Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Blšan zní: Ligu neprodáme!

Úlevu ze záchrany ligy zalili blšanští fotbalisté v autobuse pivem. Ze hřiště Starého Města si vezli potřebný bod za remízu 2:2 a trenér Günter Bittengel vyprávěl o zápase, o kauze prodeje soutěže i o svém teplickém kolegovi Františku Strakovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milec

prodejte!!!!
0/0
29.5.2003 11:16

milec

.
prodejte!!!!
0/0
29.5.2003 11:13

rzlm

Sestup
Blšany by měly sestoupit a být nahrazeny Hradcem, Vítkovicemi nebo Bohemians, zkrátka kluby s tradicí. Jiné řešení nevidím. Prvoligový fotbal by se měl hrát jen ve velkých městech a ne někde na plácku za kravínem či na hnoji (viz Zlín).
0/0
27.5.2003 8:58

BAX

Re: Sestup
Špatný terén ve Zlíně je pouze přechodnou záležitostí. Loni byl podobný v Liberci, ale žádný velký kecy kolem toho nebyly. Zdá se že to na Spartě ještě nestrávili, že jim nějaký Zlín sebral body 3 body doma a že je nějak moc vysoko...
0/0
27.5.2003 12:36

Peťas

Všivák Bittengel
Milý Guntere,nadáváš na Straku,že mohl ovlivnit ligu tím,že postavil béčko.Že to říká právě trenér týmu,který se udržel jen díky podvodům a kontaktům kriminálníka Chvalovského.Takže radší drž hubu,buzno!
0/0
26.5.2003 22:45

Martina

je to pravda, vždyť jsou to burani!
0/0
26.5.2003 16:42

Vašek

dyk je to fuk
Nechte toho blbnutí, ještě že se vůbec ještě fotbal hraje.
0/0
26.5.2003 16:39

akorat

demokracie
V kazdem pripade je znat ze k demokracii mame jest daleko, jinak nam prece muze bejt uplne jedno jestli se hraje liga v nejaky vesnicce na Morave nebo v Cechach.Trapne je nekomu vycitat ,ze do tehle zeme nepatri a kdyz ano tak musi drzet hubu.Doufal jsem ze je to uz pryc, asi tu prece jenom nejaky pozustatky kom. zustali jak je videt.Je mi vas lito.Mozna zavidite i to ze nekdo zkrachuje ve fotbale a pritom je to vec pouze daneho majitele.
0/0
26.5.2003 15:53

Béďa

Zajímavá polemika
Rozpoutala se zde zajímavá polemika. Logiku má, aby se liga hrála ve velkých městech, aby lidé zaplnili stadiony, ale logiku nemá, když na Žižkov, nebo Bohemians, přijde 1700, nebo 2400 diváků, takže ono je vlastně jedno jestli se liga  hraje ve velkých městech, nebo na vesnici.
0/0
26.5.2003 14:53

0/0
26.5.2003 13:57

Michal

Taková zavšivená prdel nemá v první lize...
...co dělat! Zpátky do zvěřince, vesničtí balíci.
0/0
26.5.2003 13:51

kukačka

Re: Taková zavšivená prdel nemá v první lize...
Když to máš těžký. Vršovice jsou taky zavšivená prdel a mají v lize hned dva kluby. Přitom demokraticky vzato by tam taky nemusel bejt ani jeden...
0/0
26.5.2003 16:23

Pavel

Re: Re: Taková zavšivená prdel nemá v první lize...
no a bolševici maj v lize už jen jeden klub spartu a taky s tim nic nenaděláme. Doufám, že jim ten pohár bude předávat v srpnu Grebeníček, nebo,že by z etických důvodů Štrougal? To však jen v případě, že bude bolševikům titul "demokraticky" přiklepnout od stolu, protože jinak by ve Zlíně i nanáhradním hřišti Bohemky pukli. Vždyť už půl roku slavěj a neslavěj, trénujou a netrénujou a hlavně předvádějí fotbal-nefotbal.
0/0
26.5.2003 17:24

puppy

BLŠANY!
Náš plyšový medvěd fandí Blšanům, protože se jmenuje Blšánek! Bude velice rád, až uslyší, že se Blšany zachránily... Gratulace.
0/0
26.5.2003 13:36

Píďa

Fotbal nemá logiku
a přesně podle tohoto bonmotu Tomáše Pospíchala se lze dívat i na  skutečnost, že se hraje 1. liga na vesnici  "na konci světa" s asi 15 domky.  Naše země proslulá z dob minulých jako Absurdistán může být na takovéto jevy hrdá.  Už nám jenom chybí, aby si předseda místního JZD  (dnes asi a. s.)  v Blšanech postavil pro potřeby osvětlení kravína jadernou elektrárnu a pro dojičky nechal záhadný  "sponzor"  za humny postavit národní divadlo.
0/0
26.5.2003 12:51

Collina

Re: Fotbal nemá logiku
Byls tam vole?
Tam maj neprosto nejlepsi treninkovy zazemi v CR.Taky proto tam jezdi spousta tymu z 1. i 2. ligy na soustredeni.Nevim, co je horsi,jestli mala vesnice s peknym hritem, nebo Zlin a Brno s oranistem.
0/0
26.5.2003 17:01

Jirka

Re: Re: Fotbal nemá logiku
Máš pravdu. Brněnské hřišti by měli příští rok zavřít. To je parodie na trávník. Radši mužstva jako Blšany, než mužstva z velkých měst s oraništi.
Nebo se můžeš dívat na Blšany, jako na prvoligový tým Žatce, Loun a Kadaně dohromady a máš po problému s vesnicí.
0/0
26.5.2003 17:13

xt

fotbaloví bossové
Tak to pozor. Korbel jalo jediný přišel do ligy s opravdovými penězi, narozdíl od ostatních fotbalových bossů, kteří měli pouze úvěry od českých bank přes svoje kamarády, co si přesouvali mezi sebou falešné směnky. On měl peníze a chtěl nejdřív do Sparty, kde s nim bohužel vyběhli. Tak zamířil do Slavie, kde s nim sice nevyběhli, ale okradli ho po slávisticku. Nelze se mu divit, že zas odtáhnul. Pro člověka, co žije venku, přijede sem a vidí ten bordel, lidi okolo fotbalu co hrabou pod sebe, není jednoduchý do toho donekonečna strkat prachy. Vůbec se mu nedivím, že se tady na ten náš chlív vykašlal.
0/0
26.5.2003 12:01

.

Re: fotbaloví bossové
Absolutní souhlas!
0/0
26.5.2003 12:19

aaa

Blšany nemají v lize co dělat!
Souhlasím s Pavlem.Co to jejich hřiště!V Německu na takovém stadionu hrajou okresní soutěž!
0/0
26.5.2003 11:54

Milan-Brno

Blšany, Blšany
Trochu PODIVNEJ VÝSLEDEK ZÁPASU !!!! Do Blšan mohu jen zaslat Gratulaci k jejich finančnímu zajištění(myšleno rezervní fond krizový situací - úplatků).
0/0
26.5.2003 11:52

Pavel

BLŠANY patří do ČFL
Muj nazor je takový, ze vesnice, jako jsou Blšany by měly uvolnit místo týmům z větších měst a také se tak stane. Blšany nemohou dlouhodobě ligu utahnout. Příští rok je řada na nich, že sestoupí. Dle mého je to ostuda pro města jako je Plzeň, Pardubice, Usti nad Labem atd., že nejsou v 1. lize, ale místo nich tam jsou Blšany. Období tunelářů a majitelů klubů, kteří drželi týmy nad vodou podvodně získanými penězi je pryč.
(GOTWALD- Drnovice, Chvalovská- Blšany,Švarc-Benešov.)
 
Teď si nejsem jistý, ale všichni z nich jsou již za mřížemi ne?
Do 1. ligy patří tými z velkých měst a né nějaké vesničky o 15-ti domcích.
0/0
26.5.2003 10:29

Petr

Re: BLŠANY patří do ČFL
úroveň Tvých nárorů odpovídá Tvé gramatice...
0/0
26.5.2003 10:43

Pavel

Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Oponujes pouze tím, že napadáš mou gramatiku?
No dle mého názoru prostě Blšany do 1. ligy nepatří a pří rok toho bude jasný důkazem. Projíždím Blšany cestou do Plzně a vždy jen kroutím hlavou, jak může vesnice o pár domcích konkurovat síle mužstev z větších měst. Ono to souvisí se sponzory. V Blšanem a okolí asi moc sponzorů není, aspoň né takových, co budou vyhazovat miliony oknem a bez těch miliónů se proště 1. liga hrát nedá.
0/0
26.5.2003 10:50

KJ

Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Hlavně, že sis dal bacha, abys tam neměl chybu co ?! Kdybys radši odpověděl na podstatu toho komentáře...
0/0
26.5.2003 12:27

radek

Re: BLŠANY patří do ČFL
Jsi normální guma. Ještě štěstí, že takové kluby z vesnic a malých měst v 1. lize jsou. To by ligu za pár let mohlo hrát 6 klubů z Prahy, 4 z Brna, po dvou z Ostravy a z Plzně a po jednom z Ústí n/l a z Budějovic. Jednou z ní vypadne pražský klub a polovina Pražáků je z toho na infarkt. Jen tak dál. A mezi námi, v době, kdy blšanům vévodil Chvalovský(nikoli Chvalovská) tak na Žižkově řádil Čekan a v Edenu Korbel. O čistotě jejich peněz by se dalo taky polemizovat. A pan Leška je toho v součastnosti pokračovatelem, ale to ty samozřelmě nevidíš, nebo raději vidět nechceš.
0/0
26.5.2003 10:49

Pavel

Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Ano, ja netvrdim, ze ucast tymu jako Je Blsany atd. neni zajimave osvezeni 1. ligy. NAOPAK! Ale jsem realista a dle meho nato proste Blsany mit dlouhodobe nemuzou mit. Skonci podobne jako Drnovice atd.
 
Jinak samozrejme Chvalovsky a ne Chvalovska, to byl preklep, nechapu, proc tohle nekdo nepochopil, ale kde se nedostava rozumna argumentace, tak se argumentuje i preklepy protistrany, coz pro vyvoj rovne diskuse nema prazadny smysl.
0/0
26.5.2003 11:00

Ota a

Re: BLŠANY patří do ČFL
Když si to svými výkony zaslouží, tak nevim proč by tam Blšany a jim podobné vesnice, měly chybět. Přijde mi, že trochu závidíš. Usmrkánku!!!
0/0
26.5.2003 11:01

Pavel

Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Tak mam takovy pocit, ze nejste schopni a bez osobnich nadavek jasne diskutovat. Proto nemam zapotrebi se z "burany" z vesnic dale vybavovat.
 
Nikdo navic nepsal, ze si to nezaslouzi, ale od zacatku pisi jen otom, ze nato fin. nebudou mit z dlouhodobeho hlediska. TO je realita a ve fotbale proste rozhoduji penize. Je to bohuzel tak.
0/0
26.5.2003 11:08

Ota a

Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Ve fotbale rozhodujou goly. Az na to nebudou herne mit, tak spadnou!!! Ty budes tak dlouho kroutit hlavou jak ves o 15 domcích bude hrát 1. ligu až si hlavu ukroutíš.
0/0
26.5.2003 11:13

radek

Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Tady bych si dovolil trochu oponovat. Pravda ve fotbale rozhodujou góly( na hřišti), ale o bytí a nebybí rozhodujou bohužel peníze. Znám spoustu klubů, nejen z ČR, které hráli dost dobrý fotbal a šli ke dnu kvůli financím
0/0
26.5.2003 11:19

Ota a

Re: Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Znám spoustu klubů, nejen z ČR, které měli málo peněz a hráli dost dobrý fotbal, a naopak kluby finančně zajištěné hrající na nic.
0/0
26.5.2003 11:24

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Ano, to je pravda, zle to jsou jen sezonni situace. Pak nabehnout bohate kluby a dobre jadro z toho chudeho klubu, ktery byl tak dobry se rozproda do vsech koutu. No a pak klub ma sice penize, ale uz zane nekoupi tak kvalitni hrace, jako prodal, protoze mladi a talentovani hraci nerostou jako po desti. Proste jedina zachrana techto tymu je kvalitni prace s mladezi a nasledny prodej odchovancu. Pokud tohle Blsany dokazou, mohou se fin. hojit na techto prodejich, ale obavam se, ze ta zakladna kolem Blsan neni bezedna, jako treba BRNO, OSTRAVA atd.
0/0
26.5.2003 11:31

Pavel

Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
 A kdo asi ty goly dava? Myslis si, ze je da nejaky tym slozeny z okolnich vesnic? Asi tezko ze? Takze je nutne koupit kvalitni hrace a davat jim nalezity plat. A kdyz nebude plat, tak hraci odejdou a za ne nastoupi dorostenci, kteri bydli 100m od hriste a ti goly moc davat nebudou.
Do 1. ligy se vrhne Ml. Boleslav, ktera bude do par let jeden z nejlepsich tymu, protoze bud emit za sebou Skodovku a to uz je nejaky sponzor. Tem proste Blsany nemuzou nikdy konkurovat.
 
Mimochodem je mi jedno, kdo bude v 1. lize, jen fandim svemu klubu a s kym hraje je uz vedlejsi, at uz to jsou Blsany nebo Sparta.
0/0
26.5.2003 11:28

Ota a

Re: Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
No dobrá. Na těch penězích taky záleží, uznávám. Ale o to víc se pak směju, když kvalitní hráči, kteří pobírají náležitý plat nedokáží konkurovat sedlákum a dorostencům.
0/0
26.5.2003 11:34

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Vsak to ja se take smeju, kdyz tym jako Blsany porazi Spartu, ty namyslene panicky. :) Je to osvezeni pro ligu, ale bohuzel proste asi pristi rok jsou na rade Blsany. Ted postupuje OPAVA a PLZEN a ty nevypadaji nato, z eby chteli hned sestupovat.
 
ZLIN se bude stabilizovat a tak envypada nato, ze by s emu chtelo zpet do 2. ligy, tak kdo je tam jeste na sestup? CB nebo SYNOT? No uvidime...
0/0
26.5.2003 11:44

Ota a

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Je pravda, že problémy se záchranou mají Blšany posledních pár let dost často. Ale kdo by to před rokem řekl, že tým hrající o poháry za rok spadne. Dost lidí tipovalo, že slítne Zlín. Kde dneska je? Dostal 5 v Brně má hrozný hřistě, ale jinak hraje celkem slušně. Ted si taky můžu zahrát na chytrýho. Za rok spadnou Budejice a Jablonec. Jestli to tak bude to se dozvime az za rok.
0/0
26.5.2003 11:55

letmisej@seznam.cz

Re: Re: Re: BLŠANY patří do ČFL
Z burany,ty jses taky dobrej Venca S mesta
0/0
26.5.2003 13:43

Killy

P.S.
"SYNOT" je jedno z "nejkrásnějších" českých slov v extralize. Jak naproti tomu krásně zní: BLŠANY!
0/0
26.5.2003 10:28

Typ

Re: P.S.
Synot znamená SYN a OTec. Je to název firmy, která kšeftuje s hracíma automatama a dost dobře nechápu, proč novináři místo Staré Město používají pojmenování právě podle sponzora a majitele. To by rovnou mohli do tabulky místo Blšan psát FK, příští rok by tam mohly bejt 2 Viktorie atd. Asi hodně vyhrávaj na automatech.
0/0
26.5.2003 10:41

synot

Re: Re: P.S.
Spojily se 2 fotbalové kluby (Staré Město a Uherské Hradiště), mezi kterými byla rivalita, takže proto ten neutrální název sponzora. Navíc od října se bude hrát na nové fotbalové aréně v UH.
0/0
26.5.2003 10:58

Barnabas

Re: Re: Re: P.S.
Vivat Synot. Už se těším na sobotu, až budou hrát tady v Pardubkách proti Bohemce. To se Ritchiemu povedlo, jinak bych je venku nikdy neviděl
PS: A stadiónek v UH taky pěkně roste, každé ráno se mrknu z okna, co je tam nového.
0/0
27.5.2003 2:04

akorat

urcite
Blsansky trener ma utcite pravo nekoho uprednostnit,ten zapas jsem videl a to ze to skoncilo nerozhodne je zasluha vsech hracu od obrany ktera soupere vlastne nepustila k nicemu a tim se zdalo ze souper je k nicemu ,tim je ten fotbal krasny ,zaloha pomahala jak dopredu tak dozadu a utok se snazil zlobit a stridani prineslo oziveni a pak padl vyeovnavaci gol a dalsi mohl zrejme prijit ale byl sporny.Tak sy myslim ze nejake vyzdvizeni dvou hracu je nefer k ostatnim hracum.
0/0
26.5.2003 9:18

pepík

Kluci, díky.
Kluci Blšanský, blahopřeju k záchraně.
Arnoštovi jsem to volal už po tom průšvihu na Bohemce. Tak se pořádně připravte na příští ročník a ať to nejsou takové nervy, ani pro Vás, ani pro fanoušky.
0/0
26.5.2003 8:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze