Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vachoušek zamíří do Marseille

Fotbalový útočník Štěpán Vachoušek přestoupí s největší pravděpodobností do Olympique Marseille, třetího týmu v uplynulé sezoně francouzské ligy. Zprávu o přestupu třiadvacetiletého hráče potvrdil jeho agent Pavel Zíka. "Smlouva o přestupu je v principu hotova, nic v současnosti nestojí odchodu Štěpána v cestě," prohlásil Zíka ve středu. Francouzský klub je domluvený s hráčem a kromě detailů i se Slavií. Podpis smlouvy o přestupu je tak zřejmě spíše už jen formalitou, přestože slávistický manažer Josef Jinoch tvrdí: "Stále jednáme, ale k finále se zatím neblížíme."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Pro Jiříka22
Jiříku asi budu litovat, že se k tobě vůbec vyjadřuji, ale číst po 150 o tom, že Slavia potřebuje peníze na vodu a elektřinu to už je na mne moc. Pokud by komunisti měli Slavii rádi jako Spartu, tak by jí taky určitě postavili stadion, ale bohužel (spíš bohudík) neměli a podporovali jen svojí Spartičku. Takže výchozí pozice těchto klubů (dejme tomu začátkem české ligy) je diametrálně odlišná. Zatímco Sparta investovala jen do úprav stadionu, tak Slavia musí platit pronájem Strahova a šetřit (uznávám, že hodně záhadně) na nový stadion. I přesto, se Slavia drží velice dobře. Ale největší uznání si zasloží Liberec, Teplice a Olomouc kde dokázali postavit nové stadiony bez takové ,,státní´´ výpomoci jako Sparta.
0/0
19.6.2003 16:22

Martin HSJ

Po 158
Kolikrát už tu podobný článek psali? Zase nějakej chytrej agent tvrdí, že už je výměna hotovo, asi jako u Čecha do Barcy, Grygery s Ujfalušim do Juve, Svěrkoše do Arsenalu atd.
0/0
19.6.2003 16:00

Strejda

Zadarmo
Nad čím ta radost? Vždyť jde skoro zadarmo, když to porovnáte s tím, za kolik třeba dokázala Sparta prodat takový kopyta jako Fukala nebo Gabriela.
0/0
19.6.2003 15:29

Martin HSJ

Re: Zadarmo
Hlavně, že se teďko snaží ,,střelit,, Grygeru za 100 a to kamkoliv. Časy se mění, ale to si jaksi nezpozoroval co, tak jdi radši za tetou.
0/0
19.6.2003 16:03

bojler

Re: Zadarmo
to byla taky jina doba chlapce, setri se...
0/0
19.6.2003 22:45

Petr

podíl
Milá iDnes, nemůžou Vaši novináři zjistit, jaký podíl půjde z transferu do Teplic?
0/0
19.6.2003 14:53

Tepličák

Re: podíl
Já slyšel o 20-25%. Ale nejsem redakce iDnes, tak radši nic :-)
0/0
20.6.2003 14:50

David Sylvian

Vachousek a Francie
Kdyz srovname styl, jakym se hraje v prednich fotbalovych ligach, zda se mi technicka Francie pro Vachouska nejlepsim resenim. Pokud mu to tam sedne, bude z nej skutecna hvezda. Talent na to ma, ted jeste jestli prida stabilitu formy ... utok Sycov, Vachousek - posloucha se to dobre.
0/0
19.6.2003 14:24

Dador

Taaak..
..to by jsme meli a ted koupime o tridu lepsiho Pacandu a jeste nam 50mega zustane!!
0/0
19.6.2003 13:17

Krysar

Jirik22
je opravdu blb ... kdo se mnou souhlasi? To co pise nize ... no comment :)
0/0
19.6.2003 13:12

Ďourek

Re: Jirik22
Buzeruje, provokuje ... a, jak vypovídá tvůj příspěvek, daří se mu to! Tak proč ho hned zatracovat, nevím jestli bych se choval jinak, kdyby můj klub vyhrával jeden titul za druhým...
0/0
19.6.2003 14:45

jirik22@atlas.cz

Re: Jirik22
Zásadně nesouhlasím a považuji ho za nadprůměrně inteligentního jedince s vysokoškolským vzděláním!
0/0
19.6.2003 18:09

Problém Slavie
Slavie má smůlu, že nehraje Ligu mistrů a tudíž musí prodávat hráče pod cennou. Stačí jen srovnání Grygera x Vachoušek a je to jasný. Ještě líp to bylo vidět před krachem Kircha, teď je to navíc výrazně ovlivněný nedostatkem peněz na všech stranách.
0/0
19.6.2003 11:23

.

Re: Problém Slavie
Něco na tom bude (LM ceny vs. zbytek)
0/0
19.6.2003 12:05

MartinB

Re: Problém Slavie
Jenomže Slavie má nižší rozpočet než Sparta a taky nemusí vyhazovat nějakých 12, 9, a podobně, milionů korun za rádoby hvězdy.
0/0
19.6.2003 12:34

kompot

Re: Re: Problém Slavie
Jo takže ona dostává míň, protože má menší rozpočet???Co je to za blbost?????meleš kraviny!!!!!!
0/0
20.6.2003 7:54

Jarda

Co tam bude dělat?
Divím se Francouzům, že dají peníze za tak průměrného hráče, přitom ve Francii je kvalitních fotbalistů tisíce. Stačí se podívat na soupisky ligových celků v Anglii.
0/0
19.6.2003 10:53

jirik22@atlas.cz

Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Nicméně jedním článkem v iDnesu se nic ještě nezmění a pořád je to na úrovni přání. Vachoušek není žádný mimořádný hráč a Marseille není mužstvo, které by bylo schopno vysázet 80 milionů (to můžou dnes jen Rusové). Slávii nabídnou tak max. 5 letý splátkový kalendář s mnoha výjimkami a z toho se Fořt, elektřina, voda a nájem nezaplatí! Jediný kdo může reálně a ihned přestoupit je Grygera do CSKA, ale tam se mu nechce, protože se nechal zblbnout podobnými agentskými nesmysly, jako je tento a chce čekat na Juve. Až za dva roky přijdou k rozumu i rusáci, tak se bude přestupovat max. za 10 milionů a kluby s výjimkou Sparty, Libe, a Teplic začnou krachovat.
0/0
19.6.2003 10:04

.

Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Ty jsi ale, chtěl jsem tu o maxipsu Fíkovi... Tak příště!
0/0
19.6.2003 10:31

Buceleros

Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Tahle je, ale taky moc dobrá :-).
0/0
19.6.2003 10:54

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Rozdíl je v tom slavíku, že Grygeru někdo doopravdy chce a je ochoten zaplatit hodně peněz, zatímco hráč by raději šel někam jinam a s agentem se to snaží brzdit. Zatímco Slávia se snaží rok udat hráče, aby přežila do zimy, neustále snižuje cenu a neustále se jí to nedaří. Marseille bymožná koupilo, ale stejným způsobem jako kupuje Slávia - na dluh !!! BTW - Grygera je jednoznačně náš nejlepší obránce a právě v nabízené sumě za něj se to projevilo. Košťál by byl hodně špatný obchodník, kdyby podobnou nabídku neakceptoval. I Rusům brzo dojdou peníze a pak už nebude kupovat nikdo.
0/0
19.6.2003 11:50

uu

Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Já ti nebudu brát iluzi, že Grygera je nejlepší obránce, možná ve Sraptě. Když je tak dobrej a nepostradatelnej, proč ho Košťál chce nutně prodat, když stále kváká, že je Srapta zajištěnej klub. Jednou nepostoupí do LM a je nepříčetnej. Je to vidět i na nákupech, bere jenom ty co jsou zadarmo a ne ty co Srapta potřebuje.
0/0
19.6.2003 12:02

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Už jsem ti odpověděl! Nikdo není nepostradatelný a vše má nějakou cenu. V dnešní době přes 100 mil za obránce by odmítl jenom blbec. A je lepší brát zadarmo, než kupovat v domácí lize za velké peníze od manažerů, kteří stále ještě nepochopili, že doba se zásadně změnila!
0/0
19.6.2003 12:27

.

Re: Re: Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Líbí se mi jak se oháníte částkou 100. mil. To je částka, kterou předkládá Košťál a na dotaz odpovídá "blíží se to naší představě o ceně" (rozumím nabídka od CSKA). Jak to bylo s cenou za Jarošíka všichni víme - Košťál tlačil 150 milionů a ve skutečnosti?
0/0
19.6.2003 12:32

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
A ve skutečnosti to bylo asi 12O a okamžitě splaceno, což mi přijde SUPER a v dnešní době naprosto nevídané !!!!! Za dva roky se na to bude vzpomínat jako na zázrak! Kdo myslíš, že se ndnes nejvíc třese, aby Grygera ze Sparty odešel ? Kubíček z Olomouce, protože ten bez peněz za Kováče zkrachuje ještě dříve než Slávia.
0/0
19.6.2003 12:42

.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Takze o petinu min? To najednou vypada jinak co? 80 vs 100...
0/0
19.6.2003 13:33

uu

Re: Re: Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Takže filozofie Srapty je, když jsou zadarmo, tak beru všechno i když je nebudu potřebovat. Za půl roku je zase pouštět a vnucovat jiným a tvářit se jak pomáhám fotbalu v ČR (Abanda,Sivok,Pergl,Petráš,Mynář, Špit,Cesarec,Zavadil,Pospíšil atd.). Počkáme si na leden 2004 kolik tzv.letních posil skončí opět v propadlišti srapťanských dějin a bude se zase hledat dalších 8-10 "hvězd" + trenér.
0/0
19.6.2003 12:48

.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Z výše jmenovaných je mi líto hlavně Sivoka a Pospíšila (pokudo pravdu půjde do LIB). Ono těch nadějí bylo víc - zlikvidovali taky (částečně) Stracenýho, jednoho z odchovanců a hráčů co by za SPA dejchal.
0/0
19.6.2003 13:38

BAX

Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Ale podívejme se jaký se nám tady zrodil vizionář. Jen aby to nebyly všechno jen pohádky z mechu a kapradí...Zkrachovat už měla Sparta...je vůbec zázrak, že se v roce 96 vyhnula konkurzu a že se našel někdo kdo ji koupil, ale dá se očekávat, že se podobná situace může zopakovat, tak uvidíme...
0/0
19.6.2003 10:54

Ďourek

Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
Už jsem Tě prokouk hochu: ty si vezmeš nic neříkající nick, uděláš ze sebe bláznivýho rudocha a pliváním špíny na náš dokonalý klub se pokoušíš mobilizovat příznivce červenobílých - hmm dobrý LEŠKO, dobrý....
0/0
19.6.2003 11:00

.

Re: Re: Prodat Vachouška je pro Slávii životní nutnost !
 
0/0
19.6.2003 12:04

Pozorovatel

Jo pánové, Vachy může být rád
že je to do Francie. To chudák Grygera se těšil nejmíň na Itálii, ale "lakotný Krkovička" Košťál ho za "petrodolary" (či jiné tolary) prodá ať chce nebo ne do Ruska (může být rád, že Moskva je v Evropě a ne za Uralem). Holt penízky jsou penízky (jak pro Slávku tak pro Spartu). Nakonec už aby to bylo a rozběhnou se aspoň nějaké přestupy (kromě toho souboru bez smluv co přišel do Sparty).
0/0
19.6.2003 9:48

Dvorski

Přejme úspěch každému!!!
Každému je třeba přát v zahraničí úspěch, ať je to slavista nebo sparťan. Vždycky se mi ale zdálo, že Š. V. nechce pro Slavii moc dýchat , že na cizinu čeká. Souhlasím s názorem, že je na současný fotbal trochu pomalý, anebo bude muset ve Francii zrychlit. Na druhou stranu, tak drzý gol , jako dal on za Slavii na podzim Liberci, jsem u nás dlouho neviděl.
 
0/0
19.6.2003 9:43

vajmi

Stepane dekujem
Stepane dekuji Ti za to co si pro slavii udelal a preju Ti hodne stesti v novym pusobisti
0/0
19.6.2003 9:32

Žoržo

Re: Stepane dekujem
Štěpáne, já ti taky jako Sparťan děkuju, páč za to, že Sparta získala i při té své herní mizérii titul, může poděkovat ze slavie předevšim tobě. Takže dik a čau, doufám, že si tě pan Bruckner ve Ferencii nevšimne....
0/0
19.6.2003 15:37

jura

Leška si pomůže
Musej ho prodat ať si slávistická kasička trochu pomůže, jestli teda nebudou muset dát procenta bývalému vachouškovu klubu FK Teploušice.Nechápu jak někdo může napsat že byl nepostradatelný.I ten kmet Kuka se snažil víc než ten mladej frajírek.Je to prototyp moderního útočníka: pomalý a neohrabaný na toho frantíci akorát čekají
 
0/0
19.6.2003 9:10

.

Re: Leška si pomůže
Ano, myslim, že musejí dát ještě nejaká procenta Teplicím, ale přesně nevím.
0/0
19.6.2003 9:21

Franta

Zázrak
Obdivuji pana Ziku. Prodat do země mistrů světa takové kopyto, to je malý zázrak !
0/0
19.6.2003 9:07

Konan

Re: Zázrak
To jako Vachoušek jde do Brazílie?! Že by tim chtěla Slavia zapltit Adauta?
0/0
19.6.2003 14:25

Žoržo

Hm
Tak muj názor je ten, že Vachoušek nebyl žádnej zázrak, akorát se mu docela vydařil podzim a možná tak ještě to jaro předtim. Ale co si od něho frantici slibujou, to teda nevim. Něco mi říká, že ti, co ho tady tak chválijou, sáhnou radši v diskuzích k dalším článkům o jeho vysedávání na lavičce a na tribuně po jinym nicku. Do základu se neprotlači....
0/0
19.6.2003 9:06

Libor

Vachy určitě patří do české fotbalové špičky
Jsem si naprosto jist, že Štěpán V. patří k nejlepším fotbalistům české ligy. Pro nás české fanoušky je však škoda , že takto kvalitní hráči "musí" odcházet do zahraničí, čímž samozřejmě trpí naše fotbalová liga. Pokud budou i nadále odcházet kvalitní hráči, bude na našich stadionech neustále ubývat návštěvnost. Hráčům (kvalitním) to ale přeju a Vachymu určitě ano, udělal pro SLAVII kus dobré práce. Ať se ti ve Francii daří!
0/0
19.6.2003 8:36

ibid

Re: Vachy určitě patří do české fotbalové špičky
Máš tam překlep. Určitě si chtěl napsat že patří do pičky!!!
0/0
19.6.2003 9:00

ibid

Zíka
Není to náhodou ten č.rák, co prodal Čecha do Barcelony?
0/0
19.6.2003 8:27

.

Re: Zíka
Jo to je von, hehe
0/0
19.6.2003 8:29

Vachy
Hodně štěstí a dík za působení ve Slávce.Pro ty co to nevěděj :>Vachy JE výbornej hráč a na podzim ukázal ,že pro tým dovede být NEPOSTRADATELNÝ. To,že se mu na jaře nedařilo byla věc jiná .Rozhodně si ale myslim ,že bude Slávii a potažmo i český lize chybět.( a teď do mě...)
0/0
19.6.2003 7:43

kirij

Re: Vachy
Zato na jaře předvedl, že pro tým dovede být POSTRADATELNÝ... Poznal to i Beránek a stavěl ho jenom proto, aby byl v létě prodejný...
0/0
19.6.2003 8:04

karlsberg

Re: Re: Vachy
Jo. Stavět hráče, aby se prodali, tak to se naučili všichni od Sparťana Chovance (třeba Gabriel - naše tajné eso na Euru2000).
0/0
19.6.2003 8:14

.

Re: Re: Re: Re: Vachy
Hele rudej xichte, to jako považuješ Gabriela za fotbalistu? Snad parodii na fotbalistu, to jo. Jeho malá domů z půlky přímo do běhu Henrymu, z toho je mi na blití ještě dneska.
0/0
19.6.2003 8:28

marzena

Re: Re: Re: Re: Re: Vachy
nebo jak sejmul spoluhrace Labanta a 2x mu prerazil hnatu.. to byl taky velky uspech
0/0
19.6.2003 9:09

;

Re: Re: Re: Re: Re: Vachy
Co blbneš, taková nádherná kolmice ala Frank de Boer
0/0
19.6.2003 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze