Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Košťál: Na to nebyl nikdo připraven

Opět mluvil sebejistým hlasem, jinak to snad ani neumí. Ale ani černé brýle na očích mu tentokrát nepomohly v tom, aby jeho projev vyzněl suverénně. Sparťanský šéf Vlastimil Košťál po incidentu na Bohemians ve skutečnosti přiznával pochybení vlastní i kolegů z vedení fotbalového svazu, kde je členem výkonného výboru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

heh

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 22:19

Le

Talpa pískal správně!
Myslím,že sudí Talpa odmával většinu offsidů správně na obě strany(alespoň ty,co si pamatuju )a to prokázal i opakovaný televizní záběr.Ti fanoušci,kteří si to nemyslí omlouvá to ,že neměli možnost vidět právě ten opakovaný záběr.Ale tím samozřejmě neopravňuji chování onoho "slavného"fanouška Bohemky,ani pískání jiných rozhodčí,kteří opravdu velmi olivňují kvalitu naší ligy a rozhodují mnoho zápasů za hráče!!!! Uznávám,i jako Sparťanka,že Slavie hraje zezčí fotbal než Sparta a líp se na něj dívá.Přesto si myslím,že Sparta vyhraje ligu zaslouženě,protože dokázala něco,co Slavie ne a to vyhrát víckrát na hřišti soupeře.A rozhodně nevyhraje díky tomu,že by jí nadržovali rozhodčí,to si myslí jen ti,co Spartu opravdu nenávidí!!!!!!!!!!!!! (Mimochodem:přímý přenos na Nově opět s komentářem vysoce zaostávajícím za kvalitou utkání.Jednoduše stál za h... )
0/0
19.5.2003 19:15

Fanda

sparta
Jo, Sparta je rozhodne nejvic nenavidenej/milovanej klub u nas. Jak Sparta vali v poharech, tak jsou najednou vsichni na jeji strane, v lize se pak ti sami fanousci promenujou ve zvirata (ikdyz ty, co jsme videli v sobotu nemaj o fotbale vubec poneti). Neni to ale o tom, je to o kulture fanouska eventuelne naroda. Az se tohle zmeni, tak se zacnou na stadionech objevovat slusnejsi typy fanousku (a ti taky povzbuzujou), ale treba taky pekny holky. Navstevy se zvednou, fotbal pujde nahoru, zajem sponzoru pujde nahoru, prostredi se zlepsi a jsme v jedne nadherne "snove" spirale...
0/0
19.5.2003 15:11

Typ

Re: sparta
Trochu se opakuješ. Kolikrát to sem chceš eště napsat?
0/0
19.5.2003 16:45

David

Panove, bodam na fotbal "live"...
Mam fotbal sice rad, ale odmitam na nej za tehle situace chodit. Urazi me totiz, kdyz me nekdo hazi jakozto fanouska do jednoho pytle s temihle polonahymi hovady jako na Bohemce atd. To se radsi kouknu parkrat za rok na fotbal jen v TV a vytrpim u toho pritroublej komentar Tittelbacha.  Ale netyka se to jen Bohemky, abych zase nebyl nespravedlivy, napriklad i na Sparte, ktere fandim jsou zastupy vymatlancu... Proste za tehle sitace na stadion ani nepachnu...
0/0
19.5.2003 14:51

Pavel

Re: Panove, bodam na fotbal
Máš recht,ve všem s Tebou souhlasím.Zvlášť od Sparťana se čte dost dobře.
0/0
19.5.2003 16:10

teameXtreme

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 14:36

franta

Re: docela zajimave a velmi pravdive a poucne!
papapapapa prvni ligo
0/0
19.5.2003 14:39

David

Re: docela zajimave a velmi pravdive a poucne!
Hm, takze z vymatlanyho indvidua udelame jen hrdinu, ktery "sverazne" poukazoval na neutesene pomery mezi rozhodcimi, jo? No to si snad delas srandu!!! Pak se divte, ze na fotbal chodi tak malo lidi! Ja bych si treba vubec nelajsnul vzit na fotbal maly deti nebo tak... Tohle je proste cin hodny odsouzeni a zavrzeni, bez ohledu na to jak na tom jsou nebo nejsou rozhodci s poctivosti rozhodovani...
0/0
19.5.2003 14:56

Jantar

Re: Re: docela zajimave a velmi pravdive a poucne!
No Ty ses taky kousek. Fraze "bych na fotbal synka nevzal" je uz trochu provarena, ne? Kdyz pujdu na fotbal s deckem, pujdu na tribunu. Na fotbal (u nas i venku) chodim dvacet let, vetsinou do kotle a pres hubu jsem nikdy nedostal. A to bych kolikrat zasluhoval ;) Ten fesak, na kteryho reagujes, nedela z "utocnika" hrdinu, ale vysvetluje, proc k celemu "incidentu" podle nej doslo. Ja na Bohemku chodim a od minimalne "pivniho utoku" jsem taky nebyl daleko. Lidi na fotbal nechodej prave kvuli zhnuseni z pomeru v lize, ne kvuli nejakymu paku, ktery se sape na sudiho. Z toho kluka udelame nejvetsiho skudce nasi kopany a vyjadrovat se k jeho "trestnemu cinu budou: Kostal, Hornik, Leska, Amler, atd. Smesne, opravdu smesne... Skoda se nepodarilo sehnat Chvalovskeho stanovisko, byli by kluci komplet...
0/0
19.5.2003 15:10

qq

Re: Re: Re: docela zajimave a velmi pravdive a poucne!
1. ja bych na fotbal nevzal ani decko, ani sebe , tak nekulturni prostredi jako na nasem fotbale neni ani na WC hospody ctvrte cenove skupiny.
2. Mne osobne ten "vylizany pako" zhnusil opravdu dost, holt je to asi otazka natury.
0/0
19.5.2003 15:54

jirik22@atlas.cz

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 15:25

Kenny

Zase Sparta
Asi neni nahoda, ze v inzultaci, ktera se opakuje po 28 letech, ma zase prsty Sparta. Je videt, ze od doby bolseviku se zas tak moc nezmenilo a ve svazu jsou porad ty samy lidi. Resit se budou zase nasledky a ne priciny. Stav naseho fotbalu je srovnatelny snad jenom s Balkanem, rozhodci se myli vzdy ve prospech stejne skupiny tymu a Sparta je tam vzdy na prvnim miste. Bohemka hraje letos spatne, ale do 2.ligy ji dostali rozhodci. V sobotu co predvadel rozhodci Hlavac, je naprosto unikatni. Pokud zjusi Zboncak stejny zakrok v Lize mistru, nebude to zluta, ale rovnou cervena. Ten blb Hlavac ani nezapiskal faul
0/0
19.5.2003 13:58

Žoržo

Re: Zase Sparta
Díval ses vubec na ten samej zápas? Že to Hlaváč piskal víceméně rovně, na tom se i tady na diskuzich shodujou fanoušci obou táborů....
0/0
19.5.2003 14:54

Kenny

Re: Re: Zase Sparta
Tak si asi budeš muset počkat na Ligu mistrů. Dokonale to vyjádřil Hašek po vyloučení v Barceloně, že zakhle hraje běžne v lize a rozhodčí mu to ani nepísknou. Pak bude brečet zase Sparta. Je to ostuda, nic jinýho.
0/0
19.5.2003 18:31

Fanda

Re: Zase Sparta
Jo, Sparta je rozhodne nejvic nenavidenej/milovanej klub u nas. Jak Sparta vali v poharech, tak jsou najednou vsichni na jeji strane, v lize se pak ti sami fanousci promenujou ve zvirata (ikdyz ty, co jsme videli v sobotu nemaj o fotbale vubec poneti). Neni to ale o tom, je to o kulture fanouska eventuelne naroda. Az se tohle zmeni, tak se zacnou na stadionech objevovat slusnejsi typy fanousku (a ti taky povzbuzujou), ale treba taky pekny holky. Navstevy se zvednou, fotbal pujde nahoru, zajem sponzoru pujde nahoru, prostredi se zlepsi a jsme v jedne nadherne "snove" spirale...
0/0
19.5.2003 15:09

campos

Re: Zase Sparta
Velmi objektivni nazor :o) Pokud Zboncak zkusi stejny zakrok... To jako myslis, ze chtel Zboncak nekoho zranit? To snad ne... Mimochodem, pro podobny styl hry byl nesmirne ceneny vis kdo? Pan Hartig, a nevis nahodou za koho hral? Myslis ze bojoval o mic, proto aby na hristi vsechny pozabijel?
0/0
19.5.2003 18:57

Kenny

Re: Re: Zase Sparta
Zakrok Zboncaka jsem si poustel nekolikrat na videu, coz ti vrele doporucuju. Neslo o zadny souboj, ale Zboncak sel slapakem do golmana a pak neni ani dulezity, jestli zasahnul mic nebo ne. Za to se nedava zluta, ale rovnou cervena. Bohuzel pouze hracum nekterych tymu. Hartig hraje tvrde, ale ne zaludne. Taky nad Bohemkou nikdo nedrzi ochranou ruku, takze by mu to neprochazelo tak snadno.
0/0
20.5.2003 7:54

Pavel

0/0
19.5.2003 12:57

Karel

Pořadatelé
Vím, že pořadatelé nemají velké pravomoce, ale na druhou stranu na jiných stadionech mají pořadatelé zákaz sledování fotbalu!!! Musí se dívat na diváky a případně upozornit. Na Bohemce jsem si již před incidentem všiml, že pořadatelé sledovali jen fotbal. Když by se díval do hlediště a viděl, že nějaký blb leze přes plot, mohl hned začít přivolávat policii nebo i jinak zasáhnout. Doufám, že Bohemka dostane exemplární trest, aby si všichni uvědomili co a jak a již se to nestalo.
0/0
19.5.2003 12:54

Typ

Co se zápasem?
I když pravidla a zvyklosti ve fotbale rozhodnou pro kontumaci 0:3, podle mě by se měl zápas dohrát. Aby nehrozil podobnej incident, mělo by to bejt bez fanoušků (za zavřenými dveřmi).  S opakováním zápasu nesouhlasim, přece jen se incident stal v zápase, kterej byl v určitý fázi, za určitýho stavu, s určitým počtem ŽK, střídání atd.  Novej zápas by všechno dosavadní snažení popřel.
Nejlepší by bylo asi dohrát zápas hned ten den po vyprázdnění tribun s náhradním pomezním. To se ale nestalo (nejspíš to ani nešlo), takže holt třeba takovej Baláž přijde o gól.
0/0
19.5.2003 11:20

Typ

Re: Co se zápasem?
A souhlasím s tím, co už tady někdo napsal, že by se Bohemce měl zavřít (tak na 5 zápasů) stadion a musela by hrát min. 100 km od Prahy.
0/0
19.5.2003 11:22

Míša

Re: Co se zápasem?
Proč by měl přijít o gól ? Skončilo to 1:2 . Kontumace bude 0:3 . Mě to sedí. Góly Poborský, Zbončák, Baláž (vl.)  
0/0
19.5.2003 13:36

Kenny

Re: Re: Co se zápasem?
Vylízaný v halvě to máš na to dost!
0/0
19.5.2003 14:08

sparťan

Re: Re: Co se zápasem?
OK mě taky
0/0
21.5.2003 19:49

api

Fotbalovému svazu
Jsem jen zvědavej co z vás vypadne tentokrát. Když trenér řekne i když dost tvrdě co si myslí o některých divácích a dáte mu pokutu tak uvidíme jaký budou měřítka tentokrát.
0/0
19.5.2003 11:17

dzen

at tahnou do 2. ligy
At vsechny takovy kluby jako bohemians zmizi v propadlisti 2. ligy a dejin. Aspon uz nebudou delat ostudu.
0/0
19.5.2003 10:56

Karl

Re: at tahnou do 2. ligy
To se uvidí, kdo bude dělat ostutu. Už se těšim na Spartu v lize mistrů, to bude nádhera. Vlastně ne, oni koupěj Jirku Němce, ten jim to tam všechno vykope sám:-)))
0/0
19.5.2003 11:07

Kenny

Re: at tahnou do 2. ligy
Zrušit by měli hlavně všechny protekční bastardy v čele se Spartou. Všechny týmy typu CSKA Moskva jsou DOST nechutný!!!
0/0
19.5.2003 14:10

Pavel

fotbal to je hra!!!!
Nejsem fanda Sparty ani Bohemky, ale ji mi líto fotbalistů Bohemky, kteří se snažili něco uhrát. Stačí jeden blb, který si myslí, že může všechno. O tom by měla být diskuse a ne o vyjádřeních Košťála v černých brýlich. Nejvíce ten rádoby fanda ublížil vlastnímu klubu a ještě se zřejmě považuje za hrdinu. Chování takových rádoby fanoušků je důvodem, proč na fotbal chodí stále méně diváků včetně mne.
0/0
19.5.2003 10:29

BlackJack

Všechno zlé je k něčemu dobré.
Neschvaluji násilí na stadionech, ale snad ten incident na Bohemce bude dobrej alespoň k tomu, že nebudou uděleny žádné vyjímky v projektu stadion 2003, nebo jak se to jmenuje. Všechna místa k sezení, je základní požadavek,  který může takovýmto událostem předejít. Ať se hraje třeba na pěti stadionech, ale ať je to pro diváka,hráče a rozhodčí bezpečné. Jinak , policie zase nezklamala, přesně tak jak ji známe, když jde do tuhého drží se stranou, když je možnost zmlátit někoho bezbraného nebo slabého , tak to se policajti mohou přetrhnout. A co se všichni divěj pořadatelům? Co může šedesátiletej děda dělat proti bandě nalitejch grázlů? To je práce policie, a že potřebuje rozkaz? Tak to je věc velitele té jednotky.
0/0
19.5.2003 10:01

Žoržo

Re: Všechno zlé je k něčemu dobré.
Pár poznámek: jednak - místa k sezení. To je dost diskutabilní. I když tam dáš sedačky, nepřinutíš lidi sedět a fandit slušně. Kromě toho už z hokejovejch stadionů je zřetelně vidět, že kde zrušili místa k stání, šla dolů atmosféra. Není to jaxi ono. Navíc, jak ukázalo pár inteligentů při jednom derby na Strahově - sedačky se dají vyrvat a naházet na plochu (v případě Strahova spíš na ovál). Dál - ohledně polišů. Bohužel je fakt, že ti můžou zasáhnout až tehdy, když je k tomu vyzve pořadatel. Je to divny, je to smutny, ale tak je to v současnosti nastaveny. A nakonec do těch polonahejch hovad, ktery dělaly největší bordel, šli hlava nehlava. Horší je, že nevlitli i do kotle Sparty. Tam to na zásah při tom vyvraceni plotu bylo taky. A poslední věc - nevim, o jakym šedesátiletym dědovi mluvíš. V záběru stál se založenejma rukama mladej kluk. A pokud ten tam stojí s tím, že on se do toho míchat nebude, tak to je blbost hlavního pořadatele na bohemce, že tam bere lidi, kteří jenom čučijou na fotbal, vyinkasujou prachy a doufají, že nebude potřeba zasahovat....
0/0
19.5.2003 11:21

steba

na to nebyl nikdo připraven ?
To si snad pan Košťál dělá srandu. Nikdo na to nebyl připraven. Jestli to tak opravdu je, tak je to  velice špatné. Všude ve v evropě, ale ve světě se mluví o tom jak vyhnat nasílí ze stadionů a u nás na to nebyl nikdo připraven. Tady je vidět v jakém stavu se náš fotbal nachází. Divím se sponzorům, že jsou ochotni ještě dávat peníze a spojovat své jméno s fotbalem. Vždyť by měli mít taky zájem, aby chodilo na stadiony více diváků.
 Myslím, že pán Košťál je členem ligové komise. Čím se tato komise zabývá? Co dělá pro diváky, aby jich přilákala více na stadiony. Je na to připravená? Pan Košťál by měl vědět kolik SPARTA zaplatila za své fanoušky v Lize mistrů. I když tentokrát nešlo o fanoušky Sparty, ale Bohemians přesto mě pan Košťál překvapil. Je vidět, že se v této věci nic nedělá nejen ve Spartě, ale v celém našem fotbalu. Pak si ale pan Košťál bude muset připravit peněženku, protože UEFA trestá každé nevhodné chování fanoušků(hostů i domácích).
 
0/0
19.5.2003 9:43

Anežka

Re: na to nebyl nikdo připraven ?
Potrestat by měli i hráče Bohemians, kteří výtržníkům na závěr ještě zatlekali a poděkovali za jejich chování.
0/0
19.5.2003 9:59

Jan.h

Re: Re: na to nebyl nikdo připraven ?
Ty jsi asi na hlavu?Hraci sli dekovat slusnym  fandum jak rekl sam Kozel zadak Bohemky.
0/0
19.5.2003 10:54

jiné pohledy

košťal a divaci
koukam, ze košťalovi jde strašně o lidi... ani v jedne odpovedi nebylo, ze je mu lito lidi, co prisli na fotbal a museli driv odejit... pro neho jsou jen chudacci investori, hraci a rozhodci... a pak se clovek divi, ze sparta hraje takovy fotbal, na ktery nikdo nechodi... (nejsem slavista, bohemak ani z moravy... jsem slusny fanda ceskeho fotbalu)
0/0
19.5.2003 9:21

jumbo

Re: košťal a divaci
Jen tak mimochodem,Sparta ma nejvyssi prumerne navstevy v lize(doma i venku).
0/0
19.5.2003 10:11

myk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 10:20

Typ

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 11:05

felix

Nový zápas
Zápas by se měl opakovat na neutrální půdě.Nebo se Sparta a Košťál bojej o body???
0/0
19.5.2003 8:44

pavel

Re: Nový zápas
Souhlas, stejně, jako se opakovalo hokejové derby. Jenže ono se stejně vždy rozhodne ve prospěch sparty.V hokeji byli všichni chytří, že by se mělo rozhodnout na ledě a ne u stolu, tady asi zase bude snaha rozhodnout od stolu.Uvidíme, ale na 99,99999% bude kontumace(měla být i v hokeji).Neřikám,že to neni správné řešení ale v kontextu Sparta/Slávie hokej, je to prasárna.
 
0/0
19.5.2003 9:04

MAGORE

Re: Re: Nový zápas
Je to o necem jinem nez hokeji. Jak asi nekdo muze zabranit pronest na stadion dymovnici bez toho aby ho svleknul do naha. Tomuhle se dalo evidentne zabranit, nevim proc poradatele na Bohemce jsou otoceni do hriste(snad aby Bohemka usetrila za sberace balonu), mysli si co chces, jsem spartan, ale vsichni poradatele na hokejove Sparte museji byt otoceni celem k publiku. Na bohemce na hriste priletlo spoustu dymovnic a pochybuju ze chytli aspon jednoho, v hokejovem derby jen jedna a hned ho chytili.....
0/0
19.5.2003 12:12

Re: Re: Nový zápas
Takze vzdycky, kdyz bude jeden tym prohravat, nekdo pujde prastit sudiho , aby jeho oblibenci dostali jeste jednu sanci???? Jakkoliv bych Bohemce pral mit jeste 20 minut na pokus o vyrovnani (a tudiz bych souhlasil s dohranim zapasu ten den ve stejnych sestavach), opakovat zapasy je blbost...
0/0
19.5.2003 12:24

Jarda

Re: Nový zápas
To si piš, źe si Koště zařídí kontumaci. Vše mu tentokrát nahrává, všichni se ho bojí, pořadatelé nezasáhli, policie se vymlouvá, že nedostala rozkaz, takže neni so řešit. Někdo taby napsal:Mezi slepými , jednooký králem.Já bych to opravil na :Mezi slepými králem slepej s nejvlivnějším vedením.
0/0
19.5.2003 9:12

Jakub

Re: Nový zápas
No ackoli jsem spartan, nejsem proti, aby se zapas opakoval, ale kdo zaruci, ze za neprizniveho stavu pro svuj klub nekdo z fanousku neudela neco podobneho?? Tak jak jsme tomu byli casto svedky v zaveru hokejove extraligy. Myslim, ze kontumace je jedine spravne reseni ne proto, ze bych si pral vitezstvi Sparty, ale proto, aby podobni "fanousci" jako ti v sobotu na Bohemce nemeli moznost takovymto zpusobem ovlivnovat zapasy. Pak by se mohlo stat, ze podobny incident by se nestal jednou za rok, ale treba jednou za kolo.
0/0
19.5.2003 9:20

hejnous

Re: Nový zápas
To si děláš srandu,jaký nový zápas? Za blbost se platí a Bohemka za ní zaplatí nejspíš sestupen do druhé ligy.Pokud klub neni schopen zajistin normální průběh utkání a ne to, ze se poradatel kouká na to jak nějaký blb mlatí rozhodčího.Tak hold to utkání prohraje kontumačně a ještě by se mu měl   zavřít stadion a další zápasy by měl hrát minimálně na 100 km vzdálenem stadionu.Málem jsem zapoměl a pořádně mastnou pokutu.
P.S. nejsem fanoušek Sparty
0/0
19.5.2003 9:59

jox

Re: Nový zápas
Opakovat tak dlouho než Bohemka zvítězí, to si myslím je rozumné...
0/0
19.5.2003 11:12

Pavel

Ten Talpa zas tak regulérní nebyl....
První poločas všechny obdobné situace NÁHODOU odpískával..
0/0
19.5.2003 8:43

fido7787

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 8:42

felix

Sparta mistr?
Ale řeknu Vám, že to tomu sparťanskýmu chuligánovi se zelenobílou šálou moc slušelo.Titul je tak jistej díky kontumaci .Ať žije Sparta a Košťál!!!!!
0/0
19.5.2003 8:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze