Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Právník Kavalírek se už usmívat přestal

Ve čtvrtek večer deset minut po půl sedmé se právník Jan Kavalírek přestal usmívat. Generální ředitel Bohemians si právě na discipliární komisi fotbalového svazu vyslechl verdikt, který komise ústy svého předsedy Alexandra Károlyiho vyřkla za inzultaci pomezního rozhodčího při ligovém utkání Bohemians - Sparta. Disciplinárka byla nekompromisní: pro Bohemians pokuta 500 000 korun a hřiště zavřené na tři soutěžní zápasy, které musí být sehrány v minimálně stokilometrové vzdálenosti od Prahy.Dále čtěte: Za inzultaci půl milionu a zavřené hřiště

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fugaz

Bohemians asi do 2. ligy patří
Bohemka je mi celkem sympatickej klub a rozhodne jsem pral sestup jinejm, ale jestli nema ani na zaplaceni pul milionu, tak opravdu v lize nema co delat.Stadion je fakt v hroznym stavu a nic se na nem neudelalo a z tech tahacek kolem vlastnictvi, pozemku a buhviceho jeste, je mi taky na nic. Chce to poradne ozdravnou kuru v cely organizaci, coz by znamenalo nejen 1 rok ve 2. lize, ale mozna jeste vic a kdoovi, jestli ne jeste niz?! Napriklad prace Xaverova se mi moc libi, a kdyby posilili jeste o par solidnich hracu, tak se muzem v dohledne dobe docka novyho prazskyho klubu v lize. ( A kdyz si vezmu,jak na tom byl Xaverov pred 5, 7  rokama...) Takze preju Bohemce, aby ji to ted uplne neznicilo a mohla tak zacit psat novou eru  
0/0
23.5.2003 14:42

NN

Re: Bohemians asi do 2. ligy patří
Dost naivní, ne? Z pražských klubů má slušný stadion pouze Sparta a vyhlídky ostatních jsou na nule. Jediná cesta - redukovat počet pražských klubů a soustředit peníze. Sestup Bohemky byl po podzimu dohodnutý (zdroj : interview s jedním moravským ligovým fotbalistou ),Horník a Ležka jsou určitě protřelejší než Kavalírek and his melody boys. Bohemka (bohužel) dost možná skončí jako Dukla - prodána na venkov. Snad ji aspoň časem nepřejmenují na nějakou čokoládu.
0/0
23.5.2003 16:08

Kenny

A co jste čekali
Už za bolševiků koncem osmdesátých let stíhali funkcionáře a hráče Bohemky za to, ce bylo ve všech klubech běžný. Na fotbalovým svazu jsou pořád ty samý "týpci" a těm byla Bohemka vždycky proti srsti. Bohužel nebyl zájem řešit problémy globálně. Neuznanej gól Benešem v rozhodujícím utkání o udržení, odvolaná penalta Libou, faul před jediným gólem ve Zlíně... Už je toho trochu moc a rozhodně to není náhoda. Teď si na svazu konečně budou moct oddychnout a už teď  vybírat sestupující pro příští ročník. Jenom trouba si může myslet, že se u nás v lize rozhoduje na hřišti.
0/0
23.5.2003 13:04

kev

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
23.5.2003 13:20

Kenny

Re: Re: A co jste čekali
Ty asi budeš taky jeden z těch uslintanejch fanoušků Sparty, co se radujou z penalty v pětadevadesátý minutě, když to nejde jinak. Když mluvíš o tý Slavii, tak tři penalty proti Spartě v jednom zápase, co nezapískal před pár lety rozhodčí Jirků v derby, to by asi patřilo do Guinnessovy knihy rekordů  To se asi může stát jenom u nás a potom už snad jenom v Rumunsku za Ceauceska. A ubrečenost, te je jenom ubohej výmysl novinářů, místo toho, aby se snažili objektivně informovat. Na tý Spartě asi přece jenom dostanou víc chlebíčků
0/0
23.5.2003 13:36

xt

Re: Re: Re: A co jste čekali
Já nevím, které noviny teď myslíš. Když otevřu třeba Sport, mám dojem, že jsem si koupil slávistický propagační FanZin. Co se týče derby, já si taky pamatuju na neuznaný gól Siegla, pro neexistující ofsajd, který vstřelil v derby Slavii, ale to už je teď snad jedno ne? V letošní sezóně snad Slavii rozhodčí v derby ublížili? Ani bych neřekl. Nebo snad rozhodčí může za to, že se nejlepší útok z celé ligy netrefí do brány z malého vápna?
0/0
23.5.2003 13:49

Kenny

Re: Re: Re: Re: A co jste čekali
Je fakt, že v posledním derby rozhodčí Spartu asi výjimečně nezatlačili. Bývá to skutečně jenom asi tak v osmi zápasech v deseti. Nic to ale nemění na faktu, že přízeň rozhodčích je předem daná, a to nejsmutnější na tom je, že už za to Sparta snad ani nemusí platit. Jenom ten, co vůbec nerozumí fotbalu, si může myslet, že je liga regulérní.
0/0
23.5.2003 13:55

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Re: Re: Re: A co jste čekali
Máš pravdu, že derby bylo díky Michelovi regulerní, zatímco v podzimním zápase na Strahově Beneš tlačil Slávii jak mohl, vymýšlel jednu standardku za druhou a přímo vybízel Vachouška k filmovačkám (místo trestu za nesportovní chování). V posledních 3 letech je taková nová moda, zaříznout Spartu. O to cenější je, že stejně vyhrává ligu a když už jí např. Beneš podtrhne nějakou tou vymyšlenou penaltou, tak to Spartu nerozhází a dokáže zápas ještě vyhrát. Slávia má dnes už všechny předpoklady k úspěchu, koupila si media i rozhodčí, ale vítězit stejně nikdy nebude. Bude věčně druhá a tak jí nezbyde nic jiného než zapšklé reakce a ublížené řeči a fňukání a fňukání, protože to co říkáš ani nic jiného není. Bulíš a stežuješ si na rozhodčí a přitom jsi mimo jak ten Kavalírek. Není to nějaká vršovická specialita?
0/0
23.5.2003 14:45

Kenny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co jste čekali
Tak to ti přeju mnoho hezkejch zážitků v kvalifikaci Ligy mistrů a pak v poháru UEFA. Tam si bohudík svý rozhodčí nelze brát a podle toho to asi taky dopadne. Vloni Belgičani a pak Turci, letos budou asi stačit Kypřani nebo možná Malta.
0/0
23.5.2003 15:08

xt

Zbytečné
divení se nad výší pokuty nechápu. Představte si, že by Bohemka hrála například pohár UEFA a něco takového se stalo. Byla by z toho pokuta daleko větší než blbých 500 000 Kč a nikdo by se s Kavalírkem nebavil o tom, jestli na to má nebo nemá.
0/0
23.5.2003 12:54

rzlm

Re: Zbytečné
Já bych jim narval ještě víc. A nejvíc kavalírkovi, ty jeho sebevědomý keci byly moc i na mě.
0/0
23.5.2003 13:19

Záťoch

Michal Petrouš
UHRIN VEN ->> PETROUŠ SEM,
V TEPLICÍCH SE BUDOU DÍT VĚCI.
0/0
23.5.2003 12:41

Vašek1

Peníze jsou důležité, ale
ještě důležitější je, aby se fotbalu věnovali slušní lidé!  
0/0
23.5.2003 12:03

dain

Re: Peníze jsou důležité, ale
jasně! takže pane Kavalírek, sbohem
0/0
23.5.2003 12:17

rzlm

Re: Re: Peníze jsou důležité, ale
Ale pan kavalírek je přece kavalír :-))
0/0
23.5.2003 13:23

Martin

Moc přísnej trest
Kontumaci chápu, ale tento až moc přísnej trest ne. Tomu aby někdo vběhnul na plochu se se dá jen těžko na 100% zabránit. Na Bohemce jsem několikrát byl, někteří pořadatelé jsou sice tupci, ale jsou to většinou ti samí co dělaj na Spartě, Slavii, Viktorce i jidne. Myslim, že vzniknul nebezpečný precedens...
0/0
23.5.2003 11:58

pat

Re: Moc přísnej trest
Já naopak nesouhlasím s kontumací. Zápas překazil jeden vožrala a ne někdo z týmu soupeře či domácích. Zápas bych opakoval před prázdným stadionem. Naopak si myslím, že pokuta je oprávněná a měli by následovat hnedka další. Klub si rozmyslí jestli dá 500 000,- pokutu nebo radši zaplatí pořadatele a ne kamarády z kotle
0/0
23.5.2003 12:07

dain

Re: Moc přísnej trest
no ono právě nejde jen o to, že vniknul. Ale hlavně o to, že napadl. Kdyby nebylo napadení, tak se to normálně dohraje a dostanou max 100.000,- A jakej je mezi tím rozdíl, když by tam tak jako tak vlezl - jak říkáš na 100% tomu zabránit nelze. Je to jednoduchý - celý to právě vychází ze snahy udělat maximum ze strany pořadatelů. kdyby ty blbečkové s pupkama v rexlexních bundách civěli né na fotbal, ale do hlediště, tak by jim neměl šanci takhle suveréně proklouznout - a ve chvíli, kdy by skákal dolů, tak už k němu přibíhat a snažit se ho spacifikovat ( to on pak jaksi už nebude mít čas vrhnout se na rozhodčího) A né dělat, že nevidím jak mrská pěstí sem a tam.
0/0
23.5.2003 12:14

Petr

Fotbalový bossové
Vlastníci fotbalových klubů či činovníci v CMFS mi připomínají svou poctivostí taxikáře.Člověk je pro ně vůl který je nutný jako statista k přeprání jejich špinavých peněz .Podívejte se na minulost a dosažené vzdělání pánů jako Starka , Pelta ...
0/0
23.5.2003 11:34

rzlm

Re: Fotbalový bossové
Stačí, když se podívám na tvoje vzdělání!!! Fotbaloví bossové!! Podle vzoru "Mladí"!! Ten trest je zcela adekvátní.
0/0
23.5.2003 11:55

ibid

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
23.5.2003 11:13

jirik22@atlas.cz

Re: chytráci
Probuď se! Bohemka se dostala do 2.ligy sama a ani jedna oprávněná kontumace v její neprospěch nic nezvrátila. Vše prohrála už dříve, měla Blšany a Jablonec porazit na hřišti, ne se snažit zvrátit jeden už prohraný zápas se Spartou. Říkám to s vědomím, že jsem jí sestup vůbec nepřál, nicméně si ho zaslouží!
0/0
23.5.2003 11:42

ibid

Re: Re: chytráci
Ale to máš recht, o tom se s tebou vůbec nepřu, jen jsem reagoval na ty odsuzující příspěvky nejen z dneška, kdy tady pár zakomplexovanejch chudáků z Horního Buranova tvrdilo, že bohemka je ostuda ligy a měli by ji zrušit úplně a že nikomu chybět nebude
0/0
23.5.2003 12:02

akorat

Re: chytráci
Hele ty chytrej,uvedom si ze o druhe lize mluvi nejvic vlastni bohemaci a tam kde to je v soucasny dobe je vec vedeni ani nase ani tvoje ani nejakych Blsan,vy samotni vidite za vsim podvod a to je sebeznicujici.Jen z novin je zcela jasne , ze se o Bohemku pere moc kohoutu.Protoze to je doopravdy dobra znacka, ne ale pro amatery ,jako jsou tam v soucasne dobe.Vy ale stejne budete hledat chybu vsude jinde ,nez u sebe.
0/0
23.5.2003 12:14

Božetěch

peníze
Tuneláři nemají na pokutu 5OO tis.Kč. Kde jsou peníze za prodej Horáka, Mareše, Šírla, Hartiga, Čontofalského
0/0
23.5.2003 10:42

dain

Re: peníze
no oni na Bohemce dlouho přemýšleli co s nimi, nic nevymysleli a tak se šli zeptat Lešky .....
0/0
23.5.2003 12:21

akorat

ovlivnění
Stalo se to , co se zrejme pestovalo ,podhoubi ukrivdenosti, jakakoliv scena , ktera vypadala ze je na hristi proti muzstvu Bohemky se komentovala ze strany vedeni jako komplot a umysl poskodit Bohemku nekdy i banalni veci a zrejme pod tihou nespravedlnosti kterou si dotycni nedovedou realne rozebrat a trochu posilneni alk. jednaji ve jmenu spravedlnosti,kterou jim mozna svym neustalym placem nekdo vsugeroval.Tak nejak to priblizne vidim,pak dojde k tomu co se stalo,nasledovne zacalo selhavat vsechno,poradatele ruce krizem na prsou(oni ze zakona stejne nemuzou nic delat,co kdyz mu ublizi).A Bohemka sklada zbrane mluvi o druhe lize a zase ted isve hrace dostava tam kam oni nechteji .Pan Kavalirek to pojal pouze jako svuj kseft,nehlede jestli chteli hrat ligu tak pul milionu musi dat dohromady,otazkou je v jake ekonomicke situaci se Bohemka nachazi, ona druha liga taky neco stoji
0/0
23.5.2003 10:41

sklena

Pane Kavalírek STYĎTE SE!!!
Reakce pana Kavalírka jen dokládá naprostý nezájem vedení Bohemky o fotbal, o klub i o fanoušky. Celou sezónu managment se založenýma rukama naprosto nečinně přihlížel, jak se Bohemka nezadržitelně řítí do II.ligy a těšil se, jak po sezóně rozprodá kádr (nikdo  se nemůže divit, nelze přece držet Kisela a spol. ve II.lize) a vydělá tak pár miliónů. Teď jim ČMFS chce část z tohoto zisku sebrat, tak se chovaj jak malý děti. Pánové fandím Bohemce 25 let od chvíle, kdy sem poprvé kopnul do balónu, zažil jsem mnoho sezón ve II.lize, ale nikdy jsem se za Bohemku nemusel stydět. Bohužel vám (ne panu Urbanovi, každý chápe, že je to vypitej magor) se podařilo dostat Bohemku do situace, za kterou byste se měli STYDĚT a hlavně nést ZODPOVĚDNOST!!!!!!!!!!!!
0/0
23.5.2003 10:31

Duzyg

..to všechno jsou jen důsledky
Mám pocit, že to, co se stalo je jenom důsledek. Mělo by se jít po tom, co to způsobilo. To, že se fanoušek ožere je bohužel normální, ale normální není, že potom jde namlátit rozhodčímu. A nejspíš by nešel, pokud by k tomu neměl důvod. Možná by se měla taky ohodnotit práce rozhodčích a vynášet exemplární tresty také za jejich chyby, které nezřídka rozhodnou zápas. Dokud se tak nestane, tak se není co divit fanouškovi, že namlátí rozhodčímu. Protože to je to jediné, jak ho může potrestat 
0/0
23.5.2003 10:20

jirik22@atlas.cz

Re: ..to všechno jsou jen důsledky
Rozhodčí neudělal jedinou chybu. Možná se štěstím, ale odmával vše přesně a to bohužel fandové ani vedení Bohemians neunesli. Každopádně opilý magor není oprávněn hodnotit a trestat rozhodčí a už vůbec ne tímto způsobem. Pokud vím, rozhodčí tresty dostávají v poslední době docela často.
0/0
23.5.2003 11:15

rzlm

Re: ..to všechno jsou jen důsledky
A ty si jako co??? Řekl bych že maximální retard, protože ten rozhodčí neudělal jedinou chybu a stejně se mu nějakej vochmelka snažil namlátit. A to, že byl namletej, bylo vidět už podle toho, že se nemohl ani trefit. Takže jestli chceš něčemu předcházet, tak řešení by mohlo být v tom, že se natáhne přes plot ještě ostnatej drát s napětím 22kV. Pak by si to rozmyslel i ten nejotrlejší ochlasta včetně tebe.
0/0
23.5.2003 12:36

Milan

Károlyi nebo jak se píšeš, ty maďarská komunistická svině, odsereš si to!!
0/0
23.5.2003 10:02

Petr_K.

Bylo už na čase, aby se něco stalo. A snad to bude varováním i pro ostatní kluby a začnou konečně něco dělat se svými stadiony. Protože pokutu by neměli dostat je Bohemians, ale i další kluby, za to jak to na jejich stadionech vypadá. bylo jen otázkou času než k něčemu dojde. Většina klubů prostě na diváky kašle a je to vidět na jejich stadinech. tribuny otřesný, hrací plochy horší než prasečí dvorky. to co na tom pak hráči předvádí není fotbal,ale zápasy v bahně. repre má šanci hrát na mistrostvíevropy a domáci liga se hraje na smetištích. Mělo by se rozdat ještě pár pokut, aby se začalo konečně něco dít. A když na to nemaj tak nemaj co dělat v první lize
0/0
23.5.2003 9:54

gok

recept na vyhru
takze az budete chtit,aby vas tym vyhral na pude soupere (byt kontumacne) udelejte nasledujici:
1] zejdete do fanshopu a nakupte neco na sebe. staci sala v barvach klubu u ktereho chcete vyhrat
2] jedte na onen zapas. sve kroky u stadionu nesmerujte do kotle fanousku hostujiho (tedy vaseho) tymu,ale do kotle domacich fans. salou si ovazte xicht, sice se vam bude blbe pit pivo,ale ostatni se nebudou divit,ze jste ve spatnym kotli
3] v prubehu zapasu natlucte rozhodcimu (mate na vyber ze 4 kusu,ale doporucuju vybrat toho nejblizsiho).
a je to!
pokud to takto udelate v kazdem zapase na pude soupere,mate jistych 45 bodu (15*3), coz na zachranu staci kazdopadne.kdyz jeste vasi borci uhrajou neco doma je realne myslet na pohary, ne-li titul
S rozhodnutim disciplinarni komise ale souhlasim.jina cesta nevede
0/0
23.5.2003 9:47

jirik22@atlas.cz

Re: recept na vyhru
A když nebudete odchyceni a nedostanete nakládačku od pořadatelů, tak si doufám půjdete sednout na 2 roky a poškozenému klubu uhradíte škodu pár set tisíc. Když tohle budete vypatlánci dělat, je naděje, že pak konečně zmizíte s ochozů.
0/0
23.5.2003 10:20

JK

Re: recept na vyhru
Chceš snad naznačit, že božský Ritchie snad není fanouškem vůbec nejbožštější Bohemky? Zase jeden ukřivděnej, co? Příště nefantazíruj před monitorem a jdi posílit řady pořadatelů :)))
0/0
23.5.2003 11:57

Kule

"trest nás vyřadil ze soutěže"
To je vopravdu rána silnýho kalibru. Ze soutěže Bohemku vyřadili právě ti Kavalírci a Švarcové, kteří za tuhle sezónu zrušili na Bohemce všechno, co Petržela (i když si o něm taky myslím svoje) vybudoval. Měli tam perspektivní tým, ale dokázali ho za rok vytunelovat. To napadení byla jen poslední kapka, kvůli Ritchiemu přišli jen o 3 body, ale už mohli bejt dávno zachráněný a dolů mohli táhnout Blšany. Navíc nevím, co chce Bohemka hrát dál, když není schopná sehnat půl milionu na pokutu. Ritchie se jim šel omluvit, udělal hovadinu, ale oni by se měli fandům omlouvat ještě hodně dlouho. Přeji vám klokani brzkej návrat do ligy a doufám, že příští derby Sparta - Bohemka konečně dohrajeme.
0/0
23.5.2003 9:42

starý pán

Re:
tady nezbývá než na 110% souhlasit. Na rozdíl od jiných "pisatelů", kvůli nimž jsem přestal na fotbal chodit. A teď, díky kvalitě předváděné hry i díky "zasvěceným" komentářům na Nově a na Primě, se už ani nekoukám na televizní přenosy........
0/0
23.5.2003 9:56

Larry

Báža
Hele ty Žábo nebo Bážo nebo jak se jmenuješ! Nech vole Spartu na pokoji nebo si te najde naše spartansky komando a vymlatime ti bejvak zes to vole nevydel.
0/0
23.5.2003 9:39

Thurn

Re: Báža
Ty jsi ale tezkej magor...
0/0
23.5.2003 11:08

Larry

Sparta
0/0
23.5.2003 9:36

karlsberg

?
Už podruhé za sebou se Blšany "zázračně" zachránily v 1. lize...
0/0
23.5.2003 9:34

Báža

V případě Sparty
V případě Sparty by takový trest nenásledoval,jen by se udělalo "ty,ty,ty...."
0/0
23.5.2003 9:15

Elrond

Re: V případě Sparty
V případě Sparty by ta situace nenastala, jestli víš, jak to vypadá na Letný, tak ti to musí bejt jasný... Ale ty jsi tam nikdy nebyl, jinak bys nemohl napsat takovou blbost....
0/0
23.5.2003 9:28

Báža

Re: Re: V případě Sparty
Vidíš,to mě nenapadlo,myslel jsem,že Sparta má slušnější příznivce.
0/0
23.5.2003 9:41

Elrond

Re: Re: Re: V případě Sparty
Spíš si její vedení při budování stadionu uvědomilo riziko, že by se mohlo stát to co na bohemians...  Sice to není moc pěkný, ale svůj účel to splnilo a nedokážu si představit, kdyby se to co na bohemce stalo při nějakým pohárovým utkání... Až bude legislativa a ostatní věci takový, aby umožnili hrát fotbal bez plotů atd, budu jen rád, ale zatím je to prostě nutné zlo. Jinak by se mohl kontumovat skoro každej zápas v lize....
0/0
23.5.2003 9:46

Báža

Re: Re: Re: Re: V případě Sparty
Jo beru to co říkáš,to je rozumnej názor.
0/0
23.5.2003 10:17

Raketomet

titulek
co to je za slovosled v tom titulku? právník kavalírek se už usmívat přestal ---- to je hybrid---snad PRÁVNÍK KAVALÍREK SE UŽ PŘESTAL USMÍVAT
0/0
23.5.2003 8:58

Camel

Re: titulek
A co kdyby tam bylo: Právník Kavalírek se už usmívat nebude! To bys zkousnul? Hybrid je Kavalírek, titulek je O.K.
0/0
23.5.2003 9:17

datel

otazník
Trest je v pořádku a správný. Měl by se ale také prošetřit (ne)-postup policie. Proč tam vůbec její muži byli????? Aby sledovali fotbal?????
0/0
23.5.2003 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze