Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak srovnat hvězdy Realu

Vypadá to na první pohled jednoduše: teď fotbalisté Realu Madrid musí pouze vyhrávat! David Beckham přestupem z Manchesteru zkompletoval náhrdelník ze šesti vybroušených perel. Ofenzivní složení Realu je unikátní, možná nejsilnější v celé historii. Ale bude fungovat, když se ve sněhobílém dresu Realu poskládá šest osobností, šest drahých hvězd? Ronaldo, Zidane, Raúl, Figo, Roberto Carlos - a nyní Beckham. Kdo bude mít přednost? Na kom především se hra postaví? Začne někdo jako náhradník? „To hrozí velkým průšvihem, ti se pohádají,“ říká kdekdo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andílek

To nebude dělat dobrotu
V Realu nastává čas hádek. Tolik hráčů s egem větším než americký mrakodrapy se jen tak neshodne. Máme se na co těšit...
0/0
20.6.2003 10:09

asdfasdf

dfadsf
David Beckham to všem nandá!!!!!!  Dá v prvním football matchi za Real 9 goalůůůů!!!! a ve druhým 50!!! A pak už nic...
0/0
19.6.2003 14:33

pepek

Beckham je dobrej fotbalista
ctu tady,ze vlastne nic krome primaku a centru  neumi...ale to je blbost.Byl to klicovej hrac Man-U jasnyho krale anglicky ligy a viteze LM,to mluvi za vse. Jasne neni to mistr klicek jako jiny hvezdy Realu,ale svoje si odehraje.Stejne se mluvilo o Ronaldovi,ze se v Realu budou hadat,ze vlastne uz leta nic nehraje... Prioritni je ze byl(bude) ve skutecnosti levnej -spousta penez se jim vrati diky jeho marketingovemu vyznamu. Kvalitni obrance by je vysel mnohem draz
0/0
19.6.2003 14:14

FilipV

Tri veci
1) Figo hraje od odchodu z Barcy peknou tuzku (snad krome uplne poslednich par zapasu. Zrejme si uvedomil, ze mu zacina horet koudel u pr.ele) 2)Beckham ma nejlepsi kopaci techniku na svete. Primaky, centry, preneseni hry. Na sirku hriste posle centr na metr presne. To jsou proste lahudky a kdo to nevidi, tak je slepej a nebo blbej a fotbal nikdy nehral. Centr neni jen tak nejaky placnuti do mice, aby tam sel horem. Teda aspon ne v Beckhamove podani. Nekdo si zrejme mysli opak, protoze si na to zvyk v nasi lize. 3) Hadam, ze lidi, ktery tady tvrdej, ze je to jen hvezda modnich prehlidek, maj plesku a bedary na zadku.
0/0
19.6.2003 14:09

dubak

Beckham
Musi vedet on sam co je pro nej nejlepsi,tak se nechame prekvapit.A koho koupi potom,ja bych tam sel,vy ne
0/0
19.6.2003 12:18

Jozev Kule

Re: Beckham
Nerikej, ze bychom tam nesli. Nekdo treba taky jo.
0/0
19.6.2003 16:52

Vendula

Florentino Pérez
president Realu včera krátce mluvil na CNN a mimo jiné řekl, že se na Beckhama všichni moc těší,  že v Reálu jsou lepší hráči než on (jmenoval Raula a Ronalda), ale že patří mezi deset nejlepších na světě a bude herním přínosem. Nechal se rovněž slyšet, že bude velký přínosem pro image klubu a že se rozhodně vyplatí... Ende
0/0
19.6.2003 11:26

Dreossietelová

Ejchuchu
Ta dreisseitelová je ale blbá
0/0
19.6.2003 11:24

Beckham hvězda?
když tak na něj koukám, levou hrát neumí, výkony také nic moc .... našel bych spoustu jiných a lepších hráčů. Akorát si nenechávaj každej měsíc dělat jinej účes a vo tom to je :-)
0/0
19.6.2003 11:13

marsellus

Beckham?
Beckham se moc přeceňuje...umí kopnout přímák a odcentrovat. Na kombinaci do zálohy nemá, nebrání...to mi Figo, Zidane, ale i Hamann, Scholes, Giggs...atd. přijdou univerzálnější a lepší.  
0/0
19.6.2003 10:50

Everton

Chybí obránce
Real kupuje hráče dopředu, Sparta zase jen defenzívní záložníky. Jinak útočit Real docela umí, ale pokud se konečně nerozloučí s Hierrem a nekoupí taky jednou špičkového obránce jako třeba AC Nestu bude se s ním pořád dát hrát.
0/0
19.6.2003 10:47

vova

Re: Chybí obránce
Někde jsem četl, že Real nemá na kvalitního obránce peníze... To je tak. Beckham stojí vedení Realu hrubé částky, ale ještě než přiletí do Madridu, vynaložené peníze jsou zpět. Klubu je vrátí fanoušci, kteří skoupí dresy, šály, čepice, všechno, na čem je jméno jejich nového idolu. Protože je to Beckham... Našel by se kvalitní obránce s TAKOVÝM jménem? Možná tak Alessandro Nesta, ale toho vytáhne Real jen těžko. Trenér Del Bosque chtěl Chivua z Ajaxu nebo Samuela z AS Řím. Oba stopeři světových kvalit, na místo stárnoucího Hierra by se hodili ideálně. Jenže nemají takové jméno jako Beckham, takže si na sebe moc rychle nevydělají. Zkrátka fotbal jde v Realu stranou, hlavní je, aby fungovala továrna na peníze...
0/0
19.6.2003 11:26

vova

Re: Re: Re: Chybí obránce
Kupodivu nejdražší fotbalisté planety taky umějí kopat do balónu na špičkové úrovni ;-)) ale PROČ letos nevyhráli Ligu mistrů? PROČ se půl sezóny drápali v domácí soutěži na vrchol, aby se tam nakonec s vypětím sil dostali? No protože jejich obrana je už delší dobu relativně na draka. A to PROČ? Protože investovat do obránce není tak výnosné. Takže ačkoli střed obrany Realu přímo řve po nákupu, Florentino Perez raději vrazí peňauze do Beckhama - jen ať se o tom hodně mluví a prodají se dresy. A to přesto, že na pravý kraj zálohy je Figo a na standardky Roberto Carlos. Hlavně mi prosím netvrď, že Beckham je přesně to, co Real potřeboval...
0/0
19.6.2003 16:53

Chagal

O autorovi clanku
Ten kdo psal tenhle clanek patri tak nanejvys do Novy, tam jsou na podobny hodnoceni jako delani. skoda ze tady nejde pustiti hudba z posledniho mohykana jako na Nove, mozna bych uz zacal brecet. Nevim proc najednou takovej hunbuk a hadky, jestli Beckham zapadne. Trener Realu dokazal srovnat a sladit tym plny hvezd uz nekolik sezon, tak nevim proc by to nemelo byt letos stejny. Pise se jako kdyby prislo vsech 6 hvezd najednou, ale on prisel jenom Beckham a dost. A hadky jestli odejde Figo a kdo bude mit sedmicku, to je vec jenom novinaru, aby meli o cem psat a mohli napsat takovej brak jako je tenhle co jsem cetl. Samozrejme ze Raul ma 7 odjakziva a je domaci, Beckham prisel pozdejc, tak si musi najit jiny cislo, nic vic.
0/0
19.6.2003 10:36

FIDELity to castRO

Re: O autorovi clanku
No s tou sednickou to tak easy nepujde. Pac ZadniSunka ma smlouvu se svejma sponzorama i na tu sedmicku. Takze jestli se ji bude muset vzdat, prijde o dost velky prachy... Sam jsem moc zvedavej, jak tenhle prvni souboj Raul-Beckham dopadne.
0/0
19.6.2003 10:52

jirka

Re: Re: O autorovi clanku
no a co kdyby si poridil cislo 77?:) to by mel dokonce dve sedmicky a Raul by byl taky snad spokojenej
0/0
19.6.2003 11:17

Klukjakbuk

Re: Re: Re: O autorovi clanku
77 mít nemůže, protože ve Španělsku je maximum číslo 25!! Každopádně to bude ještě zajímavý.
0/0
19.6.2003 13:38

;

Re: Re: O autorovi clanku
Podle mě Raul pujde kopat do béčka nebo ho prodaj do Barcelony.
0/0
19.6.2003 16:05

sandbox

Re: Re: Re: O autorovi clanku
nebo do sparty
0/0
20.6.2003 17:44

Koleno ty šasku
Omlouvám se za hrubší vyrazy ty kolenovole,ale tvrdit,že Figo nemá talent Beckhama,Zidana...Ty jsi se fakt zbláznil.To neznamená,že když se mu chvíli nedaří,tak je hned bez talentu.Mimochodem už teď je považovaný za jednoho z nejlepších hráčů všech dob.Od Figa se toho moc očekává - ne jako od Beckhama pouze čekat u lajny a nakopnout to na Ruuda.Figo musí kouzlit,jinak každý řekne,že hrál špatně.Z tvého naivního srovnání talentu je mi zle...
0/0
19.6.2003 10:11

balcin

Rolko do Realu!
Dnes pisou v MF Dnes, ze do Realu prestupuje Rolko z Hradce. A to kvuli tomu, ze se jedna o excelentniho hlavickare, a tak to bude mit Becham komu davat na hlavu (v Hradci sice hral stopera, ale jinak se jedna o univerzalniho hrace se smrtici hrou hlavou).
0/0
19.6.2003 10:02

Havirov Devils ! ! !

Re: Rolko do Realu!
  Rolko, king of the Real !
0/0
19.6.2003 10:19

francis begbie

Re: Rolko do Realu!
ROLKO je OBYCEJNA NULA A NYTA,TEN SASEK SKORO NEHRAL ANI V TOM TRAPNEM A OSTUDNEM HRADCI
0/0
19.6.2003 10:48

Heh

Re: Re: Rolko do Realu!
ja chci byt taky nula v realu...
0/0
19.6.2003 11:35

Ruda

reklama
at se dou vycpat s tema relamama co nejdou vypnout..fakt me to sere!!!!!
0/0
19.6.2003 9:50

Heh

Re: reklama
firebird + plugin na odtstraneni flash reklam a jsem vysmaty. 90 % reklamy neni :-)
0/0
19.6.2003 11:36

ruprecht

Jak srovnat hvězdy?
Za každé sprosté slovo deset dřepů...
0/0
19.6.2003 9:48

Blabolil

To jsou uvahy...
Ten clanek pripomina mudrovani naseho predniho fotbaloveho komentatora (Capajeva) o neprekonatelne utocne sile bileho baletu ve chvili, kdy baletky tekly 0:3 :-))))) Kecy jsou k nicemu, maj dobry fotbalisty, tak at hrajou peknej fotbal. Az neco predvedou, tak o tom muzeme sahodlouze debatovat...
0/0
19.6.2003 9:44

Meda Beda

Hvezdy Realu
nemate pocit, ze mnoho z nich je spise hvezdama medii a v prodeji suvenytu. Jsou lepsi fotbaliste, jen ne tak dobre marketingove proflakli. A to se tyka hlavne Backhama. Zadny velky vseumel to zrovna neni, to i nas Nedved je lepsi
0/0
19.6.2003 9:39

jo tak

Re: Hvezdy Realu
vole ... sorry, ale jinak tě nazvat nemůžu (tím se vůbec nechci dotknou Nedvěda)
0/0
19.6.2003 9:43

milan

Re: Re: Hvezdy Realu
Sorry, ale volem bych nazval spíš tebe. Nedvědův význam pro Juventus je mnohem vyšší než Beckhamův pro Manchester. Možná nemá takovou pravačku jako Spiceboy, ale fotbalista je to určitě lepší. Vivat grande Paolo. Mohl jsi to vidět v Champions league, experte.
0/0
19.6.2003 9:51

koleno

dfsd
co se tyce figa, tak co jsem v letosni lize mistru videl....nema v realu co delat..zije jen ze sveho jmena(souhlasim s tim ze v barcelone mu to sedelo lepe)...real by ho mel co nejdrive vyhodne prodat, protoze v pristim rocniku to bude figuv propadak....nema takove dovednosti a talent jako zidane beckham ci ronaldo ..a je to na jeho psychice znat..v jinem muzstvu by pookral.
0/0
19.6.2003 9:11

Figo
Stejně by měli najít Figovi jiné místo v mužstvu - proti tomu jak zářil v Barce tak je poloviční. Kdyby se posunul se Zizouem víc do středu byla by to ofenzivní síla jako hrom. Jinak Beckham má pro každý tým dva významy: přímáky a centry. Real sice hraje celoplosně, po zemi, ale Real s raulem a Ronaldem by na tom mohl profitovat. Jinak hádat se o číslo, to je začátek problémů... Raul je kral Realu, ale....
0/0
19.6.2003 8:51

Ďourek

Re: Figo
Myslím si, že Figo doplácí na systém hry, který se v současné době prosazuje. Když hrál v Barceloně byl in systém se třemi obránci a pětičlenou zálohou a on hrál druhý zprava (podobně jako za Slavii Poborský, nebo Ulich v dobách, kdy ji trénoval Cipro - to jenom pro ilustraci netoužím srovnávat nesrovnatelné...). Ve čtyřčlenné záloze mu místo přímo u lajny tolik nesedí a ve středu hřiště je na místě ofenzivního borce jaksi plno (Zidane), zatímco ten druhý je tam na černou práci a to by mu asi taky nevonělo.
0/0
19.6.2003 12:44

Niinima

Re: Re: Figo
Já myslím, že by Figo vedle Zizoua ofenzivního záložníka hrát mohl,at uz by hrali na 4zalozniky (Beck-Zi-Fi-defenzivní záložník, třeba Makelele nebo Guti) nebo na 5. Figo, to co hrál v Barce tak podle mě převíšil i Zizoua i beckhama, něco jako Giggs v ManU, v rychlosti provezl míč kudy chtěl, řekl bych na rozdíl od Giggse dovede i obejít protihráče, vymyslet nějakou zajímavost. Když je Figo ve formě a enní otráven, neznám lepšího záložníka. Jenž v realu mu to zatím nesvědčí, a s bráněním je to horší... musí ho nutně někdo jistit:-)))
0/0
19.6.2003 14:28

starky

Re: Re: Re: Figo
Myslím si, že nemáte pravdu. Když začínal Zizou v Realu tak mu to ze začátku nešlo a jako hlavní důvod bylo to, že se moc nesnesli na hřišti s Luisem. Jsou to oba skvělí hráči, ale Zizou je podle mě nejlepší fotbalista světa. Dle mého by REalu sedělo kdyby hrál Zidane na postu AM či extrémně CF, nyní hraje trošku více zleva, ale i tak je ho plné hřiště. Mě osobně by se líbila záloha: Guti, Zidane, Makelele, Beckham....Luis podle mě doplatí na to, že přijde Beckham, ale pokud půjde Luis do Interu tak to pro něj bude skvělá výzva, no uvidíme...
0/0
19.6.2003 15:24

Niinima

Re: Re: Re: Re: Figo
Spekuluje se, že by to mohl odnést Figo, ale podle mě Guti to může mít taky nahnuté - podle mě optimální záloha Guti, Zidane, Figo, Makelele, Beckham
0/0
19.6.2003 17:19

;

Re: Re: Re: Figo
TIM JAKO CHCES RICT ZE RYAN GIGGS NEOBEJDE PROTIHRACE ???????
0/0
19.6.2003 16:09

Niinima

Re: Re: Re: Re: Figo
Napsal jsem to špatně, Giggs je fantastický hráč, dvojka za Figem teda pro mě, řadím ještě víc než Zidana, je rychlejší a někdy se s tím moc nemazlí, ale Figo, ten je podle mě odeální hráč, aspon to co hrál v barce, dovedl spojit rychlost a přímočarost Giggse a hravost Zidana, prostě hrál účelně, krásně, efektivně, což se ne vždy u Zizoua dá říct, je to prostě geniální hráč, udělá to co v dané chvíli má...
0/0
19.6.2003 17:10

starky

Re: Re: Re: Re: Re: Figo
Ten Figo o kterém píšeš hrával v Barceloně, ale ten Figo v Realu nyní je hodně jiný, už to není co to bývalo...
S tím, že Zidane nehraje účelně se hodně seš podle mě hodně mimo. Stačí jenom sledovat jak Zidane dokáže diktovat tempo hry celého Realu...
0/0
19.6.2003 17:23

Niinima

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Figo
Pokud jde o Figa, ano, myslím toho z barcelony, ale to neznamená, že by nato už neměl, jen to chce ho líp využít, ten hráč má neskutečný potenciál. Zidane - jen namátkou, vzpomeň si na jeho výkony v reprezentaci, proti nám, nebo na MS - Zidane je režisér hry, ale ne vždy hraje účelně, zvolí to nejlepší řešení - myslím, že Figo, co hrál v barce, byl lepší a myslím, že i Ryan v ManU je efektivnější. Zidane je techni a umí dobře zakončit, ale jak říkám jsou záložnící, kterých si cením víc...
0/0
19.6.2003 17:38

starky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Figo
Je jednoduché kritizovat Zidaneho, protože je nejvíce ze všech sledován, když hraje tak ho všichni sledují. Ale všimni si jedné věci, se Zidanem hraje dalších deset hráčů, všimni si jak hraje Zidane ve špatném zápase a pak to srovnej s ostatníma, přijdeš na to, že i se svým špatným výkonem převíší ostatní a je to jednou věcí a to tou, že Zidane má u fanoušků, odborníků, bossů latku nejvýše, ze všechno fotbalistů, myslím latku standardního výkonu, souhlasím, že může mít špatný zápas, ale pořád bude lepší než další jiní hráči !
V zápase s námi neměl Zidane dobrý den, ale je také pravda, že špatně hrála Francie jako celý tým.
To s tím MS jsi trochu přehnal. Zidane byl zraněný a v jednom zápase ve kterém nastoupil nastoupil jenom na nátlak a to s utišujícími prostředky. Zkus si napíchat svaly na noze tišícími látkami, pak si zabandážuj celé stehno a zkus si hnát celý tým k úspěchu.
Je mnoho skvělých záložníků, ale já si nejvíce ceným ZIDANEHO.
0/0
19.6.2003 18:31

Niinima

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Figo
Na to se dá dívat ze dvou pohledů, myslím, že jeden tábor, co hodnotí Zidana kolem něj vytváří příliš zářivou auru, přitom skutečný přínos pro mužšstvo nepřesahuje přínos hráčů o kterých jsem psal, a to nemluvím o obráncích, defenzivních záložnících apod. kde to jde hůř srovnávat. Měli bysme tedy hodnotit ofenzivní záložníky, kolik vstřelí golů, kolik mají asiustencí, kolik vybojují míčů, zkažené přihrávky, kolikrát vysunou do šance spopluhráče, zkrázka efektivita je o tom, že bud dobře zakončíš, nebo dobře přihraješ a ne, že s balonem zatancuješ případně se uvolníš, ale nezvolíš ve finále to dobré řešení... myslím, že co se týče užitečnosti Ziz není Nr.1
0/0
19.6.2003 18:42

Niinima

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Figo
jinak to, že s výkonem režiséra roste a padá výkon celého týmu není novinka. Kdyý nezahraje becjham, Scholes v ManU, Nedved v Juve, Rui Costa nebo Emre v Miláně nebo figo (v minulosti v barce) taky je to znát, stejně jako když to nejde Rosovi v Dortmundu, ale to není znak vyjímečnosti na celém světě, pouze v tom týmu, dle svěřené role MS - ok, byl zraněn, ale jednou nastoupil, tudíž byl připravěnejší než ostatní, reps. kdyby nebyl připraven, nehrál by... ale to není jen reprezentace... vemzmi si Ligu Mistrů, ligu, Zidane vyveze balon , nahraje ho, zatočí s balonem, pripadne kranse vysterli da gol, oik, skvely hrac, ale toto hvezdy takhle hraji, proste co pamatuju na Figa v Barce nebo Giggse, ti zahraji tak, že z toho ma clovek radost, ze si reknes ze fotbal je pekna hra, ze neco vymysli cim te prekvapi, proste neco navic a to mam rad, Zidane me v tomto nepresvedcil... nevidim sice vsechny jeho zapasy, ale z toho vzorku co mam mopznost sledovat myslim ze uceleny nazor udelat lze...
0/0
19.6.2003 18:48

JetFly

Manchester
Sportvně na tom nejvíc prodělá Man U, protože bez Beckhama jim nemá kdo tvořit hru v záloze.
0/0
19.6.2003 8:30

Marek

Re: Manchester
Hmm.. no skoda, ze neuznavas Giggse, Fortuna, Verona... i ti tvori hru, nejen Beckham... a podle mne je R. Giggs nejlepsi levy zaloznik v Premier League..
0/0
19.6.2003 8:58

milan

Myslím si, že ze sportovního hlediska není Beckham pro Real nějakou výraznou posilou. Spíše se obávám, že se tým rozhádá. I když to se ale říkalo při příchodu Zidana také a jak to dopadlo? Největší chyba Madridu by byla, kdyby se kvůli Davidovi vzdala Luise Figa. Figo je na rozdíl od Beckhama obounohý hráč a když má den, dokáže rozhodovat zápasy. Osobně ho považuji za lepšího hráče než přeceňovaného anglického kapitána.
0/0
19.6.2003 8:25

LTO

Souhlas
Koupili ho jen kvůli prodeji triček .... 
0/0
19.6.2003 8:54

JetFly

Carlos
Carlos by měl přenechat většinu přímých kopů na Beckhama, protože zatímco Beckham trefí každou 2-3 ranou tak Carlos se trefí jednou za 3 roky.
0/0
19.6.2003 8:23

posh spice

Re: Carlos
...doufam,ze primaky bude kopat spis DAVID,protoze CARLOS trefuje bud zed,nebo ochozy...Jo,mate pravdu,obcas to trefi,ale Beckham to trfuje pomerne pravidelne! Myslim si,ze by nemel nekdo kopat primaky jen proto,ze ma v noze delo.To se netyka jen Carlose,nic proti nemu nemam,naopak.Co se tyce REALU,tak je fakt zbytecne tady neco resit,kdyz nikdo nevime,v jake budou nakonec hrat sestave a hlavne jak budou hrat.A taky by me zajimalo,jestli se bude na Idnes psat taky o necem jinem...
0/0
19.6.2003 11:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze