Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Znamenitě složený tým, hodnotí Táborský

Internacionálovi Vladimíru Táborskému vůbec nevadí, že národní mužstvo ve středečním kvalifikačním utkání s Moldavskem nasázelo soupeři čtyři góly z pěti až v závěrečné vacetiminutovce. "Přestože gól dlouho nepřicházel, výborný herní projev našeho mužstva mě přesvědčil, že se branek dočkám," říká bývalý reprezentant Táborský. Ten se za pětibrankovou výhrou české fotbalové reprezentace nad Moldavskem ohlíží v rubrice "Očima experta", která vychází na internetových stránkách fotbal.idnes.cz.Dále čtěte: V kvalifikaci zazářili náhradníci x Jankulovski nedal penaltu a prožíval muka x Mužstvo mi dělá radost, libuje si Brückner

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MIK

Nevím, proč někteří kritizují Csaplára.
To, že měl, hlavně v první půli, kritické postřehy ke hře našich, snad není na škodu. Od toho je trenér a odborník. Na juchání tam mohli k Pytelbachovi postavit Pepka Vyskoče. Myslím, že Csaplár by byl ten pravý pro Slávii, protože Beránkovi  už  zase ujíždí vlak. 
0/0
13.6.2003 12:16

Ben

Jen k Taborskemu
Zapas jsem nevidel,nemam moznost. Souhlasim naprosto s panem Taborskym.Byvaly fotbalista musi mit nejakou znalost. Trener Bruckner,pri jeho veku,proste ten chlap to umi. Gratuluji jemu a celemu ceskemu teamu. proste my v cizine jsme na Vas hrdi. Do toho. Gratuluji.
0/0
12.6.2003 15:45

jo

Čech - plzeňská brankářská líheň
Čech - základní stavební kámen
 
0/0
12.6.2003 15:00

Kazimír Nelida

noooooooooo....
Ten titulek zní trošku nadneseně. Já bych to tak skvěle neviděl. Od odborníků je hezké, že tak nepřímo chválí pana Brucknera, ale je vidět že se bojí. Proč třeba neupozorní na to, co by se dalo zlepšit. např. : Pravá strana byla v prvním poločase dost slabá a kromě prvních 10-15 minut to v útoku taky moc dobře nevypadalo. Za další , obrana měla občas hluchá místa a Moldavci měli příležitosti vyrovnat. Bylo vidět, že někteří hráči se váleli více, než bylo třeba. Třeba Rosa byl evidentně bez síly a Poborský to stejný(navíc vůbec neběhal, jako obvykle). Můj názor je jinej. A  základ ?  Čech, Grygera, Řepka, Ujfaluši, Jankulovski, Štajner, Rosický, Galásek, Nedvěd, Baroš, Koller.
0/0
12.6.2003 14:49

zbstr

Re: noooooooooo....
Řepka? to snad nemyslíš vážně - i kdyby byl ve formě (jako že není) tak bych ho do repre za ty jeho kecy nikdy nevzal (viz. Pavel Nedvěd pro mě není kapitán - já jsem ho nevolil)
0/0
12.6.2003 16:30

Rafan

Re: noooooooooo....
.... no Řepka fakt ne.....
0/0
13.6.2003 13:15

zaza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.6.2003 14:33

Aldy

Re: Venca
S tím se nedá jinak než souhlasit
0/0
12.6.2003 14:35

Petr

Re: Venca
Souhlas
0/0
12.6.2003 15:18

Abdelkabel Reguigui

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.6.2003 17:24

RV

Pan Zuna odpovídal
"OTÁZKA: ( Ladinek ) Dobrý den, velice se přimlouvám za urychlené vypsání konkurzu na nového moderátora sportovních přenosů. V. Tittelbach na to nemá prostě buňky a i kdyby měl, tak by mělo být v zájmu TV Nova mít co nejlepší lidi, takže nikdo by si neměl být 100% jistý svým postavením. Jinak gratuluji k zakoupení nové grafiky pro fotbalové přenosy. Alespoň nějaké zlepšení.
ODPOVĚĎ: ( 12.06.2003 10:47 ) Děkuji, jsem rád že jste si na našem přenosu všiml alespoň něčeho pozitivního. Nestává se často, že by skalní sportovní fanoušci byli ochotni Novu také za něco pochválit. A co se týče Václava - mám pocit, že zrovna včera (díky kombinaci s výborným panem Csaplárem) to bylo na dobré úrovni a hlavně bez chyb."
Ještě, že je zrušeno Volejte řediteli, možná bychom se dozvěděli, že Tittelbach je v Česku nejlepší komentátor... P.S.: Nikdy jsem to ještě neudělal, ale včera jsem si poprvé pustil hlavně díky panu Csaplárovi zvuk z rozhlasu.
 
0/0
12.6.2003 14:07

Aldy

Re: Pan Zuna odpovídal
Ti si snad děláte srandu, ne? Bez chyb neznamená snad mluvit o Moldavanovi jako o Bělorusovi, ne? Další chyby jsem zapomněl . A grafika je standartní průměr a velké vápno má od základní čáry 16 metrů a ne 20, jak ukazovala o metr za vápnem TV ----. Ke středu branky to určitě nebylo více než 18 metrů. A taky dát cifru malou do spodního rohu obrazovky není dobré řešení, idkyž jde hlavně o reklamu a prachy.
0/0
12.6.2003 14:30

IR

Re: Pan Zuna odpovídal
Přesně tak, to co včera prováděla moderátorská dvojice, to bylo něco. Neměl jsem bohužel rozhlas, byl jsem po 20 minutách bez zvuku. Csaplár je snad ještě horší než Tittelbach. Počítal někdo, kolikrát za zápas řekl "lajna"? Během prvních 20 minut to bylo tak 60x...
0/0
12.6.2003 14:35

cayman

Re: Pan Zuna odpovídal
Dobrý den pane Zuno,  diplomaticky jste obešel odpověď na výtku k Tittelbachovi. Je to fajn chlapík. Když čte zprávy, nic proti němu, ale na komentování fotbalu buňky  fakt nemá. Nechybí mu jen hlubší znalosti fotbalu, ale vůbec mu to nemluví, chybí mu nadhled, fantazie, nápaditost, popisuje triviálnosti nebo děj, který komentář nepotřebuje, opkauje se atd.  Z včerejší "tittelbachovské" nudy a ůletů zmíním jen snad 20x opakovaný "Andrův stadión". Váš komentátor z hrací plochy je v pohodě. Nevěřím, že nevidíte propastný rozdíl mezi výkony Tittelbacha a kteréhokoliv redaktora ČT . Sporťáci ČT  fotbalu roumějí a současně jsou i  profíky mluveného slova. 
0/0
12.6.2003 14:48

Pavel Zuna

Re: Re: Pan Zuna odpovídal
Souhlas!
0/0
12.6.2003 14:57

dain

Re: Re: Pan Zuna odpovídal
jo jo, naprostej souhlas. a když si někdo furt plete baroše s lokvencem.... no nic asi jsou si děsně podobný
jenom prostě nechápu, proč ty neumětely pořád vedení tak zuřivě brání.
btw: tak si dej bacha poulíčku, po včerejším úžasném výkonu se ti tittelbach opět přiblížil a silně ohrožuje tvoji pozici nejlepšího sport.komentátora v TýTý.
0/0
12.6.2003 15:28

Drn

Re: Re: Pan Zuna odpovídal
Souhlas! Taky nechápu, proč ho Nova tak dlouhodobě chrání. Vždyť si tím s..re do vlastního hnízda. A jde jí přece o prachy.
0/0
12.6.2003 16:34

kharl

Re: Re: Pan Zuna odpovídal
tak se sportakem z plochy nesouhlasim. v polocase se ptal lekare:"Jste taky kardiolog, tak nam povezte co se klukum honilo v hlave.":)))
0/0
12.6.2003 17:01

bellaman

Re: Re: Pan Zuna odpovídal
Mě se stejně nejvíc zamlouvá komentář k zápasům Premier League na Galaxii !!! Jo a mimochodem, až pan Csaplar bude zase mluvit o "spojenejch nádobách", nedivte se, že se nejedná o pořad o vaření :)))
0/0
12.6.2003 18:50

Petr

Re: Pan Zuna odpovídal
Chce to petici, aby fotbal byl zase na ČT. Ať žije Čapek, Bosák a spol.
0/0
12.6.2003 15:36

Clar

Re: Pan Zuna odpovídal
To si děláš srandu, že komentátor z hřiště (Kasanova?) je v pohodě... NENÍ!!!! Viděl jsi někdy přenost z ligy? To je ten největší amatér, jakej může bejt!
A myslím, že Csaplár byl hodně v pohodě. Sice moh mluvit kultivovanějc, ale je to odborník a jeho postřehy se mně osobně hodně líbily a třeba říkal věci, kterejch bych si normálně ani nevšim.
0/0
13.6.2003 8:43

Alex

Re: Re: Pan Zuna odpovídal
Přesně tak ! Csaplár tam byl jako odborník, aby doplnil komentátora, nemůže zato, že Titlebach na svou práci nestačí a z kaše ho musí tahat host.
0/0
13.6.2003 8:59

HP

proverit
skutecnou silu muzstva proveri az budou o polocase prohravat 0:2 a zapas vyhrajou. Ale samozrejme kadze vitezstvi a dobra hra povzbuzuje sebevedomi, a to je zaklad. 
0/0
12.6.2003 14:01

Andrew

Re: proverit
Co třeba prohrávat v Holandsku 0-1 gólem do šatny?
0/0
12.6.2003 19:32

Karel

no ja nevim
po vyhranem zapase neni problem napsat chvalyhodny clanek. pamatuji si i na horsi projevy p. Taborskeho. Nasi, ale meli Moldavany prejet uz od zacatku. Nechapu jak muze byt Bruckner spokojeny, kdyz nas tym porad trpi nepromenovanim vylozenych sanci. to pak povede k tomu, ze kdyz se zadari postoupime z 1. fleku a pak zase nepostoupime ze skupiny, ale to uz tu prece bylo, ze? Nasi nemusi v kazdem zapase vyhravat, ale byl bych radsi, kdyby si vytvorili 5 golovych sanci a z nich dali 4 goly, nez si vytvorit dvacet golovek a dat z nich 5 golu.
0/0
12.6.2003 13:51

Khasthan

Re: no ja nevim
Konečně někdo chytrý!!! S tím musí každý odborník souhlasit. Ještě nám Karle poraď  ten zázračný způsob jak toho docílit. Nebo si ho raději nechej pro sebe a použij jej. Máš možnost dosáhnout jako trenér velkých úspěchů... S poťukáním na čelíčko, přeji mnoho úspěchů!
0/0
12.6.2003 14:00

Karel

Re: Re: no ja nevim
nerikam, ze vim jak toho dosahnout, jen se divim, ze Bruckner a vsichni tady tak nekriticky chvali nase fotbalisty! az budeme porazet Holandany, Nemce Anglicany, Brazilce, Spanely, Italy kdykoliv si vzpomene pak muze byt Bruckner spokojeny !
0/0
12.6.2003 14:05

Khasthan

Re: Re: Re: no ja nevim
Pak by nemohl být spokojený žádný trenér na světě.Takové mužstvo není. A 4 z 5 je zcela vyjímečné procento. Naví Moldavci s nikým zatím zcela nezklamali... No já také neříkám, že to bylo 100% a kdyby "Moldánci" vyrovnali na jedna jedna ukázala by se ta bájná vnitřní síla určitě více. Na druhou stranu pozitivních věcí je vidět dost....
0/0
12.6.2003 14:17

DuchodceZaZenitem

Re: Re: Re: Re: no ja nevim
no ja bych byl nejradsi, kdyby nasi dali z 5 sanci 6 golu - jenomze to svyho casu dokazal jen pepi bican.... jinak se mi libej radobyodbornici co dokazou jen kecat co slyseli v televizi a pritom to sou jen laikove, kteri dohromady nic odborneho nevedi...
0/0
12.6.2003 14:27

HP Invent

Re: Re: Re: Re: Re: no ja nevim
Vrať se do hroubu, ty Joudo!
0/0
12.6.2003 14:35

DuchodceZaZenitem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no ja nevim
nedelas ty v naky nadnarodni spolecnosti jako je HP, kravataku????
0/0
12.6.2003 14:42

CKD Invent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no ja nevim
Jo! V ČKD! Jako ty za mlada!!!
0/0
12.6.2003 15:13

FilipV

Re: Re: Re: no ja nevim
Meles z cesty cece...
0/0
14.6.2003 10:56

Jarousek

Re: no ja nevim
Takze jestli tomu dobre rozumim, uprednostnujes vyhru 4:0 pri nezazivnem fotbalu, pri kterem prave z tech 5 sanci dame 4 goly, nez 5golove vitezsti pri 20 sancich, ktere logicky vzniknou utocnou hrou....TAK PRAVE KVULI TAKOVEJM JAKO SES TY STOJI NASE LIGA ZA VELKY!!!! ASI VITE CO??? Fotbal se totiz hraje pro divaky, vis?
0/0
12.6.2003 14:10

Karel

Re: Re: no ja nevim
1)Mily Jaryne, fotbal se odjakziva hral na goly, kdo da vic golu vyhraje, vitezstvi = uspech. Celkem jednoduchy. Fandim Slavii a jeji fotbal je hezkej na pohled, ale s 2. flekem si muzou Slavisti namastit prsa. Letos na titul meli herne, ale ne psychicky. Radsi budu, kdyz nasi budou hrat treba mizerne a vyhrajou ME ci MS nez aby hrali pro divaky a vypadli hned ze skupiny.
2) Nesrovnával bych nasi ligu s reprezentaci, to je jako nebe a dudy
3) Jelikoz nehraju fotbal, nedelam do nej a ani na nej nechodim jako divak, tak se FAKT necitim zodpovedny za to ZA CO NASE LIGA STOJI. Vzdycky jsem mel ten dojem, ze fotbalisti hrajou fotbal za penize.
4) Je jaro, jdi do ulic, ocumuj holky a relaxuj nic se nedeje. Mej se jak chces!
0/0
12.6.2003 17:37

Moldavan

Pan Táborský je chytrý chlapík
 To je třída pan Táborský, měl by jít do televize jako komentátor.
0/0
12.6.2003 13:46

lech

Re: Pan Táborský je chytrý chlapík
Předběh si mě, chtěl jsem po přečtení napsat to samé... Má to v hlavě srovnané, žádné zbytečné žvásty, shrne jednou větou to, o čem ostatní jsou schopni tlachat celou přestávku mezi poločasama.. Táborský do TV
0/0
12.6.2003 13:51

Kastlik

Souhlasím s článkem
Ano, článek sedí. Ale je taky pravda ( zvláště ta česká ), že dokud se nám daří, je všechno v pohodě, teprve když něco "projedem" vidíme chyby. V sestavě snad pouze chybí ( nebo tam je, ale málo se projevuje ) střelec s ranou jako hrom, který častěji ze 20 metrů to tam ze hry zkouší naprat, ne jenom z přímých kopů. A otázkou je zdali není škoda, dynamiku Baroše nechávat na lavičce a využívat ho "pouze" jako žolíka v průběhu hry, kdy je potřeba zvýšit údernost týmu v útočné fázi. 
 
 
  
0/0
12.6.2003 13:41

Petr

Re: Souhlasím s článkem
Na začátku utkání si čerstvá a neunavená obrana se sólistou, který neumí kombinační fotbal, snadno poradí. Na konci zápasu je přespurtuje i Štajner. Trenér to má opravdu promyšlené dobře.
0/0
12.6.2003 13:50

T

Re: Souhlasím s článkem
Baroš je právě skvělý svojí výbušností a tím, že umí hru oživit. Viděl jsem ho několikrát v Liverpoolu jak hrál od začátku. V druhý půli mu docházel dech a vůbec se neprosazoval svou typickou rychlostí. Brukner je skvelej strateg, na to nezapomeňte...a rozumí fotbalu určitě víc než jako my všichni dohromady! :)
0/0
12.6.2003 15:04

Bublina

Skvely clanek
Skvely clanek a musim s nim do puntiku souhlasit. Vidim to stejne.
0/0
12.6.2003 12:57

FilipV

Re: Skvely clanek
Fakt je, ze to dava smysl. Kdyz si vzpomenu na vcerejsi Hrebikovi expertske vyroky ohledne Sparty, tak to bylo oproti tomuhle jen prezvykovani slamy.
0/0
12.6.2003 13:18

Franfišek Dobrota

Re: Re: Skvely clanek
Myslíš Czaplárovy výroky ?
0/0
12.6.2003 13:32

FilipV

Re: Re: Re: Skvely clanek
Nevim co sem pletes Czeplára. To je reditel zemekoule a nekdy je s tim svym american style pristupem na tecku. Ale Hrebik, ten jednoznacne vari z vody. Podle me je divny uz jenom to, ze furt spolukomentuje na Nove tu nasi cudka ligu. Budto tam nikoho s nejakou retorickou kapacitou nechtej, aby neprevysoval jejich vlastni komentatory, anebo tam spis nikdo rozumnej nechce lizt. Ach jo. Ja nevim, jestli je dobrej trener, ale jeho expertizy mi lezou krkem. Vivat legendarni Hrebikuv Hnizdovy Presink!
0/0
12.6.2003 14:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze