Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lippi litoval, že neměl Nedvěda

S Nedvědem v sestavě to mohlo být jiné, zní po prohraném finále Ligy mistrů z tábora fotbalistů Juventusu Turín. Že byla v klání s AC Milán nucená absence českého záložníka citelně znát připouští i kouč 'Staré dámy' Marcello Lippi. "Bez Nedvěda to bylo vždycky těžké," posteskl si trenér. Před utkáním přitom doufal, že se mu povede najít v nabitém kádru za potrestaného Nedvěda náhradu. Nepovedlo se.Dále čtěte: Penalty rozhodly. Šampionem je AC Milán x Jak chyběl Nedvěd x Prohlédněte si obsáhlou FOTOGALERII

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miri

(medvěd, 29.05.2003 14:10)
nemysli!Ses uplne blbej...
0/0
29.5.2003 21:00

wertex

Penalty
No nevim tym kterej kope peanalty takhle nemuze vyhrat 3x do prostred po zemi neni nahoda ale demence. Skoda. FORZA JUVE!!
0/0
29.5.2003 20:24

pupu

Zlatý míč
Může mi někdo vysvětlit, jakým způsobem se hodnotí Zlatý míč ? Říkalo se, že Nedvěd ho má šanci vyhrát, ale jen v případě vítězství Juventusu v LM. A to jen kdyby v něm nastoupil. Co je to za logiku ? To se hodnotí jen podle finále ? To chtějí dát někomu z AC Milán ? Právě ve finále se projevila Pavlova absence. Nepadl ani gól a ani se zápas nikomu nelíbil. Vždyť nejlepší může být snad i ze slabšího klubu. V hokeji to je daleko spravedlivější. Letos byl celou sezónu jasná jednička Pavel. UEFA je ztrouchnivělá !
0/0
29.5.2003 20:00

Tom

Champion
Pavliku pristi rok to bude
0/0
29.5.2003 19:45

vlado

patří Ti to
Méďa si za to může sám,takový nesmyslný faul................ZA BLBOST SE PLATÍ!
0/0
29.5.2003 18:03

Grande paolo

MEEDEDDDADAA
jse kokoti.Nedved je tahou a nejlesi kolektivni hrac!!!!!!!!!!
0/0
29.5.2003 14:30

medvěd

Doplňuji předchozí příspěvek srozu-mitelněji " škoda, že v IQ testu TV NOVA nebyla kategorie chytrých sportovců, to by se národ dozvěděl jaké máme inteligentní sportovce - Jágr, Duba, Hašek, Nedvěd, Skuhravý a jim podobní. Peníze si sportem vydělali, ale v podstatě jsou to primitivové.
0/0
29.5.2003 14:17

Pavel

Re:
Největší primitivové jsou ti, kteří na TV NOVA sledují IQ test národa.
0/0
29.5.2003 14:49

Semik 1979

Re: Re:
:))))
hehe dobryyyyyy
0/0
30.5.2003 14:38

geg

Re:
skoda zes tam nebyl ty,to by aspon dvojčata nad nekym vyhrali
0/0
30.5.2003 16:14

medvěd

Myslím si, že Nedvěd není taková hvězda, která by byla schopna rozhodovat finále Ligy mistrů a ovlivnit její výsledek. Fotbalista minimiálně evropského formátu to samozřejmě je, ale rozhodující článek v samotném zápase určitě nebyl. Přeji ze srdce Maldinimu a jeho spoluhráčům toto vítězstí, i když bylo po penaltách, zaslouží si ho podle mého názoru více jak Pavel Nedvěd. Škoda, že TV NOA neměla při Ikategorien
0/0
29.5.2003 14:10

skoki

Re:
Nejsem ani Nedvedak, ani Juventusak, ani Spartan, ani nesleduju Novu a jeji priblble porady, ale pokud nekdo videl zapasy Juve ve vyrazovacce PMEZ, tak musi videt Nedveda jako No.1 v Evrope. Dorazil jak Barcelonu, tak Madrid. A nejen temi veledulezitymi goly v nejlepsi chvili. Pravidlo je pravidlo a treba se zmeni i kvuli teto situaci, do ktere se Pavel dostal. Pristi rok je rok bileho baletu (98, 00, 02, 04?), potom se treba dockaji Bianco-Negri i s Nedvedem!
0/0
29.5.2003 18:48

medvěd

0/0
29.5.2003 13:54

0/0
29.5.2003 13:52

Franta Janecek

coach
hlavni chybou trenera Lipiho bylo ze nepostavil Karla Gotta
0/0
29.5.2003 13:40

John

Všichni jen kritizujete
Pavlíka Nedvěda,  že málo útočil a tak. ale třeba takovej Rivaldo včera hrál ještě hůř - a to je dobrý.
0/0
29.5.2003 13:06

Honza

Re: Všichni jen kritizujete
nesouhlasim,  Nedvěd včera vůbec nebyl vidět ... na tý tribuně, zatímco na Rivalda byly asi dva prostřihy na střídačku .
0/0
29.5.2003 13:44

Honza

Inzaghi
Nevim jak kdo komu fandite, ale ja nedokazu pochopit ze vyhralo AC, kdyz ma v muzstvu takovou nulu jako je Inzaghi. Ja vim, ja vim, nastrilel hodne golu, ale kdyz se kouknete na jeho herni projev, to by jeden brecel. jedinej klad kterej ma, ma stesti na odrazene mice a dava s toho goly. ale jinak nevyprodukuje nic. Ani za horni Kotehulky bych ho nenechal hrat. A JE TO ITALSKA PRIMADONA.
0/0
29.5.2003 12:52

george

Re: Inzaghi
Jo je to haluzák, ale Raul je ještě větší!!!
0/0
29.5.2003 13:08

Standa

Re: Re: Inzaghi
V tom s tebou nesouhlasim. Raul hraje tymove, kdezto Inzaghi je solista s velkym S.
0/0
29.5.2003 13:29

skoki

Re: Re: Inzaghi
Jo, je to haluz byt svetova extratrida! Kdyz se postavis tam, kam se to vetsinou odrazi, tak se uz jenom trefis do branky... Zkus to taky, treba budes brzo v repre!
0/0
29.5.2003 18:54

fullsave

Re: Inzaghi
Víš, o tom fotbal je. Jedni jsou tam od toho, aby tvořili hru, připravovali šance útočníkům a druzí, aby dávali góly. I kdyby Inzaghi nebyl schopný udělat kličku protihráči nebo přesně nahrát, ale dal by za každý zápas 2 góly, třeba stylem, že dojde před bránu a tam ho někdo ze spoluhráčů trefí, tak ho musíme považovat za kvalitního útočníka. K čemu mi bude útočník, který umí zatáhnout míč, udělá si 5 protihráčů a pak trefí tyč, gólmana nebo vedle brány? To samí platí třeba o obráncích, určitě bych si cenil víc někoho, kdo přes sebe nepustí jediný protiútok, než někoho, kdo dá gól za zápas, ale přes něj projdou 2 útoky, které budou znamenat gól.
 
(Nemysli si, že fandím Inzaghimu, není zrovna můj oblíbenec, ani nefandim AC Milán)
0/0
29.5.2003 13:45

paolo maldini

Forza Rossoneri
To byl zapas. Nechapu jak se nekomu tenhle zapas nemohl libit. AC hralo super a vykony nekterych hracu byly jakoby z jine planety. Forza Maldini Forza Milan
0/0
29.5.2003 12:23

Gustafigo

Co k tomu řeknete?
Doufám, že se mnou teď budete všichni souhlasit. Celýho půldne už přemýšlím nad tím, jak mohl jít na penaltu Trezegeut, kterej byl za celej zápas naprosto nulovej (kromě jedné hlavičky mimo - abych mu náhodou něco neupřel a někdo mi to tady zase nevyčetl). Jak může hráč, kterej se skutečně s míčem za celej zápas nepotkal jít v takhle vypjatej situaci na penaltu. To byl podle mého daleko závažnější Lippiho provar než to, že nevystřídal Méďu proti Realu za stavu 3:0. A předem žádám některá natvrdlá individua s debilníma kecama, ať se raději nevyjadřujou. Zajímá mě kterýkoliv názor na věc, ale musí to být skutečně názor a ne výplod fantazie.
0/0
29.5.2003 12:14

Andreas

Re: Co k tomu řeknete?
Rovnako nechapem preco isiel kopat penaltu za AC Seedorf... Ten snad v rozfodujucej chvili nikdy nedal... A este som tipoval, ze ani Del Piero neda - co mi nevyslo... Ale Trezegueta a Seedorfa som dokonale odhadol... :->
0/0
29.5.2003 12:18

Gustafigo

Re: Re: Co k tomu řeknete?
Jsem rád, že nejenom mě to tak přišlo. Máš naprosto stejnej odhad jako já, protože Seedorfovi jsem taky nevěřil, ale Del Piero mě pořádně překvapil, protože tomu jsem ty naděje dával úplně minimální a nakonec proměnil s naprostým přehledem a ještě ke všemu pozemi, přitom tam byl Dida fakt našláplej.
0/0
29.5.2003 12:22

Andreas

Re: Re: Re: Co k tomu řeknete?
tiez som trpol aby nesiel "superkanonier" Pipo Inzaghi... Naopak Sevovi som 100% veril - aj ked vyzeral dost nervozne - na druhej strane kdo by nebol... A este jeden dodatok: kopacia technika brazilcanov je uzasna... Serghino to kopol uplne s prehladom a verim, ze ak by isiel Rivaldo tak tiez vymetie pavucinu...
0/0
29.5.2003 12:26

Gustafigo

Re: Re: Re: Re: Co k tomu řeknete?
Přesně o tom to ale je. Na straně AC včera Ševčenko zastínil Inzagiho ve hře (můj názor), a proto byl právě on ten poslední hřebíček do turínský rakve a soudnej člověk musel věřit tomu, že on se opravdu nezmýlí, navíc Buffon opravdu předvedl maximum a smekám mu největší poklony, protože bych řekl, že on vytáhnul daleko lépe kopnuté penalty než Dida (i když zrovna na Trezegeutovi si fakt smlsnul). Proto se nedivím, že se tam Inzagi nesral. A na straně Juve byl Alex včera naprosto nesrovnatelnej s Trezegeutem (neříkám, kdovíjak oslnivej, ale rozhodně lepší) a proto šel tak y na penaltu. Celej zápas byl ve hře a alespoň se neustále potkával s balonem, tak nevím, co tam ten blb francouzskej dělal.
0/0
29.5.2003 12:39

Francois

Re: Co k tomu řeknete?
Podle me nezalezi, jestli se behem hraci doby hrac potka s micem ci nikoliv, jestli se dostane do sance nebo ne. Tohle je proste penalta, zlomek vteriny, kdy se rozhodne, zda se na hrace bude pohlizet obdivne ci bude zatracovan. Kdyby Trezegeut dal, zapomnelo by se na jeho vykon v predchozich minutach. Stejne jako on si vsak vedli i dalsi exekutori, na strane Milana je vsak pod dojmem vitezstvi na vse zapomenuto. Ja osobne rozhodne nikomu v takovych chvilich nezavidim - at uz je to strileni penalty v kopane, samostatny najezd v hokeji, nebo v poslednich vterinach strelba sedmimetroveho hodu v hazene ci sestek v basketu. Zalezi na psychice hrace, jak se citi, jak si veri. Bud da a je hrdina, nebo ne a vetsina "fanousku" jim bude pohrdat. Opravdu neni co zavidet.
0/0
29.5.2003 12:29

Gustafigo

Re: Re: Co k tomu řeknete?
Trochu s tebou nesouhlasim. To jestli se dostanu do šance nebo ne určitě rozhodující není, ale jestli jsem celej zápas v tempu a ve hře, to je určitě podstatný. Právě to byl třeba největší rozdíl mezi Alexem a Trezegeutem. Neber to vůbec tak, že jsem na někoho zaměřenej. Fandil jsem Juventusu, tipoval jsem že vyhraje 3:2 v prodloužení a góly dají za AC Inzagi 2 a za Juve Davids, Zambrota a právě Trezegeut, kterému jsem před zápasem věřil skutečně víc než Del Pierovi. Byl to jen tip a vidíš jak jsem dopadnul. Jen tě chci přesvědčit, že nemám nejmenší důvod být proti někomu zaujatej, ale podle mě si sám Trezegeut (a hlavně Lippi, kterej tam hráče posílá) měl uvědomit, že v tu chvíli prostě není v pohodě. Ale jinak vážně není o co stát. Už jsem tenhle pocit taky zažil a právě zrovna při penaltách.
0/0
29.5.2003 12:49

Bagr

Re: Re: Re: Co k tomu řeknete?
Jen tak mimichodem sem cetl ze lippi exekutory neurcoval, nechal to na hracich, at se urci sami kdo se na to citi a myslim ze je to spravny
0/0
29.5.2003 13:53

3dg4r

Re: Co k tomu řeknete?
jo tak tohle je vjec kera by me taky zajimala - celej zapas sem vo nem ani nevjedel - gdyby lippi mohl tak ho prece musel stridat - ale to ze sel na penaltu .. taky to podle toho kopnul ... me spis zklamal ferarra - takovej mazak a taghle to zakopnout ... :( kazdopadne dida  buffon  
nakonec sem porad wjeril ze i sefcekno to prekopne a s kachou kaladzem poputuji za rodinama do gulagu na sibir .. bohuzel to ivan zachranil no ..  priste
0/0
29.5.2003 12:36

fullsave

Re: Co k tomu řeknete?
Při penlatách nejde o to, jak kdo hrál celý zápas, ale jak se cítí před penaltou. Bohužel Trezeguet byl nervózní i před penaltou a v jednu chvíli jsem myslel, že se rozbrečí a místo kopu uteče do kabiny. Mimochodem už z pohledu na hráče bylo vidět, jestli penaltu dá nebo ne. Nechci, aby tato věta vyzněla jako že se chlámám a snažím se být big king, ale u těch hráčů, na které byl detailní záběr před penaltou jsem 100% uhodl, jestli penaltu dá nebo ne.
0/0
29.5.2003 12:48

Gustafigo

Re: Re: Co k tomu řeknete?
Je fakt, že tentokrát to opravdu bylo poznat asi lépe než kdy jindy při takhle důležitým rozštřelu a Trezegeut opravdu vypadal, že má na kahánku, ale je to asi fakt o tom, že člověk strašně moc chce být v tu chvíli ten nej a ne vždy se to bohužel podaří. I Nedvěd by o tomhle určitě mohl říct své.
0/0
29.5.2003 12:56

Luka

docela napínavý
match (neříkám že pohledný), ale Juve nevěděl co od půlící čáry po vápno AC hrát, ten Méďa tam fakt chyběl, včera to bylo evidentní.
0/0
29.5.2003 11:55

Mellwin

Finále
Mě se finále líbilo,bylo taktické, to jistě, ale bylo tam mnoho šancí, které golmani zlikvidovali, já jich napočátaol tři na každé straně. Milí zlatí fotbaloví fanoušci, to je v nejdůležitějším fotbalovým finále po ofenzivní stránce dost. Navíc neuznanej gool, jak někdo může tvrdti že to byla nuda, některá další srovnání jsou naprosto zcestná.A to zda by to bylo jiné kdyby tam byl Nedvěd?Na kdyby se nehraje..:-)
0/0
29.5.2003 11:50

Gustafigo

Re: Finále
Máš recht, týpku. Těžko se asi smiřuje s tím, že nevyšli ambice Juventusu, když jeho barvy hájí náš fotbalista desetiletí. Chápu, že vlastenectví je silnej pud, ale na druhou stranu ten fotbal opravdu nebyl zlej a v kůži těch chlapů na hřišti není rozhodně jednoduchý snažit se vrhnout všechno do útočení a zadní vrátka nechat dokořán. Určitě by tomu zápasu slušel nějakej gólík ze hry, ale pro mnohé z nich to byl možná vrchol kariéry a tak si asi nikdo nechtěl nasrat na hlavu.
0/0
29.5.2003 12:01

Jirka

Lippi t o prokoučoval
Lippi měl Nedvěda stáhnou ze hřiště za stavu 2:0 s Realem, a bylo by to vyřešeno.Nechal ho na hřišti, riskoval zbytečně žlutou kartu, a teď už toho bude litovat celý život on i Nevěd.Česky: prokoučováno!!!
0/0
29.5.2003 11:43

Jana

Re: Lippi t o prokoučoval
2:0 by stačilo???
0/0
29.5.2003 11:47

Radek

Re: Lippi t o prokoučoval
Real by pak dal gol a nakonec postoupil a pak bys zase řval prokaučováno!!! Nechápu tě...!!!
0/0
29.5.2003 11:50

Mellwin

Re: Re: Lippi t o prokoučoval
Naprosto souhlasím, nechápu, jak sem můžou spát takoví diletanti..
0/0
29.5.2003 11:55

Andreas

Re: Lippi t o prokoučoval
Skor si mal asi Nedved uvedomit, ze ma dve zlte, je 3:0 a 10 min do konca...
0/0
29.5.2003 12:20

fullsave

Re: Re: Lippi t o prokoučoval
Nechápu tyhle příspěvky, že trenér měl Méďu stáhnout dřív nebo že si měl Méďa dávat pozor. Na týhle úrovni se musí makat po celou dobu. Pokud by si měl dávat pozor, tak by musel vždy zůstat stát na místě, ani se nehnout, nechat kolem sebe proběhnout hráče s míčem. Pak bysme všichni četli články (a příspěvky k nim), že zbytek zápasu odchodil, že už nemoh... a ŽE HO MĚL TRENÉR VYSTŘÍDAT.
0/0
29.5.2003 12:38

Božetěch

penalty
ty neproměněné byly špatně kopnuté, ale rozhodčí se snad bál nechat některé opakovat /na obou stranách/, kdy brankáři evidentně stáli 2-3 kroky před brankou a to je proti pravidlům. Není-li penalta prudce kopnuta k tyči a nejlépe NAHORU, ZVĚTŠUJE SE ŠANCE BRANKÁŘE.
0/0
29.5.2003 11:27

Kaučuk

Re: penalty
Penalta se sice kope prudce k tyči, ale ne nahoru! Zvětšuje se tím šance na minutí i šance gólmana, netrefí-li hráč ideální "růžek".
0/0
29.5.2003 11:35

xKiller

Re: Re: penalty
Kdyz se penalta kopne prudce k tyci, tak je uplne jedno jestli leti nahoru, nebo dolu........
0/0
29.5.2003 11:41

R

Slovan v pohárech
A proč si trochu nespravit náladu...
Výhra AC Milán jen ještě utvrdila nejlepší reprezentaci českého klubového fotbalu v posledních třech sezonách - nebylo to ani jedno SS ale Slovánek!
Nechcete si vzpomenout? Když Sparta dostávala nakládačku od Arsenalu, tak Slovan hrál vyrovnanej zápas s Liverpoolem. Nakonec jsme doplatili spíš na nezkušenost - ale soupeř jsme byli víc než důstojnej (3 poločasy jsme reálně bojovali o postup) Mimochodem - Liverpool ten pohár vyhrál.
Minulej ročník ani komentář nepotřebuje - Sparta sice postoupila ze základní skupiny LM ale to bylo všechno (nejslavnější je pro ně zápas, ve kterým prohráli...). Slovan vyřadil dvě nadprůměrný španělský mužstva a mistra Francie ve skvělý formě. A nešlo jen o postup ale i o to, že jsme byli prostě lepší, nebyla to náhoda! Dortmund nás spíš udolal než přehrál (jejich jenom! defenziva na Letné ukazovala že z nás maj strach) I když souhlasím že poslední poločas, ve chvíli kdy se o postupu šťastně rozhodlo, jsme to už nezvládli.
A tenhle ročník - všichni na to radši hned zapomněli ale bez Kolouška a Štajnera jsme byli Milánu víc než vyrovnanej soupeř. A ten konec odvety už nerežíroval AC Milán ale hlavně sudí Ibaňez (nenařízená jasná penalta, zkrácení doby hry ve chvíli kdy Slovan šel do brejku) - a to vše proti pozdějšímu vítezi LM! Jenom to by na celou sezonu stačilo!!! Jsou to jen kdyby, ale pokud by tam UEFA neprotlačila Milán tak byl teď Slovan uplně někde jinde - v Praze si museli hodně oddechnout... A že nás pak vyřadil Panathinaikos? Narozdíl od SS jsme proti nim aspoň uhráli bod... A kam to dotáhla Slavia se svým "pohledným fotbalem"? Jen o kolo dál! A vypadli se soupeřem mnohem méně zkušeným než byly Atény.
Shrnuto - Slovan nasadil laťku všem ostatním hodně vysoko! A nebylo to rozhodně poslední slovo...
Slovan forever
0/0
29.5.2003 11:20

salaman

Re: Slovan v pohárech
Aha ,takze Ty chces temahle srackama vyblitejma rict, ze kdyby...kdyby...kdyby, tak Liberec vyhral Ligu Mistru, jo? Tak to sorry, ale ja se du z toho vyblejt...
0/0
29.5.2003 11:46

jk

Re: Re: Slovan v pohárech
Ja taky to se fakt neda,jako cela nase liga. 
0/0
29.5.2003 11:55

Lukáš

Re: Slovan v pohárech
No je v tom sice fandovského oslepení, na druhou stranu se musí uznat, že Liberec hrál fakt super. Podobně jako Sparta za Hřebíka. Byly to krásné zápasy, aspoň většinou. Proto mě docela mrzí, že je Slovan tam kde je...
No Opava nám zase postoupila do ligy, tak snad bude zase komu fandit i tady...
0/0
29.5.2003 11:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze