Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste moji nepřátelé, zlobil se Uličný

Petr Uličný, trenér Olomouce, dokáže hned spočítat, kolik v životě zaplatil u fotbalového soudu za sprostá slova. "Pětaosmdesát tisíc." Před čtyřmi lety se zařekl, že k disciplinární komisi už ho nikdy nepozvou. Zmýlil se. V úterý se znovu na pražském Strahově kýval na židli, ve světlém saku si rukou podpíral bradu, na stůl odložil aktovku, brýle a z novin vystřižené články, které všechno způsobily. A pak se hlásil jako ve škole, když se chtěl hájit. Neuhájil se, platí znovu: 35 tisíc. Dále čtěte: Pohled MF DNES na chování olomouckého kouče

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

albert

pochopení
Vsadím se,že 99,9%trenérů od IV.třídy po I.ligu,kterým záleží na hráčích, se zachovají stejně.Pane Uličný-plně Vás chápu!!
0/0
3.5.2003 13:27

pes novák

nova
Všichni se tady hrozně divěj, že jdou novináři po povrchních věcech. Nevím, čemu se divíte, když má Nova právě díky tomu takovou sledovanost a Blesk nejvyšší náklad ze všech novin! Můžete si za to sami tím, že na takový ptákoviny čumíte a čtete vo tom, jaký měla Lucka Bílá šaty a jestli je zamilovaná, nebo se zase rozešla. Je jasný, že když díky tomu vydělávaj tihle, tak ostatní média se můžou na takzvanou serióznost vykašlat a budou psát taky tyhle pitomosti.
0/0
1.5.2003 16:53

simao

Uličný na úrovni primitivů
Nebere pan Uličný těžký love i za to, aby se povznesl nad urážky nějakého primitiva? A tomu, jak ho všichni omlouvají, také nerozumím. To už všichni považují za normální, že na sebe budeme všichni řvát nadávkama a budeme říkat, že na "hrubý pytel hrubá záplata"? Neodlišují se inteligentnější lidé od primitivních právě tím, že se nesníží na jejich úroveň?
0/0
1.5.2003 16:49

Jihočech

Nechápu
Nechápu, proč tady nadáváte Šímovi. Je novinář a novinář má popisovat, co viděl, co se událo. Přesně to také Šíma udělal. A kromě toho, kdybyste se ráčili podívat do Sportu, tak víte, že už 16. 4. napsal Šíma poznámku, v níž se postavil za to, aby disciplinárka Uličného neřešila, neboť jeho čin je pochopitelný. Že se disciplinárka - ze své vůle, nikoliv na základě Šímova udání! - rozhodla jinak, za to nemůže.
0/0
1.5.2003 16:35

Egoz

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 20:53

Hradečák

stejny metr
Nevite nekdo zda dostala poradateska sluzba taky nejaky trest? Kdyz Karolyi rekl toto:
"Z lidského hlediska lze pochopit, co jste udělal. Ale nejde brát spravedlnost do svých rukou," řekl předseda Alexander Károlyi, když Uličného vyslechl. Podle Károlyiho měla především zakročit pořadatelská služba a hrubého diváka vyvést, na což trenér mohl upozornit.
Vzdyt tady teda selhala!! Tak by mel snad prijit nejaky trest, ne??
0/0
30.4.2003 19:11

F.Zelinka

Zvláštní pokuta!
Pan Uličný se zachoval jako chlap!
A co snůška vulgárností na adresu rozhodčích
v letošní play off z úst pana Růžičky v přímých
přenosech ČT ?
0/0
30.4.2003 18:20

Boxer

Šímo přijeď v neděli,
dnes ve Sportu jsem viděl tvoji fotku. Vemu ji sebou a budu na tebe čekat.
0/0
30.4.2003 14:19

Reagan

Novináři nemouhou být strážci morálky!
Zatrolený problém. Uličný by to rád nerozmazával a určitě i komise má jiné starosti a taky by to nejraději zametla pod stůl, tím spíše, že tento případ se může stát precedensem. Úplně slyším, jak členové komise říkají - proč nám to ten vůl ze Sportu dělá, my to teď budem muset řešit. Protože novináři si ve své hlouposti neuvědomují, že nejsou žádní strážci morálky, ale jen pisálkové.
0/0
30.4.2003 13:35

Wotnau

Re: Novináři nemouhou být strážci morálky!
Ale účelu bylo dosaženo, ve všech konkurenčních denících se objevilo jméno deníku Sport, takže bych si tipnul, že mu teď aspoň krátkodobě stoupne čtenost - a po ničem jiném novinář (resp. majitel jeho novin) neprahne
0/0
30.4.2003 13:41

Reagan

Re: Re: Novináři nemouhou být strážci morálky!
Bohužel máš asi pravdu, ale doufám, že to bude mít přesně opačnou odezvu, nebo jsem naivní?
0/0
30.4.2003 13:54

3-7

Re: Re: Re: Novináři nemouhou být strážci morálky!
Asi 10% čtenářů novin si řeknou, že už si Sport nekoupí. Na chvilku. 90% senzacechtivých čtenářů si řekne: hele, už i ve Sportu se drbe hlava nehlava a zkusí si ho koupit. Co kdyby tam zase nějaká perla byla. Ale bohužel i takové zprávy se týkají sportu a sporťáci už asi nechtějí psát jenom fakta. To je pravda, ikdyž se to všem nelíbí. Ale s Uličným to bylo přehnaný, to ví snad i Šíma...
0/0
30.4.2003 14:23

Vítek

MF Dnes, styď se
Nemáte ani trochu citu. Nechat urážet mladého kluka, toho jste si nevšimli. Pošpiníte člověka, který se jej zastal. Pro mne se stává deník MF Dnes druhým Bleskem. Vyhledávají vás především lidé, toužící po špíně. StyĎte se.
0/0
30.4.2003 13:06

Dave

:-)
Tak tohle uz je skutecne super taskarice, kdyby byla okurkova sezona, tak bych to pochopil, ale liga je v plnym proudu, finisuji zahr. souteze,  ale novinare najednou zacali zajimat veci jako je nadavka p. Ulicneho nebo rasismus na fotbale. A rasismus daji do souvislosti s ubytkem divaku. Jasne, pred par lety prislo na zapas Brno : Sparta pres 44 000 lidi, ted na Banik 2 650, problem asi bude treba nekde jinde, ne? Jen tak namatkou na fotbal se vetsinou neda divat,  proc by rodiny mely chodit na hnusny stadiony, kde nemaji slusny WC, obcerstveni bez 10-timetrovych front?  Ale pak se najde adept na Pulitzerovu cenu z MF, ktery vsechno svede na hooligans. Mimochodem kdy byla naposled bitka na stadionu s ucasti normalnich divaku? Na stadionech jde predevsim ted o choreo, support a bitky uz se konaji diky certum jinde, i kdyz uz i hooligans scena u nas az na vyjimku (Banik)   znacne ochabla. Takze prosim toho vtipalka z Dnes, aby priste sebral co nejvic info tykajici se clanku, ktery chce napsat a nepoustel do medii takove zvratky. Dave
0/0
30.4.2003 11:46

Bodlinka

Re: :-)
Neda se nez souhlasit
0/0
30.4.2003 13:44

jakub

charakter
Pan Uličný ze sebe neustále dělá člověka s velkým charakterem, který uletí vždy pro dobrou věc. Ale co toto. V posledním podzimním zápase Hradce nechal odcházející Uličný sedět na lavici odcházející Lesáka se Zoubkem ( aby to snad neodflákli ). V čí prospěch to bylo ? Olomouce. Docela sviňárna. Uličný zanechal v Hradci spálenou zemi. Prý už nemá hráčům co dát. Opravdu ne. Zničil je dokonale. Teď se v Olomouci slavně zachrání, ale Olomoučáci, baví vás dívat se na tu ubohost, kterou pod Uličným produkujete ?
0/0
30.4.2003 11:38

Jura

Hle - národ český!
Před dvanácti lety bylo v tomto státě (se Slovenskem) 1 milion držitelů rudých knížek Komunistické strany Československa. Cibulkovy seznamy registrují desetitisíce spolupracovníků a aspirantů spolupráce se Státní bezpečností, kteří udávali spoluobčany. A náhle jaká vlna morality - prý udavači z řad novinářů...tak snad každý aby si zametl před vlastním prahem.
0/0
30.4.2003 10:34

Teddy

Re: Hle - národ český!
Mám zameteno.Ve straně jsem nebyl,s StB společného jen to že jsem byl z důvodu příbuzných v kapitalistické cizině jistě nějak zaznamenán.Byl jsem Pionýr(zpočátku nadšený,později zklamaný),v SSM(papírově,jako 99,9% maturantů). Nebyl jsem bojovník za svobodu,spíše rebel bez příčiny. Přesto tvrdím-drtivá většina novinářů je lidský odpad.Nebudu to rozebírat,ale nestřílím to od boku,mám i své vlastní zkušenosti.
0/0
30.4.2003 11:22

Jura

Re: Re: Hle - národ český!
No, obecně vzato - lidský odpad - co to je? Kdysi se to snažil vykoumat nacistický lékař Mengele - to nemyslíš vážně, viď. Z celé trapné kauzy trčí jedno jediné slovo: neúcta. Neúcta zbabělého diváka k Rojkovi. Neúcta Uličného k zbabělému divákovi. Neúcta Uličného k disciplinárce. Neúcta disciplinárky k zdravému rozumu. Neúcta tvoje k jinému názoru. Sečteno a podtrženo - v české kotlině chybí tolerance a úcta člověka k člověku. No máucta!
0/0
30.4.2003 11:45

Knud Bertramsen (knud.bertramsen@centrum.cz)

"Spravedlnost"
Opravdu "spravedlnost" - trenér Uličný dostane vysokou pokutu za to, že se neudržel a vulgárně reagoval na urážky nějakého zamindrákovaného člověka, který si na Rojkovi léčil své problémy. To, že z tribun létají sprosté nadávky nikomu nevadí. Ta slavná bezpečnostní agentura, která tam hlídá si dovolí tak akorát na slušného člověka, ale darebáků se bojí. Ještě když jsem loni chodil na východní tribunu a bránil jsem se, když mě chtěl "ostrej hoch" prošacovat, tak se na mě sesypali a málem mě nepustili na tribunu. Letos vydali návštěvní řád, ale jak je vidět, tak proti lidem, kteří se nevhodně chovají nedělají nic.
Je snad lepší dát pokutu trenérovi, který se snaží povzbudit kluky, které někteří diváci srážejí, a který na vulgaritu odpovídá stejně
0/0
30.4.2003 10:10

Bolča

Re:
Jakou asi pokutu dostane divák sprostě nebo rasisticky pokřikující na hráče? Tím už se nikdo nezabývá, maximálně dostane pokutu klub, který s tím stejně nic nenadělá. Nebo trenér, který pokřikuje na diváky.
0/0
30.4.2003 10:29

Knud Bertramsen

Re: Re:
Já jsem nemyslel pokutu pro diváka, ale řekněme určitý zásah ze strany pořadatelské služby. Nemám na mysli přímo vyvedení, ale spíše určité upozornění na nevhodné chování. Jinak ale děkuji za připomínku.
0/0
30.4.2003 11:11

ze val

nekupovat!!
Jestli novináři chtějí jen ty negativní stránky sportu prezentovat v novinách , pak je jednoduchý recep! Nekupovat!!! Vydavatel se pak sám rychle rozhodne koho bude zaměstnávat a jaké články ve svém periodiku bude publikovat.Informovat lze i o negativních událostech ale objektivně a s citem pro věc! např. pan Uličný neunesl urážky hráčů ze strany diváků a odpověděl jim stejně!! To by snad stačilo!!
0/0
30.4.2003 10:03

jarka

s pokutou souhlasím
Jako jablonecký fanda pokutu Petře kvituji, ne za tu sprosťárnu, tím bych se ani nezabýval, to je spíše věcí Uličného zaměstnavatele - ale ZA TO, CO s tak kvalitními hráči za šaškárnu trenér Uliční v zájmu zisku BODU hrál třeba v Jablonci. Ten antifotbal zkazil odpoledne třiapůltisícovce lidí, protoe na tu huránakopávánou Made in Ulicny se nedalo dívat. A podobnou mastnou pokutu bych přál i ostatním trenérům, kteří v současné době tak usilovně tím, col hráčë učí, vyklízejí hlediště našich ligových stadionů.
 
0/0
30.4.2003 9:59

mazdak

POKUTA ?????
Já opravdu přestávám chápat lidi,kteří se toho ubožáka Uličného ještě zastávají.Je to naprostá trenérská nula,která nikde nedokázala naprosto nic.Copak vy nechodíte na Sigmu?Nevidíte tu katastrofální hrůzu,kterou tady předvádí ??Kde jsou ty všechny jeho řeči o zatraktivnéní fotbalu ?? Co se změnilo od  doby Pánika,Vaďury,Kalvody,Machaly a jiných rádoby trenérů ??? 
0/0
30.4.2003 9:57

Dave

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 11:15

mazdak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 13:00

risolino

Péťo,
vykalte se na ně (novináře), páč k tomu se nedá nic jiného dodat. Soustřeďme se na Bohemku a spoustu gólů v její síti. SIGMA FOREVER! P.S.:Doufam, ze na zapas s Klokany prijde hodne lidi, at se ti nasi nazdarci vybicuji k poradnymu vykonu.
0/0
30.4.2003 9:37

jakub

Nechodím na fotbal
Tak jsem čekal nějaké rozumné názory, ale jen jsem se utrdil v tom, proč nechodit mezi vás primitivy na fotbal.
0/0
30.4.2003 9:28

simao

Re: Nechodím na fotbal
stoprocentni podpis
0/0
1.5.2003 16:40

0/0
30.4.2003 9:26

Honza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 9:13

Charles

Udavačské noviny - SPORT
Udavačské noviny si nebudu kupovat dokud bude pro ně psát jmenovaný novinář.
0/0
30.4.2003 9:09

Grassel

Pokuty
Ještě se někdo diví,že novinářům řekl K.Poborský to co řekl?Za to dostal 60.000.- pokuty zřejmě i proto dostal p.Uličný nesmyslnou pokutu.Novináři píší pouze o blbostech,kdo chodí na fotbal tak ví,že chuligáni nejsou tak nebezpeční jak se nám snaží podstrčit.Jsme přesvedčenej,že už kvůli novinářům nechodí mnohem více lidí.Informují pouze o negativech a to mnohého fanouška odradí.Hezké rekace na článek "novináře" ze včerejška je na stránkách www.fcbrno1913.cz a samozřejmě a  www.hooligans.cz  každý kdo se v tom trošku vyzná si z toho dělá pouze srandu,ale lidi jsou ovce a myslí si,že když nějakej pisálek napíše článek tak musí být zákonitě pravda,většina je bez vlastního názoru.Bordel se dělal vždycky a všude počínaje Anglií a konče Ruskem a lidi tam na fotbal chodí a to co se děje tady proti Polsku,Itálii,Rusku.....je hodně slabý čajíček.
0/0
30.4.2003 9:02

Mazánek

Přiblblý Šimek
Ten novinář, který Peťu Uličného prásknul, se tuším jmenuje Šimek, zvaný Šíma, je z Ostravy, píše ve Sportu, ale sportu nerozumí, a je to pěkný parchant...
0/0
30.4.2003 8:48

Soda

novinář je papušek a osel....
Sporťáci jsou povrchní troubové, které zajímají jen povrchní jevové stránky problémů....většinou věci nepomohou, spíše uškodí (jsou však vzácné vyjímky, však velmi vzácné)! Ve sportu se může dařit, ale bývají i špatné chvíle a období. Novinář by měl informovat a v komentáří zkoumat. Ale skutečnost je taková, že kromě Sparty a zpráv z NHL (nekritický obdiv a podrobné denní zpravodajství, které témeř nikoho nezajímá) čteme a slyšíme negativní až hanlivé hodnocení úrovně v domácích soutežích. No- vináře zajímají jen peníze .... přestupy hráčů a za kolik a vulgarity kolem sportu. Sport je mimo jiné zábava pro lidi, které to zajímá, je to show..a novináři jsou toho součástí a živí je to! Ale jsou většinou troubové....protože to nechápou! Petře....příště pošli někam takového pisálka, alegantně, ale neser se s ním !
0/0
30.4.2003 8:48

3-7

chyba
Tak jestli Uličný zaplatil 35 000 kč, ostatní by měli být trestáni okamžitě taky! Myslím trenéry, funkcionáře, atd.. A ne jen ve fotbale. Péťa Uličný byl potrestanej asi jen proto, že byl kdysi na disciplinárce jako doma a nějaká ta pokutička navíc /pro výstrahu???/ mu neublíží!!! Ale teď stojím před zásadním problémem: jestli stačí panu šéfovi disciplinárky nějaký usmolený článek duševně narušeného pseudonovináře. Třeba jako je R. Šíma ze Sportu, který píše pro střední Moravu. Ten nedokáže pořádně oznámkovat ani hráče po utkání, schovává se za průměrné pětky a šestky pro všechny! A to si Sport kupuju každej den, kde jinde bych se něco ze sportovního světa dozvěděl. Bohužel. Tak jestli se pan Károlyi spokojí s novinářskými tlachy, tak bude pokladna ČMFS brzy nacpaná. Novinář by si měl hergot všímat jinejch věcí.
0/0
30.4.2003 8:40

Béďa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 8:33

onpav

Novináři ať se jdou vy...
...cpat!!! Nic horší ho tu napsat nemůžu, zasáhla by cenzura a třeba bych ještě platil.
0/0
30.4.2003 8:29

pascal

Re: Novináři ať se jdou vy...
bingo! clovek si nemuze ani zanadavat.
0/0
30.4.2003 8:43

Pivní expert

Za vším hledej pisálka
Okomentovat se to dá snad jen kopačkou do pozadí.
0/0
30.4.2003 8:17

Michal

první a na dlouho poslední?
Fajn,když už jste to začali,tak nemůže být p.Uličný jediný. Na každém fotbalu a hokeji jsou slyšet ještě horší slova, tak do toho páni novináři!
0/0
30.4.2003 8:08

bilbo

jednoznacne
Uplne ve vsem s vama a Ulicnym souhlasim. Domaci divak by nemel rvat na svoje hrace...Na druhou stranu - videt Rojku hrat, mozna bych si taky neco prisadil. Na tom maci jsem sice nebyl, ale Rojku uz jsem parkrat videl a myslim, ze do fotbalisty tymu 1. ligy ma hoooooooooooooooooooooooooooooooooooodne daleko.
0/0
30.4.2003 8:07

RV

A co takhle Růžička
Stačilo si zapnout hokej v TV , když hrála Slavia play-off. Kdyby trenér růžička měl platit za každou nadávku 35000, tak je dneska z něj bezdomovec...
0/0
30.4.2003 8:06

baos

Uličný je borec
Fotbal je emotivní hra a nechodí na něj žádné panenky tak o cojim jde ?
0/0
30.4.2003 8:04

pascal

souhlas
ten divak muze byt rda, ze jsem tam nesedel ja. to by neodnesl pouze nadavkou.
0/0
30.4.2003 7:52

LTO

Měl to řešit jinak
Asi měl toho primitiva z hlediště, který urážel jeho hráče, poprosit :"Pane, prosím Vás, budťe tak laskav a nenadávejte." Popř. za ním zajít a vysvětlit mu, že ten hráč je vlastně dobrý a že posuzuje neobjektivně... Já bych mu spíš rozbil držku. Ale proč to novináři přetiskli, to chápou jen oni a čtenáři Blesku. Pane Uličný vys**te se na ně!
0/0
30.4.2003 7:47

johny

o cem ale psat
O cem maji ale ti novinari psat?? Vzdyt se na tu Pivni ligu neda koukat - nedivim se jim ,ze lelkujou a poslouchaji spis ty kecy okolo.
0/0
30.4.2003 7:41

HBA

Ach ti novinari!!!!
Pan Ulicny dostal mastnou pokutu za jeden vyrok. Takovych vyroku je bezne mnoho, nejen ve fotbale.
A novinari, kteri by meli, kdyz uz chteji fotbalu pomoci, spise hledat vininky uplne jinych pripadu. Co takhle boj proti rasovym projevum, uplatkarstvi, sazeni v sazkovych kancelarich a nasledne prodeje zapasu, machinace fotbalovych funkcionaru apod. Ani pripad delegata Severyna, ktery novinari dostali pred disciplinarni komisi, se nedoresil.
A jeste neco - pan Karoly je sice dlouholety sef disciplinarky, asi ledacos nemysli spatne, ale tohle je nedobre rozhodnuti....
0/0
30.4.2003 7:33

rezistent

Uličný to odnáší i za druhé
co takhle slovník paně Říhův (ale nejen jeho ) vůči rozhodčím. Hokej je asi jiný, ale nejden kouč by se ve fotbale kroutil na tribuně.
0/0
30.4.2003 7:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze