Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nedvěd se stal fotbalistou desetiletí

Podle televizních fanoušků je nejlepším českým fotbalistou uplynulého desetiletí devětašedesátinásobný reprezentant Pavel Nedvěd. V anketě České televize získal třicetiletý ofenzivní záložník Juventusu Turín celkem 29 131 hlasů a vyhrál s velkým náskokem před dvojicí z Borussie Dortmund režisérem týmu Tomášem Rosickým (10 343) a útočníkem Janem Kollerem (8951).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Grande paolo

blbost
je to na nic.Stejne vsichni jenom hlasuji pro svy oblibeni fotbalisty.Jak muze byt Rosicky na 2. miste.Fotbal hraje 3 roky a je lepsi nez Nemec,Kadlec,Smicer a Poborsky a jeste lepsi nez Latal.NECHAPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
29.5.2003 14:27

Dziadek

Zcela přiblblá anketa
Já byl na tuhle anketu od začátku alergickej. Hlavně, když ji dávali v přestávkách MS v hokeji a zabírali tak prostor pro studio názorů. Třeba takové jako měla v pauzách STV 2. Seděl tam moderátor s hokejovou osobností a zápas rozebírali. ČT se chlubí hokejovou úrovní, ale v tomhle zcela selhala. Náš fotbal pořebuje řadu jiných věcí, než přiblblé ankety. Třeba aby TV autoamticky vysílaly finále domácího poháru!
0/0
29.5.2003 12:50

Milan Krížeček

Táhněte do háje, Čapku!
Díky tomu, že jsem vydržel po včerejším finále až do půlnoci zase jsem se mohl nasrat nad uměním fotbalových sporťáků z ČT vymýšlet perpetum mobile. Ono jich je tam tolik, že si překážejí a musejí se zviditelňovat. Předpokládám, že to vyšlo hlavně z hlavy ukňouraného hýkala Čapka. Proboha proč fotbalista desetiletí? Co je to za období hodné pozornosti? Náš fotbal na rozbití Československa spíše doplatil. Jedinou vyjímkou bylo stříbro na Euro 96. Jinak jsme se 3x nedostali na Mundial a to je jediná soutěž, která se opravdu v rankingu počítá. Slováci dopadli ještě hůř. A liga? Letošní ročník, kvalita, návštěvnot potvrdily, že Blšany a St. město nemohou mače se Slovanem a Trnavou nahradit.
0/0
29.5.2003 12:41

Kule

Re: Táhněte do háje, Čapku!
Nemyslím si, že náš fotbal na rozdělení federace tolik postihl, jak je uvedeno. Mistrovství Evropy má podle mýho názoru vyšší úroveň než MS, je tam mnohem víc zápasů kvalitnější zápasů, nestraší tam ty Číny, Tuniska nebo Saúský Arábie, rozhodčí jsou kvalitnější atd. Další věc, kterou jsi zřejmě přehlédl, jsou naše úspěchy v mládežnických soutěžích. Co se týče našich nepostupů na poslední 3 MS tak za MS 94,02 jsou jednoznačně odpovědní svazoví funkcionáři, protože vybrali do repre neschopné trenéry Máčalu a Chovance a v kvalifikaci na MS 98 jsme jednoduše na Španěly a Jugoše neměli. Co se týká ligový soutěže, s Tebou absolutně souhlasím.
0/0
29.5.2003 13:15

Milan Krížeček

Re: Re: Táhněte do háje, Čapku!
Pojal jsem to trochu emotivně, souhlasím, ale s čím nesouhlasím je, že Mundial je méně významnější než ME. Tož to teda ne! Být třetí na světě jako vloni Turecko, to je větší úspěch než hrát finále nějakého Eura. Přesně takhle to dělali Poláci. Soustředili se na MS a ME neříkám trochu vypouštěli. Vloni se dostali po 16 letech na Mundial a zvedli takovou euforii v zemi, že to bylo k nevíře. Nám už taky zvoní hodiny. Pokud se nedostaneme na MS 2006 do SRN, bude to ještě delší pauza. Nedvěd, Koller, Šmicer, Poborský a další už u toho nebudou! 
0/0
29.5.2003 15:03

pan KOTRČ z Velkého domu

A na toho nejlepšího zapomněli!
A co maskot českých trávníků Marek Trval? Jak na něj mohli zapomenout! Vždyť by všechny strčil do kapsy-jen ho lidem připomenout.
0/0
29.5.2003 11:59

Kule

Re: A na toho nejlepšího zapomněli!
A co král černolických hvozdů Láďa Vízek z Kozlovny? A co Venda Tytlbach, hvězda novácké jedenáctky? A co třeba Salava, Novotný a vostatní šmíry z Amfory?  Takže ta anketa byla opravdu velice zaujatá
0/0
29.5.2003 12:17

lukáš z Ostravy

Naše vlastní pořadí
jak je vidět ankety jsou ošidné a stále platí sejdeš z očí sejdeš z mysli, Nedvědovo vítězství je zasloužené ale další pořadí?Kadlec,Němec,Poborský,Berger,Kuka,Látal 
 myslím, že to v ČT opět nezvládli a nad svými komentáři a průvodními slovy by se měli někteří zamyslet, Rosického čas v desetiletí přijde,jen doufám že to nebude tzv. "klouzavé" období
a ještě brankáři, kde je skvělý Kouba ?a Srníčkova skvělá léta v Anglii jsou také zapomenuta
 
0/0
29.5.2003 11:16

Kule

Celkem dobrý rozhodnutí
Ač fandím Spartě, volil jsem Mirka Kadlece, myslím si, že je to vopravdu nejvýraznější osobnost našeho fotbalu za poslední dobu a navíc v tý hlavě něco má, v tomhle se dá  srovnat snad jen s Kukou. Na druhou stranu je italskej hrůzofotbal bůhvíproč respektovanej jako jeden z nejlepších a Nedvěd je v něm superstar. Samozřejmě mu nemůže člověk odpustit jeho hlavní roli v blamáži při minulé kvalifikaci a jeho chování, ale poslední zhruba rok si to docela v hlavě srovnal a je pro nároďák přínosem (i když v  tom skvělém zápase s Turky nám to šlo skvěle i bez něj). Každopádně mu k vítězství gratuluji a přeji hodně úspěchů. Je jen velká škoda, že nechce opustit tu přiblblou Itálii.  
0/0
29.5.2003 10:53

ra

Re: Celkem dobrý rozhodnutí
Italskej fotbal je respektovaný jako jeden z nejlepších kvůli výsledkům v evropských pohárech, např. letos v semifinále LM 3 italské týmy
0/0
29.5.2003 11:12

Jirka

Re: Re: Celkem dobrý rozhodnutí
je sice pravda že letos byly Italové v pohárech nejlepší ale když si vezmem posledních 5 let tak je to vijímka a ukáže se příští sezonu jestli Italové jsou tak dobrý a nebo to byla jenom sezona ve který měly italský týmy životní formu. Španělský kluby byly pořád v posledních letech ve finále.
0/0
29.5.2003 11:23

Kule

Re: Re: Celkem dobrý rozhodnutí
To je bohužel pravda, i když letos se vyšvihli po několika hubených letech. Je neskutečný, co dokáže italský prostředí a hlavně všichni ti jejich defenzivní praktici udělat z velkých hvězd fotbalu. Doufejme, že se letošní liga mistrů nebude opakovat. To ať radši vyhraje Bayern, jak ho nemám rád.
0/0
29.5.2003 11:23

souky

Já mám svoje výsledky ankety
Výsledky ankety, které byly včera zveřejněny, byly pouze nemístným žertem ČT.
Rozhodl jsem se proto udělat si vlastni:
 
1. Pavel Nedvěd (není co řešit)
2. Miroslav Kadlec (po velkém boji s Pavlem Nedvědem o vítezství, ale přece jen až druhý)
3. Jiří Němec ( ještě před pár lety nepostradatelný v národním týmu)
4. Karel Poborský ( už jen za to EURO 96)
5. Patrik Berger ( celou jeho kariérou ho provázejí zranění, která mu brání dostat se na nejvyšší příčky)
6. Jan Koller ( kdyby ho na Spartě nezařízli, mohl být na stupních vítězů)
7. Pavel Kuka (jako fotbalista se mi vždycky líbil, ale 4. místo opravdu ne! )
8. Radoslav Látal 9. Vladimír Šmicer ( ač je mu 30 let, má velké výkyvy formy, což ho dost brzdí) 10. Petr Kouba ( asi už všichni zapomněli, že byl v polovině 90. let považován za jednoho z nejlepších brankářů světa, aspoň nominaci si určitě zaslouží) 11. Tomáš Rosický ( největší želízko v ohni pro ČT na další desetiletku), nic proti němu nemám, ale kariéru má ještě před sebou.      
0/0
29.5.2003 9:50

Brumla

Re: Já mám svoje výsledky ankety
Víceméně souhlasím, jenom bych přehodil Němce s Poborským a mohlo by to zůstat...
0/0
29.5.2003 10:05

tevion

Re: Já mám svoje výsledky ankety
1.Nedvěd 2.Poborský 3.Němec 4.Kadlec 5.Koller 6.Berger 7.Kuka 8.Šmicer 9.Rosický 10.Látal
0/0
29.5.2003 10:12

pan Feroslav

Re: Já mám svoje výsledky ankety
No víceméně naprostej souhlas, i s těma charakteristikama hráčů. Sice osobně bych Němce dal až za Poborskýho a Bergera (ten kdyby nebyl tolik zraněnej, tak by mi na jedničku vycházel on), Látala bych šoupnul za Šmicera, ale to jsou takový pomenší kosmetický úpravy. Na pointě věci se ale shodneme - Rosický na druhym místě a Koller na třetim jsou komedie.
Jinak nevim, pročpak se ti nelíbí Kuka na čtvrtym místě. Od vzniku samostatný reprezentace až do roku 1999 stál reprezentační útok výhradně na něm (navíc se praktikoval styl na jednoho hrota), v cizině se bez problémů prosadil...jen se z něj nikdy nedělala takový hvězda jako z Poborskýho, Bergera, Nedvěda, o Rosickym s Kollerem radši ani nemluvě.
0/0
29.5.2003 10:21

souky

Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Máš pravdu v tom, že po delší úvaze by se někteří hráči prohodit dali, já jsem to psal z voleje. Nejvíc bych souhlasil s výměnou Látala za Šmicra.
Co se týče Pavla Kuky, tak máš pravdu, že na něm stál útok v repre, ale ta repre zase tak úspěšná nebyla ( EURO 96 rozhodovali jiní), a v kvalifikacích několikrát v rozodující chvíli nedal góly. Z toho důvodu jsem před něj dal Honzu Kollera, protože ten se mi zdá v rozhodujících momentech chladnokrevnější. A útočníci se hodnotí podle počtu vstřelených gólů a podle úspěšnosti  proměňování šancí. Podle tohoto měřítka mi Koller vyšel před Kuku.
0/0
29.5.2003 10:36

Kule

Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Já bych teda osobně trošku vejš posunul Petra Koubu a naopak na nejniží místo bych dal Bergra už za jeho vztah k nároďáku a ostatní svinstva, který udělal. Zrovna jemu ty zranění fakt přeju a myslím si, že aspoň v tomhle existuje nějaká spravedlnost.
0/0
29.5.2003 11:08

souky

Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Kdyby se Kouba v La Coruni prosadil, tak byl dneska kandidát na stupně vítězů, ale po EURU 96 jeho kariéra prakticky zkončila.
No a s tim Bergerem, to radši komentovat nebudu.
0/0
29.5.2003 11:17

pan Feroslav

Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
A copak udělal Berger za svinstva, můžeš mi je vyjmenovat??? A k tomu bych prosil objasnění jeho vztahu k repre.
0/0
29.5.2003 11:46

Kule

Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Ty si nepamatuješ, jakým způsobem odešel ze Sparty? Jakým způsobem se vyjadřoval ke klubu, kde se naučil hrát fotbal či jakým způsobem se vyjadřoval k jednomu z nejlepších fotbalistů naší historie Janu Bergrovi?  Ty si nepamatuješ, jak veřejně urážel trenéra Uhrina? Rovněž pan Brückner pro něj není dost dobrej ani Liverpool není podle jeho gusta. Je to jen nafoukanej playboy   s minimální mozkovou kapacitou dobrej tak maximálně do reklamy.
0/0
29.5.2003 12:07

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
No ze Sparty odešel, protože mu odmítli dát šanci hrát první ligu. Tvrdili mu že na ní nemá a nebyl to zdaleka jedinej případ.
0/0
29.5.2003 12:19

Kule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Tohle je mediálně známá verze. Ve skutečnosti chtěl Ježek přitáhnout do Sparty Korbela, což mu nevyšlo a von se jim pomstil, že šel do Slávie a vzal si s sebou tohoto slabomyslného jedince, kterej se po přestupu stal kingem a začal házet na Spartu špínu.
0/0
29.5.2003 12:31

pan Feroslav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
S Korbelem a Ježkem máš pravdu, ale s Bergerem seš úplně mimo.
0/0
29.5.2003 12:38

pan Feroslav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
No mě bylo jasný hned od prvního okamžiku, že budeš sparťan, kterej do dneška nepřekousnul, že z Letný odešel a ještě k tomu do Slavie:). Jak a proč odešel? Odešel tak, že odmítnul podepsat smlouvu, což je mimo jiný postup, který zvolil při svym přestupu ze Slavie do Sparty Vlado Labant, to ti ale asi nevadilo, co?:)). A proč odešel? Protože měl na Spartě jen sedět na lavičce a ještě za směšný prachy, tehdy se psalo o nějakých 4 tisících. Ke Spartě jako takový se nikdy nevyjadřoval nijak špatně, nevyjadřoval se k ní totiž skoro vůbec. A stejně tak k Honzovi Bergerovi. To, že jen konstatuje, že se jejich rodiny nestýkaj a že s jeho jménem nechce být spojován (potomci slavných to maj u nás těžký, i když tady se jednalo 'jen' o strejdu), na tom neni nic špatnýho. Trenéra Uhrina nikdy nijak neurážel, prostě jen prohlásil, že pod nim už nebude hrát. Pan Brückner by pro něj stopro dobrej byl, ale když poslední dva roky komplet promarodil, vůbec nehrál, tak kam by se cpal? A ten samej případ je s Liverpoolem, přičemž netušim, z čeho tvoje hlava vydedukovala, že ten neni podle jeho gusta, když ze všech stran byl a je slyšet opak. Musim jen souhlasit s tim, že je to tak trošku playboy, ale rozhodně ne nafoukanej a s minimální mozkovou kapacitou.
Zajímalo by mě, jestli si podobně přísnej taky na hráče jako Koller, Nedvěd, Řepka. Asi ne, viď?
0/0
29.5.2003 12:36

Kule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Mezi ním a dejme tomu Labantem nebo Poborským je podstanej rozdíl v tom, že případě Bergra se jedná o odchovance, takže je fakt, že tenhle útěk bez toho, že by klub dostal aspoň něco za to, že se s ním od malinka piplal, fakt překousnout nemůžu. Je vidět, že máš děravou paměť, o Honzovi se vyjádřil, že kvůli němu měl jen problémy, Spartu urážel několikrát a pak najednou obrátil a nedávno dokonce prohlásil, že se cítí Sparťanem. O Uhrinovi hovořil v době jeho trénování ňároďáku ve stylu, že nemá v nároďáku co dělat a o Brücknerovi něco v podobném duchu poté, co se dozvěděl jeho jmenování. Abych mu nekřivdil: velice si váží Chvalovskýho za všechno, co pro náš fotbal udělal. Určitě si moc přeje, aby tento diskriminovaný podnikatel nepravdivá obvinění odvrátil a vrátil se do čela svazu. Co se týče Liverpoolu, za všechno mluví reakce anglickýho tisku na jeho odchod. Pro mě je tento hráč podobným "přínosem" pro náš fotbal jako Řepka.
0/0
29.5.2003 13:05

pan Feroslav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Hele, myslim, si, že je naprosto jedno, jestli se jedná o odchovance nebo ne. V současný době je fotbal čistě profesionální záležitost, kdy jdou nějaký city stranou a všichni jednaj jen ve svůj prospěch. A on tehdy naprosto logicky šel tam, kde o něj byl zájem, kde věděl, že bude hrát a kde ho ještě několikanásobně líp zaplatili.
Co se Honzy Bergera týče, tak když řekne, že měl kvůli němu jen problémy, tak co je na tom? Vžij se do jeho situace - nosíš jméno jednoho z nejlepších hráčů 80.let a všichni na to kvůli tomu na tebe pohlížej úplně jinak, maj na tebe úplně jiný nároky jak na ostatní. V tomhle případě podle mě nešlo o Honzu jako takovýho, ale o příjmení Berger.
S Uhrinem si evidentně nepadnul do oka, ale kde hledat chybu je těžko říct, každá strana na tom bude mít svůj podíl. K Brücknerovi žádný komentáře neměl.
Zajímaly by mě tebou zmiňovaný reakce anglickýho tisku, na jeho odchod z Liverpoolu. Kdyby se mělo jednat o to, že byl víc než dost zraněnej, tak je to ubohost, protože to je skutečnost, za kterou on sám prostě nemůže.
A jeho přínos pro náš fotbal??? Jen si vzpomeň, jaký výkony podával za svojí repre éru, kolik gólů vstřelil. Jo, tyhle věci si já pamatuju víc než dobře.
0/0
29.5.2003 14:27

Kule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
No to právě vůbec jedno není, jestli jde o odchovance nebo ne. Tomu klubu by se snad měly vrátit ty prachy, co do jeho výchovy vložil. Jasně, že za něj jednal Ježek, bez jeho angažovanosti by podle mě vůbec neodešel, ale měl si uvědomit, že tý Spartě snad něco dluží. Jestli ne, tak je to vůl nebo bezcharakterní hajzlík. (já si myslím, že oboje). Já vím, že Sparta se v pozdější době taky nechovala v podobných případech zrovna nejslušnějc (myslím tím hlavně Nedvědův "přestu" do Košic) a věř mi, že jsem se za to dost styděl. O tom Honzovi B. jsi to špatně pochopil, tenhle floutek Patrik o něm řekl, že kvůli němu měl problémy ve smyslu, že mu dělal ostudu. S Uhrinem si nepadl do oka podle mě proto, že to byl náročnej trenér s autoritou, Patrikovi spíš vyhovoval kamarádskej Chovanec, kterej ho potom vzal na výlet na EURO 2000 jako "nepostradatelnýho" hráče. S tím Brücknerem si to nepamatuju doslova, ale vím, že tam něco z jeho strany bylo. nejsem si 100% jistej, ale něco tam padlo při tom, když hlásil, že končí s repre kariérou. Co se týče anglickejch novin, hodnotily je angažmá v Liverpoolu jako velmi nepovedené, zbytečné apod., před nedávnem to aspoň takto vyšlo v našem tisku. V repre podával skvělý výkony, to je fakt, ale musel chtít - v čemž si je dost podobnej právě s Řepkou
0/0
29.5.2003 14:52

pan Feroslav

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.5.2003 15:24

Kule

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
Měj se taky, odcházím domů, ale předtím si skočím k Jelínkům na 2 dvě skvělé plzničky.
0/0
29.5.2003 15:39

pan Feroslav

Re: příspěvek zrušen
Milá redakce, byla byste mi schopná sdělit jediný důvod, proč byl můj příspěvek zrušen??? Zásadně nepoužívám vulgárních výrazů, ale už po několikáté se stalo, že byl můj příspěvek vámi vymazán.
0/0
29.5.2003 17:05

pan Feroslav

Re: Re: Re: Já mám svoje výsledky ankety
No jo, spalovač Kuka...mě bylo jasný, že to bude tim:). Tak to prostě je. Byl (je)schopnej se dostat do obrovskýho množství šancí, tim by patřil k naprostý špičce, bohužel obrovský množství z toho zazdil, což ho sráželo dolu. Sám k tomu jednou řekl, že to je ten důvod, proč jeho stropem byl K'Lautern a ne třeba Real Madrid.
A že repre za Kuky tak úspěšná nebyla??? Byla druhá na Euru '96. Sice dal jen jeden gól Rusum, ale představit si bez něj sestavu prostě nešlo, Uhrin hrál na jednoho útočníka a tim byl on. V Kollerový éře sme hráli na Euru '00, kde Dino nedal ani góla a my se pakovali už po základních skupinách. Čili za něj nebyl žádnej úspěch.
Jinak tim nechci nijak popírat Kollerovy kvality, repre na něm stojí, góly dává jak na běžícim pásu a je mu jedno, proti jakýmu soupeři. Ale protože je to anketa za deset let komplexně, Kuka hraje špičkově po celou tuhle dobu (plus tři roky ještě předtim), zatimco Koller jen poslední čtyři roky, vychází mi jejich srovnání ve prospěch Kuky.
0/0
29.5.2003 11:22

Tori

anketa na dvě věci
Takhle dopadne všechno, o čem si rozhodujou lidi sami. Tohle je právě ten pravý důvod, proč existují parlamenty a podobné instituce, aby v důležitých otázkách rozhodovali lidi, kteří tomu alespoň trochu rozumí. Když hodnotíme fotbalistu desetiletí, nemůže být přeci druhej Rosický, kterému bylo před deseti lety 12 nebo 13 let. Lidi prostě volí podle ksichtu a aktuální formy ne podle spravedlivých zásluh. Jediný, kdo je na svém místě je Nedvěd.
0/0
29.5.2003 9:13

T.T.

Zase jedna přiblblá anketa
a navíc diskriminuje ženy, které zase chybí. Přitom taková Bohdalka válí za Amfóru v životní formě a toho si pánové z ČT nevšimnou
0/0
29.5.2003 8:43

joe.dirt

nejlepší fotbalista...
...desetiletí jsem já
0/0
29.5.2003 7:56

fullsave

Oběktyvňý anketa
Připojuju se k názoru většiny z vás - tahle anketa byl zase jen další pokus o to, jak zvýšit sledovanost programu ČT2. Tvůrci ankety měly už na začátku říct (vlastně pokud je to hlasování diváků, tak se takovéhle pořadí dalo čekat), že oni nominovali hráče, kteří se nějak proslavili v posledních 10 letech a diváci pak určí pořadí podle aktuální formy.
Souhlasím, že Pavel Nedvěd si vítězství právem zaslouží, ale v anketě o hráče za dobu 1990-2000 by po Rosickém a Kolerovi neštěk ani pes. Je mi líto, že Mirek Kadlec byl zařazen až na 8. místo. Podle mě to byla nejvýraznější osobnost českého fotbalu prvního osmiletí (bohužel už nehraje, tak lehce zapad a zároveň nebyl taková mediální osobnost jako ostatní).
 
P.S.: Na těchto anketách se mi nejvíc líbí, že první příčky získají útočníci (popřípadě ofenzivní hráči) , občas se mezi ně dostane nějaký gólman, ale defenzivní hráči vždycky končí mezi posledníma :-)
0/0
29.5.2003 7:44

Brno7

Re: Oběktyvňý anketa
Absolutní souhlas. Já sem se ale domníval, že se mělo hlasovat o období 1991-2000, takže jsem dal hlas Kadlecovi.
0/0
29.5.2003 7:52

Jerry

Re: Re: Oběktyvňý anketa
Hlasovalo se za desetiletí samostatného českého fotbalu, tedy 1994-2003!
0/0
29.5.2003 8:42

ZZZ

Re: Oběktyvňý anketa
Mas recht, ja rozdelil sve tri hlasy 2 pro Nedveda a 1 pro Kadlece
0/0
29.5.2003 8:44

spatt

Nedvěd nebude mit radost!
Anketa je brutalně neobjektivní, protože Rosický je sice super fotbalista a má toho před sebou ještě hodně, ale na 2.mistě v anketě o fotbalistu desetiletí být prostě nemůže!! Nedvěd si to vítězství zaslouží i když z něj nebude mit vůbec radost po te včerejší prohře ve finale ligy mistrů se mu nemůžem divit!
0/0
29.5.2003 7:43

Beňo

Rosický
Nedvěd hraje dlouho a celkem si to zaslouží, ale Rosický hraje sotva 3-4 roky a ještě k tomu je jeho forma hodně nestálá. Radši už nedělejte žádné podobné ankety.
0/0
29.5.2003 7:12

Observer

Anketa
Anketa sice poměrně neobjektivní, ale zato vítěz je naprosto správnej a zaslouženej.
0/0
29.5.2003 1:44

jk

anketa
Sledoval jsem anketu v tv, ale musim rict, ze jeji objektivita je ponekud podivna.Pavel Nedved za za podavane vykony v pohode, ale treba Rosicky hraje , jak sam rekl 4 roky,tak nevim , co dela na druhem miste.Mozna adept na viteze dalsi desetiletky.V podstete ankete ukazala nejlepsi hrac za posledni 3 roky.Velmi neobjektini a lacine.Honzovi se dari poradne 3 roky. Zato stabilni hraci repre 11 jsou pomerne v zadu, a pritom dokazovali slusnou formu po celych 10 let.Trochu mi tam chybi i nejakej ten brankar.Fotbalu zdar  anketam nezdar.
0/0
29.5.2003 0:54

Pan Bača

fotbalista "desetiletí"????
tak to mi připadá jako někdejší  anketa (soutěž) o baviče století... jak vůbec je možné v jedné době určovat  něco takového, jsak si vlastně osvojujem to právo?? když jsme tahali kačora po dvorku, tak možná předchůdci těch našich "hrdinů" byli stejné ucha  jako my....
0/0
29.5.2003 0:39

Chvalovský

A kde je KVA ....
... nejplatnější hráč gamrinus ligy ? pan HORNÍK !!!!  ten toho udělal pro Viktorku tolik, jako nikdo .
0/0
29.5.2003 0:11

tevion

Euro
Hmmm fakt zajímavý,nikdo už si asi nevzpomene na Euro 96-jediný co jsme kdy jako nároďák dokázali.Kdo tam byl hrdinou? Byl to jednoznačně Karel Poborský.Dostal se do(v té době) nejlepšího týmu na světě,a prokazoval ,samozřejmě hned za Nedvědem nejlepší výkonost po celé desetiletí.Rosický???Kollera beru-super útočník,nejlepší střelec nároďáku ale Rosický na 2.místě je absolutní nesmysl.A Karel? K tomu už není co dodat...ať si ty ankety strčej do ...
0/0
29.5.2003 0:05

ttt

nesmysl
Ta anketa je fakt nesmyslna. Je jasny, ze Nedved v tech poslechich deseti letech udrzel nejlepsi vykonost. Ale Rosicky na dsruhem miste? A za co? Vic dokazal Poborsky, nebo Nemec. tohle je fakt o nicem. Je to spis anketa ze soucasnosti,nez  za deset let fotbalu.
0/0
28.5.2003 23:55

jura

nesmysl?! určitě!
Dobře, Nedvěda vám uznám jako toho nejlepšího...ale jak může být Rosický na druhém místě??? Je to přece hodnocení za roky 1993-2003. To toho dokázal Rosický tolik? Vyhrál český a německý titul...tahle anketa vůbec nebyla o fotbalistovi desetiletí...tahle anketa nebyla o ničem...
0/0
28.5.2003 23:49

čech jak poleno

Re: nesmysl?! určitě!
...jurův názor je ryze soukromý a rozhodně nevyjadřuje názor většiny gamblerů ze serveru  tipování.cz . tímto se od něj distancujeme ( od názoru , ne od jury ... )
0/0
28.5.2003 23:59

Hanka

Gratuluji!!!!
Pavle moc jsem ti vítězství přála, zasloužíš si to. Jsi doopravdy nejlepší. Škoda, že tvoji radost kazí smutek z prohry Juventusu.
0/0
28.5.2003 23:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze