Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za bídu ligy nemohou jen fotbalisté

Pompézně začala sezona fotbalové ligy. Na úvodní zápas Sparta - Teplice přišlo bezmála 15 tisíc natěšených fanoušků, pořadatelé neměli ani tolik natištěných lístků. A v sobotu, kdy ročník končil? Nudnému duelu Bohemians - Synot přihlíželo ve vyhnanství v Pardubicích v klášterním tichu 320 otrávených diváků... Jaké jsou příčiny, že fotbalová liga v zemi, jejíž reprezentace patří nyní k absolutní špičce, končí v bídě?Ligové bilancování: Sparta kulhala a Slavia se o titul nervala x Liga letos ztratila dvě stě tisíc diváků, Sparta převzala pohár v kavárně

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michael2000

proč tak málo lidí?
proč chodí tak málo lidí na fotbal? toho je moc, ale samozřejmě se nejvíc omílá kvalita prezentace v médiích. I v Itálii, Německu a třeba Francii potažmo Anglii jsou zápasy na který by fanoušek v čechách rozhodně nešel. nešel by kvuli tomu že tam neuvidí technický finesy, myšlenku. Ale anglický, německý, francozský, italský pujde protože ví že uvidí fotbal, který bude hraný ze všech sil na doraz a bude to férový souboj toreadorů, který nedá prostor spekulacím o prodaném zápase. Možná by se měli objevovat na našich obrazovkách zápasy z ciziny i z toho důvodu že ty zápasy tam nejsou tak supr a fanoušek u nás si řekl že u nás to neni zase až tak špatný. Ale media u nás to sestříhají a z ostatních lig se udělá modla a vlastně tak masírují lidi u ns že je to nablití. a lidi tomu klidně věří. takže jsem jsem se oklikou dostal k tomu, jak se dělá fotbal u nás a tam. jasně že tam hráče setřou za výkon ale hráč jde pokecá si s novinářem,  a příště do toho dá ještě víc a lidi to vidí. Ne tak u nás hráč se radši urazí a další zápas jen odchodí aby divák nechodil s tím že takový co na něj chodí neptřebuje.
0/0
18.6.2003 11:51

ivan

proč nechodím
Proč už nechodím na ligu? - jdu se synem (10 let) za 100,- Kč vstupného : 2 hodiny blbého fotbalu se nudíme,posloucháme sprosťárny primitivů z kotle (výborná výchova - nejslušnější slovo je č...), vzdáváme frontu na párek a celkově ztratíme i s cestou 3,5 hodiny času. Tak si chodíme radši zakopat na plácek.
0/0
13.6.2003 14:00

II tsohg

-
Když jsem byl někdy na podzim na zápase Brno-Jablonec, tak jsem celkem zalitoval těch 80,- Kč, které jsem za ten lístek utratil-kdybych šel na utkání Mladějov-Kunčina v okresním přeboru, tak bych nejspíš neviděl o moc horší fotbal, ušetřil bych za vstupné a mohl bych si tam dát i nomální pivo...
0/0
7.6.2003 15:00

Pavel

Re: -
ja jsem za to dal 100, celej den chcalo a ja nechtel podruhy zmoknout. :(
0/0
16.6.2003 12:16

ten

chi
Nebojte bude hur!
0/0
4.6.2003 20:51

slavek

bída
naše liga je opravdu hrozná občas jedeme do budějovic a to je   nuda že by jedem usnul potom o tom píšou celý týden v těch směšnejch táborskejch listech jaký to bylo dramatický a bojovný až se člověk nestačí divit jestli nebyl někde jinde a co se týče sparty kotrbu bch hned vyhodil protože jenom furt kecá pořád to samí nechápu proč vyhodili hřebíka to byl fotbal a poborský ty si hovado fanoušci mají pravdu
0/0
4.6.2003 14:42

koktal

Ten Kotrba je ale vůl!
Jeden zápas lepší než druhý. Jak on může mluvit o kvalitě, když dovede Spartu k takovému hernímu projevu
0/0
3.6.2003 14:57

KingJohny

Začátek
všechno souvisí se vším ! Takže jaká je prezentace fotbalu v TV, taková je i liga a zájem o ní ! Vemte si třeba, že Slováci maj pořad o fotbale na Markíze. Pozvou si hráče (samozřejmě to znáte z německých TV) a pouštej sestřihy ze zápasů (většinou delší ne minutovej) a pak to rozebíraj...u nás je kulový, kulový a zase kulový. Jednou za čas je o víkendu odpoledne, kdy dávaj volejbal, basketbal, házenou v přestávce "fotbalovej" host - tuhle tam byl Chihuri a naposledy myslím Hřebík. Za 4 minuty zodpověděli 5 otázek a šli domů. A to je tak asi všechno, co se pro fotbal dělá. Jo, jasně máme Dohráno, jenže tam se k tomu nabalí hokej, NHL, NBA a další věci, takže jako samostatnej pořad o fotbalu v ČR není (ty sr.čky na Nově a Primě něpočítám). Je to bída
0/0
3.6.2003 13:18

goda

kecy
filipe prober se!  vždyt nevís co mluvís.  vždycky někdo musí být první a ti ostaní jsou špatní a samozřejmě neschopní! asi tak jako jsi ty špatný a neschopný novinář. pak se divíte, že s vámi nikdo nechce mluvit.
0/0
3.6.2003 9:25

Marty

Fakt ne!
Je krásný slunečný letní sobotní den a Vy čirou náhodou zapnete televizor. Hle, začíná fotbal, řeknete si, a chvilku koukáte. Fotbalisti předvádějí antifotbal na antiterénu, je to samá minela, nákop, nikdo nechce balón . Obecenstvo téměř mlčí, a z tichosti jsou slyšet kustodi dirigující hráče: "Pepo, dobře, podrž to, atp", a dále tzv. "Hooligans" se svými dělobuchy a dýmovnicemi. Tomu všemu nasazuje korunu Tittelbach. Nedivte se, že tam potom nikdo nechce jít. Po 10 minutách vypínám a du si kopnout na tartan s kámošema.
 
0/0
2.6.2003 23:39

Marvin

Fakt ne!
0/0
2.6.2003 23:26

pochcana chcipla ryba

zrusit
NASI LIGU BYCH ZACAL ZLEPSOVAT TIM ZE BYCH JI ZRUSIL
0/0
2.6.2003 21:13

king_of_snake

ad propagace
Odprostím se názorů nad sportovní úrovní ligy-je zřejmý,že pojem stagnace je víc než lichotivej,JENŽE je tu další věc mediální obraz fotbalu.Sice to už bylo tisíkrát vysloveno a tisíckrát byly ze druhé strany slyšet kecy a bláboly o tom,že příští sezonu to bude tak či onak.Když si člověk občas projíždí satelitní kanály,tak i II.bundesliga nebo regionální ligy v Německu mají lepší prezentaci.Kde jsou slibovaný magazíny-snad za ně nepovažujete několikaminutové sestřihy zvané Penalta a Odpískáno,vždyť to je vrchol trapnosti...Jedinej slušnej pořad Dohráno se ,nevím proč dělí o stopáž s hokejem,kterej má svůj vlastní magazín,bez ohledu na to,že prezentované sestřihy ze zápasů málokdy překročí 1 minutu délky...Co se týče tragikomických výstupů Tiitelbacha a nově i kolegy Casanovy,to je už nošení dříví do lesa.A propos-proč má i ubohá slovenská liga lepší propagaci než ta naše to je mi taktéž záhadou....No tyhle slova nejsou ničím novým,ale i tak mně štve ta neskonalá stupidita povolaných....
0/0
2.6.2003 20:08

vyjeta_svestka

Nečum na to jak piča ty pičo !!!!!!!!!!!
Jednoduše vypičení redaktoři ,přemýšlejte Ceska Liga je Východ ...má maximálně na Jih a na Sever ,na západě to už dávno vědí .....Kdyby neprodávali fotbalisty do ciziny nemusel by ,tenm zlomenej nos polykat datle a nedopalky
0/0
2.6.2003 19:27

petr fk

zacarovany kruh
 
teda k te nasi lize-podivejte se jaky tym ziskal letos titul-tragédi,nedalo se na to koukat,ale objektivne byl to nejlepší tým v naší prvni lize,presto tento ubohy vykon stacil na titul.Slavia vzdy pokulhavala o krok zpet.tak co chtit od zbytku.slavia sice doma hrala pohledny fotbal a vyhravala,ale co naplat kdyz nebyla schopna vozit body z venčí.Parta preplacenych primadon spolecne s vedenim techto u nas velkych klubu kteří by si meli hyckat fanousky predvedenou hrou a nasazenim, avsak kterym je uplne jedno co si jejich fanousek mysli a nezajima je kolik prijde lidi.a prave tyto kluby by meli udavat tón nasi ligy.muselo by se zmenit vedeni klubu,to je zaklad,ti by potom pusobili na trenery a hrace,ale pokud tato hra staci vedeni asi se toho do budoucna moc nestane .Jo vsimli ste si jak se porad dokola toci ti samí treneri,kteří neuspeli  u jednoho klubu,tak jdou zase k jinemu a za rok opet dal a tak porad dokola,ti urcite take moc novych myslenek a pojeti do ligy nevnesou.Ale oni nejdou sami vybira si je vedeni klubu a uz sme opet u toho.k tomu se jeste pridava neschopnost CMFS cokoli podnikout a akorat neustale vytvari komise,ktere stejne na konec o nicem nerozhodnou.
je mi z toho nab...iti,jake pomery a jaky  póvl se usadil v naší lize a jak jeji uroven porad klesa.
0/0
2.6.2003 16:07

ivan

Vidíte ? Co jsem říkal
bez kvalitní politickovýchovné práce nenavážem na úspěchy z let Dukly, Bělehradu, Baníku v pohárech apod.
 
0/0
2.6.2003 15:11

pumlíč

Re: Vidíte ? Co jsem říkal
A já se ptám: Co dělají svazáci? A co reflektor mladých, proč si na to neposvítí?
0/0
2.6.2003 15:31

Božetěch

to snad ne
nesouhlasím s názorem, že pro Spartu vybojoval titul RITCHIE. Sparta v utkání vedla, hrála zodpovědně a zápas na Bohemce by dovedla k vítěznému konci, kdyby nebyl přerušen. V té době nebylo ještě o titilu rozhodnuto a proto byl výkon diametrálně odlišný od přístupu k utkáním s Olomoucí a Zlínem
0/0
2.6.2003 15:04

Arnold

Re: Ty jsi ale odbornik
To jsi vědma ze vis jak by to dopadlo?Tak me potom rekni nejaky vysledek z budoucna at si vsadim,Ty odborniku.
0/0
2.6.2003 20:54

Harmonika

Re: Re: Ty jsi ale odbornik
To je ono! Příště, až se bude Sparta zase třást o výsledek, pošlou tam znovu nějaký zhulený nebo opilý pako a výsledek je doma. A těch pár měsíců trestu pro provinilce? Několik set tisíc odměny mu za to určitě stojí (zvlášť  v dobách dnešní nezaměstnanosti). I "bombové" zápasy v hokeji se dohrávaly. Ale pan Košťál zřejmě "zatlačil" a bylo dohráno.
Jinak jako věštec můžu zodpovědně předpovědět, že když bude hrát Sparta o titul, a bude pískat rozhodčí Puček, určitě Sparta vyhraje. I kdyby se měly kopat dvě penalty za neexistující faul a za ruku ve vápně, kterou včetně kamery nikdo neviděl (kromě pánů komentátorů Poulíčka s Tittelbachem, samozřejmě!!!).
0/0
3.6.2003 14:35

jo

do čela svazu Osobnost
0/0
2.6.2003 14:30

boss

Re: do čela svazu Osobnost
Naprostý souhlas! Řepka měl pravdu!
0/0
3.6.2003 8:22

makarenko

Tělesné tresty! Tělesné tresty!
Za špatný výkon - ať už hráč, rozhodčí, trenér, budiž potrestán tělesně dle sazebníku ČMFS (nástroj /počet úderů - např.: hůl/25, důtky/15, zmrzlé opratě/5, mokrým hadrem přes hubu/10,  chcíplá kočka/50) To by bylo, aby se ta úroveň ligy rapidně nezvýšila! 
0/0
2.6.2003 14:11

petr fk

Re: Tělesné tresty! Tělesné tresty!
mas recht
0/0
2.6.2003 16:18

Míra z Plzně

Pokud povedou český fotbal takoví pánové jako Obst a Košťál tak jde do řiti. To jsou vrahové sportu.
0/0
2.6.2003 14:05

DaTeL

Snížit. SNÍŽIT!!!
Snížením počtu účastníků první ligy dosáhnete kýžené atraktivity. Jen si to projděme popořadě: Zmenší se počet volných míst na soupiskách, což zvýší tlak na hráče - to by mělo (opakuji mělo!!!) zvýšit herní kvalitu, nasazení a tak podobně. To by mělo zvýšit atraktivitu pro diváky - což by mohlo přinést více peněz z vysílacích práv, vstupného... V konečném důsledku má kvalitnější liga i tu výhodu, že kvalitní týmy mají šanci uspět v pohárech a získat tak nějaké kačky navíc. Což je určitě důležité. Sníží se počet utkání, takže bude potřeba méně rozhodčích - větší tlak, lepší výkony...Snad. Playoff je nesmysl. Ale snížení nikoliv. Jsme malá země. Koukněte se na Slovensko, Rakousko, Švýcarsko - srovnatelné země (SWI a AUT dokonce bohatší) a mají méně týmů než my! O čem to asi svědčí? Ubude nudných zápasů. Pokud zůstanou sponzoři, pak s menším počtem týmů připadne na každý tým více peněz. A o penězích to je především. Když budou mít týmy dost peněz, mohou také dělat více pro diváky a nalákat je tak do ochozů. Snížit. SNÍŽIT!!!
0/0
2.6.2003 13:39

BAX

Re: Snížit. SNÍŽIT!!!
No nezdá se mi, že by byla, Rakouská, Švýcarská nebo dokonce SLovenská liga atraktivnější než naše. Pokud si přečteš příspěvek o pár obrazovek níž, tak je tam názor ze Slovenska, že snížení počtu týmů v lize kvalitě soutěže spíš uškodilo. Pokud by mělo být i tady 10 týmů tak je liga 100x tragičtější a já už o ni ztrácím zájem...
0/0
2.6.2003 14:00

oltec

Re: Snížit. SNÍŽIT!!!
To jsou kraviny! Na jihu Moravy můžu vidět SVK i AUT ligu a bolí z toho oči. Kde jsou jejich mančafty v pohárech?
0/0
2.6.2003 15:58

brnak

Re: Re: Snížit. SNÍŽIT!!!
He he. Ty ze koukas na ligu v AUT? To asi tezko, Jinak bys nemohl kecat takove kraviny. Dival ses nekdy na zapas Sturm- GAK kdy i pres vysilani rakouske televize maji na stadionu vyprodano? Nebo zapasy obou mistnich z Grazu s rapidem, austrii nebo Salzburgem? Loni jeste s Tirolem? S nasi ligou nesrovnatelne.
0/0
2.6.2003 21:17

steffey

Zacneme televizi!
Ligu bych zacal  zlepsovat lepsi medializaci v TV. Fotbaloveho magazinu se na Nove nedockame, komentatori bud pokladaji dost stupidni otazky hracum a vedeni a je jim celkem jedno co jim dotycny odpovi, opakujou ty same vety a neco novyho vymysli az kdyz Ritchie vybehne na hriste. Jeste ze aspon ten Hrebik rekl obcas neco zakimaveho.
0/0
2.6.2003 13:30

Slezan

Re: Zacneme televizi!
Zcela se ztotožňuji s názorem, že se na úpadku našeho ligového fotbalu podílí velkou měrou televize. A to konkrétně Tv Nova, vlastnící vysílací práva. To, jak s nimi nakládá, je pro mě nepochopitelné. Nechápu, proč kupovala Nova vysílací práva na utkání první a druhé ligy, když se k fotbalu staví vyloženě macešsky a již několik let sráží popularitu tohoto sportu níž a níž. Srovnám-li propagaci hokeje na Čt s propagací fotbalu na Nově, vidím stále se zvětšující propastný rozdíl. Z fotbalových přenosů na Nově musí být každému fanouškovi s prominutím na zvracení. jsou vyloženě nudné, komentátoři svou úrovní připomínají amatéry, nedokáží diváka upoutat a nabudit. Ve svých komentářích se zaměřují na zcela nepodstatné věci, vyzdvihují stále jedny a ty samé mediální hvězdy, které samy vytvářejí a myslí si, že jim to stačí k tomu, aby diváka zaujali. Přesně ve stylu ostatních programů Novy. Když před léty končila Nově poprvé vysílací práva, těšil jsem se, že se konečně dostanou do rukou skutečných pfesionálů a lidí, kterým na fotbale záleží, a kteří nechtějí jen těžit z jeho popularity. Byl jsem naivní! Peníze jsou peníze a pro ty by pánové ze svazu byli schopni prodat vysílací práva komukoliv! Těm nejde o propagaci fotbalu a odstraňování všemožných nešvarů, kterých jsme v naší lize svědky, ale jen a jen o jejich koryta a peníze, kterých se ve fotbale točí tolik, jako v žádném jiném sportu. Může se potom někdo divit fanouškům, že opouštějí hlediště, když se z nich dělají hlupáci? O diváka jde až v poslední řadě, to si přiznejme. Nejen jako opavský sportovní fanoušek jsem rád, že se Opava opět vrací do první ligy. Vím, že ji tam mnozí nevidí rádi, ale aspoň zde ještě přežívá aspoň nějaké fotbalové nadšení a věřím, že s pomocí opavských fanoušků v příštím roce alespoň trochu stoupnou průměrné divácké návštěvy v lize. Otázkou ale je, na jak dlouho? Nad tím by se ale měli zamyslet povolanější... V.Kožík, Opava
0/0
2.6.2003 20:42

xxx

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí imgs.idnes.cz" width="26" height="16">)
0/0
2.6.2003 22:30

Bender

Obst se projevil
Aféry znevažují jméno českého fotbalu. "Je to pro něj velmi špatná reklama, ale zatím naštěstí nemám signály, že by se to projevilo na nepřízni sponzorů českého fotbalu," prohlásil nedávno předseda svazu Jan Obst. 
TAKZE DOKUD SPONZORI BUDOU DAVAT NA FOTBAL PRACHY TAK JE TO OK ? takze az uvidime pristi rok na zapasech 2 divaky a sponzori budou dal davat prachy tak je to  v pohode.. :( Skvely tady fakt o divaka nejde
0/0
2.6.2003 13:28

Holá větev

A kdo jiný za to asi může?
Když bude hrát mužstvo pěkný fotbal, tak na něj lidi přijdou. To co jsme viděli letos za hrůzu jenom v televizích, tak se ani fandům nedivím, že nechodí! Když bude mít liga dobrou úroveň, přijdou i diváci, na tuto holomajznu jsou to plné domy!
0/0
2.6.2003 13:14

Miro

Je to už jen a jen směšné.
Opravdu k smíchu. A teď to celé začnou ty hlavy "řešit", jen aby se ale nic nezměnilo a penízky šly do kapes dál? Sponsoři, nechtěli byste začít sponsorovat ekologii, kulturu, školy. Tam je trvalá kvalita a bude jednou i vysoká prestige. Pro mne není kabrňák ten, kdo šoupne peníze do fotbalu, ale ten, kdo podpoří koncert vážné hudby, či naučnou akci pro děti a tak. A věřte, že je to opravdu ctihodné. Tož jak? Šancí je přece spousta. Nespojujte se s grázly a podvodníky!
0/0
2.6.2003 13:10

Johny

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí imgs.idnes.cz" width="26" height="16">)
0/0
2.6.2003 13:11

HBA

Fotbalová liga už snad ani horší být nemůže....
Letošní ročník ligy překonal všechna očekávání - slabé výkony většiny týmů, inzultace asistenta rozhodčího, rasistické problémy, předání nepředání titulu Spartě, divácké návštěvy a mnoho dalšího. Pan Vacek se preventivně ani nenamáhal zodpovědět všechny dotazy, které na něj v pátek byly pokládány, ostatní fotbaloví činovníci snad strčili hlavu do písku úplně.
Kvalita ligy - bylo několik málo dobrých týmů, slušně hrál třeba nováček ze Zlína na jaře, standard odvedla Viktorka Žižkov, ale to je na ligu málo. Sparta sice dosáhla titulu, ale zejména jaro se jí moc nevydařilo, jenže Slavia nějak neuměla vyhrávat venku. Proti podzimu šly dolů Teplice, kde i trenér Straka pochopil, že moc nezmůže. Sestupující týmy možná nebyly úplně nejhorší, ale na tři výhry a málo gólů se zázraky nedají dělat, Bohemians možná více potopil neuznaný gól s Blšanama, které tak opět přežily další ročník.
Rozhodčí - možná trochu lepší než minulé roky. Stejně si ale pískali jak chtěli, odnesl to zřejmě jen Beneš a několik neznámých.
Stadióny - velké zlepšení péče o diváka se nekonalo. Projekt "Stadióny 2003" by mohl něco zlepšit, ale bude-li plno výjimek, pak to bude o ničem.Peníze v našem fotbale - bude jich méně a všichni se s tím musí naučit žít. Ještě nějakou dobu mohou zejména pražská "S" prodávat do ciziny (Grygera, Skácel, Vachoušek), ale nemyslím si, že obchody s Ruskem mají perspektivu. Takže je otázka přehodnocení hráčských smluv a utahování opasků. Tím asi do ligy také kvalitu nevneseme.Televize a medializace fotbalu - fotbaly na Nově se nelepší, čas So 14.30 je nanic. Zaniká časopis Gól....
0/0
2.6.2003 12:38

Bubu

Už dlouho ne ...
Naposled jsem byl na lize vloni a musel jsem bejt řádně ve střehu, abych se odsud dostal zdravej. Časy, kdy jsem jako smrkáč chodil s dědou už jsou dávno pryč.
Bez represí to nepůjde. Tady už není kam ustupovat. Penalizuje se každý zahučení a zabučení a přitom praky a dělbuchy v hledišti projdou ...
0/0
2.6.2003 12:28

chachris

Snížit počet družstev
12 družstev by odehrálo každý s každým celkem po 22 zápasech. Prvních 6 dále o titul (každý 10 zápasů), první dva play-off finále na dva vítězné zápasy, Posledních 6 o sestup.
0/0
2.6.2003 12:22

BAX

Re: Snížit počet družstev
Nesmysl...sížení počtu týmů v lize by atraktivitu souteže dost poškodilo...Neustále ty stejný zápasy dokola, pak by bal problém s termínovou listinou....derby Sparta-Slávia by bylo 4x za rok...to by asi jeho atraktivitě taky ubralo...navíc ve světě se jde spíše trendem zvyšování počtu týmů v lize (viz. Skotsko nebo Francie)...a navíc fotbal není hokej, chtěl bych pak vidět návštěvy na základní část 500 diváků..to už tu ligu ani nemusíme hrát...jedíne k čemu se přikláním je snad aby v současném počtu týmu nesetupovali dva, ale tři...
0/0
2.6.2003 13:06

Ron

Re: Re: Snížit počet družstev
Pokud snizit, tak maximalne na 14 tymu. To ze by sestupovali 3 by byl dobry napad. Ale hlavne bych zaved ve druhy lize genialni anglicky model, ze postoupi prvni dva a dalsi ctyri hrajou playoff o jedno postupovy misto. Tak se i tymy v polovine tabulky perou az dokonce, aby postoupili na 6 misto a mohlibojovat o postup. U nas pred pulkou souteze utecou dva tymy, a neni uz o co hrat.
 
0/0
2.6.2003 13:37

brnak

Re: Snížit počet družstev
Me by se zase libil model s 10 tymy v lize a zapasy s muzsty 2x  podzim 2x jaro, myslim ze by se atraktivita fotbalu zvysila, zvedla by se navstevnost kvuli zajimavejsim zapasum, a konkurence hracu v klubech, s francii se srovnavat nemuzeme, tam jsou s fotbalem nekde jinde a ronaldino u nas po hristi nebeha a na skotskou ligu se podivejte, tam hraje Celtic s rangers  a zbytek klubu je o nekolik trid horsi jak tihle dva. 
0/0
2.6.2003 21:33

Darovany titul?
Hmmm, ze by pan redaktor byl slavista? Nebo jen neprejici antispartan? 1) Pochybuju, ze by Bohemka za tech 15 minut dokazala vyrovnat 2) Pochybuju, ze kdyby Bohemka vyrovnat dokazala, hrali by spartani takovy lejno v poslednich dvou kolech :-))) Takze ten _darovanej titul_ si schovejte na nejakej jasnejsi pripad - kdy se bude kontumovat rozhodujici zapas za neprizniveho stavu pro pozdejsiho viteze...
0/0
2.6.2003 12:13

esereryh

dilema
je to začarovanej kruh. Hráči se vymlouvaj že pro takový diváky nechtěj hrát, a těm slušnějším fandům se zas na tu odfláknutou holomajznu nechce koukat 
0/0
2.6.2003 11:49

blackshadow

proc na fotbal dlouho nepujdu
... loni sem se vydal na Slavii s Zizkovem. Nechtel jsem do kotle, ale v klidku na tribune sledovat fotbal. Kazdou chvily se ale nekdo v me blizkosti zvedl a zarval "Co to hrajes ty c*raku,", "Kre*ene, haj*le, ti rozkopu koule !!!". "Smejde, cernej, tahni zpet".... apod. Kdo sleduje fotbal v televizi, muze to slyset velmi casto i v hluchovych mikrofonech. Takovy fotbal na zivo ... dekuji nechci.
0/0
2.6.2003 11:17

Kocek

Re: proc na fotbal dlouho nepujdu
Fotbal neni balet, tak se nediv. Já normálně sprostá slova takřka nepoužiju, ale když hraju zápas, tak to lítaj prd..e jak vlaštovky. Je to emociální sport, jestli si myslíš, že třeba v cizině se nenadává, tak se šeredně mýlíš.
0/0
2.6.2003 11:33

Mr. Hat

Re: Re: proc na fotbal dlouho nepujdu
Ale predstav si, ze si koupis listek a na tribune pak musis 2 hodiny poslouchat sprosty vylevy ozralejch dementu.
0/0
2.6.2003 11:41

esereryh

Re: Re: Re: proc na fotbal dlouho nepujdu
naprostej souhlas. Klidne bych uvital nakej rodinej sektor kam bych si chodil v klidku na fobalek s klobaskou
0/0
2.6.2003 11:46

Kocek

Re: Re: Re: Re: proc na fotbal dlouho nepujdu
Opět musim trochu propagovat Spartu, tam takovej sektor je. Že do něj nikdo nechodí, to už je jiná věc. Mě se taky nelíbí nedávání hráčům, soupeři atd., ale s tím asi nic neuděláme.
0/0
2.6.2003 12:32

pan Feroslav

Re: Re: proc na fotbal dlouho nepujdu
Máš recht, ale poslouchá se to ne zrovna dobře. V 90% případů to hulákaj dědci, který v životě kopli maximálně tak do brambory a na staďák se jdou akorát vyřvat, protože doma je báby držej zkrátka, jsou uťápnutý.
0/0
2.6.2003 11:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze