry.
0/0
9.7.2003 10:45

grizzly

Re: Re: Likvidace fotbalu
Synot z toho laskave vynech. Je videt,ze jsi jeste nikdy neprijel na k nam Slovacko. Synot hraje doma pohledny utocny fotbal,venku je o to ovsem krapet horsi,to uznavam.
0/0
9.7.2003 22:14

Bresciano

fotfor.wz.cz
Přijďte pokecat na http://fotfor.wz.cz
0/0
9.7.2003 0:47

grizzly

Dotaz
Reknete mi prosim nekdo podle ceho vybiraji fotbalove zapasy do tv. Podle atraktivnosti zapasu? Proc vidime porad jen Spartu,Slavii,Liberec a Teplice,a stale stale dokola?  Nevim co tim posunutym casem sleduji,ja bych docela bral sobotu ve 20.00,ale je mi to vcelku jedno. Nova a spotrovni zpravy- to spojeni mi nejak nejde dohromady,vzdy prepinam na CT.
0/0
9.7.2003 0:29

Günther

Re: Re: Dotaz
Naprostý souhlas.
 
0/0
9.7.2003 9:03

grizzly

Re: Re: Re: Dotaz
Musim rict,ze v tomto pripade mi nezbyva nez souhlasit.
0/0
9.7.2003 22:05

xt

Re: Dotaz
Protože "magnety kola" typu Budějovice versus Blšany nikoho nezajímaji.
0/0
9.7.2003 13:21

Paity

Horší už to být opravdu nemohlo...
Docela "chápu" ČMFS". Prostě nechtěli nadržovat nikomu, ani divákům ani Televizím, tak to šoupli na sobotu od 17-15, což je podle mne horší než neděle 16-30 a navíc nestihne udělat TV z celého utkání sestřih, stihla by to totiž nejpozději, kdyby utkání začalo v 17-00. Tím pádem se ČMFS podařil opravdu husarský kousek, špatný termín pro obě dvě strany. Jestli takhle vypadá zvyšování návštěvnosti, tak je Leška skvělý manager a se Slávií má jen a jen dobré úmysly a vždy ní dělal maximum.
0/0
8.7.2003 22:53

harry_s

myslim,že..
naše TV by se měli co nejmíň ozývat,už vzhledem k tomu jaká je jejcih prezentace ligovýho fotbalu.Nebudu donekonečna opakovat všechny ty neduhy a boty jichž se (všechny 3) stanice v týhle otázce dopouští ,protože už by to nemělo cenu....ale přece jen se musím smát a kroutit zároveň hlavou nad drzostí takový Primy,zvlášť když si vzpomenu,že kvůli jejímu diktátu se hrálo loňnský finále poháru ve 4 odpoledne(to jen tak na okraj)....
0/0
8.7.2003 22:37

Flo

CHL
Navrhuji hrát ligu mistrů ve středu od 17.15, stihne se sestřih do zpravodajství.
0/0
8.7.2003 22:14

redakce Idnes

Kvůli TV? Proč?
Koukněte na to>>>> http://mujweb.cz/www/hlasovani
I když za 2-3 dny co to funguje hlasovalo málo lidí myslím že to vyjadřuje názor většiny. Nemám pravdu?? Tv to pěkně pos...... Překvapila mě ČT, vůbec by nevadilo kdyby jsme se na šoty ze zápasů podívali třeba až 22:15 ve druhých BBV. Tak nevím o co jim jde? A kdyžtak v neděli večer a v pondělí je Dohráno tak kdoby to nestih tak se může dívat až na něho ne? Je to škoda....jsme zase tam kde jsme byli minulý ročník. Akorát se start posunul o třičtvrtě hodiny a hraje se v sobotu. Myslím že návštěvnost bude stejná jak minulý ročník ne-li nižší..........
0/0
8.7.2003 22:11

samout

???
Není mi jasné, co tohle posunutí z hlediska TV zpravodajství řeší. Začne - li zápas v 17:15, skončí okolo 19 hodiny. Ze zápasů mimo Prahu, Ostravu a Brno tudíž budou v sestřizích nanejvýš první poločasy a to kdo ví jestli. Ale aspoň tak.
0/0
8.7.2003 21:58

AC

Těžko se zavděčit všem...
...jen mám pocit, že nejvíc proti křičí lidi, co jsou na fotbal dvakrát za sezonu! Hrát od 20h je určitě atraktivní, na druhou stranu pokud jedu se svým mužstvem na výjezd tak asi sotva budu preferovat neděli ve 20h - jak se asi dostanu 300 km zpátky??? Vše má své pro a proti... to si musí každý uvědomit! Sobota je vyhovující, neberu argument že ten termín jde proti župním přeborům a nevím jakým soutěžím. Každý ať si vybere čemu dá přenost.
0/0
8.7.2003 21:44

abasse ba

by the way
zase ty rudy svine z toyota areny vymysleli me fakt pripada jako hodne ubohy(ostatne uz sem si toho od Kostala zvykl)...
0/0
8.7.2003 20:13

Petr Holý,e-mail petr.holy@kuz

Hlavně to pořádně kopejte !
Mám takový pocit,že nejdůležitější je,aby se hrál kvalitní fotbal a pak nikomu nebude vadit čas - myslím si,že televizní zpravodajství v TN stejně nebude mít úroveň a pořady typu Dohráno mají stejně dost času
0/0
8.7.2003 19:17

Dawe

Re: Hlavně to pořádně kopejte !
Naprostej souhlas. Prvorady je, aby se na nasich hristich hral kvalitni fotbal, na kterej se bude dat divat. Az po tom se budeme moct dohadovat o casu zacatku utkani.
0/0
8.7.2003 20:04

brnak

Re: Re: Hlavně to pořádně kopejte !
Ty ses asi na palicu ne? Kdo se ti bude na hristi snazit hrat atraktivni fotbal kdyz v ochozech nikdo nebude. Napret tam musis nahnat divaky aby ti hraci meli meznost ukazat co hraji a nechjat se od nich vyburcivat ke 100% vykonum.  A jestli si na cmfs mysli ze kdyz posunou hraci den z nedela na sobotu a cas posunou jen o trictvrte hodiny dozatu tak se seredne milí.
0/0
9.7.2003 12:04

klepeto

A co pohárová utkání?
A proč se pohárová utkání hrají tak pozdě? To nevadí co, tam s tím ty .... nic nenadělají? Takhle bude fotbal vždycky v háji a lidi nebudou chodit, argumentace těma zprávama je totálně směšná a kolik to asi stálo jim "podlehnout"? Prostě je to pro diváky brzo.
0/0
8.7.2003 18:52

naftak

normalka
tak a je to tu uz po nekolikate. vse se dela pro divaky,ale nechapu, pro ktere.kdo ma rad fotbal,tak si na nej zajde a nebude cekat na nejaky "sestrich" ve zpravach
0/0
8.7.2003 18:44

betman

*
pokud jde o mě já si na Baníček čas vždycky udělám ( nota bene když je to jednou za 14 dnů ), takže je mi fuk, kdy se bude hrát - takže jsem to tady ani nemusel psát a navrhuji, aby byl můj příspěvek zrušen ( když má teďka idnes takové hezké odpadkové koše, že jo...
0/0
8.7.2003 18:18

Kule

Re: *
To my na Spartě chodíme i na evropský poháry, ale takovej přepych se asi do Ostravy ještě nedotal, že jo? Nebo jsem se špatně díval na tabulku? Vždyť si pamatuju, jak před jarní sezónou vedení a příznivci Toluenu odhodlaně prohlašovali, že cíl je jasný - postup do pohárový Evropy.
0/0
9.7.2003 8:59

bullo

fotbal
Zacatek utkani muze byt treba v 17.05, ale pokud se nebude hrat kvalitni fotbal tak lidi zustanou doma nebo budou opekat burty na chalupe a za rok budou kluby plakat na tim,jak to je neatraktivni termin-jak jim klesla navstevnost. Co se tyce TV-chybi kvalitni magazin v atraktivnim case, se vstupy,highlits z utkani,komentarem fotbalove veliciny(ale uz ne p.Hrabik a spol.). Ale to uz resi cca 10 let.!!!Mam fotbal rad a preji mu vse dobre!!!
 
 
 
0/0
8.7.2003 17:14

John

TV zprávy
Proč ? Proč místo docela dobrýho času (18,30) se zase ustupuje těm šaškům z televize, kteří stejně do zpráv zařadí půlminutové šoty z poloviny zápasů a šlus. Ať udělají pořádné přenosy a magazín, kde se šlágr kola rozebere do detailů s odborníkem a ostatním zápasům se věnuje alespoň deset minut, tak jak je to všude v Evropě !!!! Nechápu, že těm trubkám na svazu ještě ani po 14 letech nedošlo, že fotbal je zábava pro lidi a že je třeba tomu přizpůsobit spoustu věcí...  
0/0
8.7.2003 17:09

bullo

fotbalový
0/0
8.7.2003 17:06

ra

*
Podle mého názoru a také vzhledem k tomu, že žádná televize nesestavuje žádný ligový magazín, tak není nutné, aby se všechny zápasy hrály ve stejný čas. Nechal bych to na každém klubu ať hraje v čas, jaký mu nejvíc vyhovuje od pátečního večera až po nedělní večer (nebo i pondělní) s výjimkou televizních přenosů. Kluboví funkcionáři by měli sami nejlíp vědět, v jaký čas přijde na jejich stadion nejvíc diváků.
0/0
8.7.2003 16:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze