Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Liga se bude hrát v sobotu. Ale v kolik hodin?

Sobota? To je jistota. Hrací hodina? Zatím můžete pouze tipovat. Stále nejistý je čas, v němž se odehraje příští ročník fotbalové ligy v Česku. Soutěž startuje 26. července, tedy od soboty za tři týdny. "Jasno bude během příštího týdne," tvrdí místopředseda svazu Jaroslav Vacek. Jaké začátky zápasů jsou ve hře? Podle Jana Kindy, ředitele společnosti STES, marketingového partnera svazu, se jedná o časy 18.30, 17.30 či 17.15.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hlasovaniliga@seznam.cz

http://mujweb.cz/www/hlasovani
0/0
5.7.2003 15:13

Hlasovaniliga@seznam.cz

Hlasování o začátku ligových zápasů
Přijďte dát hlas! Vyslovte svůj názor!!!Fanoušků se vůbec neptali!!
0/0
5.7.2003 14:57

stylusx

hovadina
chteji hrat pod umelym osvetlenim - v dobe zacatku a konce utkani bude tma tak maximalne v zime,pokud chteji zacinat v 17:15. pokud se kluby dohodly na tom,ze to chteji mit v pul sedme, tak prosim. v dnesni dobe neni problem si konecny vysledek zjistit i bez TV zprav(napr. internet,teletext,wap,....) a na kvalitne zpracovane soty se podivat druhy den. samozrejme je nejlepsi jit se proste na ten fotbal podivat,ale...fanousek je pro ne az na poslednim miste,takze bych se nedivil kdyby zacinali v pondeli v 5rano
0/0
3.7.2003 22:10

dr.

v neděli je ale hokej...
snad na nikoho nezapomenu, ale: plzeň, budějky, ostrava, zlín, praha (s+s), liberec. takže skoro půlka ligových měst má zároveň zástupce v hokejový extralize. proto je podle mně nemožný, aby fotbal i hokej začínal tak, jak to tady každej druhej navrhuje, v neděli večer... šlo by to jedině až ve 20.00, ale to už je pro českýho diváka pozdě...
liga na nově je tragédie, fakt se na to nedá koukat (to je vina hráčů), ale nedá se to ani poslouchat (vina "komentátorů"), ještě že to tam aspoň chodí zachraňovat hřebík. taky bych si přál fotbalovou ligu na čt, v sobotu večer (třeba 19.00) by se odehrálo kolo, v neděli od 17.00 by dali dohrávku a před ní třeba hodinovej magazín... jenže rozhodujou peníze a ne úroveň komentátorů:((
0/0
3.7.2003 21:44

Ips

Re: Nova jsou sraci
Ty si nekdy slysel Poulicka neco komentovat za posledni tri roky??? Asi kolotoc co? :)
0/0
3.7.2003 22:00

dr.

Re: Re: Nova jsou sraci
ale komentuje (vlastně komentoval) ho výborně! vždyť byl odbornou širokou veřejností rok co rok zvolenej nejlepším komentátorem v česku. a letos bude zas nejlepší, i když už nekomentuje vůbec nic... btw. ať se de celá nova učit třeba k svěcenýmu, ten se pěkně rozjíždí, brzo to bude takovej fotbalovej záruba...
0/0
3.7.2003 22:08

tomas r

nedele mezi 17 - 20
Pro mne, a jak ctu niz i pro dalsi, je nejvhodnejsi termin pro vykop nedele mezi 17tou a 20tou hodinou. Plus v nedeli rano pred obedem se jit probrat na Viktorku.
SPARTA FOREVER 
 
0/0
3.7.2003 15:25

Božetěch

TV NOVA
si koupila vysílací práva na fotbal a proto si diktuje podmínky, takový je obchod. Sobotní přenos 14,25  je pro diváky nevýhodný. Připomínám paskvil o poločase, kdy se vysílá zfušovaná "penalta", hlavně, když je čas na reklamy. O pondělním vysílacím čase na PRIMÉ je asi zbytečné vůbec hovořit. Zmínka O SRN, kde se hraje většinou v sobotu od 15 hodin. V Německu houfně lidi nejezdí na chaty, bydlí přímo ve městě nebo na okraji. U nás je asi třeba posuzovat problém, zdali se jedná o velké město nebo venkov. Pro Prahu by jednoznačně bylo nejlepší pondělí v čase 18 nebo 19 hodin, případně neděle ve stejném čase. Sobota nemůže přinést vyšší návštěvy. Zápas Sparta-Slávia i přes televizní přenos byl svým významem výjimečný a proto lidi přišli. Osobně oželím šoty ze zápasů v TV, když bude k dispozici kvalitní magazín, ale v čase nejpozději 21,3O hodin. Svaz kvůli penězům podcenil nněkteré základní složky, viz výše.
0/0
3.7.2003 13:15

martin

omyl v Nově
Proč si pořád svaz do toho nechá kecat od Novy!!! Mám to!?, Je vidět, že svazoví činitelé se na Novu vůbec nedívají, protože by zachytili sotva 3minutový úryvky sportu a magazínu dohromady, vyžvatlanýho Tittelbacha, který kecá samí hovadiny a mohl bych ještě pokračovat. A to by s nima potom vyběhli. Jen teda nevím, když se pořád Nova vytahuje s koláčem sledovatelností, že mají pořád navrh oproti jiným. ČT jsou několikanásobně lepší než ty dva zmatkaři co to dělají na Nově (Tittelbach a Poulíček).
0/0
3.7.2003 12:57

Jirk

já mám po fotbale.
V neděli od 18:00 bych přišel i se svým synem. Pak by už záleželo jen na hráčích, jestli bych přišel i příště. Jenže, diváků se nikdo neptá, co chtějí. Liga v televizi mne nezajímá, v sobotu odpoledne je spousta důležitějších věcí, které mohu dělat.
0/0
3.7.2003 12:45

Everton

Neděle 18
Fotbal se přece nehraje kvůli Titlbachovi a podobným gumám, kteří fotbalu nerozumí a absolutně ho neumí ani podat. Šoty kdy kolikrát není vidět ani střelec, ale jenom balon jak padá do branky at si TV nechají a radši se vyjde vstříc fanouškům. Pokud bude chodit víc lidí na stadiony (předpoklad začínat zápas ne v sobotu), pak si může fotbal určit podmínky a TV na ně rády přistoupí. Ne dnes kdy se nabízí zboží bez kulisy.
0/0
3.7.2003 12:27

jirik22@atlas.cz

Sparta by měla hrát v neděli od 20.00
nebo v pondělí večer a jestli bude Nova nebo ČT dávat 10 vteřinový šot je mi ukradený. Hrát v sobotu večer je jenom o málo blbější než "zunovsko-novácký" stupidní začátek ve 14.30, který rozbije každou sobotu. Pokud Nova nechce a neumí prodávat fotbal, tak ať nekupuje práva a soustředí se na uřvanýho Novotnýho a další svoje přiblbliny, ale ať nevyhánějí fanošky ze stadionů! Na fotbal v neděli a na stadion !!! Vyprodaný stadion je pro sponzora důležitější než 5 vteřin v TV!
0/0
3.7.2003 11:00

netzer

Re: Sparta by měla hrát v neděli od 20.00
Pod tento příspěvek se podepisuji, je vidět že alespoň v něčem se mohou fanoušci pražských S shodnout.
0/0
3.7.2003 11:31

Swed

Re: Sparta by měla hrát v neděli od 20.00
Jezdím na zápasy Sparty z města vzdáleného asi 100 Km a asi těžko bych jezdil, pokud by se hrálo v neděli nebo pondělí od 20.00. Je mi jasné, že kvůli mně se začátek posouvat nebude, ale je nutno si uvědomit, že Sparta má fandy po celé republice a pražáci sami stadion asi nezaplní...
0/0
3.7.2003 11:50

Kocek

Re: Re: Sparta by měla hrát v neděli od 20.00
Zrovna jsem si dal obnovit stránku a objevil ses tu ty a tvůj názor :o))) Naprosto souhlasím, na Spartu se vždycky jezdilo z celý republiky( i na Slávii, abych nekřivdil) a jeden čas i ze Slovenska (Trnava). Začátek v neděli ve 20:00 je sice super, ale spoustu diváků mimo Prahu prostě odradí. Stejně stupidní je sobota kolem 18 hodin. Já hraju v sobotu mistráky od 17 mimo Prahu a tudíž si asi po 4 letech nebudu moct koupit permanentku na Spartu. Protože na dva zápasy, který za sezonu navštívím určitě, se mi 500 za permici dávat nevyplatí.... Neděle, 18:00, ideální čas.
0/0
3.7.2003 11:56

Thomas

Re: Re: Re: Sparta by měla hrát v neděli od 20.00
No nastesti se dneska z Trnavy jezdi uz jenom na Bazaly :) FCB-GKS-SP.Trnava!
0/0
3.7.2003 16:46

Kocek

Re: Re: Re: Re: Sparta by měla hrát v neděli od 20.00
Taky proto se z kotle Baníku pořád ozývá jen nesrozumitelná směsice podivnejch skřeků :o)))) Jednomu sem tuhle rozuměl, zněl tuším: EF CÉ EFCÉBÉ, EFCÉ BÁNIK TOLUEN! Je to tak?
0/0
3.7.2003 21:24

Michal MID

O co jde?
Je v podstatě úplně jedno kdy se bude hrát, pokaždé to někomu nebude vyhovovat. Důležitější je, že se nechce žádné televizi připravit pořádný magazín o fotbale. Je zajímavé že na ČT se dokáže najít čas aby se mohl vysílat téměř každý pátek od 19:15 magazín LM, ale na ligu zbývá termín po 22hod.
Pro mě by bylo ideální : pátek 20:00hod tv přenos, ostatní utkání sobota 20:00, neděle kolem poledne magazín a večer druhý tv přenos
0/0
3.7.2003 10:54

mikeram

Re: O co jde?
Jenže na LM má ČT na rozdíl od ligy práva... z naší ligy může odvysílat maximálně 3minuty z jednoho zápasu, to maj stanovený od Novy, která dá 3minuty dohromady ze všech zápasů...
 
0/0
3.7.2003 11:12

dr.

Re: O co jde?
ale dohráno není jen fotbalová liga, ale taky hokejová extraliga, kde některý zápasy končí až před osmou hodinou, tak proto nemůže dohráno začínat dřív než kolem desátý... a čt má jestli se nepletu právo udělat jen 90 sec. reportáž...
0/0
3.7.2003 21:24

Saboteur

Titelbachu, ty cipe...
...kdo ti o ty 3 a pul ukázaných golu ve Sportovních novinách stojí? Kdo???
0/0
3.7.2003 10:43

NIchts Neues

A co mládež a děti?
Podle mě je hrát večer v sobotu nesmysl. Co je to platný, když v TV v pondělí je to od 16:45. O víkendu je to podle mě lepší spíš v neděli odpoledne. Už vidím jak budu muset svému 5letýmu synovi vysvětlovat, že se mnou nepujde na fotbal, protože se vracet  kolem 22 hod je na něj trochu pozdě. Takže kde jsou ty řeči, že chtějí přitáhnout na fotbal rodiny a pod.
 
0/0
3.7.2003 10:23

TeameXtreme

Re: A co mládež a děti?
Ho to toho tvyho parchanta nezabije jit spat ve 22 jedou za 14 dni
0/0
3.7.2003 10:52

Martin

Co to je za hovada???
Proč navrhujou sobotu, kdy jsou města stejně vylidněná. Já bych byl pro Ne-Čt začátky od cca 20:00
0/0
3.7.2003 10:01

Skye

Re: Co to je za hovada???
Jenže v týdnu se hrajou v Evropě poháry...Podle mě by byl ideální pátek a neděle večer - tak od 19.30.
0/0
3.7.2003 12:22

Fanda fotbalu a hokeje

Máme rádi zpravodajství
Vysílá vůbec NOVA nějaký magazín o naší kopané !?. Pokud ano, tak mi to sdělte. Jinak se budu neustále divat na DOHRÁNO vysíláne na ČT2. Pokud NOVA neví jak se to dělá, tak ať se kouká na BULY (hokej), kde jim to o třetinách bude ukazáno.
0/0
3.7.2003 9:39

fullsave

Re: Máme rádi zpravodajství
Ano vysílá (sám se divim, že se to jejich nevím co snažím nazvat magazínem)! Pokud se nepletu, tak jde cestou BULY. V přestávce a před zápasem se snaží o nějaké rozhovory a ukazuje nějaké sho(i)ty. :-)
Ale teď vážně - nevim, jestli se snaží něco vysílat nebo tím se pouze zaplácnout díru, kam nesehnali tolik reklam. Rozhodně je to tragédie!!!
 
(pokud se pletu, tak se omlouvám, poslední přenos na Nově jsem viděl zhruba před půl rokem) 
0/0
3.7.2003 10:26

liga
Naštěstí je úplně jedno kdy ty zoufalci vyběhnou na hřiště. Návštěvy v hledišti o tom jasně svědčí. A kdo nemá v sobotu v podvečer nic lepšího na práci než koukat na bednu je úchyl.
0/0
3.7.2003 9:38

Vidy

?
A co takhle udělat speciální magazín, který bude vysílaný třeba v deset večer? No jo, to by ale na Nově nesměly běžet ty pičičandy a jiné stupidní estrády
 
 
0/0
3.7.2003 9:21

Kule

ono je to celkem jedno
Návštěvy jsou v první řadě odvislý na kvalitě předváděný hry, a ta je všelijaká. Sobota večer je podle mě nejlepší termín pro fanoušky, který jezdí na výjezdy, ale blbý je to třeba pro aktivní fotbalisty, protože většina mistráků se hraje v sobotu v pět. Podle mě je nejlepší čas výkopu kolem sedmý, ale diktát televizí tomu brání, což je vidět hlavně na začátcích pohárovejch utkání našich týmů doma (s výjimkou LM, kde jsou termíny daný pevně). Von by se ale svět nezbořil, kdyby sestřih ze zápasů naší svělé a hojně navštěvované Gambrinus lize byly prezentovány až ve druhejch zprávách.
PS: když bylo letos derby Sparta-Slávie a já byl ze zdravotních důvodů odkázán na lůžko a na TV Nova, tak jsem se dozvěděl od pana Kriplbacha, že návštěva 18000 na Letné je jasným důkazem, že termín začátků od 14,45 byl zvolen správně a že oponenti se mýlili.  
0/0
3.7.2003 9:10

pan Feroslav

Re: ono je to celkem jedno
Jojo, tohle s tou návštěvou na derby mě taky pobavilo, on si Venca a s nim celá Nova vždycky dokáže fakta překroutit k obrazu svýmu.
Jinak sobota...na výjezdy moc lidí u nás nejezdí, za to lidi jezdí na víkendy. A z tohodle důvodu mi sobota přijde jako naprosto nepřijatelná. Buď bych to viděl na neděli večer a nebo pondělí. Ale v pondělí rozhodně ne v čase, jako dává Prima dohrávku, to jest od 16:40. To každej normální člověk je ještě v práci. Jenže vysvětluj to těm pablbům na svazu...
0/0
3.7.2003 10:32

TeameXtreme

Re: Re: ono je to celkem jedno
Sobota je na vyjezd idealni v nedeli se pak clovek v klidku vyspi a v pondeli radostne do prace
0/0
3.7.2003 10:54

Jirka

Re: Re: ono je to celkem jedno
Lidi co jezděj na víkendy stejně na fotbal nepůjdou. Když se bude hrát fotbal , ze kterýho nebudou bolet oči, tak budou lidi chodit i v sobotu dopoledne. V Německu se taky hraje v sobotu v půl čtvrtý a žádnej problém s divákama nemaj.
0/0
3.7.2003 11:22

Tomas

Re: Re: Re: ono je to celkem jedno
Je fakt, že dokud se nezlepší stadiony, předváděná hra a celkové prostředí kolem fotbalu, tak lidi prostě chodit nebudou. A dohady o začátcích utkání jsou pak uplnou maličkostí. Když je člověk fajnšmekr, tak mu nezbývá než vzít auto a jet na bundesligu.
0/0
3.7.2003 12:27

Jirk

Re: Re: Re: ono je to celkem jedno
Samozřejmě nejvíce záleží na předváděné hře, ale nesouhlasím s tím, že by u nás chodili diváci i v sobotu dopoledne. U nás jsou jiné podmínky, jiné zvyky lidí. V Německu se asi hromadně neodjíždí o víkendu pryč z města jako u nás. Můj návrh: pátek 19:00 jeden tv přenos, v pondělí 20:00 druhý atraktivnější TV přenos, a v neděli v 18:00 ostatní zápasy. Je mi úplně jedno, že neuvidím šoty ve zprávách, raději ať udělají kvalitní magazín v pondělí hned po přímém přenosu.
0/0
3.7.2003 13:01

mil, Brno

Re: Re: Re: Re: ono je to celkem jedno
bral bych to přesně jak píšeš. Nejlepší v pátek rovnou po fotbalu jít pařit
0/0
3.7.2003 17:47

Džej es

IDNES-ZKUSTE UDĚLAT MALOU ANKETU.
Zeptejte se fanoušků na názor. Sobota nebo neděle? Já si pořád myslím, že sobota tu návštěvnost nezvedne, spíš naopak.
0/0
3.7.2003 9:09

Kule

Re: IDNES-ZKUSTE UDĚLAT MALOU ANKETU.
Pro mě osobně by bylo nejlepší, kdyby hrála Spartička doma v pondělí kolem šestý nebo sedmý.
0/0
3.7.2003 9:35

Martin

Re: IDNES-ZKUSTE UDĚLAT MALOU ANKETU.
Máš pravdu, ve velkých městech určitě návštěvnost klesne...
0/0
3.7.2003 10:03

Re: Re: IDNES-ZKUSTE UDĚLAT MALOU ANKETU.
K...a jak muze klesnout, kdyz uz tam ted zadna neni. Vy jste naky moc chytry
0/0
4.7.2003 3:28

Petras

Termín
Ono je to úplně jedno v kolik se hraje, kdo bude chodit na Blšany do Teplic, a to se může hrát úplně kdykoliv, takže návštěvnost bude ještě horší jak loni. POkud nezlepší přístup trenéři, hráči a ostatní na fotbal se chodit nebude.
0/0
3.7.2003 9:02

Kocek

Bundesliga a SAT1
Bundesliga se taky hraje v sobotu, většinou tuším od 15:30(opravte mě), a již v 18:00 vysílá stanice SAT1 sestřihy všech sobotních zápasů. Takže nejde o nějaký kecy o stíhání a nestíhání, ale pouze o to, že TV HOWNA nemá techniku aby to takhle stíhala. Radši investujou prachy do vypatlanýho baviče Novotnýho a jeho ko..t šou, než aby koupili techniku ču..ci!!!
0/0
3.7.2003 8:05

Michal

Re: Bundesliga a SAT1
S.O.U.H.L.A.S.. !!! pobavil si mě
0/0
3.7.2003 9:43

To radsi skocim nez abych se p

Re: Re: Bundesliga a SAT1
Hele na Osklivku Betty nam nesahej!!!! Ta stejne uz skoncila a vysilala se ve vsedni dny takze cau zobaku
0/0
3.7.2003 10:55

Günther

Sci-fi
Bylo by moc hezký chodit na fotbal od půl sedmý, užít si hezký a atraktivní fotbal, plné stadiony a v neděli se v klidu podívat na sestřih celého kola v nějaké magazínu (jako je např. Hattrick na DSF - jestli se nepletu).
Ale žijeme kde?  Takže chodit budeme zase od půl pátý.
(Vím, že pozdější začátek naše fotbalové hvězdy hrát nenaučí, ale před víc lidma se hraje jinak.)
0/0
3.7.2003 7:57

bobo

co zase řešíte?
SAKRA CO ZASE ŘEŠÍTE? VYSÍLACÍ HODINA NEPŘISPĚJE K NÁVŠTĚVNOSTI. V ANGLII SE HRAJE V POLEDNE NEBO OD JEDNÉ NEBO OD TŘÍ A VŽDY JE PLNO, PROTOŽE HRAJÍ FOTBAL. A O TOM ŽE HRAJÍ 2x A NĚKDY 3x TÝDNĚ NEMLUVĚ. ZLEPŠETE KVALITU A LIDI PŘÍJDOU KDYKOLIV A RÁDI.
0/0
3.7.2003 7:56

Petras

Re: co zase řešíte?
Myslím žes trefil hřebíček na hlavičku.
0/0
3.7.2003 9:00

rst

prima
a jak to má stíhat do zpráv Prima?
0/0
3.7.2003 7:56

SportMan

Nova ku*ví fotbal !!!
Už se opravdu nemohu dočkat, až zase uvidím ve sportovních zprávách TV Nova těsně před 20. hod., ty jejich "skvělé" a "profesionální" NĚKOLIKASEKUNDOVÉ sestřihy z každého zápasu! To bude úžasné, celá rodina se už teď moooc těšíme :-)))
0/0
3.7.2003 7:48

Jirky

Re: Nova ku*ví fotbal !!!
No přesně tak ! Až bude Nova věnovat fotbalové lize ve zprávách alespoň polovinu času, kterou věnuje dopravním nehodám nebo "populárním" zvířátkům, tak pak ať se kvůli televizi posouvají začátky zápasů, jak si řekne. V současnosti, věnuje Nova běžnému zápasu maximálně 10 s vysílacího času a kvůli tomu by se mělo této televizi vyhovět ???
0/0
3.7.2003 8:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze