Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mužstvo mi dělá radost, libuje si Brückner

Podle moldavského kouče Viktora Pasulka porazil jeho mužstvo islandský rozhodčí Jakobsson. "Opět se projevilo, že jsme malou fotbalovou federací, ty penalty podle mě nebyly," prohlásil Pasulko na tiskové konferenci. Na otázku, zda pětibrankovou porážku opravdu vidí v sudím, odpověděl: "Myslím to vážně."Dále čtěte: Vítězové: vynikající výkon i výsledek! x Jankulovski nedal penaltu a prožíval muka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirikus

Moravští fandové
Jenom bych tady chtěl připomenout událost kdy hrála lvíčata ME na Slovensku. Ta atmosféra co tam vytvořili moraváci byla prostě neskutečná a myslím že fandové třeba ze Slavičína, Olmíku, Přerova, Brna a mnoha dalších mor. měst tehdy ukázali jak má vypadat atmosféra ME když hrajou čeští kluci fotbal..mmch. sledovali ste někdy hokejové přenosy v TV?? srovnávali ste někdy atmosféru??? třeba Slávie, Sparta, Budějice, Vítkovice...a proti nim Plzeň, Zlín, aj ti Vesani, Třinec, Znojmo...mno je to jenom o lidech...;o)
0/0
15.6.2003 21:01

Pokrk

Atmosféra a Pasulko
Cose týče tý atmošky tak souhlasim plně s Borečkem v reakci na ,,bla bla bla". Ty penalty byly zasloužený a nevim proč furt faulovali Nedvěda, za to mohla bejt aspo%n jedna červená ne-li pro trenéra:) a to by pro ně bylo už o dost horší než nějaká ta penalta
0/0
15.6.2003 17:16

pion

p
ale k tomu hromadnýmu pískání...pískalo pár lidí a to ani ne půl minuty....
0/0
13.6.2003 7:51

pion

re diváci
No jo, ale viděl jsi, co kolem 65. minuty předváděli ? Nakoplo je to a pak to bylo SUPER  :-) Jinak si myslím, že Česká reprezentace není jen pražská reprezentace, tudíž by zápasy měly probíhat po celé republice kdekoliv, kde je aspoň trochu slušnej stadion, protože jedině tak bude důvod k tomu, aby se stadiony zvelebovaly...každej je hrdej na to, že v jeho městě se hrají takový zápasy, tudíž se sponzoři a všichni kolem budou víc snažit :-) Pragocentrismus by se měl už konečně vymýtit.
0/0
13.6.2003 7:43

Gg

Diváci
Co to pořád melete o skvělý divácký kulise? Na Letný proti Rakousku, to byla kulisa, tohle nebylo nic - když se nedařilo, tak všichni drželi hubu, okolo 65. minuty se dokonce začalo hromadně pískat.
0/0
12.6.2003 17:14

Robin

Rotace....?
Osobně bych viděl jako nejlepší variantu, aby zápasy rotovaly po celé republice. To by bylo asi nejsprávnější. Ovšem je pravdou, že momentálně by připadala v úvahu asi  jen Olomouc, Praha, Teplice a Liberec.....Takže nevim....
0/0
12.6.2003 15:54

Cimburin

Re: Rotace....?
A co Brno? A Ostrava? Zase se zapomina na moravu. :)
0/0
12.6.2003 17:09

Havel

Re: Re: Rotace....?
Brno nemá přece žádnej vyhovující stadion. A Bazaly z 50. let? Ty fakt chceš, aby se na tom hrálo? To by byla mezinárodní ostuda, to už v Tiraspolu mají lepší stadion.
0/0
12.6.2003 17:17

pion

bla bla bla (podruhe :-))
A s tim dozorem UEFA...to myslite vazne ?
0/0
12.6.2003 15:35

Robin

Re: bla bla bla (podruhe :-))
Chlape....ten článek, kterej označoval Olomouc za provinční město, byl celý recese. Takže si to buď nepochopil nebo nevím o co Ti de? Takže klídek. Ale jinak s Tebou souhlasim a jak už sem tu řekl, přimlouvám se za co nejvíce zápasů mimo Prahu, byť sem Pražák....Důvody už sem tady uvedl.....
0/0
12.6.2003 15:44

pion

bla bla bla
Kdyz si tu ctu reakce par pragocentrickych omezencu, je mi moc smutno. Ten zapas mel (co se tyce atmosfery) 100x navrch nad vsim, co se hraje v  Praze (nedavam ji zadne urazlive privlastky, jako nekteri ubozaci Olomouci), kde na mezistatni zapas prijde 5000 divaku, kteri to jaksi vubec neprozivaji, protoze kde jinde by se melo hrat, nez v Praze, ze ? Uz ani nevim, kdy naposled hraci obesli v dekovacce vsechny 4 tribuny, byl jsem v tom davu a  citil jsem se skvele. Stadion v Olomouci je podle me velice peknej, i.d.i.o.t., ktery napsal, ze je to provincni cosi, by se mel zamyslet nad tim, jaky prachy davaj sponzori do Prazskejch klubu a jake jsou jejich financni moznosti (a jaky fotbal za to predvadej, mozna vyhravaji ligu, ale jakym zpusobem...vzdyt se na to neda divat !!!), kdyby mel klub v Olomouci takovy rozpocet, jako ty prazske, mozna by ten stadion byl vetsi (netvrdim, ze by hrali lip, jen v penezich to neni), ale podle me je lepsi narvanej stadion na 12 000 divaku, nez temer prazdnej stadion na 40 000 (pri navsteve 5000). Faul na Barose jsem videl z 10ti metru...a byla to JASNA penalta....mluvit o kontumaci jsou kecy o nicem...mozna ten, kdo to napsal se dodnes dival na vybijenou a fotbal videl poprve v zivote, ze ?
0/0
12.6.2003 15:32

Boreček

Re: bla bla bla
kde všichni žijete. co to furt plácáte o návštěvě 5 000 diváků v praze. Když hraje repre tak, jak teď hraje, tak je na ní plnej dům kdekoli. S Rakouskem, což je srovnatelnej soupeř bylo taky vyprodáno a nikdo se furt nevytahoval jako olomočáci. a jestli myslíte ligu, tak mi řekněte kolik v olomouci chodí diváků. takže celý tý diskuzi nerozumím.
0/0
12.6.2003 16:15

Robin

Diváci na jedničku...
Byl to podle mě jeden z nejlepších diváckých výkonů v historii českého fotbalu. A chtěl bych se přimluvit ta to, aby se hrálo mimo Prahu co nejčastěji, protože mimopražští fanoušci mají podle mě jaksi větší srdíčko. Možná že když se bude hrát v Praze méně, budou si pak místní více vážit podobných zápasů a budou fandit tak jako včera v Olomouci. Ještě jednou - byla to prostě paráda!
0/0
12.6.2003 14:48

jirik22@atlas.cz

Re: Diváci na jedničku...
Souhlasím, že zápasy s postsovětskými republikami, popř. s některými exjugoslávskými (Makedonie, B&H) nebo s Faer.os, Maltou, Lucemburskem, Lichtenštejnskem apod. by se mohly odehrávat mimo Prahu a v Praze hrát jen s velkými mužstvy, která doprovázejí ve velkém množství i fanoušci, abychom je nevylekali naším venkovem.
0/0
12.6.2003 14:55

bob

Re: Re: Diváci na jedničku...
Presne tak, protoze jen velke mnozstvi cizich fanousku, kteri prijedou s velkymi muzstvy muze zachranit ty mizerne navstevy v Praze.
0/0
12.6.2003 15:15

Cimburin

Re: Re: Re: Diváci na jedničku...
No, ale zase pak by to nebyl nas domaci zapas. Kdyz by mel souper podporu svych divaku.
0/0
12.6.2003 17:06

Havel

Re: Re: Re: Re: Diváci na jedničku...
fakt? no nekecej...
0/0
12.6.2003 17:18

Petr

Radost děláte Vy nám, Paneš Bruckner!
PO tom ligovém odvaru  se mám zase na co těšit.
0/0
12.6.2003 14:44

Triablo

Trener Pasulko je slepec
Tenhle trener Pasulko co se tak usilovne rozciluje ze ty penalty nebyly spravedlivy by mel spis naucit svoje obrance pravidla hry nez se pak rozcilovat. Zatahani za dres v pokutovym uzemi, navic v pripade Kollera evidentne branici ve hre, je penalta a jestli se to v moldavsku nepiska, tak tak asi misto fotbalu hraji cutanou. A uz vubec nevim co se mu nelibilo na druhe penalte, ta byla nad slunce jasna. Jo a za ty HNUSNY fauly co ti jejich obranci delali mohli dostat jeste vic karet a klidne i cerveny z fleku, takze muze bejt Pasulko vlastne jeste DOCELA spokojenej :-)
0/0
12.6.2003 14:36

loprais

Re: Trener Pasulko je slepec
....samozrejme, + ten carovej nam neuznal regulerni gol, nevidel jasnou tec pri strele Nedveda a bylo tam jeste dalsich par vjeci...v rozhodcich to teda rozhodne nebylo....to je jen Paulkuv alibismus...chteli nas potrapit a vodjeli s debaklem
0/0
13.6.2003 0:35

jirik22@atlas.cz

Pavel Procházka zást.šefredaktora
Ten zápas by se měl zrušit, protože se hrál jenom do nějaké tabulky a ta nemá žádnou vypovídací hodnotu. Celá kvlifikace by se měla odehrát play-off systemem na 4 vítězné zápasy, aby i Moldavie měla šanci postoupit, když jí v jednom zápase poškodí rozhodčí a vyloučí hráče a ještě odpíská 2 penalty. Tolik špíny, to se opravdu nevidí a jenom to potvrzuje naše (redakce Sportu) podezření, že český fotbal je samá špína! Z dobře informovaných kruhů jsme získali informaci, že předseda Obst jedl v posledních týdnech jen samé islandské sledě a každému je asi jasné od koho je mohl zakoupit. Nicméně na přímou otázku jsme nedostali žádnou konkretní odpověď. Jestliže se problémy nebudou ihned řešit a neustanoví se řádná vyšetřovací komise pod dohledem nezávislých novinářů (nejlépe z redakce Sportu), pak diváci přestanou fotbalovému dění věřit již nenávratně. Také je podezřelé, že se tento významný duel odehrál kdesi v provinční Olomouci a ne v Praze, která je přeci jenom lépe vidět a kde by byl dohled UEFY určitě přísnější. Pokud je v generalitě našeho fotbalu alespoň trochu čestnosti, měli bychom se obrátit na UEFU a požádat o kontumaci výsledku ve prospěch soupeře!
0/0
12.6.2003 14:01

thomas01

Re: Pavel Procházka zást.šefredaktora
Tak to je výýýtečnej článek ...Zprvu jsem si myslel sice opak, ale po pár větách, jsem se už jen smál ...
0/0
12.6.2003 14:07

lester

Re: Pavel Procházka zást.šefredaktora
taky čtu sport a něco na tom bude...
0/0
12.6.2003 15:33

šáfa

Re: Pavel Procházka zást.šefredaktora
Teda Jiříku, nestačím valit oči co se to s tebou děje.
0/0
13.6.2003 11:31

netzer

Přečetl si někdo rozhovor se Zunou na on-line: Ten člověk byl buď zkouřenej nebo je dement. Trotlbach byl prý včera dobrej a Csaplár vynikající.
0/0
12.6.2003 13:45

Günther

Diváci
Myslím, že nebýt diváků, asi by to chlapci dokopali 1:0, maximálně 2:0, ale v tom hukotu se to hraje prostě úplně jinak. Ještěže nebyl na stadionu slyšet ten komentář z Novy.
No, příště, až se bude hrát zase v Praze od půl páté to bude asi jiný kafe...
0/0
12.6.2003 13:07

Abysmal

Olomouckej "stadion"
Všechno bylo dobrý až na jednu důležitou věc - stadion - na takový buranský ruině by se opravdu neměly hrát mezistátní zápasy.
0/0
12.6.2003 13:00

kratěna

Re: Olomouckej
ty jsi vůl, ¨sám bydlíš někde na dědině a máš komplex
0/0
12.6.2003 13:28

starý pán

Re: Olomouckej
Ty magore, kdyby se to hrálo třeba v "Páglu", tak tam nepřijde ani noha, prážáci zhejčkaný a rozmazlený. A tebe mám vyplivla kde?
0/0
12.6.2003 13:46

Joao

Rogačov Tomáše Čecha nepřehodil.
Tak popsal náš slavný Véna Pytlbach situaci, kdy moldavský útočník Rogačov přeloboval Petra Čecha a míč šel vedle ............. dvě chyby v jedný větě, to by snad nezvlád ani Poulíček..
0/0
12.6.2003 12:54

jerry

Re: Rogačov Tomáše Čecha nepřehodil.
... jo a ještě si při nějakým rohu spletl hráče moldavska s bělorusama  ... no hlavně že na nově mají přehled s kým hrajem ve skupině ....
 
jinak na to, že se komentátoři zaseknou uprostřed věty když chtěj vypotit nějaký moudro a zapomenou jaký jsem si taky do dneška nezvykl (a nebo co je horší ví že se něco co chtějí stalo ... nakousnou to, ale pak neví kdy, kd, proč, apod.)
0/0
12.6.2003 13:40

Reagan

Kdo to rozhoduje?
Je pravda, že v tomto tápu a tak bych ocenil názory jiných. Já se ale domnívám, že o tom, kde se bude utkání hrát, nerozhoduje jenom svaz, ale i soupeř. Ten se totiž domnívá, že hrát kdekoliv jinde než v hlavním městě by bylo pod jeho úroveň, takže je v tom i kus diplomacie na obou stranách a přitáhnout špičkové evropské mužstvo i do menších měst je asi velmi obtížné.
0/0
12.6.2003 12:46

Martin HSJ

Re: Kdo to rozhoduje?
Nejsem si jistej, ale myslím si, že hostující tým do toho nemá co kecat. Pokud stadion  ubytování a podobně odpovídá regulím UEFA, tak se může hrát kdekoliv.
0/0
12.6.2003 13:12

FilipV

Titlbach na Hrad!!! Ja myslel, ze vyskocim z kuze. Nedved kope za Juventus a Grygera tam bude mozna kopat taky. Koller nejdriv kopal za Spartu, pak za Anrlecht a ted kope za Borusku. Jo pekne to kluci kopou. Az pudem vecer na pivaka, tak je musim pozvat na panaka.
0/0
12.6.2003 12:42

starý pán

Re:
Asi ho maminka s tatínkem kopali do hlavy, když byl malej...  :o)   Ale to pořád nic není proti sporťákům na Galaxie Sport. Jeden česky, druhý slovensky, extatické výkřiky eunucha a "důrazné" retné souhlásky (vždycky mám pocit, že po NHL nebo NBL budu muset jít vytírat před televizor. A věcně? Taky chudé.............
0/0
12.6.2003 13:50

FilipV

Re: Re:
Ale vecne jsou na tom rozhodne lip nez Titlbach. I kdyz je fakt, ze ten neumi tak spravne prozivat ty cizi jmena. Na Galaxii to panove vzdy sezvejkaj jak horkej brambor (jak sparvnej anglan, cha chaa). Moje oblibena je: "White Heart Lane", ci jak se to pise:-)
0/0
13.6.2003 1:31

lionm

Praha je zase něco víc
Z těch pražských keců je mi špatně.Tak se podívejte na to kolik má Praha obyvatel a kolik ostatní města.Chcete snad říct,že vás chodí tak málo proto,že máte v Praze víc kulturního vyžití?Tak to musí být v Aténách,Istanbulu a jinde-chudáci,asi tam nemají nic jiného kromě fotbalu(schválně sem nepsal města z Itálie,Anglie).Ale já vím,že stejně napíšete něco jako že mají Češi jinou mentalitu,nebo tak.Kdy už se přestanete vymlouvat,proč vás chodí tak málo.Být v Olmiku 20 tisícový stadion,tak je plný.Kolik by bylo v Praze na Moldavsko?Tak 5 tisíc maximálně.Jenomže byste měli pochopit,že nechodím na soupeře,ale na vlastní hráče.A neodpustím si(sem totiž z Ostravy)...jsem nesmírně šťastný,že Milan Baroš nešel ven přes Spartu,jinak by totiž nepředváděl to co teď.Skončil by jako Sivok,Zavadil,mám pokračovat?
0/0
12.6.2003 12:33

starý pán

Re: Praha je zase něco víc
A nebo taky jako Nedvěd, Rosický apod. Chachare, seš blbej jak daleko vidíš......... Ale s těma návštěvama máš pravdu, ostatně jsem to psal už tady někde taky.
0/0
12.6.2003 13:52

Ludek

Zase ta trapna Moravska zavist a zast vuci Praze
Co to tu brblate ?
Nic proti Olomouci, ale hlavni vyhoda Prahy je hlavne to, ze je to za A reprezentativni mesto a za B je jednodusssi jak pro soupere, tak pro nase hrace, dostat se letecky do Prahy nez do Olomouce
A nez zacnete brblat o namyslenych Prazacich, jsem puvodem z Brna, tak klid
0/0
12.6.2003 12:11

Pietro69

Re: Zase ta trapna Moravska zavist a zast vuci Praze
Ač z Brna, kokot jsi stejně.
0/0
12.6.2003 12:33

@#@

Skoda, ze to vcera nekomentoval Poulicek, takovej "dobrej" sportak. :)
0/0
12.6.2003 11:47

Monti78

Re: sporťák
Nebo tam mohl být Carda. Kvalita komentáře by nebyla horší a možná by byl občas i vtipnej. :-))
0/0
12.6.2003 11:55

Luckas

Holandsko do OLOMOUCE!!!
Proboha, uvědumuje si to někdo, že 12. hráč na hřišti byli diváci? Jsem z Plzně, ale tohle se Hanákům fakt povedlo. Svaze, Obste slyšíte??? Vidíte???
0/0
12.6.2003 10:57

FrantaDrs

Re: Holandsko do OLOMOUCE!!!
to je fakt. Atmosféra byla super. Škoda jen, že nemáme takové stadióny jako např. v Mardidu nebo v Barceloně. V OL pojme jen 12tis. diváků. Myslím, že kdyby byly kapacity, tak by jich přišlo více.
0/0
12.6.2003 11:37

PETR

Re: Holandsko do OLOMOUCE!!!
NO ZAS JE TOLIK NECHVAL, ABY SI O SOBĚ MOC NEMYSLELI. ALE ZÁPAS FAKT SUPER.
0/0
12.6.2003 11:38

analfabet

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.6.2003 10:41

zigi

Re: Nova
NAPIS NA NOVU
0/0
12.6.2003 10:49

bena

Re: Re: Nova
já jim napsal2x...jednou sprostě,že jsou kokoti a jednou slušně víceméně to samý...nevím přesně co na ně platí tak jsem zkusil obojí
0/0
12.6.2003 12:50

Černá račice

Re: Nova
souhlas, nemáš však pravdu s Csaplarem, roztahovat hru bylo potřeba. Zdá se mi teď módou nerozumět Csaplárovi. Lajna je prostě postraní čára. Stačí.
0/0
12.6.2003 12:29

jerry

Re: Re: Nova
to jo ale poslouchat tentokrát jeho duchaplný komentář (dřív mě tak blbej nepřipadal ... že by to bylo úpadkem na úroveňnovy???) tak bych si myslel, že hrajeme s brazílií a dostáváme pěkně na prdel
 
těch histerických záchvatů před půlicí čarou kdy nás moldavci údajně přehrávali bylo nepočítaně
0/0
12.6.2003 13:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze