Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žižkov třetí místo v Liberci ubránil

I přes drtivý tlak domácího Liberce udrželi fotbalisté Žižkova v pondělní dohrávce 27. prvoligového kola bezbrankovou remízu. Přitom poslední čtvrthodinu hráli hosté bez vyloučeného Chihuriho. Tři kola před koncem soutěže tak zůstávají na třetím místě, které zaručuje postup do předkola Poháru UEFA. Liberečtí fotbalisté jsou s tříbodovým odstupem od žižkovského celku nadále čtvrtí. Geniálně i zákeřně hraje Koloušek x O ostatních zápasech 27. kola čtěte ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JH

Nadávky na fotbale? Nejenom rasistické…
Nadávky na fotbale? Nejenom rasistické…
0/0
14.5.2003 11:15

Kearel

Co to zase bylo...???
Po sobotní  bezgólové předehrávce Brno - Slavia, které bylo určeno jen slepým, blbým a slaboduchým /normální člověk na to nemohl koukat/ kde šlo o druhé místo a atak Slavie na čelo tabulky /pochopil jsem, že ho ani nechtěla A ŽE JE VŠE UŽ DOHODNUTÉ jsem shlédl druhý fotbalový blaf k blití z Liberce, kde hrál třetí se čtvrtým týmem tabulky. To se asi líbilo jen Czaplárovi. Koloušek při svém příjmu 10 melounů je stín minulosti.  Na úkor fotbalového umění křičí, nadává, nic se mu nelíbí, diskutuje. Co to je za povahu? Nedivím se, že se normální hráči staví proti němu. Je z něj primadona a ještě trapná. Jo, to býval plejer, teď asi zblbnul z peněz. Další zoufalec na pokračování za miliony koupený je Slepička. Ten se ještě asi v Liberci nepotkal s míčem. Kdo to kupoval za takový prachy. To se Starka asi smál, když to dřevo prodával. Ať si ho bere Czaplár domů na večeře, když je to jeho kůň, ale na hřiště ať ho nestaví. Za ty prachy mohl mít Liberec deset nadějných kluků a ještě by mu zbylo.. Takhle bych mohl pokračovat dál. Nadešel čas začít vyhazovat. Už je tam sposta přežilých lidí. Zbytku bych dal poloviční peníze a řekl, kdo nebude hrát, jděte světem, o takové nestojíme a viděli byste ten fofr. Serete se s nima a tak to máte. Hráči si musí zvyknout, že za ty prachy se už dneska chytat nebudou a ať jsou rádi za polovinu. Jinak na pracáku je místa, pánové. To musí mít každej super auto, nosit se jak baletka a neprolezl někdy ani základkou. Zamyslete se nad tím, pánové českého fotbalu. Dva zápasy za víkend ukázaly bídu na pokračování!
0/0
13.5.2003 18:39

Josef

Re: Co to zase bylo...???
Zase bych to tak ostře neviděl. Hráč, který je motivován na utkání, ten přetlak prostě někdy přežene  a Kolouškovi to ujíždělo a měl jít do sprch. Nebýt špatného a zbabělého Benešova svědomí a okaté kompenzace, taky by šel. Jinak máte ovšem zatraceně pravdu!   Stojí to všechno nekřesťanské peníze a letošní výsledek Liberce nic moc. Ani nepíšu "zatím". Také úroveň ostatní ligy je na trhu fotbalu partiové zboží. Je to špatně odvedená práce! Kdybychom to takhle zkusili flákat ve firmě..... 
0/0
14.5.2003 7:55

Božetěch

úroveň čeké ligy
hodnoceno známkou 4. Sparta vede s náskokem, má přito nejslabší mužstvo za posledních 2O let a podle toho hravypadá. Slávia s náskokem 2.místo, umí hrát pouze proti odevzdaným soupeřům. Nevěřím ani jednomu S, že se probojuje do LM, tam snaha nebude stačit. Liberec, Teplice, Žižkov jsou mužstva na podobné úrovni a ono je v podstatě jedno, kdo se pokusí UEFU vybojovat. Jedno vím jistě.Kdyby v Teplicích působil Horník, byly by to Teplice. Ještě k sudímu Benešovi, tlačence Slávie. Má-li toto být  jednička u nás, nemůžeme se divit, že čeští rozhodčí nemohou řídit top zápasy. Bylo požitkem sledovat pískání Slováka Micela, při derby. Cit pro hru, kázeň na hřišti, zkrátka autorita. Jinak souhlasím s názorem, že Koloušek neměl dohrát zápas do konce. a Cihuri byl vyloučen oprávněně. Proč? Protože kdyby Koloušek neuhnul, mohl mít zlomenou nohu. Dnes je zbytečné  brečet na d rozlitým mlékem. Liberec neměl laxně přistupovat k poháru a mohl jít do UEFA jako vítěz přímo.
0/0
13.5.2003 13:23

Josef

Ještě není konec!
Žižkováci, neříkejte hop.... Sice nás ještě čeká beach-football ve Zlíně a žádná procházka to nebude ani v Příbrami, ale ve sportu je všechno možné, viďte. A v televizi nemluvte o nenávistném prostředí. Až vás budeme opravdu nenávidět, jak prohlašujete v televizi, pojedeme se do Prahy podívat na váš beton třeba proti Besiktasu ("oblíbený" tým českých fandů, že...) a zafandíme si Turkům. Ale fotbal je jen hra.
    
0/0
13.5.2003 10:13

Muroň

Re: Ještě není konec!
Ve Zlíně a v Příbrami? Ty už máš los na příští sezónu?
0/0
13.5.2003 12:12

KingJohny

Re: Re: Ještě není konec!
Muroni, ty už radši nic nekomentuj  Každej tvůj příspěvek je fakt perla a taky pěkná kravina...měj se a zas něco napiš, at se tady zasmějem
0/0
13.5.2003 14:59

to je fuk

Pražská liga zahajuje v červnu
Kluby z ostatních měst nejsou potřeba. Rozhodčí budou doplněni k Pučkovi a Benešovi (Ulrich už je v penzi a Liba tam jde, pokud mu to parlament neprotáhne). V případě křiklavě tendenčního rozhodováni mohou sáhnout k překvapující kompenzaci. Pomezní se zeleným zákalem jsou vítáni. Pravidla budou někde mezi ragby a bankovnictvím. Sporné momenty se budou detailně analyzovat jen v tom případě, prokážou-li užitek mužstva, které bylo předem určeno jako úspěšné. Výhody se nebudou nechávat při brejcích, nýbrž jen při faulech před vápnem. Nevěříte! Měli jste se včera pořádně dívat!  Jó, panečku, Praha je Praha....!  Samé chráněné památky...    
0/0
13.5.2003 10:04

Béďa

Re: Pražská liga zahajuje v červnu
Jasně rozhodčí pískal tendenčně, protože kdyby pískal normálně tak Koloušek nedohrál ani první poločas.
 
0/0
13.5.2003 10:28

Michal MID

Re: Re: Pražská liga zahajuje v červnu
To asi jo, ale Žižkov by 80% utkání dohrával v devíti,10% v osmi a ta zbylá utkání by dohrál v desíti, možná by se zadařilo i plném počtu. Protože i v ragby jsou přísnější pravidla než, která se praktikují proti mužstvu FK Viktoria Žižkov.
0/0
13.5.2003 11:09

Jára

Slavia hraje nejlepší fotbal????
Nechci tady komentovat včerejší zápas, byla to mizérie a nevím jestli spíš kvůli tomu, že Žižkov betonoval nebo, že Slovan byl v útoku nemohoucí - ale padla tady v předchozích příspěvcích hláška, že Slavia hraje nejlepší fotbal v lize - tak to mi promiňte, ale to je žvást jako prase - je pravda, že doma Slavia asi umí, i když tam přijde asi 1000 diváků, takže to vlastně ani doma není, ale viděl jsem zápas s Brnem a málem jsem u toho usnul....bída nad bídu - a největší kopyto Slávie Tomáš Došek tomu dával korunu. Podle mě se má dobrej fotbal předvádět doma i venku, takže bych to s těma soudama o nejlepším mužstvu nepřeháněl....
0/0
13.5.2003 9:32

BlackJack

Re: Slavia hraje nejlepší fotbal????
Asi lepší pojmenování by bylo: Slávie hraje NEJČASTĚJI z ligových týmů hezkej fotbal. Nebo si to nemyslíš?  Případně, kdo hraje lepší fotbal????
0/0
13.5.2003 16:35

Filip

Návštěva na české lize v Anglii
Ach jo zase nuda a skvělých 0:0, ať si hrají tenhle antifotbal sami pro sebe. To že lidi na fotbal nechodí je především ve fotbalistech a trenérech. Kdyby hráči pořádně makali jezdili, hráli srdcem a přidali k tomu fotbalový um, tak by bylo o návštěvu postaráno, ale táhnout se na stadion s tím, že uvidím simulování a beton s tim se jděte vycpat o zkuste si otevřít oči a makejte. Pokud chodí hráči na hřiště s tim, že na českou ligu stačí trochu to pobetonovat ono to nějak dopadne tak potěš pánbůh :-(((( Jinak myslíte si že kdyby se česká liga hrála třeba v Anglii, že tam na ní budou lidi chodit?
0/0
13.5.2003 8:55

MiB

Re: Návštěva na české lize v Anglii
hale koukal jsi na to vcera???
mne to jako antifotbal nepripadalo spis naopak - ano Zizkov betonoval ale Liberec hral velice dobre - jen tam nepadl gol
0/0
13.5.2003 9:17

BAX

Re: Re: Návštěva na české lize v Anglii
To jo zápas to byl na naše poměry celkem slušný, ale s tím nasazením je to fakt tragédie...sledoval sem jednoho hráče Žižkova, už nevím přesně kdo to byl.....dostal se do brejku, nahrál a zůstal stát....pak tam stál asi další dvě minuty, odpočíval a sledoval co s tím spoluhráči udělají........to je fakt mizérie...
0/0
13.5.2003 10:58

creer

Vsechno dobre dopadlo...
...Hornikovy penize dorazily na ucty vcas...
0/0
13.5.2003 8:44

Pavel Vohnout

kdo to na idnes píše?
Tenhle odstavec jsem nějak nepochopil... Liberecký kouč Ladislav Škorpil uznal defenzivní sílu soupeře. "Žižkov podal velmi dobrý výkon při obranné práci a v těch několika málo šancích nám chyběl větší ale souboj o třetí místo ještě není," upozornil.
0/0
13.5.2003 8:37

andrewdžekill

rozhodčí
Viděl jsem konec zápasu a co tam pískal rozhodčí za fauly. Žižkov zdržoval a jakmile žižkovan ucítil v blízkosti protihráče, tak ochotně padl a rozhodčí to bohužel pískl.
0/0
13.5.2003 8:26

Vojta

Rozhoci
Jediny gol zapasu mel platit!
0/0
13.5.2003 8:23

dexicek

Re: Rozhoci
Si slepej??Byl to pulmetrovej ofsajd!!!!!!!!!!!§§
0/0
13.5.2003 9:19

mr.cert

Re: Re: Rozhoci
Půlmetrovej ofsajd? víš jak vypadá ofsajd? Asi ne jinak bys tohle neřekl.
0/0
13.5.2003 10:15

S...l

Re: Re: Rozhoci
nezmar sice byl za obranou cca 0,5M, ale přihravajici kolouch taky takze ofside nebyl....a gol mel jednoznacne platit
0/0
13.5.2003 10:16

mr.cert

Re: Re: Re: Rozhoci
přesně tak..neb ofsajd je pouze při přihrávce směrem dopředu..tudíž nikoliv zpět nebo na stejnou úroveň.Je smutný, že tohle neví rozhodčí v 1.lize..nebo tedy spíš nevidí:o(
0/0
13.5.2003 10:23

dexicek

Re: Re: Re: Re: Rozhoci
Blbecku moc dobre vim co je to ofsajd!!Kolouch nahraval JASNE smerem dopredu na Nezmara,nebylo co resit
0/0
13.5.2003 11:00

KingJohny

Re: Re: Re: Re: Re: Rozhoci
Vole, když jde přihrávka na hráče, kterej je na úrovni obránce, tak ofsajd není ! Sleponi...
0/0
13.5.2003 15:03

Jirka

Herec-ochotník
Koloušek připomínal špatného herce, ty jeho nekonečné kotouly byly k smíchu. To že by měl být talent české kopané? Ať přistane na zem, je vidět že v minulosti táhle Liberec Steiner a na Koloušek. Ten zazářil pouze v jednom utkání na spartě. Rozhodčího bych za ten včerejší výkon z 1. ligy zrušil. Nevím jestli má nějakou hrdost, aby si nechal nadávat jak malý kluk.
0/0
13.5.2003 8:07

Ron

Cipro do Plzně ?!
Lidi, víte o tom někdo něco ? Povídá se to prý v Praze - viděl bych to jako podraz vůči p. Michálkovi, který už poněkolikáté vytáhl Plzeň z bryndy.
 
 
 
0/0
13.5.2003 8:01

Kearel

Re: Cipro do Plzně ?!
Kdo sleduje jeho trenérskou dráhu, vč. Rakouska, vidí, že všude skončil odstřelem, nedivím se, že teď už dlouho netrénuje. A Plzeň ho chce ? Pak tam jsou na palici, nebo tam má kamarády, jinak to nelze vidět.
0/0
13.5.2003 18:55

Beňo

Koloušek
Ten se včera zase předvedl. Jak se srdceryvně svíjel na zemi, když se ho Chihuri ani nedotkl. Neříkám, že v zákroku nebyl úmysl, ale dělat z toho tak trapné divadlo. Jinak to byl klasický fotbal české ligy, na který se prostě nedalo dívat.
0/0
13.5.2003 7:57

Tom

pralesní liga
Je to dost hrůza,když vidíme jaký fotbal předvádí mužstva o třetí místo.Myslím,že to vypovídá o úrovni naší ligy.Mistr ligy s největší pravděpodobností Sparta na jejíž fotbal se nedá dívat, druhá Slavia,která sice předvádí asi nejlepší fotbal v lize,ale i podle trenéra jí stačí druhé místo boj o třetí místo jsme viděli a další místa nemá cenu komentovat.Myslím že kapacita na našich stadionech by mohle být od 1000 do 3000 diváků.Víc bláznů si nebude kazit odpoledne.
0/0
13.5.2003 7:33

Míra z Plzně

Re: pralesní liga
Naprostý souhlas. Je to bída a opět jako v hokeji vítězí totální antifotbal. Slavia hraje určitě nejhezčí fotbal ale na ten se liga nehraje.V pohárech nemáme šanci tak ať tam raději nelezeme. Nedovedu si představit co tam bude dělat V.Žižkov s takovou bandou zoufalců. Škoda Liberec je určitě pohárovější mančaft ale nemá formu na to aby si pohár zajistil.
0/0
13.5.2003 7:56

jirik22@atlas.cz

Re: pralesní liga
Co to pořád blábolíte o nejlepším fotbalu Slávie. Běžte se na ní raději někdy podívat, je to větší hrůza než včera Libe-VŽ. Stačí si vzpomenout na Brno, Zlín, Jablonec, Bohemians apod. Slávia hraje naprosto neúčelný, odpudivý fotbal bez efektu a má vyloženě labilní hráče. Proto nikdy nic nedokáže!
0/0
13.5.2003 9:45

Prasák

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 0:01

sabra

trocha teorie
Nebudu hodnotit vykon Misy Benese protoze to mi jako kolegovi neprislusi, ale rad bych reagoval na jednu vec - podle jednoho pana ma rozhodci hodnotit vysledek a ne umysl. S tim bych rad polemizoval. I v dovolenem souboji o mic muze byt vysledkem napr. zlomena noha - kdybychom v tomto pripade hodnotili vysledek....Osemetne je to vsak i s tim umyslem. Je zrejme ze kazdy skluz je umyslny. O umyslu zranit protihrace se bavit nebudeme nebot to je v podstate na civilni soud. Rozhodci pri skluzech hodnoti miru rizika - tzn. mel obrance sanci zasahnout mic? Pokud ano a zasahl nejdrive mic jedna se o dovoleny zpusob hry. Pokud sel obrance do skluzu s rizikem, ze zasahne protihrace, pak je na rozhodcim aby posoudil jak velke riziko to bylo a pripadne udeli ZK. Pokud vsak obrance nasadi skluz bez sance hrat micem(coz byl pripad Chihuriho), tak nasleduje CK. Zprisnit tresty za skluzy bylo nutno po MS ve Francii kde dosahla brutalita nekterych hracu vrcholu...
Tolik ke skluzum pokud jsem spravne pochopil prednasky p. Bastla, jednoho z nejvetsich pravidlovych expertu u nas.
0/0
12.5.2003 23:45

helmut

Re: trocha teorie
Mam takovy pocit, ze zvlaste po MS ve Francii plati, ze pokud hrac trefi pri skluzu proti hrace, nezalezi na tom, jestli hral balon pred, po nebo vubec, tak je to faul.
0/0
12.5.2003 23:58

sabra

Re: Re: trocha teorie
Pokud zasahnes ve skluzu nejdrive mic tak se jedna o dovoleny skluz, ALE rozhodci musi posoudit zda nejdes napr. chodidlem napred nebo co dela ta druha noha, kterou mic nevypichujes - to je asi to co jsi myslel. Pokud druhou nohou spoluhrace faulujes tak je jedno ze jsi zasahl mic...
0/0
13.5.2003 7:48

TeameXtreme

ttvj
Dal jsem si tu praci a sestavil seznam vysledku Viktorky doma tudle sezonu:
-Zlin 1:0 vydrene lec zaslouzene viteztvi gol 90 min burian hlavou po rohu
- Olomouc 2:2
- Pribram 0:0
- Stare mesto 2:0 naprosto otresny vykon st mesta
- Liberec 4:0 neni o cem diskutovat
- Slavia 0:4 ostuda rychle vymazat
- Bohemians 3:2 88 Klimpl po obrovske contofalskeho chybe z rohu hlava
- Blsany 1:0 42 min penalta za faul na Straceneho Plesko fauloval promenil janousek
- HK 1:1
- Jblonec 2:1 rozhodl oravec - Teplice 2:0 teplice se vlastni neschopnosti na ledu porazili samy - Budejice 1:0 penalta za ruku (trosku sporne ale piskat se to dalo) - Sparta 2:0 no vyhazi mi ten vas 1:0 vysledek pouze 3x a penalty kopal zizkov jen 2. Myslim ze proste zizkov umi, neni to zadny technicky muszto az na pikla ale dava do hry srdce a to u dost tymu postradam p.s. netvrdim ze je to bez chyb kdyztak me opravte
0/0
12.5.2003 22:39

Honza

Re: ttvj
Ta tvoje statistika je takova "ZIZKOVSKA". Zapomel si ale napsat kolik se kopalo standartek pro Zizkov za fauly, ktery vubec nebyly, a kdyz fauluje Zizkov tak rozhodci dela, ze to ani snad nevidel. A k tem dvou penaltam ti muzu rict jen jedno - jinejm tymum se takovy penalty nepiskaj, to je pouze specialita Zizkova. Proste a jednoduse, mit v tymu Hornika = hrat pohary, protoze to vzdycky "nejak" zaridi. Jen me je lito ze pohar UEFA bude hrat tym, kterej spoliha jen na to, az mu rozhodci odpiska penaltu a nesnazi se hrat fotbal.
0/0
13.5.2003 8:47

fc

Shrnutí
Pominu-li všechny zaujatý příspěvky, tak remíza je zasloužená, Žižkov nepředvedl víc, než dobrou tvrdou obranu, dopředu ale nic. LBC dopředu hodně, ale bez efektu, vzadu hrůza. Koloušek měl být určitě vyloučen za oplácení, i když ta hora provokací na jeho osobu na hřišti, to by ustál asi málokdo, na druhou stranu to byl jeden z velice mála hráčů, kdo ukázal něco fotbalového. Chihuri velice nebezpečný dopředu, ale už jeden z faulů před vyloučením volal minimálně po žlutý kartě. Baffy dnes ukázal to, čím Slovan loni dokázal překonat zbytek ligy - bojovnost, fotbalovost, jízda po zadku za každým balónem. Bohužel, byl je jeden. Jinak opakuju svůj názor starý cca 14 dnů: koukat na ligu v letošní sezóně je za trest.
0/0
12.5.2003 22:31

TeameXtreme

Zizkov liberec uefa ttvj
 
No Zizkov: 3 viteztvi 3 prohry
Liberec: 4 viteztvi a 4 prohry - jestli se nemylim 1x AC 1X Ipswitch 2x Panatinaikos
tak si rikam ze ani jeden tym neudelal ostudu i kdyz porazit 2 ligovy skoro posledni tym az na penalty no nevim!
a v porovnani s tím co v uefa provedla sparta zizkov vyslovene prekvapil
0/0
12.5.2003 22:24

Honza

Re: Zizkov liberec uefa ttvj
Tvoje statistika je truchu mylna. S Panathinaikosem doma NEPROHRALI, ale remizovali. Takze SPRAVNA bilance je takto: 4 1 3
0/0
13.5.2003 9:05

samout

tragédie
Dva podprůměrné týmy se perou o to, kdo vypadne v předkole poháru UEFA a otřetí místo v pralesní lize. Letošní ročník je od rozdělení jasně nejhorší, takovou holomajznu svět neviděl (myšleno na všechny týmy).
0/0
12.5.2003 21:57

žižkovský Načeradec

ubožák Koloušek
Fandil jsem Kolouškovi celou loňskou sezónu, ale dnes pro mě skončil. Forma je v háji a místo ní prasárny, jaké se hned tak nevidí. A to i před kamerou. Jak se asi hraje v Liberci, když to kromě vysoce objektivních domácích nikdo nevidí? Doufám, že to liberecké prase a simulant č. 21 dostane dodatečný distanc od svazu a zoufalec Beneš taky. Jinak Viktorka přejela letos Rangers v přímém souboji Česko - Skotsko o lepší nasazování do pohárů. Bohužel to bylo jediné vítězství našich v souboji zemí s podobným koeficientem ( Skotsko, Turecko, apod.). Co by asi dokázala v pohárech Ostrava, to jsme viděli před týdnem. Teplice v té době dostaly šíšu doma od Zlína. Viktorka bude po zásluze třetí bez ohledu na podivná přání z Reichenbergu od někoho, kdo neumí česky.
 
0/0
12.5.2003 21:49

Honza

Re: ubožák Koloušek
Po zasluze treti??? Ty ses asi nikdy predtim nedival na televizi, kdyz ukazovali penalty pro Zizkov!!!!!! Hornik plati jak muze, aby Zizkovu zajistil treti flek. Tak jestli je to treti misto po zasluze, tak jedine tak diky "podivnym" penaltam pro Zizkov. Kdyby se piskalo pro vsechny tymy stejne, tak se proti Zizkovu kazdej zapas piskaj tak dve penalty a nedohrali by minimalne 2 az 3 hraci.
0/0
12.5.2003 21:55

Plavec

Re: Re: ubožák Koloušek
Musím souhlasit. Myslím si, že kdyby v zimě přestoupil pan I. H. do Teplic, jak bylo avizováno, tak by Teplice letos byly Mistrem ligy. Měly dobře rozjetej podzim, no a na jaře by to už pan I. H. zařídil a hrála by se Liga Mistrů.
0/0
13.5.2003 8:40

Dřevák

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 22:18

TeameXtreme

Re: Re: ubožák Koloušek
No Zizkov: 3 viteztvi 3 prohry
Liberec: 4 viteztvi a 4 prohry - jestli se nemylim 1x AC 1X Ipswitch 2x Panatinaikos
tak si rikam ze ani jeden tym neudelal ostudu i kdyz porazit 2 ligovy skoro posledni tym az na penalty no nevim!
a v porovnani s tím co v uefa provedla sparta zizkov vyslovene prekvapil
0/0
12.5.2003 22:23

S...l

Re: Re: Re: ubožák Koloušek
jasne ze se mylis (zjisti si jak to bylo doopravdy Ty statistiku :))
0/0
13.5.2003 10:29

Ondra

Koloušek
To je fakt magor.To jsem snad neviděl většího blbce.Co ten tam dneska předváděl.Jinak fotbal zase stál za nic.Ostatně jako vždy...Co se dá čekat v český lize...
0/0
12.5.2003 21:27

slávista

Re: Koloušek
nejsi trošku blbec!Českou ligu odsuzuješ!V rakousku by za ní byli štastní!A přesto chodí tisice diváků!A tady?Proč by se ty hráči snažili!Lidi na ně serou a jenom závidí prachy!!!!!Libe do toho a jinak pomůžem vám!Žižkov na Straháči rosekáme!
0/0
12.5.2003 21:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze