Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co dál s fotbalovou Slavií? Zrušit ji... Co jiného?

Je mi líto fanoušků fotbalové Slavie. Vybrali si špatný klub. Sobotní derby, v němž Slavia prohrála se Spartou, to opět potvrdilo. Fandit Slavii, to je za trest. Takový člověk si musí celý život vyčítat, že si vybral ty nejneschopnější břídily. Abych řekl pravdu, už mě unavují každoroční úvahy o tom, kdo vyhraje ligu. Jestli to přece jen nebude ta Slavia... To je stejné jako zkoumat, jestli v noci bude tma a jestli ráno zase vyjde slunce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

johny_atomic

OOOHHH YYYEEESSS!!!
Tak něco takhle super sem už dlouho nečet............
0/0
7.5.2003 18:14

Ditule

pousmání
já jen žasnu,kolik hezké češtiny a ostrovtipu se dokáže napsat do pár větiček.Nejsem fotbalový nadšenec a tak se jen s odstupem směju stálému štěkání mezi fotbalovými kluby.Je to docela zajímavá lidská vlastnost ta soudržnost klubů,ne?
0/0
21.4.2003 20:21

Olda

Vlastní stadion, ale za jakou cenu.
Narážka na vlastnictví stadionu mě vždy zabolí. Jako příznivec Slavie nesu samozřejmě velice těžko vyhnanství na Strahově. Přesto nechápu slova pana Geni Genzera (a pisatele článku) o tom, že kdo nemá vlastní stadion, ten si výhru vlastně ani nezaslouží. Ve spojitosti s utkáním Sparta - Slavia (kdy se takto vyjádřil) to prokazuje dávku jisté intelektuální chudoby. Měl snad na mysli právo na vítězství pouze pro Spartu - přednost a chloubu Sparty - stadion postavený všem na očích na černo. Pravděpodobně ano. A tak tedy spolu s Vámi pane Genzr - sláva zlodějům a podvodníkům, ať žije Mach, Čermák, Macek, Kožený, Železný a další jim podobní slavní podvodníci. Jejich profily se asi brzy objeví v genu! Při způsobu smýšlení našeho národa se tohu asi bohužel dočkám.
0/0
19.4.2003 15:01

piskyn.@email.cz

PRAVDA PRAVDOUCI, dekuji
Tento prispevek nepotrebuje komentar.
0/0
18.4.2003 16:53

Jukac

Pravda
Na tomhle clanku je spousta pravdy - myslim si ze kdyby slavia zmenila vedeni klubu udelala by lip! Musim jenom ric ze sem spartan a sem rad ze nefandim slavii!
0/0
18.4.2003 12:28

JfV

Ano
Smutná, pravda je to smutná. Padesát mi sice bude až za několik pátků, ale je to článek pro mně. Slávia, to je klub drobných radostí, ale velkých smutků. Ale kvůli tomu jí budu držet palce až do konce ! Na ligu nejezdím, ale jedu do Prahy na každý pohár i když bude hrát třeba s Tatary /180 km jedna cesta/. A Nový Eden snad taky zažiju...
0/0
18.4.2003 7:28

ASDERT

Se 2. mistem jsem pocital dlouho, ikdyz jsem preci jenom trochu doufal v zazrak....
Me ani moc nevadi, ze Slavie bude asi zase druha. Mnohonasobne je dulezitejsi iga mistru Jestli to zase nevyjde, tak to teprve budu smutnit A zase budu muset fandit Sparte. A kdyz se ani Sparta nedostane do ligy mistru, tak to bude pruser a ostuda nasich klubu  Jinak se mi docela  zamlouva  prace Beranka a zacinam opet doufat v lepsi casy.:T akze kluci Slavisticky, bojujte o druhy misto a ligu mistru
0/0
18.4.2003 0:14

ples

Super článek :))
, Perfektní článek!! Dobře napsaný, skvělý, anglickému se podobající, humor. Kdyby se takto ppsalo častěji, bylo by více radosti při čtení novin. Ale i když jsem sparťan, nechci, aby Slavii zrušili. Žádný jiný klub není pro nás takovým rivalem, žádný jiný zápas mě tak nezajímá. Jednou snad i slavia přijde na to, jak nás má porážet :))
0/0
18.4.2003 0:04

fred

Re: Super článek :))
a ty jako vis neco o anglickem humoru? nemachruj blbecku
0/0
18.4.2003 7:40

jaaa

Slavie je zvlastni tym ale hraje dobre a ja jim fandim i dkyz toho nekdy lituju ale jsou dobry a kdyby tady nebyla zmizela by i ta rivalita o celo ligy jako kazdej rok.Sice to vzdycky vyhraje Sparta(jsou taky dost dobry)ale vzdycky my slavisti budem doufat : )
0/0
17.4.2003 21:56

uhlobaron

CSKA
CSKA Moskva nema vlastni stadion a vede ligu.
0/0
17.4.2003 20:29

Jorge

Re: CSKA
Mám dojem, že stadion CSKA se bude rekonstruovat. Slavia bude mít nový stadion tak v roce 2050 až se rozpadne i Strahov .
0/0
18.4.2003 10:06

Sinuhet

Milý článek
Příjemné čtení, ale v Anglii by tento typ humoru ocenili více, škoda sucharů, co všechno berou vážně.
0/0
17.4.2003 20:29

Pražan

Famózní článek
Úžasný. Tolik jemnýho a vytříbenýho vtipu bych asi nečekal ani v Mladý frontě. Popravdě mě v dnešním vydání MF potěšilo i několik souhlasných příspěvků slávistů, kteří prokázali dostatečnou porci smyslu pro humor...
0/0
17.4.2003 20:25

loko64

oprava
pardon zbylo
0/0
17.4.2003 20:17

loko64

no výborně
jeden kelímkáč hodnotí jiné kelímkáče. Fakt dost dobrý-přitom je to uplně jedno, je neuvěřitelné co lze vyplodit a vymyslet v kelímkaté hlavě a to jen a jen ohledně vypatlanejch mičud. VždyŤ je to jedno , vypatlané jsou všechny stejně a to , že jsou odlišené dresy to může skutečně poznamenat pouze uřvané kelímkáče a vyječené bandasky. Co se týká rušení Slavie, jsem pro, ale ať je to startem pro rušení všech vypatlanejch mičud. pokud se chce někdo honit za merunou, at to dela ve volném čase  a za své. moc by mne zajímalo kolik borců by zbilo.
0/0
17.4.2003 20:09

Oto

Re: no výborně
Tak proč takový články čteš, když Tě to nezajímá   A už vůbec nechápu, proč ztrácíš čas psaním do diskuze? Zřejmě taky "kelímkáč", kterej neví, co roupama dělat...
0/0
20.4.2003 10:27

Miguel

Thank you Mr. Necada!!!
Autor článku pan Nečada je ve skutečnosti jedním ze skalních příznviců Slavie. K tomuto závěru mě přivedl obsah článku. Pan Nečada chtěl tímto prozíravým způsobem oslovit velký počet slávistických fanoušků, kteří pod tíhou neustálých proher přemýšlí o odchodu do fun clubu nějakého z konkurenčních týmů. Tento článek měl za úkol odvrátit jejich rozhodnutí a obnovit kladný vztah ke Slavii. Neboť jak je všeobecně známo, každý dá přednost týmu který má potíže před týmem nadopovaných steroidmenů, každý dá přednost trochu nedokonalé lidskosti před dokonalými, ale chladnými roboty. Za tento hrdinský čin patří panu Nečadovi můj nejupřímější dík. Thank you Mr. Necada!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Z prohry v Teplicích si nic nedělejte, neboť Teplice podplatili rozhodčího aby vyhráli pohár a dostali se do fotbalové evropy. Ať žije Slavia.
0/0
17.4.2003 18:46

john

Slavie
Vážený pane autore, Slavii fandim už poměrně dlouho a přirozeně nemám radost z toho, že končíme "věčně druzí" - nicméně je třeba podotknout, že mi moje Slavie kromě množství fanouškovských zklamání připravila i množství krásných zážitků, na které budu ještě dlouho vzpomínat. Vždyť je to jenom sport a navíc člověk vždycky radši vzpomíná na to dobré než na neúspěchy. Naprostou pravdu máte pouze v otázce stadionu - to je opravdu do nebe volající hanba, že takový klub, jakým Slavie byla a je nemá vlastní hřiště. To ovšem obyčejný fanoušek těžko může vyřešit, že ano ? Celkem s jistotou budu fandit Slavii až do smrti, ať se bude dít cokoli, stejně tak, jako Sparťan bude navždy fandit Spartě a Bohemák Bohemce. Vaše přiblblá nadsázka v závěru článku vyznívá dost trapně. 
0/0
17.4.2003 17:42

kulehar

u nas je to jeste v pohode
Jsem Spartan, clanku jsem se zasmal, ale zastal bych se Slavie v tom, ze v poharech uz vybojovala dost cennych bodu pro CR a navic co jako ten stadion, vzdyt maji kde hrat. Ale porovnal bych jinou vec, delam nakolik let ve Spanelsku, kde je narod opravdu rozdelen na dva tabory a to tak, ze neexistuje fanda Realu, ktery by v evropskem poharu fandil Barcelone a opacne. Preji si navzajem jen to nejhorsi. A ke vsemu neexistuje nezavisly sportovni denik, Barcelona vlastni 3 a Madrid 2 celostatni noviny a to potom mate videt objektivitu tech clanku. U nas to porad je jaksi v mezich hecovani. Aspon ja vzdy v poharech uprimne preji uspech nasim klubum. 
0/0
17.4.2003 17:38

slavista

je to tak
Ja fandim slavii odjakziva a myslim ze uspechy ma semifinale poharu uefa sice vecne druha ale kterej ceskej klub by se tim moch pochlubyt a ten clanek svata pravda jednoho nasranyho slavisty mimoto leska ven a enic zazalovat pro nesplneni slibu o stadionu ja myslim ze to v televizi slyseli vsichni.
0/0
17.4.2003 17:24

Spartan

Co to jako je?
Ty vole co to jako je? Sice jsem Spartan ale tenhle clanek psal nejakej clovek po 20 pivech, Slavia je super ceskej klub a vzdycky bude. A pokud to autor vztahoval k derby, tak snad kazdej normalni clovek videl ze jsem vyhrali s velkym haluzem. SPARTA FOREVER!!!!!
0/0
17.4.2003 16:43

Asken

Re: Co to jako je?
Ale vyhráli.
0/0
17.4.2003 20:58

Mustapha

Oprava článku!
Řešení? Zrušit Slavii!
Je mi to líto, zvlášť když přihlédnu ke krásné historii Idnes a jejím velkým přispěvovatelům. Ale přesto - samozřejmě s jistou nadsázkou -navrhuji: Petře Nečado upal se, místo tebe může psát kterýkoliv jiný magor! To by byl záslužný čin. Vite, kolika slávistům by se ulevilo?
 
0/0
17.4.2003 16:08

Ryc

O co tu vlastne jde?
Ja si celou dobu myslel,ze jsem v sekci Fotbal,ale asi jsem se spletl a zamotal se na sympozium ucitelu Jazyka Ceskeho...
No nic,dal se stourejte ve slohove a jazykova kvalite clanku,ja ho cetl kvuli obsahu...
0/0
17.4.2003 15:45

Kanu

Re: O co tu vlastne jde?
Ja od autora necekam zadny extra vytribeny styl, ale taky ne opacny extrem, vzdyt z toho boli oci. A ten obsah? No nic, nbudu ti nic upirat, kdyz se Ti to libilo...
0/0
17.4.2003 15:49

David

Hruuuza.
Clanek takove kvality by jako slohova prace v 6.tride byl hodnocen "dostatecne". To je neuveritelne ubohe, az se mi to nechce verit. Obsah a jeste vic forma. Hruuuuza.
PS: Slavista nejsem.
0/0
17.4.2003 15:06

Ryc

Jo,jo...
Tenhle clanek to celkem dobre vystihl .
Slavie je opravdu jediny klub,ktery pred kazdou sezonou zvatla o titulu a vzdycky setre. Letos mu sice nehrozi takova blamaz jako loni,ale opet zustali za ocekavanim. Noviny furt pisou o tom,jak ma slavie skvele muzstvo (srovnavacka pred derby nemohla nechat nikoho pochybovat o vitezi ) ale vysledky furt nic.
To uz i zminovany Banik je k fanouskum i pres bidnou hru milejsi. Tam se mluvi jen o snaze na pohary, kam si obcas i postup vybojuje, a neplaca velkohube kazdou sezonu o titulu.
Vedeni Slavie by bud melo zacit neco delat s muzstvem,nebo upustit ot kecu...
 
0/0
17.4.2003 14:59

mugarel

Re: Kdy?
Kdy bylo podle tebe to semtam? Já to vím přesně. Když mě táta vzal naposledy na Bazaly na pohár, tak jsem ještě nevěděl, co je to ofsajd. Ty kecy o poháru už poslouchám deset let a včera v 18:15 jsem jim zase na rok přestal věřit.
0/0
17.4.2003 16:02

Kanu

Souhlas.
100% souhlas. Na zaklade ceho se v clanku mluvi o "slavnem klubu, ktery nema ani vlasni stadion"??? Slavia je slavna? Pro koho? Na zaklade ceho? O co je slavnejsi, nez Spartak Trnava?
0/0
17.4.2003 14:46

Kanu

Re: Souhlas.
Pardon, to je reakce na "guru".
0/0
17.4.2003 14:47

guru

Re: Re: Souhlas.
Na slovenské kluby jsem zapomnel.   Pamatuje si nekdo na Dunajskou stredu? Ve své době nehráli špatně! Nebo Slovan Bratislava, Spartak Trnava,... Kde v te dobe byla Slavia! Maximálně průměr.
0/0
17.4.2003 14:54

Kanu

Re: Re: Re: Souhlas.
Guru, nevis, kolik ma Trnava v 60.letech titulu? Urcite vic, nez jeden. V tech poslednich 50ti letech byli slavni treba Slovan Bratislava (titul, vitez PVP), Banik Ostrava, Bohemians Praha, Dukla Praha, Zbrojovka Brno, Spartak Sokolovo (dnes Sparta), ...ale rozhodne ne Slavia. A po revoluci? Vyhrala jeden titul, podobne jako treba Liberec... jinak kazdou sezonu se horkotezko bije o pohary. Nemuzu si pomoct, ale paralela s Trnavou zustava. Pravdou je, ze v poharech toho uhrala vic, nez ten Spartak...
Na zaklade ceho jsou kluby slavne? Tradice - ta na Slavii je asi takova jako v Brne nebo Hradci Kralove. Uspechy - nejsou. Divaci - nejsou... Ja tomu s tim "slavna Slavia" porad nejak nerozumim.
Ja fandim Sigme, titul jsem taky dlouho nevidel, nicmenne komplexy z toho nemam.
0/0
17.4.2003 15:02

guru

Re: Re: Re: Re: Souhlas.
Plně souhlasím.  Ta "sláva" je vytvářena do značné míry uměle médii. Centrály většiny médií jsou v Praze a jen málo redaktorů se oprostí od svého (na druhé straně celkem přirozeného) patriotizmu. Jenom by se to nemělo přehánět . Jinak osobně proti Spartě ani Slávii nic nemám a v pohárech jsem jim samozřejmě fandil.
0/0
17.4.2003 15:10

David

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas.
Ja proti medialnimu humbuku nic nemam, spise je skoda, ze se nic podobneho nedeje pred severoceskem derby (Teplice-Liberec) nebo "velkych" moravskych derby(Brno - Ostrava - Olomouc), jsem presvedcen ze medialni zajem o ostatni by prinesl vice divaku a alespon mozna snad trochu vice penez... Ja jenom porad premyslim, jak to udelat, aby ostatni kluby prazskym S co do rozpoctu aspon trochu konkurovali. V prvni rade udelat to jako Ostrava, ktera do SPA ani SLA uz zadne fotbalisty prodavat nemini (doufam, ze Lukes kdyz uz tak pujde jinam) a vychovava talenty pro zahranici. Na druhou stranu, kdo ma tak kvalitni mladez, aby si ji i v zahranici vsimli. Treba Plzen nebo Budejovice zadneho Barose ani Sverkose za poslednich mnoho let nevychovali
0/0
17.4.2003 15:20

guru

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas.
Přesně o tom to je. Většina klubů živoří a když se jim povede jedna sezóna, prodají nejlepší hráče a spadnou do průměru.  A to je škoda, protože kdo ví, třeba by mohl vzniknout velkoklub, konkurující Spartě, a mohl by povznést český fotbal o kousek dále.
Jinak pokud vím, Lukeš jde do Slávie už najisto, ale věřím, že Svěrkoše prodají rovnou do ciziny (asi Inter Milán), jinak by to byli opravdu s prominutím magoři.
0/0
17.4.2003 15:31

Kanu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas.
Z tohohle hlediska me celkem zaujalo rozhodnuti Skodovky vlitnout do fotbalu v Ml. Boleslavi. Tak silneho sponzora zadny klub nema, pokud by se jim podarilo dostat do ligy a rozpoctem se priblizit treba aspon Slavii, mohlo by to byt zajimave...
A taky je zapotrebi, aby sli do fotbalu lide, kteri nevidi co nejrychlejsi zisk... Jako treba Vacek, aspon doufam, ze je to ten typ, co mam na mysli.
0/0
17.4.2003 15:39

guru

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas.
S tím Vackem taky zatím vyčkávám, jak se projeví. Přece jen je to sportovec, tak snad... Ale už raději žádné velké naděje do ničeho a nikoho v našem fotbale nevkládám, vyjádření typu "jde mi v prvé řadě o fotbal" a pod. říká každý nový majitel.
Na druhé straně je trapné, když nějaký zbohatlík začne vytvářet velkoklub na zelené louce (viz Drnovice a další, nebudu raději jmenovat). Ale v Baníku (ale i jinde - již zmiňované Brno či Hradec) by právě tradice byla, o kvalitní fotbalové líhni snad zbytečno hovořit. Stačilo by více peněz, jasný záměr a vybrat vhodné lidi do vedení klubu. No, uvidíme... .
0/0
17.4.2003 15:51

Kanu

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas.
Ja samozrejme Slavii i Sparte v poharech taky fandim, akorat mi lezou na nervy hlasky typu "slavna Slavia". Kdyz na nejkvalitnejsiho soupere, ktery za poslednich 5-7 let proti Slavii hral, Besiktas Istanbul, prijde v osmifinale poharu UEFA 8 000 divaku (z toho 1 500 Turku), pak to rozhodne neni vizitka slavneho klubu... Slavny klub delaji tradice, uspechy a divaci, at se na me Slavia nezlobi, ale ten trapny jednoduchoucky clanek pana Necady, to je mlaceni prazdne slamy.
0/0
17.4.2003 15:25

Harry

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas.
Milý Kanu,koukám že o fotbalu más vskutku "přehled".Radši komentuj něco v čem se vyznáš,což se ti zatim nějak nevede....
0/0
17.4.2003 17:19

Majklhauske

Re: Re: Re: Re: Souhlas.
he he nejenom ten článek i tady to humorem přetéká ... lsvia spolu se spartou mají traci jako víno tj.. v době kdy vznikl hradec už slavia válela nějaký ten rok... TRADICE......Hm...
0/0
17.4.2003 17:11

Harry

Re:Souhlas
Poznámka pro "znalce"  historie našeho fotbalu,když už si chcete hrát s faktama:těch 15 titulů je jako málo nebo co???Už vidim ty řeči o ohlížení se do minulosti,ale čím to asi bylo,že do roku 48 vyhrála Slavia titul 14x a potom pouze jednou(čirou náhodou,které společenské zřízení vedlo tento stát po r.48...)Jestli chcete diskutovat na tohle téma tak OK žádnej problém...
0/0
17.4.2003 17:16

Boda

Re: Re:Souhlas
Jsi neskutečný magor! Nevím co jsi schtěl předvést tím 48 rokem?! Do roku 48 vyhrála slavia tituly proto, že fotbal hrálo 4 a půl mužstev! Jeslti si dobře vzpomínám, tak po 48 vyhrál titul skoro každý (Sparta, dukla, slovan, trnava, hradec, brno, ostrava,...) jenom sešívky pouze jednou! Asi byly chudinky jediní utlačoovaní v celé republice a proto taky Sparta na rozdíl od nich sestoupila v té době poprvé (a naposled) do 2. ligy! Zase si pobreč a zanaříkej!
0/0
17.4.2003 22:05

Aferrado

Nádhera
To je nádherné, jak ty potrefený husy kejhaj. Svůj smysl článek splnil bezezbytku. Teď ještě jestli se z něj poučí anebo budou stále jen nadávat (fanoušci) a vymlouvat se (vedení), jak jim velí tradice. Ve  slovnících by mělo být:   loser  = slávista
0/0
17.4.2003 14:44

guru

Je to fakt bída.
Ani mne ten článek moc nebere. Zaujala mne zmínka ...a taková Ostrava má tituly tři... Despekt který z této věty čiší je jednoznačný. Vážený pane redaktore a pražští fanoušci. Uvědomte si, že vaše představa, že český národ se dělí na sparťany a slávisty je zcela mylná. Kdybyste se podívali do historie české kopané, zjistili byste, že tu v různých dobách bylo mnoho dobrých klubů mimo dvě "pražská S", o práci s mládeží a výchově talentů ani nemluvě. To, že díky lepším finančním podmínkám teď uvedené kluby stahují hráče z ostatních týmů a díky tomu hrají na špici ligy, není nic tak význačného, na co byste měli být hrdí. Jsem ochoten navíc přiznat k dobru Spartě, že opravdu funguje jako velkoklub a že za jejími úspěchy je skryta kromě peněz i profesionální práce jejího managementu (přes všechny chyby, které se stávají asi všude). Ale u Slávie si tím už vůbec nejsem jist. Takže trochu méně despektu při hodnocení jiných klubů a nejprve si zamést před vlastním prahem .
0/0
17.4.2003 14:42

Kanu

Boze, zakryj mi oci!
Neco tak neuveritelne hloupeho a slabomyslneho jsem jeste necetl. A to sem chodim velmi casto a lecco jsem uz prelouskal. Boze, zakryj mi oci, at nevidim jaci ukrutni vtipalkove se remeslem novinarskym zivi!
PS: Nefandim ani SPA ani SLA
0/0
17.4.2003 14:39

xt

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 14:27

Bjarte Engen

Jeste trapnejsi, nez jsme doufali
Jestli se ten clanek libi tolika lidem, tak mam pocit, ze cesky narod zadny smysl pro humor nema, vzdyt to je vyjadrovani a la estrada tv novy nebo Trnky Brnky. Srandicky pro mentaly, kteri jen trochu slozitejsi vtip nepochopi.
0/0
17.4.2003 14:23

Sezu

Paradni clanek
Pro kritiky jen jedno - zkuste clanek s podobnym humorem a nadsazkou vyplodit, neni to vubec jednoduche.
0/0
17.4.2003 14:17

David

Re: Paradni clanek
Napsat kvalitni clanek je samozrejme obtiznejsi, nez si mnozi mysli, ale toto je opravdu trapne. Profesional si nemuze neco tak primitivniho dovolit. Tohle, aniz se precenuju, opravdu zvladnu i ja a zvladal bych to pravdepodobne i v detskem veku. Muzes mi prosim Te napsat, cemu ses tam tolik smal? Tomu poslednimu odstavci? To je fakt ztelesneni smyslu pro humor - Mr. Necada
0/0
17.4.2003 14:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze