Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kavalírek hází inzultaci na policii

Jan Kavalírek, generální ředitel fotbalistů Bohemians, vinu za inzultaci pomezního rozhodčího v sobotním utkání Bohemians - Sparta hází na policii. O pořadatelské službě na tomto zápase prohlašuje, že byla perfektní. Navíc ještě iniciuje svolání mimořádného ligového shromáždění. Na něm chce najít zastání prvoligových a druholigových klubů a s jejich pomocí tak odvrátit fotbalovými odborníky i veřejností očekávanou kontumaci sobotního zápasu ve prospěch Sparty. Dále čtěte: Inzultace odložila korunovaci Sparty x Hlavní pořadatel vinu odmítl

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

f3x

jasná kontumace...
Nic jiného nepřichází v úvahu! Bohužel hokej má mnohem vágnější normy než fotbal, takže tam nějaké opakování zápasu bylo možné...
0/0
22.5.2003 0:16

Big Freeze

otázka slušnosti
Pan Urban se alespoň pokusil omluvit za své provinění narozdíl od pana Kavalírka, který si svou vinu nedokáže přiznat!
0/0
21.5.2003 22:51

Pavel

Myslím, že není co řešit. Kontimace je jednoznačná. Bohemka půjde tam kam patří a Slávisti mají své věčně druhé místo
0/0
21.5.2003 10:10

Jack

Re:
Myslíš stejně jasná jako při hokejovém derby Sparta-Slavia (causa dýmovnice)?! Taky přeci jasné selhání pořadatelské služby, že?! A vida! Světe div se - zápas se opakoval!!! Jastli vono to nebude tou Spartou....! J.
0/0
21.5.2003 12:47

Mik

Slavia-Opava (kontumace)
Jasná kontumace!!! I když se z toho chtěj vykroutit, protože se jedná o Spartu. V sezóně 1996/97 nedorazila Opava kvůli obrovské sněhové kalamitě na zápas se Slávií a byla z toho kontumace! Jasné, protože Slávii pomáhá každý. Ještě že je Slávie tak neschopná...
0/0
21.5.2003 6:58

Kocek

Re: Slavia-Opava (kontumace)
Tehdá se na všech stadionech, vyjma Edenu, skandovalo "Lubas fanda Slávie, šéf ligové mafie". A vida, Lubas tam sedí dodnes a Slávie je pořád druhá. Tenkrát to ale přece vubec nebylo protěžování.....
0/0
21.5.2003 8:49

Uku

Re: Re: Slavia-Opava (kontumace)
Jestli se nepletu, o tehdejší kontumaci bylo rozhodnuto mimo jiné i proto, že ostatní fotbalové týmy na svá utkání dorazily. (Možná k tomu přispělo i to, že na své zápasy do čech dorazily i hokejové týmy ze severní Moravy).
0/0
21.5.2003 11:15

JetFly

osobně bych dal pokutu 10 000 000,-
Hlavně to chce co největší finanční postih jestli jim dají 100 000,- tak je směšný v tomto případě minimálně 1 000 000,- já osobně bych dal pokutu 10 000 000,- a to i za předpokladu, že to klub položí.Pak si příšte na Bohemians zajistí pořádnou pořadatelskou službu a možná se naučí komunikovat i s policií.
0/0
21.5.2003 6:29

jirik22@as.cz

Kontumace co jiného.
Jen zaprdění skalní slávisté jako Procházka a spol. budou kopat do poslední chvíle jak raněné hydry ale osudu a spravedlnosti neuniknou a titul bude v pohodě oslavovat zasloužený vítěz ligy Sparta (o min. 6bodů). Nejlepší by bylo, kdyby si kašpaři z Edenu společně s klokany vydupali nesmyslné a neoprávněné opakování.  Mistrovská Sparta postaví béčko a Abanda si alespoň odehraje nějaký ligový zápas. Bohemka stejně spadne a jetě pořádně zaplatí. Už jen za ty pitomé kecy.
0/0
21.5.2003 0:49

Uku

Re: Kontumace co jiného.
Jiříku, ty jsi opravdu k . . . t !!!!! Jsem skalní fanoušek Slavie, ale i přesto - i když to asi nepochopíš - jsem pro kontumaci ve prospěch Sparty. Pořadatelé to prostě nezvládli  - a je úplně jedno, kdo s kým hrál...
Tvoje kydy jsou opravdu k uzoufání, na tvoje (píšu schválně s malým "t" - velké píšu jen lidem, kterých si vážím...) reakce obvykle neodpovídám, ale nevydržel jsem...
Jak už jsem psal dříve, letos titul ani tak nevyhrála Sparta, jako si jej prohrála Slavia sama.
Přeju Spartě míň zakomplexovaných fanoušků jako jsi ty.
PS. Vezmi si příklad z Kocka  - sice občas ujede, ale jinak se s ním dám alespoň "hádat" relativně konstruktivně.
0/0
21.5.2003 11:10

john

zrušit pořadatele ?
Když čtu většinu příspěvků k tomuto tématu tak si pokládám otázku zda jsou pořadatelé na utkáních fotbalové ligy vůbec potřeba. Vždyť všechny jejich činnosti by mohla klidně zvládnout policie, včetně trhání lístků.  Je velice jednoduché citovat ze zákona o policii co vše má policie na starosti. Ať si všichni kdo chodí na fotbal uvědomí, jak se vždy posmívají tomu, že je u nás policejní stát, když na poloprázdných stadionech vidí 30 policistů a hned přemýšlejí o tom zda by policisté neměli jinde dělat něco užitečnějšího. Pokud si dále uvědomuji tak si nepamatuji, že by na zápasech v zahraničí byla policie moc vidět. Vše tam zvládají pořadatelé, policie zasahuje jen v opravdu závažných případech - např. vniknutí větší masy diváků na plochu s , hromadnou bitkou apod. Myslím, že inzultace rozhodčího jedním divákem není nic co by neměla zvládnout pořadatelská služba. Nelze rozhodně mluvit o perfektní práci pořadatelů (viz. např. názor hlavního pořadatele na Bohemians) když na záběrech v televizi bylo jasně vidět,  jak pořadatelé stojí a sledují jak fanoušek honí rozhodčího okolo postranní čáry a ani jeden mu nešel na pomoc.
0/0
20.5.2003 23:14

domin

Re: zrušit pořadatele ?
jsem rád, že aspoň někdo v této diskuzi zachovává chladnou hlavu a vyjadřuje se ne jenom oplzlými výrazy  a nadávkami na všechny a všechno, máš pravdu, že v současné době se všechno háže na hlavu policajtů, ale myslím si, že v první řadě jsou tady pořadatelé, aby situaci zvládli a v případě, že  situaci nezvládají můžou požádat operačního velitele policie o zásah. Ona policie  by na hřišti a stadionu jinak vůbec neměla operovat, ale má zabezpečovat pořádek hlavně mimo stadion. Máš pracvdu, že v zahraničí ji není vidět téměř vůbec a situaci se naučili zvládat. A jenom malou poznámku k panu Kavalírkovi, jestli v našem fotbale působí takovéto persony, které tvrdí jak je perfektní pořadatelská služba a špatná policie, že prý na stadionu byly nějací Poláci !!!, kteří vyvolávají nějaké provokace ( to prohlásil těsně po ukončení zápasu do televize) tak to s naším fotbalem na našich stadionech moc růžově nevidím. Sportu zdar a fotbalu zvlášť 
0/0
21.5.2003 8:40

lucky-pilda

ČMFS = bordel!
No jistě, proč by se mělo pamatovat v našich předpisech na něco jako dohrání před prázdnym hledištěm, když to v pohodě nahrává rudý Spartě? Ty pořadatelé nejsou jenom na Bohemce, ale na všech zápasech v Praze (a dokonce i na hokeji), ale můžou za to přirozeně "Klokani"... Takovej pořadatel budí respekt - samá šlacha, případně co největší pupek a vypadá, že za chvíli umře - radost pohledět !!! A i kdyby v Praze existovala lepší pořadatelská služba, Bohemka by stejně měla jenom tuhle, protože jednak ještě před tim zápasem předce nic nepokazili a hlavně dražší by si zelenobílí asi těžko dovolili. A policie? Na pár týpků si dovolej, i když třeba nic nedělaj, zato když Sparťani řáděj např. v Teplicích jak pominutý, proč by měli riskovat? ...
0/0
20.5.2003 22:47

LIXY

ooooooooooooo
0/0
20.5.2003 22:16

xKiller

hmmm
Co rudochum, to spis Ziskovu, Hornik by zaslouzil par ran lopatou pres ty jeho dementni brejle
0/0
20.5.2003 21:38

TeameXtreme

Re: hmmm
zaslouzil bys nakopat tu svoji za****nou drzku ZIZKOV NAVZDY!
0/0
20.5.2003 21:42

TeameXtreme

ttvj
za inzultaci muje jaromir nohavica zpiva ten gol byl z ofsidu sudimu rozbit hubu on se pouze ridil pisni!
0/0
20.5.2003 21:29

KGB

Konečně spravedlnost
Konečně někdo se rozhodl vzít spravedlnost do svých rukou a rozhodcovskou chásku ztrestat za její léta trvající připískávání rudě Spartě. Kdyby schytali pár ran již dříve, neodvážili by se tak okatě neustále svými výroky každý rok pomáhat rudochům k titulu. Snad už si dají příště pozor a neodváží se fotbalistům pod vedením soudruha košťála odvádět desítky procent v každém zápasu...
0/0
20.5.2003 21:23

Hans

Re: Konečně spravedlnost
Na jednu stranu pri zapase jsem si rikal dobre ze dostal napametnou,ale kdyz jsem byl doma tak si rikam ze to k nicemu nebylo.Budem potrestany a sudi a ti ktery se angazuji v tom aby zapas dopadl dle jejich predstav si pojedou dal.
0/0
20.5.2003 23:46

xKiller

Kavalirek je idiot
Jak si muzou najmout takovy tlusty paprdy, ktery nic nevydrzi jako poradatele  , tohle zkusit Ritchie na Slovanu tak od KEENaku dostane takovou do drzky, ze by na ty trave lezel jeste dneska
0/0
20.5.2003 20:21

Kája

Pane Kavalírku, jak jsem se dočetl, házíte to na jiné
- zamyslete se spíše sami nad s sebou, Bohemkou, kam to táhnete a dotáhnete, co jste udělali, podělali a mohli či nemohli udělat. Pak Vám třeba vyjde, že jste na výsluní nebo v propadlišti a teď se držíte zuby nehty, ale ten pád ve všech směrech už neukočírujete, nesvolávejte ostatní kluby a zamylste se sami nad sebou a budoucností klubu. Je mi milejší divize na úrovni, než liga v tomhle stylu a s takovýma lidma....Je jiná doba, Dukla taky zanikla a bylo....teˇb bojuje o záchranu v přeboru Prahy. Zítra třeba přijde bohatý strýček a bude zase ligová, no taková je doba bez bolševika, to je tržní svět.
0/0
20.5.2003 20:19

CG

Re: Pane Kavalírku, jak jsem se dočetl, házíte to na jiné
To to sem píšeš ty k...le!Jdi do pr...le z takovýma kecama .Jeslti tady chceš mluvit něco o tržním světě tak to je na h...no.Sparta byla vždycky bolševický klub,kde se udrželo ještě doteďka dost papalášů a jsou to(funkcionáři) obyčejní darmožrouti,který žijou z peněz sponzorů a rozhodně nejsou o moc prospěšnější než bezdomovci.Tak nekecej nesmysly!A taky na Západě,jestli chceš o tomhle mluvit,se tradice CTI´!!!Viz Juventus,Real,Liverpool,PSV Eidhoven,Celtic Glasgow a jiné.To jsou tradiční kluby (a jejich ještě víc) stejně jako u nás Slavia,Bohemka,Olomouc,Baník Ostrava a bohužel Sparta.A ještě něco Sparťani dělají bordel pořád a v podstatě(jak se i tím sami chlubí) založili či spíše inspirovali chuligánství u nás.A že se to stalo?Co Ratíškovice,co Sparťani v Benešově před pár roky?Neboj se řada z nich chodí na fotbal pořád a že to udělali Bohemáci....nebu dál komentovat.
Zdar
0/0
20.5.2003 21:53

L

Re: Re: Pane Kavalírku, jak jsem se dočetl, házíte to na jiné
Nezajímá mě jméno klubu, mluvím ke všem stejně.A na rozdíl od vás slušně. Ale kdo v jakém prostředí vyrostl už v životě moc neovlivní, bohužel.
0/0
20.5.2003 22:32

Pepa

Pro poučení
Přelezl jeden či dva, dal rozhodčímu ránu a pak už slušně odešel s pořadateli. Mohlo tam naskákat padsát maskovanejch a pomlátit to tam, nikdo by nezakročil, všichni by byli překvapeni.. Když si tohle uvědomí, že kdo bude chtít, a těch gumovejch mozků po fetu a chlastu je dneska dost, může dělat dlouho co chce, než se nějaký policajt vzpamatuje a zasáhne....hrůza domyslet. Chce to už radikální řešení pro všechny případy a všechna mužstva  i třeba vyloučením z ligy, či dlouhodobým uzavřením hřiště či zákazu činnosti lidí, kteří nejsou schopni zajistit důstajnou ochranu divákům i hráčům a arbitrům!!
0/0
20.5.2003 19:54

azzido

Re: Pro poučení
100% souhlas
0/0
20.5.2003 22:11

Karel

Z čeho jste překvapení..
vždyť to tam je stále. Tentokrát to dopadlo takhle, ale to už tam visí na vlásku pěkných pár let. A co se proti tomu udělalo. Dnešní alibistický kecy vedení Bohemky jsou trapný. Všechno jde zařídit, ale jaký pán, takový krám.. tak se nedivte co se tam děje v hledišti, na ploše a proč se sestupuje do 2. ligy. A obměna stadionu, to bude jako se Slávií, ale ta si ten Strahov zaplatí, u Vás si nejsem jistej....
0/0
20.5.2003 19:45

Marat

???
Tak jestli rozhodnou, ze utkani bude kontumovano ve prospech Sparty, co se pak bude dit, az nekam napr. prijede Banik Ostrava, bude prohravat 4:1 deset minut pred koncem a jeho fans daji do drzky sudimu? Vyhraje Banik pak kontumacne? Pak bych si vsadil na celkovyho viteze podle football factory. 1. Banik  2.Brno 3.Sparta 4.Sigma 5. Slavia 6.Opava:-) A propo, co by asi hraly Blbsany?:-) treba by tam vznikla skupina Chvalovsky boys ultras:-)
0/0
20.5.2003 19:33

Bej

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 22:10

Marat

Re: Re: ???
A inteligentnejsi vetu si ty blbecku nevymyslel???:-) Opavu mam uplne u prde.e, par chuliganu a druzbu s Polaky maji, tak proto jsem ji zminil, jinak jak rikam, tahle vesnice u Polska je mi uplne u prde.e
0/0
21.5.2003 11:17

Zulu

Na situaci maji velky podil i fotbaliste
Pokud by v hlavach meli vic, nez jen blato, kopacky a micudu, nikdy by nechodili dekovat do sektrou, kde se nachazeji primitivni fanousci.
0/0
20.5.2003 19:24

Letná

Vrácení vstupného
Kavalírek místo toho, aby vracel vstupné, si myslí, že mu policie měla dělat vyhazovače v jeho podniku, lze mu doporučit, aby navštívil několik nočních podniků ve Vršovicích, Nuslích nebo na Žižkově a zkusil tam udělat bordel jako jemu v jeho podniku udělal Ritchie a on mu již někdo ukáže jak je jednoduché si udržet pořádek, popřípadě vymlátí z hlavy myšlenku, že bez policejní asistence to nefunguje.
0/0
20.5.2003 18:52

Andy

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 18:51

jariva@cbox.cz

KAVALÍREK
Jaký ředitel,takový klub !!!!! Kam chce dojít Bohemka,když má v čele takové monstrum,který má kromě fotbalu daleko raději alkohol,jak sami potvrzují příznivci BOHEMKY !!! Myslím,že kdyby stál v čele klubu místo něj Panenka,byli by na tom hoší s dolíčku lépe !!!!
0/0
20.5.2003 18:44

Lucie Bílá

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 18:35

Goal

Kavavlírek lže sám sobě
Fotky v novinách i video usvědčuje. Při inzultaci stál "pořadatel" (rybízek 50 kilo i s postelí) asi metr od útočníka a raději dělal že se dívá jinam. Kavalírku - děláš blbce sám ze sebe
0/0
20.5.2003 17:56

bugr

bohemka to odnese za vsechny?
to co se deje na stadionech je opravdu neunosny a ted to ma odnest Bohemka za j ednoho magora kterej skocil na plochu a dal pěstí rozhodčímu?? Vždyt každej rozumně uvažující čloěk uzná že zabránit jednotlivci aby něco takovýho proved prostě nejde, uhlídat kotel to ještě jde ale když jeden člověk zblázní tak s tim nic nikdo neudělá.
0/0
20.5.2003 17:50

Martin

Re: bohemka to odnese za vsechny?
Ale blbost, jasne ze jde. Treba v Ostrave na tebe klidne poslou psy, ale na plose si nepobudes (chudak nechtel jsem byt tehdy v jeho kuzi :)).
0/0
20.5.2003 18:08

Horacek

Re: Re: bohemka to odnese za vsechny?
presne tak, kdyz se chce tak, to jde. na sparte jsou dvoumetrovi boxeri a nikdo si nic nedovoli, a to vcetne vsech hools z cely republiky
0/0
20.5.2003 21:04

rzlm

To je moc
Tohle prohlášení mi připomíná Dudu: "v šatně soupeře jsem vůbec nebyl"
0/0
20.5.2003 17:47

azzido

pořadatelé to nezvládli
skutečně perfektní pořadatelská služba nesmí připustit, aby se na plochu někdo dostal, od toho tam je, štěstí že "fanoušek" nebyl ozbrojen např. nožem, to by pak p. Kavalírek mohl prohlásit (parafrázuji operující lékaře): pořadatelská služba se podařila, rozhodčí zemřel..Myslím, že p. Kavalírek by měl za nezvládnutí situace položit funkci.
0/0
20.5.2003 17:45

fanda tondy

fandove bohemky jsou ted primitivni ??
naposledy jsem byl na bohemce v roce 1981 - tenkrat byli fanouskove Bohemky na urovni - chodilo tam hodne studentu a jinych inteligentnich lidi. Podle toho co tu ctu, tak se ta uroven priblizila te sparte z tech davnych let. Jestli je to tak, tak potes panbuh. Na druhe strane byli rozhodci na Bohemku vzdycky vysazeni - a jeden to ted odskakal. Preji hodne stesti v druhe lize a aby toho prezidenta klubu prejelo auto.
0/0
20.5.2003 17:43

Klokan

Kavalírek je alibista!!!
Trochu pana "ředitele" znám a musím se pousmát nad jeho výroky, že za nic nenesou vinu atd... Vždy, když se vyskytne nějaký problém, tak háže vinu na jiné a není schopen přiznat, že má máslo na hlavě. Škoda pro Bohemku, že takový člověk sedí ve vedení... :-((
0/0
20.5.2003 17:40

Martin B

Re: Kavalírek je alibista!!!
No vidíš, já ho neznám a taky jsem ho prokoukl . Je to POSERA.
0/0
20.5.2003 17:53

champion

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 17:39

Martin B

Re: Ach jo..........
Kavalírek je zkrátka znouzeblb a  znouzealibista. Ti pořadatelé byli obyčejní vyžraní lempli někde z hospody nebo z pracáku. Rozhodčího se ani nezastali a jen odvraceli své podělané pohledy.
0/0
20.5.2003 17:58

Marcel

Kontumace
  Jsem pro Kontumaci.Bohemka si stejne nic jineho nezaslouzi...!!!!!!!!!!
0/0
20.5.2003 17:37

Jindrich

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 17:43

Thomash

No já nevím...
Ale bylo to jasné nezvládnutí situace pořadateli a policií. Ten maňas mlátí do rozhodčího a kluk v pořadatelský vestě stojí a přihlíží. Ve Zlíně zas bučeli na Gyana... Ach jo. Já chci stadion, kde se fandí normálně :o(
0/0
20.5.2003 17:20

Smradoch

A maj vas!
Jen tady vsichni reste vytrznika a Kavalirka a vhodnej postih Bohemky. Nikdo neresi celkovou situaci v nasem fotbale, natoz "vykony" rozhodcich, ktere byli podnetem k (samozrejme neomluvitelnemu) chovani "chuliganu". Vsechno je tak jak ma byt (nebo jak chteji, aby to bylo) ;-)))
0/0
20.5.2003 17:13

jox

1996
Kavalírek se ohání tím, že v 96 se utkání opakovalo. Ale proč? Protože diváci dělali bordel. A kde ho dělali - na Bohemce. Nezvládali to tenkrát a ani dneska. Některejm lidem bych zakázal působit okolo fotbalu, když tak blbě kecaj.
0/0
20.5.2003 17:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze